חם מהתנור: ג'ו ג'ונסון בדרך למיאמי?/רועי ויינברג

לאחר ששוחרר מברוקלין נטס, האול-סטאר לשעבר ג'ו ג'ונסון צפוי – אבל לא בטוח – לחתום במיאמי היט (25-32) בימים הקרובים, לאחר שיצא ממצב של waiver, על חוזה לשאר העונה. ג'ונסון נתן העונה לברוקלין החלשה 11.8 נק' (41% מהשדה, 37% מהשלוש), 3.9 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים במשחק, וישדרג את עמדת השוטינג גארד של מיאמי, שניסתה לגייסו באופן אגרסיבי בימים האחרונים וגברה על קליבלנד, אוקלהומה ואטלנטה שהביעו בו עניין.

*

ברוקלין (42-16) הודיעה לאוהדיה כי מחירי הכרטיסים יוזלו בשיעור ממוצע של 24% בעונה הבאה.

*

וושינגטון וויזארדס (30-26) החתימה את הסנטר ג'יי ג'יי היקסון, ששוחרר לאחרונה מדנבר, על חוזה לשאר העונה. היקסון, שיחתום על חוזה מינימום, מחזיק בממוצעים של 6.9 נקודות ו-4.4 ריבאונדים ברבע שעה במשחק העונה.

*

קווין מרטין צפוי לסכם עם מינסוטה טימברוולבס (40-18) על buy-out של חוזהו, ולהפוך לשחקן חופשי. לפי דיווחים קליבלנד, דאלאס, אוקלהומה ואטלנטה יהיו מעוניינות בשחקן שנותן העונה 10.6 נקודות ב-36.9% מהשלוש בערב במידה ויהיה פנוי.

*

אותה מינסוטה שיחררה את אנדרה מילר, מקום תשיעי ברשימת מוליכי האסיסטים של כל הזמנים, שהעונה נתן לוולבס 3.4 נקודות עם 2.1 אסיסטים במשחק. לא ידוע האם מילר בן ה-39 ינסה לחפש קבוצה אחרת בליגה, או שיפרוש מכדורסל.

*

יוסטון רוקטס (29-29) במגעים עם טיי לאוסון על buy-out של חוזה הרכז שהגיע בקיץ מדנבר. לאוסון נותן את אחת מעונותיו החלשות בקריירה עם 6 נקודות ו-3.5 אסיסטים ב-23 דקות למשחק. ייתכן ויוטה, שניסתה להשיג השחקן בדד-ליין ההעברות, תנסה להחתימו אם יהיה שחקן חופשי.

*

לאחר שהטרייד בין יוסטון ודטרויט בוטל עקב אי-כשירותו של דונאטאס מאטיונאס, הנהלת הרוקטס שחררה את מרקוס ת'ורנטון, שקלע 10 נקודות למשחק ב-47 משחקים עבור יוסטון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. אני לא מבין למה מיאמי צריכה את ג'ונסון. יש את וויד, ג'רלד גרין (שקולע בדאבל פיגרס למשחק העונה) וג'וש ריצ'רדסון שמחליף די טוב את טיילר ג'ונסון עם 9 נקודות למשחק במשחקים בהם שיחק דקות משמעותיות מאז הפגרה.

    לא בטוח שעוד שוטינג גארד זה הפיתרון לבעיות של מיאמי.

    1. אולי במידה והברכיים של וויד לא יחזיקו בפליאוף כדי שיהיה עוד שחקן.
      אולי אפילו להרכב מגה סמול בול שלו ושל וויד ביחד עם דנג בפאוור

      1. החמישיה של מיאמי בתקופה האחרונה זה דנג בפאוור, וזה הכי רחוק ממגה סמול בול שאפשר עם וויטסייד בסנטר ו0 ריווח של קליעה מבחוץ חוץ מדנג ואולי קצת דראגיץ

        1. חמישיה של דראגיץ/טיילר גונסון וויד גו גנסון דנג וויטסייד כנראה תגרום לגו גונסון ולדנג/לוויד לעמוד על הקשת ומשחק חדירות.
          פחות רואה את החמישיה הזאת עם דראגיץ.
          בכל מקרה קלעי שלשות שיכול להוות תחליף ביום טוב לוויד זה מצוין להיט.

          1. טיילר ג'ונסון מזמן גמר את העונה, ווייד יזרוק עד סוף העונה עוד 10 שלשות במקסימום, רוב המשחק של מיאמי זה על מיסמצים בפוסט אפ וחדירות של וויד ודראגיץ, זורקים מעט מאוד מ3 וקולעים גם באחוזים נמוכים

          2. צודק כמובן – זה מה שקורה שכותבים מהטלפון אחרי הארוחת שישי (:
            הנקודה של החדירות נכונה ודווקא בגללה חשוב הגיוון שתהיה עוד אופציה ביום שזה לא עובד

  2. קראתי אתמול שוויד מנסה לשכנע את ריילי להחתים את ג'ונסון, שמח שזה עבד.

    מאז אלן אין לנו קלעי שלשות בולט (גרין לא יציב בקטע הזה וגם לבוש יש לאן לשאוף) ובמשחקים מסוימים ובעיקר בפלייאוף זה יכול לעשות את ההבדל. נכון שיש עומס בעמדה הזאת, אבל קצת ניסיון ומנוחה לברכיים של וויד, בייחוד בתקופה בה בוש איננו, לא יזיקו.

    1. אין עומס מיוחד בעמדה, כי סביר להניח שגונסון ישחק את רוב הדקות שלו בעמדה 3, שם יש כרגע רק את ווינסלו וגרין כשדנג משחק פאוור כמעט 100% מהזמן שהוא על המגרש

    1. צודק לגמרי מנחם ג׳ונסון או קווין מרטין יכולים לפתור לקאבס את הבעיה הזו שלהם, לוסון זה הימור מטורף מבחינת יוטה אבל אם יצליח זה יכול להיות הדחיפה שחסרה להם להכנס לפלייאוף

    1. אלעד, הוא חותם במיאמי, אבל רק עוד יומיים אחרי שהוא יצא מה-waivers. בגלל שהדברים האלה עדיין יכולים להשתבש מתישהו כתבתי שהוא כרגע בדרך לשם, כי החתימה לא רשמית עדיין. בשבת/ראשון היא תהיה, ככל הנראה.

  3. האמת שהוא נראה לי מושלם לקליבלנד מכל הבחינות.
    שחקן וותיק עם ראש על הכתפיים, מוכן להוריד את האגו ולהיות שחקן שולי בקבוצה עם שאיפות לאליפות (אחרת למה לספוג 3 מליון מהחוזה שלו) ומוביל את הליגה בקליעות עם הבאזר בשנים האחרונות.

    לא מבין למה שילך למיאמי כשקליבלנד תהיה מושלמת בשבילו. לדעתי רק אם מיאמי יקחו אותו לפני שה-waivers יגמר יש להם צ'אנס להביא אותו

    1. בעיניי הוא מתאים יותר לאוקלהומה אבל באמת לא ברור למה לו ללכת לקבוצה שאין לה סיכוי לזכות באליפות כמו מיאמי. אבל ריילי יכול לשכנע חזירים לעוף אז לשכנע את ג'ונסון זה בשבילו עוד יום בעבודה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט