מעורב הופס ליום ששי: היום אין מאמנים היודעים מה לעשות נגד קרי / מנחם לס

 

1.עוד יום, עוד BUZZER BEATER ע"י האשף

*

 

*

2. הנטס שיחררה את ג'ו ג'ונסון

הברוקלין נטס שיחררה אמש את ג'ו ג'ונסון (WAIVED HIM) ובכך איפשרה לאול-סטאר 7 הפעמים הזה לחפש קונטנדרית, בר שיכול להיעשות בראשון למרץ.

*

הבוסטון סלטיקס אינה 'קונטנדרית' לאליפות אבל היא בתנופה עצומה, ולפי הבוסטון גלוב הבוקר, היא מאד מעוניינת בו.

*

עם ה-BUYOUT  של דרון ויליאמס בקיץ האחרון, הנטס השילה מעצמה את הבק-קורט של ויליאמס וג'ונסון שאמור היה להעלות את הנטס על דרך המלך, תכנית שנפלה על פניה (ולדעתי להם ישנו רק חלק באשמה). הנטס היו פיירים מאד איתו וההודעה מסתיימת ב-"אנחנו מאחלים לו רק מזל טוב והצלחה בעתיד"

*

בן ה-34 הזה יצטך קודם כך 'TO CLEAR WAIVERS' לפני שהוא יוכל לבחור קבוצה מאלה שתרצנה בו. מה שזה אומר הוא שהקבוצה שמעוניינת בו תצטרך לשלם מה שנותר העונה מה-24.9 מיליון שהנטס חייבת לו השנה, המשכורת השנייה בגובהה בליגה העונה אחרי זאת של קובי.

*

ג'ו ג'ונסון כבר הודיע ש-3 מיליון ממה שנותר הוא "אוכל בעצמו" – עובדה שתעשה ממנו קומודיטי די מעניין. לקאבס, אגב, ישנם שני מקומות פנויים ברוסטר וצצה בי מחשבה שאולי הוא האדם שיכול לתת להם סכוי הגון נגד גולדן סטייט.

*

3. מסירה מופלאה של אייזיה תומאס שניצחה משחק 

   

 

  בעתון 'בוסטון גלוב' ככה פתחו את המאמר על מה שאייזיה תומאס עשה אמש: היו זמנים שאייזיה תומאס היה מפתיע את יריביו; יו ימים בהם גובהו היה CURIOSITY ו-NOVELTY: "הסתכלו מה הגמד הזה עושה ואיך הוא קולע…" /

*

אמש הוא לא היה 'שחקן נמוך'. אמש הוא היה אול-סטאר הוא הפך לשחקן שמאמנים בונים תכניות כיצד לעצור לפני המשחק, והוא הפך לנושא של "TEAM MEETING" ליריבה לפני המשחק.

*

היו גמדים גדולים אחרים, ביניהם נייט רובינסון, מייקל אדאמס, אברי ג'ונסון, ספאד ווב, אירל בויקינס קלווין מרפי, דיימון סטודמאייר. יו עוד אבל אלה שצצים לי בראש. לי נראה שאייזיה תומאס הוא בדרך לעלות על כולם!

*

אז מה קרה איתו? במקום להפוך לאשכרה מכונת קליעה הוא פיתח לעצמו משחק מסירות מצויין, ועם הראייה שלו, והבנת המשחק שלו, הוא הופך ממש לנגד עיניני מ-CURIOSITY לפוינט גארד מהשורה הראשונה של פוינט גארדים בליגה.

*

הנה מה שהבוסטון גלוב כתב עליו: With less than a minute left in the Celtics’ game against the Bucks on Thursday, with Boston clinging to a 4-point lead, Jae Crowder got into Thomas’s vision. He was alone in the right corner, and Thomas remembered that as he carved through the lane. Then, somehow, he whipped a no-look, over-the-shoulder pass with his left hand across the court to Crowder, whose 3-pointer all but sealed the Celtics’ 112-107 win. Afterward, everyone was gushing about that pass. They called it unbelievable and great and a heck of a pass. Thomas was more modest.I’m glad [Crowder] stayed in that corner and made me look good,” he said.

*

הוא סיים עם 27 נק' ו-7 אסיסטים. הגיע הזמן להסביר שחלק גדול מהפריחה של הסלטיקס הוא אייזיה תומאס תנו מבט במסירה הזאת:. *

  

*

4. מה יש ל'ביג O ' לומר על הכדורסל היום

If I've got a guy who's great shooting the ball outside (he meant Steph Curry), don't you want to extend your defense out a little bit? I just don't think coaches today in basketball understand the game of basketball. They don't know anything about defenses. They don't know what people are doing on the court. They talk about analytical basketball and stuff like that.

They double-teamed me an awful lot during my career. I look at games today, and they'll start a defense at the foul line. When I played, they were picking you up when you got the ball inbounds. So it's a different strategy about playing defense.

לדעתו של אוסקאר הסיבה לטרוף השלשות של קרי, והשיאים שהוא מציב הם בגלל ההגנות של היום:

He's shot well because of what's going on in basketball today. In basketball today, it's almost like if you can dunk or make a 3-point shot, you're the greatest thing since sliced bread. … When I played years ago, if you shot a shot outside and hit it, the next time I'm going to be up on top of you. I'm going to pressure you with three-quarters, half-court defense. But now they don't do that. … [Modern-day teams] run one play. Well, maybe two plays. They've got a high-pick with the center, then the shooters run baseline trying to get open with blocks from the forwards. I mean that's it. You don't see hardly any reverse plays at all, no double screens, no weak side and what not.

*

בקיצור ולעניין, מה שהוא טוען בעיקר (בנוסף לזה שהוא אומר מה שאני אומר – שהיום אין הגנות בעלות מושג בליגה כמו פעם) הדבר שפעם היו עושים במקרה סטפן קרי זה להציב עיו שומר שלא יעשה מאומה מלבד להיצמד אליו כל הדרך אל בית השימוש. לא לתת לו אפשרות לנשום. לקחת אותו אישית לוחצת מרבגע הוצאת הכדור. הוא אולי ימשיך לקלוע 30, אבל יוציא את נשמתו תוך כדי, ואז כל מיני דברים לא טובים יקרו לו ולווריורס.

*

מה אני מוסיף לכל רפי ההבנה שמאמינים שהיום משחקים הגנות טובות מהעבר הוא שאולי היום ישנם "אתלטים" טובים יותר בהגנה, אבל אין מאמנים עם השכל והידע והממזריות של רד אורבך, פט ריילי, או צ'אק דיילי (אפילו את פיל ג'קסון אני מסכים להכניס לרשימה) שיש להם מושג בהגנה קבוצתית כמו פעם. אין אף קבוצה חכמה היודעת מה לעשות נגד הסטפן קרי הזה.

5. הפאור רנקינג שלי נכון להיום

קבוצות המערב שולטים בחלק העליון של הטופ 8, אם כי מספר הקבוצות הוא 4 ו-4. בשבועיים האחרונים נראה לי שקבוצות המזרח שוב התקרבו למערביות ביחס נצחונות/הפסדים. בתחילת העונה המזרח שלט, אח"כ המערב לקח שליטה, ועתה המערב עדיין מוביל אבל הפער קטן.

1. גולדן סטייט

2. קליבלנד

3. סן אנטוניו

4. אוקלהומה סיטי

5.קליפרס

6. טורונטו

7. בוסטון

8.אינדיאנה

6. ארון גורדון מדנקק נגד הווריורס דינקוק ל"אליפות הדאנק"

7. היילייט של 51 הנק' של סטף קרי

*

*

8. יש גם הארדן, לא רק קרי

46 נקודות (31 בחצי באחוזים העולים על אלה של קרי; אני מדבר על ה-31):

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
71 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עמרי
עמרי
26/02/2016 16:29:02

תודה מנחם ,
הדיבורים כרגע הן שבוסטון ,קליבלנד, אטלנטה , אוק' , קליפרס והבאקס מעוניים בגו גונסון.

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 16:36:43
הגב ל  עמרי

נכון!

גור גולן
גור גולן
26/02/2016 22:06:45
הגב ל  עמרי

חתם במיאמי…

רועי ויינברג
26/02/2016 16:52:06

ג'ו ג'ונסון וקווין מרטין יהיו שדרוג רציני לכל קבוצה שהיא לא הווריורס/הספרס. לדעתי אחד מהם ינחת בקליבלנד בודאות, והשני באטלנטה/אוקלהומה.

מבחינת סטף, אין דרך לעצור אותו בכדורסל רגיל. אתה צריך מולו שומר פיזי, מלוכלך וקשוח, א-לה מת'יו דוולדובה. לספרס יש מישהו כזה, דני גרין, והוא האיש האידיאלי להגנה על סטף בפלייאוף. ככה אני הייתי מנסה לעצרו.

רועי ויינברג
26/02/2016 16:53:41

דרך אגב, ב-10 המשחקים האחרונים קליבלנד עם 7 ניצחונות והספרס עם 9. למה שמת את הקאבלירס קודם?

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 17:07:01

כי אני מאמין שהקאבס טובה יותר. הפאור רנקינג שלי לא תלוי בנצחונות-הפסדים אלה הדיעה שלי על חוזק הקבוצות

סטיב
סטיב
27/02/2016 12:25:43
הגב ל  מנחם לס

אתה באמת חושב שבסדרה של 7 משחקים הקאבס ייקחו?
אני חושב שזה ייגמר 4:1 לטובת סן אנטוניו.

הייט-אשברי
26/02/2016 17:33:20

כמה אי דיוקים :
1. קארי קלע אתמול באחוזים טובים מהארדן יותר נקודות , רק אחת מהעונשין מול 10 של הזקן , ומה שהכי חשוב – ב-34 דקות משחק לעומת 46 של הארדן ! כל מילה נוספת מיותרת .
2. אוסקר סתם מקשקש . אני ראיתי את שיקאגו ודטרויט בשיאן . אפשר גם היום ללכת ולראות סרטים מהתקופה ביוטיוב. המשחק איטי יותר ורוב הזריקות מבחוץ הן UNCONTESTED . מה לעשות = ה- OLD GUARD כמו בארקלי ורוברטסון מסרבים להשלים עם אובדן ההגמוניה . קשה לראות פנומן רזה ונמוך יחסית שעושה צחוק מענקי היום .

איתן
איתן
26/02/2016 23:17:09

ההגנות של אז (אני ראיתי אותן כשלמדתי ב-MIT בבוסטון בשנות ה-80) היו אוכלות חיים גארדים כמו סטפן קרי שהיום החוקים מגינים עליהם!

איתן
איתן
27/02/2016 10:55:13
הגב ל  איתן

בעייתי העניין שאין מניעה של כפילות שמות, זה יוצר בלבול בינינו.
אני בשנות ה80 רק נולדתי כך שאני מעדיף שלא לחוות דעה עפ"י סרטונים

הייט-אשברי
26/02/2016 17:43:35

פופוביץ' הוא לא מאמן הגנה מעולה ? תיבודו לא כזה ? לא היו שחקנים כמו סטף אף פעם . שיראו לי רוברטסון ובארקלי מי קלע פעם ממרחקים פסיכיים כמו סטף , ובאחוזים כאלה. מה יעזור להיצמד אליו כשהוא רוקד ומסובב את המגינים ? זה רק יוצר מיסמצ'ים ומשאיר אחרים חופשיים לסיים בסל בנוחות .

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 18:12:54

חבל שלא ראית הגנות של פעם

שגיא נאור
26/02/2016 18:18:33
הגב ל  מנחם לס

מנחם, תסתכל שוב על הסרטון מהקרב בין דומיניק לבירד שהעלית אתמול ותראה כמה הוא צודק. רוב הזריקות של דומיניק השומר שלו בכלל לא קופץ. והכל בתוך הקשת, כלומר יותר קל להיצמד לשחקן כי יש לו פחות מקום לחדור.

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 18:36:30

נגד ההגנות של היום לארי בירד היה קולע 50 נק' ממוצע

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 18:38:02
הגב ל  מנחם לס

ואת הרוב לארי היה קולע תחת הסל, שם היום אין א-ף א-ח-ד שיודע לעשות מה שפעם עשו רודמן, מוטומבו, אולג'ואן, וביל לבמייר

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 18:39:11
הגב ל  מנחם לס

ראית את החדירות של הארדן אמש? 30 מה-40 נק' שלו היו כניסות הכי פשוטות לסל. בעבר היו רוצחים אותו בדרך.

הייט-אשברי
26/02/2016 19:00:49
הגב ל  מנחם לס

ראיתי את הבד בויז ואת שיקגו . זה לא מספיק ? נכון , לא ראיתי קודם .

איתן
איתן
26/02/2016 23:18:01
הגב ל  מנחם לס

אני ראיתי ואני מסכים אתך 100%

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 18:18:36

תגיד לי, אתה שם את תיבודו באותה שורה עם רד אורבך, צ'אק דילי, ופט ריילי? לרד אורבך היו 4 עוזרי מאמנים שהיו יכולים ללמד את תיבודו כדורסל מכאן ועד להודעה חדשה. אין לך מושג קלוש על מה אתה מדבר, הייט-אשברי. כשתיגדל אולי גם אתה תבין, יחד עם שאר רפי ההבנה שכאן.

הייט-אשברי
26/02/2016 19:04:51
הגב ל  מנחם לס

אם אנחנו כאלה רפי הבנה , איך אנחנו מדייקים בתחזיות יותר ממך ?
חוץ מזה , תגיד לי מנחם ביושר ובלי עודף נוסטלגיה : האם ראית אי פעם רוצח התקפה גדול יותר מאשר קארי העונה ? הדגש הוא על עונה בודדת , כי קארי משחק העונה ברמה או שתיים מעל עונת ה-MVP שלו בשנה שעברה.

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 21:23:34

ראיתי את וילט צ'מברליין קולע ב-מ-מ-צ-ע עונה שלמה מה שקרי קלע אמש.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
26/02/2016 21:46:56
הגב ל  מנחם לס

הוא לא היה קולע חמישית מזה היום. בזמננו הוא היה על תקן של דיאנדרה ג'ורדן לעניים.

מה גם שלא הייתה אז קשת 3 אז כל הכדורים נדחפו פנימה אליו.

הייט-אשברי
26/02/2016 17:49:45

לרדיפה אחרי ג'ו ג'ונסון אפשר לקרוא סטפמניה . קונטנדריות אמיתיות או בעיני עצמן מחפשות גארד איכותי , שהן חושבות שיעזור להן להשתדרג אינסטנט לפלייאוף . לא במקרה פופוביץ' לא במירוץ הזה . הוא יודע שלפני שאוכלים את העוגה צריך להכין את הבצק ולאפות אותה.

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 18:15:41

פופוביץ' יופתע כפי שלא הופתע מאז מיאמי בפלייאוף הזה. הוא באמת חושב שהוא יכול לנצח עם קבוצת 'בית אבות'? אני רק מקווה שהוא לא יושפל כי יש לי סימפטיה לזקן שמתחיל להישאר רחוק יותר ויותר מהמשחק.

יהודה שישליק
יהודה שישליק
26/02/2016 18:17:27
הגב ל  מנחם לס

דיברת על עצמך במשפט האחרון?
אין לך מושג… להגיד על פופוביץ שנשאר רחוק מהמשחק? הצחקת את סבתא שלי עליה השלום

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 18:22:41

פופוביץ' הוא פאסה. עליו השלום. כל מה שנישאר לו זה הבדיחות והעקיצות, והספרות הרוסית. לך לאכול קצת קבאב. שישליק גדול מדי עליך. ועם שם פרטי כמו "יהודה" הייתי מכה בישבן ערום כל יום ולילה את מי שנתן לי את השם.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
26/02/2016 22:10:09
הגב ל  מנחם לס

דוקטור זה שישיליק זיוף
יהודה מת עלייך , אשתו רינה מקריאה לו את כל הפוסטים שלך

הייט-אשברי
26/02/2016 18:59:20
הגב ל  מנחם לס

ס"א תכה כל קבוצה בסדרת פלייאוף , למעט הלוחמים . אם היא תעבור את הלוחמים בכל זאת ( פציעה של סטף או גרין , לא עלינו ) , היא תנצח גם את קליבלנד בגמר.

דדי
דדי
26/02/2016 18:14:32

עשית סלט של טעויות מהמצב של ג'ו ג'ונסון.

רק אם קבוצה תיקח אותו מה – WAIVER WIRE היא תצטרך לשלם את מה שנשאר מהמשכורת שלו (אני מעריך כ 5.5 מיליון פחות או יותר אחרי שוויתר על 3).

זו אחת הסיבות העיקריות שזה כנראה לא יקרה, ואחרי 48 שעות הוא יהיה חופשי לחתום עם כל קבוצה על כל סכום שהיא יכולה להציע לו מבחינה חוקית – וסביר מאד להניח שזה יהיה שכר מינימום כי הוא לא עשה את הצעד הזה כדי להרוויח יותר כסף, ולרוב הקבוצות ממילא אין אפשרות להציע יותר כסף בשלב הזה של העונה.

המשמעות של הראשון למרץ היא ששחקן ש"מנופנף" אחרי התאריך הזה לא רשאי לשחק בפלייאוף (למרות שיכול לחתום בכל קבוצה), ולכן ג'ונסון והנטס עשו את הצעד הזה עכשיו.

יהודה שישליק
יהודה שישליק
26/02/2016 18:15:44

רק עכשיו שישליק הבין למה לקחו את וורזאו.
סקרין כמו שלו אין לאף אחד בליגה, קלאסי שיעמוד על השלוש ויחסום לספלאש ברוזרס.
ומומי – תזהר שיהודה לא יעשה ממך שישליק כמו שעשה ממך עוד ב77…

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 18:24:49

יהודה, קרא את התגובה שלי למעלה. במקומך הייתי ממהר ביום א' למשרד הפנים לשנות את שמי.

מומי, תאר לך שאתה שוכב במיטה עם איזו בובונת נחמדה, והיא צועקת "יהודה! עוד! עוד! אוי, יהודה, עשה לי את זה. יהודה, איש של!"

הייתי רץ ישר לחתוך לעצמי את הגרון

יהודה שישליק
יהודה שישליק
26/02/2016 20:44:20
הגב ל  מנחם לס

לא. מנחם זה שם אופנתי….
מל …. זה בכלל שם של גרגמל
יהודה זה שם שורשי . יהודה ושומרון חביב .

סלים ווארזה
סלים ווארזה
27/02/2016 9:17:58
הגב ל  מנחם לס

יש לך בעיה עם השם של העם שלנו?
https://www.youtube.com/watch?v=YKgP6rLc6CY

סלים ווארזה
סלים ווארזה
27/02/2016 9:19:27
Ish
Ish
26/02/2016 19:11:30

למה היום לא נצמדים לשחקנים כבר בהוצאת הכדור ולוחצים אותם על כל המגרש?

כי כל פוינט גארד היום ישרוף אותך עם תעשה זאת ותעשה לקבוצה השנייה חיים מאוד קלים בהם הם ישחקו 5 על 4 כל המשחק. תנסה לעשות trap עם עוד שחקן ותראה במקום איך זה לשחק 4 על 3.

תתקשר לדוגמה לג'ון וול ו/או לקייל לאורי ותספר להם שבמשחק הבא יצמדו אליהם וישמרו עליהם שמירת לחץ ברגע שהם יקבלו את הכדור ותוכל לשמוע איך הם חוגגים את השלושים נקודות וחמש עשרה אסיסטים המובטחים להם מאסטרטגיה הגנתית כזו.

"לקחת אותו אישית לוחצת מרבגע הוצאת הכדור. הוא אולי ימשיך לקלוע 30, אבל יוציא את נשמתו תוך כדי, ואז כל מיני דברים לא טובים יקרו לו ולווריורס."

בהצלחה עם זה. כל מי שרואה משחקים של הווריירס יודע שזה לא משנה דבר. לקרי אין שום בעיה לנוע על המגרש, לתת חסימות ולעבור על חסימות ללא הפסקה, עד שהוא פנוי לזריקה(והמונח פנוי לזריקה עבורו הוא הרבה יותר רחב מעבור שחקנים אחרים).

ההגנות של היום הרבה יותר טובות. נקודה. הדבר שמבלבל זקנים לגבי זה הוא שההתקפות של היום גם הרבה יותר טובות.

הייט-אשברי
26/02/2016 19:40:52
הגב ל  Ish

1 + . למרות שאני קצת זקן ( אם כי צעיר ב-20 וקצת שנים ממנחם ).

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 21:25:47
הגב ל  Ish

גם אתה לא בין המבינים. ראיתי אז, ראיתי לפני 30 ש ה, לפני 20 שנה, לפני 10 שנים, והיום. היום ההגנות הן הכי חלשות וחסרות מושג

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 21:28:13
הגב ל  Ish

אחד כמו מייסון או אוקלי היה שובר לקרי ת הצורה כבר בכניסה הראשונה. הבעייה היא ששינו את החוקים ולכן קרי ניכנס כאילו בתוך וואקום לסל. פעם היו מרסקים אותו והוא היה חושב פעמיים לפני כל כניסה

Ish
Ish
26/02/2016 21:33:57
הגב ל  מנחם לס

מנחם עם ההגנות של פעם הוא בכלל לא היה צריך להכנס לסל והיה יכול לגמור משחקים מהשלוש בלי שאף אחד אפילו ילטף אותו.

איתן
איתן
26/02/2016 23:20:53
הגב ל  Ish

כי היום החוקים מגינים על קנים כמו קרי שבשנות ה-80 היו מולקים אותם

Ish
Ish
26/02/2016 19:52:38

הפער בין מערב למזרח אגב הוא 21 משחקים (178-157)

אפלטון
אפלטון
26/02/2016 20:16:21

אני בטוח שבשנות ה-80 וה-90 קרי לא היה מסוגל לעשות מה שהוא עושה היום פשוט כי הוא היה יושב בבית עם זעזוע מוח אחרי 2 חסימות מצ'רלס אוקלי והחברה.
בגלל זה הליגה המציאה חוקים כדי להגן על שחקנים כמוהו והוא אחד התוצרים של מה שהליגה רצתה לראות.
זה לא שההגנות יותר חלשות הן פשוט לא יכולות לעשות מה שפעם עשו, אם נאהב את זה או אם לא.

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 21:26:26
הגב ל  אפלטון

זאת בדיוק התשובה

Ish
Ish
26/02/2016 21:36:20
הגב ל  אפלטון

תזכיר לי בבקשה כמה זעזועי מוח היו לשחקנים בשנות ה80 והתשעים וכמה משחקים הוחמצו בעקבות זאת.

Ljos
Ljos
26/02/2016 22:09:24
הגב ל  אפלטון

אני מבין שאפשר לא לאהוב את זה, אבל קשה לי לראות את הזווית הזו, ולכן אשמח לשמוע אותה. בזכות ההקלה, לא בהגנה אלא בדרך שבה אי אפשר לזייף להיות שחקן כדורסל בעזרת מכות, קשיחות ובוקסים לצלעות, אפשר לראות שחקנים טובים, טכניים וחכמים יותר משחקים את המשחק.
זה מזכיר לי שחקני כדורגל דרום-אמריקאיים בשנות ה-90 שהתלוננו שלא נותנים להם באירופה לעלות עם סיכות בטחון (או עגילים. או כל דבר חד וקטן) כדי לדקור ולעצבן את היריבים שלהם, במקום אשכרה לעשות הגנה טובה.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
26/02/2016 20:34:53

אין שום ספק שהחוקים היום הרבה יותר מקלים ועוזרים לשחקנים. אם מייקל היה משחק היום, הוא היה מעמיד ממוצע של 60+ למשחק. אין ספק שקרי הוא שחקן שלא נראה כמוהו, אבל בניינטיז היו שולחים אותו לבית חולים אחרי 2 שלשות. שחקני הניקס היו רבים ביניהם מי יזכה לפרק את סטף.

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 21:28:57

בדיוק כך

Ish
Ish
26/02/2016 21:41:58

מייקל לא היה מעמיד שום ממוצע של 60 נקודות (וגם לא 50 או 40), הטענות הללו הן קשקוש שבמקרה הטוב נובע מחוסר הבנה של איך משחקים הגנה היום בליגה.

תזכיר לי גם בבקשה איזה שחקנים נשלחו לבית חולים אחרי שקלעו 2 שלשות בנייטיז? מה אגב בדיוק מנע מהם לשלוח את ג'ורדן או את רג'י לבית חולים הזה? איך זה שהם לא עשו זאת?

איתן
איתן
26/02/2016 23:24:10
הגב ל  Ish

אנחנו שהיינו בשנות ה-80 ראינו את הכדורסל הגדול מכולם, והצעירים רק מקנאים שלא ראו מה שאנחנו ראינו. לא רק ג'ורדן היה קולע היום 50 למשחק. גם בירד היה קולע 40 כל משחק

Ish
Ish
27/02/2016 0:05:55
הגב ל  איתן

אתה מוזמן לפתוח משחקים משנות השמונים באינטרנט ולצפות בהם מחדש. אם אתה עושה זאת ועדיין חושב את זה אז מצבך חמור וכדאי שתלך לבדוק את התפקוד התוך קודקודי שלך.

הייט-אשברי
27/02/2016 10:25:40
הגב ל  איתן

גם אני ראיתי את ג'ורדן בניינטיז . הכדורסל של אז לא היה גדול משל היום. סתם אגדה אורבנית .

הייט-אשברי
27/02/2016 10:24:06
הגב ל  Ish

1 +

מוש השור
מוש השור
26/02/2016 23:29:00

אני חושב שג'ורדן היה קולע ממוצע של שמונים נקודות, במחצית, כשהוא משחק רק עם יד שמאל ורטייה כדי לדפוק לו את הראיה התלת מימדית. די עם הקישקושים הנוסטלגיים האלה, ראיתי המון כדורסל בניינטיז, סטף קרי היה עושה מהם שקשוקה גולדן סטייט לא הייתה מנצחת את שיקגו אלא רומסת אותה, אם שיקגו היו לוקחים משחק אחד בסדרה זה היה מפתיע, מול סאן אנטוניו הם היו לוקחים אולי שניים.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
26/02/2016 21:27:30

קארי יותר טוב מג'ורדן ב ה כ ל, כולל הגנה… ג'ורדן לא היה מצליח להתמודד עם הגארדים של היום

קליעה
דריבל
מסירה
ראיית, אינטלגנציית וניהול משחק
יכולת קבוצתית

והכי חשוב הוא יודע לסכרן את כל יכולות האלה בצורה יותר טובה מכל שחקן שראיתי.

שנות ה90… 2 השחקנים הכי טובים אז היו בגילאי 35 +… (מאלון)
מי שחושב שזה היה עובד בכדורסל של היום הוא רפה הבנה מהמעלה הראשונה.

"היו מפרקים אותו…" – כן, בטח.. כמו שפירקו את האח הקטן והשחיף של שריל מילר בגארדן כשהוא המטיר עליהם 25 נק' ברבע… או כשהוא סחב את הקבוצת נגרים שלו למשחק מס' 7 נגד שיקגו, בו ג'ורדן היה אגב די מעפאן. איפה רג'י ואיפה קרי.

העונה הכי טובה של ג'ורדן ושיקגו היא כשהקריבו לו את קשת ה3, בלי זה אין שום 72 ניצחונות. עונה אחרי זה כשהרחיקו לו אותה, הוא קלע בפלייאוף פחות מ 20% מהשלוש בפלייאוף 97..

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 21:31:52

אני מקווה ששמת לב שאני לא מגיב יותר לשטויות שלך.
להבא אפילו את זה לא אכתוב.)

ברבור שחור
ברבור שחור
26/02/2016 22:42:48
הגב ל  מנחם לס

רק רפה הבנה אוהבים משחק מלוכלך ולא ספורטיבי על הוויטראוזיות של קרי..
ועוד משהו לגבי הפלח…זה שאתה לא מבין משהו לא אומר שאתה צריך לזלזל בו. הבנאדם אגדה !!!

גור גולן
גור גולן
26/02/2016 22:08:45

תודה על המעורב הנהדר!

אייזייה תומאס מוביל את בוסטון למה שהיא – קבוצה מרעננת, בריאה, רצה ומיוחדת. מגיע הרבה קרדיט לבוסטון שבנו קבוצה נהדרת עם מאמן צעיר שצריך לקבל המון מחמאות.

הופעה מדהימה של קרי!

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
26/02/2016 22:44:24

מנחם כמו כל איש בא בימים נצמד לנוסטלגיה
זה טבעי והגיוני
אבל…זה לא הופך את זה לנכון

מנחם לס
מנחם לס
26/02/2016 23:27:46
הגב ל  שם (נחוץ)

אני "איש בא בימים" שיותר צעיר בנפשו ורוחו מהרבה צעירים באתר, כולל מכוער כמוך

פולני פלוני
פולני פלוני
27/02/2016 13:09:35
הגב ל  מנחם לס

אתה פשוט מנותק מהווייתך
או במילה אחת:סנילי!
מדבר על יהודה כשם שצורחות בסקס..אתה חושב שזה תעיר ומגניב לדבר ככה או שזה טראש טוק אבל בפועל זה קריפי
אתה זקן קריפי וסנילי
ובקשר לכדורסל..גו גונסון עושה טעות..מיאמי לא קונטנדרית הוא סתם רוצה לברוח מניויורק וללכת להתפנן בשמש
וקרי?הוא פנומן..זה שהחוקים עובדים עם ההתקפה זה בגלל שהמשחק חייב להיות אסתטי יותר..תראו איך הכדורגל השתנה בגלל הפציעות של ואן באסטן בזמנו..רק בגלל זה מסי עושה מה שהוא עושה..בשנות ה80 היו שוברים לו תרגליים..

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
26/02/2016 23:34:21

לא ניסתי להעליב
רק מציין שהתרפקות על העבר זה משהו שכולם עושים

משיח
משיח
27/02/2016 0:42:46

מנחם תודה על מעורב מערבב

גורדון מדהים לדעתי הוא מסוגל להטביע מלפני קו העונשין

לגבי קרי, אני לא זוכר דבר כזה הקלות הבלתי נסבלת בהשגת נקודות היא מה שעושה אותו ולא כמות הנקודות המרשימה בפני עצמה

סלים ווארזה
סלים ווארזה
27/02/2016 9:25:47

בחיי שהוויכוח פה על מה קרי היה עושה בשנות ה 80-90 מזכיר לי את "שיח טבחים" של הגששים – פסח וינואר מול ששת.
סיפורי הפלמ"ח בסגנון עדות ההופס.

אני רק שאלה
אני רק שאלה
27/02/2016 11:00:13

לס אתה רפה הבנה יותר מכולם בדיון הזה היום.
להגדרתך: "היו שולחים את קארי עם זעזוע מוח אחרי שתי כניסות" או משהו כזה.

אז בוא ספר לקהל הרפי-הבנה שאתה טועה וחושב שכולם מלבדך שייכים אליו:
כמה זעזועי מוח ואשפוזים נרשמו בשנות ה80-90 בNBA?
ג'ון סטוקטון היה חודר לסל ודופק שלשות– כמה עונות הוא ישב מושבת מפציעות? כמה ג'ורדן? או כל מישהו אחר לצורך העניין?

ייתכן שדווקא בשנים האחרונות יש יותר פציעות כי שחקנים נצמדים יותר לזורקי השלוש ונופלים רגל על רגל ומעקמים קרסוליים ורצועות מכך?

קיצר. כל תגובה וטיעון אצלך בנושאים האלו זה: "אתם לא ראיתם. ידה ידה. מאמנים פעם היו גאונים. ידה ידה".
בחייאת.

אני רק שאלה
אני רק שאלה
27/02/2016 12:25:57

ועוד בנוגע על ההגנה על קארי והשטויות שפלט BIG O
http://www.sbnation.com/nba/2016/2/26/11119490/stephen-curry-score-highlights-oscar-robertson-wrong

אורי
אורי
27/02/2016 13:11:23

למחנה המעודדות של כדורסל הדמים והג'יוג'יטסו של שנות ה40-90 דרושים-זקנים נרגנים ומלאים בעצמם שיעזרו למאסטר מנחם במלחמתו בחסרי ההבנה

צביקה
צביקה
27/02/2016 19:41:49

כל הדיון הנוסטלגי הוא לא לעניין. בואו נתמקד בשחקן ההסטורי שיש לנו מול העיניים, ועל זה נראה כולם מסכימים.

אנה לי פינקוס
אנה לי פינקוס
27/02/2016 19:52:46
הגב ל  צביקה

ממש לא כולם מסכימים. כי אם יש כאלה שאומרים שפעם הוא לא היה יכול לעשות את זה זה אומר שהוא לא היסטורי. מקסימום מזליסט שמנצל את התקופה.
נוסטלגיה מעוותת את המציאות

אחד העם
אחד העם
27/02/2016 19:51:29

המסירה של אייזיה מזכירה מאד מסירה של אחד מגדולי הפוינטים של בוסטון אי פעם (רונדו..)