מעורב הופס ליום ששי: היום אין מאמנים היודעים מה לעשות נגד קרי / מנחם לס

 

1.עוד יום, עוד BUZZER BEATER ע"י האשף

*

 

*

2. הנטס שיחררה את ג'ו ג'ונסון

הברוקלין נטס שיחררה אמש את ג'ו ג'ונסון (WAIVED HIM) ובכך איפשרה לאול-סטאר 7 הפעמים הזה לחפש קונטנדרית, בר שיכול להיעשות בראשון למרץ.

*

הבוסטון סלטיקס אינה 'קונטנדרית' לאליפות אבל היא בתנופה עצומה, ולפי הבוסטון גלוב הבוקר, היא מאד מעוניינת בו.

*

עם ה-BUYOUT  של דרון ויליאמס בקיץ האחרון, הנטס השילה מעצמה את הבק-קורט של ויליאמס וג'ונסון שאמור היה להעלות את הנטס על דרך המלך, תכנית שנפלה על פניה (ולדעתי להם ישנו רק חלק באשמה). הנטס היו פיירים מאד איתו וההודעה מסתיימת ב-"אנחנו מאחלים לו רק מזל טוב והצלחה בעתיד"

*

בן ה-34 הזה יצטך קודם כך 'TO CLEAR WAIVERS' לפני שהוא יוכל לבחור קבוצה מאלה שתרצנה בו. מה שזה אומר הוא שהקבוצה שמעוניינת בו תצטרך לשלם מה שנותר העונה מה-24.9 מיליון שהנטס חייבת לו השנה, המשכורת השנייה בגובהה בליגה העונה אחרי זאת של קובי.

*

ג'ו ג'ונסון כבר הודיע ש-3 מיליון ממה שנותר הוא "אוכל בעצמו" – עובדה שתעשה ממנו קומודיטי די מעניין. לקאבס, אגב, ישנם שני מקומות פנויים ברוסטר וצצה בי מחשבה שאולי הוא האדם שיכול לתת להם סכוי הגון נגד גולדן סטייט.

*

3. מסירה מופלאה של אייזיה תומאס שניצחה משחק 

   

 

  בעתון 'בוסטון גלוב' ככה פתחו את המאמר על מה שאייזיה תומאס עשה אמש: היו זמנים שאייזיה תומאס היה מפתיע את יריביו; יו ימים בהם גובהו היה CURIOSITY ו-NOVELTY: "הסתכלו מה הגמד הזה עושה ואיך הוא קולע…" /

*

אמש הוא לא היה 'שחקן נמוך'. אמש הוא היה אול-סטאר הוא הפך לשחקן שמאמנים בונים תכניות כיצד לעצור לפני המשחק, והוא הפך לנושא של "TEAM MEETING" ליריבה לפני המשחק.

*

היו גמדים גדולים אחרים, ביניהם נייט רובינסון, מייקל אדאמס, אברי ג'ונסון, ספאד ווב, אירל בויקינס קלווין מרפי, דיימון סטודמאייר. יו עוד אבל אלה שצצים לי בראש. לי נראה שאייזיה תומאס הוא בדרך לעלות על כולם!

*

אז מה קרה איתו? במקום להפוך לאשכרה מכונת קליעה הוא פיתח לעצמו משחק מסירות מצויין, ועם הראייה שלו, והבנת המשחק שלו, הוא הופך ממש לנגד עיניני מ-CURIOSITY לפוינט גארד מהשורה הראשונה של פוינט גארדים בליגה.

*

הנה מה שהבוסטון גלוב כתב עליו: With less than a minute left in the Celtics’ game against the Bucks on Thursday, with Boston clinging to a 4-point lead, Jae Crowder got into Thomas’s vision. He was alone in the right corner, and Thomas remembered that as he carved through the lane. Then, somehow, he whipped a no-look, over-the-shoulder pass with his left hand across the court to Crowder, whose 3-pointer all but sealed the Celtics’ 112-107 win. Afterward, everyone was gushing about that pass. They called it unbelievable and great and a heck of a pass. Thomas was more modest.I’m glad [Crowder] stayed in that corner and made me look good,” he said.

*

הוא סיים עם 27 נק' ו-7 אסיסטים. הגיע הזמן להסביר שחלק גדול מהפריחה של הסלטיקס הוא אייזיה תומאס תנו מבט במסירה הזאת:. *

  

*

4. מה יש ל'ביג O ' לומר על הכדורסל היום

If I've got a guy who's great shooting the ball outside (he meant Steph Curry), don't you want to extend your defense out a little bit? I just don't think coaches today in basketball understand the game of basketball. They don't know anything about defenses. They don't know what people are doing on the court. They talk about analytical basketball and stuff like that.

They double-teamed me an awful lot during my career. I look at games today, and they'll start a defense at the foul line. When I played, they were picking you up when you got the ball inbounds. So it's a different strategy about playing defense.

לדעתו של אוסקאר הסיבה לטרוף השלשות של קרי, והשיאים שהוא מציב הם בגלל ההגנות של היום:

He's shot well because of what's going on in basketball today. In basketball today, it's almost like if you can dunk or make a 3-point shot, you're the greatest thing since sliced bread. … When I played years ago, if you shot a shot outside and hit it, the next time I'm going to be up on top of you. I'm going to pressure you with three-quarters, half-court defense. But now they don't do that. … [Modern-day teams] run one play. Well, maybe two plays. They've got a high-pick with the center, then the shooters run baseline trying to get open with blocks from the forwards. I mean that's it. You don't see hardly any reverse plays at all, no double screens, no weak side and what not.

*

בקיצור ולעניין, מה שהוא טוען בעיקר (בנוסף לזה שהוא אומר מה שאני אומר – שהיום אין הגנות בעלות מושג בליגה כמו פעם) הדבר שפעם היו עושים במקרה סטפן קרי זה להציב עיו שומר שלא יעשה מאומה מלבד להיצמד אליו כל הדרך אל בית השימוש. לא לתת לו אפשרות לנשום. לקחת אותו אישית לוחצת מרבגע הוצאת הכדור. הוא אולי ימשיך לקלוע 30, אבל יוציא את נשמתו תוך כדי, ואז כל מיני דברים לא טובים יקרו לו ולווריורס.

*

מה אני מוסיף לכל רפי ההבנה שמאמינים שהיום משחקים הגנות טובות מהעבר הוא שאולי היום ישנם "אתלטים" טובים יותר בהגנה, אבל אין מאמנים עם השכל והידע והממזריות של רד אורבך, פט ריילי, או צ'אק דיילי (אפילו את פיל ג'קסון אני מסכים להכניס לרשימה) שיש להם מושג בהגנה קבוצתית כמו פעם. אין אף קבוצה חכמה היודעת מה לעשות נגד הסטפן קרי הזה.

5. הפאור רנקינג שלי נכון להיום

קבוצות המערב שולטים בחלק העליון של הטופ 8, אם כי מספר הקבוצות הוא 4 ו-4. בשבועיים האחרונים נראה לי שקבוצות המזרח שוב התקרבו למערביות ביחס נצחונות/הפסדים. בתחילת העונה המזרח שלט, אח"כ המערב לקח שליטה, ועתה המערב עדיין מוביל אבל הפער קטן.

1. גולדן סטייט

2. קליבלנד

3. סן אנטוניו

4. אוקלהומה סיטי

5.קליפרס

6. טורונטו

7. בוסטון

8.אינדיאנה

6. ארון גורדון מדנקק נגד הווריורס דינקוק ל"אליפות הדאנק"

7. היילייט של 51 הנק' של סטף קרי

*

*

8. יש גם הארדן, לא רק קרי

46 נקודות (31 בחצי באחוזים העולים על אלה של קרי; אני מדבר על ה-31):

 

 

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 71 תגובות

  1. ג'ו ג'ונסון וקווין מרטין יהיו שדרוג רציני לכל קבוצה שהיא לא הווריורס/הספרס. לדעתי אחד מהם ינחת בקליבלנד בודאות, והשני באטלנטה/אוקלהומה.

    מבחינת סטף, אין דרך לעצור אותו בכדורסל רגיל. אתה צריך מולו שומר פיזי, מלוכלך וקשוח, א-לה מת'יו דוולדובה. לספרס יש מישהו כזה, דני גרין, והוא האיש האידיאלי להגנה על סטף בפלייאוף. ככה אני הייתי מנסה לעצרו.

      1. כי אני מאמין שהקאבס טובה יותר. הפאור רנקינג שלי לא תלוי בנצחונות-הפסדים אלה הדיעה שלי על חוזק הקבוצות

  2. כמה אי דיוקים :
    1. קארי קלע אתמול באחוזים טובים מהארדן יותר נקודות , רק אחת מהעונשין מול 10 של הזקן , ומה שהכי חשוב – ב-34 דקות משחק לעומת 46 של הארדן ! כל מילה נוספת מיותרת .
    2. אוסקר סתם מקשקש . אני ראיתי את שיקאגו ודטרויט בשיאן . אפשר גם היום ללכת ולראות סרטים מהתקופה ביוטיוב. המשחק איטי יותר ורוב הזריקות מבחוץ הן UNCONTESTED . מה לעשות = ה- OLD GUARD כמו בארקלי ורוברטסון מסרבים להשלים עם אובדן ההגמוניה . קשה לראות פנומן רזה ונמוך יחסית שעושה צחוק מענקי היום .

    1. ההגנות של אז (אני ראיתי אותן כשלמדתי ב-MIT בבוסטון בשנות ה-80) היו אוכלות חיים גארדים כמו סטפן קרי שהיום החוקים מגינים עליהם!

      1. בעייתי העניין שאין מניעה של כפילות שמות, זה יוצר בלבול בינינו.
        אני בשנות ה80 רק נולדתי כך שאני מעדיף שלא לחוות דעה עפ"י סרטונים

  3. פופוביץ' הוא לא מאמן הגנה מעולה ? תיבודו לא כזה ? לא היו שחקנים כמו סטף אף פעם . שיראו לי רוברטסון ובארקלי מי קלע פעם ממרחקים פסיכיים כמו סטף , ובאחוזים כאלה. מה יעזור להיצמד אליו כשהוא רוקד ומסובב את המגינים ? זה רק יוצר מיסמצ'ים ומשאיר אחרים חופשיים לסיים בסל בנוחות .

      1. מנחם, תסתכל שוב על הסרטון מהקרב בין דומיניק לבירד שהעלית אתמול ותראה כמה הוא צודק. רוב הזריקות של דומיניק השומר שלו בכלל לא קופץ. והכל בתוך הקשת, כלומר יותר קל להיצמד לשחקן כי יש לו פחות מקום לחדור.

          1. ואת הרוב לארי היה קולע תחת הסל, שם היום אין א-ף א-ח-ד שיודע לעשות מה שפעם עשו רודמן, מוטומבו, אולג'ואן, וביל לבמייר

    1. תגיד לי, אתה שם את תיבודו באותה שורה עם רד אורבך, צ'אק דילי, ופט ריילי? לרד אורבך היו 4 עוזרי מאמנים שהיו יכולים ללמד את תיבודו כדורסל מכאן ועד להודעה חדשה. אין לך מושג קלוש על מה אתה מדבר, הייט-אשברי. כשתיגדל אולי גם אתה תבין, יחד עם שאר רפי ההבנה שכאן.

      1. אם אנחנו כאלה רפי הבנה , איך אנחנו מדייקים בתחזיות יותר ממך ?
        חוץ מזה , תגיד לי מנחם ביושר ובלי עודף נוסטלגיה : האם ראית אי פעם רוצח התקפה גדול יותר מאשר קארי העונה ? הדגש הוא על עונה בודדת , כי קארי משחק העונה ברמה או שתיים מעל עונת ה-MVP שלו בשנה שעברה.

          1. הוא לא היה קולע חמישית מזה היום. בזמננו הוא היה על תקן של דיאנדרה ג'ורדן לעניים.

            מה גם שלא הייתה אז קשת 3 אז כל הכדורים נדחפו פנימה אליו.

  4. לרדיפה אחרי ג'ו ג'ונסון אפשר לקרוא סטפמניה . קונטנדריות אמיתיות או בעיני עצמן מחפשות גארד איכותי , שהן חושבות שיעזור להן להשתדרג אינסטנט לפלייאוף . לא במקרה פופוביץ' לא במירוץ הזה . הוא יודע שלפני שאוכלים את העוגה צריך להכין את הבצק ולאפות אותה.

    1. פופוביץ' יופתע כפי שלא הופתע מאז מיאמי בפלייאוף הזה. הוא באמת חושב שהוא יכול לנצח עם קבוצת 'בית אבות'? אני רק מקווה שהוא לא יושפל כי יש לי סימפטיה לזקן שמתחיל להישאר רחוק יותר ויותר מהמשחק.

      1. דיברת על עצמך במשפט האחרון?
        אין לך מושג… להגיד על פופוביץ שנשאר רחוק מהמשחק? הצחקת את סבתא שלי עליה השלום

        1. פופוביץ' הוא פאסה. עליו השלום. כל מה שנישאר לו זה הבדיחות והעקיצות, והספרות הרוסית. לך לאכול קצת קבאב. שישליק גדול מדי עליך. ועם שם פרטי כמו "יהודה" הייתי מכה בישבן ערום כל יום ולילה את מי שנתן לי את השם.

  5. עשית סלט של טעויות מהמצב של ג'ו ג'ונסון.

    רק אם קבוצה תיקח אותו מה – WAIVER WIRE היא תצטרך לשלם את מה שנשאר מהמשכורת שלו (אני מעריך כ 5.5 מיליון פחות או יותר אחרי שוויתר על 3).

    זו אחת הסיבות העיקריות שזה כנראה לא יקרה, ואחרי 48 שעות הוא יהיה חופשי לחתום עם כל קבוצה על כל סכום שהיא יכולה להציע לו מבחינה חוקית – וסביר מאד להניח שזה יהיה שכר מינימום כי הוא לא עשה את הצעד הזה כדי להרוויח יותר כסף, ולרוב הקבוצות ממילא אין אפשרות להציע יותר כסף בשלב הזה של העונה.

    המשמעות של הראשון למרץ היא ששחקן ש"מנופנף" אחרי התאריך הזה לא רשאי לשחק בפלייאוף (למרות שיכול לחתום בכל קבוצה), ולכן ג'ונסון והנטס עשו את הצעד הזה עכשיו.

  6. רק עכשיו שישליק הבין למה לקחו את וורזאו.
    סקרין כמו שלו אין לאף אחד בליגה, קלאסי שיעמוד על השלוש ויחסום לספלאש ברוזרס.
    ומומי – תזהר שיהודה לא יעשה ממך שישליק כמו שעשה ממך עוד ב77…

  7. יהודה, קרא את התגובה שלי למעלה. במקומך הייתי ממהר ביום א' למשרד הפנים לשנות את שמי.

    מומי, תאר לך שאתה שוכב במיטה עם איזו בובונת נחמדה, והיא צועקת "יהודה! עוד! עוד! אוי, יהודה, עשה לי את זה. יהודה, איש של!"

    הייתי רץ ישר לחתוך לעצמי את הגרון

  8. למה היום לא נצמדים לשחקנים כבר בהוצאת הכדור ולוחצים אותם על כל המגרש?

    כי כל פוינט גארד היום ישרוף אותך עם תעשה זאת ותעשה לקבוצה השנייה חיים מאוד קלים בהם הם ישחקו 5 על 4 כל המשחק. תנסה לעשות trap עם עוד שחקן ותראה במקום איך זה לשחק 4 על 3.

    תתקשר לדוגמה לג'ון וול ו/או לקייל לאורי ותספר להם שבמשחק הבא יצמדו אליהם וישמרו עליהם שמירת לחץ ברגע שהם יקבלו את הכדור ותוכל לשמוע איך הם חוגגים את השלושים נקודות וחמש עשרה אסיסטים המובטחים להם מאסטרטגיה הגנתית כזו.

    "לקחת אותו אישית לוחצת מרבגע הוצאת הכדור. הוא אולי ימשיך לקלוע 30, אבל יוציא את נשמתו תוך כדי, ואז כל מיני דברים לא טובים יקרו לו ולווריורס."

    בהצלחה עם זה. כל מי שרואה משחקים של הווריירס יודע שזה לא משנה דבר. לקרי אין שום בעיה לנוע על המגרש, לתת חסימות ולעבור על חסימות ללא הפסקה, עד שהוא פנוי לזריקה(והמונח פנוי לזריקה עבורו הוא הרבה יותר רחב מעבור שחקנים אחרים).

    ההגנות של היום הרבה יותר טובות. נקודה. הדבר שמבלבל זקנים לגבי זה הוא שההתקפות של היום גם הרבה יותר טובות.

    1. גם אתה לא בין המבינים. ראיתי אז, ראיתי לפני 30 ש ה, לפני 20 שנה, לפני 10 שנים, והיום. היום ההגנות הן הכי חלשות וחסרות מושג

    2. אחד כמו מייסון או אוקלי היה שובר לקרי ת הצורה כבר בכניסה הראשונה. הבעייה היא ששינו את החוקים ולכן קרי ניכנס כאילו בתוך וואקום לסל. פעם היו מרסקים אותו והוא היה חושב פעמיים לפני כל כניסה

      1. מנחם עם ההגנות של פעם הוא בכלל לא היה צריך להכנס לסל והיה יכול לגמור משחקים מהשלוש בלי שאף אחד אפילו ילטף אותו.

  9. אני בטוח שבשנות ה-80 וה-90 קרי לא היה מסוגל לעשות מה שהוא עושה היום פשוט כי הוא היה יושב בבית עם זעזוע מוח אחרי 2 חסימות מצ'רלס אוקלי והחברה.
    בגלל זה הליגה המציאה חוקים כדי להגן על שחקנים כמוהו והוא אחד התוצרים של מה שהליגה רצתה לראות.
    זה לא שההגנות יותר חלשות הן פשוט לא יכולות לעשות מה שפעם עשו, אם נאהב את זה או אם לא.

    1. אני מבין שאפשר לא לאהוב את זה, אבל קשה לי לראות את הזווית הזו, ולכן אשמח לשמוע אותה. בזכות ההקלה, לא בהגנה אלא בדרך שבה אי אפשר לזייף להיות שחקן כדורסל בעזרת מכות, קשיחות ובוקסים לצלעות, אפשר לראות שחקנים טובים, טכניים וחכמים יותר משחקים את המשחק.
      זה מזכיר לי שחקני כדורגל דרום-אמריקאיים בשנות ה-90 שהתלוננו שלא נותנים להם באירופה לעלות עם סיכות בטחון (או עגילים. או כל דבר חד וקטן) כדי לדקור ולעצבן את היריבים שלהם, במקום אשכרה לעשות הגנה טובה.

  10. אין שום ספק שהחוקים היום הרבה יותר מקלים ועוזרים לשחקנים. אם מייקל היה משחק היום, הוא היה מעמיד ממוצע של 60+ למשחק. אין ספק שקרי הוא שחקן שלא נראה כמוהו, אבל בניינטיז היו שולחים אותו לבית חולים אחרי 2 שלשות. שחקני הניקס היו רבים ביניהם מי יזכה לפרק את סטף.

    1. מייקל לא היה מעמיד שום ממוצע של 60 נקודות (וגם לא 50 או 40), הטענות הללו הן קשקוש שבמקרה הטוב נובע מחוסר הבנה של איך משחקים הגנה היום בליגה.

      תזכיר לי גם בבקשה איזה שחקנים נשלחו לבית חולים אחרי שקלעו 2 שלשות בנייטיז? מה אגב בדיוק מנע מהם לשלוח את ג'ורדן או את רג'י לבית חולים הזה? איך זה שהם לא עשו זאת?

      1. אנחנו שהיינו בשנות ה-80 ראינו את הכדורסל הגדול מכולם, והצעירים רק מקנאים שלא ראו מה שאנחנו ראינו. לא רק ג'ורדן היה קולע היום 50 למשחק. גם בירד היה קולע 40 כל משחק

        1. אתה מוזמן לפתוח משחקים משנות השמונים באינטרנט ולצפות בהם מחדש. אם אתה עושה זאת ועדיין חושב את זה אז מצבך חמור וכדאי שתלך לבדוק את התפקוד התוך קודקודי שלך.

    2. אני חושב שג'ורדן היה קולע ממוצע של שמונים נקודות, במחצית, כשהוא משחק רק עם יד שמאל ורטייה כדי לדפוק לו את הראיה התלת מימדית. די עם הקישקושים הנוסטלגיים האלה, ראיתי המון כדורסל בניינטיז, סטף קרי היה עושה מהם שקשוקה גולדן סטייט לא הייתה מנצחת את שיקגו אלא רומסת אותה, אם שיקגו היו לוקחים משחק אחד בסדרה זה היה מפתיע, מול סאן אנטוניו הם היו לוקחים אולי שניים.

  11. קארי יותר טוב מג'ורדן ב ה כ ל, כולל הגנה… ג'ורדן לא היה מצליח להתמודד עם הגארדים של היום

    קליעה
    דריבל
    מסירה
    ראיית, אינטלגנציית וניהול משחק
    יכולת קבוצתית

    והכי חשוב הוא יודע לסכרן את כל יכולות האלה בצורה יותר טובה מכל שחקן שראיתי.

    שנות ה90… 2 השחקנים הכי טובים אז היו בגילאי 35 +… (מאלון)
    מי שחושב שזה היה עובד בכדורסל של היום הוא רפה הבנה מהמעלה הראשונה.

    "היו מפרקים אותו…" – כן, בטח.. כמו שפירקו את האח הקטן והשחיף של שריל מילר בגארדן כשהוא המטיר עליהם 25 נק' ברבע… או כשהוא סחב את הקבוצת נגרים שלו למשחק מס' 7 נגד שיקגו, בו ג'ורדן היה אגב די מעפאן. איפה רג'י ואיפה קרי.

    העונה הכי טובה של ג'ורדן ושיקגו היא כשהקריבו לו את קשת ה3, בלי זה אין שום 72 ניצחונות. עונה אחרי זה כשהרחיקו לו אותה, הוא קלע בפלייאוף פחות מ 20% מהשלוש בפלייאוף 97..

      1. רק רפה הבנה אוהבים משחק מלוכלך ולא ספורטיבי על הוויטראוזיות של קרי..
        ועוד משהו לגבי הפלח…זה שאתה לא מבין משהו לא אומר שאתה צריך לזלזל בו. הבנאדם אגדה !!!

  12. תודה על המעורב הנהדר!

    אייזייה תומאס מוביל את בוסטון למה שהיא – קבוצה מרעננת, בריאה, רצה ומיוחדת. מגיע הרבה קרדיט לבוסטון שבנו קבוצה נהדרת עם מאמן צעיר שצריך לקבל המון מחמאות.

    הופעה מדהימה של קרי!

      1. אתה פשוט מנותק מהווייתך
        או במילה אחת:סנילי!
        מדבר על יהודה כשם שצורחות בסקס..אתה חושב שזה תעיר ומגניב לדבר ככה או שזה טראש טוק אבל בפועל זה קריפי
        אתה זקן קריפי וסנילי
        ובקשר לכדורסל..גו גונסון עושה טעות..מיאמי לא קונטנדרית הוא סתם רוצה לברוח מניויורק וללכת להתפנן בשמש
        וקרי?הוא פנומן..זה שהחוקים עובדים עם ההתקפה זה בגלל שהמשחק חייב להיות אסתטי יותר..תראו איך הכדורגל השתנה בגלל הפציעות של ואן באסטן בזמנו..רק בגלל זה מסי עושה מה שהוא עושה..בשנות ה80 היו שוברים לו תרגליים..

  13. מנחם תודה על מעורב מערבב

    גורדון מדהים לדעתי הוא מסוגל להטביע מלפני קו העונשין

    לגבי קרי, אני לא זוכר דבר כזה הקלות הבלתי נסבלת בהשגת נקודות היא מה שעושה אותו ולא כמות הנקודות המרשימה בפני עצמה

  14. בחיי שהוויכוח פה על מה קרי היה עושה בשנות ה 80-90 מזכיר לי את "שיח טבחים" של הגששים – פסח וינואר מול ששת.
    סיפורי הפלמ"ח בסגנון עדות ההופס.

  15. לס אתה רפה הבנה יותר מכולם בדיון הזה היום.
    להגדרתך: "היו שולחים את קארי עם זעזוע מוח אחרי שתי כניסות" או משהו כזה.

    אז בוא ספר לקהל הרפי-הבנה שאתה טועה וחושב שכולם מלבדך שייכים אליו:
    כמה זעזועי מוח ואשפוזים נרשמו בשנות ה80-90 בNBA?
    ג'ון סטוקטון היה חודר לסל ודופק שלשות– כמה עונות הוא ישב מושבת מפציעות? כמה ג'ורדן? או כל מישהו אחר לצורך העניין?

    ייתכן שדווקא בשנים האחרונות יש יותר פציעות כי שחקנים נצמדים יותר לזורקי השלוש ונופלים רגל על רגל ומעקמים קרסוליים ורצועות מכך?

    קיצר. כל תגובה וטיעון אצלך בנושאים האלו זה: "אתם לא ראיתם. ידה ידה. מאמנים פעם היו גאונים. ידה ידה".
    בחייאת.

  16. למחנה המעודדות של כדורסל הדמים והג'יוג'יטסו של שנות ה40-90 דרושים-זקנים נרגנים ומלאים בעצמם שיעזרו למאסטר מנחם במלחמתו בחסרי ההבנה

  17. כל הדיון הנוסטלגי הוא לא לעניין. בואו נתמקד בשחקן ההסטורי שיש לנו מול העיניים, ועל זה נראה כולם מסכימים.

    1. ממש לא כולם מסכימים. כי אם יש כאלה שאומרים שפעם הוא לא היה יכול לעשות את זה זה אומר שהוא לא היסטורי. מקסימום מזליסט שמנצל את התקופה.
      נוסטלגיה מעוותת את המציאות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט