העתיד הנראה לעין (6) – הבית הפסיפי / גלעד

פרק שישי וכמעט אחרון של הסדרה (אני מקווה להעלות סיכום של זה בשבוע הבא).

לפרקים הקודמים – הבית האטלנטיהבית הדרום מערביהבית המרכזיהבית הצפון מערביהבית הדרום מזרחי.

גולדן סטייט ווריורס –

בהווה –

הלוחמים הם אחת הקבוצות שאין יותר מדי מה לומר על ההווה שעדיין לא נאמר. בכל זאת אזכיר למי ששכח שמדובר על הקבוצה הטובה בעולם, המועמדת החזקה ביותר לאליפות וכנראה אחת מהקבוצות הטובות בהסטוריה. אפשר לכתוב מאות ואלפי מילים על הווריורס של העונה אבל לא בשביל זה נכנסתם לפה ולא על זה רציתי לדבר אז פשוט נתקדם לעתיד.

בעתיד – 

כבר כתבתי בעבר על הבעייה שתהיה ללוחמים הקיץ כשהם יצטרכו להחליט את מי הם שומרים מהשניים בארנס-אזילי ואולי ייאלצו להפרד משניהם.. חוץ מזה העתיד של הלוחמים נראה מצוין לעזאזאל איתם. להוציא את שלושת הווטרנים שהם באמת מאוד חשובים ללוחמים (בוגוט [31], איגודלה [32] וליבינגסטון [30]) הם כולם צעירים ממש.. קרי בן 27 ובכל תרחיש סביר ימשיך להיות טופ 5 בליגה לפחות לעוד 3-4 שנים, גרין בן 25 ואפילו לא בשיאו כנראה, ותומפסון גם הוא עוד בן 26 ויכול להשתפר / סתם להמשיך להיות מצוין עוד 5 שנים ככה.. אזילי גם הוא בן 26 ובארנס בן 23 (וכמו שכתבתי במאמר כנראה לפחות אחד מהם ילך אבל אם לא גם הם עוד רחוקים מהשיא) ויש להם גם את קוון לוני שאומרים שהוא עלול להפוך לעוד גבוה נהדר מהמחזור הזה והוא רק בן 20.

תחזית –

אין ספק שהלוחמים ימשיכו להיות קבוצה מהטובות בליגה כל עוד הם בריאים בשנים הבאות. קשה לצייר תרחיש שבו הם בלי פציעה משמעותית מפסידים את האליפות העונה ולדעתי יש להם עוד לפחות 3-4 שנים אח"כ ברמת הקונטנדרית (ואני אפילו לא רוצה לדבר על התרחיש שבו דוראנט הולך לשם.. זה כבר באמת יהיה הרבה הרבה יותר מדי) וגם אח"כ אם יתנהלו נכון (והם טובים בזה) יכולים לפחות להשאר קבוצת פלייאוף שאף אחד לא רוצה לפגוש אף פעם. העתיד ורוד והווה ורוד והם אלופה מכהנת.. מפחיד באמת.

איך עוצרים את הדבר הזה?

לוס אנג'לס קליפרס –

בהווה –

בהווה הקליפרס הם קבוצה טובה ואפילו טובה מאוד. בעולם ללא גולדן סטייט וסן אנטוניו היו עליהם דיבורים של מועמדת לאליפות. לצערם בעולם הזה קיימות גם גולדן סטייט וגם סן אנטוניו ולכן הסיכוי שלהם לזכות באליפות זעיר עד לא קיים כלל. הקבוצה נבנתה כדי להצליח עכשיו כשכריס פול כבר בן 31, רדיק בן 32 וקרופורד מתקרב ל-36 וכמו שכתבתי קשה לראות אותם מצליחים עכשיו (ככל הנראה המאצ'אפ שלהם בסיבוב השני יהיו הווריורס שכבר דיברנו עליהם כאחת הקבוצות הגדולות בהסטוריה ואותם קשה להאמין שיעברו…

בעתיד –

למרות המציאות המדכאת שתיארתי למעלה יש סיבות לאופטימיות בקליפרס העתידית. גריפין וג'ורדן קרובים יותר ל-25 מאשר ל-30 ועוד יש להם כמה שנים טובות לתת (כמובן שגם פול עוד לא אמר את המילה האחרונה והוא נותן עונת חמישיית עונה ראשונה העונה). אמנם חוץ מהם אין לקבוצה עוד שחקנים צעירים וגם לא מעט מבחירות הדראפט הבאות שלהם לא ברשותם אבל לוס אנג'לס היא תמיד מקום טוב להיות בו בשביל למשוך פרי אייג'נטס וטרייד על אחד מהם יכול להביא נכסים מצוינים לבנייה מחדש אם ילכו לכיוון הזה.

תחזית –

זו אולי התחזית הכי קשה אבל אני חושב שאפשר להיות אופטימיים לא משנה לאיזה כיוון הקליפרס יחליטו ללכת. גריפין הוא שחקן טופ 10 בליגה ואין סיבה שלא יהיו לו עוד כמה עונות יפות בטופ. טרייד לעומת זאת יביא להם המון המון נכסים לבנות סביבם והם יהפכו לקונטנדרית שוב תוך כמה שנים כנראה. אני חושב שלא כדאי לעשות טרייד ושהם באמת לא יעשו ושגם בעוד כמה שנים הקליפרס תהיה לרוב חזקה מספיק כדי להגיע לסיבוב השני ואולי אפילו לשבור את הקללה ולהגיע סוף סוף לגמר איזורי…

בצד הגבוה יותר של 30. רדיק ופול.

פיניקס סאנס –

בהווה –

כרגע הסאנס הם הקבוצה הגרועה בליגה. אחרי שבלדסו נפצע בתחילת העונה הסאנס החליטו לפתוח בטאנקינג רצחני ואין קבוצה פחות טובה ממה בכל הליגה כשהיא עדיין עם סיכוי לא רע לסיים במקום הראשון מהסוף כשתגמר העונה. חוץ מטייסון צ'נדלר (34) ופיג'יי טאקר (31) הסאנס היא קבוצה צעירה מאוד ועם בחירת דראפט גבוהה עבורם אחרי שנים של דריכה בסוף הלוטרי אולי סוף סוף ימצאו סופרסטאר ליד בוקר המבטיח.

בעתיד –

כמו שכתבתי כולם צעירים מאוד. בלדסו בן 26, נייט 24, לן ווורן 22 וגודווין 21. וכמובן בוקר השחקן הצעיר בליגה שעוד לא חגג 20. יחד עם בחירה טופ 5 בדראפט זה נראה כמו בסיס טוב מאוד (אם כי הייתי מעביר בטרייד את בלדסו/נייט כי נראה שמציאתו של בוקר ביטלה את הצורך ב-2 רכזים). אני חושב שאין סיבה שחבורת הצעירים הזו לא תגדל לקבוצה טובה (רק חבל שפיטרו את המאמן) ותגיע לפלייאוף בתוך כמה שנים אבל אם הם לא יקבלו סופרסטאר מהדראפט קשה לומר שזו תהיה יותר מקבוצת פלייאוף.

תחזית –

קשה לומר בלי לדעת מה הם יקחו מהדראפט אבל אני מאמין שאם ימצאו 4 טוב שיהפוך לסופרסטאר הם כן יכולים להיות יותר מסתם קבוצה נחמדה שמגיעה לפלייאוף. התחזית שלי חיובית סה"כ כי בפיניקס ישמחו אפילו סתם להיות קבוצת פלייאוף גם בלי להיות קונטנדרית כרגע.

סופרסטאר בהתהוות? דווין בוקר.

סקרמנטו קינגס –

בהווה –

הגענו לקבוצה הכי אומללה אחרי ברוקלין. מה? למה ככה אתה אומר? קאזינס שחקן טופ 15 בליגה בקלות! אז שימו לב, זה שקאזינס נפלא אין ספק. אבל גם עם קאזינס לא רק שהם אף פעם לא היו בפלייאוף הם גם לא הגיעו ל-30 נצחונות איתו! ועוד שנתיים (החל מסוף העונה) נגמר לו החוזה וקשה להאמין שהוא ישאר בלי התקדמות משמעותית שאני פשוט לא רואה את ההנהלה הכי פתטית בליגה עושה.

בעתיד – 

אין להם אף שחקן צעיר שצפוי להפוך לכוכב (אולי קאולי-סטיין אבל הוא לא נראה לי כמו מי שיהפוך לכוכב על אלא לסנטר טוב מאוד) וגם מצב בחירות הדראפט שלהם בשנים הקרובות לא טוב בכלל.. תוסיפו שסקרמנטו היא לא בדיוק עיר חלומותיו של הפרי אייג'נט המצוי וקיבלתם מצב ששני בנוראותו רק למצב של הנטס (שהם לפחות כן שוק גדול). אם אני הם ובעונה הבאה לקראת הטרייד דד ליין אני רואה שאני שוב לא הולך להגיע לפלייאוף הייתי מוכר את קאזינס לכל המרבה במחיר ומנסה לבנות מחדש.. שוב..

תחזית –

בטח הבנתם כבר שאני לא אופטימי לגבי העתיד של המלכים. לא רואה אותם מגיעים לפלייאוף בגלגול הנוכחי עם קאזינס וגם לא בהובלת קאולי סטיין (שאני מאוד אוהב) בעתיד. בניגוד לנטס יש להם לפחות את אחד השחקנים הטובים בליגה שבעזרת שיווק נכון יוכלו להשיג עבורו המון דברים ולבנות מחדש קבוצה יציבה שאולי סוף סוף תעשה את זה. אבל כל עוד לא מחליפים שם את ההנהלה קשה לראות את זה קורה.

הרגע הזה שאתה מבין שאף פעם לא נצחת 30 פעמים בעונה אחת..

לוס אנג'לס לייקרס –

בהווה –

העונה הנוכחית של הלייקרס היא בזיון לכל הליגה כשהם זורקים עונה שלמה לפח כדי "לכבד" את קובי ברייאנט (מגדולי שחקני המועדון), את דעתי על הבזיון הזה אולי אכתוב יום אחד אבל לא כאן.. אז העונה שלהם נוראית והם הקבוצה השנייה הכי גרועה בליגה (ה-NBA ארגן לנו העונה את 2 הקבוצות הגרועות בליגה יחד עם הקבוצה אולי הטובה בהסטוריה באותה בית) אבל בסוף העונה הם כנראה יקבלו בחירה גבוהה מאוד בדראפט ויש להם עוד צעירים טובים.

בעתיד –

לעתיד רלוונטיים ארבעה שחקנים שנמצאים עכשיו בסגל של האגמים. קלארקסון בן 23, נאנס 22, רנדל 21 וראסל 19. אני לא בטוח מי מהם יהיה טוב ולדעתי אף אחד מהם לא יהיה יותר מטופ 10 בעמדה (ראסל). למרות זה הם כנראה יהיו חלקים בחמישיית העתיד של הלייקרס שאם יקבלו בדראפט סופרסטאר אמיתי יכולים בהחלט להיות מועמדים לאליפות בעתיד עם השלד הזה ועם כח משיכה עצום לפרי אייג'נטס.

תחזית –

הלייקרס כנראה כן יקבלו סופרסטאר מהדראפט בין אם זה יהיה סימונס או אינגרם.. אח"כ הם תלויים במה שהם יקבלו. אם השחקן שהם יקחו אכן יהפוך לסופרסטאר ועם הפרי אייג'נטס שיגיעו לשם הם במצב טוב ואולי אפילו יהיו קונטנדרים שוב. אם הם יכשלו בבחירה ויקחו "סתם" שחקן הם עדיין יהיו כנראה קבוצת פלייאוף מסביב לראסל.

יגיע ללייקרס? בן סימונס

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. ג״ס יחזיקו בטופ עוד 3/4 שנים ? הם רמה מעל כולם והשלישייה משתפרת כל משחק… 5/6 בטופ אני צופה להם.

    קליפרס כבר כמה שנים עם אותו סגל ולא מצליחים להגיע למשהו רציני. הגיע הזמן לעשות שם שינוי והשינוי זה לא גריפין אלא יותר ג׳ורדן.

    פיניקס פחח לא רואה שום עתיד הנראה לעין. כל השחקנים שם הם נחמדים חוץ מבלדסו שהוא נחמד פלוס.

    קאזינס טופ 15? תנסה אולי טופ 5-10 לדעתי הוא הסנטר הטוב בליגה ויותר מזה! סקרמנטו לא החלטיים לגבי מה שהם רוצים. צריכים להביא סמול פוורוד טוב במקום רודי גיי ולבנות ספסל ארוך כדי לעשות משהו בעונה הבאה.

    עונת הפרידה של קובי זה הדבר הכי טוב שקרה להם בשנים האחרונות! הם זוכים להרבה תשומת לב חיובי, הם נפרדים מקובי בצורה היפה ביותר שיש והכי חשוב הם שומרים על הבחירה שלהם!
    אני ירדתי מהרעיון של סימונס בגלל שאני מעדיף את בודי היילד – קלעי בחסד שיבוא לעזור לקבוצה באופן מיידי ביחד עם השינוי שיבוא מהשחקנים החופשיים.

    1. קאזינס בהחלט טוב כמו שהזכרת גור, אבל עד שהברגים שם לא יסתדרו הוא לא יגיע לשום מקום ,נראה בדרך הבטוחה לפוטנציאל מבוזבז סטייל דווייט הווארד, מספרים נפלאים ואפס הישגים קבוצתיים….
      הלייקרס בעיקר ישקיעו בבחירת דראפט ולמכור נשמתם בניסיון להנחית את הדורנטאלה מאוקלהומה

  2. מצוין גלעד.
    דווקא על הלייקרס אני חא מסכים איתך -נאנס לדעתי אפילו לא חלק מהתוכניות העתידיות שלהם ובכללי הוא לא שחקן כ"כ טוב.
    לעומתו רנדל כן יהיה טופ 10 בעמדה ודווקא הוא יוכל השחקן שיבנו מסביבו ולא ראסל.
    הקינגס צריכים לפרק אבל קשה לי לראות אותם עושים את זה.
    זו קבוצה בלי עומק שלפי החמישיה היית מצפה שיהיו לפחות באזור הפליאוף והם מאכזבים שוב ושוב.
    קליפרס לוזרים ואם הם לא מצליחים להגיע לגמר עם קבוצה כזאת אין לי מה לאמר. אולי להביא שחקן כמו קובינגטון מפילי יעזור להם.
    גולדן מדהימים למרות שהם קצת מעצבנים אותי (הם אף אחד לא מעוניין לראות ברצלונה-אלצה)
    .ופיניקס רק בשביל גיא אני מקווה שיצליחו אבל בוקר לא נראלי כוכב ויש שם משהו חלוד.
    תודה גלעד על ההשקעה, סדרה מצוינת

    1. "קליפרס לוזרים ואם הם לא מצליחים להגיע לגמר עם קבוצה כזאת אין לי מה לאמר." – לי יש לומר שהם משחקים במערב שכולל שתי קבוצות שנכון לשלב הזה של העונה מחזיקות במאזן הטוב בהיסטוריה ואחד הטובים בהיסטוריה. אין שום סיבה הגיונית שהסגל הזה של קליפרס יעפיל לגמר ה-NBA. וזה לא משהו שאני כותב בדיעבד, אלא בתחילת העונה ניבאתי להם מקום 4 במערב והדחה בחצי גמר פלייאוף.
      מה שכן, חארי הפציעה של גאסול, תהיה להם סדרת סיבוב ראשון קלה יותר, אז אולי יגיעו יותר רעננים מהעונה שעברה, אבל גם זה לא יעזור מול הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה, ולא משנה כמה ווינר או לוזר אתה.

      1. מי אומר שקליפרס וממפיס יסיימו 4 ו-5 ? הקליפרס קרובים לאוקלהומה השלישית , וממפיס יכולים עוד לצנוח למקום 6 .

        1. אני אומר שקליפרס יסיימו 4 🙂 וגם אם יסיימו 3 ולא יעברו את הספרס, זה עדיין לא מעיד על לוזריות.
          לא כתבתי שממפיס יסיימו 5, אלא שכל יריבה שתהיה שם תהיה יותר קלה ממפיס עם גאסול (שהייתה מסיימת 5 לדעתי).

      2. לא ניסחתי את עצמי טוב מתן,
        שנה שעברה לצורך העניין אחרי שהם הובילו על יוסטון והצליחו להפסיד אתה חייב להסכים איתי שהם איכזבו.
        השנה כמובן שהספרס וגודלן סטייט מדהימים ואני לא חושב שזה כישלון ליפול מולם אבל הנקודה שלי שברגע שאתה מריץ קבוצה ככ טובה ככ הרבה שנים ולא מצליחים בשום שנה להגיע ליעד הנכסף צריך לחשוב מה לשנות.
        הלוזריות לא באה השנה ובטח שהיא לא תגיע מהפסד לאחת מ2 הגדולות אבל בשביל שיהיה להם סיכוי בשנים הבאות בלי לפרק את הקבוצה הם יהיו חייבים לתת פייט השנה ולא לקבל סוויפ כדי שרוח ההפסדים שהתחילה שנה שעברה לא תידבק בהם

        1. נכון שהם לא מגיעים להישגים אבל לצערם הם משחקים בתקופה של הספרס וג"ס במערב ולברון במזרח (ראה תקופת ג'ורדן בשנות ה-90 עם כל השחקנים שהיה "מגיע" להם טבעת) ולכן הם מגיעים למקסימום שלהם.
          לגבי שינוי, הטרייד הוא בעייתי מכיוון שעל פול וגריפין כנראה לא תקבל משהו טוב יותר, ושניהם בטופ 5 בעמדותיהם (ופול אולי הוא מנהל המשחק הטוב ביותר).
          לגבי ג'ורדן, השאלה מה תקבל בתמורה וכרגע לא בטוח שתקבל משהו טוב יותר (בגלל השחקן ובגלל החוזה).
          יש צורך בשינוי, השאלה באיזה מחיר ומה התמורה (שלא בטוח שתהיה טובה יותר).

          1. אני יותר התכוונתי בשינוי מאמן כי כמו שכתבת מבחינת סגל הם בהחלט מחזיקים באחד מהטובים בליגה ועדיין אף אחד לא חושב שיש להם סיכוי לנצח את הכל או אפילו סדרה מול 2 הגדולות

  3. מצוין תודה.
    לא חשבתי שעוד יכולה להיות שושלת ברמה של טריפיט בליגה אבל גולדן סטייט בהחלט יכולה להיות השושלת הזו.
    כל היריבות האמיתיות שלה מזדקנות ואילו הצעירות עדיין לא בשלות.
    כלצעוד לא יהיו פציעות משמעותיות הם בנקודת זמן היסטורית של שליטה ללא תחרות.
    לגבי הקליפרס- באמת נקודת מפנה עבורם. מעניין אם יהיה להם את האומץ להיפרד מפול או מגריפין שהם עדיין בשיא כדי להשיג מספיק נכסים לבנייה מהירה מחדש. אבל הדבר הכי נכון בשבילם היא לשנות שם לקבוצה. אולי זה יסיר את הקללה.
    קינגס בצרות כרגיל- קאזינס לא ישאר, והם ישארו למטה עוד הרבה.
    לייקרס- עדיין הסיכוי היחידי שלהם הרלוונטיות הוא שם גדול בחלון ההעברות, השחקנים הנוכחיים פשוט לא טובים מספיק וגם לא יהיו. באמת מעניין אם לוס אנג'לס עדיין נחשבת יעד מבוקש או שזה רק בראש של האוהדים שלהם

    1. הלייקרס יעשו מה שהם יודעים הכי טוב וזה להחתים פרי אייג'נטס. דוראנט? בארנס? וויטסייד?
      למה לא כולם?

  4. סדרת כתבות מעולה!

    גולדן סטייט – בהנחה שאזילי יעזוב חייבים גבוה רציני כגיבוי לבוגוט. אפשר יהיה לקרוא להם אחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה לאחר 3 אליפויות, לא חייב ברצף. אם יקחו אליפות בסוף השנה – זוהי הקבוצה הגדולה בהיסטוריה בעונה בודדת.
    אם יקחו 4 אליפויות ומעלה – הם ישתוו מבחינתי ללייקרס, בוסטון ושיקגו ברשימת הקבוצות הגדולות אי פעם.

    קליפרס – מסכים בגדול עם מה שרשמת. קודם שיגיעו בכלל לגמר אזורי.

    פיניקס – הם כל כך חלשים שגם בחירה גבוהה בדראפט לא תציל אותם. בלדסו ונייט שחקנים מצוינים אבל פציעים מאוד ולכן צריך להעביר אחד מהם בטרייד. בוקר מוכשר אבל כרגע לא נראה כמו כוכב אלא כרול פלייר בכיר בעתיד.

    סקרמנטו – אלליי לי אלליי. רק טריידים יעזרו.

    לייקרס – לא יכול להיות גרוע יותר. סיכוי גבוה שיחתימו לפחות סופרסטאר אחד + 3-2 שחקנים נוספים ואז יחד עם השלד הצעיר הקיים הם יתחילו סוף סוף לראות פלייאוף.

  5. גולדן סטייט – אם זה לא שבור אין צורך לתקן… הבעיה זה החוזים הנגמרים, אבל מקבלי ההחלטות שם הראו שאפשר לסמוך עליהם.
    קליפרס – לא מובן לי למה לא היה שם טרייד על קרופורד תמורת גיבוי צעיר כי לא חושב שיש לו דלק במיכל מעבר לעונה הזו. הבעיה של הקליפרס זה הפקק ב2-3 ללא שחקן נורמלי (מלבד גרין) וקבלת ההחלטות של המנג'ר/מאמן (מישהו אמר נפוטיזם). אני גם חושב שמתישהו ג'ורדן יהיה זה שישלם את המחיר בטרייד, השאלה מי ירצה אותו בחוזה הזה.
    פיניקס – תלויים בבלדסו ששנה אחר שנה מוכיח שכמה שהוא מוכשר ככה הוא נפצע. יש צעירים בעלי פוטנציאל (לן ובוקר) וההיתי מעביר את נייט שמוכיח שהוא אחד ממקבלי ההחלטות השגויות בליגה בתור PG כדי לקבל חלקי חילוף.
    סקרמנטו – צריך שם מאמן בעל שיעור קומה כדי שהשחקנים יקשיבו לו אחרת זה פשוט גן חיות. גיי שוב מוכיח שאין מה לעשות איתו והוא ישלם את המחיר בטרייד. קאזינס ורונדו זה בסיס טוב הבעיה זה הבלאגן של שניהם ושל הקבוצה בכלל.
    לייקרס – מסכים שהעונה הזו היא קרקס קובי (הדרך היחידה לקבל פרסום) וזה פשוט נוראי. היתרון הוא שכולם רוצים לשחק ב-LA.

      1. מדובר בריבאונדר וחוסר נהדר, הבעיה שהוא לא יכול להיות על המגרש בגלל העונשין. ומכיוון שהוא לא שאק (קולע רק האלי הופ), אין הצדקה לחוזה כזה.

        1. ג'ורדן לא שווה את החוזה אולי, אבל אין סתירה בהגדרתו חוזה נהדר.
          לפחות לא בהסתכלות על מתי נחתם ומה היו התנאים.
          לפי חוקי תקרת השכר (לא שאני בקיא בהם מדיי) הקליפרס יכלו להשאיר את ג'ורדן מכיוון שסיים את החוזה אצלם.
          במקרה כזה, חישוב השכר שלו לא נחשב או נחשב בצורה שונה מחוזה של שחקן שהיה מגיע מבחוץ בתקרת השכר.
          מה שזה אומר, שתכלס, הקליפרס לא ממש יכלו להביא שום שחקן נורמלי אחר (קול אולדריג' היה כנראה הסנטר הפותח והיו מביאים לו עוד מחליף פחות טוב.
          אם קליפרס לא היו מחתימים את ג'ורדן, לא היה להם שום סיכוי להיות רלוונטים.
          ולכן, אולי עכשיו נראה טעות כמצב נתון, אבל אם תחשוב על הקליפרס עם רוסטר פחות או יותר זהה לעכשיו, אבל בלי ג'ורדן, ברור שהיה שווה להם להחתים אותו והסוכנים שלו ניצלו את זה (ואת העובדה שכבר היה חתום בדאלאס!)

  6. סידרת מאמרים מצויינת.
    אני עדיין עם תקווה גדולה שהקליפרס סוף סוף יפרצו קדימה. זה יכול מאד לקרות: או לכאן או לכאן: את הפתעה אדירה למעלה, או נפילה איומה למטה. באמצע הם לא יכולים להיות, זה לא ה-DNA שלהם.

  7. כל הכבוד ותודה גלעד על הסדרה הנהדרת!

    כל כך מעציב הסיפור של סקרמנטו שפשוט לא מצליחה לצאת מבינוניות.
    כל כך מעמיב הסיפור של הקליפרס שפשוט לא מצליחה לצאת מבינוניות.
    כל כך מעציב הסיפור של פיניקס שפשוט לא מצליחה לצאת מבינוניות.
    כל כך מעציב הסיפור של הלייקרס. נקודה.

  8. אני גם לא מבין את הענין עם הלייקרס, כאילו מה בדיוק היו האלטרנטיבות? זה לא שבלי קובי מדובר כאן על קונטנדרית…הכל שם מתחיל ונגמר עם המאמן, דאנטוני, מייק בראון וביירון סקוט, את אליצור נתניה לא הייתי נותן להם לאמן…

    1. האלטרנטיבות הן להביא מאמן עם יכולת מוכחת לפתח צעירים, לתת להם מספיק דקות משחק כדי לצבור קילומטראז' וללהק את קובי לתפקיד המנטור המבוגר, במקום לתפקיד הדיווה המנופפת לשלום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט