מעורב הופס ליום שני בערב/ מנחם לס

1.ערב הסטורי לאנטוני דייויס

הערב ההסטורי של אנטוני דייויס – 59 נק', 20 ריבאונדים היה שיחת הערב של הליגה. העפיל על הנצחון הנפלא של הקאבס על הת'אנדר, ועל כל דבר אחר שקרה אמש. סטן ואן גנדי אמר שהוא עשה "TERRIBLE JOB" של אימון, אבל, להצדקתו אמר, שלדעתו "אמש קומבינציה של רד אורבך, פיל ג'קסון, וגרג פופוביץ' לא היתה עוצרת את המפלצת. זאת היתה הופעת 'ביג מן' הגדולה שראיתי אי-פעם", ואסור לשכוח שהוא היה מאמנו של דווייט האווארד בימיו הגדולים ביותר.

הנה בקצרה מה אמרו עליו, למי שמעוניין לקרוא ביתר הרחבה:

 

' amazing performance shows the full breadth of his skills during Sunday's performance, ESPN.com writes.

-Davis was simply in a zone against the Pistons with his mind-boggling, jaw-dropping monster game, according to CBS Sports.com

– Away from the glare of the national television lights, Davis had a game for the ages on Sunday afternoon, Yahoo Sports writes.

– Anthony Davis even surpassed the 50-point barrier that he said is everybody's goal to accomplish at some point, Mlive.com

 

 

2.משחק היסטורי

*

*

 

3.היו לו אמש הרבה כאלה

אנטוני דייויס עלה אמש מדרגה. הוא עשה אמש דברים שהוא עצמו לא ידע או האמין שהוא מסוגל לעשות.

לדוגמא: פריצה בפול ספיד ללא עצירה:

*

4.למי שרוצה לחזות ב-20 הדקות כולן

*

5.הדאנקים הטובים ביותר של הוויקאנד

*

6.האם תקופת הטריידים תסתיים כ-DUD? ולמה?

בוב פלנרי, ב-SHOOTOUT השבועי המצויין שלו מסביר מה קרה עד עתה בימי הטריידים המורשים, ואם באמת זה היה "MUCH ADO ABOUT NOTHING?"

היו 27 שחקנים שעברו בטריידים, והאמינו או לא זה מספר שווה לעונות הטריידים המקבילות של 2013 ו-2014 הנחשבות לבומבסטיות.

מה שמחזק את ההרגשה שהיה זה DUD במקום BLOCKBUSTER היא העובדה ש…לא היה כל בלאקבסטר טרייד. אף שחקן הנחשב ל-PROMINENT – או "DYNASTY CHANGER" לא היה ביניהם, ובקושי אפילו "GAME CHANGER" רציני. טוביאס האריס היה השם מהבומבסטי ביותר, וזדה מסביר את כוונתי.

מה שעונת הטריידים של 2016 היתה למעשה היא קבוצות מחליפות ROLE PLAYERS, עושות מין SHUFFLING של אפשרויות רוטציה, וכמה שאפילו כל מה שהיה בראשם זה לחסוך כמה לירות.

יכול מאד להיות שכשהכל יהיה ברמת "ALL SAID AND DONE" דווקא הוותיק צ'נינג פריי ייחשב לתוספת החשובה ביותר. הקליעה שלו מוסיפה לקאבס עוד כלי נשק חשוב להשלמת הארסנל ההתקפי שלהם לקראת היום בו יצטרכו להיות במיטבם נגד הווריורס או הספארס. המשחק אמש נתן לי הרגשה שהקאבס יעשו זאת, וייאמתו את נבואתי. קווין לאב היה מצויין, ונראה בברור שמאמנו החדש טיירון לו הכניס לו לראש את הצורך בכניסה אגרסיבית, דבר שהוא עשה אמש בהצלחה נדירה!

טוב, נחזור לנושא העיקרי.

למה לא קרה כל BLOCKBUSTER TRADE?

כי כולם מחכים לקיץ.

אז הכל יתחיל להתברר, ואז תיפולנה הפצצות האמיתיות. למי שיש לב חלש אני מציע לברוח לאיזה אי בבהאמאס שאין בו חשמל, אין בו אינטרנט, וכל מה שיש בו זה גנרטורים לפריג'ידר ולקריאה בלילה לאור נורה של 40 וואטס.

ג'וג'ו! מומלץ ביותר לך ולבחיר לבך! שניכם לבד, בביקתה שמלאה בשימורים, ובחצרה עצי קוקוס ו-PINEAPPLE, וחכה לדוג דגי אוקיאנוס ששם מכניסים אותה למים ויוצא דג יפהפה.

בקיצור, חכו לקיץ. אדמת ה-NBA תירעד כפי שלא רעדה הרבה זמן. אני חושש אפילו להתחיל לכתוב את השמות, ואת השמות שכנראה יהיה ב-BIRD RIGHTS.  זה לא המקום לבעלי לב חלש.

7. פאו גאסול ושיקגו אומרים 'שלום' לקובי

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. בוטל הטרייד בין יוסטון לדטרויט, אמרתי שהסיבה היחידה שאני יכול להבין את הטרייד הזה הוא אם הבעיות בגב של די-מו חמורות ממה שמספרים. וכנראה שזה המצב

    1. ג'ון שומן היה מאוד מדויק..
      So the Rockets are left w/ 2 guys (Lawson, Howard) who know HOU wanted to trade ’em, & 2 who actually were traded. Fun times.
      לא יודע איזה קבוצה תהיה הכי מעניינת לא בכדורסל ממפיס או יוסטון

  2. המעורב כמובן מצוין.
    אני חושב שהמעבר הכי משמעותי היה מרקיף שאם יעבוד עלול לתת לוויזארדס בדיוק את הפוש שהם צריכים כדי להגיע לפלייאוף.
    הטריידים של דטרויט היו טובים אבל לא לכרגע כי הם בעצם החליפו את איליאסובה בהאריס שקולע פחות טוב ממנו ל-3. (ברור שמבחינת ראייה לעתיד זה השתלם אבל אני לא חושב שהעונה הם בפלייאוף.)

  3. מעורב מעולה!
    דיוויס עם הופעה מדהימה! תיזכר שנים רבות… שימו לב שהדור החדש מתחיל לשבור שיאים: לילארד, דיוויס, טאונס וכו…

  4. לגבי המשחק של דייוויס. אני חושב שכמו SVG לא רק שזו ההופעה של ביג מן הטובה ביותר שראיתי היא הטובה ביותר שראיתי בלייב (לפחות חלק ממנה..) ע"י כל שחקן. בסוף המשחק ממש כעסתי על הולידיי שלא מוסר לגבה כדי שיקלע עונשין ויעבור את ה-60.

  5. בשלב הזה של הקריירה דיוויס מזכיר את גארנט של מינסוטה (לפני מארברי), שחקן על בקבוצת סף פלייאוף. הם גם מאוד דומים בסגנון המשחק ובהישגים.

    יהיה מעניין לראות אם הפליקינס יהיו קבוצה שתתקע לו את הקריירה (מלבד הבלחה אחת או 2) והוא יעזוב בסוף, או שיצליחו להתרומם יחד איתו. עם דמפס וג'נטרי, האפשרות הראשונה יותר סבירה לדעתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט