חם מהתנור: אנדרסון וז'אראו בגולדן סטייט/רועי ויינברג

לקראת סגירת מועד החתמות השחקנים בראשון למרץ, הקונטנדריות מחפשות דרכים לשדרג את עצמן בשביל הפלייאוף. לכן גולדן סטייט ווריורס (5-49) צפויה להחתים את אנדרסון וז'אראו, סנטר קליבלנד לשעבר שהועבר מקליבלנד לפורטלנד, ממנה שוחרר, בדד-ליין ההעברות. וז'אראו צפוי לחתום על חוזה לאחר שיצא ממצב של waiver, מצב בו ניתן להחתימו רק על חוזה בגובה חוזהו המקורי, ולסייע למצבת הסנטרים של גולדן סטייט.

2.08 מ' בדרך לגולדן סטייט. וז'אראו.

וז'אראו, העונה עם 2.6 נק' ו-2.9 ריב' למשחק ב-10 דקות, משך עניין מצד אוקלהומה סיטי וסן אנטוניו לפני שחתם במפרץ. הווריורס שיחררו את ג'ייסון תומפסון,העונה עם 2.1 נק' ו-1.9 ריב' ב-6.4 דקות, כדי לפנות לביג מן מקום בסגל.

*

יש שמועות על כך שברוקלין צפויה לשחרר את ג'ו ג'ונסון, שמצידו הביע עניין להשאר בקבוצה. האול-סטאר לשעבר, שמחזיק במשכורת של 24.9 מיליון דולר העונה, תורם לברוקלין 11.5 נקודות עם 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים במשחק. מיאמי וקליבלנד הוזכרו כקבוצות שיהיו מעוניינות בו במידה ויהיה פנוי.

*

דיוויד לי, ששוחרר מבוסטון סלטיקס, חתם בדאלאס מאבריקס (27-29) על חוזה של 2.1 מיליון דולר לשנה. לי, אול-סטאר לשעבר, לא הצליח להשתלב במדי בוסטון ונתן לסלטיקס 7.1 נקודות עם 4.3 ריב' בקצת יותר מרבע שעה למשחק.

*

סטיב נובאק, שהועבר מאוקלהומה לדנבר במסגרת דד ליין הטריידים ושוחרר מהנאגטס, צפוי לחתום במילווקי באקס לאחר שיצא ממצב ה-waiver. נובאק נתן לאוקלהומה העונה 2.4 נקודות ב-55.6% מהשלוש בשבעה משחקים, ויוסיף אפשרות קליעה מהשלוש למילווקי (33-23).

*

ברוקלין (40-15) שיחררה את הבחירה הראשונה בדראפט 2006, אנדרה בראניני. בראניני בן ה-30 נותן העונה 6.6 נקודות עם 2.1 ריבאונדים למשחק בעונתו החלשה בקריירה, וקיים סיכוי שישוב לשחק במולדתו, איטליה.

*

שמועות טוענות שקארון באטלר בן ה-35 יחתך מסקרמנטו (31-23). באטלר, העונה עם 2.7 נקודות ב-9.6 דקות (ב-7 משחקים) הוזכר כמועמד למילווקי באקס לפני כחודשיים. ראוי לציין כי במידה ובאטלר יחתום במילווקי, הבאקס יצטרכו לשחרר שחקן עבורו (יש להם 15 שחקנים ברוסטר, בנוסף לגריוויס ואסקז שנמצא ברשימת הפצועים).

*

ג'ימר פרדט, הבחירה העשירית בדראפט 2011, חתם על חוזה לעשרה ימים בניו יורק ניקס (33-24). פרדט, שנותן 6 נקודות ב-13.5 דקות במשחק לאורך הקריירה (233 משחקים), שיחק העונה בקבוצת הדי-ליג של הניקס ונתן 22.3 נקודות (47% מהשדה, 41% מהשלוש) עם 4.8 אסיסטים ו-4.7 ריבאונדים למשחק, לצד תקופה קצרה בניו אורלינס פליקינס (סל אחד ב-4 משחקים).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. אם ורז'או יחתום בג"ס ויזכה שם בטבעת זה יהיה מצחיק מאוד. אני לא יודע אם הוא מאוד יעזור להם אבל הוא בטח שווה חוזה מינימום ובמקרה הסביר שבוגוט/אזילי יפצעו באיזשהו שלב הוא יוכל לתת דקות טובות בעמדה (אם לא יהיה פצוע בעצמו..)
    לי מאוד מתאים לדאלאס לשיטה של קרלייל (בפודקאסט ששמעתי הגדירו את זה ככה.. הוא יכול למסור לכדרר ולקלוע וזה מה שאתה צריך לדעת בשביל להצליח בדאלאס) ויוכל להוריד לנוביצקי דקות במקרים מסוימים.
    נראה שברניאני גמר את דרכו בליגה וקצת עצוב לחשוב על כמה טוב הוא היה יכול להיות וכמה רע הוא היה.
    לא רואה שום סיבה שהנטס יקנו את החוזה של ג'ונסון אם הוא לא רוצה ללכת זה לא שזה יחסוך להם כסף או משהו. אם כן אני מאוד ארצה לראות אותו הולך לאוקלהומה.

    1. המצב בו בוגוט ואזלי פצועים ביחד הוא בדיוק העכשווי . אזלי ייעדר לפחות עד אמצע מרץ . בוגוט פצוע חלקית , כי הוא סובל כל העת מבעיות גב ולא ניתן לשחוק אותו יותר מדי . ספיטטס יכול לתת מספר דקות , אבל הוא לא מתאים לרמות הגבוהות . ג'יימס מייקל מקאדו פצוע אף הוא . אופציה נוספת היא לנסות להכשיר את הרוקי קוון לוני לתפקיד ( הוא PF ) , אבל זה לוקח זמן ולא בטוח שיצליח .

  2. לא רואה איך וורז'או עוזר לווריורס, בספק אם הוא יכול לעמוד בקצב שלהם, אבל אני מניח שיחליף את מקדו שלא תורם, ככה שגם הוא לא יגרום יותר מדי.

    1. לי הוא חמד של בחור אבל הוא צל של השחקן שהיה. שמירה מעולם לא היתה החלק החזק שלוץ הגמפ שלו מחצי מרחק אבד אי אז בין 2013 ל 2014 ןמעולם לא נמצא מחדש. לא רואה את דלאס מנצחים יותר משחקים בזכותו

  3. אני חושב דווקא שוורז'או לג"ס זה צעד לא רע בכלל.
    כשהוא בריא (ולצערו זה לא המצב רוב הזמן) ורז'או הוא סנטר מחליף לגיטימי שמביא הרבה אנרגיות, וכשיש לך עוד סנטר מועד לפציעות (בוגוט), תמיד טוב כשיש גיבוי.
    בפלייאוף הם יצטרכו להתמודד עם ליינאפים גבוהים (ספרס, קליפרס, ממפיס(?)), וטוב שיהיה עוד גבוה שנותן גוף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט