טים דנקן עושה הכל, אבל לא יכול לנצח לבדו/ איזה מזל ללייקרס! /מנחם לס

יום לפנתאון של דנקן לא מספיק כשאין לו עזרה

לייקרס (14-12) 101 – שרלוט (17-7) 100

קמבה וולקר פרץ משמאל עם 1.2 טיקים לסיום והחמיץ לייאפ פתוח לחלוטין! ג'רלד הנדרסון פרץ לכדור וגם הוא החמיץ. איזה מזל ללייקרס!!!. בריאנט 30, וולקר מצד שני 28. אבל מה? את הדאנק שג'רלד הנדרסון עשה על דווייט האוארד, 'סופרמן' לא יישכח כל חייו. אולי אפילו תפתחנה אצל הבחור בעיות נפשיות בגלל כך. הייתי שולח אותו כבר בבוקר לשרינק בהוליווד!!!

לפאו גאסול היה משחק בסדר גמור.

לילה טוב (1:30 כאן)
***********************************************************

גולדן סטייט (8-17) 103 – ניו אורלינס (19-5) 96

משחק מצויין להפתעתי הרבה. שני הלבנים "שלי" לנבחרת הלבנים של ארה"ב המשחקים בשתי הקבוצות הובילו, דייויד לי עם 28 לווריורס, וריאן אנדרסון 26 להורנטס.!

*****************************************************

דנבר נאגטס (12-13) 112 – סן אנטוניו (7-19) 106

היכול להיות שהפלח "שומר" את דחואן בלייר לפלייאוף? אתם הרי יודעים, בלייר משחק ללא רצועות ACL. אבל מה לעשות שבמלחמה תחת הסלים הוא הריבאונדר היחיד שיש לספארס כשצריך לא רק לנתר, אלא להילחם!

אני מנסה לומר זאת לפלח כבר שנתיים אבל הוא לא מקשיב.
איך דנבר ניצחו? תקראו אותי לאט לאט: בריבאונד. REBOUNDS. ריבאונדים IS THE NAME OF THE GAME!

אז בלייר משחק אפס דקות. הפלח נותן לטים דנקן להיות הלוחם היחיד שיש לספארס, ואיזו מלחמה הוא נתן!

1. 18 ריב'

2. 31 נקודות

3. 9 מ-10 מהקו

4. 6 אסיסטים

5. 2 גניבות

6 3 חסימות

הצרה היא שדנקן הנפלא הזקן לא יכול לבדו. ג'ינובלי תרם איזה 16 מרחוק, אבל דנקן היה צריך עזרה נגד ה-9 קרשים של גלינרי (ו-28 נקודות), ה- 11 של פאריד (ו-11 קרשים), ה-14 הורדות של קופוס, וה-9 של איגודלה. ס"ה 45-58 דפיציט בריבאונדים. והריבאונדר האמיתי של הספארס יושה ומסתכל.

*********************************************************

מיאמי היט (6-16) 102 – מינסוטה וולבס (11-12) 92

מיאמי יודעת שבצבע היא לא תנצח אף משחק העונה: 53-24 נגדם בריבאונד ו-58 נגד 36 נקודות בצבע. אז היא מנצחת בשלשות (52%), באתלטיות, וחסימות בכל חלקי הפארקט (13 ס"ה). הכדור נע בין כולם, וישנה חלוקה לא רעה בנקודות (דוויין 24, לברון 22, ובוש 15). המשחק איבד עבורי הרבה מההילה כשהסתבר לי שרוביו לא ישחק. ההודעה היתה "נזהרים". בהיעדרו הסתכלתי במיוחד בקווין לאב, וברור שהוא לא משחק בחשק רב. לדעתי? פקוביץ' הגדול לוקח לו את כל השטח תחת הצבע, ולוקח לו את כל סלי הזבל שפעם לאב קלע בשמחה. אז הוא סתם לוקח ריבאונדים (18 קרשים) ונראה חסר עניין לחלוטין בתקיעת חיצים (11). פקוביץ' קלע את סלי הזבל וסיים עם 18 ו-12 קרשים, ואנדרה קירילנקו (22 נק') נשאר אנדרה קירילנקו: כבר 10 שנים לא השתנה טיפה במראו החיצוני או משחקו. שבד פרוע מדי ב-1 מ-7.

***********************************************************

קליבלנד קבליירס (21-5) 99 – טורונטו רפטורס (19-7) 113

לחוזה קלדרון היה משחק מצויין (וסיסון-היי של 23) והרפטורס ניצחו משחק שני בחוץ העונה. הם עצרו נפילה של 11 הפסדים בחוץ כשנצחונם האחרון 'און דה רוד' היה ב-3 לנובמבר נגד טורונטו. אלן אנדרסון קבר שלשה ברביעי וסיים עם 18. אמיר ג'ונסון 17, ודמר דרוזן 16. קיירי אירוינג שחזר לשחק אחרי ערב של 41 קלע 23, עדיין עם מסיכה.
.

*******************************************************

וושינגטון (19-3) 95 – אטלנטה (7-15) 100 – הארכה

ללו ויליאמס היה סיסון היי של 24, וג'אש סמית' קבר 17 עם 13 קרשים (קייל קורבר סוף סוף בחמישייה, ואמר תודה עם 16, כולל 3 מ-4 מדאונטאון), אבל היו חייבים לאלילת המזל להארכה. ג'ורדן ק'ראופורד עם טריפל דאבל של 27, 11, ו-11 לא הסכים לוותר וקלע ג'אמפ עם 48 שניות בהארכה לתת לקבוצה יתרון של 98-95. ננה יכול היה להשוות שוב את המשחק אך הוא נחסם נפלא ע"י סמית עם 9 טיקים, וקורבר תקע את שני הפאולים לתוצאה הסופית.

******************************************************

מילווקי (10-13) 98 – אינדיאנה (12-13) 93

ברנדון ג'נינגס קלע 43 ב-13 מ-22, ומצא זמן ל-6 מתנות ו-4 הורדות, כשהוא מקבל מעט עזרה ממונטה אליס (1). לפייסרס חלוקה די שווה של 18, 16, 14, ו-12 להיל, ג'ורג', גרין, ווסט.

 

*****************************************************

שיקגו (10-14) 100 – בוסטון (12-12) 89

נפילה חופשית לסלטיקס ואני לא רואה כל מצנח בדרך. לו דנג וקרלוס בוזר התחלקו ב-42. לנואה היה טריפל דאבל של 11, 13 קרשים, ו-10 אסיסטים. לבוסטון נשאר רק כוכב אחד – רונדו ראז'ון עם 26 ו-8 אסיסט, כשפירס מנסה לעזור עם 16, אך העסק נראה יותר ויותר קשה. אגב, היה זה נייט רובינסון עם 18 שהחל את הבליץ הסופי ברבע האחרון. מה הבעייה של הסלטיקס? נסו דפיציט בריב' 35-43, ובקליעות בצבע 36-48. אגב, שתי הקבוצות קלעו יותר טוב מדאונטאון מאשר מהפארקט – 43%-55% לראשונה, ו-50%-56% לשנייה.

ברוקלין נטס (11-13) 90 – יוטה ג'אז (12-14) 92

ג'ראלד וולאס יכול היה לנצח עם שלשה בסוף, ואז רג'י אוואנס היה יכול להשוות, אך השדניים החמיצו. היוטה כמעט נתנו להם את המשחק במתנה כשהיה להם שני איבודי כדור בהוצאות חוץ ב-31 השניות האחרונות. מו ויליאמס קלע 19, אל ג'פרסון 16 ו-11 ריב', ומנגד ג'ו ג'ונסון קלע 21.

************************************************

דאלאס (12-13) 107 – פילדלפיה (13-12) 100

אוג'יי מאיו – 'השחקן המשתפר של העונה' בפנקס שלי, קבר 26 עם 8 אסיסטים, וכריס קיימן הוסיף 20 (שניהם קלעו את ה-17 מה-19 האחרונות של המבריקס), ושניהם היו הנשק העיקרי שגרם לסיקסרס את הפסדם הרביעי הרצוף. דורל רייט הוביל את פילדלפיה עם סיסון היי של 25.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. WTF? איך הלייקרס מפגרים במחצית מול שארלוט?
    קיבנימט עם החבורת ילדות הזו….
    ובאמת שמיאמי פשוט ממציאה את הכדורסל מחדש , מדהים

  2. נו פרפר לילה גם הפעם הוא נתן לכוכבים לנוח? גם הפעם הוא וויתר על המשחק?

    וכמו שכבר אמרתי אני זוכר את הדיבורים של תחילת עונה שבוסטון הולכת להיות כח חזק ועוד כל מיני שטויות למיניהם, אני היחיד שאמר שבוסטון הם כבר לא אותה קבוצה ושאין מה לצפות מהם העונה. (לעומת ניו יורק שכולם צחקו עליה)

    1. הוא נתן לכוכב הכי גדול שלו – דחואן בלייר – לנוח. צריך לשמור אותו לפלייאוף. הפלח לבש אמש חולצה שבשוק הפשפשים ביפו לא נותנים אותה אפילו במתנה.

      1. האימ אימא של הדאנק. ואני בטוח שאם היו מציעים להווארד לפני המשחק או ללקק שפיך של גמלים, או לקבל דאנק כזה משפיל על הראש. הוא היה בוחר באופציה הראשונה בלי למצמץ בכלל. ועוד הוא היה אורז טייק אווי הביתה ומבקש עוד ביום שלמחרת. שחלילה הנדרסון לא היה מתחרט ומשנה את דעתו.

      1. אל תפריע למנחם לרדת עוד קצת על הלייקרס…

        הווארד בכחח בא לעזור על שחקן אחר, היתה מסירה להנדרסון החותך – לא היה חיפוי, והיה דאנק מדהים אבל ממש לא דאנק על הווארד. טוב שיש סרטון אז כולם יוכלו לראות.

        מעניין אם כשג'ורג' היל קלע את סל הניצחון של אינדיאנה בשניה האחרונה נגד הלייקרס – מנחם גם כתב שזה היה מזל…
        אני לא באמת צריך לבדוק את זה – נכון ?…

        1. האוארד לא ישכח את זה עד סוף חייו. לך תסביר לו ש-"זה לא היה דאנק; זה סתם היה כדור שהכניסו לו דרך הגרון". הדאנק של סטארק על ג'ורדן היה אפס לעומת הדאנק של הנדרסון על האוארד שמודבק לפארקט בקרייזי-גלו.

      2. קשקוש קשקוש, אבל האווארד שוכב עכשיו על הספה והשרינק עושה עליו $1,000 לשכנע אותו שזה לא היה דאנק עליו.

  3. לא ראיתי את המשחק אבל רק מהסטטיסטיקה בוסטון נראית זוועה. הספסל משחק דקות משמעותיות אבל נותן אפס תפוקה (סלינג'ר גרין וטרי שיחקו בממוצע 20 דקות כל אחד, ונתנו ביחד! 6 נקודות, 6 ריבאונדים ו3 אסיסטים). במצב הזה הכל נופל על גרנט ופירס ורונדו – כולם נותנים תפוקה אבל זה לגמרי לא מספיק.

  4. דוקטור- מצד אחד אתה אומר שם המשחק ריבאונדים-
    מצד שני מיאמי הורידה פחות מחצי מהריבאונדים של הקבוצה הירידה וניצחה…
    לא חוכמה לפרש לפי התוצאה הסופית משחקים!!!

    1. מיאמי לא מסוגלת לקחת ריבאונדים, אז היא מנצחת במקום על 14 גגות. זה אפילו יותר מעליב את היריבה מריבאונדים.

  5. הבלוק מאחורה של קובי על ביומבו שעלה לדאנק עוד יותר יפה מהקפיצים ברגליים של הנדרסון(ואיזה קפיצים יש לו למרות ששימו לב הוא הודף את הכדור לטבעת כמו ההטבעה של סופרמן שזיכתה אותו בתחרות ההטבעות).

    האוורד עם 3 החטאות מהקו??? משחק קודם סיים עם 100 אחוז, משהו לא טוב הוא אוכל.

  6. נצחון חשוב ל LA , הפסד בבית לשארלוט זה כבר היה טו מאץ.
    נצחון ראשון ל LA במשחק של 3 הפרש ומטה.( יעני משחק צמוד )
    בשנתיים האחרונות וגם במשחקי הפליי אוף LA מפסידים בלא מעט משחקים צמודים ( בסדרה מול אוקלוהומה סיטי הפסידו 2 משחקים לאחר שהובילו ברוב המשחק)
    לטעמי היעדר מאמן נורמלי ( מייק בראון ודאנטוני) משפיעה על התפקוד בדקות האחרונות. לשים את הכדור אצל קובי ולהתפלל זה לא כדורסל.
    לפעמים ניצחון במשחק צמוד משנה מומנטום , נראה מה יעשו מול גולדן סטיט בשבת.( כנראה עם סטיב נאש)
    דאנקאן הוא תופעה , אולי ה PF היחיד ב NBA אי פעם שיכול לומר שיש אליפויות שרשומות על שמו ( 4 ) , לא מאלון ולא בארקלי הצליחו היכן שדאנקן הצליח.
    גם קווין גארנט לא הביא אליפות ללא עזרה מפירס וריי אלן.
    הג'אז הבאקס וההוקס מפתיעות לטובה , קבוצות מסקרנות מאוד.

  7. ערוץ הספורט כ"כ דוחים:

    חוץ מהעובדה ששלושה שידורים מתוך 4 השבוע ב- NBA הם בלייב, ביום א' הם בדר"כ משדרים פוטבול בשעה 23:00 ב-5+ לייב.
    השבוע בגלל שיש משחק גדול ב- NBA בשעה 22:00 והם משדרים אותו בלייב, לא ישודר משחק הפוטבול. הם מעדיפים לא לשדר בכלל מאשר לשדר את אחד המשחקים בערוץ פתוח.

    פשוט מגעילים!!

    צריך להכניס את כל מנהלי הערוץ הזה לחדר. כולם, ללא יוצאי מן הכלל. ולשחרר ציקלון בי – והכי חשוב לדאוג לשדר לנו את זה ב 5+ לייב – אני מוכן לשלם הרבה כסף בשביל לראות את היהודים החמדנים שמנהלים שם את הערוץ הופכים לגוויות

    1. אני מבין את כעסו של שי, עד לפני שנתיים הייתי בדיוק במצב שלו. קיללתי אותם ואיחלתי להם דברים גרועים אף יותר ממה שהוא כתב. שאגב אני רואה בעיה בדברים שהוא כתב, במיוחד שזה מופנה לערוץ הביזיוני הזה. הייתי אומר אפילו שהוא היה עדין איתם.

      בקיצור שי, תעשה NFL גיים פאס, ו NBA ליג פאס. ושכח מהם. אני נשבע לך אפילו שהם משדרים משחק אני לא צופה, כבר התרגלתי לשדרים האמריקאים. אין מצב שאני חוזר אחורה עכשיו להקשיב לכל מיני שימי ריגרים ועוד כל מיני שדרים שאין מושג מה שמם.

    2. לא שהפכתי לאמריקאי מעונב, אבל אני פשוט לא מסוגל לחזות בהופס עם שדרים בעברית שלא מפסיקים לומר לך מה שאתה רואה. איך זה שבסטארט-אפ אנחנו שניים רק לארה"ב, אבל לא מסוגלים להרים שידור כדורסל נורמלי?

  8. שי ,ערוץ בספורט דוחה ומגעיל 100% הסכמה, אך אני מציע שתתעלה על עצמך ואל תגיב בחריפות כזו. אין מקום לתגובה בוטה כל כך.

    מה שבאמת מגעיל זו איכות השידור והפרשנים
    יש זליגת תוכן גדולה מאוד לערוצי הלייב , עד שנת 2003 היה ערוץ NBA בארץ,שירד. וזו השעוריריה האמיתית , מי שמחפש ספורט אמריקאי ערוץ הספורט היא לא הכתובת ( שידורי הבייסבול ששימי ריגר פירשן היו זוועה )

    אני קורא להחרמה גורופת של ערוצי הספורט בתשלום מתוך עקרון , וכך אולי נזכה להחזרת התכנים לערוץ 5 הישן והטוב . ( אי שם בשנת 95 )

    1. את שימי ריגר מחזיקים רק בגלל המבטא האמריקאי שלו, והעובדה שהוא משפיל את השפה העברית, אז זה עושה ממנו "מומחה אמריקאי" עלאק.

  9. שי ,אני חושש שקצת התרגזת יותר מדי
    לצערי כל מקום שמוכר משהו כאן בארץ מנסה לחלוב כמה שיותר , אני כעקרון לא עושה מנוי לYES או HOT כי זה פשוט מעצבן אותי.
    עכשיו אני כבר לא רואה כמעט משחקים כי אני קם מוקדם לעבודה , אבל בתור סטודנט תפרן הייתי תופס לא מעט משחקים באינרטנט
    יש אתר בשם FROMSPORT שבזמנו שידר אפילו יורוליג (הייתה שנה אחת שכל משחקי מכבי היו ב5+ שזה היה משביז)

  10. לגבי מיאמי , עושים הרבה רעש בפער בריבאונד , יש אתר ששלף ספרי היסטוריה להשוואה. שוכחים פרט מאוד חשוב מיאמי לקחה 14 חסימות מיני חסימה אחת. כך שהמאבק בצבע פיפטי פיפטי
    לטעמי החסימות הרבה יותר חשובות כי הן מונעות סלים בטוחים. מריבאונד עדיין צריך ליצור סל.
    לאב עדיין לא כשיר יש לו בעיה בבוהן.רוביו עדיין מתאקלם.
    אז צריך לחכות בסבלנות לגבי שחקנים אילו.
    לגבי לאב מיני צריכה לעשות טרייד אין לה הכלים לא היום ולא בעוד 5 שנים לרוץ לאליפות , כך שאין שום סיבה שתתעקש על שחקן שרוצה להחליף מועדון.
    מה דעתכם על לאב תמורת סטודמאייר + סלט ירקות (שחקנים להשלמת טרייד)?

    1. נשמע לי כמו טרייד משתלם לשני הצדדים. מה עוד שבמיני מאד היו רוצים לראות את הכימיה בין רוביו ואמארי. והניקס כמובן מקבלים פאוור פורוורד לא רע שישחק לצד אנתוני.

    2. גם לי זה נשמע כטרייד הגיוני, וזסה גם עיזור לניקס כי אני רואה את אנטוני ולאב מסתדרים על הכיפאק, ורוביו ילעיט את אמארה בכדורים כמו שסטיב נאש עשה. וואללה רעיון.

  11. מבחינת הלייקרס, ניצחון על שארלוט = ניצחון על כל קבוצת צמרת בליגה.

    אף אחד לא יודע למה, אבל הקבוצה הזו היא הכבשה השחורה של הלייקרס – ולא משנה כמה הבובקטס גרועים או הלייקרס טובים (שנות האליפות למשל) – הם עדיין ימצאו דרך להפסיד לשארלוט.

    רק לשתי קבוצות בכל הליגה יש מאזן חיובי נגד הלייקרס –

    אחת זה בוסטון שזה חוזר לימים עתיקים ודי מובן מאליו, והשניה ?
    נכון הבובקטס.

    ובניגוד לבוסטון – שארלוט הצטרפו לליגה בשנים שהלייקרס כבר היו דומיננטיים בזמן ששארלוט כל הזמן היתה קבוצה חלשה.
    ועדיין – אחד מאותם דברים בלתי מוסברים – תמיד היה להם את "המספר" של הלייקרס והם במאזן חיובי נגדם.

    מבחינת אוהדי ל.א. – כל ניצחון עליהם, גם בנקודה, הוא סיבה לאנחת רווחה גדולה…

  12. הלייקרס כרגיל חזקים על הנמושות, ואהודים של האנס בעננים אפשר לחשוב שהם ניצחו עכשיו את OKC בחוץ

    המוקיון קלע העונה 30+ נקודות באיזה 15 משחקים וניצח 3 (או 4).
    שניים מהן מול נמושות כמו וושינגטון (החלשה בליגה כנראה) והיום.

    הבעייה היא לא כמות הנקודות, אלא העובדה שהוא ממשיך לזרוק גם כשהאחוזים שלו רעים (והיום הם היו סבירים).

    והטיעון – בלי המוקיון היינו מפסידים כל משחק, הוא מגוחך בשתי רמות.
    ראשית, לא ברור בכלל מה היה קורה בלעדיו.
    אך לא פחות מזה, השאלה היא שגוייה.

    ולהלן השאלות הנכונות:

    1) מה היה קורה אם הוא היה משחק כדורסל ומחפש את החברים שלו בהתקפה ולא תוקע את המשחק וזורק זריקות קשות / נותן בשנייה האחרונה למישהו אחר לקחת זריקה קשה.

    2) מה היה קורה אם במקומו היה שחקן ברמה דומה – דוראנט / לברון / ווייד (גם אם רובם לא באותה עמדה).
    אפילו אם היה מדובר בשחקן ברמה פחותה ממנו, התשובה היא פתוחה…

    לא ייאמן שעם רביעייה מסייעת של גאסול, הווארד, ארטסט, מיקס הוא בקושי מצליח לסחוט ניצחון משארלוט, ואוהדיו הפאטתים (דגש – פאטתים ) מתלהבים…

  13. אם בתחילת העונה לא היה ברור איך העוגה (הכדור) יתחלק בין כל השחקנים (וזה עוד בלי נאש עדיין שגם צריך לקחת חתיכה מהעוגה לא?) אז עכשיו כבר אפשר להבין את הקו.
    30, 30 זהו המספר שקובי צריך להגיע אליו כל ערב וכל האמצעים כשרים, אם צריך לקחת 25 זריקות או 30 זריקות פלוס 10 הליכות לקו לפחות. ונאש גאסול הווארד ומטה פיס או שיט יריבו בניהם על הפירורים…

    איך אמר קובי לא מזמן? שמשחקים איתי צריך להקריב משהו.
    אז הקורבן פה זה כל החברה שציינתי והמועדון עצמו וככה כל הקבוצה הזאת נראית, ניצחון על שארלוט בבית בנקודה ומאזן שלילי עלוב.

    1. עוד אחד שקורא עמודות סטטיסטיקה, ועכשיו גם טוען שהוא "הבין" לפני שנאש בכלל שיחק משחק אחד עם דאנטוני…

      נאש נותן – לא לוקח.
      אם את זה אתה לא מבין – מה תבין ?

      וכרגע קובי צריך לקלוע 30 כדי שלקבוצה הזו יהיה סיכוי לנצח כי הווארד זה עוד לא הווארד, גאסול לא משתלב בשיטה (ולא שיחק כבר כמה משחקים – אבל בוא נתעלם מזה…), ואף אחד מהאחרים לא יכול ליצור לעצמו מצב זריקה חוץ משלום עולמי והראש בקיר שלפעמים עובד.

      כן, קווין דוראנט "היוצר הגדול"…

  14. מנחם אני שוב חוזר ואומר אתה חייב לטפל בכל חסרי המושג שנכנסים בבוקר לאתר שלך וכותבים על כמה קובי "הנוראי", האנס לוקח 30 זריקות וגורם ללייקרס להפסיד.

    תסיים את הסיפור פעם אחת ולתמיד ותספר לאותם כאלה שצריכים ניקוד כדי להבין את התמוה האמיתית ולמה הוא צריך לקחת 30 זריקות במשחק.

    אני מאמין שאפילו אתה עם כל שנאתך ללייקרס יודע ומבין שקובי לא הבעיה בכלל.

  15. ברור שלא. בלי קובי הם היו היום עוד מין הורנטס. קובי הוא השחקן מס' 1 ב-NBA כפי שהוא היום. אבל 40 דקות למשחק והצורך לקלוע 30 ישבור אותו בסוף.

    מה לעשות שישנם כל מיני גולשים, וביניהם – אני בטוח – כמה צעירים. למחוק? אני לא רוצה להתחיל עם זה כי אז הם יציפו אותנו פי שניים.

  16. לא למחוק אף אחד ולא להעניש.

    פשוט תכניס מאמר שיסביר פעם אחת ולתמיד לכל אלה שנכנסים בבוקר לESPN ובודקים סטט'.

  17. דדי, אוהב אותך.
    אתה פֶּה להרבה כמוני שרואים את השטויות וקצת התיאשו מלהסביר לשונאים שאין להם שום רצון לנסות להבין..

  18. דדי לחסוך לך זמן ואנרגיה פשוט תרשום תגובה ג'נרית לענין סטייל הדוגמה שהבאתי על דאנקן, שמור במחשב ולהבא קופי פייסט.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט