פריוויו למשחקי שישי העמוס/רועי ויינברג

לא פחות מ-14 (!) משחקים הערב מראים שהליגה חוזרת לאקשן לקראת הפלייאוף. במוקד יש משחק בין וושינגטון ודטרויט המתחדשות, בין מיאמי ואטלנטה החזקות ובין אינדיאנה ואוקלהומה סיטי, ומשחקים של כל אחת מהקבוצות האחרות בליגה, חוץ מקליבלנד והקליפרס.

גם הם נפגשים הערב.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (29-23)-דאלאס מאבריקס (26-29)

יהיה מעניין לראות את אורלנדו עם ארסן אליאסובה בחמישייה במקום טוביאס האריס. אליאסובה שחקן שממלא את התפקיד של הפאוור פורוורד המרווח בצורה מעולה, ויתן את הספייס שניקולה ווצ'ביץ' צריך מתחת לסל. הוא ישפר משמעותית את המשחק של אורלנדו, ויוכל לעזור למג'יק להוציא את העגלה מהבוץ אליו נכנסה ב-2016. ברנדון ג'ניגס יוכל לתרום מהספסל, אבל נכון לעכשיו נראה שאליאסובה ישפיע יותר.

למרות זאת, יהיה להם קשה מול המאבריקס. דאלאס נכנסו בכושר רע לפגרת האול-סטאר עם 4 הפסדים מ-5 המשחקים האחרונים, וינסו להשתפר כדי לא להקלע למאבק על הכרטיסים האחרונים לפלייאוף המערב. המאבריקס לא זכו העונה למנוחה ארוכה יותר מ-3 ימים, ויתכן שהפגרה תשפיע לטובה על הקבוצה (ממוצע הגיל של 10 שחקני הרוטציה המובילים הוא 30.4). אם הם לא יתפקסו, הם עוד יכולים למצוא את עצמם מחוץ לפלייאוף.

תחזית: למרות הניעור של המג'יק, המאבריקס טובים יותר, וישיגו ניצחון חוץ במגרש ביתי חלש. דאלאס, בהפרש של 5-15 נקודות.

*

2:00-וושינגטון וויזארדס (28-24)-דטרויט פיסטונס (27-27)

ינסו לעצור אותו שוב הערב. הוויזארדס נאבקים ברג'י ג'קסון (1).

המשחק הזה מפגיש בין 2 קבוצות ששדרגו את עמדת הפאוור פורוורד שלהם בשבוע האחרון. וושינגטון תהנה ממרקיף מוריס בהמשך העונה, למרות שהוא לא ישחק הערב (ככל הנראה). וושינגטון מרחק 2.5 משחקים מהפלייאוף, ויצטרכו לתת שליש אחרון מעולה בשביל להגיע לשם. קיף יתן להם את העזרה ההתקפית שוול וביל כל כך צריכים והוא יכול להשתלב בצורה מעולה ליד גורטאט בהתקפה, אבל זה לא ישפיע במשחק הזה.

מנגד, הפיסטונס קיבלו מראה חדש עם 3 שחקנים משמעותיים שהגיעו במקום 3 שחקנים אחרים. טוביאס האריס (שישחק), מרקוס ת'ורנטון ודונטאס מאטיונאס ינסו להחזיר את דטרויט למקום השמיני במזרח, והפיסטונס הרוויחו סקורר משמעותי מסביב לדרומונד. האריס נראה כאיש האידיאלי לתפקד כסטרץ' 4 לצד דרומונד, וכאחד שיכול לשחק גם כסמול פורוורד לצד מאטיונאס וביינס בעת הצורך. הפיסטונס ניצלו את המנוחה כדי להשתקם ממכת פציעות ממנה סבלו לפני האול-סטאר, והם יודעים שניצחון על וושינגטון יתן להם מקדמה מול יריבה חזקה שתכנס להם לוריד במהלך החודש הקרוב.

תחזית: המשחק הזה יהיה משחק באווירת פלייאוף לכל דבר, עם הרבה פיזיות וסקור נמוך. זה ישחק לטובת הפיסטונס, ולכן דטרויט תנצח.

*

2:30-ברוקלין נטס (40-14)-ניו יורק ניקס (32-23)

הנטס על הפנים, וגם החלפת המאמן לא עזרה להם-טוני בראון עם 23.5% הצלחה עגומים במיוחד. הם צריכים פוינט גארד טהור, ושיין לארקין מנסה למלא את החלל, בלי הצלחה של ממש. בוז'אן בוגדנוביץ' וברוק לופז טובים בהתקפה, אבל בלי אף שחקן הגנה טוב ברוטציה (מלבד ת'דאוס יאנג) אי אפשר לנצח, וברוקלין חווה את זה על בשרה. אולי שין מארקס, המנג'ר החדש, יצליח לבנות כאן משהו, אבל זה לא יקרה העונה.

מנגד, הניקס מחפשת ניצחון בכורה לקורט רמביס כמאמן הקבוצה. הם לא יתקשו יותר מדי מול הנטס החלשים בשביל להשיג אותו, וינסו לסיים רצף 6 הפסדים עגום במיוחד. משחק כזה נראה כמו משחק שכרמלו אנטוני יכול לתת בו יותר מ-30 נקודות, ובהנחה שמלו עושה את זה, הניקס מנצחים. גם אם זה לא יקרה, קשה לראות את ברוקלין עם ה-W.

תחזית: חד צדדי לחלוטין. ניו יורק, ביותר מ-15 הפרש.

*

3:00-אטלנטה הוקס (24-31)-מיאמי היט (24-29)

ההוקס באים למשחק כשהם במקום הרביעי במזרח, עם יתרון משחק על ההיט. כדי להגיע לפלייאוף עם יתרון הביתיות, אטלנטה צריכה לנצח משחקים כאלה. הם יצטרכו בשביל זה יום גדול של פול מילסאפ ואל הורפורד, שינסו לנצל את העדרם של חסן וויטסייד המושעה וכריס בוש הפצוע.

מיאמי באה למשחק הזה בלי הקו הקדמי שלה. אמארה סטודמאייר צפוי לפתוח ולהיות האיש של מיאמי בצבע, כשסביר שמיאמי תנסה להתבסס על פיק-נ'-רול עם הגבוה. יכול להיות שנראה סמול בול לפרקים עם דנג כפאוור פורוורד עקב המחסור של ההיט בגבוהים הערב. יהיה להם קשה, והם יצטרכו יום עצום של דווין וויד בשביל לנצח. אל תבנו על זה.

תחזית:ההוקס יחגגו על מיאמי בצבע, וינצחו בהפרש דו ספרתי. אטלנטה.

*

3:00-שיקגו בולס (26-27)-טורונטו ראפטורס (17-35)

הבולס פצועים ועייפים (גאסול ורוז שיחקו 31 דקות כל אחד מול קליבלנד, 24 שעות לפני המשחק), ויהיה להם קשה מול קבוצה שהייתה בכושר נפלא לפני פגרת האול-סטאר, שנערך בעירה. עם 5 הפסדים ברציפות יש לשיקגו את רצף ההפסדים השלישי באורכו בליגה אחרי פניקס וניו יורק, וקיים סיכוי ממשי שלראשונה מאז 2007/08, נראה פלייאוף בלי שיקגו.

בשביל להמנע מזה הם ינסו לנצח את הראפטורס, שכאמור בכושר נפלא עם 16 ניצחונות ב-18 המשחקים האחרונים. שילובו של ג'יימס ג'ונסון בחמישייה במקום דמארה קארול הפצוע מוסיף הרבה קשיחות לקבוצה, ויחד עם קארול הם יוכלו לתת פייט לקליבלנד במפגש עתידי בפלייאוף. כרגע הם מרחק 5.5 משחקים מהמקום השלישי במזרח ו-3.5 מהמקום הראשון, פער גדול מ-2 הקבוצות. הראפטורס צריכים להזהר לא ליפול, ואם הם ימשיכו ככה הם יתנו את העונה הטובה ביותר בתולדות המועדון.

תחזית: הדינוזאורים ינצלו את המצב הנוראי של שיקגו בשביל להשיג ניצחון חוץ קל. טורונטו.

*

3:00-ממפיס גריזליס (22-31)-מינסוטה טימברוולבס (37-17)

עם לאנס סטפנסון (שלא ישחק הערב), טוני אלן, מאט בארנס, כריס אנדרסן, פי ג'יי האיירסטון, זאק רנדולף ומריו צ'למרס, ממפיס מרכיבה את קבוצת הכדורסל שאף אחד לא רוצה לפגוש בסמטה חשוכה. מארק גאסול לא ישוב לשחק העונה, ובהעדרו ממפיס תתבסס על קשיחות כדי להשאר גבוה במערב. למזלם, הם מקבלים הערב את ברנדון רייט אחרי 4 חודשים ו-10 ימים שעברו מאז הפעם האחרונה בה שיחק, והיכולת הגבוהה שלו בפוסט-אפ תתרום להם לא מעט, יחד עם הכנפיים ההגנתיות במיוחד (כל קומבינציה של סטפנסון-אלן-האיירסטון) שלהם.

בניגוד לציפיות, מינסוטה ממול עברה דד-ליין טריידים שקט במיוחד. הקבוצה שוקעת ולא תגיע לפלייאוף העונה, אבל מגמת התעוררות נרשמה עם 3 ניצחונות ב-4 המשחקים לפני פגרת האול-סטאר. טאונס נותן עונת רוקי היסטורית, ולצד וויגינס ורוביו יש בסיס למינסוטה לשנים הבאות. זה נחמד, אבל יהיה להם קשה מאוד מול הדובים של ממפיס.

תחזית: עם כל הכבוד למינסוטה, הם לא יצאו מטנסי עם ניצחון. ממפיס.

*

3:00-ניו אורלינס פליקינס (33-20)-פילדלפיה 76' (45-8)

ניו אורלינס מרחק 6 משחקים מהפלייאוף, וזאת נראית כמשימה בלתי אפשרית עבורם. יהיה להם קשה מול פילדלפיה שמחזיקה בקו קדמי חזק מספיק בשביל לעצור את דיוויס ואנדרסון, ויש לי תחושה שתהיה פה הפתעה, שתסבך יותר את הפליקינס. פילדלפיה.

*

3:00-אינדיאנה פייסרס (25-28)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-40)

אוקלהומה סיטי יצאה לפגרת האול-סטאר בכושר טוב וממשיכה להראות כמו הקבוצה השלישית בטיבה בליגה. האמון הגובר בקמרון פיין משתלם ורנדי פוי, שהגיע לקבוצה בדד-ליין הטריידים וככל הנראה לא ישחק הערב, יוכל להיות יעיל לצד ווסטברוק ודוראנט שנותנים עונות מעולות בדרך ל-60 ניצחונות העונה.

אינדיאנה עם מיילס טרנר המצויין שנראה כסנטר העתיד של הפייסרס ונותן תרומה התקפית ראוייה לצד פול ג'ורג' המעולה. הקבוצה מנצלת את הפוטנציאל (הנמוך) שלה וצפויה להשאר במקום השישי במזרח העונה, בהנחה שלא יהיו יותר מדי הפתעות. הם לא טובים מספיק בשביל לנצח קבוצות כמו אוקלהומה סיטי, וזה יוכח הערב.

תחזית: אוקלהומה סיטי, בהפרש גבוה.

*

3:00-מילווקי באקס (32-22)-שרלוט הורנטס (27-26)

הבאקס יצאו לפגרה עם 2 ניצחונות רצופים, ויהיה מעניין לראות אם בשליש האחרון של העונה נראה מילווקי אחרת, שלא במקום ה-13 במזרח. ג'בארי פארקר והגריק פריק מראים ניצוצות, אבל הקבוצה משוועת למנהל משחק. מייקל קרטר-וויליאמס הוא לא מנהל המשחק הזה, ולכן מילווקי במצב כל כך רע, למרות העונה הטובה של קריס מידלטון.

מנגד, שרלוט המאוזנת מנסה להגיע לפלייאוף ותהנה מקורטני לי שיערוך את הבכורה במדיה הערב. שווה לראות איך הם יסתדרו בלי מייקל קיד גילטריסט שגמר את העונה הגנתית, וכיצד זה ישפיע עליהם. כרגע הם במקום השביעי במזרח, וינסו להשאר שם בחודשיים הקרובים.

תחזית: מילווקי תמשיך את המומנטום הטוב ותנצח, בקושי.

*

4:30-פניקס סאנס (40-14)-יוסטון רוקטס (28-27)

ארל ווטסון מחפש ניצחון ראשון בקריירת האימון שלו. יוסטון לא רוצה להגיע תוך שנה מגמר אזורי אל מחוץ לפלייאוף. לכן הניצחון הראשון של ווטסון לא יהיה הערב. יוסטון, ב-20 הפרש לפחות.

*

5:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (27-27)-גולדן סטייט ווריורס (4-48)

25 ניצחונות ב-30 משחקים. זה מה שגולדן סטייט צריכה בשביל לשבור את השיא של שיקגו ולהפוך לקבוצה המנצחת ביותר בתולדות האנ.בי.איי. ב-30 המשחקים האחרונים הם עם 26 ניצחונות, וללא הפסד עם סטיב קר כמאמן. הם יכולים לעשות את זה, ויכולים שלא לעשות את זה. 50-50.

הערב יהיה להם אתגר יותר קשה משחושבים עם פורטלנד, שניצחה 8 מ-10 משחקיה האחרונים. יש לטרייל בלייזרס קו אחורי חזק ביותר בדמות דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום, אבל החולשה שלהם בפרונט-קורט יכולה להשפיע עליהם לרעה. במידה והווריורס יתנו הרבה דקות למו ספייטס הם יוכלו לנצח דרך הפוסט-אפ, למרות שגם אם ישחקו את המשחק הרגיל שלהם זה כנראה יעבוד, בדומה ל-48 מ-52 המשחקים האחרונים.

תחזית: 4-49.

*

5:00-סקרמנטו קינגס (31-22)-דנבר נאגטס (32-22)

המשחק הזה מפגיש בין 2 קבוצות שמאמינות שיוכלו לתפוס את הרכבת האחרונה לפלייאוף המערבי. העניינים בסקרמנטו כמעט התפוצצו השבוע, ודווח שהקבוצה תחפש מנג'ר ומאמן חדשים בקיץ. הקינגס הוכיחו מספיק פעמים העונה שהמשברים האלה רק מחזקים את הקבוצה, ואל תופתעו אם נראה אותם יוצאים לרצף ניצחונות פתאומי.

יהיה להם קל יחסית מול דנבר, קבוצה שמשחקת מהר באופן יחסי ולא תנסה להאט את הקינגס, אלא לעמוד בקצב של סקרמנטו. לא בטוח שיש לחבורה של מייק מאלון את הכלים לעשות זאת, וצפוי משחק עם סקור גבוה במיוחד.

תחזית: מעל 220 נקודות הערב, וניצחון של סקרמנטו.

*

5:30-יוטה ג'אז (27-26)-בוסטון סלטיקס (23-32)

משחק בין 2 קבוצות שיצאו לפגרת האול-סטאר בכושר טוב (יוטה כבר חזרו ממנה עם הפסד מול וושינגטון במשחק השלמה) ועשו התקדמות מטאורית תחת המאמנים הצעירים שלהן (קווין סניידר ובראד סטיבנס בהתאמה). יוטה סופגת 83.2 נקודות למשחק בעשרת המשחקים האחרונים, כשרודי גובר חזר לכושר מלא ומחזיק יחד עם שומרים אישיים מעולים את אחת ההגנות הטובות בליגה.

הם יפגשו הערב את בוסטון, שקולעת 105.7 נקודות למשחק. אם הג'אז יצליחו לשלוט על קצב המשחק, הם ינצחו. כשראול נטו שומר על איזייאה תומאס וגובר עובד בצבע זה יכול לבלום את הסלטיקס, אבל אל תזלזלו בבוסטון-הקבוצה מחזיקה קו אחורי חזק מאוד, סמול פורוורד אנדרייטד וקו קדמי דינמי שמשלים את החמישייה הזאת די טוב.

תחזית: הגנת הברזל של הג'אז תחנוק את בוסטון, ותנצח משחק עם תוצאה נמוכה. יוטה.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (44-11)-סן אנטוניו ספרס (9-45)

התבוסה מול הקליפרס הראתה את חולשת הספרס בעמדת הסמול פורוורד כשקוואי לאונרד פצוע, ויכול להיות שנראה את סן אנטוניו מחתימה לו מחליף (דאנטיי ג'ונס או מייקאל פייטרוס יכולים להתאים). הם עדיין לא יפסידו ללייקרס. הספרס ב-20 הפרש לפחות.

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. פריוויו נהדר ללילה של משחקים נהדרים.

    שיקגו בצרות. יתרון החצי משחק שהיא מחזיקה על דטרויט שבמקום ה-9 שברירי כמו הסכם הפסקת האש בסוריה.
    ואם הם רוצים להגיע לפלייאוף, הם חייבים להבין שכמו הכורדים בצפון סוריה – אף אחד אחר לא ינצח בשבילם. את דרכם לפלייאוף הם יאלצו לפלס בציפורניים.
    הבעיה היא, שמסתבר שהחלפת המאמן לא הורידה את עומס הדקות מהכוכבים, אבל לחלוטין העלימה את האינטנסיביות של הקבוצה.

  2. הייט-אשברי

    לכבוד חזרתה הלילה של ההצגה המהנה ביותר במגרשים , ואני חושב שעל כך איש לא יחלוק ( בלי קשר למה שהקבוצה הזאת עוד תשיג השנה ) ,
    אני מביא מאמר נפלא לדעתי מלפני יומיים . גיבורו הוא דווקא לא אחד האסים הנחשבים של הלוחמים – לא אחד האחים ספלאש וגם לא דריימונד "המפלצת" . אז קבלו את הניתוח איך השתנה ה-DNA ההגנתי של הלוחמים בעקבות הגעתו של האוסטרלי ממוצא קרואטי לקבוצה .
    ומי שרוצה להשוות בינו ללוק לונגלי מעליב לדעתי את אנדרו , שבין שאר מעלותיו הם גם חוש ההומור שלו והטראש טוק . שימו לב לתחרות אמרות השפר שלו , ועל איזו אצבע הוא עונד את טבעת האליפות.

    I've got my ring fitted for my middle finger

    http://www.goldenstateofmind.com/2016/2/17/10953060/nba-roster-golden-state-warriors-2016-andrew-bogut

      1. הייט-אשברי

        בוגוט לקח כנראה אישית את העובדה שהסמול בול כשהוא על הספסל ( ואיגי בחמישיה ) ניצח ללוחמים את סדרת הגמר. אז בקיץ הוא גילח 25 ק"ג ממשקלו וחזר השנה שרירי וזריז יותר .
        בהגנה הוא אחד הסנטרים הטובים בליגה , ו- rim protector מהשורה הראשונה . בהתקפה הוא מוגבל בעיקר כי אין לו משחק פוסט . אבל יש לו ראית משחק מצויינת והוא מוסר אסיסטים לא מעטים .

  3. חסר המשחק של פילי בניו אורלינס.

    14 משחקים זה טופס קומפלט. הנה הניחוש הנכון (x עבור נצחון בהפרש עד 5 נק' או הארכה):

    אורלנדו – דאלאס: x
    וושינגטון – דטרויט: 1
    ברוקלין – ניקס: x
    אטלנטה – מיאמי: 1
    שיקגו – טורונטו: 2
    ממפיס – מינסוטה: x
    ניו אורלינס – פילדלפיה: 1
    אינדיאנה – אוקלהומה: 2
    מילווקי – שרלוט: 2
    פיניקס – יוסטון: 2
    פורטלנד – גולדן סטייט: x
    סקרמנטו – דנבר: x
    יוטה – בוסטון: 2
    לייקרס – סן אנטוניו: x

    בהצלחה למנחשים!

  4. פריוויו מצויין.
    אני על הרכבת של מינסוטה, מקווה שיראו חצי עונה שני כמו של יוטה שנה שעברה.
    מהמר על ניצחון מפתיע של הזאבים על הדובים

    1. הייט-אשברי

      לדעתי , אם יש סכנה כלשהיא לפספוס בבאק-טו-באק של הלוחמים , היא הלילה בפורטלנד יותר מאשר מחר בל.א. . זה מזכיר לי איך לפני כחודש הלוחמים הפסידו בדטרויט רק כדי לתת למחרת הצהרה בקליבלנד. יש להם יריבות מרה מול הקליפרס , והם יעשו הכל לנצח שם מחר . ראיתי הלילה חלקים מהמשחק של הקליפרס מול ס"א . לא שהקליפרס הרשימו – פשוט ס"א שיחקה רע מאוד ללא קאווי . לכן – הלילה ג"ס ינסו לא להשקיע מאמץ רב מדי ( אם כי עדיין אני חושב שינצחו בהפרש לא גדול ) , ומחר בלילה יתנו משחק יותר משכנע בל.א.

  5. רועי הפרונט קורט של פורטלנד על הכיפאק- מגוון מאד, צעיר מאד אבל על הכיפאק
    העמדה היחידה ש קצת רזה היא הסמול ושמה אנדרסון מחזק.
    אד דיויס, וולנה, מייסון פלמלמלי , מיירס לאונרד, מו הרקלס ואמינו בסמול.
    מיירס לאונרד הפך לסטראץ סנטר , אין הרבה כאלה בליגה.
    זו קבוצה צעירה לקח להם זמן להתחבר אבל פגעו נהדר בטריידים ועשו בניה מחדש מאד יפה.
    אלן קרב זה בחירת סיבוב שני יפה וטרי סטוס עושה אחלה עבודה.
    אני מהמר שהם עושים את הפלייאוף.

  6. תודה על הפריוויו!
    אני ממש סקרן לראות מה נראה מהאריס במדי דטרויט! השלישייה של האריס, דראמונד וג׳קסון היא צעירה ומצויינת כבר עכשיו.

    איזה כיף שיש פורטלנד נגד ג״ס – אני צופה משחק מעניין ולא פשוט בשביל גולדן סטייט מול הספלאש ברדרס של פורטלנד.

    האם זה המשחק האחרון בהחלט של קובי נגד דאנכן? לפי דעתי כן… אני לא חושה שייגמר בהפרש גבוה מאוד וקובי והצעירים יבואו חדים אחרי האולסטאר מה שיסתיים בהפסד חיובי ללייקרס.

  7. מצוין רועי. בניגוד לתחזיתו של הייט-אשברי, אני דווקא חושב שהסכנה היא על המשחק מחר. כלומר, פורטלנד לא תנצח את הנוכחי, אבל יכולה להוביל להפסד של הלוחמים במשחק הבא.

  8. כל כך נימאס לי לשמוע את הטענות על "יתרון המובילות במערב על הטובות במזרח".

    אינדיאנה באה לOKC ומנצחת. מה עוד רוצים כאן גולשים רפי הבנה?

    1. כן אולי להוריד הילוך אבל לא להיות מושפלים ככה.
      יהיה להם קשה אחרי הפסד כזה גם מחר.
      גם אני ראיתי את זה בא אבל לא ככה.

  9. מקרוברטס ודנג נתנו את משחק חייהם מול אטלנטה ודראגיץ' עם דאבל-דאבל ראשון העונה ואחלה מחצית שנייה.

    יופי של ניצחון בלי וויד, בוש וחסן.

  10. אני רק שאלה

    לילארד לקח את סטף לסל כל פעם שהיה יכול
    ברבע השני לאו דווקא קלע מזה משהו
    אבל SIDE EFFECT?
    סטף עם 3 עבירות
    מאמנים עוד יאמצו את הטקטיקה ההגנתית הזו… לנטרל אותו בגלל בעיית עבירות

  11. לג"ס קצת קשה לשחק 5 על 8. מעבר לזה פורטלנד היא האב טיפוס לקבוצות שעשות לג"ס בעיות. גבוהים מהירים. שחקנים אתלטיים. גארדים חודשים וקבוצה שקולעת טוב מבחוץ.

    1. פחחח להגיד את זה על ג"ס זה כמו שסן אנטוניו תגיד שהשופטים מקפחים אותה. 2 הקבוצות עם השיפוט הכי ביתי בליגה באופן קבוע

  12. וואו איזו מחצית מצויינת בפורטלנד. אמנם תוצאה של 3 רבעים אבל האינטנסיביות בשמיים.
    פורטלנד גברים אחד אחד, טרי סטוטס יוצר מפלצת לעתיד

  13. גם ביוטה משחק מצויין נגד בוסטון.

    כאן (אני כבר באטלנטה) מיאמי נגד אטלנטה, אבל אני הולך רק מחר (שבת) נגד מילווקי ונשאר אצל הבת עד יום שלישי כדי לראות את ג"ס כאן מחרתיים

  14. הייט-אשברי

    הולך להיות בדיוק כמו ההפסד מול דטרויט לפני חודש וקצת , ו-24 שעות אח"כ הצהרה על הראש של קליבלנד . מחר קליפרס בתפקיד קליבלנד .

  15. כל הכבוד והיקר שהם זכו לו באולסטאר הוציא אותם מהזון.
    כנראה שגרין לקח על עצמו יותר סוואגר ממה שהוא יכול לשאת. שיתמקד בכדורסל וישאיר למקצעונים כמוני להתלבש בצורה מגניבה ופורצת דרך.

  16. הייט-אשברי

    אני לא לוקח כלום מהבלייזרס שהם קבוצה מצויינת . וכמובן שכל קבוצה עולה מול הלוחמים כאילו זה גמר ה-NBA . אבל אילו לא היה ללוחמים בראש הבאק טו באק מחר מול הקליפרס הם היו מנצחים הערב , בדיוק כפי שהיו מנצחים את המשחק בדטרויט אם הוא לא היה 24 שעות לפני המפגש בקליבלנד.

  17. בלי קשר למשחק הנפל של ג"ס שיכול לקרות, אני ממש אוהב את מהשקורה בפורטלנד. תמיד אהבתי אותם, גם כשדיימו קבר אותנו עם השלשה הזו, אבל הקבוצה של השנה פשוט מגניבה. המרענן הרשמי של הליגה.
    מו הארקלס, אלן קראב, מקולום, פלאמלי, אד דייויס, פארוק אמינו וכמובן אולי השחקן שהכי כיף לראות בליגה דמיאן 'ביצי ברזל' לילארד.
    ועל כולם מנצח סטוטס בניהול משחק מופתי. תענוג

  18. בשכונה מאד מאד עניה של אוקלנד.[שהיא האחות הקטנה והרבה פחות יפה של סאןפרנסיסקו]
    הסל שלו היה גזע עץ ועליו הוא היה מתאמן.
    סבא שלו היה המנטור שלו- ספור סינדרלה אמיתי

  19. הופעה מדהימה של פורטלנד החביבה עלי מאוד! לילארד עם 51 נגד קרי ותומפסון שקלעו ביחד 54. שכנעו אותי סופית שהם שווים פלייאוף ובעונה הבאה טופ מערבי.

כתיבת תגובה