הטור היומי: לקראת הדדליין – אנטומיה של 2 טריידים (הגיוניים ל-3 קבוצות) / מנחם לס

אנטומיה של טריידים

מחר ב-3 אחה"צ הוא הדדליין. אצלכם 10 בערב.

האם נשמע חדשות מפוצצות? האם ההר יוליד עכבר? לעולם אין לדעת למפרע, ולא משנה כמה תקראו שהדיל הוא בטוח כמו עוד שלשה של קרי.

כמובן שישנן עובדות בשטח. לא אכנס כאן לפרטים, אבל אתן שתי דוגמאות של 4 קבוצות שההגיון אומר שלפחות 3 מהן צריכות להיות מעוניינות בטריידים.  אז הנה שתי דוגמאות שההגיון מוביל אותי למחשבה שהן מעוניינות בטרייד, והן יודעות את מי הן רוצות. אני לא  מסכים עם טרייד מדובר במקרה אחד. בשלושת המקרים האחרים – שלוש הקבוצות ירוויחו מהטרייד.

אבל כמובן שכדי שיקרה טרייד גם הצד השני צריך להיות מעוניין.

1. בוסטון והקליפרס:

המחשבות בבוסטון:

ההרגשה שכל מה שהסלטיקס צריכה כדי להגיע לטופ הוא שחקן-על אחד היא כמעט כללית. אין כאן כל סוד. אז מיד המחשבות קופצות ל-'מי יכול להיות השחקן הזה'. אתה יודע שזה לא סטפן קרי, לא לברון, לא דוראנט, לא ווסטברוק, לא קאווי לינרד, לא טים דנקן, ולא כרמלו אנטוני. אתה לא צריך להיות גאון כדי לדעת למה לא, כשלכל שחקן יש את 'הלמה לא' המיוחד לו ולקבוצתו.

אז אתה מיד מצמצם את הרשימה לשניים, שלושה כוכבי-על אפשריים שאולי גם הקבוצות שלהם מעוניינות בטרייד – אם הוא הגיוני ונותן להן ערך שוויוני מספיק. בלייק גריפין? מספיק ניכתב על הבעיות בקליפרס ושהם כנראה החליטו לבחור בדרך אחרת ולהיפטר ממנו. אבל מתי? מחר?  בקיץ? אולי בכלל לא, כי לדעתי הקליפרס יהיו מטורפים לעשות עליו טרייד? אז אולי קווין לאב? גם הוא אפשרות. בקשר לגריפין לפני שבוע אמרו "טרייד בטוח". באול סטאר הקליפרס הודיעו "NO WAY!". היום (אתמול) שוב באו רמזים שהקליפרס החליטה לעשות עליו טרייד.

דני איינג' מנכ"ל הסלטיקס אינו מחוייב או נואש לטרייד כי הוא נמצא בעמדת חוזק ולא עמדת חולשה. הוא בנה – וממשיך לבנות –מבצר, וישנה לו סבלנות עם כל בחירות הדראפט המגיעות לו (כולל מברוקלין) להמשיך בבנייה המתודית. הוא לא ייתן בחירת דראפט ראשונה מברוקלין פלוס שחקן חמישייה טוב אחד או שניים עבור איזה כוכב-על מזדקן, אבל עבור בלייק? או לאב? או אחד אחר בסקאלה שלהם? ברור שהוא יקשיב ואולי יסכים שהחבילה תכלול את ג'יי קראודר ואברי בראדלי, כפי שהקליפרס רמזו. והמילה "אולי" היא כמובן המילה הקובעת כאן.

בואו נדבר לרגע על בלייק גריפין.

הבירבורים החדשים היום  הם שוב שהקליפרס רוצים להיפטר ממנו. את הסיבות הם כבר אמרו, ואני אכתוב אותן שוב עוד מעט ב-"המחשבות בקליפרס".

אז למה הוא, בלייק,  מעניין אותנו – מאד-מאד? כי הוא רק בן 26, והוא לא רק ישים טוסיקים במשחקי הבית ("שאנחנו לא זקוקים להם כי אנחנו סולד-אאוט ממילא"), ואם אין צורך בטוסיקים, הוא יגדיל את הרייטינג בטיווי ב-30%.

המחשבה השלטת בבוסטון – דני איינג' – היא שהוא-הוא הכוכב האמיתי שיכול להעלות אותנו, בוסטון, למדרגה הגבוהה ביותר בליגה.

 

המחשבות בקליפרס:

 

היי, היינו 5-17 בלעדיו. אז מי צריך את כל הבעיות שהוא גורם לנו? יד שבורה שתושיב אותו על הספסל ליותר מחודש על שחבט בעוזר מנהל הציוד; מי זה הבנאדם הזה?

היי, אולי עם כריס פול וג'ייג'יי רדיק העושים פיק-אנד-רול' שוב ושוב מבלי שבלייק שיפריע באזורים שהוא אוהב להתמקם בהם – שהם בד"כ בסביבות קשת הפאול וצידיה – לפני שהוא חודר פנימה – מצבנו יהיה טוב יותר?

הקליפרס הם 18-35, מקום רביעי – לא רע – אבל כנראה שלדעתם עם בלייק זה  לא טוב מספיק. אולי הוא פוגע בכימייה הקבוצתית? עובדה שאיתו אנחנו לא מצליחים לנצח את הווריורס והספארס, אז אולי אם נקבל ערך טוב על בלייק שעדיין נחשב לאחד השחקנים הטובים ביותר ב-NBA, נצליח לעבור את ה-HUMP?

שתי עונות רצופות הקליפרס לא עברו סיבוב שני בפלייאוף, וכריס פול מתבגר בצעדי ענק. אולי חובה לעשות משהו עתה בלי לחכות יותר? דוק ריברס יודע טוב מאד שכשלון לעבור את הסיבוב השני פעם שלישית יכריח אותו לפטר את עצמו, אם לא לתלות את עצמו על חבל. זה לא עניין של "למצוא שחקן טוב יותר", או "קבוצה של 2-3 שחקנים טובה יותר כמיקשה אחת מבלייק", אלא עניין של שינוי ה-LANDSCAPE. שינוי התפאורה. משנה מקום משנה מזל.

אתם יודעים בכמה בלייק שיפר את הקליפרס העונה? רק בנקודה אחת, 1.0 נק' פר 100 פוזשיונס פור גוד סייק. ההתקפה לא ניפגעת כמעט בלעדיו, וההגנה אפילו מ-ש-ת-פ-ר-ת!!!. ודבר אחרון – אחרי 2017 הוא שחקן חופשי. הוא יגיד לנו 'שלום' ללא רגשי אשמה קטנים ביותר!

דעתי:

הליגה הזאת היא ליגה של שחקנים. הליגה שייכת להם, והקבוצות שיש להן את הכוכבים הגדולים באמת – שולטות בליגה. ככה זה היה עם מג'יק בלייקרס, מייקל בשיקגו, קובי ושאק, ואח"כ קובי לבדו בלייקרס, דנקן בספארס, דוויין ווייד ואח"כ עם לברון במיאמי, לברון היום בקאבס, וסטפן קרי בווריורס.

אולי לבלייק חסרות שנה-שנתיים להגיע לרמתם, אבל הוא-הוא השחקן שיכול להביא לבוסטון את המוניטין שלא היה לה מאז פירס/אלן/גארנט עזבו. שחקנים כקראודר או אברי בראדלי אתה יכול להשיג בכל בחירת דראפט סיבוב ראשון. שחקן כבלייק מופיע אחת לכמה שנים.

הקליפרס יכולה להיות "LOB CITY" שתרחף מעל שאר הליגה אם הקבוצה תמצא דרך להשתמש בהם יחד עם כריס פול וג'ייג'יי רדיק נכון.

האשמה שללא בלייק הקליפרס מפסידים רק נקודה אחת פר 100 פוזשיונס ובלעדיו היא מגינה פחות טוב היא של אדם אחד: המאמן.

הקליפרס תעשה טעות פטאלית אם היא תעשה טרייד על בלייק גריפין. קראודר ובראדלי, ובחירת הדראפט של ברוקלין, לא יביאו לה אליפות. בלייק כן יביא לה אליפות.

אבל עם מאמן אחד.

מה יקרה?

כשיש עשן משהו בוער. לדעתי אם הקליפרס יעשו טרייד על בלייק, בוסטון תהיה המועמדת הראשית, אחריה הניקס, ואחריה מיאמי. אני מעריך שישנם 25% סכוי לטרייד על בלייק לפני הדדליין. בסוף העונה? כמובן שהכל תלוי במה הקבוצה תעשה, אבל אם היא לא תעבור סיבוב שני, הסיכוי לטרייד עליו יגדל ל-60-70%.

 

2. יוסטון ואטלנטה:

המחשבות ביוסטון :

 

משהו חייב לקרות. – כך אומר ההגיון. הקבוצה שהגדרנו כאחת המועמדות לאליפות נמצאת במקום התשיעי במערב עם רקורד מבייש של 28-27, אחרי קבוצה כמו פורטלנד שאיבדה את כוכבה הגדול, ומאחורי יוטה האלמונית השוכנת בתוך תוכה של אוכלוסייה מורמונית שמעט מאד עכברי NBA יכולים לדקלם את שמות החמישייה שלה.

דרל ("MONEYBALL") מוריי חייב לעשות משהו, או שהוא יהפוך לבדיחה העצובה ביותר בתולדות ה-NBA. מה שהוא חייב לעשות זה להיפטר מדווייט האווארד. דווייט קולע 14.6 נק' למשחק עם 12.0 ריבאונדים, ו-1.5 חטיפות. לכאורה – סטטיסטיקה לא רעה. אבל ל'סופרמן'? סטטיסטיקה מביישת.

במי האשם? כמובן שהנטייה היא קודם להאשים את השחקן עצמו. אולי פשוט 'אין לו את זה יותר', ואולי אף פעם לא היה לו?

משהו חייב להיעשות!

המחשבות באטלנטה:

היי, לבנאדם היו 6 עונות במג'יק בהן קלע בסביבות 20 (+- 4) לעונה, עם משהו בסביבות 14 ריבאונדים למשחק, ו-2.5 חסימות. וזה קרה לו כשהיה בן 20 עד 26. היום הוא כולו בן 30. הוא בריא ושלם, וכל הבעיות הגופניות שהיו לו נעלמו.

הוא עדיין ענק הבנוי למופת עם זרועות ארוכות ורגליים ארוכות, ויכולות אתלטיות מהטובות בין כל הסנטרים. אגיד זאת פשוט:

(אני הייתי מוסיף את הקטע הבא לאטלנטה: תן לכל הסנטרים להשתתף "בקרב 9" (אני מוציא את הקפיצה במוט מקרב ה-10) ואני מוכן להתערב על הטיווי 70" שלי נגד ה-36" שלך שהאווארד מנצח. לא סתם מנצח, אלא הורס ומשפיל את הקאזינס, הדנקנים, הפרוזינגיסים, והבוגוטים של העולם!).

אז אם אני טריי פיזל, המנכ"ל של ההאוקס, אני אומר לעצמי:

רגע. אולי דווייט האווארד הוא מקרה ששיחק במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון?

אין שאלה שהאוווארד היה שחקן נפלא במג'יק, ובאותה תקופה בנבחרת ארה"ב. ברגע שעבר מערבה – ללייקרס – ואח"כ ליוסטון, חלה ירידה בגדולתו, אם כי להגיע לגמר המערב זה לא דבר שהולך ברגל.

דווייט האווארד הוא בן אטלנטה. נולד שם, למד שם, והפך לשחקן התיכונים מס' 1 בארה"ב ב"אטלנטה כריסטיאן היי-סקול". אולי כל מה שהוא צריך זה לחזור לעירו, ולקונפרנס המזרחי? אולי הוא כמוני, שכל דבר 'מערבי' גורם לו לשלשול והקאה?

ייתכן מאד – וזאת לא מין הזייה באוויר – שבאטלנטה האווארד יחזור להיות השחקן של העבר, ואולי טוב יותר אפילו.

באותו זמן אטלנטה מדדה. לא בנפילה ממש, אבל ימי העונה שעברה של 60 נצחונות עברה ואיננה. שחקנה הבכיר והיקרתי ביותר הוא אל הורפורד שהקיץ הופך לשחקן חופשי, ובטוח שיעזוב את אטלנטה.

דעתי, ומה יקרה במיקשה אחת:

לדעתי טרייד של האווארד והורפורד הוא טוב לשני הצדדים ולכן הוא ייעשה .. אני לא יודע (ולא רוצה להיכנס) ולא מכיר את העניינים הכספיים. אבל עם כסף תמיד ניתן להסתדר. אני רואה כאן טרייד שניכתב בגן העדן שיהיה טוב לשני הצדדים – החלפה 'אחד-לאחד' בין האווארד להורפורד כבר מחר אחרי הצהריים לשארית העונה, ואז יש גם ליוסטון וגם לאטלנטה – וגם להאווארד וגם להורפורד – חצי עונה שלמה להחליט על העתיד.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. יש המון היגיון בטרייד אטלנטה/יוסטון.
    בעיקר לנוכח העובדה שאטלנטה לא מצליחה למשוך שחקנים חופשיים, ואל הורפורד שחקן חופשי בקיץ.

    הסיבה שאני לא רואה טרייד כזה – באטלנטה פיתחו אלרגיה לחוזים מופרכים אחרי ג'ו ג'ונסון, והם לא כל כך מהר יקפצו שוב למחוזות המקסימום.

  2. תודה רבה
    גריפין שחקן ענק ומשקיען שמשתפר מעונה לעונה והקליפרס יעשו טעות חמורה אם יוותרו עליו ואם הiq של פול גבוה כמו הiq הכדורסלני שלו הוא יטיל וטו על מהלך כזה.
    לדעתי חסר להם גרוש ללירה ועם כמה חיזוקים קטנים הם קונדיטורים אמיתיים

  3. מומי שאוהב חציל בטחינה

    הווארד מקבל את מה שמגיעה לו מהקרמיקה
    הוא נטש את הלייקרס ומאז הקרמיקה רודפת אותו
    קרמיקה איז ביץ׳

  4. סלים ווארזה

    הקליפרס צריכים לשמור על גריפין אבל להעלות אותו כשחקן שישי.
    הם מצאו הרמוניה טובה בחמישה הראשונה בלעדיו וחבל לקלקל אותה. מצד שני הספסל שלהם חלש. גריפין כשחקן חמישיה שניה ישנה את התמונה.
    סטיב באלמר וריברס צריכים להסביר לו שזה המצב החדש, לקבל את זה כמו גבר (איגודלה) ולהישאר.
    אין להם מה לחפש בפליי אוף בלעדיו.

    1. אתה לא מעלה שחקן בקרליבר של גריפין כשחקן שישי (תוך שנייה הוא מבקש טרייד) אלא אם הוא בן 35 ואחרי פציעה נוראית.
      ה-NBA זה לא פאפאלוקס שהחליט שנוח לו לבוא מהספסל.

      המקרה הכי יותא דופן הוא ג'ינובילי, אבל שם יש את פופוביץ'.

  5. טור מעולה.
    אני חושב מעט שונה לגבי הסיטואציה של הקליפרס ובלייק:
    הקליפרס לעולם לא יגיעו לגמר ללא עומק (ספסל), מכיווון שהם משחקים בקונפרנס של הווריורס, הספרס, והת׳אנדרס. לכן הם צריכים עכשיו לעשות טרייד על גריפין (ולא לחכות לסיום העונה).
    אם הם היו משחקים בקונפרס המזרחי, הכל היה שונה.
    בנוסף, הייתי ממליץ לדוק ריברס (המנהל) להביא את תיבודו בתור מאמן ראשי, ולהזיז את התחת השמן שלו מהספסל ליציע.

  6. הוא לא יקבל את זה. מדובר בשחקן הרבה יותר טוב מאיגי בקבוצה פחות טובה. הוא מכוון לטופ השחקנים של הליגה, ירידה לספסל רק תפגע בו. הוא יעדיף טרייד

    1. הסברתי שאני לא מדבר על כסף. רק על שחקנים. "באחד על אחד" התכוונתי להווארד עבור הורפורד" בלי שחקנים אחרים, ושלכסף ץדאג אטלנטה (שיהיה לה המון תחת התיקרה)

      1. עידו גילרי

        אתה לא יכול לסחור במקום תחת תקרת השכר בלי חוזים. לכן טרייד כזה פשוט לא יכול לקרות גם אם שמחי הצדדים מעוניינים. אטלנטה יצטרכו לשלוח עוד שחקנים בעסקה.

  7. מעבר לעניין הכספי שתואר כאן, האוורד לגמרי לא מתאים לפילוסופיה שנבנתה באטלנטה ע"י בודנהולצר. מבחינת יוסטון הייתי לוקח את הטרייד הזה בשתי ידיים.
    לגבי גריפין, הקליפרס יהיו פראיירים אם יוותרו עליו על מה שמוצע כאן.

  8. בלייק גריפין הוא-הוא "לוב סיטי" ומי ששם את הקליפרס על המפה. טרייד עליו יהיה רעידת אדמה בפרנצ'ייז. לא רואה את זה קורה, אבל בקליפרס קרו כבר מספיק דברים מטלטלים.

  9. הסיטואציה עם גריפין באמת מסובכת. הוא שחקן טופ 15 בליגה (אולי אפילו 10) אבל בלעדיו הם במאזן נפלא והוא באמת הרביץ למישהו ממש ממש חזק.
    אני חושב שאם הם למכור אותו לאיינג' ביוקר (לבוסטון שווה לשלם יותר מדי כי יש להם בערך מליון בחירות דראפט ושחקנים צעירים "מיותרים") אז אולי זה שווה לקליפרס. אבל רק ממש ביוקר.

    על הווארד לא הייתי סומך בשום מצב זה הימור גדול מדי. הורפורד? שוב בוסטון יכולים לOVERPAY והייתי מתקשר אליהם.

  10. מישהו יודע אם אפשר לעשות sign@trade על שחקן שלא היה חתום אצלך?
    דוגמה – לבוסטון יש בחירות אבל יש להם בעיה להעביר אותן בטרייד עבור שחקן משמעותי כי צריך לשלוח משכורת לצד השני. השאלה אם בסוף העונה הם יכולים להחתים שחקנים בינוניים על חוזה גבוה לשנה אחת ולהעביר אותם יחד עם בחירת דראפט גבוהה עבור שחקנים משמעותיים.
    דרך אגב, אם הגריזליז מפרקים את החבילה עכשיו, מה דעתכם על מארק גאסול לסלטיקס? הוא בן 31, יכול לתת עוד 2-3 עונות בטופ כנראה וזהו, לגריזליז אין מה להתחיל סביבו ריבילד. לבוסטון סנטר הגנתי וקבוצתי שגם נותן תפוקה קבועה בהתקפה זה בעיני מתכון לקונטנדרית או לפחות משהו שיעודד מאד חתימה של עוד פרי אייג'נט משמעותי כדי להפוך לקונטנדרית.

      1. פרי אייגנט יכולים להיות כלולים בטרייד רק חודש לאחר ההחתמה שלהם אם אני זוכר נכון אז להחתים בשביל ולהעביר מחר לא יעבוד אבל בשביל הקיץ אולי

        1. הרבה יותר מחודש.
          קבוצה יכולה להעביר בטרייד שחקן חופשי שהיא החתימה (שלא היה שחקן שלה בעונה הקודמת) – או ב 15 לדצמבר (ובגלל זה רבים רואים בתאריך הזה כהתחלה הלא רשמית של עונת הטריידים בליגה) או 3 חודשים אחרי ההחתמה – המאוחר שבין שני המועדים האלה.

          והכלל הזה בכוונה קיים כדי שלא יחתימו שחקנים רק כדי להעביר אותם מיידית בטרייד.

    1. בעייתי לטעמי ולו רק בגלל שלחזור בגיל 31 מהפציעה ממושכת כמו שצפוי לגאסול בתחילת העונה הבאה יכול להיות סוג של הימור גדול מדי בעיקר ובהתחשב בגודל החוזה שלו והשאלה אם בוסטון מוכנה לקחת את זה על עצמה מבחינת כדורסל נטו אין ספק שזה שדרוג אדיר לבוסטון

      1. יותר הגיוני שיעשו את זה בסוף השנה, כשהמצב הרפואי יתבהר ואולי גם לממפיס תהיה יותר ודאות לאן הם הולכים.
        ככל שאני חושב על זה, לבוסטון עדיף לחכות ולא לעשות טרייד עכשיו אלא אם הוא מעולה בשבילה.
        הסיכון היחיד מבחינתם זה לחכות לאחרי הלוטרי ולגלות שהבחירות שלהם לא נפלו טוב (יחסית לפוטנציאל).

  11. ברור למה הקליפרס רוצה להיפרד מגריפין, אני לא מצליח להבין מה יש לבוסטון לחפש בטרייד כזה.

    בוסטון נבנתה עפ"י DNA של קבוצת קולג'ים משודרגת ללא כוכב על. מילא הם יכלו לשים את היד על איזה "דאנקן", בן 25, שישדרג את המארג הקבוצתי, אבל גריפין?
    חיית תקשורת שחייב לצרוך את הכדורים שלו ואת השואו שלו ע"ח הקבוצה? (שלא לדבר על האופי שמתגלה במלוא כיעורו בשבועות האחרונים).

    חוץ מזה, מה רע לבוסטון?
    יש לה שנה מצויינת, השנים הבאות יהיו עוד יותר טובות. אם זה עובד, למה להחליף?

    לקבוצה שתרצה לקחת את גריפין צריך להיות הווה מאד מעונן ועתיד לא מזהיר. זה לא המצב בבוסטון.

  12. הטרייד של הווארד-הורפורד נשמע באמת מצוין לשתי הקבוצות אבל אני מאמין שיוסטון ינסו לקבל יותר תמורתו וזה אולי יפוצץ את העסקה.
    מסכים איתך לגבי זה שטרייד של גריפין יהיה טעות בשביל הקליפרס – בחירה קל הנטס לא תעזור להם שפול ודיאנדרה מבוגרים ואפילו אם הם יקבלו את סימונס אז או שהם ילכו לריבילד או שהוא לא יתפתח מספיק בשביל להחזיר את הקליפרס לרמת קונטנדרית.
    אם הייתי הם הייתי מנסה להציע לברוקלין בחירות דראפט שהיא ככ רוצה ולקבל שחקני ספסל ראויים שיעזרו להם להיאבק מול אוק/גולדן /ספרס.
    מצוין מנחם תודה!

  13. רעיון לטרייד שיתרום
    גריפין לבוסטון
    הולדיי אנדרסון סולינגר וקרודאר לקליפרס
    הבחירה של ברוקלין וסטיבנסון וליי לפליקנס

  14. רס"ן שמועתי
    אורלנדו הציעה את ווצינץ וארון גורדון בתמורה לבלייק גריפין
    מעניין מאוד , סיכוי נמוך שהקליפרס תלך על זה

  15. נורא מוזר לי כל הקטע הזה.אני מנסה לחשוב על סיטואציה דומה שבה קבוצה מוכנה לוותר על השחקן הכי משמועתי שהיה לה אולי מאז ומעולם וזה שהחוזה שלו לא מסתיים שנה הבאה והוא לא ביקש לעזוב.המקרה היחידי שקצת מזכיר לי זה שהלייקרס העבירו את שאקיל אבל גם אז זה היה בגלל קובי.
    בכל מקרה אני בעד שהם יעבירו אותו כי קודם כל הם ישארו הקבוצה הלוזרית שהם וגם ברגע שגריפין יסיים את החוזה שלו כנקמה הוא יעבור ללייקרס

  16. האווי לאסוף

    מדהים איך בזמן כל כך קצר גריפין הפך לשחקן אנדרייטד. למי ששכח, את העונה הזו הוא החל עם ממוצעים שמתקרבים לטריפל דאבל. בכלל, משנה לשנה הוא מוסיף נדבכים למשחק שלו, מה שלרוב מעיד על אינטליגנציית משחק (מחוץ לפרקט זה משהו אחר).
    משהו בו גורם לי לחבב אותו, כך שאשמח אם הוא יגיע לעיר השעועית ולקבוצה החביבה עליי. אם הבעיות אצלו מתמקדות בקופסה, מועדון טוב ומאמן חזק יכולים לעזור לו להשתלט על עצמו

  17. אני אמשיך לחשוב שגריפין בטרייד עם הגבה איכשהו מתאים לשני הצדדים (דיוויס לא נראה כמו שחקן שיכול לבד, הוא צריך את פול) גריפין יכול גם לשחק לגמרי לבד..

  18. לא הייתי מוותר על גריפין, הוא פשוט טוב מדי. הקבוצה צריכה ללמוד לשחק איתו כמו שצריך (מאמן!) ולהשיג חלקי חילוף לספסל.
    הורפורד ביוסטון נשמע מאוד מפתה, אבל גם כאן אני נוטה להאשים את המאמן בכך שהווארד לא בא מספיק לידי ביטוי (את הארדן אי אפשר להאשים כי הוא הכוכב 🙁 )

  19. קשה לי לראות את הקליפרס מעבירים את גריפין אלא אם כן יקבלו כוכב בסדר גודל כזה, והיחידים שיכולים להיות הם לאב וקאזינס (אבל אז ג'ורגן גם הולך).
    הקליפרס אולי צריכים להגיע לטרייד משולש עם קליבלנד ובוסטון, ככה שהם מקבלים את לאב, בוסטון את גריפין וקליבלנד שאריות ובחירות דראפט (ואולי על הדרך נפטרים ממוזגוב וורז'או).

כתיבת תגובה