חם מהתנור:כל השמועות וההעברות לקראת סגירת חלון הטריידים/רועי ויינברג

טריידים:

עדכון אחרון: 20:45, 17.2.16.

לקראת דד ליין הטריידים המתקרב ההעברות בליגה מתחילות לזרום, והעברה בולטת התרחשה הערב (ג') בין דטרויט פיסטונס ואורלנדו מג'יק. שתי הקבוצות נאבקות על הפלייאוף במזרח, וככל הנראה ימשיכו לנסות להתחזק.

במסגרת הטרייד, טוביאס האריס, כוכבה של אורלנדו שחתם על חוזה של 64 מיליון דולר ל-4 שנים אצל המג'יק בקיץ, הועבר לדטרויט פיסטונס (27-27). יש להאריס העונה 13.7 נקודות ב-46.4% מהשדה עם 7 ריבאונדים למשחק. תמורתו אורלנדו (29-23) קיבלה את הפאוור פורוורד ארסן אליאסובה והגארד ברנדון ג'ניגס. העונה ג'ניגס, כשזכור חזר מפציעה שהשביתה אותו למשך זמן, נותן 6.8 נקודות עם 3 אסיסטים למשחק. אליאסובה נותן העונה 11.8 נקודות עם 5.4 כדורים חוזרים בערב.

לאחר הטרייד, אורלנדו צפויה לחפש דיל שישלח את צ'אנינג פריי לקבוצה אחרת. ככל הנראה זה לא הטרייד האחרון שיהיה בשבוע הקרוב-שווה להמשיך לעקוב.

*

טרייד נוסף התרחש בין ממפיס גריזליס (22-31), שרלוט הורנטס (26-27) ומיאמי היט (24-29).

יוסיף לשרלוט קליעה מבחוץ. לי (5).

ממפיס מקבלת את: פי ג'יי האיירסטון משרלוט (6 נק', 2.7 ריב' למשחק, פתח ב-43 משחקים מתוך 48 עבור שרלוט), כריס אנדרסן ממיאמי (1.9 נק', 1.3 ריב' ב-7 משחקים העונה), 4 בחירות סיבוב שני (2 ממיאמי ו-2 משרלוט).

שרלוט מקבלת את: קורטני לי מהגריזליס (10 נק', 37% מהשלוש למשחק).

מיאמי מקבלת את: בראיין רוברטס מההורנטס (4.8 נק' עם 1.3 בערב).


שמועות:

שיקגו בולס (25-27) מחפשת טרייד על פאו גאסול בן ה-35, שיכול להפוך לשחקן חופשי בקיץ ובעבר אמר כי הוא יעשה זאת. גאסול נותן העונה 17 נקודות עם 10.9 ריב' למשחק במדי שיקגו העונה.

*

ניו יורק ניקס (32-23) מעוניינת ברכז ריקי רוביו, ופנתה למינסוטה טימברוולבס (37-17) בקשר לאפשרות להשגת השחקן. רוביו, העונה עם 9.7 נק' ו-8.6 אס' במשחק, הוזכר כמועמד למילווקי באקס. הניקס רוצים להעביר את חוזה קלדרון, ויתכן שהוא יהיה מעורב בטרייד כלשהו שיכלול את רוביו.

*

מספר קבוצות פנו לדנבר נאגטס (32-22) בניסיון להשיג את רנדי פוי. הגארד הותיק נותן העונה 6 נקודות עם 2 אסיסטים ב-19.8 דקות.

*

מילווקי באקס (32-22) וניו אורלינס פליקינס (33-20) מדברות על טרייד שיכלול את גרג מונרו. מונרו, יליד ניו אורלינס שחתם על חוזה ארוך טווח אצל הבאקס בקיץ, נותן העונה שיא קריירה של 16.7 נקודות עם 9.7 ריבאונדים למשחק, אבל לא מצליח לעזור למילווקי להיות בתמונת הפלייאוף במזרח. טרייד זה, ככל הנראה, לא יצא לפועל עקב כך שמילווקי אמרו כי הם לא מעבירים את מונרו.

*

הבולס הציעו לטורונטו ראפטורס (17-35) את הפאוור פורוורד טאג' גיבסון בתמורה לפטריק פטרסון. הראפטורס מחפשים פאוור פורוורד, כשבין המועמדים לעמדה יש את ת'דאוס יאנג מברוקלין נטס, קנת' פאריד מדנבר נאגטס, ראיין אנדרסון מניו אורלינס פליקינס ופי ג'יי טאקר מפניקס סאנס. העונה גיבסון מחזיק בממוצעים של 8 נקודות ו-7.2 ריבאונדים (שיא קריירה) ופטרסון עם 6.3 נקודות (35% מהשלוש, 4 זריקות במשחק) ו-4.2 ריבאונדים בערב.

*

הפיסטונס מחפשים פוינט גארד מחליף לאחר שהעבירו את ברנדון ג'נינגס לאורלנדו מג'יק, וקיים סיכוי שישיגו את שחקנם לשעבר די ג'יי אאגוסטין (4.2 נק' ו-1.9 אס' במשחק עבור אוקלהומה סיטי) או ג'מיר נלסון (7.9 נק' ו-5 אס' במשחק כשהוא לובש את מדי דנבר) לפני הדד-ליין.

*

טיאגו ספליטר, הסנטר של אטלנטה הוקס (24-31), גמר את העונה עקב פציעה במפרק הירך. העונה הסנטר הברזילאי נתן להוקס 5.6 נקודות עם 3.3 ריבאונדים ב-16 דקות בערב.

*

מיאמי מחפשת סנטר, ותנסה להשיג אחד לפני הדד-ליין המועמדים לקבוצה הוזכרו דוויט הווארד (14.6 נק', 12 ריב' למשחק) ואל הורפורד (15.3 נקודות עם 6.9 ריב' למשחק), כשבמהלך העונה מיאמי ניסתה להשיג את דה מרקוס קאזינס מסקרמנטו וג'ליל אוקפור מפילדלפיה ללא הצלחה. ככל הנראה, מיאמי תעביר תמורת סנטר בדיל אפשרי את חסן וויטסייד, האיש שמוביל את הליגה בחסימות עם 3.9 במשחק, לצד 12 נקודות ו-11 ריבאונדים בערב.

*
לפי דיווחים, סקרמנטו קינגס (31-22) מחפשת טרייד, ואחד מהשחקנים אשר הוזכרו כמועמדים לעבור לשורות הקבוצה הוא הפורוורד ת'אבו ספלושה מאטלנטה הוקס. ספלושה, אחד משחקני ההגנה הטובים בעמדתו, נותן העונה 6.8 נק' עם 4.5 ריב' ו-1.2 חטיפות במשחק.

נכון לעכשיו רודי גיי (17.9 נק', 6.7 ריב' במשחק), מרקו בלינלי (10.9 נק' ב-39% מהשדה) ובן מקלמור (7.7 נק' ב-37% מהשלוש) זמינים. קיים סיכוי שהם יהיו במדי קבוצה אחרת אחרי דד ליין הטריידים ביום חמישי, כאשר קליבלנד ומינסוטה הוזכרו כחלק מהקבוצות שפנו לקינגס בקשר למקלמור.

*

לאחר העברת ארסן אליאסובה וברנדון ג'נינגס לאורלנדו, המג'יק מחפשים טרייד על צ'אנינג פריי. ככל הנראה פריי יועבר ללוס אנג'לס קליפרס (18-35) תמורת לאנס סטפנסון שצפוי להחתך מאורלנדו לאחר הטרייד. העונה פריי עם 5.2 נק' (39.7% מהשלוש) ו-3.2 ריב' במשחק, וסטפנסון עם 4.7 נק', 2.5 ריב' ו-1.4 אסיסטים בערב. קליבלנד הוזכרה כמועמדת אחרת שעשויה לקלוט את הסטרץ' 4 מאורלנדו.

*

ברוקלין נטס (40-14) צפויה לשכור את שון מארקס כג'נרל מנג'ר של הקבוצה. מרקס, שחקן העבר, מתפקד כיום כעוזר הג'נרל מנג'ר של סן אנטוניו. הוא שימש בעבר כעוזר מאמן אצל הספרס, ולקח איתם אליפות ב-2014. מרקס שיחק ב-230 משחקים בליגה וקלע 2.8 נק' עם 2.2 ריב' למשחק לפני פרישתו ב-2012.

*

ראיין אנדרסון מניו אורלינס פליקינס (33-20) מושך עניין ממספר קבוצות בקונפרנס המזרחי. בין המעוניינות באנדרסון, שקולע העונה 16.7 נקודות עם 6 ריבאונדים במשחק, היו וושינגטון וויזארדס (28-23) ומיאמי היט.

*

מוליכת המזרח, קליבלנד קאבלירס (14-38) מחפשת טרייד על טימופיי מוזוגוב ואימאן שאמפרט. צמד השחקנים שהגיע לקבוצה במהלך השנה שעברה וסייע לה להגיע לגמר ה-NBA נותן העונה 6.3 נק' ו-4.2 ריב' (מוזוגוב) ו-6.2 נק' עם 1.5 אס' וחטיפה (שאמפרט) בערב.

*

כידוע, כריס בוש, האול-סטאר של מיאמי היט, סובל מקריש דם ברגלו. לא ידוע האם בוש יוכל לחזור העונה (הוא פוגש רופא מומחה ביום חמישי). נכון לעכשיו הפאוור פורוורד לוקח מדללי דם, בתקווה לחזור לשחק העונה. יש לבוש העונה 19.1 נק' עם 7.4 ריב' למשחק.

*

פורוורד שרלוט, מייקל קיד גילטריסט, סיים את העונה. קיד גילטריסט נפצע בכתף במחנה האימונים של שרלוט ולא היה אמור לשחק כלל העונה, אבל הצליח לחזור ולתת להורנטס 12.7 נקודות (שיא קריירה) עם 4.7 ריבאונדים בפחות מחצי שעה בערב ב-7 משחקים בלבד. הוא נפצע פעם נוספת בכתפו, ויחזור למגרשים רק ב-2016/17.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 119 תגובות

  1. לא ברור לי מה אורלנדו מרוויחים כאן.
    יש להם גם ככה עודף גארדים, ועם כל הכבוד לאילוסובה, יכלו למצוא תמורה יותר ראויה להאריס.

  2. הניקס לא מתכננים.
    הניקס היו רוצים להעביר את קלדרון ומוכנים לשלוח גם את אוקווין אם זה המחיר כדי לעשות את זה.

    1. מה שאני יכול לנחש זה שאורלנדו מתכננים חזרה של הווארד לדיסנילנד.
      ג'נינגס ואיליאסובה יחד עם ווצ'ביץ' יהיו משהו שמורי לא יוכל לקבל יותר ממנו

  3. קליבלנד צריכים לשלוח את מוזגוב לממפיס.

    אני רואה שתי אופציות – או טרייד ישיר של מוזגוב ושאמפרט תמורת רייט ולי, או טרייד אחד על אחד של לי תמורת מוזגוב, ואז בשלב השני, קליבלנד יכולים להציע את שאמפרט בדיל אחר כדי לחפש חיזוק לקו הקדמי.

  4. מצד אורלנדו זה באמת מטופש ואם הם נותנים לג'נינגס ואיליאסובה לשחק על חשבון גורדון ופייטון ראשים צריכים לעוף מהר מאוד.

    דטרויט עם חמישייה סופר צעירה ועל חוזים ארוכים. שוב אגיד עבודה נפלאה של SVG

  5. חחח ושנייה אחרי זה אני קורא שווג' מדווח שקורטני לי עבר לשארלוט.

    לא אמרו עבור מי, אבל זה בטוח אחד הגבוהים שלהם – הוז ?

  6. מה קורה באורלנדו ??
    התחילו תהליך בניה מחדש אחרי עידן הווארד ועם בחירות גרועות וטרידיים נוראיים לא מצליחים להתקדם

    1. עם הפציעה של מארק התחושה של כולנו הייתה שהם ילכו לריבילד – אבל האמת לא האמנתי שהם באמת ילכו על זה.
      כנראה שנדע את התשובה בקרוב

      1. יחסית. האריסטון חתיכת נגר(לי קולע באחוזים יותר טובים וקצת יותר נקודות האריסטון לדעתי פתח בגלל ההגנה שלו). כמובן שטרייד מצויין לדעתי .

  7. עדיין מוזר לי. אולי בירדמן לממפיז כחלק מהדיל.
    אין מצב שמיאמי מוסיפה משכורות אם אין לה תכנית להיפטר מאחרות.

    1. תיאורטית – יכולים אבל הם לא יהיו מוכנים לתת שום דבר שממפיס יסכימו לקבל.

      ואני לא רואה פה ריבילד בממפיס בינתיים – הביאו גבוה לנסות לסתום את החור של גאסול.

  8. אוקייי סוף סוף פגעתי.
    עכשיו זה הגיוני למיאמי.

    עדיין צריכים להיפטר מעוד מיליון או שניים, אבל עכשיו לפחות המהלך הגיוני גם להם וגם לממפיס.

  9. ריילי מתכנן משהו וצריך כסף בשבילו, לכן הוא זרק את אנדרסן תמורת 2 בחירות סיבוב שני. יפה שהרווחנו את רוברטס בטרייד הזה, מיאמי צריכה רכז מחליף יותר טוב מבנו אודריך השביר.

    שרלוט חיפשו צלף שלשות בזמן האחרון ורצו מאוד את בוגדנוביץ' מברוקלין, כמעט בטוח שהוא לא יגיע לשם עכשיו. יכול להתאים ליד לין/קמבה בחלקים מסויימים של המשחק.

  10. ריילי מתכנן לרדת מתחת לתקרת המס ולכן החליף את צ'אלמרס באודריך, ועכשיו את אנדרסן ברוברטס.

    לדעתי נשאר לו לקצץ עוד 2 מיליון בערך = בדיוק המשכורת של אודריך.

    סביר מאד להניח שהטרייד הבא של ריילי זה אודריך + בחירת סיבוב שני לקבוצה שיכולה לקבל אותו ללא תמורה.
    יוטה נשמע לי הגיוני.

            1. אז מזל שניל אולשי מחליט ולא אתה 🙂

  11. דדי אתה לא חושב שריילי ינסה להשיג משהו ?
    אולי הפינוי בשכר נועד בשביל חוזה גדול או מרווח לטרייד עם שחקנים מרובים

      1. לא חושב שריילי יהיה מעוניין בו – יותר מדי בעייתי ובכיין פלוס הוא ירצה את המקסימום והוא בהחלט בהחלט לא שווה אותו

  12. האקשן מתחיל! לייקרס לדעתי לא תהיה מעורבת למרות שאני מקווה שהיברט יעבור בתמורה לרסק עגבניות ובחירת סיבוב שני…

  13. זה שריילי כבר עכשיו עושה מהלכים שכל המטרה שלהם היא לקצץ בשכר אומר לי שהוא לא בונה על טרייד משמעותיים נוספים.

    זה רק ניחוש, אבל לדעתי אם הוא היה חושב שיש משהו גדול בקנה, הוא היה מחכה לראות אם הוא יצטרך את החוזה של אנדרסון בטרייד הזה, אולי הוא יצליח להוריד בשכר כתוצאה מהטרייד הזה, וכו' – ולא יורה חלק מהתחמושת שלו כבר עכשיו.

    אבל שוב – רק ניחוש.

    השלב הבא זה אודריך עבור כלום, ואולי אז אם קבוצה תציע הצעה מעניינת כמובן שריילי ישקול אותה, אבל לי לא נראה שיש לו משהו מתוכנן כרגע לפי המהלכים האלהץ

  14. אגב – יופי של עסקה לממפיס.
    הם כנראה ינסו להישאר תחרותיים ולא ללכת לרבילד לפי הדיל הזה.

    היירסטון ובירדמן עבור לי שלא פגע בהתקפה + איזה 3 בחירות סיבוב שני.

    נייס.

    1. אני חושב הפוך.
      היירסטון צעיר. אנרדרסן זה חוזה נגמר והם לקחו 4 בחירות. טרייד יפה אבל זה מרגיש יותר כמו צעד ראשון לקראת פירוק.
      הבא בתור זה זיבו אם אני צודק.

      1. אני מסכים עם גלעד
        יש לי תחושה שהם סוגרים את החבילה או (או רציני) משנים את הסגנון של הקבוצה… ואז הם יחפשו יותר מהירות ויותר קליעה ולכן סוואגי מועמד.

  15. השאלה הגדולה אצל הגריזליס זה מארק שבגיל 31 מחזיק בחוזה לעוד 4 עונות של 22 מיליון לעונה.
    בעייתי לשמור בבניה ויהיה גם בעייתי לקבל תמורתו תמורה הולמת.
    לדעתי בגלל זה ממפיס לא מתפתה (בינתיים) לפירוק

  16. אין פה רבילד.
    שחקן עם חוזה מסתיים הלך
    שני שחקנים עם חוזים מסתיימים שיותר מתאימים לעזור לקבוצה הנוכחית באו.

    1. שחקן חמישייה הלך. שחקן צעיר (שכנראה גם יכנס לחמישייה מחוסר ברירה) שעלול להתפתח למשהו מעניין ואחד די גמור + בחירות דראפט באו

  17. אם הנטס יבקשו מהליגה חריגת פציעה עבור ג'ארט ג'ק – זה יכול להתאים בשביל לקלוט את אודריך שיכול לעזור להם.

    אבל לדעתי יש סיכוי סביר מאד שהם יעשו עוד טרייד או שניים לא קשורים וכל הצרכים/נכסים שלהם ישתנו.

  18. וואו אולי הדובים עדיין לא מתפרקים
    הם לא יקבלו את הבחירה שלהם אם לא יהיו בפלייאוף (או אם יזכו בהגרלה בבחירה טופ 5.

    המנצחת של הטרייד הזה עלולה להיות דנבר (שאם ממפיס תיפול מהפלייאוף ופורטלנד + יוסטון יכנסו אליו – מאוד סביר) שאם זה יקרה תבחר 4 (!) פעמים בסיבוב הראשון [זכות החלפה עם הניקס, יוסטון, פורטלנד וממפיס]

  19. הגילאים של ששת השחקנים החשובים בדטרויט כרגע –
    ג'ונסון 19
    דראמונד 22
    KCP 22
    האריס 23
    ג'קסון 25
    מוריס 26
    רק שירחיבו את הספסל והם בסדר לכמה שנים עכשיו

    1. וואו, בלי פציעות זה בסיס מצויין לקבוצה. עם כמה שחקנים שעוד רגע מגיעים לגילאים הכי טובים לשחקני כדורסל 26-30 כזה. מרשים מאוד.

  20. דיברו עליו, אבל עכשיו זה כבר יהיה להם קשה מאד לפנות את הכסף שאנדרסון ירצה, ויכול מאד להיות שהטרייד עבור האריס מסמן את סוף התכנית להחתים את אנדרסון בקיץ הזה.

  21. אני יכול להבין את המגיק. גנינגס הוא אוצר גנוז ותחרות חזקה מול פייטון הנוראי. וקבלו 4 תחליפי שביום טוב שווה ל 4 שהם מסרו.
    זה קצת לגלגל את הקוביות מבחינתם אבל בהחלט שווה להם הסיכוי כי הם קבוצה טובה שלא מנצחת. עכשיו אולי יתחילו לנצח….

  22. קליבלנד דפוקים אם הם עושים טרייד על מוזגוב ושומפארט, שחקני פלייאוף מעולים. יכולים לעזור לכל קבוצה.

    1. טרייד על מוזגוב זה עוד מובן לנוכח הירידה ברמה העונה אבל למה שומפרט לא הבנתי. הוא שחקן הגנה מעולה וחסרים להם שחקנים כאלו בקבוצה.למה להיפטר ממנו?

    1. יוקיץ' ובארטון הם לא בדיוק חופן אפונים.
      לדעתי אם הם יורידו את יוקיץ' שהוא ממילא בן 20 ופרויקט של דנבר ולא יעזור יותר מדי העונה לקליפרס זה שווה לכל הצדדים.

  23. טרייד מעולה לדטרויט. עוד דקה והיא כבר קונטנדרית במזרח (צריך באק-אפ פוינט גארד), וחמישיה של ג'קסון, קולדוול-פופ, ג'ונסון, האריס ודראמונד (כשמוריס משתבץ בהתאם) תעשה צרות צרורות לכולם. וכולם צעירים, העתיד ורוד. הגיע הזמן.

  24. לא נראה לי שהטרייד יהפוך את דטרויט לקבוצה של כאן ועכשיו…
    בוא נראה איך האריס ישתלב…
    כמובן שהטרייד מצויין לדטרויט אבל לדעתי לעוד שנה שנתיים הוא יותר טוב…

  25. מישהו מוכן להסביר לי את הטרייד הזה מהצד של המג'יק?

    שוב Re-Build? ניסיון להנחית פה סופר-סטאר בקיץ? (דוראנט? :P)

    ג'נינגס ואילייסובה מסיימים חוזים בקיץ – ולכן אני לא רואה אופציה שהם יככבו כעת בחמישייה על חשבון צעירים כמו פייטון, אולדיפו וגורדון.
    מפריי מנסים להיפטר לא מעט זמן.

    שמישהו יפרש לי את זה ויגיד לי שבהנהלה שם לא התחלקו על השכל ויש להם תוכנית מבריקה שעומדת מאחורי המהלך המוזר הזה.

    1. כבר היה הרבה זמן באוויר שהאריס לא הולך להישאר באורלנדו. קיבלו במקומו 4 עם קליעה מבחוץ ורכז מחליף (שיכול בקלות להיות חמישייה) במקומו.
      הם לא צריכים לככה בחמישייה אלא להיות תחליפים לחוסר היציבות של גורדון ופייטון

      1. כל זה היה נכון במידה והם לא היו שחקנים חופשיים בקיץ…

        אני מתקשה להבין את האינטרס של אורלנדו כאן, אלא אם כן מדובר בניסיון להביא שחקן סופר-סטאר בקיץ על חשבון השחקנים ששוחררו וישוחררו.

        1. אני מניח שגם הצורך בשינוי שיחק פה תפקיד. סה"כ הם קיבלו שני שחקנים (שבמידה והקבוצה תצליח והם יהיו משמעותיים אין סיבה שלא יחתמו בקבוצה) תמורת שחקן שכנראה לא ממש רצה להיות שם.
          מה שמפתיע שלדעתי הם יכלו לקבל תמורה טובה יותר על האריס ממה שקבלו וכנראה זה לא המהלך האחרון שלהם.

  26. טרייד מצויין של דטרויט עם האריס. גם אורלנדו מרוויחים פה בק-אפ יפה לגורדון ופייטון הלא יציבים (ודי חסרי היכולת לשים נקודות).
    לגבי הטרייד של שארלוט-ממפיס-מיאמי. נראה שכל קבוצה גם הרוויחה. שארלוט קיבלה שומר בכנפיים ושחקן שיכול לשים נקודות במקום MKG שסיים את העונה.
    ממפיס הביאו גבוה ושחקן כנף למלא את השורות, ואני חושב שהם עוד לא סיימו עם הטריידים.
    מיאמי עם חסכון של משכורות ורכז מחליף עדיף על אודריך החיוור (שמאמין שגם הוא לא יסיים את העונה במיאמי).

  27. יש דיבור על גיבסון לטורונטו תמורת פטרסון לשיקגו. המרוויח הגדול: בובי פורטיס שכנראה יפתח בחמישיה לצד גאסול משום שמירוטיץ' אפילו לא קרוב לחזור למגרשים.

  28. אוגוסטין עדיף כי הוא גם לא יפגע במקום בתקרת השכר בקיץ.

    אבל הכל תלוי מה כל קבוצה תרצה עבור כל שחקן.
    אוקלהומה במיוחד לא תוותר כרגע על אף נכס שלא כחלק ממהלך שישפר את הקבוצה כבר העונה.

  29. מונרו לניו אורלינס יכול ליצור קו קדמי מפלצתי עם חד הגבה, הן הגנתית והן התקפית כאשר חד הגבה יכול לשחק גם מחוץ לצבע ולא לסתום אותו
    (ראה מקרה דראמונד-מונרו) בדטרויט. אם כבר שיקאגו נפטרים מגיבסון למה להביא במקום עוד שחקן פנים ולא לנסות להביא גארד בעיקר עכשיו שבאטלר פצוע, אולי טרנס רוס אם כבר עושים טרייד עם הקנדים?

  30. אני חושב שממפיס לא עושים ריבליד גדול. רק התרעננות ככה בכיף. גאסול ממש לא גמור. יחזור כמו חדש לתת שנים שראויות מאוד לחוזה שלו, שבתקרה החדשה, במידה והוא חוזר ליכולת שלו, זה ממש מציאה. הם קיבלו שחקנים שאפשר בהחלט לעבוד איתם השנה, ו-4 (!) בחירות סיבוב שני, שיעזרו להם בהחלט בשנים הקרובות.

  31. לדעתי הבעיה עם פאו גאסול בוא שכל קבוצה תרצה ממנו איזו התחייבות שימשיך בקבוצה לאחר שהוא מסיים חוזה. זה בעייתי אלא אם כן הוא עובר לקונדטורית (נניח קליבלנד).

  32. אין שום דיבור כזה.
    יש אידיוט שכבר חודשים מנסה לנחש טריידים כדי לקבל הכרה ונכשל פעם אחר פעם עם כל מיני תסריטים לא הגיוניים.

  33. תודה רבה על החם מהתנור המושקע והמפורט
    הפרט שצד את עיני היה הדיווח על לאנס סטפסנסון.
    לפני שני קייצים יכול היה לחתום על 44 מיליון לחמש עונות באינדי(מקום שבו הצליח לא רע) אבל העדיף לחתום על 27 לשלוש עונות בשארלוט. כבר אז זה היה נראה לי חסר היגיון.

    כמו שזה נראה כרגע הוא הולך לקראת קריירה מדשדשת ויש סיכוי שעד הפרישה הוא לא ירוויח את ה-17 מיליון שהיו מובטחים לו אם היה מקבל את ההצעה של אינדי…

  34. הקליפרס נפטרו מהחוזה של ספנר הוז תמורת לאנס והחוזה המסתיים שלו.

    ועכשיו הם מציעים את החוזה המסתיים של סטיבנסון תמורת "ספנסר הוז" פחות טוב ועם חוזה יותר גרוע…

  35. ואן גנדי אמר שהאריס יעלה במשחקים הראשונים מהספסל (מעריכים שמשהו כמו 3 משחקים) וטוליבר יפתח ב-4.

    קליפורד אמר שקורטני לי יפתח בחמישייה (מה שכנראה אומר שבאטום זז לעמדה 3)

  36. יאללה טיירידם, מצפה למשהו מעניין.

    התקופה הזו חשובה עבור קבוצות פלייאוף שרוצים להוסיף שחקן או לשנות, ומבינים שעד שדברים מתחברות לוקח זמן ולכן עדיף עכשיו מאחר כך….
    מצד שני, קבוצות טנקיניג יתנו בהמשך שחקנים איכותיים בזול… אולי.

    מעניין לראות אם קליבלנד יעשו שינוי, ואם הם מוותרים על שומפארט הם צריכים להביא משהו ראוי כי הוא שחקן נהדר… לוקח את קורטני לי בכל יום

  37. התיקון האוטומטי גמר אותי 🙂

    חם מהתנור- לואוסון עבר ליוטה בתמורה לברוק שעושה את הדרך ההפוכה.
    כדי להשוות בשכר כנראה שגם בוקר יכלל בטרייד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט