"מסביב לטבעת" – פינה חדשה/גור גולן

שלום לכל הגולשים וברוך הבא לפינה חדשה שאנחנו פותחים באתר: "מסביב לטבעת".

בכל כמה שעות, חברי הצוות יעדכנו את הפוסט בדיונים, נתונים מעניינים, שאלות לגולשים, קישורים לסרטונים ונושאים שמסקרנים את הצוות ואת הגולשים. אנחנו רוצים אותכם הגולשים פעילים בתגובות ובדיונים המתעדכנים מדי שעה. כמו כן, אם ישנם נושאים שאתם רוצים לפתוח דיון לגביהם אז אתם מוזמנים לכתוב בתגובות ואנחנו נעלה את הנושאים לדיון ואולי אפילו מנחם וחברי הצוות יחליטו לכתוב עליהם.

על מנת שהדיונים יהיו נוחים וברורים, התגובות ממסופרות כמו שראיתם בימים האחרונים.

הפוסט יתעדכן מדי כמה שעות, אתם מוזמנים להיכנס ולראות את הנושאים החדשים שעלו במהלך היום וכמובן להשתתף בדיונים.

נושאים ראשונים:

  1. בימים האחרונים התחילו שמועות רבות לגבי טרייד אפשרי של דוויט הווארד. האם דוויט הווארד הוא בעיניכם שם "חם"? האם קבוצות ירדפו אחריו?
  2. לפני כמה ימים, ממפיס איבדו את מארק גסול שסיים את העונה. האם ממפיס יצליחו להיכנס לפלייאוף? אם לא, מי כן?
  3. קובי בראיינט ישחק בפעם האחרונה באולסטאר ביום ראשון. האם הבחירה בקובי מוצדקת? האם הכבוד שנותנים לו מוגזם? תזכורת: לילארד לדוגמה לא משחק באולסטאר.

KOBE

נושאים חדשים:

1.ישנם לא מעט קבוצות השנה שמבצעות "טנקינג" בגלל בן סימונס שצפוי להיבחר ראשון ולהיות אחד מהשמות הגדולים בליגה בשנים הקרובות. אחת מהקבוצות היא הלייקרס!

https://www.youtube.com/watch?v=pZK1gwLy4oc

מה אתם אומרים על הצעירים של הלייקרס ותוכנית ההבראה של הלייקרס לאחר שקובי יעזוב ?

2. אם כבר אנחנו בעניין ה"טנקינג", נשאלת השאלה האם הליגה צריכה למצוא פתרון, האם זה לגיטימי "להפסיד בכוונה" ? אם לא, מה הפתרון שלכם?

76WINGS

3. התחילו הערב הראיונות לקראת האולסטאר שמתחיל הערב, הייתה השוואה בין גולדן סטייט לשיקגו של ג'ורדן עד לאולסטאר. גולדן סטייט נמצאים במצב של הפסד פחות, האם לדעתכם גולדן סטייט יצליחו לעשות זאת?

4. לברון ג'יימס התראיין לגבי קובי בראיינט ועשו השוואה של כמות הנקודות במשחקי האולסטאר. קובי קלע עד כה 180 נקודות ומיד אחריו במקום השני לברון עם 178 נקודות. האם לברון יעבור אותו או שקובי לא ייתן לזה לקרות?

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. הכבוד לברייאנט לא מוגזם בכלל
    לילארד עוד יהיה הול אוף פיימר
    מי ישלם 22 מיליון על הדבר הזה שנקרא דווייט הווארד. תראו לי אותו ואראה לכם טיפש.

      1. האולסטאר הוא המשחק של השחקנים שהאוהדים הכי רוצה לראות ולפעמים זה אומר שזה לא בהכרח השחקנים הטובים ביותר. האוהדים רוצים להוקיר, ורואים את זה בכל משחק שקובי מגיע אליו העונה, אז האוהדים יוקירו.

    1. מסכים לחלוטין על שי ועודד!
      אולסטאר זה לא המקום של השחקנים הכי טובים בליגה אלא הכי אהודים והכי ״מפורסמים״ בדרך כלל מי שהכי מפורסם ושיש לו האוהדים אז הוא גם הכי טוב! אוהדים ברחבי ארצות הברית בעיקר מוקירים לקובי תודה על שנים רבות בליגה ועל היותו אחד מהגדולים!

  2. הוא מעולם לא היה שם חם בעיני, סתם שחקן שאוהב לחייך ולצחוק גם שהקבוצה חוטפת על הראש. שום מחויבות שום דבר מלבד גוף גדול ואתלטי. לעולם לא יהיה בקבוצת אליפות.

    וקובי- בוודאי שלא מוצדק. בעיני לילארד דוגמא פחות טובה, דנקן דוגמא הרבה יותר טובה.
    א. הוא משחק טוב יותר השנה מבראיינט
    ב. בסדר גודל היסטורי הוא שחקן גדול יותר מבראיינט (ולא רק בעיני)
    ג. כי פולחן האישיות סביבו וסביב לברון מביך בעיני, תמיד היה תמיד יהיה. לברון זה התחיל מגיל 18 בערך, בראיינט בערך באותו הגיל על-אף לדוגמא אחוזי קריירה מזעזעים שלאורך כל הקריירה שלו ולא רק בשנים האחרונות תמיד היה בפער אדיר מכל השחקנים הגדולים באמת… פשוט זרק וזרק וזרק ובגלל פולחן האישיות מעולם לא בוקר על זה.

  3. אה, וממפיס בסכנה ענקית. אם צריך להמר אז הייתי אומר שכן כי הם בהפרש של חמישה משחקים מיוסטון הפאתטית

  4. 1. לא. ממש לא.
    2. ממפיס מספיק ותיקים בשבילי להגיע לפליאוף, לעבור סיבוב זה כבר סיפור אחר.
    3.הכבוד שנותנים לו מוצדק לדעתי אך אני חושב שגם לדאנקן מגיע וזה טיפה מביך שהוא לא שם (הול אוף פיימר ולטעמי אחד מ5 הפאוור פוורודים הטובים אי פעם או לפחות אחד מ10)
    יופי של פינה גור – נשמע לי כמו התחלה של משהו מוצלח

  5. 1. לדעתי יהיו הרבה קבוצות שירצו. שם בליגה, גם אם לא מוצדק זה חומר מעולה לסוכנים.
    2. לדעתי ייכנסו
    3. כן. אול סטארצריך להיות (בעיניי) המשחק של הטובים ביותר, כגמול על שנה (או חצי שנה) טובה של משחק. קובי לא התקרב להצדיק את זה העונה כמובן. קובי שחקן ענק בראי ההיסטוריה ויש מספיק מקומות להפגין לי את הכבוד הראוי כמו בביקורים באיצטדיונים שונים שמקבל מילים חמות ואהבה, תליית חולצה וכו'. עוד 5 שנים אף אחד לא יזכור ואת אף אחד לא יעניין שלא נבחר לאול סטאר בשנתו האחרונה.
    כשיש דיונים לגבי ייתכנות שחקן כHOF או כסיכום קריירה, הרבה פעמים מסתכלים על הופעות אול סטאר. יש שחקן השנה שגנבו לא הופעה.
    פייטון מנינג לא נופל בקריירה שהייתה לו לעומת בראיינט, ולרגע לא חשבו לבחור בו לפרו בול, כי גם לו הייתה חרא עונה.

    1. קובי מקבל כבוד אחרון שמאוד חשוב לו ולכל אוהדים שלו! כולם רוצים לקבל ממנו הצגה אחרונה מול כל המצלמות ומול כל השחקנים הטובים בליגה!

  6. למה קובי לא צריך להיות באולסטאר?
    למה שהוא כן יהיה צריכה להיות השאלה כי הבן אדם היום בקושי שחקן בינוני בקבוצה גרועה. היחיד שקולע בפחות מ-35% ולוקח יותר מ-10 זריקות במשחק חוץ מקובי זה מודיאי, והוא פחות או יותר ההפך מקובי כי אצלו האחוזים רק יעלו (מודיאי לא באולסטאר משום מה)
    אז מבחינת יכולת סגרנו שאין לו מקום שם.
    תגידו שחקן גדול שצריך לכבד אותו.. אז דבר ראשון שאני אענה זה שיש בליגה עוד המון שחקנים גדולים שמגיע להם כבוד ואף אחד מהם לא בפנים (דאנקן, נוביצקי, גארנט, פירס..).
    והדבר השני שאענה זה שהבן אדם היה באולסטאר 18 פעמים. 18 פעמים זה המון ולא רואה שום דבר לא מכובד בזה שבגיל 60 יזמינו אותו. אין לזה סוף, למה שלא נכניס אותו גם לחמישיית העונה כדי לכבד אותו פעם אחרונה?
    יש ב-NBA דרך לכבד שחקנים גדולים. קוראים לזה היכל התהילה ואני בטוח שברגע שיהיה אפשרי מבחינת החוקים קובי יכנס ואין ספק שמגיע לו אבל לדחוף אותו לאולסטאר על חשבון לילארד/כל אחד אחר (כמו שאמרתי בתגובה הקודמת שלי [5] כתבתי פוסט שלם על זה) זה שטויות ואין מצב שאם אני בוחר את האולסטאר קובי היה נכנס.

  7. לגבי ממפיס לדעתי יש שם מספיק ניסיון ויכולת ייכנסו לפלייאוף אבל במקום להלחם על מקומות 4-6 כנראה ייפלו למקומות המזמנים מפגש עם הלוחמים/ספרס ,כנראה שזה יהיה סוף הסיפור וסביר מאוד שגם סוף עידן והליכה לשינויים משמעותיים בסגל בניגוד לעד כה

  8. לא לשלושת השאלות. לגבי דווייט אין מצב שמישהו לוקח אותו. לגבי ממפיס אני נוטה להגיד שלא.פציעה קטנה של מייק קונלי גומרת אותם סופית, כרגע זה 50-50. לגבי קובי, בחיים לא מגיע לו. האול סטאר צריך לתת כבוד לשחקנים בשנה ספציפית. האם קובי אחד מ-24 השחקנים הטובים בליגה?לא כמובן.

  9. כל הכבוד גור!
    1. איזו קבוצה תשלם 22 מיל' דולר לעצלן בחסד?
    2. לדעתי ממפיס תעשה את הפלייאוף מהמקום השמיני בהשתחלות רבתי, ותעשה חיים קשים לג"ס
    3. מגיע לו. שחקן היכל תהילה שגם אם תחרותי מדי, עדיין, לראות אותו משחק ייתן אחלה ENTERTAINMENT לאוהדים.

  10. הווארד עם מאמן שיבין תראש שלו יכול להיות שחקן ענק יש מצב גדול שהרבה קבוצות יקפצו עליו זה הימור שווה
    יש מצב גדול שממפיס תעשה קליפרס ותתעלה רק בגלל החיסרון של גאסול אבל אם הם יעשו את זה זה רק בשביל לעוף סיבוב ראשון.

  11. 1. הוא ממש לא שם חם. אבל אנשים ישקלו עליו כל מיני דברים. בקןנסטלציה מסויימת מישהו אולי יהמר עליו.
    2. הם מסוגלים, במיוחד אם גם יהיו חכמים ויעשו טרייד על גאסול תמורת מישהו צעיר ומבטיח שיכסה לפחות חלק מהחור שמשאיר גאסול, לקבוצה שצריכה סופר סטאר כמו גאסול, אבל לא השנה (םילי למשל).
    3. פשוט לא. הוא לא מספיק טוב השנה.

  12. דוויט הווארד הוא חמור רציני עם חוזה לא מוצדק! אך יש קבוצות שיש להם מקום תחת תקרת השכר החדשה שיירצו סנטר נורמלי… לפי דעתי כל קבוצה שתעשה את זה דופקת לה את העתיד.

  13. 1. בטוח שיש כאלה שינסו להביא את הווארד אך לא במחיר משהו ואז לא בטוח שיוסטון הם שירצו.
    2. יכנסו גם בגלל הנסיון וגם בגלל שאין באמת מי שינצל את זה.
    3. ברור שמגיע, הרי סה״כ האולסטאר יותר הצגה (בעיקר לשחקן פופלרי) ויותר מין הערכה לשחקן מאשר פרס על יכולת, בשביל זה יש חמישיית העונה ומישייה שניה וכו׳ (למרות שמגיע לליארד)

  14. פתרון לטנקינג הוא מאוד פשוט-הגרלת לוטרי עם סיכויים שווים לכל הקבוצות שפספסו את הפלייאוף. כך שהעונה לדוגמא לפילי ולפורטלנד יהיו אותם סיכויים לזכות בבחירה הראשונה(בהנחה שפורטלנד מפספסים).

    1. פתרון נחמד אבל פוגע קצת במשמעות של הדראפט. הרי המטרה של ההגרלה הוא לתת זכות ראשונים לקבוצות החלשות ביותר ואם ינתנו אפשרות שווה לכולם לרוב זה לא ייקרה ויהיו קבוצות שישארו בבור כי למשל פילדלפיה אני לא רואה מישהו מגיע עליהם גם לא בשביל חוזה מקסימום.

  15. סימונס הוא אכזבה די גדולה בינתיים. הוא ממש מסרב לזרוק ג'אמפים מחצי מרחק ומרחוק. אף אחד לא יעשה טנקינג עליו, או על אף פרשמן אחר.

    עשו לי טובה

    1. מנחם הוא פוטינציאל אדיר ויש לו אתלטיות מדהימה, יכולת מסירה אדירה יכולת ללקיחת ריבואנד מצויינת!
      הוא לא לוקח ג׳אמפים ושלשות בגלל שהוא די חלש מהמרחק הזה אבל הוא יכול לשפר את זה!

  16. יופי של פינה, השיטה של הבחירה לאולסטאר רקובה מהיסוד, מבחינת יכולת ברור לכולם, כולל קובי כנראה שהוא לא אמור להיות שם. אני מאמין שיוסטון לצערי יכנסו לפליאוף על חשבון ממפיס.
    לגבי טנקינג, זה בהחלט דורש טיפול בעיני, הפתרון כנראה יהיה וריאציה של הורדת התמריץ לעשות טנקינג ע"י הפסקת תיעדוף הקבוצות הגרועות ביותר. לדוגמא יצירת מצב שיהיה בלתי אפשרי לקבל שתי בחירות טופ 5 רצופות במשך שנתיים, יושבים שם חברה חכמים, הם לא מטפלים כי הם לא רוצים..

  17. הווארד בעייתי בחדר ההלבשה…. זו הבעיה האמיתית. הסטטיסטיקה שלו דווקא סבבה, אבל היום ברור שאווירה טובה ומלוכדת בחדר ההלבשה חשובה יותר מהמספרים האישיים.

    ממפיס מסכנים. נראה לי יוטה תבוא במקומם.

    לקובי מגיע כי האוהדים רוצים אותו שם. זה הרעיון של האולסטאר. הבנאדם הוא חלק מרכזי בפנים של הליגה כבר 20 שנה, לטוב או לרע. גם דאנקן מעולה אבל כמה ילדים לבשו ולובשים את הגופיה שלו וכמה את של ברייאנט….

  18. מי שעושה טנקניג אידיוט
    מומי מקווה שהלייקרס תשחיל את הבחירה שתקבל לאיזה קבוצה פראירים שיתנו משהו טוב
    הצעירים של הלייקרס פרווה והלייקרס חייבת שחקנים עם בשר
    רק דוראנט וקאזנס יוציאו את העגלה מהבוץ

  19. האולסטאר הוא משחק של הטובים ביותר בליגה?
    חחחחחחחחחחחחח
    אולסטאר זה שואו.
    דאנקן מתאים לאולסטאר כמו סטייק במסעדה טבעונית. תמיד היה ותמיד יהיה.
    קובי יהיה רלוונטי לאולסטאר גם עוד עשרים שנה.

  20. רק שחקן כמו לפלופ יכול לנסות בכוח לעבור את בראיינט בכמות הנקודות! האם לדעתכם לברון צריך לגלות איפוק?

    1. לא בכוונה לא יקלע יותר כי גם אני בז לזה… אבל נגיד תיווצר סיטואציה שהם קרובים קרןבים לקראת הסוף, האם לברון ינסה לשבור את השיא בכוח?

  21. אותי מעניין כמה שלשות אמסטף קרי יזרוק וכמה יקלע ובאיזה אטטיוד בכללי הוא יגיע לאולסטאר, הוא הדבר הכי מעניין בליגה מזה הרבה הרבה זמן

  22. נושאים ישנים:

    1. הרבה קבוצות ירדפו אחרי דוויט וייתנו לו מה שהוא רוצה, אבל בקיץ, לא עכשיו. ההתנהלות שלו בשנים האחרונות תרתיע קבוצות שיפחדו לאבד אותו בקיץ ללא תמורה.

    2. מצד אחד, גאסול השחקן הכי טוב שלהם, מצד שני, גם איתו הם לא נראו משהו. אני מאמין שבמקום לתת הזדמנות לברנדון רייט (כשיחלים) או רייאן הולינס, הם יעדיפו לשחק עם הרכב של פאוורדים. אני מצפה מזי-בו להקפיץ את המס' שלו, ומאלן וקונלי לקחת אחריות בדרך ל… מקום שמיני.

    3. מוצדקת לחלוטין. למה? כי מדובר בבחירה של הקהל, שזכותו להצביע לשמות הכי אטרקטיביים ללא קשר ליכולתם הנוכחית. חוץ מזה, בלעדיו, את מי המשחק הזה היה מעניין העונה?
    לגבי הכבוד שהוא מקבל, לא מוגזם. זה דווקא יפה לראות כיצד הליגה נפרדת בכזו צורה מכובדת מכוכבי העבר שלה.

    נושאים חדשים:

    1. הצעירים של הלייקרס מוכשרים, ואני מצפה מרנדל, שאני חסיד שלו מימי קנטאקי הקצרים, להוביל את הקבוצה. הוא כוכב.

    2. כן, בשלב מסוים של העונה, זה לגיטימי לעשות "טנקינג", אבל תלוי איך. הכוונה שלי היא לפעול כמו פיניקס למשל, שבטח לא תלחץ על ברנדון נייט לחזור מהפציעה, ונותנת עכשיו הרבה דקות לדווין בוקר, השחקן הצעיר בליגה אם אני לא טועה, שהתגלה כצלף מעולה גם ב-NBA.

    3. יצליחו. הם גם היו נותנים פייט של ממש לבולס של ג'ורדן.

    4. לברון יעבור את קובי כבר במשחק הקרוב.

  23. במצבנו כאוהד לייקרס כל מה שנשאר זה שמחה לאיד והווארד זה חתיכת פסטיבל 🙂 אני מבקש מארכיוני האתר להעלות את כל הכתבות ששיבחו והיללו את המעבר ליוסטון! ורק לזכור שכותב שורות אלה ברך על אותו "פספוס" בזמנו, הווארד היה ונשאר שחקן בינוני מינוס שחי על גמר אחד שגם אליו הגיע בגלל חולשת הקונפרנס, ואותה אליפות הטבעות (שגם אותה הוא לקח בעוונטה). כל מי שתשלם עליו יותר מ5 לעונה ולא עונה לשם פילדלפיה או מינסוטה, צריכה לפטר את המנכ'ל במיידי.

  24. טנקינג הוא אסון והצרה מספר אחת בליגה. הוא חותר תחת מהות הספורט, וזו יריקה בפרצוף לכולם, בראש ובראשונה לצופים שמשלמים הרבה מכספם הטוב עבור המגה-גזיליונרים האלה.

    מה זה להפסיד בכוונה? אנטי ספורט. הליגה היתה חייבת מזמן להפסיק את האפשרות להיתכנות שלו. איך? יושבים שם מספיק אנשים חכמים, בטוח יש דרך.

    אישית אני מתעב כל קבוצה שמטנקקת ולא איכפת לי מי מחכה בדראפט. לוותר על עונה שלמה, 82 משחקים, ושנה מהחיים לכולם, עבור פאקינג מישהו שאולי יגיע בדראפט? טירוף הדעת.

  25. מעתיק תגובתי שלא קיבלה יחס:
    מהלך מעולה למספר כל תגובה שהיא ROOT, מציע להוסיף שרשור עד לרמת העלה.
    ז"א
    1
    1.1
    1.2
    1.3
    1.1.1
    1.1.2 וכד'
    יקל מאוד על המעקב אחרי השרשורים, כמו כן מציע גם להגדיל את ההזחה בין תגובה לבין תגובה לתגובה (בן)

  26. בן סימונס נראה כשחקן שלם,
    נראה כיצד זה יבוא לידי ביטוי בשנה הבאה..
    מקווה בשבילו להגיע ללייקרס ולא לפילדלפיה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט