פריוויו יום רביעי המשולב / אופיר (סתם ילד) ויונתן שגב

אופיר:

היום יונתן ואני חולקים שווה בשווה את הסיקור ולי נפלו בחלקי מצ'אפס מעניינים.

אינדיאנה ושארלוט במפגש מזרחי קלאסי של קבוצות במומנטומים הפוכים, קליפרס ובוסטון במפגש סמי-קונטנדריות, דנבר ודטרויט במפגש האות D(לא בטקסס) קליבלנד והצד החצילי של LA ועוד שני משחקים.

אינדיאנה נותני הקצב (24-28) – שארלוט צרעות (26-26) (2:00)

עוד מפגש מזרחי מני רבים.

אינדיאנה נראית קצת חלודה בזמן האחרון (וכך גם ג'ורג') עם 4-6 בעשרת האחרונים כשהניצחונות באים רק מול אטלנטה, דנבר (אליס), ברוקלין (נו באמת) ודטרויט (ג'ורג') למרות הכל חובה לציין את מיילס טרנר שמראה בגרות ויציבות מפתיעים לגילו(וגם פוטנציאל הגנתי וקליעה מצוינת מחוץ לצבע).

שארלוט באה מניצחון על שיקגו ב18 ולראשונה מזה הרבה זמן הם במאזן חצוי, באטום את ווקר חוזרים לקבוצה וג'פרסון המאכזב (ממילא הוא פצוע) קליפורד עושה שימוש יתר במק"ג ונותן לו איך שהחלים 33 דקות. כנראה הוא חלק גדול מהשיטה, בכל אופן ההורנטס חוזרים לעקוץ אבל מאזן חוץ גרוע (17-7) בעוכריהם.

רשימת חבולים: לאינדי: רודני סטאקי עם מיניסקוס ולבאז סיטי אל ג'פרסון (יששש!) עם ניתוח בברך.

ההורנטס ב6 עם עקיצה קטנה לפייסרס (לא ניצחו באינדיאנה מאז נובמבר 2008)

 

 

אורלנדו מג'יק (28-23) -סן אנטוניו ספרס(8-44) הספרס מובילים 1-0 (2:00)

המג'יק גרועים מאוד עכשיו (ואין צורך לפרט מאזנים) אבל מתחילים לתת טיפה דקות להזוניה. אולדיפו חזר לחמישייה ופורנייה על הספסל למרות שני הניצחונות מול אטלנטה (זה רק אני או שבבק טו בק מול אותה קבוצה הם מפסידים את שניהם?)

הספרס נראים כרגיל כמו WELL-OILED MACHINE ועם סגל מאוזן ומאמן גאון (מנחם חבר ללסא תסלח לי לרגע) הם בדרכם הבטוחה לגמר המערב. כמו כן הם בגב לגב בו יהיה בטן גב.

רשימת חבולים: דאנקן יחזור היום, בונר יחזור ככל הנראה היום וג'ינובילי בחוץ. באורלנדו טוביאס האריס עם נקע בקרסול, ג'ו (מי???) האריס בחוץ וCJ ווטסון לזמן בלתי מוגבל.

הספרס עם דקירה ב20+

בוסטון סלטיקס (23-31)- לוס אנג'לס מציתים (17-35) (2:30)

הירוקים נראים מצוין תחת קואץ' סטיבנס ואם לא הולך לקרות משהו מפתיע מאוד הם הולכים לעשות את הפלייאוף, הקו האחורי נראה מצוין ובקו הקדמי הפקק שוחרר עם הייבוש האינסופי של דייוויד לי (האם שומרים אותו לפלייאוף?) בוסטון עם 9-1 בעשרת האחרונים (הכל נכתב לפני משחקי שלישי) כולל זובור לפלופר.

הקליפרס עם בלייק פצוע ועדיין נראים אחלה בחלה. CP3 שוב נראה כמו רכז מוביל ודיאנדרה ג'ורדן מקבל כמויות לובים ושניהם שומרים מצוינים אבל הקבוצה כמכלול באה מניצחון בהארכה על לא פחות ולא יותר מפילי(!) (האם לפילי יש נטייה להרים את משחקה כאשר היריבה באה מהבית הפסיפי?)

רשימת חבולים: בלייק גריפין (ששיחק אותה בריון) פול פירס (התכווצויות בגב) והבן יקיר לי אוסטין (שבר יד). מצ'אפ הלילה: אייזה תומאס מול כריס פול

בוסטון ב5.

דטרויט בוכנות (26-27)- דנבר חטיפי עוף (32-21) (סדרה עונתית 1-0 לדנבר) 2:30

קרב בין קבוצות ששמותיהן מתחילים באות D וניצחו את הווריורס.

הבוכנות באים מהפסדים לאינדיאנה וטורונטו בהם איבדו שמן ונראו חלודים. כידוע ג'קסון ודראמונד מובילים את הקבוצה ושחקני המשנה (קק"פ, איליאסובה, מוריס ועוד) עושים עבודה פנטסטית כדי לעזור להם. הפיסטונס בינתיים במקום הראשון באופנסיב ריבאונדים עם למעלה מ13 כאלה, ובמקום השמיני במזרח וכדאי להם להיזהר למה שארלוט חצי משחק מאחוריהם.

דנבר, ופה חשוב להדגיש, לא הולכים להיכנס לפלייאוף וכל ניצחון ששלהם הוא ניצחון פירוס (גיא! ניצחון פירוס!?) ועדיף להם לצלול למטה למרות כל הכישרון.

רשימת חבולים: קק"פ וג'ודי מיקס, לדנבר דרל ארתור בספק להיום, ג'מיר נלסון על אזרחי עם ליגמנט קרוע ווילסון צ'נדלר גמר את העונה.

אני שם את הז'יטון על הפיסטונס ב5-10.

מינסוטה זאבים עאלק (37-16) – טורונטו עופות בשלילה (35-16) 3:00

משחק בין הקבוצות הקפואות ביותר בליגה.

הזאבים כידוע כבויים וכל מה שהם מנסים לעשות כרגע זה לצלול. כולם חוץ מלאבין וויגינס וטאונס. הם חכמים. תהיו הם. דבר מעניין הוא שהם במקום השלישי באחוזי עונשין והיו ונשארו הקבוצה הטובה ביותר במדינת מינסוטה. פקוביץ' חוזר עכשיו וזה הזמן להזכיר שהוא עדיין חתום על חוזה של 36 מיל' $ ל3 שנים, יכולתי להשיג כמעט באותו מחיר את מארק גאסול.

הראפטורס נראים סופר חמים וניצחו את דטרויט חזק. רואים שהשנים בחורף הקר חישלו אותם והפכו אותם לקבוצה מצוינת. הקו האחורי של קייל לאורי ודמאר דרוזן נראה מצוין, והקו הקדמי של סקולה וואלאנצ'יונאס מספיק טוב כדי להשלימו, ולכן:

העופות ב15

קליבלנד פרשים(14-37)- לוס אנג'לס לייקרס (43-11) (3:00)

מפגש בין גיבורי העל לשעבר. קובי שפעם היה הבלאק ממבה והוא היום הבריק ממבה, לבין  שפעם היה "קינג ג'יימס", והיום מתעסק ביידוי אבנים מחוץ לקשת (27% מקו ה-3).

הקאבס באים משני ניצחונות רצופים אחרי הפסד אחד והפסד לסלטיקס. ההייפ סביב הגעת לו דעך אבל הקאבס עדיין נראים טוב.

הלייקרס נראים מזוויע למרות שהבסיס של JK (ג'ורדן קלארקסון), ראסל ורנדל מספק אחלה עתיד.

רשימת חבולים: מתיו דלבדובה (גב) קווין גארנט וקווין מרטין.

הקאבס ב20.

 

 

 

 

יונתן:

טוב, יש נושאים רבים שאני ואופיר חלוקים בדעותינו, אך לא ניצלתי את הכוח שבידי כדי לשנות, אולי חוץ מפסיק פה ונקודותיים שם. אנחנו לא פה ב-1 על 1, לכן אשאיר לי את הזכות לכתוב את הטענות על הפריוויו המצוין של אופיר בתגובות.

עכשיו הגיע הזמן שתקבלו את מנת החפירה הרגילה ממני.

אז אנו מדברים על שישה משחקים נוספים הלילה, כשלפני שנגיע למערב הפרוע, יש כמה חוסרים:

2:00 פילדלפיה 76' (44-8) – סקרמנטו קינגס (31-21)

גועל נפש של משחק. באמת.

אלן אייברסון, ד"ר ג'יי, מוזס מלון, צ'ארלס בארקלי – אלה שמות של שחקנים שכיכבו בעבר בפילדלפיה. היום? איש סמית'.

רק זה אמור לומר מספיק על מצב הקבוצה, שבאמת מנצלת בצורה צינית את חוקי הליגה. הדבר המעניין – שקפץ לי לראש בעודי כותב שורות אלה – הוא שזה מביא להם הרבה פרסום. ואתם יודעים איך אומרים – גם פרסום שלילי הוא פרסום. בטח אם תאוריית הקונספירציה של הקולגות שלי נכונה.

עכשיו הווה ניגע בקינגס מעט. הקבוצה של דמרקוס קאזינס נמצאת בסדר היחיד שהם מכירים: כאוס.

אומרים: הדבר היחיד שלא משתנה הוא חוסר השינוי.

אז הקינגס לחלוטין מיישמים את הדבר הזה; רוצים להעיף את קארל, להטריד את קאזינס, ולהשאיר את רודי גיי (!).

מה הפלא שהקבוצה עם ארבעה הפסדים רצופים ומאזן 8-1 ב-9 האחרונים. וגם כאן לא צריך להפליא אותנו דבר – רק בשני משחקים מתוך ה-9 הנ"ל הקבוצה ספגה פחות מ-110 נק'. ככה לא בונים חומה. טוב זה בטח לא ככה כל העונה… נכון?

לא נכון! הם ממוקמים אחרונים בספיגה עם 109 נק' פר משחק – כשכיאה לקבוצה של קארל, הם משחקים בקצב המהיר בליגה עם 100 פוזשנים בדיוק במשחק ממוצע.

רוצים פלייאוף? תעבדו קשה יותר!

היום אפילו הם לא יכולים לחרבן את זה – סקרמנטו ב-12

 

2:30 ברוקלין נטס (39-14) – ממפיס גריזליס (22-30)

שתי האקסיות של ליונל הולינס נפגשות לקרב עם הרבה הגנה ומעט סלים – לפחות כפי שזה נראה כרגע.

בנטס: אין חדש תחת השמש.

הקבוצה מידי פעם מנצחת, בגדול מפסידה ואין לה בחירת דראפט להתנחם בה בסוף העונה. טרגדיה.

מה שאפילו יותר עצוב, הוא שיש להם אולי – אולי!! – שחקן אחד הראוי לחמישייה קונדנטורית בעתיד.

בינתיים ג'ו ג'ונסון מסדר את ניניו העתידיים, ברוק לופז מנפח את דף הסטטיסטיקה ואת הארנק, ורונדה הוליס ג'פרסון לא עושה כלום. איני מאמין שמילים אלו יוצאות ממקלדתי, אך עדיף לאהוד ניקס.

וממפיס – בינוניות לשמה.

בנוסף, הם עדיין לא מפנימים את עניין הדאון טאון. סתם לשם השוואה – סטפן קארי לבדו קלע 75% מכמות השלשות של כל ממפיס ביחד.

יותר מכול, הגריזליס נראים לי כקבוצה שמרנית עם דעות שעברו מין העולם.

כמו מי שלא מכיר את הפוליטקלי קורקט ההדוק החדש ואומרים מה שבא בראשם. אתם יודעים מה קורה אז, ואם לא תשאלו את בעליו הקודמים של הקליפרס.

מה שכן, זה הופך אותה לקבוצה חביבה לצפייה, או לפחות מעניינת – במיוחד אם (וכאשר) תגיע לפלייאוף. בניגוד למשחק כמו זה שהתקיים הבוקר – גולדן-סטייט – יוסטון, שבו השלשות עפות כמו עלים ברוח – שם רואים משחק פנים חזק, וקצב איטי.

חם מהתנור: מארק גאסול שבר רגל, מה שמשנה הרבה דברים, אך לא את היום.

היום הם יכולים לנסות להשתמש הרבה בדאון טאון – ולפתוח קצת פער על קארי – כי כך או כך הם ינצחו. הגריזליס ב-16

 

3:00 שיקגו בולס (24-27) – אטלנטה הוקס (24-30)

כואב להוציא את המילים האלו מהמקלדת: שיקגו בולס.

פשוט כואב.

ההגנה חלשה, הקבוצה מתפרקת ברגעי הקלאץ' – כמו גם הגוף של באטלר – די-רוז מגיע יום כן יום לא, פאו פאו פאו איבד שני פאו לפחות, ג'ו נואה סיים את העונה, דאנליבי לא ממש חוזר, מירוטיץ' נחלש וחווה כריתת תוספתן, מקדרמונט לא שומר, סנל לא קולע, קפטן קירק עושה 1 מ-9 כרכז פותח, טאג' ניזון רק מאחרים.

אבל איטוואן מור… שווה הכל!

בתחילת העונה הגדרתי את העונה הזו של הבולס כאסון או ששון, סקנדל או פסטיבל, גולדן סטייט או פילדלפיה – הבנתם. אז כנראה שצדקתי והעונה הזו של הבולס היא כל האפשרויות הראשונות פרט לאחרונה – כש"אנחנו" עושים דרכנו לתהומות הנמושייה. או ש…

זו רק תקופה לא טובה, עם הרבה פציעות. רוז משתפר לאיטו מפתיחת העונה המזעזעת, באטלר עדיין מציג רמת חמישייה ראשונה, פאו תופר את המיד ריינג'ים כחייט מיומן ביותר ודאנליבי סוף סוף חזר לקבוצה ויביא לה קצת פרימטר שיש לה צורך גדול בו.

מעכשיו זו בחירה שלכם לאיזה תסריט להאמין ושל המציאות לקבוע איזה תסריט אכן יקרה. או בכלל תסריט אחר – מי יודע? כנראה רק אלוהים. למרות שיש לו בעיות בבית כרגע, אז מה לו ולבולס.

בכל מקרה, הקבוצה ממוקמת משחק וחצי ממקום בלוטרי ו-2.5 מהמקום ה-3.

עוד ביומן שיקגו שיתפרסם מחר (בעזרת ג'ורדן).

מהצד השני עומדת ההוקס, שיכול מאוד להיות שאלו רגעיה האחרונים כקבוצה עם הפרסונל הזה.

טיג, הורפורד וקורבר מפלרטטים עם קבוצות אחרות ברחבי USA – במיוחד המזרחית – ויכול מאוד להיות שהם יצטרכו למצוא דירה חדשה.

אך עד אז, הקבוצה ממוקמת במקום ה-4 במזרח, כשגם היא כמובן מושפעת עד מאוד מצפיפות המזרח – אין לדעת מה יקרה מחר, איפה הם ימוקמו, מה תהיינה תוצאות האחרות וכו'.

כל הדבר הזה הופך את המשחק הזה ל"משחק על 6 נק'" כמו שאומרים חברינו עם הכדור העגול.

ראוי לציין שהקבוצה מגיעה מבאק-טו-באק של הפסדים לא מחוייבים המציאות לאורלנדו (שניהם) כמו שאופיר כבר ציין לפני בהקשרה של הקבוצה מפלורידה. טיאגו ספליטר פצוע (זאת ההזדמנות שלכם שיקגו!), ופרט לכך ההוקס מגיעים בריאים לעיר הרוחות.

לדאבוני, ההוקס עדיפים – לפחות כרגע – וישיגו את הניצחון ב-10 נק' הבדל. 

אגב, מאמץ את מנהגו של גיא:

 

3:00 ניו אורלינס פליקאנס (32-19) – יוטה ג'אז (25-26)

שתי קבוצות – במיוחד השקנאים – שמייצגות את חולשתו היחסית של המערב.

אז מה אתם אומרים קומארדים, כיצד הפליקאנס נפלו כל כך חזק?

לא מספק אותי הקבוצה כקבוצה – אני רוצה לחפש אנשים שבאופן אישי צריכים לעשות חשבון נפש על הריסת הקבוצה הצעירה הזו.

ניו אורלינס נגד: אבי אבות הטומאה המקצועית – אלווין ג'נטרי. המאמן מוכיח שהוא אינו בשל לתפקיד והוא לא הצליח לקדם את הקבוצה או את אנטוני דיוויס באופן אישי כהוא זה. גזר הדין: המועדון רשאי לחלוטין להחליפו, עם פיצויים.

אחריו בתור הנאשמים חלק משחקני הרוטציה: עומאר אשיק – שמקבל על כל נקודה שהוא קולע כמעט 70,000 ירוקים – שמואשם בחוסר אכפתיות ובפאסיביות על המגרש. אריק גורדון – שלא שומר וקולע ב-41% מהשדה בלבד, ונוריס קול שלא מגיע ל-40% מהשדה ואחוזיו אפילו נמוכים יותר מהשלוש (לפי מדד ה-WS הוא מוריד ניצחונות לקבוצה). גזר הדין: למועדון זכות מלאה לעשות עליהם טרייד או לשחררם.

אנטוני דיוויס: כן כן מכובדי ואבי בית המשפט, גם אנטוני עצמו אשם במצב הזה. הוא ה-סופרסטאר, הוא אחד מהשחקנים עם הפוטנציאל הגבוה ביותר בשנים האחרונות ומספריו חווים ירידה, למרות שציפו ממנו בדיוק את ההפך כדי שהמועדון ישתפר. גזר הדין: להישאר במועדון שנים רבות נוספות ולחוות כישלונות פלייאוף רבים, ללא חיזוק משמעותי.

או שבכלל ה-GM אשם בהכול?

מולם עומדים היוטה ג'אז, שפרט לחולשה נוראה בעמדת הרכז עמוקים מהפליקאנס ובנויים יותר יציב וללא כוכבים. האם זה טוב?

תשאלו את אטלנטה. או יותר נכון את האליפיות של אטלנטה. סליחה, האליפות, שגם היא הושגה בעזרת סופר-סטאר אי שם בזמנו של אנטיוכוס.

בכל מקרה אשר יקרה, הג'אז מגיעים בתקופה נהדרת עם 6 ניצ' רצופים כשכולם לקבוצות פחות או יותר ברמתן במומנטומים שונים, כשרוב המשחקים בבית.

יש לציין שבאמת מתוך ה-6 אין קבוצה שהג'אז באמת היו רחוקים מרמתן (לפחות בימים אלה, בעיקרון הבולס טובים מהם. או שלא?) ו-5 מתוך ה-6 היו בעיר המורמונים.

כרגע, הם ממוקמים במקום ה-7 במערב בזכות הפסדה הצפוי של יוסטון.

האם הם יכולים לשמור על המקום הזה?

איני יודע, אך הלילה הם יעשו צעד בכיוון הלא נכון עם הפסד מפתיע לפליקאנס. 

 

4:00 גולדן סטייט ווריורס (4-47) – פיניקס סאנס (14-39)

די, נגמרו המילים לתאר את הלוחמים – העומדים על 10 ניצ' רצופים.

פשוט תענוג לראות, אומנות במיטבה. פשוט חבורה של שחקנים אדירים המשחקים בשטף מושלם ביחד.

אין, אין עוד מילים, ואין צורך בעוד מילים, פשוט להסתכל עליהם. אל תפספסו, אפילו מול קבוצה חלשה כמו פיניקס.

מדד הקארי: 29.9 נק', ב-51-45-91. 5.2 שלשות. 2.3 חטיפות. ב-33.8 דק' משחק.

פיניקס?

פיניקס מבקשת בכוח שלא נדבר עליה; עם טאנקינג מוצהר, המון שמות לא מעניינים, וכמות כמעט זהה של פציעות, בנוסף למאזן של 22-2 ב-24 האחרונים, זו פשוט תחינה אמיתית שלא נדבר עליהם. אז לא אעשה זאת ואשאיר את המלאכה לגיא.

גולדן ב-20. לתת קצת לקארי לנוח.

 

5:30 יוסטון רוקטס (27-27) – פורטלנד טרייל בלייזרס (27-26)

 

שתי הקבוצות קרובות יותר מסטפן קארי לשומר שלו אחרי שתי שלשות של ה-MVP.

זו הייתה סדרת פלייאוף אדירה ביופייה לפני שנתיים. מאז שתי הקבוצות איבדו הרבה מעצמן, כל אחד במישור אחר:

הטרייל בלייזרס איבדו הרבה מאוד שחקנים – איבדו במישור הפיזי-חומרי. ברור שהקבוצה תהיה פחות טובה ללא 4/5 מהחמישייה שלה כולל השחקן הטוב ביותר שלה.

אך הרוקטס – כך נראה לפחות – איבדו הרבה במישור הנפשי. כל הדרייב נעלם, כל הרצון לנצח, כל המלחמה. הם פשוט מוותרים. הבלאגן חוגג, המאמן פוטר, רוחו של הווארד השתלטה על כל הקבוצה, ויכול מאוד להיות שהטילים יעופו אל מחוץ לפוסט סיזן.

המשחק הזה כבר התרחש לפני כמה ימים ביוסטון, שם הרוקטס הפסידו 96-79 לבלייזרס.

עוד משהו שצריך לדבר עליו, הוא העול המונח על כתפיו של ג'יימס הארדן. לפני כ-3/4 שנה, הוא כמעט לקח את פרס ה-MVP. עכשיו היכן הוא? כמעט יוצא מהפלייאוף. כתוצאה מכך הוא לוקח המון זריקות, קולע באחוזים בינוניים ומטה (42% מהשדה ו-35% מהשלוש). הוא מאבד 4.5 כדורים למשחק, חוטף פחות ונראה שיש עליו הרבה יותר לחץ.

אך הארדן הוא לא הבעיה הראשית כאן, אלא הצוות המסייע.

הצוות המסייע קולע באחוזים נמוכים, לוקח יותר מידי שלשות, לא עושה את עבודתו נאמנה בהגנה, ונשבר מאוד בקלות כשיש דקות במשחק שהארדן משחק לבד וכל מהלך הולך לטבעת בעבור העבירה ושתי הנקודות מקו העונשין.

וזה סוחט.

עדיין, כיצד קבוצה כזו התדרדרה עד כדי כך? קשה להבין.

מהצד השני בטרייל בלייזרס דווקא מבסוטים.

חיפשו אתונות ומצאו אתונות וסי ג'יי מקהולום אחד.

אז לילארד לא נבחר לאולסטאר (עוד פעם), הקבוצה חווה הרבה משחקים טובים ופחות טובים, אך ביחס לציפיות ולסגל – זה הרבה יותר ממה שאפשר היה לקוות לו.

בנוסף, יש להם כבר 2/5 מחמישייה של קונדנטורית לגיטימית ומקום תחת התקרה.

הכול דבש.

פורטלנד ב-15, מה שיקשה על יוסטון בהמשך, שתצא (זמנית) ממקום בפלייאוף. 

 

 

לפוסט הזה יש 91 תגובות

  1. נהדר, השילוב בין אופיר שמתעל את רוחו של מומי
    (או אולי זה בעצם האשך התמיר?)
    (ועושה זאת נהדר!)
    לבין יונתן (על יונתן שורה רוחו של גפן, יונתן)

    לי יש תחושה (ותקווה) שגם הסיקסרס וגם ברוקלין מנצחות היום
    (אני בשירות המאבק על הסימונס)

    ועם כאלו אנטי-ניחוסונים, שיקגו בטוח מנצחת.

  2. לא יודע למה, אבל "כוכבי החרא" או "גועל נפש של משחק" לא עושה לי תיאבון.
    אלון עידן בדיוק כתב על זה בהארץ, מנסח מה שעוד אנשים מרגישים:
    "היי פרשנים, למה אתם כל כך סובלים? במקום ליהנות משערים יוצאי דופן, מדרמות עוצרות נשימה, מיכולת אישית עילאית – הפרשנים עסוקים בלאתר את הבעיות והפגמים, את הטעויות והכשלים. במקום להתענג על הספורט, הם מתלוננים עליו. במקום לחגוג אותו, הם סובלים ממנו":
    http://www.haaretz.co.il/misc/iphone-article/.premium-1.2842234

    רביעי שמח לכולם 🙂

    1. לא הבנתי מה בדיוק אתה רוצה. שנעמוד נפעמים מול כל אירוע ספורט רק בשל העובדה שהוא מתקיים לו? יש הרבה מאוד משחקים חלשים, קבוצות מקרטעות ומהלכים מכוערים. שנריע לכולם? כשיש משחק יפה מתלהב וכשאין אפשר להגיד את זה בקול רם. אנחנו לא בני שלוש ולא צריך ליפות את המציאות. הלייקרס נראים רע, אפשר להגיד את זה. הם לא פרה קדושה.
      ומה מזכרת עכשיו? כולם בו משתמשים בביטוי הדוחה בור צואה כבר שנים אבל כשהילד עושה את זה, אז יאללה נטפס עליו? קל למתוח ביקורת על כל הכותבים הצעירים. אולי תבצע היקש מהכתבה, ואת החיוביות תביא לכאן ולא את השליליות? האתר מוצף בטירוף בזמן האחרון.

    2. היי סומסום.
      לשלוף לינקים, זו לא בעיה כה גדולה. http://m.ynet.co.il/Articles/4533954
      באופן אישי, אני חושב שלכנות את פילדלפיה-סקרמנטו גועל נפש של משחק זה לגיטימי, (לא מצאתי איפה כתוב כוכבי החרא, אשמח שתכוון אותי) ומה לעשות – נכון. בנוסף, זו לא ביקורת שפוגעת במישהו באופן אישי. אז השפה לא 100% פוליטיקלי קורקט, so fucking what?
      מה שאתה יכול לעשות, אולי, עם תגובה כזו, היא להוריד את תחושת הערך העצמי:http://www.hoops.co.il/?p=60529 . רק כך את זה בחשבון (אגב לטעמי התגובה כן לגיטימית, רק לעתיד לבוא).

      1. כדאי לקבל הערה שלי בתור מה שהיא: הערה שלי. אפשר להתעלם ממנה, להגיד משהו בתגובה, או אולי להפנים משהו – הכל לטעמכם.
        מעבר לכך, סחתן על כל מי שכותב וכל מי שתורם, יבורכו במיוחד הצעירים. כולם פה (נדמה לי) אוהבים את המשחק ואוהבים לקשקש עליו, ובאמת שאני לא בא לרדת על מישהו – רק להגיד בקטנה וממקום טוב.
        יאללה בית"ר ולהתראות בשביעיות.

  3. סתם ילד ללל טים

    אילן היוחסין שלי באתר.
    אבא: מומי
    אמא: ג'וג'ו
    אחים: גור ורועי
    סבא: מנחם
    סבתא: אשתו
    דוד: אשך
    בן דוד: יובל
    בן דוד אחר: גיא
    חבר הכי טוב: יונתן
    בן דוד מדרגה שנייה: יואש בן טולילה

    1. אם אני מבין נכון אז מומי וג׳וג׳ו הם ההורים גם שלי?
      ואשף הוא בכלל דוד שלי? דוד דוד אבל נותן לי עבודות של רוקי…

    2. מומי שאוהב חציל בטחינה

      מומי לא מכיר בשום סתם ילד !!
      למומי 3 ילידים חוקיים שעושקים אותו על בסיס יומי
      3 גרושות ה' יקום דמן
      וסילבי אחת שמשגעת את מומי על טבעת מס 4

          1. אשך עכשיו תכתוב 1000 פעמים אני מעריץ את לברון יקיר ליבי
            לך לא נאמר מה להגיד כי אתה כמו עובד דור א' בחברת חשמל/נמלים/ברום/כיל, שיש לו זכויות יתר לעומת עובדי דור ב' ו-ג' שהיום הם רק קצת מעל עבדים.

          2. מומי שאוהב חציל בטחינה

            עגל
            אנחנו נטפל בך בקונגרס ה-ללל הציוני הראשון
            מי שמוציא מילה לא במקום על פלו ג'ו האחים הגרוזיניים לבית פאלקישווילי בדרך אליו

          3. גם אתה עובד דור א', משופר!
            🙂
            לידיעתך עובדי דור א' היו שם במקרה פעם ומאז הם גודלים עם החברה. רובם כבר לחלוטין לא מקצועיים, אחרי התה והעוגיות הם מנחיתים הוראות לצעירים שנמצאים במצב הרבה יותר קשה עם תנאים סוציאליים לא מזהירים ועושים את כל העבודה השחורה.
            (גם בהייטק יש את זה, באמדוקס לדוגמא)
            אצלנו עושים את העבודה השחורה גיא וגילור!
            מנחם הוא הפאונדר, מי הוא האנג'ל שלנו?

          4. מומי שאוהב חציל בטחינה

            על מה אתה מדבר ?
            מומי קורע ת'תחת כל קדימון וסיקורון של ראשון כמו חומי בשדה כותנה באלאבמה כבר 3 שנים אין א רו ,ואתה אומר לי אמדוקס ???

          5. כמו חומי, גדול אתה !
            התכוונתי לקומברס, כל החברות האלה אותו דבר 🙂
            אולי הופס היא בכלל משפחת פשע, מנחם הוא הסנדק

  4. מצוין.

    מצ'אפ הלילה הוא לדעתי רחוק מלהיות פול נגד תומאס (במשחק הזה המצ'אפ שהכי מעניין אותי הוא דיאנדרה ג'ורדן VS המסכן שינסה לשמור עליו (וגם לראות את תומאס שומר על רדיק עלול להיות מצחיק/עצוב (תלוי מאיזה צד מסתכלים)

    קשה להאמין שבוסטון יכולה לנצח את הקליפרס שיש לה מצ'אפ מצוין מולה.
    לא מבין מה אנשים פה רוצים מדנבר קבוצה נהדרת שמנצחת פה ושם ומפתחת את הצעירים (מודאי יותר טוב מראסל לדוגמא) ואת בחירת הדראפט שלה היא ממילא תחליף עם הניקס אם תרצה אז מה רע לה?

    מינסוטה –
    מינסוטה בגרסת ה"גארנט פצוע" דווקא נראית טוב בהרבה ויש לא מצ'אפ מסקרן נגד טורונטו (רוביו-לאורי ווויגינס-דרוזן) ואם אני חייב להמר על הפתעה אני אקח אותה כאן.

    הדבר הכי מעניין במשחק של המלכים (חח) נגד פילי היא כמה פילי יצליחו לקלוע נגד ההגנה הנוראית בליגה והאם קארל בכל זאת יפוטר בסוף אם יפסיד.

    בלי גאסול אין לדובים תשובה ללופז ואני מהמר על משחק מפלצתי שלו והפסד מרגיז לדובים

    יוטה לוקחת את השקנאים

    דווקא לסאנס יש המון שחקנים טובים (מוריס, טלטוביץ', בוקר ואולי אפילו לואר) אבל בהיעדר פוינט גארד הם רעים מאוד (ונראה שההחתמה של נייט יצאה רע בסוף)

    1. אם הייתה מכיר את פועלו של יונתן באתר יותר לעומק היית יודע שיונתן אוהד את הבולס ואת רוז.
      הממים הם בדיחה פנימית, סוג של ניסיון לבטל את הנאחס שמרחף מעל הקבוצה (לאורך כל עונת הפוטבול האחרונה עשיתי את זה עם הברונקוס ומאנינג, ולמרה ההפתעה – זה עבד!)

  5. כמה הערות
    ראוי שכל פריוויו מעתה יניח בפני המאזינים רשימת חבולים מעודכנת, (כולל סיכויי הופעה לשחקנים שהם דיי טו דיי, או קואשנאבל. זה מאד עוזר להערכת התוצאה הצפויה. האם יש ריכוז יומי של חבולים היכן שהוא?
    דנוור היא קבוצה טובה מאד, יחסית לחומר שחקניה. הנצחונות שלה מבורכים והם כלל וכלל אינם נצחונות פירוס, שהם למעשה הפסד למנצחים.
    כדאי אולי לבדוק פעם לעומק את רעיון הטנקינג הרווח פה באתר משום מה.
    הסיכויים של קבוצה להתקדם בעזרת בחירת דראפט טובה הם נמוכים מאד, באחוזים. תריך המון מזל לקבל מה שרצית, ושהשחקן שקבלת יתאים ויצטיין. בשביל זה להתבזות כל השנה ולשחק נגד האיסטינקטים שלך כספורטאי, נראה לי כהחלטה דבילית של מנג'ר ובעלים, וכמובן כל השחקנים שצריכים ל"התגייס " למבצע.
    סחטיין על הפריוויואים המושקעים.
    ראיתי את יוטה אתמול. קבוצה מלהיבה עם שחקנים טובים מאד, כולל ג'ו אינגלס האגדי.

  6. espn מדרגים את 100 השחקנים הטובים בכל הזמנים הדירוג עצמו מאד מעניין אבל הגיעו לשלושת הגדולים ונשארו לברון קארים ומייקל זה לא קצת הגזמה שלברון יהיה בשלושת הגדולים?

    1. הייט-אשברי

      שלושת הגדולים הם מייקל , מג'יק וווילט צ'מברליין . את לברון לא הייתי בוחר גם רביעי או חמישי – קארים ואוסקר לפניו .

    1. +100

      בכלל, העונה אתר הופס מתעלה על הליגה על בסיס שבועי!

      לגבי דיוויד לי, גם הוא וגם הסלטיקס מחפשים לעשות טרייד. מוזר, דווקא בקיץ חשבתי שהוא יתאים טוב לשיטה של סטיבנס.

  7. כי חייבים – קצת כותרות: "נפל/התרסק עליהם אנטונוב", "מה זה יול"ב קאפ", "מקל בגלגלים".
    מכבי צריכים להודות לנינז'י שנתנה להם עוד חמש דקות אירופה, שפדרמן יבקש מכל אוהד לשים שנקל ביציאה, חיוב על חמש דקות נוספות של חשמל.

    1. באמת שלא נשאר כבר מה להגיד. אני זוכרת שפעם הארכה הייתה משהו משמח כי מכבי לא הייתה מפסידה בהארכות. עכשיו הם קלעו שלוש נקודות במשך כל ההארכה.
      אני יודעת שפניני שחקן אגרסיבי (ניסוח מכובס כמובן..) אבל לתת אגרוף לשחקן במחצית הראשונה סתם כי בא לך זה דוחה. הוא לא ראוי להיות קפטן, גם בגלל ההתנהגות וגם בגלל היכולת הירודה (לא שזה קשור בהכרח, אבל הוא פשוט לא מתאים).
      עונה מזעזעת שאולי טוב שנגמרה.

  8. 12 משחקים זה אשכרה טופס טוטו. אז הנה, כאשר X זה נצחון עד 5 נקודות ו/או הארכה:

    אינדיאנה – שרלוט: X
    אורלנדו – סן אנטוניו: 2
    פילדלפיה – סקרמנטו: X
    בוסטון – קליפרס: 1
    ברוקלין – ממפיס: X
    דטרויט – דנבר: X
    קליבלנד – לייקרס: 1
    שיקגו – אטלנטה: 1
    מינסוטה – טורונטו: 2
    ניו אורלינס – יוטה: X
    פיניקס – גולדן סטייט: 2
    פורטלנד – יוסטון: 1

  9. הטופ 10 הסופיים של ESPN הזיה!!
    (מילא שאוסקר בחוץ, אבל לברון מקדים את מג'יק ווילט ולארי ?????)
    10. האקים אולאג'ואן
    9. שאקיל אוניל
    8. טים דאנקן
    7. ביל ראסל
    6. לארי בירד
    5. ווילט צ'מברליין
    4. מג'יק ג'ונסון
    3. לברון ג'יימס
    2. קארים עבדול ג'באר
    1. מייקל ג'ורדן

    1. wtf????
      עפו עם הלברון הזה, לוזר בן לוזר שלקח אליפות בזכות ווייד. לארי היה עושה ממנו קציצות, לועס אותו ויורק אותו, קצת טראש מלארי והוא משתין במכנסיים. לברון לא צריך להיות בטופ 10, כבר עכשיו אני מכניס את קרי במקומו.

      1. יותם פלדהיים

        אולי המיקום של לברון לא נכון אבל מה קשור קארי? מילא תגיד קובי. עם כל הכבוד לקארי הוא כוכב בליגה בדיוק שנתיים וחצי. עברו מספיק שחקנים שנתנו עונות מעולות והגיעה פציעה שגמרה להם את הקריירה ושכחו מהם (רק לקרוא מה הדוקטור כתב על גרנט היל בשיאו). בוא ניתן לו עוד קצת זמן שימשיך ביכולת בזאת ואז יהיה אפשר להכניס אותו ל10, כרגע הוא 23 וגם זה אני חושב שלא נכון

  10. פריוויו נהדר כמו תמיד, מהלך מעולה למספר כל תגובה שהיא ROOT, מציע להוסיף שרשור עד לרמת העלה.
    ז"א
    1
    1.1
    1.2
    1.3
    1.1.1
    1.1.2 וכד'
    יקל מאוד על המעקב אחרי השרשורים, כמו כן מציע גם להגדיל את ההזחה בין תגובה לבין תגובה לתגובה (בן)

  11. איזה פייטון מטומטם! החטאה בליי אפ בסופמשחק. מטומטם.

    מהספרס הגדולה נשאר ISO לקוואי ופוסט לאלדרידג'. אממה זה יעיל בטירוף.

  12. אשך טמיר המקורי

    וויגינס מתקלקל שם, מתרגל להירו בול.
    טאונס – כמו שחשבתי כשראיתי אותו לראשונה במחנה הקיץ, הול אף פיימר לעתיד, שילוב של בארקלי ודאנקן. שחקן מדהים

  13. לא ברור לי איך אין יותר הייפ סביב העונה המדהימה שנותן קרל אנטוני טאונס. העונה שהוא נותן כרוקי היא מדהימה. הסנטר הרוקי האחרון שנתן עונה כמו של טאונס שיחק באורלנדו – וזה לא דווייט, זה שאקיל.
    גם ההתקדמות שלו ככל שהעונה מתקדמת היא מטאורית. מינסוטה זכו בפיס. בענק (תרתי משמע)

      1. אני רק שאלה

        מסכים.
        יחסית זה לא חוכמה לתת עונה ענקית בקבוצה כושלת
        פחות לחץ עליך פחות הכל
        נותנים לך לעשות מה שבא לך.

          1. אני אוסיף לגבי טאונס –
            שיש למינסוטה מזל שלא רק שהבחירות הראשונות שלהם הם השחקנים הכי טובים בכיתת הדראפט ב-2 המקרים (לפחות עד עכשיו)
            הם קיבלו 2 שחקנים לבנות עליהם עתיד שמשחקים ב-2 צדדי המגרש

          2. גיא -למרות ויגינס והכשרון יוצא הדופן שלו . מינסוטה לא מתקדמת במאזן הנצחונות. אז מה שווים כל המספרים האלו.
            פורזינגס והחדש של אינדי שווים אשכרה נצחונות.
            שלא נדבר על גין סימונדס שמחזיק כבר את ההרכב השני של הספרס

            1. גלעד

              מוכן להמר שה-MVP הראשון מהמחזור הזה יהיה טאונס

כתיבת תגובה