מעורב אמריקאי ליום שני בערב: "8-6" ולינסניטי בתפוח הגדול הערב / מנחם לס

אליי מנינג, הקוורטרבק של הג'איינטס

טרוף ב-NFC מזרח

ב-NFC מזרח זה "THREE-FOR-ALL". הדבר הבלתי ייתכן ביותר קרה, וזה מה שקרה: המשולש ששונא אחד את השני יותר מכל 'משולש' אחר בפוטבול של ארה"ב הוא ניו-יורק ג'איינטס-וושינגטון רד-סקינס, והדאלאס קאובויס.. הסטוריה ארוכה שזה לא המקום להיכנס אליה.

בקיצור, אחרי השבוע ה-9 ב-NFC המצב היה וושינגטון עם 6-3, הקאובויס עם 5-3, והג'איינטס היו 2-6. לא היתה כלל שאלה מי ינצח את ה-NFC מזרח. אחרי נצחונות מדהימים של וושינגטון ודאלאס, והפסדים לא מדהימים פחות של ניו יורק, היום בבוקר המצב הוא 6-8, 6-8, ו-6-8. בעוד 11 יום הקאובויס והרדסקינס נפגשות למשחק פוטבול שהמנצחת בו עלולה להיות אלופת ה-NFC מזרח, תלוי כמובן מה הג'איינטס – הנמצאת בנפילה חופשית – תעשה. הג'איינטס, בנפילה השנתית שלהם לקראת סוף העונה הפסידו 4 מ-6 המשחקים האחרונים (אתמול בושה של קריעה 0-34 מידי אטלנטה פלקונס), ופתאום ממצב של אלופה כמעט בטוחה היא לא יותר מאחת משלוש.

אז הג'איינטס, אלופת ה-NFL מהסופרבול האחרון, היא בשוויון משולש עם שבועיים שנותרו למשחקים. הדשפנסיב אנד שלהם, ג'ייסון פייר-פאול, הגיב לעתונאים אחרי ההפסד המבייש אתמול: "תשכחו מזה. היינו כאן לפני כן. נמאס לשמוע מזה". בעונה שעברה הם הגיעו מבור השפכין לנצח את הסופר-בול, אז מה יש להתרגש מההפסד הרביעי בששה משחקים?

הרדסקינס, שניצחו את קליבלנד בחוץ 38-21 מאחורי הזרוע הזורקת של קיקר קאוזינס – הקוורטרבק שהחליף את רוברט גריפין III הפצוע – מחזיקים את ה-TIEBREAKERS גם נגד דאלאס וגם נגד הג'איינטס. הג'איינטס, שהתחלקו בנצחון והפסד עם השתיים האחרות, לא יכולים לזכות בכל טייברייקר נגד הרדסקינס או הקאובויס. אבל החדשות הטובות עבור הג'איינטס הן שהם יעשו את הפלייאוף אם ינצחו את שני משחקיהן האחרונים, או כמנצחת הדיביזיה או כ-WILD CARD.

"לינסניטי "מגיע למדיסון סקוור גארדן הערב

התכונני ניו יורק. "לינסניטי" מגיעה הערב אליך לשדרה השמינית רחוב 33. הסנסציה של העונה הקודמת – ג'רמי לין – שהגיע משום מקום, סליחה, מאוניברסיטת הארווארד הבית של היורמ'ים הגאונים וכמעט אף פעם לא של שחקני NBA מלבד איזה ביל בראדלי מפרינסטון, עוד בית יורמ'ים ידוע שפעם לימד שם אחד בשם איינשטיין, מגיעה לתפוח הגדול. חגיגה גדולה הערב. תופים ומצילתיים, הופלה וטרוף.

כיצד יקבלו הקהל? בשבוע שעבר כשמייק ד'אנטוני הגיע עם הלייקרס, הקהל נתן לו דקותיים של שריקות בוז. הוא הרס להם את הקבוצה. אבל אני בטוח שעם לין הקהל יקבלו אחרת כי אחרי הכל הוא הביא לגארדן ערבים של שמחה ואושר. אבל לך תדע את הקהל של ניו יורק: למרות ההצלחה הפנומנלית של הקבוצה בלעדיו, הם עלולים לעלות עליו כי העדיף את הכסף של איזו עיר מוזרה – יוסטון – על בירת העולם. ניו יורק ניקס סירבה לשלם לו 25 מיליון לשלוש שנים כי במחשבתה היו תכניות אחרות לגבי הבק-קורט של הקבוצה, והוא החליט לרעות בשדה אחר. לדעתי הוא עשה את שטות חייו, אבל נחכה ונראה.

אני בטוח שהקהל של ניו יורק לא אכזרי עד כדי כך, והם יקבלו אותו באהבה כשהם נזכרים ב-38 נקודות שקלע נגד הלייקרס, סל הנצחון נגד טורונטו בערב של 28 נק', וסל נצחון נגד דאלאס כחלק מעוד ערב נפלא.

"אני שמח להגיע ולסיים עם העניין. אני מתרגש אך גם מחכה לערב הזה שיהווה מין 'CLOSURE'. סגירת פרק. באופן כללי אני מחכה למשחק ובטוח שיהיה FUN!". בן קבוצתו של לין, ג'יימס הארדן, חווה אותו ספור לפני שבועיים באוקלהומה-סיטי. המדיה אשמה בכל ההופלה. זה הרבה פחות ממה שהמדיה רוצה שתחשוב. אתה חוזר לאולם מוכר, מחבק חברים ששיחקת איתם, משחק משחק כדורסל, מתקלח, וחוזר למלון. המדיה עושה מזה דבר MUCH BIGGER THAN IT IS!".

"אני בטוח שתהיה מעט נוסטלג'יה, אבל טוב לשחק את המשחק ולעבור לפרק הבא!", אמר ג'רמי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. קוד כל תודה על הסיכום מצב על הNFC מזרח, אבל עדיין אני ממש אשמח לכתבה רחבה יותר של תסריטים אפשריים לשני המחזורים האחרונים, עם ניתוח של סיכויי כל קבוצה ומה צריך לקרות כדי שהיא תעלה ומאיפה, ואם אפשר להכניס לחגיגה לחגיגה גם את הבית הצפוני שגם בו יש שתי קבוצות עם 8-6 אז בכלל טוב.
    או שאולי אתה שומר את זה ללפני המחזור האחרון שאז כדי לעשות כזה דבר מספיקה עבודה של תואר ראשון ולא של דוקטורט? את האמת שניסיתי לעשות לעצמי מעין סיכום כזה אבל טבעתי בין כל האפשרויות וסוגי שוברי השוויון וכל הקבוצות. ממש מסובך העניין.
    וכתבת בכתבה ששני ניצחונות מספקים לג"איינטס בכל מקרה וזה לא נכון, כי יכול להיווצר מצב שבו גם שיקאגו (או מינסוטה למרות שקשה להאמין שיש להם סיכוי) תנצח את השתי משחקים שלה בנוסף לעוד קבוצה מהמזרח ואז הג'איינטס בחוץ למרות שניצחו את שני המשחקים שלהם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט