73 / גלעד

אחרי הנצחון הביתי של הלוחמים על הרעמים שהעמיד אותם עם 23-0 בבית (41 רצוף. השיא הוא 44 ובשביל לעבור אותו הם יצטרכו לנצח את אוקלהומה שוב) והחלטתי לראות מה בדיוק חסר ללוחמים בשביל להגיע ל-73 הנצחונות שהם צריכים  ואולי אפילו ליותר..

הלוחמים 46-4 סך הכל, הם שיחקו 27 פעמים בחוץ ו-23 בבית, מה שמשאיר 14 משחקים חוץ ו-18 פעמים בבית. אמנה אותם לפניכם וננסה לראות אם למישהו יש סיכוי למנוע את ההסטוריה.

חוץ – 

פיניקס – W

פורטלנד – W

הקליפרס – ?

אטלנטה – W

מיאמי – W

אוקלהומה – ?

לייקרס – W

דאלאס – W

ספרס – ?

מינסוטה – W

יוטה – W

ממפיס – W

ספרס – ?

מבין ארבעת סימני השאלה שסימנתי הלוחמים ינצחו לפחות פעמיים אבל יש סיכוי לא רע שיפסידו את אחד ה-Wים המסומנים ככה שמחמת הספק ניתן להם כאן 3 הפסדים.

בית – 

יוסטון – W

אטלנטה – W

אוקלהומה – ?

אורלנדו – W

יוטה – W

פורטלנד – W

פיניקס – W

ניו אורלינס – W

ניקס – W

קליפרס – ?

דאלאס – W

פילי – W

וושינגטון – W

בוסטון – W

פורטלנד – W

מינסוטה – W

ספרס – ?

ממפיס – W

גם כאן הלוחמים קיבלו שלושה סימני שאלה אבל בבית הם לא ימעדו מול אחת והם פייבוריטים מובהקים בכל מקרה. אם אני חייב להמר אני אגיד שהקליפרס ינצחו באוקלנד ושהלוחמים יסיימו עם מאזן ביתי של 40-1 ומאזן חוץ של 34-7 וסך הכל 74 נצחונות.

עוד דברים על הלוחמים –

הקבוצות היחידות בליגה שעדיין לא הפסידו ללוחמים הן אורלנדו ואטלנטה שעדיין לא פגשו אותם. 27 קבוצות שכן פגשו אותם הפסידו להם.

הבולס היו אחרי 50 משחקים ב – 45-5.

הרצף של ה+15 נמשך ונמשך ונמשך..

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
44 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Berch
Berch
07/02/2016 7:43:35

קבוצה טובה. אני רואה אותם מתמודדים על אליפות השנה….

רן הנרגן
רן הנרגן
07/02/2016 7:56:40

המשחק מול אורלנדו ב 25/2 בחו ולא בבית. משחק שני של באק טוב באק

משחק החוץ מול יוטה ב 30/3 הוא משחק שני של באק טו באק. ג"ס לא משחקת טוב באולם ביוטה.

שני משחקי החוץ מול הספארס הם משחק שני של באק טו באק (מי בדיוק סידר את הלוז הזה? נציג של הפלח?)

עידו גילרי
עידו גילרי
07/02/2016 8:03:48

גלעד, מספיק להסתכל על היריבות להן הווריורס הפסידו עד עכשיו כדי להבין שמתי גולדן סטייט יפסידו תלוי בהם הרבה יותר משביריבה.
לכן אני לא יודע אם יש לניתוח כזה הרבה משמעות.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/02/2016 8:08:22
הגב ל  גלעד

אם ככה אני חושב שכדאי להכניס בחשבון יותר מהפסד אחד "בלתי צפוי"

עידו גילרי
עידו גילרי
07/02/2016 8:21:25
הגב ל  גלעד

כל זה נכון כל עוד אין פציעה שתשבית את קרי/גרין לתקופה של של יותר מ-10 ימים.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
07/02/2016 8:33:25
הגב ל  גלעד

מה שאתה רוצה להראות זה שכשהם בהרכב מלא אם מנוחה רגילה, זו משימה כמעט בלתי אפשרית לנצח אותם. סמיילי

אם אני לא טועה יש להם גם הפסד אחד בלי תומפסון

גור גולן
גור גולן
07/02/2016 8:37:09

+1 מסכים עם עידו על כך שזה לא משנה היריבה אלא רמת המוטיבציה של גולדן סטייט

ינתי פרזי
ינתי פרזי
07/02/2016 9:00:22

אי אפשר לדעת

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
07/02/2016 9:13:20

למה לעשות מנחוס ???

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/02/2016 9:20:00

1+

גור גולן
גור גולן
07/02/2016 12:28:03

+1
באמת נאחס
אתה חלק מללגס של רועי? 😜

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
07/02/2016 9:16:11

אי אפשר להעריך כזה דבר
יש שיקולים לפני הפלייאוף
אתה הייתי נותן להם הפסד בדנבר ? במילווקי ? בדטרויט ? בדאלאס ?
הליגה הזאת יותר מידי קשה לניבוי בטח ובטח בראקט של 30 משחק

גור גולן
גור גולן
07/02/2016 12:27:36

+10

צביקה
צביקה
07/02/2016 9:26:33

הם בהחלט בדרך הנכונה וזה תלוי בעיקר בהם.

ינון יבור
ינון יבור
07/02/2016 10:30:32

אני מנחש שגם ללא פציעות הם ייתנו מנוחה לכוכבים בחלק מהמשחקים, בטח אם ההפרש מהמקום השני כל כך גדול

סומסום
סומסום
07/02/2016 11:22:53

75. לא פחות.
ישמרו על הבית נקי. בחוץ, הפסד למיאמי או אטלנטה (הקליפרס עדיין בלי גריפין, נו צ'אנס), ועוד 1 מ-2 מול הספרז (שניים מהמשחקים הם ממש בסוף העונה, הספרז ינוחו וג"ס ישחקו על השיא).
ועוד 1 ווילדקארד, איפשהו.
סה"כ עוד 3 הפסדים, 7 סה"כ, 7-75, שיא שיחזיק לדורות – או עד העונה הבאה של הווריורז.

אופיר נ
אופיר נ
07/02/2016 11:43:41

חלאס לנחס אותם…
קודם שיהיו בריאים!

כשיסיימו 60 משחקים יהיה קל יותר להעריך.
יש הרבה בלת"מים בדרך. (גם במשחקי חוץ מול קבוצות פלייאוף סטנדרטיות כמו אטלנטה ומיאמי).

ינון יבור
ינון יבור
07/02/2016 11:47:58

כמה בק טו בק עוד יש להם? האם נשאר להם סשן של 4 משחקים ב-5 ימים?

דובי
דובי
07/02/2016 11:49:54

הפסדים לא בהכרח מגיעים מול הגדולות. אלה דווקא המשחקים שאליהם מתכוננים ומגיעים דרוכים ומוכנים. ולראייה סן אנטוניו קליבלנד והלילה אוקלהומה.
הפסדים מגיעים כתוצאה מיום דפוק, פציעות, בק טו בק קטלני או מנוחות יזומות. בדרך כלל, אפילו אצל הקונטנדריות, זה מסתכם בערך ב15-20% מהעונה.
הגדולה של ג"ס העונה היכולת לשמור פוקוס מלא לאורך 50 משחקים עד עכשיו ולהימנע כמעט לחלוטין מכל אלה.

ינון יבור
ינון יבור
07/02/2016 12:12:08

בדקתי – עוד שמונה בק-טו-בקים, שזה נשמע לי הרבה. כמו כן, עוד שני סשנים של 5 משחקים ב-7 ימים (בק-טו-בק, מנוחה, משחק, מנוחה, בק-טו-בק).

הם יפסידו לא מעט עוד. לדעתי יגיעו לפחות ל-10 הפסדים.

ינון יבור
ינון יבור
07/02/2016 12:13:42

אגב, הסצנריו של להפסיד כי כולם משחקים ועייפים אינו היחיד. הסיבה יכולה להיות שלא משחקים עם כל הכוכבים בגלל העומס.

דובי
דובי
07/02/2016 12:13:52

עדיף להפסיד קצת ולא להגיע טחונים לחלוטין לפלייאוף.

דובי
דובי
07/02/2016 12:14:18
הגב ל  דובי

מה שנקרא מנוחה יזומה ע"ש פופוביץ

סומסום
סומסום
07/02/2016 12:16:34
הגב ל  דובי

אבל ג"ס ממולכדים לגמרי, בגלל השיא. הם חייבים להיות פול-און עד סוף העונה הרגילה. בדיעבד נהיה כרגיל חכמים יותר להגיד, אם זה שחק אותם בפלייאוף, או שלהיפך, הביא אותם במוכנות שיא.

דובי
דובי
07/02/2016 12:34:33
הגב ל  סומסום

זה מירוץ מסוכן, אבל כמה פעמים יש לך אפשרות לשבור שיא היסטורי כשכל הכוכבים בשיאם?
אני מסכים איתך ומאמין שיילכו על זה בשיא הכוח.

סומסום
סומסום
07/02/2016 12:41:21

ואני חושב שעדיין לא ראינו את המיטב של קארי. את זה הוא שומר לסוף העונה.
נסיון להיכנס לראש שלו: לבחור יש כמעט הכל. הוא מוכתר כבר כשחקן הכי טוב בעולם, הוא יהיה MVP עונה שניה ברציפות, ובדרך ישבור עוד כל מיני שיאים (שלשות במשחק, אחוז לשלשות, לא משנה). יש לו כבר טבעת אחת, בדרך לעוד כמה. מה עוד נשאר, כדי להציג איום על MJ בכבודו ובעצמו?
נשארו לו שני תארים: אחד, שיא הנצחונות בעונה. זה בדרך.
השני: MVP של סדרת הגמר. לא יודע, כשאובמה אירח אותם והזכיר את איגי, מצטיין סדרת הגמר האחרונה, ראיתי משהו מנצנץ בעיניים של סטף. את זה עדיין אין לו – ואלוהים ישמור מה יקרה בסדרת הגמר הקרובה. אנחנו נראה סטף אקסטרה. להדק את החגורות.

סטפן
סטפן
08/02/2016 1:04:09
הגב ל  סומסום

+100000000
מה שיפה אצלו בניגוד לרוב הסופרסטארים האחרים זה שאם לא ילך לו יותר מידי אתה יודע בוודאות שזה לא יבוא על חשבון הצלחת הקבוצה לצורך הדוגמה ווסטברוק בלי דוראנט היה הופך את העולם ו הקבוצה שלו בשביל האי וי פי גמר גם אם הוא היה יודע 'ששחקן אחר עושה את העבודה

no funny shtuff
no funny shtuff
08/02/2016 6:26:19
הגב ל  סומסום

1+

עגל
עגל
07/02/2016 13:08:09

הלוואי וישברו את שיא הנצחונות של שיקגו. אין לי בעיה עם זה בכלל.
רק שיפסידו לקליבלנד בגמר, אינשאללה אמן.

עגל
עגל
07/02/2016 17:57:02
הגב ל  ברץ

🙂

יונתן שגב
יונתן שגב
07/02/2016 21:20:11
הגב ל  עגל

בלאט פוטר אתה יודע…

הארפר
הארפר
07/02/2016 18:28:37

מישהו יודע אם קבוצה כלשהי עברה עונה בלי שני הפסדים ברצף?

גור גולן
גור גולן
07/02/2016 20:05:18
הגב ל  הארפר

לייקרס ופילי
הם עושות רצפים של 10-20 לא של 2 😃

אסף
אסף
07/02/2016 21:15:10

לדעתי עוד שלושה מוקשים שלא סומנו: מיאמי הלא צפויה וממפיס המתאוששת חוץ, הסוסים השחורים מבוסטון במפרץ.בקיצור ירידת מתח קלה ופציעות שהחלו לתקוף אותם העונה ייסגרו את העונה על 70 נצחונות, בהחלט הישג נפלא אבל לא שיא.
לעומת זאת הרצף של הנצחונות כאשר מובילים ב-15+ פשוט הזוי (עד כה 96 משחקים) וסטף צריך רק עוד 7 משחקים עם שלשה אחת לפחות כדי לשבור את השיא של קרובר מה שכנראה יקרה

גיא
גיא
07/02/2016 22:25:28

הסיום עונה הרבה יותר קשה
עייפות
פציעות
הם לא יגיעו ל-70 ניצחונות

no funny shtuff
no funny shtuff
08/02/2016 6:33:29

לדעתי הם ישברו את השיא. מבחינת שחיקה, רוב המשחקים נגמרים באמצע הרבע השלישי (גם מול הת'אנדר זה היה אמור לקרות).
וכמו שכבר נכתב, לא בכל עונה אפשר לשבור שיא משמעותי והיסטורי, כזה שמכניס קבוצה לדיון הקבוצות הגדולות בהיסטוריה.