מעורב הופס ליום ששי: כספי אינו באליפות השלשות / בלייק גריפין. לאן? / מנחם לס

 

חזרנו מ-29 שעות בים,  והגיע הזמן למנוחה על היבשה ליומיים-שלושה לפני שמתחילים את הנסיעה צפונה הביתה. אז יאללה. מדגדג באצבעות לכתוב קצת.

1. עמרי כספי אינו בין המשלשלים

אחרי שסטפן קרי אמר שיש לו מחשבות שניות בקשר להשתתפות בתחרות השלשות באול סטאר, הוא הודיע היום (אתמול) שהוא משתתף.

יצטרפו אליו:

*קליי ת'ומפסון

*קייל לאורי

*כריס בוש

*כריס מידלטון

*דווין בוקר

*ג'ייג'יי רדיק

*ג'יימס הארדן

2. לאן מופנות פניו של בלייק?

כשסטיב בלמר הודיע הערב ש-"חייבות להיות השלכות חמורות למעשהו של בלייק גריפין", היה ברור לי שימיו כשחקן הקליפרס ספורים, ושכל הספורים שהגיעו היום מאל איי בקשר לטרייד של גריפין נושאים בשר.

אז הדבר כמעט ברור: בלייק גריפין לא יכול להישאר בקליפרס. לא אחרי ששבר ידו בשליחה מהלומה ישירה ללסתו של עוזר מנהל הציוד של הקבוצה מריאס טסטי שתימנע ממנו – שהיה פצוע עוד לפני המהלומה – עוד 6 שבועות של משחק. כל עיתוני לוס אנג'לס וכל האתרים מדסקסים את עתיד הקליפרס ללא גריפין כי הדיעה הכללית הרווחת היא שבקליפרס הוא לא יכול להישאר. מסתבר שהדיבורים על מין טרייד עליו התחילו עוד לפני 'החבטה', ועתה  מדובר על יותר מגריפין לבדו. עתה מכניסים את כריס פול לחבילה, ומדברים על החלפת האדרת של הקבוצה מהטבור. אני לא יודע אם מה שכתבתי MAKES SENSE, אבל מה שהתכוונתי לומר הוא שהדיבורים הם שבקליפרס עומד לקרות שינוי מהגרעין, ולא רק תפאורה בדמות ג'מל קרופורד. מדובר על גריפין ופול, שזה כמו טרייד על סטפן קרי וקליי ת'ומפסון בגולדן סטייט: אתה עושה טרייד על השניים, אתה משנה את הקבוצה מאדומה לצהובה, מבית"ר י"ם לסכנין.

בואו נשאיר את ה-PACKAGE DEAL של "גריפין + פול" בצד, ונדבר קודם על גריפין כי הטרייד שמדברים עליו הוא "קודם גריפין ואז נראה הלאה", ולא "גריפין ופול עבור…כרמלו אנטוני וארון אפללו".

(לאן?)

זאת אומרת שאנחנו מדברים על שני סוגים של טריידים. האחד הוא הידוע כאן כ-"LIKE FOR LIKE DEAL" – אחד-על-אחד, שום תוספות לא מתקבלות, או "שניים עבור שניים": אתה נותן אותו ערך שאתה מקבל. הסוג השני של טרייד הוא "כוכב אחד נגד כמה טובים": טלנט גדול אחד נגד סכום של כמה טלנטים קטנים".

*ה-"LIKE FOR LIKE" הפופולרי ביותר הוא בלייק גריפין עבור קווין לאב. השאלה של 'מי טוב ממי' היא פילוסופית יותר ממעשית כי כל אחד מהם טוב מהשני בדברים מסויימים, ונופל מהשני בדברים אחרים. העובדה הפשוטה היא שעם בלייק הקליפרס לא הגיעו בינתיים לשום מקום. הקאבס הגיעו לגמר ה-NBA בלי קווין לאב. אין מכנה משותף להשוואה. שניהם הם כנראה הפואר פורוורדים הטובים בליגה וכל אחד יכול להביע את עדיפותו. לאב הוא קלעי 3 טוב בהרבה; בלייק הוא אתלט עליון. ללאב היו את הבעיות שלו בקליבלנד, והוא בן לוס אנג'לס. עם דיאדרה ג'ורדן הקוטף את הריבאונדים שבקאבס קווין לאב קוטף, קווין יוכל להתמקם בפרימטר ולקבור את שלשותיו. בקאבס לברון ובלייק יכולים להוות צמד ארסי ביותר: היריב לא יידע על מי לעשות דאבל-טים קודם. אז אולי יעשו על שניהם, ואז יישאר שחקן אחד לשמור על שלושת הנותרים.

*טרייד שני שמדובר הוא בלייק ולאנס סטפנסון עבור כרמלו אנטוני וארון אפללו. בניו יורק אבד הכלח על כרמלו. אין נביא בעירו. בלייק יתקבל בתפוח הגדול כ-'מושיע החדש', ולאנס סטפנסון הוא בן ברוקלין, ובניו יורק הוא ירגיש בבית. כרמלו הביע את רצונו לשחק בעיר המלאכים כבר מזמן, וארון אפללו יהיה מחליף אדיר לכריס פול מהספסל.

*סוג אחר של טרייד הוא "TALENT VS NUMBERS": אתה נותן כוכב-על עבור כמה שחקנים שערכם הוא בערכם המתווסף, סכומם. במילים אחרות – הכוח הוא בכמות השחקנים. הוושינגטון פוסט כותב על טרייד שניכנס לדיונים גם במשרדי הויזרדס וגם בפליפרס: הויזרדס שולחים את בראדלי ביל, אוטו פורטר, ג'רד דאדלי, ננה, ושחקן דראפט סיבוב ראשון UNPROTECTED עבור גריפין, סטפנסון, וסיג'יי וילקוקס.

*המג'יק מציעים את ויקטור אולדיפו וטוביאס האריס עבור בלייק. לדעתי הקליפרס ירצו יותר, אבל ההצעה הזאת נמצאת כבר על השולחן.

*הסלטיקס מציעים את אברי בראדלי, ג'יי קראודר, ואת בחירת הסיבוב הראשון של הנטס השייכת לבוסטון עבור בלייק. מה שהסלטיקס משוועת לו הוא סופר-סטאר. הטרייד הזה יעשה את הטריק.

3. גולדן סטייט מבקרת את הנשיא אובמה

(והנשיא, אוהד הבולס, מכניס להם אחת תחת החגורה! הקשיבו!)


למקרה שלא קלטתם, הוא אומר "אני שמח שהקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה מבקרת אותי בבית הלבן אפילו אם רק שחקן אחד מעונת 1995-6 – סטיב קאר – הופיע היום.

טוב, אחרי שהוא הכריז על שיקגו של 1995-6 כגדולה מכולם, הוא מברך ומתבדח עם שחקני ג"ס!

4. ביירון סקוט על TRYOUT של 3.5 חודשים

קשה להאמין שביירון סקוט הוא מאמן הלייקרס כבר שנה וחצי. הרקורד שהוא יושב עליו הוא 102-31. זה הרבה יותר הפסדים מנצחונות, אע"פ שיש לו סגל צעיר – סגל צעיר מצויין שכבר העונה יביא לתוצאות (כפי חשבו אוהדי לייקרס צעירים חסרי נסיון כדדי וגור גולן) – הסגל הצעיר של ד'אנג'לו ראסל, ג'ורדן קלרקסון, ג'וליוס רנדל, ולארי נאנס ג'וניור, אינו רע יותר מכל סגל צעיר אחר בכל קבוצת ליגה, אבל גם לא טוב יותר. עשו מהסגל הצעיר הזה 'קבוצה אלופה בעוד שלוש שנים' בעוד שהוא סגל צעיר רגיל ביותר ברמה שלכמעט כל קבוצה יש עם הבדל 'קטן' אחד: לקבוצות האחרות ישנם גם שחקנים מלבד הסגל הצעיר, בעוד שללייקרס זה כל מה שיש לה. סליחה, שכחתי את רוי היברט ושלום עולם.

למעשה הקבוצה כל כך גרועה שאוהדים נאמנים כאלי לס, דקסטר, ומומי, נעלמו ונאלמו בכל הקשור ללוס אנג'לס לייקרס. הם לא מדברים עליה ולא מזכירים את שמה כאילו שאף פעם לא היו ג'רי באס, ג'רי ווסט, או מג'יק ג'ונסון. לפחות שיאמרו עליה את 'תפילת האשכבה'. אבל מאומה? פיות נעולים כמו הזהב בפורט נוקס? האם הם לא מבינים ש-"הניסיון הגדול עם הצעירים" נפל על פניו והלייקרס לא יתרוממו מהנוק-אאוט לפני 2020 כפי שפעם נבאתי, ואז העברתי את שנת ההשכמה והכניסה לעולם הרלוונטיות של ה-NBA ל-2022? אני עדיין מהסס אם לזוז עוד שנתיים קדימה ולעבור ל-2024, אבל כאן אני עדיין מחכה.

הבעייה של ביירון סקוט היא שאיש לא נותן לו אורכה עד 2022 להראות סימני בריאה מחדש. התאריך שנתנו לו הוא סוף העונה הזאת, ואם הוא לא מראה תוצאות, הוא יכול להתחיל לחפש ג'וב באיזה קומיוניטי קולג' בקליפורניה.

זה מה שכותב מייק ברסנהן מהלוס אנג'לס טיימס, אוהד ידוע של הלייקרס ומורשתה: "אני חושש מאד שאם הלייקרס לא תראה שיפור ניכר בחצי השני של העונה ביירון סקוט לא יהיה המאמן בעונה הבאה". הוא ממשיך:

It swerves the conversation toward Scott in the second season of his four-year, $17-million deal. Only one more year is guaranteed, and the Lakers have shown no fear in this department. Mike Brown was fired with $10 million and almost three years left on his contract; Mike D’Antoni was given more than half of the $4 million he was owed after resigning in 2014 with one more year on his deal..

Scott has been criticized for being too rough on the Lakers’ youth, and losing them in the process… The fans wonder whether the game has charged past him in the budding era of analytics.

He’s not going to change. Not at age 54.

ביירון סקוט הגיב: "אני מי שאני. זה נכון שאני לא קל על הצעירים. פט ריילי לא היה 'קל' איתנו כשהיינו צעירים בלייקרס. לארי בראון לא היה קל איתי (כששיחק באינדיאנה, מ.ל). אני לא מאמין שנכון להיום ולכדורסל המודרני בדור הסושיאל מדיה אינך יכול להיות תקיף וחריף עם צעירים שאולי אף פעם איש לא דרש מהם להוכיח את מה שאני דורש מהם: שעל אף שהם צעירים, עליהם לשחק כגברים בין גברים עם גברים. איש לא סופר את השנים. אין דבר כזה 'צעירים' בליגה הזאת. ישנם שחקני כדורסל טובים, וישנם שחקני כדורסל פחות טובים".

“I am who I am,” Scott told The Times. “Pat Riley wasn’t easy on us. Larry Brown wasn’t easy on me [in Indiana]. I think that’s the reason I was successful because I had a coach that pushed me and tried to get the very best out of me.

“As far as I’m concerned, I’m no different. I want to see how great these guys can be. I want to push them to the limit. I want to push them to things they’ve never done before. If that’s being too tough, so be it.”

לזכותו של סקוט חייבים לציין שעליו מוטל תפקיד נוסף: לכבד את שנת הפרישה של קובי. לפעמים הוא משחק ולפעמים לא. לפעמים הוא טוב מאד ולפעמים הוא רע מאד. אבל הוא חייב לתת לו לשחק כשהוא מתלבש לשחק, ולהשאירו על הפארקט אפילו כשהוא מפשל.

סקוט  טוען להגנתו שהצעירים צריכים קצת יותר זמן: "לפני 4 שנים כולם לעגו על גולדן סטייט שהם משלמים לסטפן קרי יותר מדי כסף. זה כל מה שיש לי לומר".

הבעייה שלו היא שאיש לא יחכה ארבע שנים. ארבעה חודשים זה המקסימום שיש לו.

5. ג'ו ג'ונסון לא יבקש טרייד

לפי הניו יורק פוסט ג'ו ג'ונסון, השוטינג גארד עם החוזה המטורף שנתנו לו, יבקש מקבוצתו הברוקלין נטס לא לנסות לחפש טרייד עבורו לפני סיום חוזהו, והוא ינסה במקום לקנות את חוזהו (BUYOUT).

ג'ו ג'ונסון הוא שנתיים מאז האול סטאר האחרון שלו, והוא בעונתו החלשה ביותר מאז 2002-03 כשהוא קולע העונה 11.3 נק' למשחק. הוא גם בשנה האחרונה של חוזהו ל-6 שנים עבור 119 מיליון. ג'ו ג'ונסון הוא בצד השני של הגבעה – והירידה התחילה די בעוצמה – והוא לא יעניין אף מינסוטה או מילווקי. אבל הוא יכול להיות סחורה מעניינת לקבוצה המתכננת ריצה ארוכה בפלייאוף בתקופת הטרייד המתחילה בקרוב.

הוא אמר לטוני ווסקווז מה-RECORD:

 

I’m a professional, man,”  “Obviously this late in my career this isn’t the ideal situation. Obviously. But I’m not forcing anything, I haven’t went to management and asked for anything. I come to work day in and day out to compete and have fun, that’s what it’s about. And whatever happens, happens. Obviously this is a tough situation, but we’re all in this together and everybody in this locker room is who we’ve got. So no pointing fingers, we’re just coming out and just competing.”

לא משנה שאמריקאי כמוהו חייב לדעת שלא אומרים "I HAVE WENT" אלא "I HAVE GONE", אבל הכוונה מובנת. אני לא יודע מה החשש שלו בקשר לנטס כי אף קבוצה לא תרוץ אחרי שחקן כמוהו בדעיכה עבור 25 מיליון לשנתו האחרונה, אבל אם הוא מציע BUYOUT או אפילו BUYOUT חלקי, אז יש על מה לדבר.

לג'ונסון אין כל היסוס בדבר אחד: "אני עובר רק לקבוצה עם סיכוי לנצח את הכל. זה הדבר היחיד המעניין אותי. אני מאמין שיש בי עוד שנתיים טובות לתרום, אבל רק לקבוצה מהעשירון העליון. למרות שהוא בעונתו החלשה ביות מתריסר האחרונות, בחודש ינואר הוא העלה פתאום את ממוצע קליעתו מ-39.5 ל-48.5%, ו-47% נהדרים מהשלוש.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. 1. חבל..
    2. לא מאמין שבלייק יעבור בטרייד למרות הספקולציות. הוא נקודת המפנה בהסטוריה של הקליפרס וקשה להאמין שיזרקו אותו.. הוא גם צעיר יותר מפול ובהחלט שחקן לבנות סביבו.
    3. פשוט מאמן גרוע. היו צריכים לפטר אותו אתמול
    4. על חוזה מינימום או קצת יותר עד סף העונה הוא עוד יכול לשנות מומנטום בפלייאוף

  2. -האמת? מול שמות כאלה כספי היה רק מביך את עצמו.
    ג'ו ג'ונסון אוברייטד אמיתי.
    -הביצה של מאנו חשובה יותר מהביצה של פארקר בפלייאוף,אפשר רק לקוות שהיא תחלים בזמן.

    1. מביך את עצמו? למה? הוא גנב משהו ממישהו שהוא מקום שישי בNBA היום מהטווח הזה?
      הוא פרץ לשרתים של הNBA ושינה משהו באחוזים שלו?

  3. אף אחד מהטריידים שהוצעו פה על גריפין לא עושה יותר מדי הגיון בעיניי. תמורת קווין לאב? תמורת כרמלו ואפללו? גריפין שווה הרבה יותר מזה. זה נראה לא טוב כרגע תדמיתית וגם נראה שהקליפרס (לכאורה) מסתדרים טוב בלעדיו, אבל אין להם מה למכור בצמרת בלעדיו. להיפטר מכריס פול בנוסף זה כבר סוג של התאבדות. אני במקומם הייתי פשוט מחכה ונותן לסערה לחלוף, ונותן לו לחזור לעניינים.

  4. שיעשו טרייד גריפין וקרופורד תמורת לברון
    ואז קליפרס יצטרכו לפתור את הבעיה בעמדה 4 במקום עמדה 3.
    או עדיין 3 אם לברון ישחק 4. אבל לפחות יהיה מי שישמור את הדוראנטים והלאונרדים של הליגה

  5. שום כלח לא אבד על מלו בניו יורק. להפך, הוא זוכה לעדנה.
    ההפסדים לא נזקפים לחובתו אלא כחלק מהתהליך, ממוצע הנקודות שיורד והאסיסטים המתרבים, יחד עם פוזת המנטור שהוא אימץ כלפי הפורזינגיס, הופכים אותו ליקיר הניקס ניישן.
    כרגע התכנית נראית כמו ניקס משופרת סביב כרמלו משופר.
    אין מצב שבעיצומו של תהליך מפרקים את הקבוצה, ועוד בשביל המטרוסקסואל הג'ינג'י חמום המוח.

    1. מסכים איתך דובי ראיתי את הניקס 4 פעמים השנה ופשוט הייתי בשוק מהמשחק של כרמלו הוא משחק אחרת לגמרי ובאמת נראה הרבה יותר טיב ביחד עם הקבוצה

  6. ברק אובמה, היה ונשאר הרוקסטאר מס' 1 בעולם. נתגעגע. ברור שהכל כתוב לו מראש, אבל איזה תסריטאים הוא מעסיק, מיליון דולר.

    הקאבס לא מסתירים את האול-אין שהם נמצאים בו, מתחיל להיות קצת פאתטי כי נדמה שמה שלא יעשו, ג"ס תחייך בקלילות. אבל אין להם ברירה, לכן גריפין הוא הגיים-צ'יינג'ר מבחינתם, אם לא העונה אז אולי לא תהיה הזדמנות יותר בתקופת לברון, ולא תהיה הזדמנות לטרייד כזה משמעותי העונה.
    לא יודע כמה זה בכלל ריאלי, אבל על הנייר, נדמה לי שגריפין יכול לתת להם תשובה הרבה יותר טובה מול האתלטיות של דריימונד גרין ואנדרה איגואדלה.

    1. גריפין ולברון יחד באותה קבוצה.
      מתנגן לי בראש "ים של דמעות בשתי עיני…"
      (קליבלנד הופכים ליעד השנוא ביותר עבור צוותי שיפוט)

  7. הרבה יותר הגיוני –
    אל הורפורד לקאבס (שדרוג רציני בהגנה)
    קווין לאב לקליפרס (מתאים בהרבה מגריפין לציוות עם דאנדרה)
    גריפין לאטלנטה (יקבלו סוף סוף את האול סטאר שאולי יעזור להם להשתדרג)

      1. בגדול אתה צודק – אבל את השמועות העקשניות שמתרוצצות באתרים השונים, לא אני התחלתי…
        (וקשה לי לראות את הקליפרס מקבלים תמורה גדולה מלאב)

        1. דווקא לי טרייד עםבוסטון על קראודר (שהחוזה שלו הוא עכשיו אחד הטובים בליגה) גבוה (לי/אוליניק/שניהם) והבחירה של הנטס נשמע עדיף.

    1. טרייד משולש כזה לא אפשרי, כי השכר של הורפורד הרבה יותר נמוך (הלוואי על כולנו עד לפנסיה, כן) מאשר שני הסופר-סטארז. אטלנטה תצטרך לתת עוד משהו ברמת ספולושה-קורבר. אבל המחשבה על טרייד של הורפורד הכי מוצדקת, הוא תיכף גומר עונה ומשתחרר בחינם, הוא יקבל מקס' בוודאות בכל מקום אחר, אטלנטה חייבת לנסות לחלץ מזה משהו.

      1. מייק סקוט + הורפורד תמורת לאב, לאב תמורת גריפין.

        על מייק סקוט הם יכולים לוותר (להבדיל מקורבר, שיהיה הנהנה העיקרי מהגעתו של גריפין)

  8. 1. עם כל הבאסה שבדבר – הוא לא מתאים לתחרות שלשות, הוא אפילו לא יסיים את הכדורים בזמן.

    2. לייקרס מוכנים להציע את חצי מהסגל כולל 100 מליון דולר לבזבוזים😃 ורגע ברצינות – כרגע אני לא רואה אותו מועבר בטרייד, יכול להיות שזה ייקרה אפילו סיכוי גבוה אבל לדעתי הקליפרס לא יירצו לעשות מהלך שיכול לפרק אותם.

    4. א. מעולם לא אמרתי שרק הצעירים יספיקו… הם בסיס מצוין וראסל, רנדל וקלארקסון הם בסיס אדיר לעתיד – עדיין מאמין בזה בלב שלם! רנדל כבר העונה הוא איש של דאבל דאבל, ראסל מראה ניצוצות ומשפר את יכולתו בחצי השני של העונה, קלארקסון כבר הראה בעונה הראשונה שיש לו את זה והוא יכול להיות שוטינג משמעותי ליד רכז מצוין.
    ב. הלייקרס לא ייקחו אליפות עוד 3 שנים ״רק״ עם הצעירים. הם ייקחו ברגע שיביאו כוכב גדול – ואל תגידו שזה לא ייקרה אהל לייקרס הם עדיין מועמדים לקבל את דוראנט ועדיין מועמדים לווסטברוק שידוע לכולם שהוא מאוד רוצה לחזור לאל איי.
    ג. אחת הבעיות הגדולות ביותר של הלייקרס זה ביירון סקוט! מאמן בית שימוש כמו שאני ומומי אוהבים לקרוא לו. הוא לא יכול ללמד זבוב לזמזמם אז להצליח לאמן סגל צעיר הוא יצליח??? דבר ראשון ״בבריאה מחדש״ זה לפטר אותו ולהגיד לו שלום ולהתראות לתמיד!

  9. גריפין וסטיבנסון תמורת קראודר, אוליניק* בראדלי ובחירת דראפט סיבוב ראשון. נראה לי עסקה שווה לשתי הצדדים.
    יהיה מעניין לראות את גריפין בירוק.
    *את אוליניק אפשר להחליף בסאלינג'ר או מישהוא אחר משחקני הפנים של בוסטון שהקליפרס רוצה.

  10. בלייק על קווין לאב
    טרייד שפותח דלתות לשתי הקבוצות,
    קליבלנד מצדה מקבלת שחקן טופ 8 בליגה..
    קליפרס מקבלת את מה שהיא חיפשה,
    לאב יהיה זמין יותר לשלשות שלו…
    גריפין ימשיך לקפץ ללא דיאנדרה

    1. קליבלנד יצטרכו לתת עוד משהוא קווין לאב פחות טוב משמעותית מגריפין. חוץ מזה, אני לא חושב שגריפין מתאים לשחק לצד לברון. לברון צריך ריווח לחדירות שלו, כשתומפסון וגריפין משחקים ביחד יהיה פקק בצבע ולקאבס יישאר רק לזרוק מבחוץ או ללכת לפוסט.

      1. דווקא הרכב של קיירי-סמית'-שמפארט-לברון-בלייק נשמע מדהים על הנייר בלייק בפנים זה כל כך מגנט של דאבל טים שהם יוכלו תמיד למצוא את השלשה הפנויה

        1. מדהים על הנייר עד שמגיע סנטר ודורס את גריפין בצבע. אין לגריפין את הפייטריות שיש לגרין כדי להתמודד עם סנטרים רציניים.

            1. גריפין לא חי בצבע הוא אוהב את המיד ריינג'. נגד הספרס בעונה שעברה זה עבד לא רע עם דיאנדרה שלא קולע בכלל.. פשוט יצטרכו לשחק על בלייק ככה שרוב הזמן יהיה עליו דאבל טים. אבל זה אומר להוציא את הכדור מהידיים של לברון וקיירי

          1. זריקת המיד ריינג' של גריפין לא יציבה והוא לא איום כמו לאב. האיום האמיתי של גריפין זה משחק עם הגב לסל ופיק אנד רול. נגד הספארס זה עבד כי איתו היו שחקנים שאהבו לזרוק מבחוץ לברון וקיירי מעדיפים וטובים יותר בלהיכנס פנימה.

      2. מסכים, אני לא רואה איך קליבלנד משלבים את ה-2.
        למעט מקרה אחד – גולדן סטייט.
        סמול בול עם בלייק כסנטר, לברון PF, קיירי, ועוד 2 בכנפיים יכולים להאט את הלוחמים.
        רק מה, אם הספרס מגיעים לפיינלס, הרכב שכזה חוזר הביתה מובס.

  11. בוש בתחרות השלשות כי ביטלו את התחרות של השוטינג סטארס שהוא זכה בה 4 שנים רצוף וככה הליגה מפצה אותו

  12. מה אתם אומרים על גריפין ותוספות (סטיבנסון וכאלה) לאוק', דוראנט עוזב לקליפרס (סוף סוף ישחק עם רכז אמיתי ויוכל לפרוח), ואולי אוק' תוכל לעשות טרייד על איבקה תמורת איזה תחליף סביר לעמדה 3?

  13. מומי אהב את המעורבב לשישי על הבוקר
    מומי בחיים לא היה עושה טרייד בין גריפין ללאב , זה דילמה קשה מאוד על הקליפרס . טרייד על כרמלו ??? הרעיון הכי גרוע מאז שמומי הציע ערב חילופין לסילבי
    אין היום שחקן ששווה טרייד כזה אולי 2-3 שחקן

  14. וואלה, ביזיון שכספי לא בתחרות, ועוד על חשבון הארדן שהוא חושך מהשלוש העונה, ובוקר שעם כל הכבוד הוא רוקי ויהיו לו עוד הרבה הזדמנויות לאולסטאר.

    1. דווקא בוקר מגיע לו במיוחד שלא הכניסו אותו למשחק הצעירים (והוא גם קולע באחוזים מצוינים והשחקן הכי טוב של הסאנס כרגע)
      הארדן ובוש זה סתם

  15. לאב, רדיק, פול, קרופורד, קצת יותר מדי מהשלוש..
    גריפין הוא הדמות המשלימה הטובה ביותר לפול, שחקן בדמות הזאת צריך לעלות בטרייד

  16. מעורב מעולה, תודה!

    1. זה טוב לכספי, הוא קלעי שלשות טוב, אבל לתחרות הוא פחות מתאים, אני בספק אם הוא היה מצליח לזרוק את כל הכדורים בדקה.

    2. באלמר איש עסקים, הוא יודע למכור מניה בזמן הנכון, וכרגע לא רק שהוא צריך את גריפין, הערך שלו יחסית ברצפה, לא רואה אותו מוותר עליו השנה.
    ולעשות טרייד על פול? בכלל מיותר.

  17. מה שאולי יהיה טוב בטרייד על לאב זה שלקליפרס תיהיה האפשרות להחתים את הטאלנט הלוהט של 2017 – ראסל ווסטברוק .כולם דיברו על זה שהוא ילך לליקרס אבל למה לא לקליפרס (גם בל.א) . תחשבו על זה לאב מגיע. שולחים את פול תמורת נזיד עדשים . ואז ב2017 דוראנט וראס נוחתים בקליפרס על מקס (או שיוותרו על חלק מהשכר בכדי להיות ביחד).
    חמישיה של ראס – רדיק -KD – לאב – ודיאנדרה . פשוט מפחיד מידי . גם ראס לבדו עם לאב ומה שיצליחו להביא מהטרייד על פול יכול להיות מאוד טוב…

  18. אני הייתי חושב על גריפין תמורת קאזינס, לקינגס יאפשר להעביר את קאולי סטיין לעמדה 5 שנראית לי יותר נוחה לו וכגיבוי יש את קופוס,
    ייצור שני גבוהים דינאמיים וזריזים שלא לדבר על הלובים שרונדו יסדר לו,
    מבחינת הקליפרס יכולה להיות השלמה טובה בהגנה עם ג׳ורדן שיחפה על קאזינס והתקפית בוגי יכול לשחק גם מחוץ לצבע ולהיות יעיל.
    המינוס בעסקה שלדוק יהיה עוד מקרה ראש בסגל אבל אולי לצד וותיקים כמו כריס פול ופירס יהיה מי שישפיע עליו לחיוב, מבחינת גריפין הוא יורד כביכול מקונדיטורית לקבוצה שנאבקת על פלייאוף אבל יש לה בהחלט פוטנציאל עליה והתפתחות.

  19. מנחם טור נפלא.
    אני לא חושב של.א מטורפים .
    גריפין עשה שטות אבל בל.א לא מחנכי הדור ( אא"כ מדובר בבעלים גזען ).
    לכל היותר יקרצו בעין לגריפין ויגידו לו שהוא מושעה נניח לאורך כל העונה הסדירה ככה יבוא רעב ,חד ומלא מוטיבציה לפלייאוף.
    מה שכן אם ל.א תיכשל בפליאוף ייתכנו שינויים מרחיקי לכת ואז אף אחד לא בטוח כולל ריברס כמובן.
    מה זה כישלון ? לא להגיע לפחות לגמר אזורי .
    וקשה להאמין שהם יגיעו כי יש לפחות 3 קבוצות שטובות מהן משמעותית .

  20. צפיתי במשחק 51 הנקודות של קרי וחשבתי באופן כללי על ג"ס.

    כמו כל אדם נורמלי, אני אוהב את צפון קליפורניה ואת ס"פ, אבל לקבוצה מאוקלנד אף פעם לא התחברתי יותר מדי. בשלושים השנים האחרונות הם תמיד היו האחיין הקטן והמסכן של החונטה השלטת בל"א. פה ושם הבלחה בנוסח ראן DMC, אבל עד תקופת קרי-תומפסון-גרין-קר, מעולם לא היתה להם אפילו הצצה על גמר המערב. אפילו המלכות מסקרמנטו הגיעו יותר קרוב.

    והנה – מפלצת שלועסת את הליגה כבר שנה שניה ברציפות, ועוד היד נטויה. ומיהם שלושת ראשי המפלצת? שחקנים אחד אחד הום-מייד, שנבחרו במקומות 7, 11 ו-35 בדראפט. יותר ספורטיבי מזה, יותר צודק מזה, לא יכול להיות.

    באחרונה דובר כאן על האפשרות שדוראנט ינחת בקבוצה. ועכשיו, לך תדע, אולי גם גריפין על המדף. אין לי שום בעייה ספורטיבית עם אפשרות כזו. מי שמצטרף היום לג"ס מוריד את הכובע ואומר תודה על ההזדמנות לאסוף טבעות. החשש שלי הוא שכל תוספת חזקה מדי לקבוצה עלולה להפר את המאזן ה(כמעט)מושלם שבו היא נמצאת.

    וסטף קרי רולס.

  21. תודה על כל התגובות. אנחנו בג'ופיטר, שם גרנו 8 שנים לפני שעברנו לפאלם ביץ' גארדנס לארבע שנים. יום גשום, וזה אידיאלי לבקר חברים וידידים.
    להשתמע בסופרבול!

  22. כל קבוצה יכולה לקחת את גריין וחחן תמורתו פח אשפה …
    הכי מתאים גריפין תמורת קווין לאב , אז קליבלנד יחד עם לברון סמית ובלייק תגיע מהר למקום הראוי לה פח אשפה ..
    וקליפרס הופכים למועמדים רציניים לאליפות .
    באלמאר לא כל כך מטומטם כפי שחושבים , והוא צודק שחקן כזה חייב לעוף .

  23. לא רואה את הקליפרס מוכרים את גריפין הוא טוב מידי והוא המל של הקבוצה. לדעתי זה בחזקת תחזיקו אותי…

    קונה בכיף את ההצעה של אסף גרפין תמורת קאזינס.
    בשורה התחתונה גריפין שחקן יותר טוב בעיקר בהגנה.
    קאזינס עדיין לא הוכיח שהוא מסוגל להוביל קבוצה לפלייאוף גריפין כן.
    ברגע שקאזינס יעזוב קאולי סטיין יפרח.

    לא הייתי רוצה שיחליפו את קרל,
    בהחלט לא הייתי מתנגד לטרייד טוב בשלב הזה עבור קאזנס,
    הוא מניה חמה אבל הוא לא מספיק טוב בשביל להוביל קבוצה.

  24. נכון להיום כספי הוא מקום עשירי בליגה באחוזים לשלוש.
    אחרי התבוסה מול גולדן סטייט ב 28 בדצמבר (קלע 9 מ 12 בגארבאג׳ טיים) הוא היה מקום ראשון בליגה.
    מאז המשחק הנ״ל הוא שיחק 15 משחקים וקלע 34.57%.
    נכון להיום, אחוז כזה שווה מקום 78 בליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט