סיכום יום חמישי הגדול / דור בלוך

דטרויט גברה על ניו יורק במשחק צמוד, פיניקס הקשתה על יוסטון אבל ניגפה בסופו של דבר, הלייקרס קוברים את הפלקינס עוד יותר עמוק באדמה, וטורונטו ממשיכה בעונה הנהדרת שלה, אלה המשחקים שהיו לנו ביום חמישי הגדול.

דטרויט פיסטונס (24-27) 111 – ניו יורק ניקס (29-23) 105:

רבים כתבו בפריביו שזה המשחק לצפות בו הלילה והם לא ידעו כמה הם צדקו. דטרויט והניקס נפגשו למשחק עונה סדירה נדיר שאשכרה יש לו משמעות כשהן לוקחות חלק במאבק המרובע על המקום ה-8 במזרח.

הניקס פתחו את המשחק עם 1 מ-10 מהשדה ופיגרו 2-12 כשפיסטונס לוהטים מבחוץ ורצים עד ליתרון 21-48 ברבע השני כשההתקפה של הניקס פשוט לא מתפקדת.

כנראה שזאת הייתה חתיכת שטיפה במחצית כי הניקס חזרו עם 18-35 ברבע השלישי כדי להחזיר אותם למשחק בראשות ארון אפללו המצויין. הניקס המשיכו לשחק היטב ברבע הרביעי ולייאפ של לופז העלה אותם ליתרון של 2 2 דקות לסיום, אבל אז דטרויט שוב התעוררה משלוש, טוליבר קלע שלשה שהחזירה את היתרון לדרויט וג'קסון כבר שתי שלשות בזו אחר זו לאחר מכן, וגם דייק ב-4 רצופות מהקו כדי להעניק את המשחק לפיסטונס.

מלו סיים עם דאבל דאבל וכמעט טריפל דאבל של 19 11 ריבאונדים ו-8 אסיסטים אבל קלע באחוזים איומים מהשדה (4 מ-18). פוריזנגס היה לא אפקטיבי עם  5 ו-4 ריבאונדים בלבד ופשוט לא היה יריב לדראמונד, ואם יש משהו שהניקס יכולים להתעודד ממנו הוא שגם ביום כזה של שני הכוכבים שלה היא עדיין הצליחה לתת פה פייט מול יריבה לא קלה. מי שהצטיין במשחק הזה היה רובין לופז שכן נתן פייט לדראמונד עם 26 נקודות ולא פחות מ-16 ריבאונדים. וואו. אפללו הוסיף 24 במשחק מצויין וגלוואי תרם 17 מהספסל.

בצד השני דראמונד עם שורה סולידית עבורו של 17 ו-13, כשג'ונסון מוביל את הקלעים עם 22 ורג'י ג'קסון מוסיף 21. כל החמישיה של דטרויט קלעה בספרות כפולות וג'נינגס הוסיף 11 מהספסל בדרך לניצחון שמחזק את מעמדה של דטרויט במאבק הפלייאוף.

פיניקס סאנס (37-14) 105 – יוסטון רוקטס (25-27) 111:

לא רבים נתנו לפיניקס סיכוי במשחק הזה, אבל עם מאמן חדש דומה שהם מנסים להחזיר את הכבוד שאבד להם בפתיחת העונה המזעזעת שלהם, ואת המשחק הזה הם פתחו מצויין ו-6 דקות מהפתיחה הובילו 5-20 אחרי שלשה של בוקר אבל זה היה כל כח האש שהיה לפיניקס, הם הצליחו להיאחד ביתרון עד לקראת סוף הרבע השני ואז יוסטון יצאה לריצה שהעבירה אליה את היתרון שעלה עד כדי 12 נקודות.

בתחילת הרבע הרביעי פיניקס עשתה ניסיון לקמבאק ואפילו הצליחה לעלות ליתרון כשטלטוביץ' לוקח על עצמו את משחק ההתקפה של הקבוצה, אבל שלשות של אריזה והארדן סגרו את המשחק סופית והעניקו ניצחון ליוסטון שממשיכה לנסות למצוא את היציבות שלה כשאנחנו מתקרבים לפגרת האולסטאר.

בצד המפסיד גוודווין קלע 22 ובוקר הוסיף 17 כששורה של שחקנים שבאופן רגיל לא מקבלים כל כך הרבה דקות בליגה הזאת מנצלים את הסיטואציה בפיניקס כדי לרשום מספרים נאים. טלטוביץ' כאמור בלט והוסיף 15 מהספסל, אבל זה לא הספיק.

ברוקטס קורי ברואר הבריק עם 24 ב-9 מ-12 מהשדה ואריזה היה מצויין גם כן עם 3 שלשות ו-22 נקודות. הווארד עם 16 ריבאונדים אבל בלי תרומה התקפית של ממש והארדן בערב קליעה חושך (4 מ-19) תרם 17 בדרך לניצחון.

כמאמר הקלישאה – מול קבוצות רציניות יותר זה לא יספיק.

ניו אורלינס פלקינס (31-18) 96 לוס אנג'לס לייקרס (41-11) 99:

במשחק שהיה צמוד לכל אורכו בין שתי הנמושות, המשיכו הלייקרס וקובי ברייאנט את המומנטום שלהם עם ניצחון במשחק שהיה צמוד לכל אורכו ובסופו של דבר הלך לכיוון של האורחים מלוס אנג'לס.

כל הליגה מדברת על מה לעזזאל קרה לקובי בריאנט שלפתע פתאום מצא את הכפתור למנהרת הזמן וחזר ל-2006. הלילה היו לו לא פחות מ-26 נקודות ב-10 מ-24 מהשדה ו-4 שלשות כשהוא גם מוסיף 12 ריבאונדים והאיש פשוט לא היה מוכן שהקבוצה שלו תפסיד. קלארקסון הוסיף 18 ללייקרס כשצמד הצעירים ראסל את רנדל תורמים 13 ו-11 בהתאמה.

בצד השני דיוויס עשה את כל מה שהוא יכול עם 39 ו-11 וזה לא הספיק, והתחושה ממשיכה להתנחל שבסיטואציה הקיימת דיוויס לא מצליח למצות את הפוטנציאל שדיברו עליו כשחקן שמסוגל לסחוב קבוצה על הגב, או שפשוט אין לו את זה, או שהסיטואציה בניו אורלינס לא מתאימה לו, אם הדברים יימשכו ככה כנראה שנדע בקרוב מאוד כי הגבה לא יוכל להישאר בסיטואציה הזאת עוד זמן רב.

הולידיי הוסיף 19 ואנדרסון ודג'ן ג'ונס 17 כל אחד שכאמור לא הספיקו.

כשהמשחק נהייה צמוד אחרי הטבעה של דיוויס, הייתה זו שלשה של ברייאנט שנתנה יתרון 6 דקה לסיום ללייקרס ושתי קליעות עאונשין שלו 5 שניות לסיום שהעלו אותם בחזרה ל-3 הפרש. הולידיי החטיא זריקה ל-3 עם הבאזר שיכלה לקבוע הארכה.

פורטלנד טרייל בלייזרס (27-24) 103 – טורונטו רפטורס (16-34) 110:

עוד משחק איכותי בלילה הזה כשפורטלנד אירחה את טורונטו וקיוותה להפתיע את הקבוצה המדורגת שנייה במזרח, ושואפת להדיח את הקאבס מראשות המזרח ואולי אולי סוף סוף לעשות את הצעד הנוסף ולהפוף לקונטנדרית של ממש.

התוצאה הסופית מעט מטעה כי טורונטו שלטה כאן מהפתיחה והיתרון שלה צמח ל-16 כבר ברבע השני, פורטלנד ניסתה לדגדג אותה אבל זה לא ממש היה זה. פורטלנד אומנם הצליחה לחזור ל-5 ברבע השלישי אבל לאורי את דרוזן לא נתנו לה להתקרב יותר מכך.

פורטלנד ממשיכה להיות המופע של לילארד את מקולום. הראשון קלע 27 והוסיף 11 אסיסטים והשני קלע 21 ב-4 מ-6 מהשלוש ומיעט לטעות. קראב ממשיך לתת תרומה מפתיעה עם 17 מהספסל וגם ג'ראלד הנדרסון ממשיך להיות אפקטיבי עם 10 משלו ב-23 דקות. הטרגדיה של לילארד ומקאלום היא שהם הפכו להיות קו אחורי ברמה של וול את ביל או דרוזן את לאורי השנה, אבל אין להם את הסיוע כדי שהיכולת הזאת תתרגם להופעה בפלייאוף, לפחות נכון לעכשיו.

בצד השני הקו האחורי של טורונטו ממשיך להיות בטירוף כשלאורי קולע 20 ב-7 מ-10 מהשלוש, ודרוזן לא צריך יותר משלשה אחת כדי להגיע ל-29 נקודות בערב מזהיר. ולנצ'יונס עשה את העבודה השחורה מתחת לסל עם 14 ו-11 אסיסטים כאשר רוס וג'וסף תורמים 12 כל אחד מהספסל.

וזה נכתב לפני המשחק:

ארבעה משחקים לנו הלילה ובהם מאבק מזרחי קשוח בין שתי קבוצות שמחפשות לפלייאוף אחרי עונה קטסטרופלית, יוסטון תחפש להמשיך את ההתאוששות ולתפוס מקום טוב בפלייאוף (שבמערב זה אומר בעיקר לא לפגוש את ג"ס או ס"א) מול פיניקס, הפלקינס יפגשו את הלייקרס כשהבלאק ממבה יחפש להוכיח שלא רק מול מיניסוטה הוא יכול להחזיר את השעון אחורנית, ופורטלנד תארח את טורונטו בקרב מזרחי מערבי מסקרן. אז בואו ניגש לאקשן!

דטרויט פיסטונס (24-26) – ניו יורק ניקס (28-23):

דטרויט מגיעה אחרי הפסד הלילה לבוסטון בקרב מזרחי קשוח נוסף, בעוד הניקס הפסידו לאותה בוסטון לילה קודם לכן. הממתק הסטטיסטי הזה מרמז על העובדה ששתי הקבוצות, על אף פער של 6 נצחונות ביניהן לא נמצאות במצב כל כך שונה כרגע.

שתיהן עברו עונה קטסטרופלת בשנה שעברה, וחזרו השנה לשיפור משמעותי כשהן מחפשות פלייאוף, אבל תנו לי לגלות לכם משהו – שתיהן לא ישיגו את המקום ה-8 הנכסף.

במזרח קליבלנד טורונטו אטלנטה בוסטון שיקאגו מיאמי ואינדיאנה יהיו בפלייאוף, אין לי ספק בכך. זה משאיר מקום אחד לדטרויט, שארלוט, ניו יורק וושינגטון. האחרונה היא הכי מוכשרת מביניהן, שארלוט היא הכי טובה כרגע (הרשימה נגד קליבלנד), אם אני צריך להמר, אני מעריך שוושינגטון תתאושש ותעשה את זה, אבל בכל מקרה קשה לי לראות את דטרויט מחזיקה במקום ה-8 שלה, בו היא מחזיקה ביתרון של משחק וחצי על אותה שארלוט.

הקרב הלילה יפגיש שני חוסמים גדולים, בניו יורק מדובר כמובן על פרווווווווווווווווווווווזינגס עם 1.9 חסימות למשחק ומולו המפלצת אנדרה דראמונד עם 1.5 חסימות וכמובן לא פחות מ-15.1 ריבאונדים למשחק! אני אישית מחכה למאץ' אפ הזה מאוד.

דטרויט עם מאזן ביתי טוב של 8-15 בעוד הניקס מתקשים מאוד בחוץ עם 16-9, אז נראה לי שנלך עם הביתיות הלילה.

הימור: דטרויט ב-5

פיניקס סאנס (36-14) – יוסטון רוקטס (25-26):

פיניקס אחרי הפיטורין של ג'ף הורנאסק שבאופן אישי שברו לי את הלב תארח את יוסטון שבעצמה פיטרה לא מזמן את מאמנה וכך הפכו השתיים ליחידות במערב שפיטרו את מאמנן העונה. פיניקס היא סיפור עצוב, כולם זוכרים את הקבוצה המבריקה של דרגיץ' שעינגה את אוהדי הכדורסל ונתנה תחושה שעוד מהלך או שניים נכונים, בעיקר בצבע, ופיניקס חוזרת להפגין את הכדורסל המהיר שאפיין אותה לאורך רוב שנותיה גם בשלבים המאוחרים של הפלייאוף.

זה לא קרה, והורנאסק משלם את המחיר כשממש לא ברור שהוא אשם, בדומה לחברינו דיוויד בלאט, וגם הוא, יש להניח, יזכה להזדמנות נוספת, משהו מתפנה ביוטא בזמן הקרוב?

שתי הקבוצות נחו הלילה כשפיניקס הפסידה אתמול לטורונטו במשחק צמוד יחסית, ויוסטון ניצחה בקלות יחסית את מיאמי, בהחלט ניצחון מרשים שפתחה את העונה בצורה קטסטרופלית ומנסה להתאושש.

יוסטון כרגע במקום ה-7 והיא ממש לא רוצה להישאר בו, ריאלית כנראה שהיא לא יכולה להגיע למקום ה-5 בו נמצאת ממפיס כי הפער ביניהן הוא 4 משחקים שלמים, אבל היא בהחלט מסוגלת לנהל מאבק עיקש עם דאלאס על הזכות לפגוש את אוקלהומה במקום את סן אנטוניו בסיבוב הראשון, ואם זה יהיה המצ'אפ הוא צפוי להיות מרתק.

פיניקס עם ווטסון נראתה מאוששת מעט מול טורונטו, אבל עם 20 הפסדים ב-22 האחרונים ומנטליות טנקינג עמוקה קשה לראות את פיניקס מעמידה התנגדות של ממש מול יוסטון, אם כי האחרונ הלא מצליחה למצוא שום סוג של יציבות בבית או בחוץ. בעשרת המשחקים האחרונים היא עומדת על 5-5 בבית על 12-16 לעונה ובחוץ על 13-10, ואולי זאת בעצם היציבות החדשה של יוסטון, אכזבה גדולה אחרי העונה המצוינת בעונה שעברה.

הימור: יוסטון ב-20.

ניו אורלינס פלקינס (30-18) לוס אנג'לס לייקרס (41-10):

דומה שאפסו הסיכויים לקמבאק של הפלקינס, המרחק פשוט גדול מדי ויש יותר מדי קבוצות שרוצות את המקום ה-8 במערב מכדי שניו אורלינס תוכל לעבור את כולם וזה בטח מתסכל מאוד עבור הארגון הזה שהחלון שלו לבנות קונטנדרית סביב הגבה הולך ונסגר.

הפלקינס הפסידו שוב הלילה בקלות 13 הפרש לסן אנטוניו, ועם מצבם בליגה והעובדה שהם מגיעים בבאק טו באק, לא בטוח שאפשר לפסול את הסיכויים שהלייקרס ישיגו את הניצחון הלילה, שיהיה עבורם שני ברציפות אחרי התצוגה של הממבה נגד מול מיניסוטה עם 38 נקודות כולל לא פחות מ-7 מ-11 מהשלוש.

זה ללא ספק יהיה הטוקינג פוינט המרכזי של הלילה, האם בריאנט נותן לנו ריצה אחרונה לפני שהוא הולך באופן סופי לעבר השקיעה, זה שבדרך הוא מחרב את העתיד של הלייקרס, ואת ההתפתחות של הרוקיז והשחקנים הצעירים המסקרנים שימשחקים בה, זה כבר לא בעייה שלו.

הימור: לייקרס ב-3.

פורטלנד טרייל בלייזרס (26-24) – טורונטו רפטורס (16-33):

אחרי שאיבדה את אולדרידג' חשבתי שפורטלנד הולכת לעונה הרבה פחות טובה מזאת שיש לה כרגע, אבל עם ההתפוצצות של צמד הגארדים שלה בתחילת העונה, וההיחלשות המאסיבית של המערב, פורטלנד מוצאת את עצמה לפתע צמודה עם יוטה במאבק על המקום ה-8 במערב.

פורטלנד מגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון דו ספרתי מרשים על מילווקי שבו סי ג'יי מקלום התפוצץ עם 30 נקודות וחיפה על לילארד שקלע 14 בלבד כולל 0 מ-6 מהשלוש.

טורונטו שעושה עונה סטנדרטית מבחינתה כשהיא מתבססת במקום ה-2 במזרח, ואחרי ההפסד של קליבלנד לשארלוט (הידד) אפילו מאיימת על המקום הראשון, תנסה בוודאי לנצל את היעדר המאסה היחסי של פורטלנד בצבע וללכת פנימה, לאחר שהליגה הכתירה את צמד הכוכבים שלה לשחקני השנה במזרח.

כאמור, גם טורונטו מגיעה עם ניצחון אחרי משחק חוץ בפיניקס כשקייל לאורי עם 26 ודרוזן עם 22 מובילים ומונעים הפתעה. יהיה מעניין לראות האם טורונטו תלך יותר לולנצ'יונס וסקולה, או תשחק כרגיל על לאורי ודרוזן. כמו כן שווה לשים לב לעומק המתהווה של טורונטו כשהיא מקבלת תרומה באופן דיי עיקבי מקורי ג'וזף פטריק פטרסון, ביומבו וטראנס רוס.

לעומת זאת לפורטלנד יש פחות אסים לשלוף מהספסל על אף עונה טובה של קראב נדיר לראות שחקן ספסל של הקבוצה בספרות כפולות וזה יהיה אתגר עבור פורטלנד כשהכוכבים שלה ישבו לנוח ברבע השני והשלישי.

הימור: טורונטו ב-8

Subscribe
Notify of
63 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
04/02/2016 9:06:10

אחד הימי חמישי היותר משעממים מאז תחילת העונה, המשחק היחיד שיכול להתפתח (ויתפתח) למשהו מעניין במיוחד זה טורונטו-פורטלנד והקרב בין לילארד ומקולום ללאורי ודה-רוזן.

סומסום
סומסום
04/02/2016 9:15:55

בגארדן צפוי משחק מעניין, לא בטוח שאיכותי. דטרויט בבק-2-בק, הניקס חייבים להתעורר לפני שהחצי העליון בורח להם. ואפשרות לפוסטר, דראמונד וזינגיס, לא יודע מי למעלה ומי למטה.

סומסום
סומסום
04/02/2016 9:16:39
Reply to  סומסום

(תיקון, זה בדטרויט)

Big Deal
Big Deal
04/02/2016 10:05:49

עמרי כספי ישתתף בתחרות השלשות באולסטאר!
המידע ממקור נאמן ויתפרסם באופן רשמי בסופש הקרוב

רועי ויינברג
04/02/2016 11:37:46
Reply to  Big Deal

אני מקווה מאוד שכן, למרות שהוא לא אחד מה-3 שאני יודע עליהם. יש טעות אחת במיני דיווח הזה: יודיעו היום על המשתתפים, לא בסופ"ש.

עוד כמה שעות נהיה חכמים יותר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
04/02/2016 11:11:17

שעמום.

גלעד
04/02/2016 11:42:49

פריוויו נהדר. יום קצת פחות

אסף
אסף
04/02/2016 11:50:06

פורטלנד-טורונטו יהיה משחק מעולה, השקנאים מניו-אורלינס מוזמנים לצאת במירוץ להיפטר מאנדרסון-אשיק לכל המרבה במחיר ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה ולמירוץ על תואר אכזבת העונה

עגל
עגל
04/02/2016 13:16:09

במיוחד לחברי הללל, הפלופרון
https://youtu.be/GXD4wbcE_FU
והנה קדימון למה יקרה אם לברון יהיה הנשיא הבא של ארה"ב, הרודן יעיף מהזירה כל אחד שיתקרב אליו
https://youtu.be/Dr2z6Hb8RAI
חוצפן לא?

איתמר פורת
איתמר פורת
04/02/2016 14:23:43
Reply to  עגל

ראיתי את זה בישיר. לא מבין מה רצו מהוז פה. בהתחלה שרקו לפאול של לברון ואז פתאום שינו את השריקה. שופטים פחדנים.

טוב שלא הכניסו לכלא מישהו שנגע בלפלופ

עגל
עגל
04/02/2016 14:45:29

האמת שהיה פאול תוקף די חזק לא?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/02/2016 18:55:46
Reply to  עגל

היה, עם פלופונצ'יק לסיום (אבל לגיטימי)

עגל
עגל
04/02/2016 19:09:11

אם אתה מאשר אז אין מי שיתווכח

איתמר פורת
איתמר פורת
04/02/2016 20:59:35

לא יודע אם היה תוקף אבל שימו לב בסרטון שהשופט שורק לפאול של לברון (שנותן לו מכה על הידיים) ואז הפעו את השריקה

איתמר פורת
איתמר פורת
04/02/2016 21:00:00

הפכו

ברץ
ברץ
04/02/2016 17:34:17

"טורונטו שעושה עונה סטנדרטית מבחינתה כשהיא מתבססת במקום ה-2 במזרח" – בתור אוהד של טורונטו עדיין קשה לעכל משפט כזה.

בתוך פריוויו שקליבלנד אפילו לא משחקץ עדיין הצלחת להכניס התייחסות וקצת שמחה לאיד, קצת חבל לדעתי.

פריוויו מצויין, תודה רבה!

Mel Less
Mel Less
04/02/2016 18:09:37

Checking on you from a tiny Island off Key West where we
fish Tuna fish bigger than JOJO

גור גולן
גור גולן
04/02/2016 18:17:21

פריוויו מעולה!

שתי הפתעות אני צופה!
1. פורטלנד החביבה עלי מאוד ממשיכה להפתיע את כולם ומנצחת את טורונטו שבכושר אדיר!
2. קובי קולע מעל 30! אבל לא בטוח מנצח… תלוי אם הלייקרס יירצו – עדיף שלא למען הדראפט.

Mel Less
Mel Less
04/02/2016 18:21:50

Is everything OK? I was out of touch for over 24 hours and when I opened the ATAR just now I could see that everything is doing fine without me. Maybe next time I'd come to Florida for a whole month, and the following year for 2 months, then 3 months, then I'd move back here permanently?

I was born to be where the sun is, where the fish are, and where the Latin young women play Beach Volleyball with strings that mask as bikinis

I don't want to return to the Rednecks, and to "JESUS SAVES" but what can I do with the fact that my grandsons and granddaughters live in Atlanta and Charlotte?

At least I'd start going to Hawks and Hornets games again!

Say hallow to JOJO for me!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/02/2016 18:57:48
Reply to  Mel Less

"where the Latin young women play Beach Volleyball with strings that mask as bikinis"

מה זה עוזר לנו?! תמונות! תמונות!

(תהנה)

סתם ילד ללל טים
סתם ילד ללל טים
04/02/2016 20:54:21

תהנה מנחם. אחלה פריוויו, משחקים בושה (חוץ מני"נ מול דטרויט)

no funny shtuff
no funny shtuff
04/02/2016 21:29:28

איפה מנחם? עדיין מנסה לדוג לקרדות?

no funny shtuff
no funny shtuff
04/02/2016 21:32:40

**להתעלם מההודעה** איכשהו פיספסתי את ההודעות שלו מלמעלה..

סומסום
סומסום
04/02/2016 22:36:02

אה. למה לא השקעתי את הכסף שלי בשמועות.
ספקלצתי יותר מוקדם על טרייד של בלייק גריפין לקליבלנד. הופס, מסתבר שאלה הכותרות החמות עכשיו.

יוחאי
יוחאי
05/02/2016 0:17:11

פריוויו כתוב מצוין רק חבל שאין שעות

איצקו
איצקו
05/02/2016 2:53:23

שידור?

גלעד
05/02/2016 5:44:23

http://hehestreams.tk/games/oDdp
מאכזב שטורונטו מובילה כל כך הרבה.
נקווה שלילארד עוד מתכנן משהו

גלעד
05/02/2016 5:55:28

דקות טובות של פורטלנד

גלעד
05/02/2016 5:57:32
Reply to  גלעד

ו..נגמר

גלעד
05/02/2016 6:00:02
Reply to  גלעד

חזר..
מה נהיה איתי

גלעד
05/02/2016 6:06:33

פיניקס מובילה על יוסטון. לא בטוח למי צריך לתת את הקרדיט

גלעד
05/02/2016 6:10:29

עברתי לשם.. לפחות 70% על ההגנה של הרוקטס

גלעד
05/02/2016 6:15:35
Reply to  גלעד

וההגנה של הסאנס אפילו פחות טובה

Von
Von
05/02/2016 6:19:02

יש קישור לרוקטס-פיניקס?

גלעד
05/02/2016 6:21:01
Reply to  Von
גלעד
05/02/2016 6:28:30

+4 לרוקטס 17 שניות לסוף

גלעד
05/02/2016 6:33:07

סאנס רוקטס וניקס פיסטונס נגמר באותה תוצאה בדיוק

גלעד
05/02/2016 6:35:39

איזו חסימה של לילארד

גלעד
05/02/2016 6:47:06

יש סיכוי לא רע שהשיער של אלן קראב זה ה-MVP בין התסרוקות בליגה

גלעד
05/02/2016 6:52:50

רק 3 הפרש לראפס

גלעד
05/02/2016 6:57:45

11/18 מ-3 היום לקנדים. לאורי עם 6 מ-9.

גלעד
05/02/2016 6:59:08
Reply to  גלעד

7 מ-10..
13 הפרש פתאום

גלעד
05/02/2016 7:01:43

דייוויס במשחק של 37 נקודות אבל הלייקרס ב+7 2 דקות לסוף

גלעד
05/02/2016 7:09:12

+3 ללייקרס
כדור שקנאי 6 שניות לסיום

גלעד
05/02/2016 7:09:58

הולידיי החטיא שלשה נגמר

סומסום
סומסום
05/02/2016 7:10:22

השלמתי את הניקס בדטרויט – בסוף יצא משחק-משחק. כאב לב לניקס, לחזור כל כך יפה מ-27, ואז רג'י.

גלעד
05/02/2016 7:10:58

בינתיים בפורטלנד לילארד ומקולום רצו קצת ועכשיו זה 8 הפרש

גלעד
05/02/2016 7:16:33

7
יאללה שלילארד יתן הצגה

גלעד
05/02/2016 7:21:51

חטיפה של לילארד אבל מקולום מחטיא ועדיין +5 לטורונטו
וולנצ'יונאס על הקו 33 שניות

גלעד
05/02/2016 7:22:22
Reply to  גלעד

קלע פעמיים
אפשר לומר שנגמר

סומסום
סומסום
05/02/2016 7:28:10

מישהו יכול להסביר את הפוזשן האחרון של הלייקרס?
20 שניות לסוף, 2 לליקרס, כדור בידיים של קובי. ניו אורלינס חייבת לעשות פאול. חייבת. ובמשך 15 שניות הם נותנים לבראינט לכדרר, עד שמישהו נזכר לעשות עבירה. מה זה?
נשארות 5 שניות וזה מתברר כמשמעותי. קובי קולע רק 1 מהקו, שלוש הפרש, אבל בזמן הקצר הפליקנס לא מגיעים לזריקה טובה. איירבול וזה נגמר.
טנקינג אולי?

גלעד
05/02/2016 7:31:23
Reply to  סומסום

אולי טנקינג אולי טמטום

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
05/02/2016 10:11:00
Reply to  סומסום

אולי ????
מומי מתפלא שאין סלים עצמיים
איך הלייקרס הפראיירים עשו ניצחון בק טו בק

גלעד
05/02/2016 10:16:12

כמו שכתב ביל סימונס (אוהד בוסטון) –
Go Lakers!!! Keep it up! #lakerspride #kobehalloffamer #blessed
https://twitter.com/BillSimmons/status/695475287551660032?lang=he

גלעד
05/02/2016 8:30:00

קבלו סטאט הזוי
גרין + ווסטברוק = 18 טריפל דאבלים העונה
שאר הליגה = 18 טריפל דאבלים העונה (רונדוX5, הארדןX2, קריX2, וויטסיידX2, דוראנט, נייט, גאסול, באטום, אולדיפו, פלטון, סמארט)

גור גולן
גור גולן
05/02/2016 8:34:32
Reply to  גלעד

מדהים!

גלעד
05/02/2016 10:23:04

תודה אחלה סיכום

שלומי
שלומי
05/02/2016 10:29:14

איך 20 נקודות עם 7 שלשות? כל שלשה זה 3 נקודות
7 כפול 3 שווה 21

רן
רן
05/02/2016 11:05:55

גלוואי עם רבע מדהים בסיום, רג'י ענה לו יפה

שי אבן צור
שי אבן צור
05/02/2016 12:33:37

אחלה ערב אבל ההגדרה "גדול" קצת גדולה עליו…
יופי של פריוויו וסיקור

יוסי
יוסי
05/02/2016 15:35:54

עדיין לא מבין למה לא הולכים על טנקיג, הפליקנס לא יגיעו לשום מקום עם הסגל הזה חוץ מדיוויס והולדיי אולי כולם צריכים ללכת , הייתי חושב גם על החלפה של ג'נטרי, הוא השאיר את הסגל כמו שהוא לנרות שהיה ברור שהסגל לא מתאים לשיטה שלו , הולדיי עולה מהספסל ממש ביזיון כל ההתנהלות של המועדון

לידיעת הציבור
06/02/2016 20:06:35

רלף קליין נר.צח על ידי ראש המוסד עפר שלח