פריוויו למשחקי רביעי/אופיר (סתם ילד)

שלום לכולם.
היום יש 11 משחקים, אני שמח כי אני אוהב לעמוד באתגרים מהסוג הזה. אחלה מצ'אפס. נראה הלילה את קליבלנד ושארלוט נפגשות למפגש מזרחי מעניין, דטרויט ובוסטון בקרב מזרחי עקוב מדם ירוק נגד כחול אדום (והיסטוריה עשירה), מיאמי ודאלאס בשחזור גמרי 2006 ו-2011, דנוור ויוטה במפגש הדיוויז'ן הצפון מערבי ועוד.

הנה המשחקים:

2:00-שארלוט צרעות (23-25)- קליבלנד פרשים(12-35) (מאזן פנימי 1-0 לקאבס)

משחק מעניין במזרח בין שארלוט הכבויים לבין הקאבס הלוהטים.

ההורנטס מתחילים היום רצף בית של 4 משחקים. שארלוט לא נראית טוב ועם 5-5 ב-10 המשחקים האחרונים (הכל נכתב לפני משחקי שלישי). המאזן הזה זורה חול (ועוקץ) בעיני הקוראים כשהניצחונות באים על יוטה (קמבה עם 52 נק' ושבירת מחסום פסיכולוגי והארכה כפולה), אורלנדו (כשהיו בסלאמפ שלהם), הניקס (שכרגע מציגים כדורסל גרוע ובכללי ההייפ סביבם ירד), סקרמנטו (הארכה כפולה+פאול טראבל של קאזינס+הרבה מזל) והלייקרס (בלי חשק). הצרעות (בלי עוקץ) יקבלו בחזרה את לאמב, כשווקר, ובאטום חסרים. כמו כן אל ג'פרסון מאוד מאכזב (האחוזים הגרועים בקריירה גם מהשדה וגם מהקו) ומשפיע על הקבוצה שלילית (+/- של -0.6) הם במקום התשיעי במזרח וחייבים להתעורר (ולעקוץ) כדי לעלות לפלייאוף.

הקאבס דורסניים בשבוע האחרון ואני חוזר בי מכך שאמרתי שדייויד גריפין עשה טעות. הם עם 1-5 מאז שלו הגיע ו-5 ניצחונות רצופים מאז ההפסד לשיקגו (כולל W על סן אנטוניו) הם פשוט דוהרים בלברוניהם, בקוויניהם, בסוסיהם, ובקיירי האחד והיחיד. עם עובדות (ומנחם) לא מתווכחים. בכל זאת הייתי ונשארתי חבר ללל… כרגע נראה שקליבלנד מצאה מאמן אבל רק הזמן יראה אם הוא יכול לבנות קבוצה של ווינרים בפלייאוף.

דבר מעניין- היום קרב בין שני האנקל ברייקרס הטובים בליגה שלא קוראים להם סטפן קרי- קיירי אירווינג מול קמבה ווקר.

תחזית: קליבלנד ב-15 עם מאמץ קבוצתי מעולה של הפרשים.

*

2:00-פילדלפיה 76 אוהדים ביציע (41-7)- אטלנטה ניצים (22-28) (2-0 לאטלנטה בין השתיים)

עוד משחק מזרחי רק פחות מעניין…

הניצים מאריכים לאט לאט כנפיים שקוצצו וספק ממשיכה ספק מתאוששת מהסלאמפ שבדיוק היה לה עם 5-5, קייל קורבר ב 85% מכושר הקליעה בשנה שעברה וג'ף טיג עם תצוגת תכלית מול דאלאס. מילסאפ סובל מנקע בקרסול והקבוצה צפויה לעלות עם הורפורד וספליטר ביחד.

פילי ממשיכה ב Hinkie Plan של חירוב מוחלט של ההווה למען העתיד. היא יכולה לבוא מעודדת מכך שהייתה רחוקה שלשה על הבאזר של הריסון ברנס מלנצח את הווריורס. רוברט קובינגטון עם וירוס בבטן, ג'קאר סימפסון וג'אליל אוקפור קצת חולים.

מה שהיה היה- ההוקס ב14.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (22-28)- דטרויט בוכנות (23-26) ( 2-1 לדטרויט עד כה)

מאצ'-אפ סבבה עם היסטוריה עשירה (מאוד!) וקרב בין רכזים.

כבר אמרתי שהשיטה של הסלטיקס עובדת לא רע וטוב מאוד מול כולם, אייזיאה נראה כמו אייזיאה האורגינל עם 21.5 נק' 6.6 אס' 1.2 חט' וכניסה לאולסטאר. שאר החמישייה מראה רמת משחק גבוהה גם היא ובינתיים הם במקום השישי במשחק. הסלטיקס עם 7 ניצחונות ב-10 האחרונים כשההפסדים באים מול דאלאס (סמי-קונטנדרית) טורונטו (כמעט- קונטנדרית) ואורלנדו (נמושה בת נמושה).

לבוכנות חזר השמן. הקבוצה עדיין סובבת סביב ג'קסון ודרומונד. על ג'קסון- מראה ניצוצות של HOUSEHOLD NAME והפיק-נ'-רול שלו עם דרומונד מצליח לדטרויט. הענק, ילד טוב קונטיקט, חזר לעצמו וחוזר לדומיננטיות על הקרשים (חוץ מהמשחק מול טורונטו בו מאמנו השתלח בו). שיטת הריווח של הפיסטונס עובדת כמו כפפה ליד העצומה של דרומונד, והם באים מניצחון דחוק על הנטס וירצו להמשיך את המומנטום. רג'י ג'קסון יגיע עם המון מוטיבציה להוכיח שמגיע לו להיות באולסטאר

תחזית: הסלטיקס בבק 2 בק ודטרויט רעננה. אני הולך עם הראש ולא עם הלב. הפיסטונס ב-6 וקלקול חגיגות האולסטאר של ת'ומאס.

*

2:30-ברוקלין רשתות (37-12)-אינדיאנה נותני הקצב (23-25) (1-0 לפייסרס בסדרה העונתית)

הפייסרס האטו קצת קצב מאז תחילת העונה המצוינת של פול ג'ורג' (3-7 בעשרת המשחקים האחרונים כשהWים מול פיניקס, אטלנטה ודנבר בהארכה) אבל מונטה אליס חזר מהוצאת מים בברך ומראה את מה שרצו ממנו בתחילת העונה (הפנטרייטור הזריז שמייצר נק' בצבע.)
פול ג'ורג' כאמור התקרר וכעת מתקשה לשמור על יציבות ונראה שהקבוצה נבראת בצלמו- יום טוב של ג'ורג'- ניצחון- יום רע- רוב המקרים הפסד. כשהם (ג'ורג'\אליס) נופלים על יום טוב הפייסרס די מהנים לצפייה.

הנטס פשוט נוראיים ועוד יותר עצוב שהבחירה שלהם (סביר להניח טופ 5) תלך לבוסטון. רמת ה EFFORT של הקבוצה מזכירה ערב מיסטיקה אצל מגדת עתידות. בקיצור בא לי לבכות.

תחזית: הפייסרס ב-18 עם משחק חזק של ג'ורג' ומונטה.
*

3:00-וושינגטון קוסמים (25-21)-גולדן סטייט לוחמים (4-44)

קרב הקבוצות ששמותיהן מתחיל באות w.

הוויזארדס נראו כאילו איבדו את שרביטם (צבע כתום, עגול מעט ועם חותם של ברק אובמה) ואין כימיה בגילדת הקוסמים. עכשיו הם לא נראים כמו יעד מפתה במיוחד לדוראנט, והאופציה היחידה שלהם היא להחתים את בראדלי ביל על חוזה מופרך. כרגע שום דבר לא סגור במזרח אבל וושינגטון חייבת להתקמבק כדי לחזור ולסיים בפלייאוף. IT'S MUST BE NOW.

הלוחמים שוטפים כרגיל, הכדורסל שלהם יפהפה והם כבר הפכו ל- "מתיימר להיות יריב ראוי? תחטוף את מספרו של השחקן המוביל שלנו) למרות הכמעט פדיחה שהייתה להם מול פילדלפיה.

השילוב בין התקפה (קרי, תומפסון בעיקר) הגנה (גרין, איגודלה, ברנס, בוגוט) וחכמת משחק (גרין, קרי, בוגוט, איגודלה, ראש) הופך אותם לסופר- קשים לעצירה. קר חזר מכאבי גב והקבוצה צפויה להפוך לעוד יותר קשה לעצירה אם כי אני חוזה שבסופו של דבר הם יתרסקו מול הספרס שיתרסקו מול קליבלנד. פסטוס אזילי סובל מבעיות בברך ולא ישחק היום.

תחזית: הדאבס ב-15.
*

3:00-אוקלהומה סיטי רעם (13-37)-אורלנדו מג'יק (21-26) (1-0 לאוקלהומה מהמשחק בתחילת העונה)

הרעמים לא רק משמיעים את הרעם, הם גם מפילים את הברק, בינתיים הם הקבוצה השלישית הכי טובה במערב וקשה מאוד לדמיין אותם בלי יתרון ביתיות בפלייאוף. דו-ווסט בכושר מצוין ודונובן מראה נכונות לחשוב קצת מחוץ לקופסה במקום "תנו את הכדור לדוראנט/ווסטברוק וצאו מהדרך"

המג'יק פשוט נוראיים לאחרונה ועד הניצחון על בוסטון היו עם 8 הפסדים רצופים ורק 3 ניצחונות ב-15 המשחקים האחרונים.

תחזית: הת'אנדר ב-21 והתפוצצות של דו-ווסט.

*

3:30-סן אנטוניו דורבנות (8-40)-ניו אורלינס שקנאים (29-18)

מפגש חד צדדי לחלוטין בדוויז'ן הדרום מערבי.

הספרס ממשיכים בכושר המצוין שלהם ולא מראים שום סימן של עייפות החומר. השילוב של הצעירים (יחסית) קוואי ולמרקוס עובד מצוין כשהאחד הופך לסופרסטאר התקפי (צריך לעבוד על קליעה מכדרור) ואולדריג' הופך לסופר-סטאר הגנתי (בחסות השיטה של הפופ) ולמרות ההפסד לקליבלנד הם עדיין בכושר אדיר.

השקנאים מתאוששים מפתיחת העונה הנוראית שלהם בחסות הפציעות. אמנם הם השתפרו ביחס לתחילת העונה אבל עדיין צריכים בריאות ויציבות של הרוסטר. ניו אורלינס היא קבוצה סופר מנחוסית שלא מסוגלת להעביר דקה בלי לחטוף פציעה של מישהו, בין אם זה ג'רו הולידיי, אנתוני דייויס, ריאן אנדרסון או קווינסי פוינדקסטר. הצעד המתבקש הוא יותר EFFORT כקבוצה גם בהתקפה וגם בהגנה. מאזן החוץ שלהם אומלל (5-18) והספרס לא הפסידו בבית מאז שנה שעברה.

תחזית: הדורבנות דוקרים את השקנאים ומנצחים ב-20+.
*

3:30-דאלאס יוצאי הדופן (23-28)-מיאמי חום אימים (21-27) (סדרה עונתית 1-0 לטובת מיאמי)

לדעתי המצ'אפ הטוב ביותר היום. שחזור של גמרי 2006 ו-2011.

המאבריקס נראים מחוברים כקבוצה ועם קרלייל המ(א)בריק ששומר כוחות לשחקניו לפוסט סיזון, המאבס נראים מאיימים ובהנחה שלא תקרה שום פציעה משמעותית ברוסטר הם צפויים לסיים במקום 5-6 ולתת פייט לקליפרס\ת'אנדר\אחר. המאבריקס מצטיינים בלתת פייט כאנדרדוג\בלי יתרון ביתיות\שניהם. די-וויל חטף מכה במותן ובספק למשחק היום.

ההיט מאבדים חום (וגובה) וחוסר היציבות חוגג למרות 4 ניצחונות רצופים מול נמושות. היום הם פוגשים קבוצה חזקה וצפויים ליסוג אחור קצת. וויד גרוע בהרבה ממה שהיה לפני שנתיים, והדינוזאור מראה סימני הזדקנות גם הוא. לדעתי מיאמי צריכה לעשות מעשה בוסטון ולשלוח את שניהם ויפה מיניסקוס קרוע של וויד אחד קודם. וויד יעבור לבאקס עבור ג'אבארי פארקר וישפר את מילווקי, בוש יכול להיות אחלה סקורר משלים בפורטלנד בידיעה שאם לילארד ומשולם תופסים יום רע תמיד אפשר לפנות אליו, ואז מיאמי בונים את עצמם מחדש עם וויטסייד, דראגיץ', פארקר ובחירות הדראפט שיקבלו ממילווקי עם ווינסלו כסייד קיק. ראוי לציין שההיט בבק טו בק.

תחזית: דאלאס ב-5.

*

5:00-יוטה ג'אז (22-25)- דנבר נגיסי עוף (19-30) (יוטה עם יתרון 2-0 במפגשים)

הג'אז מראים דווקא יותר יעילות בהתקפה (מקום 10 באופנסיב רייטינג) מאשר בהגנה (מקום 14 בדיפנסיב רייטינג) העונה. המוזיקה של הג'אז קצת צורמת לאחרונה. ההתקפה מובלת ע"י הכנר הראשי גורדון היוורד בליווי צ'לו טריי ברק, ובהגנה החצוצרות של פייבורס וגובר יוצרות אימפקט הגנתי. הג'אז עם 5-5 ב-10 האחרונים.

הנאגטס באים מניצחון מחשמל על הראפטורס בזכות ניקולה יוקיץ' הרוקי הסרבי. מודיעיי ממשיך להראות קבלת החלטות רעה (3 זריקות מחוץ לקשת שנכנסות ב-26% ו-3.7 איב' בממוצע למשחק), גאלו מראה ניצוצות של אולסטאר מפעם לפעם, ופאריד חיה בלוחות ההתקפיים (3.5 ריב' בהתקפה פר משחק). הבעיה של הנאגטס היא מאזן החוץ שלהם (15-7).

בקיצור שתי קבוצות בינוניות ששואפות לנצח כדי לקדם את עצמן.

תחזית: הג'אז ב-9.

*

5:00-סקרמנטו מלכים (27-21)-שיקגו שברים עשרוניים(21-26)

שתי קבוצות עם פוטנציאל לא ממומש.

המלכים נראים כמו קבוצה שמנסה להתקדם לפלייאוף, אבל בעיות עם מימוש פוטנציאל ורצפים שליליים עצרו אותם. הכל בראש. דמיינו לכם את קאזינס החיה הרעה, גיי מתפקד כסקורר (90% קווין דוראנט), רונדו מעיף אסיסטים בקצב אש (מה שקורה באמת), עומרי הופך לפורוורד האירופאי מהוורסטילים ובלינלי שומר על עקביות עם התפוצצות מפעם לפעם. הקינגס עכשיו במקום העשירי במערב (מרחק 3 משחק מהבלייזרס במקום השמיני).

הבולס סובלים כרגע מחוסר יציבות מובהק. ג'ימי באטלר לקח על עצמו את תפקיד המנהיג ולפעמים הוא עם משחקים של 42 נק' ונטרול מוחלט של מי שעומד מולו ולפעמים 2 נק' ונראה כמו ג'יימס הארדן מודל 2014 בהגנה. Some consistency man!. הקו הקדמי של שיקגו יותר פקוק מכביש גהה בחמש אחר הצהריים ולסקרמנטו יש סדין אדום וג'וקר: דמארקוס קאזינס שפשוט ימוטט את גאסול\ מירוטיץ'\ פורטיס עם הפיזיות שלו.

תחזית: הקינגס ב-3.

*

5:30-לוס אנג'לס קליפרס (16-32)- מינסוטה זאבים לא רעבים (36-14) (הקליפרס מובילים 2-0)

הקליפרס נראים מצוין בלי בלייק. שייפצע…הם עם 7-3 ב-10 האחרונים כשההפסדים באים מול סקרמנטו בבית כשדיאנדרה היה חולה וכספי תפר להם 5 שלשות על הראש, ומול קליבלנד וטורונטו בחוץ.

הוולבס נראים כבויים וחסרי חשק ומוטיבציה לנצח למרות שהשלישייה הצעירה- טאונס, זכריה לאבין ואנדרו וויגינס. הפיתרון הכי טוב הוא פשוט להעיף את טיישון פרינס וקווין גארנט לחדר ההלבשה, שם יוכלו לתפקד כמנטורים לשחקנים הצעירים של הוולבס.

תחזית: קליפרס ב-20+.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 121 תגובות

  1. יופי של פריוויו.
    אני חושב שהלוחמים יאלצו להזיע על מנת לנצח את הקוסמים.
    הם ינצחו כי הם טובים יותר, אבל זה לא יבוא בקלות בגלל שהוויזרדס הם מהקבוצות היחידות בליגה עם מאצ' אפ סביר מולם.
    (זה והעובדה שזה משחק חוץ, וגם לקבוצה אדירה כמו של הלוחמים קשה לשמור על 100% ריכוז ב-100% מהזמן)

  2. איתמר פורת

    אחלה פריוויו.

    עדיין מוקדם להסיק מסקנות על קליבלנד כי הם עדיין תחת אפקט "החלפת מאמן". חכו עוד חודש.

    אוקלהומה אנדרייטד ואני רואה אותם בפלייאוף נותנים פייט ואפילו יותר לווריורס ולספרס.

    המשחק הכי מעניין ונפיץ לדעתי הוא סקרמנטו – שיקגו

  3. יופי של פריוויו ללילה מצוין של משחקים.

    אי אפשר לדבר על אינדיאנה בלי להזכיר את מיילס טרנר, הילד הזה פשוט חיה רעה- כיף לראות אותו משחק ונראה שמתפתח עוד אול סטאר ליד פול ג'ורג'

  4. איזה ילד פלא!
    לילה מצוין עם כל הגדולות, ווריורס – ויזארדס משחק מסקרן עם שני קווים אחוריים אולי הטובים בליגה, לפחות כשהם בריאים.
    אני לא רואה את ההיט עושים טריידים ומוותרים על ההווה ולווייד יש חוזה עד סוף העונה אז אף אחת לא תיקח אותו. בוש לפורטלנד? רעיון נהדר, לפורטלנד. כאמור, ריילי לא יפרק את החבילה כל כך מהר, בטח לא כשהוא יכול לעשות גמר איזורי ולאניפול מהכסא.

  5. כל הכבוד! פריוויו מעולה.
    אחלה לילה של משחקים… יכול להיות שהקאבס הסתבכו מעט וגם גולדן סטייט. אבל בסוף ינצחו

  6. עד שרציתי קצת לישון, מגיע ערב באמת מעולה. הרבה מאוד פוטנציאל לדרמות, הארכות, משחקים פתוחים. כמעט כרגיל, מפגשי מזרח-מערב מסקרנים במיוחד, פשוט כי כל מפגש הוא חד פעמי העונה. דאלאס ומיאמי, סקרמנטו ושיקגו – מעניין.
    המשחק היחיד שנראה לי הולך לבלואו-אאוט (בסדר, חוץ מג"ס), הוא הנקמה של הספרז בפליקנס. ניו אורלינס היא השקנאי השחור הרסמי של סן אנטוניו – בעונה שעברה ניצחה 3 מ-4 פעמים, גם בפעם היחידה זה היה פוקס של דאנקן בשניה האחרונה, ומעל הכל כמובן ההפסד במחזור האחרון שסיבך קשות את הספרז בפלייאוף. וגם העונה! לא יודע אם יש קבוצה עם כזה מאזן מרשים על הספרז בתקופה האחרונה. הערב יימרטו נוצות הפליקן.

  7. יופי של פריוויו ואחלה של שידורים יש לנו הלילה בערוץ הספורט הפתוח-
    ב-3:00 שידור חוזר חצי גמר 1 גביע כדורעף
    ב-4:40 שידור חוזר חצי גמר 2 גביע כדורעף
    וב-6:30 האיש והאגדה, השרירים והספרינטים על החוף-
    bodies in motion with Gilad
    אגב, אפשר להציע לערוץ הספורט לצאת בתוכנית קונטרה ל"גוף בתנועה עם גלעד ינקלביץ" והיא "גופים בהרפייה עם שמחה ריגר" כאשר בסוף התוכנית, במקום הספרינט על החוף עם שתי בחורות חייכניות, שימי ריגר (**נמחק בהוראת הצנזורה**) ואז צועק: "גוד מורנינג אדם ריגר!!".

  8. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

    6 מתוך 7 לשלוש. 3 דק' לסיום הרבע הראשון !!!

    אם הוא משחק רבע רביעי הוא שובר סוף סוף את שיא השלשות למשחק..

  9. הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון

    משחק מטורף בוושינגטון.

    מאבק על מי יזכה בפוזישן האחרוןמוביל ל HIGH NOON בין קארי עם שלשה מ ט ו ר פ ת נגד מתפרצת של וול.

    קארי פסיכיייייייייי

  10. לאורלנדו היו 4 פוזשנים להגדיל את היתרון בשתי דקות האחרונות ל-4. ובדרך של אורלנדו, הם שוב הפסידו – והת'אנדר, כמעט כרגיל, בהוקוס-פוקוס של שניות אחרונות. מדהים, מתסכל.

  11. אני רק שאלה

    קארי 11 שלשות… עוד אחת לשיא!!!
    ובעולם מקביל: מישהו רוצה לבדוק כמה לברון מהשלוש ב-5 המשחקים האחרונים ביחד?:)

  12. יש עוד מטורפים שיגידו שהשילוב של דורנט ווסטברוק לא מספיק טוב?שראסל הורס לדורנט?

    אם יש שיעברו לכדורגל, בחייהם.

    2 שחקנים מדהימים, שילוב נטול אגו.

  13. עם כל הקסמים של קארי, זה מוכרע על החטאות עונשין ולייאפים של וושינגטון, ועוד שריקה גרועה הרגע לסל שלא היה של קארי. הוא באמת לא צריך בונוסים 🙂

  14. קארי בכלל לא התאמץ לשבור, הוא יודע שזה יגיע מתיישהו.

    וול שחקן ענק. כיף לראות אותו.

    ליווניגסטון כמעט תמיד מניה בטוחה, לא מחטיא מאיפה שהוא קולע.

  15. מיאמי מנצחת בצמוד-צמוד, כרגיל בדאלאס, בסוף זה ווייד ודירק, כמו פעם.
    הסטטיסטיקה המעניינת משם: חסן וויטסייד עולה ל-17 דקות בלבד, קולע 10 בלי החטאה, אוסף עוד 9 ריבאונד, חוסם 5 פעמים (!) – וגם 5 עבירות. זה לא ייאמן ממש.

  16. נתון שמדבר בעד עצמו עבור יוטה, נו-בראיינר עבור כל מאמן:
    במשחקים שהם מחזיקים את היריבה מתחת ל-91 נקודות, הם 0-19 העונה.

  17. לא ייאמן איזה טירוף עם קרי! איך לא שבר את השיא??
    51 נקודות ובלי קשר גרין עושה טריפל דאבל כאילו זה הדבר הכי קל בעולם.

    1. זה באמת הכי קל בעולם, כשהמשחק באווירת אול סטאר וקארי עושה מה שבא לו. אני הרבה יותר מתרשם מהטריפלים של ווסטברוק, שמביאים נצחונות בשיניים, הוא מדהים ממש.

    1. הם עלו לעונשין עם שלושה גבוהים ושני קלעי שלשות, הכי יוצא דופן.
      וקאזינס שכח שהוא צריך לפגוע בטבעת כדי להשתלט על אופנסיב ריבאונד.

  18. ולסגור את הערב, נשאר לראות איך שוב מיני משחקת מצוין אצל הקליפרס, ובסוף מפסידה כרגיל. יאללה, אולי פעם תפתיעו?

  19. בטוח יש איזה מהמר בעולם, ששם כסף על אוברטיים אחד לפחות הערב. והוא היה קרוב בכל משחק שני. עכשיו הוא מחזיק אצבעות לאחרון שנשאר. אני איתו.

    1. באק-אפ פוינט גארד קלאסי. בשום פנים ואופן לא פותח, בטח לא עם שלושה סוסים צעירים מבטיחים לפניו, לאבין קא"ט וויגינס. הם חייבים ילד גדול מאחוריהם.

  20. אז מיני מנצחים, נגד האופי שלהם, בחוץ, וקוטעים את רצף ההפסדים הכי ארוך של קבוצה מול קבוצה באנ.בי.איי, שעמד על 14.
    מי אמר שאין הפתעות בחיים.

    1. הרצף הכי ארוך *כעת*, לא היסטורית. רצף השיא החדש הוא קליבלנד על אורלנדו, ואוקלהומה על פילי, 13 נצחונות רצופים.

כתיבת תגובה