העתיד הנראה לעין (4) – הבית הצפון מערבי / גלעד

הפרקים הקודמים – הבית האטלנטיהבית הדרום מערביהבית המרכזי.

הפרק היה אמור לעלות בשבוע שעבר ונדחה להיום בשל פרויקט הטריידים (שאנחנו קרובים לסיים אותו).

כרגיל לחיצה על שם הקבוצה תשלח אותכם לדף שלה באתר.

פורטלנד טריילבלייזרס –

 

בהווה – 

קבוצת סף פלייאוף שתיאבק עד הסוף עם יוטה וסקרמנטו על הזכות המפוקפקת לחטוף סוויפ מהלוחמים בסיבוב הראשון, אני חושב שהם לא יהיו שם גם כי אני חושב שיוטה יותר טובה מהם וגם כי אם הם מגיעים לפלייאוף בחירת הדרפאט שלהם הולכת לדנבר.. מאמין שיסיימו במקום עשירי במערב בסופו של דבר ויקבלו בחירת סוף לוטרי (מה שנראה כמו אחלה דבר כשהעונה בין המקום ה-11 ל-14 נבחרו טרנר, ליילס, בוקר ופיין (אבל כמובן הדראפט הזה היה עמוק מאוד ולך תדע מה תקבל מהדראפט הבא).

בעתיד – 

הם כולם כולם כולם צעירים כשכל השחקנים החשובים (ויסלח לי אד דייוויס בן ה-26) בין גיל 20 (וונלה) ל-25 (לילארד) ויש להם טון כסף פנוי מתחת לתקרה להחתים איזה שחקן שהם רק רוצים. לא יודע על מי הם ילכו בקיץ אבל עונה הבאה הם יהיו בפלייאף די בוודאות ומשם הם יכולים ללכת כמה רחוק שלילארד (ומקולום) יכולים לקחת אותם, אם הם ימצאו עוד כוכב בעמדה 4 (או שוונלה/לאונדר יתפתחו לאחד) זה בכלל יהיה מאוד מעניין ואני לא שולל מאבק על אליפות.

תחזית – 

כמו שאמרתי אני לא שולל מעמד של קונטנדרית עבורם בעוד כמה שנים כשלילארד יתפתח עוד ומקולום יהיה אולסטאר ואחד הצעירים יפרוץ ויהפוך גם לשחקן טוב או שיהיה טרייד (או שחקן חופשי) משמעותי. אני רואה אותם כמה שנים בפלייאוף המערב אני לא בטוח אם תצא מזה אליפות כי המערב ימשיך להיות מאוד חזק (והבית הזה בפרט) אבל הם ווינרים שם בפורטלנד ונקווה בשבילם שכן.

הספלאש בראדרס של אורגון.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר – 

בהווה –

אוקלהומה של ההווה היא קבוצה מצוינת ששמחה שלא שמים לב אליה ובשקט בשקט היא בקצב של 60 ניצחונות, זאק לואו בדיוק כתב הרבה על אוקלהומה אז פשוט אפנה אותכם אליו אז כמובן ההווה מצוין אבל תוך כדי גם ווסטברוק, דוראנט ואיבקה רק בני 26-27 ככה שאם הת'אנדר יצליחו להשאיר אותם שם יחד עם כמובן הצעירים האחרים זה יכול להיות מאוד מאוד מעניין גם בעתיד ולא רק עכשיו..

בעתיד – 

חוץ מהשלישייה של דוראנט-ראס-איבקה שכמו שכתבתי עדיין קרובים יותר ל–25 מל-30 יש כמובן גם את וויטרס ורוברסון (24),  את קנטר, אדאמס ומגרי (22-23) ואת פיין (21) שמזכירים שוב שיש הרבה דברים רעים שאפשר לומר על סם פרסטי אבל לבחור בדראפט הוא יודע, גם אם השלישייה הגדולה תשאר וגם אם לא יש כאן בסיס מאוד צעיר של קבוצה שהיא כבר עכשיו מוצלחת ויכולה להיות עוד יותר מוצלחת בכל מקרה.

תחזית –

בהחלט טובה מאוד ככה זה נראה, כל עוד דוראנט ווסטברוק ואיבקה שם הם קונטנדרים (כולל העונה אגב) ואפילו אם רק אחד מהם יעזוב אני עדיין חושב שזו קבוצה ששווה 50+ נצחונות בעונה בטח עם ההתפתחות של פיין (ושל וויטרס, הייתם מאמינים?) ואולי אדאמס יהפוך לנשק התקפי יעיל גם מחוץ לצבע או קנטר יהפוך לשומר סביר ואז בכלל אין גבולות יותר מדי, אני חושב שהאליפות תלך לאוקלהומה לפחות פעם אחת בשנים הקרובות ויש כאן פוטנציאל אפילו ל2-3 אליפויות כי אני לא מכיר בהסטוריה של הליגה קבוצה עם 2 שחקני טופ 10 בליגה (ויש מי שיגיד טופ 5) ועוד שחקן הגנה מושלם כמו איבקה וצעירים טובים כל כך שיכולה להשתפר עוד אחרי עונה של 60 נצחונות (העונה).

יישארו באוקלהומה? יקחו טבעת? אני אומר כן וכן.

יוטה ג'אז – 

בהווה – 

כרגע הם בערך כמו פורטלנד, קבוצת סף פלייאוף שתיאבק על המקום השמיני, אני יכול לכתוב המון על הג'אז אבל זה לא המקום וכמו תמיד זאק לואו כבר עשה את זה (כתבה נפלאה), אז הייווארד כבר משחק ברמת אולסטאר, פייבורס בדיוק חזר מהפציעה ומשתלב מצוין ברוטציה והוד ניצל את הפציעות כדי להפוך ל-2 המוביל של הקבוצה שנראה שיש לה כבר 80% מחמישיית העתיד (רכז-הוד-הייווארד-פייבורס-גובר).

בעתיד –

בגלל שהבחירות של יוטה בדראפט כל כך טובות אז כמו שכתב לואו עלולה להיווצר בעייה של מקום בתקרה (אפשר גם לקרוא לזה "מה שקרה לאוקלהומה עם הארדן") חוץ מהרביעייה שציינתי למעלה יש כמובן את ליילס הנהדר, ג'ף וויטי, ברק וברקס וכמובן אינגלס (ובוקר) המבוגרים קצת יותר שיכולים להיות נכסים לטרייד עכשיו. אבל בתחזית אתייחס למצב בו יוטה מצליחה לשמור את כל הרביעייה החשובה ולהוסיף לה רכז ממוצע בליגה + ליילס נשאר (הוא בחוזה רוקי לכמה שנים הבאות כמובן).

תחזית –

זוהרת. אם הג'אז יצליחו לשמור על כל מה שיש להם ולהוסיף רכז (או שאקסום שבכלל לא הזכרתי אפילו עד עכשיו יהפוך לאחד) הם יכולים לגמרי להיות אוקלהומה הבאה וזה רק מחזק את כל מה שכתבתי על הבית הזה. נראה שהוא יהיה הכי חזק בפער ניכר מכל אחד אחר. תקראו את המאמר של לואו אם אתם לא מאמינים לי (סתם תקראו בכל מקרה). אני לגמרי רואה אותם נאבקים על אליפות כל שנה (ותסלחו לי אם אני סופר את כל הבית הזה כקונטנדרים זה פשוט מה שאני חושב שיהיה) ובואו נגיד שאם אפסיק לעקוב אחרי הליגה עד שאצא מהצבא ואראה שיוטה לקחה אליפות זה לא יפיל אותי..

נ.ב. גם סניידר נראה כמו אחד המאמנים האלה שיהיו מצוינים וישארו במועדונים שלהם הרבה שנים.

כמה רחוק הם יכולים ללכת? למה לא עד הסוף?

דנבר נגאטס –

בהווה – 

בהווה דנבר כמו רוב קבוצות הבית היא קבוצת סף פלייאוף (היא היום כבר סף-סף-פלייאוף ונראה שאפשר לומר שהיא יצאה מהמאבק על המקום השמיני), הם עוד אחת מהקבוצות הצעירות שמפתחות את הצעירים שלהם ויקבלו שוב בחירה גבוהה יחסית בדראפט העונה אז חוץ מלומר שהם ממש כיפים לצפייה (גאלו, יוקיץ', בארטון, מודיאיי ופאריד? למה לא) ולהזכיר כמה סקרמנטו טעתה כשפיטרה את מאלון המוצלח אין יותר מדי מה להגיד על ההווה.

בעתיד –

מודיאיי רק בן 19, יוקיץ' הנפלא בן 20, וגם נורקיץ' בן 21, בארטון ולוברן באיזור ה24-5 וגם פאריד (26) נחשב די צעיר, גאלו רק בן 27 וארתור באותו הגיל ככה שגם אותם אפשר לספור לעתיד קרוב יחסית.

מצד אחד זאת יכולה להיות קבוצה ממש ממש טובה מצד שני אני פשוט לא רואה אותם עושים יותר מדי רעש במערב הסופר עמוק שיהיה כאן בעתיד, אם מודיאיי לא יהפוך לרכז הטוב בליגה אני לא רואה אותם יותר מאשר קבוצת פלייאוף לגיטימית (משהו כמו ממפיס או דאלאס היום) שלפעמים תצליח להתעלות ולעבור סיבוב או 2 אבל לאליפות אף אחד לא באמת יספור אותם.

תחזית –

כבר כתבתי למעלה את התחזית שלי בערך רק אוסיף שזה לא דבר רע להיות קבוצת פלייאוף עם חלון צר לאליפות והלוואי שהם באמת יגיעו לזה כל עונה ויתנו פייט מכובד. לגבי יוקיץ' הוא יכול להיות הדבר הבא יש לו הכל הוא מוסר הוא אתלטי והוא יודע לזרוק מבחוץ ולשחק הגנה, טאונס לעניים וגניבה של ממש בבחירה ה-40 בדראפט. (ככה שבגדול יוצא ש"הדבר" זה מארק גאסול :-)).

יוקיץ' שומר על גאסול. יתעלה עליו יום אחד?

מינסוטה טימברוולבס – 

בהווה –

הזאבים כרגע לא עושים הרבה יותר מליילל ועדיין לא טורפים את הליגה כמו שקיוויתי שיעשו העונה (אני חושב שחזיתי שהם יכנסו לפלייאוף מהמקום השמיני [חח]) אלא יקבלו שוב בחירה גבוהה בלוטרי (אני מניח שמשהו כמו 6-9 כי יש המון קבוצות על הטנק העונה) אבל מצד שני יש גם המון אופטימיות שצפון הרחוק והקר כשרוקי העונה שעברה, רוקי העונה כנראה ואלוף הדאנקים שחוברים יחד ל-60 שנה על הכוכב הזה (בערך כמו גארנט לבד..) משחקים מצוין ואני אהמר שעונה הבאה בלי גארנט, מילר ופרינס. וויגינס ולאבין יעשו את הקפיצה הגדולה של העונה השלישית והם יהיו בפלייאוף.

בעתיד – 

קשה לי להעביר במילים כמה טאונס משחק טוב (קבלו עוד נבואה – הוא יהיה ה-MVP הראשון שנבחר בדראפט מ-2010 ומעלה) ולחשוב שהוא רק בן 20 (כמו וויגינס ולאבין שגם הם מצוינים).. וואו. חוץ מאלו יש את מוחמד בן ה-23 שהפך לשחקן התקפה נפלא (על ההגנה שלו עדיף שלא אדבר) וגם רוביו (25), ז'נג (26) ובייליצה (27) עדיין לא הגיעו לשיא שלהם כשחוץ מאלו יש את הרכז הרוקי טיוס ג'ונס שעוד לא מצא את המקום שלו ברוטציה אבל הוא מוכשר מאוד ורק בן 19. המטרות שלהם לעונה הזאת הם לקבל עוד צעיר מוכשר מהדראפט, לתת לגארנט להבין שהם ישמחו שהוא יקבל תפקיד ניהולי (או אפילו עוזר מאמן) בקבוצה אבל כשחקן הזמן שלו נגמר ואולי גם להפטר מהחוזים של פקוביץ' ומרטין.

תחזית – 

עוד קונטנדרית, יש לי לגבי טאונס תחושה שהוא יהיה שחקן ענק (אם עוד לא הבנתם..) ואני הולך על הטימרוולבס בתור הקבוצה הכי חזקה בליגה בתוך שנתיים שלוש ומשם רק טבעת ראשונה למועדון הכושל ביותר בליגה.. ואז אולי עוד כמה יכול להיות נהדר. זו כמובן רק תחושה והכל יכול לקרות אבל אני מאוד אופטימי לגבי הזאבים.

יטרפו את הליגה? טאונס וויגינס ולאבין.

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. באמת בית מצוין !
    האמת שאני פחות אופטימי ממך על דנבר וקצת חבל לי עליהם אחרי הווינריות שהם הוכיחו השנה.
    לפורטלנד חסר גניבת דראפט או כוכב מהפרי אייגנט בשביל באמת לעלות למדרגת כונדטורית.
    אוקלומה מאכזבים. קבוצה עם ככ הרבה פוטנציאל שלא מימשה את עצמה וכנראה תתפרק בשנתיים הבאות.
    מינוסטה באמת קבוצת העתיד.
    ויוטה בהחלט מתפתחת יפה למרות שאני עדיין חושב שחסר להם תכוכב שיוביל את הקבוצה.
    מאמר מצוין גלעד, כל הכבוד

    1. תודה 🙂
      יש לדנבר 2 שחקנים עם פוטנציאל להיות טופ 5 בעמדה (יוקיץ' ומודיאיי) והעונה הם מקבלים עוד בחירה גבוהה.
      הגג שלהם זה אליפות למרות שאני לא חושב שזה סביר. מה שלדעתי יקרה זה שהם יהפכו לסוג של ממפיס שכל עונה מגיעה לפלייאוף ועושה חיים קשים לכולם.

  2. בית מערבי נהדר!
    פורטלנד היא קבוצה נהדרת שאני מת עליהם! הם בעוד כמה שנים יפרחו ברשות צמד הגארדים לילארד אנד משולם. הם צריכים גבוה חזק שיודע לעשות נקודות בצבע והם יהפכו לקונטנדרית בעוד שנתיים.
    דנבר – לא מתלהב… מודייה המאכזב ביותר בדראפט לדעתי.
    ת׳אנדר – קבוצה נהדרת אך בלי עתיד לדעתי. דוראנט 50% עוזב הקיץ וקיץ לאחר מכן ווסטברוק עוזב 80%. איבקה אני לא מתלהב ממנו בכלל…
    יוטה – קבוצה נהדרת וצעירה שצריכה עוד שם אחד בשביל להיות שם מרכזי בנושא הקונטדריות.
    מיניסוטה – אין מה להגיד אלא רק – בנייה מושלמת! לאבין, וויגנס וטאונס יהוו שלישייה סופרסטארים בעוד כמה שנים אך הם חייבים רכז יציב וטוב!

    1. מודאיי מוביל הרוקיז באסיסטים..
      במשחקים שראיתי של דנבר הוא מאוד הרשים אותי (גדול וחזק ומנהל משחק מצוין) אני לגמרי רואה אותו הופך לסוג של וול ואני יותר אופטימי לגביו מלגבי ראסל או כל רכז אחר מהדראפט.

      1. מה שאני ראיתי ממודאיי הוא פשוט זוועה בינתיים. משחק סופר שכונתי עם קליעה מזעזעת ונטייה ליצירת בלאגן. אני לא מבין איפה ראית ניהול משחק מצויין אבל אולי לא ראינו את אותם משחקים. בכל מקרה יש לו עוד דרך מאד ארוכה לעבור עד שהוא יהיה שחקן שהם יכולים לבנות עליו.

        1. מודה שלא ראיתי הרבה משחקים שלו אבל אלו שכן ראיתי הוא היה לרוב טוב.
          קליעה בתור רוקי זה עדיין לא מדאיג. אם הוא ימשיך עם אחוזים רעים כל כך זה באמת יהיה רע אבל בינתיים הוא הרכז הטוב בדראפט לדעתי ואת מה שצריך לשפר יש לו המון זמן לשפר.

          1. יש אחוזים רעים ויש אחוזים נוראיים שזה איפה שהוא נמצא כרגע. מילא זה היה רק מבחוץ אבל אפילו בכניסות לסל הוא מזעזע. בכלל כל קבלת ההחלטות שלו גרומת לי מאד לפקפק ביכולת שלו להיות PG יעיל בליגה.
            זה שבינתיים זה נראה כמחזור דליל בעמדה לא הופך אותו פתאום לשחקן עם עתיד גדול.

            1. הדרך היחידה לדעת היא לחכות כמה שנים ולראות.
              מבחינת אפסייד הוא הכי גבוה מהרכזים ולדעתי הוא יצליח.

          2. מה זה אפסייד? אני שונא את השימוש במילה הז4ת כדי לתאר שחקנים אתלטים. זה לבד לא מספיק כדי להיות שחקן כדורסל. בינתיים כל מה שהוא מראה לי זה רק דאונסייד.

            1. אתלטיות לבד לא מספיק אבל העונה זאת העונה הראשונה שלו בליגה (והוא גם לא היה בקולג') והוא מראה ניצוצות.
              כמו שאמרתי נצטרך לחכות ולראות

  3. מאמר מצוין.פורטלנד הפתעת העונה, יוטה עושים פלייאוף ואפילו לוקחים משחק מיוטה, מינסוטה יהיו אלופי מערב תוך 3 שנים וצריכים למנות כבר היום את גארנט למאמן שחקן.

  4. אחלה מאמר גלעד!

    אני לא כל-כך מסכים איתך לגבי אוקלהומה. הקבוצה הזו תסיים את דרכה ההיסטורית שדוראנט יעזוב. עם ווסטברוק הם לא יגיעו לכלום (ראו עונה שעברה) ושאר הסגל לא מספיק כשרוני (אם הוא היה מספיק כשרוני אז הם היו כבר מזמן אלופים).

    מעבר לזה, אחת מהיתרונות של פורטלנד שצריך לדבר עליהם הוא הניהול המעולה של ניל אולשי והמאמן המצוין טרי סטוטס. הצות המקצועי של פורטלנד עושה עבודה אדירה ונכונה ונמצא הרחק מאור הזרקורים. העונה הזו היא עוד הוכחה ולדעתי הקבוצה הזו תדבר גבוה ולו רק בגלל זה.

    1. הכל תלוי באם דוראנט ישאר או לא, התחזית אופטימית מאוד במקרה שכן ודי פסימית במקרה שלא אבל גם אם הביג 3 הולכים הם עדיין נשארים עם המון צעירים מעולים (פיין, קנטר, אדאמס..)
      לפורטלנד אכן יש צוות מקצועי מהטובים בליגה.

  5. תודה גלעד.
    הבעיה הגדולה של פורטלנד ומינסוטה היא שקר שם. בלי ציניות. לא רואה כוכבים שנוהרים לערים הללו. לפיכך, מבחינת מיני, זה טוב לה שעוד עונה היא תקבל בחירה גבוהה, כי החומר הנוכחי + בחירה גבוהה בדראפט הקרוב ויש להם עם מה לרוץ חזק. גם אנ חושב שטאונס יהיה שם דבר בליגה, אבל פחות תופס מוויגינס, שהבאז לפני הדראפט הקודם היה שהוא הולך להיות מהר מאד כוכב גדול. בינתיים הוא סבבה, בעיקר הגנתית, אבל לא מצג מספרים מרשימים וזה בקבוצה שהכי קל להציג בה מספרים כאלה.

    1. לא רואה בעייה חמורה במספרים של וויגיניס (חוץ מהאחוזים ל-3 שהוא חייב לשפר).
      מבחינת נקודות הוא מקום 16 בליגה (כל מי שלפניו חוץ מלילארד היה באולסטאר) והבא אחריו מבין שחקני השנה השנייה הוא קלארקסון שבשולי ה-50 (טאונס ואוקאפור באיזור ה-35 אגב). זה מרשים מאוד.
      בריבאונד הוא לא מרשים אבל צריך לזכור שרוב העונה הוא משחק SG אז ברור שהוא לא יקח המון ריבאונד.
      גם באסיסטים יש לו מקום לשיפור אבל זה יבוא.

      עונה הבאה זו העונה השלישית שלו בליגה ולרוב הקפיצה הגדולה באה בעונה השלישית אם גם בה הוא ימשיך להיות חלש מ-3 ולא למסור מספיק זה כבר יתחיל להיות מדאיג בינתיים הוא בדרך הנכונה

      1. בתפקיד שלו ובמיוחד בימינו הקליעה שלו ל-3 היא בעיה מאד חמורה. זה לא שהוא לוקח זריקות קשות ומפספס הוא פשוט לא פוגע גם בזריקות פתוחות לגמרי. ברגע שיתחילו לתת לו מטר שניים באופן קבוע הוא יאבד את היכולת לייצר נקודות גם מבפנים. מצד שני יש לו עוד זמן לעבוד על זה – אבל כדי להפוך לשחקן משמעותי באמת הוא יהיה חייב לשפר זאת.

  6. לת'אנדר יש פוטנציאל לקחת את הוורירס כבר השנה…
    הסיכוי הכי גדול שלהם כדי שדוראנט יישאר על בטוח הוא לזכות באליפות.

  7. בית עם הרבה עתיד כמו שאמרת, רק גורם לחשוב עוד על העומק העצום שיש במערב לשנים הבאות.
    רק שתי הערות:
    1. מבחינת אוקלהומה הפלייאוף הנוכחי הולך להיות קריטי לעתיד שלהם בעיקר כי יכריע לטעמי לאן פניו של דוראנט בקיץ הקרוב, עם עוד הדחה בסיבוב שני מאוד ייתכן שהוא יחליט לנטוש ואז נשארת שם בעיקר קבוצת פלייאוף שתמשיך לדשדש במקום (עם כל ההערכה העצומה שלי לצ'יטה)
    2. פורטלנד במרחק החתמת כוכב אחד,רצוי לעמדות הפנים בשביל להפוך כבר בעונה הבאה לדבר האמיתי, כמו שציינת יש שם המון כסף פנוי להציע בלי צורך לפגוע בשלד הקיים ובעיקר כוכב לא מספיק מוערך בדמותו של לילארד שכבר הראה שיודע לשחק עם עוד אחד לצידו בעבר

  8. כל הקבוצות מצוינות ולכולן חסר הגרוש ללירה כדי באמת להצליח (פרט אולי לאוק'). קצת מזכירות את בוסטון שהבשילה ועכשיו מחכה לטרייד שיקפיץ אותה קדימה.
    נ.ב.גם אני לא סובל את המילה הזו אפסייד, מילה של שחקני פנטזי, לא?

  9. אני בד"כ קורא שקט באתר הזה, אבל לגבי הפרוייקט הזה אני באמת חייב לפצות פה ולהגיד שהוא תענוג לקריאה. כן ירבו!

      1. אני לא מרגיש בנוח להגיב עדיין. אני נכנסתי לקטע של NBA יחסית לא מזמן (אבל אני לא מנסחבי בלאט או משהו, אל תדאגו, התחלתי עוד לפניו) ואני עדיין לא מבין בנושא כמו כל אחד אחר באתר הזה. קצת יהיה מביך להגיב בתור ה-dummy שאני לעומת כולכם.

        1. יכולה להעיד ממקור ראשון שאנשים כאן מאוד סבלניים וחביבים. אני מאוד אוהבת כדורסל מגיל ממש צעיר אבל רואה נבא שנים מעטות יחסית אחרי שחבר טוב שיגע אותי לגבי הספלאש ברדרז (כן, דווקא גברים הם המעריצים הכי גדולים של סטף!).
          שאלתי פה לא פעם שאלות מופרכות/מביכות, כולל על ג'ורדן שבקושי ראיתי וענו לי בחביבות (ואז כנראה צחקו עליי מאחורי הגב.. 🙂 )
          כותב הפוסט המעניין, גלעד, הוא אחד מאלו שתמיד שמחים לעזור ויש עוד המון ידענים, מצחיקים וידענים מצחיקים באתר הזה. וולקאם.

  10. מה שמפריע לי , זה שזה רק בית אחד וכבר מלא בסו-קולד-קונטנדריות. אז אני רק יכול להזכיר שמי נראה כזה על הנייר לא בהכרח יתפתח לכזה.
    כולן יכולות להגיע רחוק – אם… ואו ואם . אבל בדרך כלל אם-ים לא מתרחשים . קבוצות מאבדות שחקנים שהן לא יכולות להחזיק בהם , הטריידים לא תמיד מצליחים , וגם בחירות הדראפט אינן פשוטות .
    אני לא רואה אלופה מהבית הזה ב-3 השנים שלאחר הנוכחית – גם לא אקלהומה , לאחר שתאבד לדעתי בקיץ את KD .

    1. בעיקרון אני מסכים איתך. כל הדיון הזה הוא "אם" אחד גדול. מצד השני לך שלוש שנים אחורה ולא תמצא הרבה שהימרו על אלופה מהפסיפי בתוך טווח הזמן הזה

    2. ברור שהכל על הנייר ואין לי שום כדור בדולח.
      כמו שהבית של הטקסניות וממפיס נכנס בשלמותו לפלייאוף עונה שעברה אני צופה שבעוד כמה שנים זה יהיה הבית החזק בליגה

  11. בית שישקע בבינוניות
    לא תצא מכאן אלופה בקרוב אבל הפוטנציאל של יוטה , דנבר ( בזכות המאמן ) , פורטלנד בזכות לילארד את משולם
    מינסוטה – הקבוצה הכי נפיצה בליגה ,משהו סטייל אוקלהומה לפני המעבר לאוקלהומה
    טאונס וויגנס לאבין שווים פליאוף כבר עכשיו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט