סיכום יום חמישי הגדול / דור בלוך

אינדיאנה ממשיכה להרשים, וושינגטון ממשיכה להביך ניו אורלינס מראה סימני חיים, והבולס מתאוששים על חשבונם של הלייקרס העלובים, זה הלילה שהיה ב-NBA.

אז בואו ניגש לאקשן!

אינדיאנה פייסרס (22-24) 111 – אטלנטה הוקס (21-27) 92:

אז לפני המשחק דיברנו על בעיית הגבוהים של אינדיאנה, ויכול להיות שהיא מצאה לה פתרון – מיילס טרנר הרוקי בחמישיה. אחת מגניבות הדראפט הנוכחי הוכיחה את עצמה במשחק הלילה עם ניצחון מרשים ויוקרתי לאינדיאנה על ההוקס.

הפייסרס הובילו ברוב שלבי המשחק אבל אטלנטה דאגה להישאר קרוב, ו-5 דקות לסיום אטלנטה הייתה זו שהובילה, אבל אז החלה ריצה של אינדיאנה שסגרה את ההגנה רצה בהתקפה, מונטה אליס התחמם ובתוך 5 דקות היא רצה מפיגור נקודה ליתרון 19 כדי לסגור את המשחק.

קורבר עליו דיברנו גם כן לפני המשחק היה איום ונורא עם 1 מ-7 כשאף אחד בהתקפה של אטלנטה לא מתעלה לרמה גבוהה במיוחד. טיג קלע 20 והרפורד הוסיף 14 וזה בערך זה.

מונטה אליס היה בערב שיא עבור אינדיאנה עם 25 באחוזים מעולים מיילס טרנר הוסיף 20 והרשים מאוד כשלברן אלן לוקח 12 ריבאונדים מהספסל.

וושינגטון וויזארדס (24-20) 113 – דנבר נאגטס (29-18) 117:

הפסד ביתי מביך לוושינגטון שממשיכה לחפש את עצמה העונה.

גם כאן המשחק היה צמוד לרוב אורכו, אך ברבע השלישי 8 נקודות של גלינרי כולל שתי שלשות בתוך 3 דקות העלו ליתרון של 15 את דנבר. וושינגטון הראתה רוח קרב ו-4 רצופות וסל ועבירה של רמון סשנס השווה את התוצאה 5 דקות לסיום. שלשות של האריס וגלינארי החזירו את היתרון לאורחים ששמרו על קור רוח מהקו כשגם גלינארי וגם בארטון קולעים 2-2 בשניות הסיום כדי להבטיח את הניצחון.

גלינרי סיים עם 26 וממשיך להרשים העונה כשהוא תורם גם 6 אסיסטים גם ג'וקיץ' היה טוב מאוד עם דאבל דאבל של 15 ו-10 ומודאי הוסיף 20.

בצד השני בראדלי ביל עלה מהספסל הפעם וקלע 17 כשג'ון וול במשחק פושר הוסיף 17.

וושינגטון ממשיכה לחפש פתרונות לבעיות ההגנה שלה כשבחמשת ההפסדים האחרונים היא סופגת 106 נקודות או יותר.

טורונטו רפטורס (15-31) 103 – ניו יורק ניקס (26-22) 93:

שמעתי אתמול את הפודקאסט של ביל סימונס שדיבר עם צא'רלס בארקלי, וצ'אק אמר שיש מעט קבוצות בליגה השנה בניגוד לזמנו והוא מנה את הווריורס, הספרס והת'אנדר במערב, ואת קליבלנד וטורונטו במזרח, ותהיתי לעצמי למה הוא מפריד את טורונטו מהקבוצות האחרות שהוא מגדיר כבינוניות ולא יותר. אולי הלילה קיבלנו את התשובה.

6 דקות לסוף השלישי תומאס צמצם לנקודה עבור ניו יורק שעד אותו רגע פיגרה לאורך כל המשחק, אבל אז לאורי ודהרוזן השתלטו על המשחק עם 3 זריקות עונשין מדויקות של לאורי, לייפ של דה רוזן ועוד פיידאוואי של האחרון כדי להעלות את היתרון ל-7. עד סוף הרבע טורונטו הובילו ב-10 ומזה הניקס לא חזרו.

ללא קרמלו ופרוזינגיס הפצועים, וגם ללא קלדרון לניקס היה מעט מאוד למכור הלילה כשאארון אפללו נותן משחק שיא של 20 נקודות ורובין לופז מוריד 8 ריבאונדים.

בצד השני ולנצ'יונס היה מפלצתי עם 18 ריבאונדים ו-11 נקודות כאשר דהרוזן ולאורי מובילים את החבורה עם 26 כל אחד כשלאורי מוסיף גם 10 אסיסטים שניהם עם 50 אחוז מהשדה.

ממפיס גריזליס (20-27) 103 – מילווקי באקס (28-20) 83:

ממפיס חנקה את ההתקפה של הבאקס כדי להמשיך ולהתקדם בצמרת המערב, בעוד הבאקס עם מחשבות נוגות על הקיץ הקרוב מחוץ לפלייאוף.

הבאקס קלעו 6% מהשלוש (!!!) כשהם זורקים 1 מ-16 מדהים כולל 0 מ-5 של וון (איש הביטחון הבלתי ראציונלי של הלילה).

היתרון של הגריזליס הגיע כבר ל-25 כשהנעת הכדור שלהם הולכת ונראת יותר ויותר בטוחה וכשזה קורה גם הכדורים מתחילים להיכנס וממפיס, מי היה מאמין, מתחילה לעשות משחק של 100 נקודות כדבר שבשיגרה כשהיא שומרת על ההגנה הקשוחה שלה.

יקיר המערכת ג'יאניס היה בינוני עם 7, כשמונרו מוביל את הבאקס עם 21 נקודות משלו. גם מידלטון היה לא רע עם 15 אבל הספסל של מילווקי והקליעה שלה, כאמור, היו חלשים זה לא מילה כשבצד השני רשימת קלעים מגוונת ומאוזנת עבור הגריזליס.

גרין קלע 21 כולל 3 שלשות, קונלי היה קטסטרופה וישב רוב המשחק, כשגאסול קולע 15, טוני אלן וקורטני לי מוסיפים 13 וכך גם מאט בארנס מהספסל. ניצחון קל לממפיס.

ניו אורלינס פלקינס (28-17) – סקרמנטו קינגס (26-20):

כספי חזר לחמישיה אבל זה לא עזר לו או לקבוצתו מול תצוגה מפלצתית של ריאן אנדרסון בניו אורלינס.

הפלקינס פתחו בטירוף והובילו בלא פחות מ-18 נקודות בסוף הרבע הראשון כשהם לא מותירים לקינגס שום סיכוי עם התקפה אימתנית.

אנדרסון היה כאמור בשיאו עם 5 שלשות 36 נקודות ו-9 ריבאונדים במשחק לא פחות ממדהים. ג'רו הולידיי הוביל את הסקנד יוניט עם 25 נקודות כשנוריס קול מוביל את החמישיה הראשונה עם 17 נקודות ו-10 אסיסטים במשחק של פוינט גארד אמיתי. הפלקינס פתחו עם דג'אן ג'ונס שהרשים עם 14 משלו כשאלנזו גי מוסיף 10.

כספי כאמור פתח, ותרם 8 באחוזים סבירים וערב פושר והוסיף גם 6 ריבאונדים. בוגי כרגיל היה מעל כולם עם 26 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כשבו מקלמור מפתיע עם 26 משלו ורז'ון רונדו עושה דברים רונדואים עם 17 ו-15 אסיסטים, אבל הקינגס לא קיבלו תרומה משמעותית מהספסל שלהם כשרודי גיי פצוע, ובלינלי עם 0 מ-3 מהשלוש לא מצליח להיכנס למשחק והמשחק נגמר בהפסד מאכזב, כשניו אורלינס מחפשת קמבאק לעונה שלה, וסיכויי הפלייאוף של סקרמנטו הולכים ונראים מפוקפקים.

לוס אנג'לס לייקרס (39-9) 91 – שיקאגו בבולס (19-26) 114:

לא יכל להיות צפוי יותר מהתרחיש שהתפתח בלוס אנג'לס הלילה. הלייקרס לא הובילו אף לא פעם אחת, באטלר חגג על האין הגנה של הלייקרס, וקובי קלע באחוזים קטסטרופליים.

באטלר כאמור שלט במשחק עם 26 נקודות ו-10 אסיסטים קלילים ב-31 דקות, רוז הוסיף 16 וגאסול הרשים עם 21 ו-12 בעמודת הריבאונדים כשגיבסון פותח בחמישיה ומוסיף 11 ריבאונדים משלו. מקדרמוט היה טוב מהספסל עם 15 כשגם מירוטיץ' וגם נואה לא משחקים ועדיין שיקאגו לא מתקשה.

רנדל פתח וסיים עם 14 וקלארקסון הוסיף 16 במשחק קובי ברייאנטי מהעת האחרונה של 5 מ-14 מהשדה. ראסל ממשיך להיראות רע מאוד עם 1 מ-7 מהשדה ו-3 בלבד במשחק כולו.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

אחרי סערות השבוע האחרון שהעלו את מועדון ללל למועדון הכדורסל הגדול בישראל (גם לאור כשלונותיהן של הישראליות באירופה), אנחנו חוזרים ליום חמישי הגדול שיאפשר ללא לברון, ללא קארי וללא הספרס שיאפשר לנו למקד זרקור בכמה קבוצות וכוכבים מעניינים בליגה הטובה בעולם שמתקרבת לפגרת האולסטאר כשהבלגאן עדיין חוגג בכל הטריטוריה שמתחת לשלושת הגדולות המסתמנות.

אז בואו ניגש לאקשן!

אינדיאנה פייסרס (22-23) – אטלנטה הוקס (20-27):

קרב מזרחי מסקרן בין הפייסרס ששמחים להיות עם מאזן חיובי, מול ההוקס שמאוכזבים שהשנה הם כבר לא ממש נראים כמו קבוצה שמאיימת על גמר המזרח.

אחת הסיבות לכך היא העובדה שקייל קורבר כבר לא קולע כמו בשנה שעברה, אומנם בהפסד מול הקליפרס הוא קלע ב-4 מ-4 מהשלוש כולל שלשה שכמעט ניצחה את המשחק, אבל לאורך העונה הוא מתקשה לשמור על יציבות וזה מקשה על ההוקס לפתוח את ההגנות עבור הגבוהים המעולים שלהם.

בצד השני הפייסרס הם בלי ספק פול ג'ורג' ועוד ארבעה בכל רגע שהוא נמצא על המגרש. עם 24 למשחק 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים הפורוורד של הפייסרס חוזר להיות הכוכב שהוא היה לפני הפציעה, והוא גם נהנה מסיוע משמעותי מקו אחורי שכולל את ג'ורג' היל ומונטה אליס, אבל סימני השאלה סביב הקו הקידמי של הקבוצה והיכולת שלהם לסחוב בפלייאוף ממשיכים להיות מטרידים, וכך גם סימני השאלה לגבי העומק של הקבוצה הזאת.

באטלנטה כמובן התמונה הפוכה, כשהשחקנים שמובילים אותה הם פול מילסאפ (19 ו-9) ואל הרפורד (15 ו-7) מה שיוצר לנו קרב בין שתי קבוצות עם חוזקות הפוכות וזו דרך מאוד מעניינת לפתוח את ליל המשחקים הזה.

הימור: נלך עם הביתיות אבל יהיה צמוד, אינדיאנה ב-5.

וושינגטון וויזארדס (23-20) – דנבר נאגטס (29-17):

קרב מזרח מערב בין אחת הקבוצות המאכזבות העונה מבחינתי, לקבוצה שלא הבטיחה הרבה וגם לא מקיימת הרבה למעט כדורסל מלהיב ומהנה, והרבה משחקים צמודים.

וושינגטון מגיעה אחרי מנוחה של ארבעה ימים בגלל משחק שבוטל לאור הסופה שפקדה את החוף המזרחי, ואולי ההפסקה הזאת תעזור להם למצוא את הקצב שאבד בהפסדים ליריבות מזרחיות כבוסטון וטורונטו בהן קלעו באחוזים מזעזעים והרבו לאבד את הכדור.

וושינגטון היא הסיפור של אוקלהומה אבל בקטן, עם צמד כמו וול וביל היה ניתן לצפות שהקבוצה תשחק כדורסל שוטף, מהנה, מהיר, מתואם ובעיקר מנצח. האכזבה מהקבוצה באה לידי ביטוי כבר בשנים הקודמות כאשר היא התקשתה לעשות את קפיצת המדרגה לקונטנדרית אבל ההליכה אחורה העונה היא כבר מקור לדאגה של ממש, ואם וול או ביל יעזבו אז תתבזבז האפשרות לייצר קונטנדרית בוושינגטון לראשונה זה עשרות שנים וזה יהיה חבל.

על דנבר יש הרבה פחות מה להגיד מדובר על קבוצה צעירה שעושה את צעדיה הראשונים, תמיד מעניין לראות אותה, ויש כאן שחקנים מסקרנים כשהמסקרן מכולם אולי הוא מודעאי, אבל זאת לא קבוצה שתדבר העונה, וזאת הזדמנות טובה לוושינגטון להתאושש.

הימור: וושינגטון ב-20.

טורונטו רפטורס (15-30) – ניו יורק ניקס (25-22):

קרב מזרחי מסקרן בקנדה שמתמרקת לקראת אירוח האולסטאר הקרוב.

לאורי וכרמלו בספק למשחק הזה אבל גם בלעדיהם יש מספיק במשחק הזה כדי להפוך למסקרן. כך במקום לאורי צפויות הדקות ללכת בעיקר לקורי ג'וזף, מבית היוצר של הספרס, שמראה יכולת טובה העונה ויהיה מעניין לראות אותו מנווט את ההתקפה של הראפטורס, שממשיכים להיות קבוצת הכמעט של המזרח, האם זאת השנה שבה יוכלו לעשות את הקפיצה?

בצד השני הניקס הפכו להיות מהקבוצה הפתאטית של הליגה לקבוצה שמועמדת לפלייאוף, ולסיבה לכך יש שם אחד, קוראים לה – פרוזינגסססססססססססססססססססססססס.

קרוב הגבוהים האירופאים בצבע יהיה מעניין, אבל בסופו של דבר לטורונטו פשוט יש יותר איכות ונלך איתה.

טורונטו ב-7.

https://www.youtube.com/watch?v=BppBRCv1Bkg

ממפיס גריזליס (20-26) – מילווקי באקס (27-20):

ממפיס ממשיכה את ההתאוששות שלה מעונה מאכזבת, ואם בעונה שעברה המאזן שלה לא היה מספיק לפלייאוף במערב המופרע, השנה הדברים רגועים יותר והגריזליס יכולים לקחת את הזמן ולהתחבר, ולהגיע לפלייאוף במצב הטוב ביותר כדי לנסות להפתיע את אחת מ-4 הגדולות של המערב.

עם 10 נצחונות ב-11 האחרונים הגריזליס מתחילים להיראות כמו הקבוצה שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות – הגנה קשוחה ובלתי מתפשרת, המון הליכה לצבע ומארק גאסול אחד שהוא הפינישר הכי משמעותי שלה. נראה שאחת הסיבות לשיפור הזה הוא צירופו של מריו צ'למארס שמוסיף יכולת קליעה מבחוץ ואנרגיות שחסרו מאוד לקבוצה המבוגרת הזאת.

בצד השני אנרגיות הם לא משהו שחסר לבאקס, אבל נצחונות העונה בהחלט כן, והבאקס הן עוד אחת מהאכזבות שלי לעונה הזאת. הבאקס אומנם ניצחו את אורלנדו בקמבאק מרשים והם נמצאים בקרבת הפלייאוף, אבל עם הגריק פריק וסוללת הצעירים שלצידו, ואחרי עונה מפתיעה בעונה שעברה, מילווקי עדיין לא מצליחה לעשות את הצעד הבא קדימה.

הפוקוס הלילה יילך על גרג מונרו בצבע ומלחמתו עם הגבוהים של ממפיס, נראה שמדובר באתגר גדול מדי אפילו בשביל האיש הגדול.

הימור: ממפיס ב-12.

ניו אורלינס פלקינס (28-16) – סקרמנטו קינגס (25-20):

בלי שום ספק האכזבה הגדולה של העונה, פוגשת את הקבוצה של כספי, שלאחר שעקב לצד אגודל הצליחה להתקרב לפלייאוף במערב, ספגה עוד אכזבה קשה בהפסד האחרון שלה לאחר הארכה.

קאזינס בסוג של טירוף, והוא מוביל את הליגה החודש עם לא פחות מ-34.4 נקודות למשחק, לאחר שקלע 48 על אינדיאנה ו-56 באותו הפסד מלשארלוט. נגד פורטלנד זה כבר הלך הרבה יותר קשה כשהוא קולע 4 מ-21 ל-17 נקודות בלבד ויהיה מעניין לראות איך הוא מתאושש מכך, מול עוד אחד מהגבוהים הבולטים של הליגה.

אנתוני דיוויס הוא סימן שאלה, האם מדובר על שחקן שיכול להשתלט על הליגה ולהפוך לגבוה הדומיננטי בה או שמדובר על שחקן מצויין, אבל לא אחד כזה שמשנה את גורלו של מועדון, כשיש לצידו המון כישרון, ולאחר שתירוצי הפציעות הולכים ומתמעטים זה הזמן של דיוויד להוביל את הפלקינס לפלייאוף, או להתחיל לחשוב על כיוון חדש, מה שמהווה סיכון אסטרטגי לעתידו של הפרנצ'ייז הזה.

הימור: הקינגס ב-5.

לוס אנג'לס לייקרס (38-9) – שיקאגו בבולס (19-25):

אם אפשר שהליגה תפסיק לשבץ את הלייקרס ביום חמישי זה יהיה פשוט נפלא, אלוהים איזה סבל.

הבולס על אף הניצחון על קליבלנד (הידד) נמצאים בסוג של משבר עם מאזן של 7-3 בעשרת המשחקים האחרונים כשההתקפה שלהם חזרה לשבלוניות ולחולשה שלה שהיא יורדת לפחות מ-80 נקודות מול דאלאס באמצע החודש ו-25% מהשלוש.

אני אישית חושב ששיקאגו חייבת ללכת למהלך משמעותי בשוק. לקבוצה יש סגל לא מאוזן באופן קיצוני, והיא פשוט לא מנצלת את המשאבים הנפלאים שלה בדמות גאסול, מירוטיץ' נואה וגיבסון בצורה האופטימלית, מהלך כזה חייב להביא להם כוח אש לצד רוז וכמובן ג'ימי באטלר שנותן עונת שיא. גם לכלול את רוז בחבילה כזו לא יהיה מופרך בשלב הזה של הקריירה של הגארד עמוס הפציעות.

בלייקרס ימשיך להיות מעניין לעקוב אחרי צעירים כמו ראנדל, זה כשבריאנט לא נמצא על המגרש ומחרב כל חלקה טובה.

הימור: שיקאגו ב-20.

Subscribe
Notify of
38 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שגיא נאור
28/01/2016 13:54:38

פריוויו כיפי ומהנה.
6 משחקים בחמישי זאת כמות מכובדת.
סקרמנטו חייבים להעביר הילוך כי יוטה מתאוששת מהפציעות והיא תלך ותשתפר וגם פורטלנד חזק בעניינים.

ברץ
ברץ
28/01/2016 14:30:19

טורונטו הישוותה בניצחון האחרון מול וושינגטון את שיא הניצחונות הרצופים למועדון – 9.
נכון, זה די עלוב, ועדיין מקווה שיגיעו היום לראשונה לרצף דו ספרתי של ניצחונות.

Berch
Berch
28/01/2016 15:29:47

פרוויו מצויין
לדעתי ניו יורק תנצח היום, ולו רק מהסיבה היחידה שאני אוהב אותם 🙂

bobo
bobo
28/01/2016 15:31:21
Reply to  Berch

כי ככה זה בחיים, אהבה מנצחת את הכל…

מוטי
מוטי
28/01/2016 16:03:06

לא הזכרת בפריוויו המענין את הדמות הטרגי קומית הצפויה במפגש בניו אורלינס.
טייריק אבנס, שנבחר רביעי בדרפט על ידי סקרמנטו במחזור של עומרי כספי, וכיום מנסה לבלוט בפליקנס ולעזור לה לחזור לעניינים.
היום אני מניח שהוא שוב ינסה להראות לסקרמנטו מה הם הפסידו כשוויתרו עליו.
חוץ מזה. נצחון של וושינגטון ב 20 הפרש קורה פעם בשנתיים, וגם שיקגו לא מנצחים ב20 הפרש בחוץ, אפילו נגד הלייקרס.

דדי
דדי
28/01/2016 18:15:06
Reply to  מוטי

היום התפרסמה ידיעה שהפליקנס מקשיבים להצעות עבור טייריק.

לדעתי זה בדיוק יתאים לסקרמנטו להחזיר אותו "הביתה" אם הם עדיין מחפשים להטריד את רודי גיי – אולי עם עוד שחקן או שניים מעורבים בטרייד.

אני אתפלא אם לא ידסכסו את זה מאחורי הקלעים במשחק היום.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
28/01/2016 16:08:05

טורונטו + גולדן סטייט = הגמר

מנחם לס
מנחם לס
28/01/2016 17:21:25

הוא כלל לא הגזים. טורונטו יכולה לגבור על הקאבס.
פריוויו מצויין

no funny shtuff
no funny shtuff
28/01/2016 17:25:30
Reply to  מנחם לס

הגזמת, מנחם.

אמנם טורונטו הקבוצה הטובה בקנדה, אבל קודם שיעברו סיבוב.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
28/01/2016 17:35:32

על "האלתרמן החדש" איזה יחס אתה נותן לי נגד קליבלנד ?

גור גולן
גור גולן
28/01/2016 20:37:03

טורונטו קבוצה חבל על הזמן! לא יפתיע אותי אם הם יעלו לגמר.. לא הייתי מהמר על זה אבל לא יפתיע אם כן

משיח
משיח
28/01/2016 18:48:19

אחלה פריוויו, יש לי הרגשה על הניקס היום (לא מאמין שאני כותב את זה..)

המשגיח
המשגיח
28/01/2016 19:32:44

תודה על עוד פריוויו מוזיקלי ומושקע

שי אבן צור
שי אבן צור
28/01/2016 20:02:49

כיף של פריוויו

גור גולן
גור גולן
28/01/2016 20:37:42

פריוויו מעולה! תודה.
ניקס יכולים להפתיע היום

דובי
דובי
29/01/2016 0:18:41

ניקס 5-0 בלי כרמלו, והיום הוא לא משחק

דייל דנטון
דייל דנטון
29/01/2016 9:29:09
Reply to  דובי

לא נורא, אני דווקא רוצה שנגמור בין 10 האחרונות כדי שנקבל שוב בחירת דראפט גבוהה, מהעונה הזאת גם ככה לא ייצא כלום

סומסום
סומסום
28/01/2016 21:35:48

הסתכלתי שוב על הלו"ז שנותר לגולדן סטייט. שם את הכסף שאין לי על שבירת השיא, ומעמיד את המאזן על 8-74.
למה? סיבות עיקריות:
ג"ס סיימה כבר את כל המפגשים עם הקאבס, שיקגו, טורונטו ואינדי.
ג"ס תפגוש השנה רק פעם אחת בחוץ את אוקלהומה.
ג"ס תפגוש בפעם האחרונה בחוץ את הקליפרס בלי בלייק גריפין.
שניים מהמפגשים של ג"ס עם סן אנטוניו יהיו ממש בסוף כל העונה כולה – במצב בו לג"ס יהיה על מה לשחק (השיא!), וסן אנטוניו תהיה בטוחה לגמרי במקום ה-2 ותנוח לקראת הפלייאוף.
כרגע המאזן של הלוחמים עומד על 4-42.
ההערכה/ הימור שלי אומרים שהם יפסידו ב: אוקלהומה בחוץ; מיאמי או אטלנטה בחוץ; עוד פעם לסן אנטוניו (מה-3 שנותרו); ועוד אחד ווילדקארד. יעני 8 הפסדים סה"כ, 8-74.
ואם רוצים להיות "פסימיים", עוד הפסד איפשהו, ועדיין שבירת שיא.
place your bets.

גלעד
28/01/2016 21:59:10

מצוין! תודה רבה
אני חושב שאני אוהב את זה שסקרמנטו בימי חמישי כי אז אנחנו מקבלים שירי BOOGIE בק טו בק

עגל
עגל
28/01/2016 22:57:06

משחקים לא רעים בכלל.
תיקונצ'יק – ממפיס כן היו בפלייאוף בשנה שעברה.

צביקה
צביקה
29/01/2016 0:13:38

אחלה פריויו.
טורונטו תגיע רחוק השנה. המאזן שלה עכשיו מצוין וזה עוד בלי דמרה קארול. יש לקבוצה עומק והיא נראית מצויין. גמר מזרח זה אפשרי בהחלט, ואם אתה כבר שם, הכל פתוח. אתה כבר מאמין שאתה יכול הכל.

מוש השור
מוש השור
29/01/2016 5:13:13
Reply to  צביקה

הם משחקים מאוד יפה, אני מקווה שהם יהיו אלה שיזכו לקבל בראש מג"ס בגמר.

p
p
29/01/2016 8:36:36

אני מקווה שייתנו לג"ס בגמר! זה באמת יהיה אדיר!

מתן גילור
29/01/2016 9:06:47
Reply to  p

זה יהיה סיפור מטורף אם הם ייקחו אליפות. אבל באמת שהם עדיין מאד רחוקים משם.

עומר
עומר
29/01/2016 3:22:06

עברתי עכשיו מאידיאנה-אטלנטה לקינגס-פליקנס. איזה הבדל במשחקים. במערב קולעים בלי הפסקה. במזרח משחק הגנתי לגמרי.

סומסום
סומסום
29/01/2016 4:16:29

אינדי בורחת בסוף לאטלנטה עם 2-19. וואו.
והניקס זורקים את המשחק בטורונטו, מנוחה לכל הכוכבים. חבל.

בינתיים נבחרו יתר האול-סטארס:
מערב: דריימונד גרין, קליי תומפסון, קאזינס, אולדריג', הארדן, כריס פול.
מזרח: בוש, באטלר, דרוזן, דראמונד, מילסאפ, תומאס, וול.

הנעדר הגדול לטעמי הוא דמיאן לילארד. עונה פנטסטית, התעלמות שערורייתית. וגם בלייק גריפין (משמעת או לא, מבחינת יכולת הוא היה צריך להיות שם). למרכוס אולדריג' (מה פתאום?) וג'יימס הארדן נהנו מההפקר.

k_700
k_700
29/01/2016 4:54:16
Reply to  סומסום

הארדן ולילאאד היו צריכים להיות שם גם כן ביחד(במקום קליי לדעתי).

איזהה םאקינג תומאס נכנס חאולסטאר מהמזרח, אפשר כבר להגדיר אותו כבחירה האחרונה הטובה בהיסטוריה?

גם לאב נשאר בחוץ, דראמונד בפנים.

דייל דנטון
דייל דנטון
29/01/2016 9:31:45
Reply to  סומסום

מסכים שליליארד צריך להיות שם במקום קליי, גריפין חתיכת שמוק אני שמח שהוא בחוץ

סומסום
סומסום
29/01/2016 4:22:19

ו-3 לדנבר בוושינגטון, 2 דק' לסיום. מפתיע.

סומסום
סומסום
29/01/2016 4:29:24
Reply to  סומסום

סליחה, אלה הבולטימור בולטס 🙂 חזרו לשם הזה להערב, וזה נחמד, ככה זה מופיע בכל מקום, וגם השדרנים מקפידים.

סומסום
סומסום
29/01/2016 6:16:19

הבולס קורעים לגזרים את הלייקרס וסוגרים את המשחק כבר ברבע הראשון.
ההיילייט, ואולי הרצף הכי מביך של העונה, מגיע מג'ימי באטלר ודאנג'לו ראסל. שווה לחזור לרצף הזה, 1:50בערך לסוף הרבע הראשון:
גאסול באלי-הופ לבאטלר, בקלילות מעל ראסל. 2 נק'.
ראסל מוציא התקפה, כדרור פשוט, באטלר אוסף לו את הכדור כמו ממתק מתינוק, הולך לליי אפ קל, עוד 2.
ראסל מוציא עוד התקפה, באטלר חוטף את המסירה השקופה שלו, הולך לעוד לייאפ קל, עוד 2. סופסוף טיימאאוט לייקרס.
6 נקודות ב-3 פוזשנס על חצי דקה. ובסה"כ ריצה של 4-20. מביך.

גלעד
29/01/2016 8:14:54

מעולה תודה על הסיקור
אני מתחיל לחשוש יותר ויותר לסיכויי הפליאוף של המכשפים

מנחם לס
מנחם לס
29/01/2016 15:51:53

הנפילה של מילווקי לא מובנת לי בעליל. סיפור מוזר ביותר!
סיקור יעיל וקולע!

john
john
29/01/2016 20:44:42
Reply to  מנחם לס

בעיני שתי סיבות:
1 – sophomore slump. שנה שעברה הם הריצו את הקבוצה הזאת פעם ראשונה עם ההגנה החונקת עם הידיים הארוכות ומשחק הריצות והכניסות לסל כשברנדון נייט וקריס מדלטון אחראיים לקליעה מבחוץ. השנה כולם מכירים את השטיק ומכריחים אותם לקבור את הכדור מרחוק כשרק קריס מדלטון (ובייליס כשהוא משחק מידי פעם) פוגע איכשהוא. אם הכדור מרחוק נכנס והם לא מאבדים כדורים הם מצחים כל קבוצה בליגה ובהפרשים. יחסית לעגלה יש להם 8 ניצחונות העונה בדאבל דיג'טס אבל גם ו-19 הפסדים בדאבל דיג'טס (כולל לליקרס)
.

2 – זהו סגל חלש בהרבה משנה שעברה. ג'אברי יושב על המשבצת של יאניס ושומר בינוני. ושניהם כרגע מפריעים לגרג מונרו שצריך את הספייסינג כדי להיות יעיל יותר. מונרו אגב נותן עונה לא רעה בפחות דקות.הוא לא רלוונטי למבנה הזה של הקבוצה. זאזא נתן הגנה מדהימה שנה שעברה יחד עם הנסון (שחווה רגרסיה). אלייסובה היה נדבח חשוב ממה שנתנו לו קרדיט אבל הכי חשוב, ברנדון נייט היה המנהיג הבלתי מעוער של הקבוצה וגם ספק נקודות. הם כבר התדרדרו שנה שעברה מיד אחרי הטרייד על מייקל קרטר ווילאמס שעוד לא הבין שהמשבצת של לוינגסטון תפורה עליו. רכז פותח טוב הוא לא.

3- המזרח שנה שעברה היה זבל צרוף. הסגלים בשכבה השנייה של המזרח חזקים יחסית במיוחד בבית של מילווקי.כשאינדיאנה ודיטרויט הפכו קבוצות חזקות יותר. מילווקי צריכה לשחק 3-4 פעמים בשנה מול קליבלנד, שיקאגו, אינדאנה ודיטרויט בסטרל דיוויז'ן.

הם יהיו חייבים להיות יצירתיים לקראת הטרייד דד ליין כי הם לא מספיק גרועים כדי להבטיח בחירת דראפט גבוהה אבל יש להם הרבה נכסים לא רעים

רוזי
29/01/2016 18:22:18

אחלה סיקור

חסר תמונה
חסר תמונה
29/01/2016 18:24:04

מישהו יכול להגיד לי איך לעשות שתופיע לי תמונה בתגובה?

Berch
Berch
05/02/2016 17:17:08

תודה על הסיקור