פריוויו יום שני הגדול באמת!! משחק עונה 1# ועוד שמונה

אז העברנו חצי עונה ועוד קצת וסוף סוף הגיע הרגע שכולנו חיכינו – הקרב בין שתי הגדולות האמיתיות של הליגה. לא קליבלנד, לא אוקלהומה, לא קליפרס ולא שיקגו. הכל היה חימום עד הלילה. הגיע הזמן להכריע מי הקבוצה הטובה בליגה.

2:00 קליבלנד קאבלירס (12-30) – מינסוטה טימברוולבס (31-14)

אלפי מילים נכתבו ב-72 שעות האחרונות על הפיטורים של דיוויד בלאט. וזה רק על ידי מנחם… כל ערוצי החדשות עסקו בסוף השבוע בנושא כאילו אין במדינה הזו דברים באמת חשובים. כמו שלג…
אז דיוויד הלך, לברון הפך להמן הרשע וטיירון לו הפך ליהודה איש קריות. החיים ממשכים גם אחרי בלאט ובמשחק הבכורה של לו על הקווים כמאמן ראשי כולנו לבשנו את החולצה האדומה עם המספר 23 וחזינו בקליבלנד מובכת בביתה מול השוורים שכבר הובילו ב-17 הפרש באוהיו. הקאבס קלעו 83 נקודות בלבד וזה בטח לא עזר למצב הרוח בחדר ההלבשה.
מולם מתייצבת הקבוצה הצעירה ממינסוטה, אחת האכזבות הגדולות של העונה. הזאבים חלמו על פלייאוף בתחילת העונה ואפילו במערב חלש בהרבה מהצפוי הם מחזיקים את הקונפרנס על הגב, אם מתעלמים לרגע מהלייקרס.
הוולבס התחילו את העונה עם 7 נצחונות ב-15 המשחקים הראשונים. ב-30 המשחקים הבאים יש להם עוד 7 נצחונות ועם כל הכבוד לעונת רוקי נפלאה של קארל אנטוני טאונס (רוקי העונה במחזור רוקיז נהדר) ולאנדרו וויגינס המצוין לא כל כך ברור מה לא עובד בקבוצה הזו ולאן פניה מועדות. מה גארנט ופרינס עוד עושים על הפרקט זאת אחת השאלות הכי גדולות שלי העונה.

תחזית: מינסוטה מגיעים אחרי נצחון מפתיע על ממפיס אבל הקאבס יבואו לחסל – 21 קל ונצחון בכורה בקריירה ללו כמאמן.

 

2:00 וושינגטון ויזרדס (21-20) – בוסטון (24-21)

שתי קבוצות מרכז טבלה במזרח הכביכול מתחזק. הסלטיקס התקדמו בשבוע האחרון עד המקום החמישי עם נצחון נאה על שיקגו והם מגיעים לבק טו בק אחרי טיול בפילדלפיה. בראד סטיבנס נהנה מהערכה גדולה לעבודה שהוא עושה במדי הירוקים אבל לאוהדי הסלטיקס הסגל הזה אמור לשמש כמקפצה לעתיד בשביל הביא כוכבים. נכון, העתיד נראה ורוד עם הבחירות של ברוקלין אבל כמה סבלנות תהיה לאוהדים עד שהתהליך שהתחיל באותו טרייד על גארנט ופירס יבשיל לכדי משהו שמריח קונטנדרית. "בוסטון רחוקים שחקן אחד/ טרייד אחד/ קווין דוראנט בשביל להיות קונטנדרים" בעוד 3.. 2..1…

הסלטיקס נשענים העונה בעיקר על ההגנה. יש לה את הרייטינג ההגנתי הכי טוב בליגה (אחרי הספרס שההגנה שלהם 4 רמות מעל כל השאר) וסגל ארוך ומאוזן שבכל יום נתון שחקן אחר יכול להתבלט. פעם זה סמארט עם טריפל דאבל, פעם ברדלי היעיל והמשתפר, קראודר הנהדר ורוב הזמן הבחירה ה-60 מהטובות בהסטוריה – אייזאה תומאס.

בראדלי ביל חוזר בהדרגה לשחק בקבוצה מהבירה ואחרי תקופה רעה הוויזרדס הצטרפו למאבק הגדול על המקום בשמיניה הראשונה במזרח. הקבוצה כבר במקום התשיעי. וושינגטון ניצחה ב-4 מ-6 האחרונים כשאחד מאותם הפסדים הגיעה מול הסלטיקס עם החטאה סופר דרמטית של וול שיכול היה לשלוח את המשחק להארכה.

 

 

תחזית: הוויזרדס מגיעים אחרי 4 ימי מנוחה בגלל סופת השלגים שדחתה להם משחק והם ינצחו ב-6.

 

3:00 שיקגו בולס (18-25) – מיאמי היט (21-23)

שתי קבוצות שחוו כמה מפגשי פלייאוף מרתקים בשנים האחרונות נפגשות בעיר הרוחות למשחק מעניין.

הבולס לא יציבים. אחרי ריצה של 6 נצחונות רצופים, כולל על אינדיאנה ושני נצחונות על הרפטורס, הם נכנסו לתקופה רעה וניצחו רק 3 מתשעת המשחקים האחרונים. אחד מהשלושה היה על פילי אחרי הארכה (משחק 53 הנקודות של ג'ימי באטלר). מצד שני, נצחון נוסף היה שלשום, בקליבלנד. אין ספק שלבולס יש פוטנציאל לאיים על המזרח אבל חוסר היציבות הזה מונע מהם לתקוע יתד בצמרת הקונפרנס, כשטורונטו התרחקה מהם 3 וחצי משחקים ואם הם מביטים למטה הם רואים הרבה קבוצות שיכולות לאיים עליהם.

אחרי 6 משחקי חוץ אותם סיימה עם 2 נצחונות בלבד ההיט חזרו הביתה רק בשביל לקבל בראש ממילווקי ואז יצאו לעוד חמישה משחקי חוץ רצופים כשהם סופרים בינתיים 2 תבוסות – לרפטורס ולוושינגטון. אחרי שהריחו את המקום השני ההיט התדרדרו עד המקום השמיני והם צריכים להיזהר מאוד כשהמאבק שם צמוד ביותר.

אחת הסיבות המרכזיות לתקופה הרעה היא הפציעות, בעיקר בקו האחורי. דראגיץ' החסיר 3 משחקים וגם בנו אודריך היה פצוע. מי שנכנס לחמישיה היה טיילר ג'ונסון שהוכיח שלעלות מהספסל זה הרבה יותר קל מאשר לתרום כשחקן חמישיה. בחלק מהדקות די וייד נאלץ להוביל כדור ובחלק אחר היה זה ג'וש ריצ'רדסון שבכלל נע בין הסגל לבין הדי ליג והתקשה לתפקד.

בוש יציב עם 18 ו-8, וויטסייד מדהים עם 12,11 ו-4 חסימות (ראשון בליגה בפער עצום), ווייד מחזיר את גלגלי הזמן לאחור, ג'ראלד גרין זאת החתמה אדירה. אולם, בסה"כ הכללי ההיט רחוקים מהמקום בו הם רצו להיות.

דראגיץ' ימשיך להיעדר, וייד בספק בגלל פציעה בכתף כשצהעבר השני נואה גמר את העונה מזמן.

תחזית: רוז ובאטלר יחגגו והבולס ישייטו לניצחון ב-13.

 

3:00 ממפיס גריזליס (20-25) – אורלנדו מג'יק (22-20)

כולם חיכו לנפילה של הגריזליס העונה. הקבוצות הצעירות בעלייה והדובים עומדים במקום, הקליעה מחוץ לקשת לא הגיעה לעירו של אלביס והסמול בול משתלט על הליגה. איכשהו, אחרי פתיחת עונה זוועתית, הגריזליס מוצאים את עצמם במקום החמישי במערב.

אני לא קונה את המיקום הזה ולדעתי הם יסיימו במקום השביעי או השמיני בשביל להישחט בסיבוב הראשון. אחת ההגנות הכי טובות בעשור האחרון ממוקמת רק 16 ברייטינג הגנתי וזה החלק הטוב כשבהתקפי היא במקום ה-25 בליגה. הקצב נשאר איטי ביותר וגם ההגעה של מריו צ'אלמרס לא פתרה את בעיית הקליעה מבחוץ – פחות מ-6 שלשות לערב ב-33%.

הדובים ניצחו 4 מ-5 האחרונים אבל כולם היו צמודים ומול קבוצות חלשות וההפסד היה למינסוטה.

הקבוצה הקטנה של פלורידה התחילה את העונה מדהים אבל החודש האחרון שלה מאכזב ברמות. היא סבלה מהיעדרותם של אולדיפו ופייטון לסירוגין ויצאה לגמרי מהקצב. ווצ'ביץ' יציב, האריס נחמד אבל הצעירים שלה – הזוניה וארון גורדון – לא מצליחים להתבלט.

בשביל שיהיה לי מה לרשום ביומן השלישי של הקבוצה שיתפרסם עוד מספר ימים אני אפסיק פה.

תחזית: הדובים ב-8.

 

3:00 ניו אורלינס פליקנס (27-16) – יוסטון רוקטס (22-24)

הפליקנס עושים קולות כאילו הם עדיין לא ויתרו על העונה ועל סיכויי הפלייאוף. אני לא בטוח שהאוהדים שלהם מבסוטים מזה ולא מעדיפים טנקינג עצבני בשביל בחירה גבוהה אבל אני אוהב את זה. לא הייתי רוצה שקבוצה של מועמד ל-mvp תעשה טנקינג ואני שמח שהם נלחמים. אריק גורדון גמר את העונה והשאיר את הקליעה משלוש לריאן אנדרסון בצורה בלעדית.

הטילים מגיעים אחרי בק טו בק בדרבי טקסני בו הם גילו אופי ועשו קאמבק נאה מול דאלאס, יריבתם משכבר הימים. ג׳וש סמית׳ חזר ונראה כאילו מעולם לא עזב וסחף את כל הספסל להתעלות. הארדן, עם טריפל דאבל שני השבוע, היה נהדר.

אם מישהו רוצה הסבר לנתונים של הארדן הוא ימצא אותם בהרכבים הנמוכים של הרוקטס. בעקבות חילופים מרובים הארדן מוצא את עצמו הרבה מתחת לסל ולכן כמות הריבאונדים הגבוהה שלו לאחרונה. בהתקפה הוא ממש הרכז של הקבוצה, מקבל כדור ראשון במעבר ומקבל גם את כל ההחלטות ומסביבו המון קלעים שמרווחים לו ומרוויחים ממנו.

 

עושה הכל במשחקים האחרונים

 

הימור – הרוקטס ימשיכו במומנטום. ניצחון ב-10.

4:00 דנבר נאגטס (27-17) – אטלנטה הוקס (19-26)

אטלנטה מסיימת טיול קצר בין 4 משחקים במערב שהתחיל עם ניצחון נחמד על הבלייזרס, המשיך בהפסד צמוד לקינגס והשיא היה הפסד לפיניקס המפורקת שלא זוכרת מתי פעם אחרונה היא ניצחה. ארצ'י גודווין תפר שלשה על הבאזר בכדי להוכיח פעם נוספת כמה צמרת המזרח חלשה.

הנאגטס קבוצה נחמדה מאוד, הגיעה לעונה בלי הרבה ציפיות ובינתיים רושמת הישגים נאים ואפילו מפלרטטת עם מקום בפלייאוף. המאזן לא מדהים אבל יש באמתחתה שלושה נצחונות על יוסטון, נצחונות על אינדיאנה, דטרויוט וטורונטו והשיא, כמובן נצחון יוקרתי על האלופה. גאלינרי מוביל חבורה צעירה עם 19 למשחק, וויל בארטון שפתח בסערה נרגע מעט אבל מודיאי הרוקי חזר לאחרונה ונתן כמה משחקים יפים.

תחזית – נצחון ביתי במשחק צמוד, 4 הפרש.

 

4:00 יוטה ג'אז (24-19) – דטרויט פיסטונס (21-23)

רודי גובר פוגש את אנדרה דראמונד והוא המפתח בעצירת ההתקפה של הפיסטונס. אם הצרפתי יצליח להסתדר באחד על אחד עם הענק של דטרויט הג'אז יהיו על הגל. בהתקפה המורמונים ימשיכו להתבסס על גורדון היוורד שנמצא לאחרונה בכושר אדיר – 28 נק' וכמעט 8 אסיסטים בשלושת המשחקים האחרונים.

תחזית – הפיסטונס יסיימו את 4 המשחקים במערב עם טעם טוב. בוכנות ב-6.

 

5:00 סקרמנטו קינגס (23-20) – שרלוט הורנטס (23-21)

משחק בין שתי קבוצות עם מאזנים דומים מאוד אבל כיוונים הפוכים. בעוד ההורנטס התחילו את העונה מצויין (מאזן 8-14) אך דעכו בגדול (ניצחו רק 4 ב-14 האחרונים, אבל גם את שני האחרונים) המלכים התחילו עם נצחון אחד בשמונת המשחקים הראשונים אבל עכשיו הם ברצף של חמישה נצחונות ברציפות. הנצחונות היו מרשימים ולא על נמושות (אוקיי, נצחון אחד על הלייקרס) – יוטה, אוק', אטלנטה ואינדיאנה כשמול הפייסרס דמרכוס קאזינס פשוט דרס כל מה שנקרה בדרכו וסיים עם 48 נקודות.

גם קמבה ווקר בכושר נפלא ומגיע אחרי שקלע 52 ו-40 תוך שבוע. מנחם צופה שהמחסום הוסר והוא יפציץ באופן תדיר ועקבי יותר. אנחנו נעקוב מקרוב.

תחזית – הקינגס מגדילים את הרצף ל-6. 13 לחברים של עומרי.

5:30 גולדן סטייט ווריורס (4-40) – סאן אנטוניו ספרס (6-38)

זהו, סיימנו עם המנה הראשונה, המרק, לחם הבית וכל האפטייזרס. הגיע המנה העיקרית. ואיזה מנה עיקרית זאת הולכת להיות. סטייק אנטריקוט 600 גרם, מידת עשייה מדיום היוצא מידיו של דון אלברטו – המלך של ברילוצ'ה (לילדים שלא מכירים, אם יום אחד תהיו בארגנטינה -אל תפספסו את ברילוצ'ה).

 

Image result for leonard curry
אז מה תנצח היום? ההגנה או ההתקפה?

בתכלס, חפרנו על שתי הקבוצות האלה בלי סוף בחצי הראשון של עונה. ההתקפה הכי טובה מול ההגנה הכי טובה. קר את וולטון מול פופ. קאווי עם הידיים הענקיות מול קארי והעיניים הירוקות. אז אני לא ארחיב יותר מדי ואתן לכם את הבמה בתגובות.

שימו שעונים ל-5:30 והמלצה שלי – אל תתנו לערוץ הספורט (שהועיל בטובו לשדר את המשחק) להרוס לכם את החווייה.

ניפגש בבלוג החי!!!

אה הימור – הולך נגד הלב, הפופוביצ'ים ב-4.

לפוסט הזה יש 325 תגובות

  1. אחחח, ברילוצ'ה…. גן עדן עלי אדמות.
    אגב, אחד הבחורים שטיילו איתי שם חשב שקוראים למקום (ולאיש) "דונלד ברטו", ולא "דון אלברטו, כי זה באמת נשמע דומה. איך ירדנו עליו על העניין הזה…. (-:

      1. סוף סוף מישהו שקרא את השלט במסעדה הזאת:
        Bariloche de Alberto
        עיר הסטייקים, הגלידה והשוקולד (טוב חצי ממנה זה נאצים שברחו לשם אחרי המלחמה) והנשים.
        אם ארגנטינה זה הטופ של הדרום, ברילוצ'ה היא בשורה הראשונה של ערי ארגנטינה בקטע הזה.
        יופי, אני דומע עכשיו.

    1. אפסי. מדובר על משחק קריטי למאזן הפנימי, קרי יתרון בייתיות. הספרס נכוו קשות שנה שעברה בגלל שלא היתה להם בייתיות ולדעתי הם מבינים את החשיבות של זה גם העונה .

  2. לדעתי ראוי לעשות שתי בלוגים חיים , אחד לספרס גולדן ואחד לשאר המשחקים . מה עוד שמדובר במשחק האחרון ככה שזה יוצא טוב . (בכדי שהפוסטים יהיו קריאים)

  3. פריוויו מעולה תודה.
    התשובה ל"חידת פרינס" במינסוטה זה שכשוויגינס משחק SG (והוא תמיד משחק SG העונה) אין אף SF שיכול לשמור על אנשים (שבאז מוחמד משחק רק בצד אחד של המגרש) אז פרינס..

  4. מקווה שאני לא הולך לקום למשחק כמו של קליבלנד מול גולדן..למרות שאין לי בעיה לראות את הלברונים מובסים ככה שוב.

  5. תשמעו צריך לשווק את המשחק בין גולדן סטייט לסן אנטוניו כקרב המאה, תקנו אותי אם אני טועה, האם נערך משחק בהיסטוריה של הליגה בין שתי קבוצות עם רקורד כזה???

  6. פריוויו מצויין – חוץ מזה שאתה יכול בהחלט ללכת עם הלב .
    הדאבס ב-7 , מהסיבות הבאות :
    1. ביתיות .
    2. שוב ביתיות .
    3. באוקלנד קוואי לא יוכל להיצמד ולדחוף כמו בסן אנטוניו .
    4. סן אנטוניו , במשחקי חוץ נגד קונטנדריות , לא משהו , והלוחמים
    הם האלפא-דוגס של הקונטנדרים .
    5. הלוחמים כבר הוכיחו השנה שכשהם צריכים להוכיח משהו הם
    עושים את זה בגדול . 4 ההפסדים שלהם היו נגד קבוצות מהדרג
    השני והשלישי – בגלל פציעות , עייפות או sloppiness ( איך
    זה בעברית ? ) . מול ס"א לא יהיו אף אחד מהשלושה .

    1. הטענה שלנארד דוחף נשמעת כמו ההתבכיינויות של מנחם על לנארד.
      לנארד 6"6 עם מוטת ידיים 3"7 ויכולות אתלטיות מדהימות ולכן הוא שומר ככ טוב.

      1. לא אמרתי שהוא לא שומר מצויין . אבל המגע בין שומר לנשמר הוא תופעה שכיחה ותלוי איך השופטים נוהגים . בחוץ מול הלוחמים הוא יקבל יותר שריקות על היצמדות הדוקה מדי מאשר בסן אנטוניו .

  7. sloppiness זה בערך שלומפריות .
    למילווקי – פציעות ועייפות אחרי באק-טו-באק .
    לדאלאס – פציעות ( כולל קארי ).
    לדנוור – פציעות ומנוחה לגרין .
    לדטרויט – sloppiness .
    כלום מכל זה לא יהיה הערב – רק דריכות ומוכנות "להגן על הבית" .

  8. נקודה למחשבה:
    פופ בא מהצבא. גם הוא מכיר את עקרון הל"א. לך תלמד את מערכות המכ"ם של האוייב על מנת שתוכל לשבש אותם בבוא הצורך.
    מחר לא הגיע הצורך.

    זה משחק חוץ, אין שום צורך לשלוף שפנים מהכובע שצריכים להישלף ביוני. צריך ללמוד את הלוחמים, לנתח אותם, לנסות עליהם הרכבים ומערכות שונות כדי לבוא מוכנים למשחקי הבית. בסדרת גמר, יש לכל קבוצה בין 1-2 הפתעות אסטרטגיות בסדרה. לכן, אין שום צורך לבזבז אותם בסדרת הגמר.
    לא רק שהלוחמים לוקחים. זה גם יכול להיגמר בבלואאוט.

    המפתח לניצחון בסדרה הזאת נמצא אצל גרין ולא אצל קארי. יש לספרס 2 שומרים ראויים לקו האחורי של הלוחמים, אבל לגרין הם צריכים נשק מפתיע, ואת זה לא תראו מחר.

    1. לא חושב שייגמר בבלואו-אאוט . את ההצגות הגדולות הלוחמים נתנו השנה בחוץ ( חוץ מה-50 הפרש על הראש של ממפיס ממש בפתיחת העונה ) . אבל אני מסכים עם השאר . ב-4 המפגשים ביניהן בעונה הרגילה כל אחת תשמור על הבית שלה , וייגמר לדעתי 2 : 2 .

  9. יש לי טרייד שמקפיץ את אוקלוהומה והספארס מעל גולדן סטייט
    דוראנט וקאווי
    רק שאני לא יודע מי תהיה ראשונה

  10. קואץ' ניק יצא בכתבה על פיטורי בלאט…….. ממש זווית מעניינת שלוs:/

    http/www.facebook.com/bballbreakdown/videos/1162804293744810/?theater

  11. גם אני חושב שהדאבס לוקחים.
    את פופ לא מעניינת העונה הרגילה.
    יותר מזה, אם הספרס מנצחים, יתחילו דיבורים על שבירת המאזן של הבולס גם לכיוון סן אנטוניו והוא לא מעוניין בכך כלל וכלל.
    זה מסית את הפוקוס מהמטרה האמיתית.
    ווריורס ב- 8

  12. נותר רק להתבאס שבפליאוף נהיה בשעון קיץ ואז המשחקין במערב יתחילו ב3-4 בבוקר ולא ב5 וחצי כמו היום.
    המזרח תמיד היה תקוע גם ככה ועכשיו בכלל לקליבלנד אין רייטינג בארץ.

  13. פריוויו משובח!

    לפי מה שהבנתי אריק גורדון לא סיים את העונה. הוא בחוץ לעוד 4 שבועות בערך.

    אני מהמר על הלוחמים בגלל הביתיות.

  14. תודה שגיא על פריוויו נהדר.

    רק בל נשכח שמדובר גם במפגש של שתיים משלוש הקבוצות ההתקפיות בליגה (אליבא דמדד אופנסיב רייטינג) ושתיים מחמש הקבוצות ההגנתיות בליגה (אליבא דמדד דיפנסיב רייטינג).

    בשנה שעברה, הספרס לצד הבולס היו הקבוצה היחידה שניצחה באורקאל. הבולס כבר לא יעשו את זה השנה אבל יש לי תחושה שפופ לא ירצה לחשוף את כל הארסנל שלו בטרם עת.

    מקווה ומייחל לגולדן סטייט.

  15. פופ כבר מכין תרוץ עם ההודעה שדנקן לא משחק.
    אני אראה את המשחק כבר מפלורידה שטופת השמש.

    אבל ישנם ען כמה משחקים מעניינים מאד.

    כל קבוצות המזרח משחקות בחוץ נגד המערביות; בחצי העונה הבאה הכל מתהפך ואז המערביות באות אלינו לשחיטות.

  16. פריוויו משובח! ותודה לאדר על שהחליף אותי השבוע😃

    איזה משחק!!! אלילי לי אלילי!
    בצור אחד עם ניסיון של 30-40 אלף טופס ווינר אני מגדיר את עצמי כמומחה בידיעת ספורט😉
    יש לי תחושה שיהיה משחק צמוד עם אופציה להתחרפנות משני הצדדים… בגלל שג״ס בבית והם בתקופה מעולה – ג״ס ב-8.

    1. אתה נער לא? עזוב אותך מהימורים ובמיוחד מווינר שלא ניתן להיות רווחי בו בטווח הארוך עם היחסים שהוא נותן. יש לך כסף וזמן פנוי, עם קצת מחשבה ויצירתיות יש חלופות עדיפות.

    2. רגע רגע, כמה עולה טופס ווינר? הערכה נמוכה משהו כמו 10 שקל לטופס, זה אומר שאתה הוצאת משהו כמו 400,000 שקל על ווינר?
      ברור לך שקניתי בית בסכום הזה כן?

      1. מי שמהמר בווינר פראייר
        זה לתת כסף לגנב שפרץ אליך הבייתה..בתור מהמר לשעבר שתמיד מדגדג לו להמר אני לא שם שקל בווינר גם אם יצמידו אקדח לרקתי
        אפלטון..ידוע לך שהיום אתה קונה בסכום הזה צריף בחורה..וזה רק אם תשלם פרוטקשן לבדואים

    3. אללי לי אלליי יש לי מום חזק על הספרס מקורות מוסמכים אומרים לי שהשחקן שלהם סוחב פציעה ברגל ביוסי ובמנש אני לא משקר…

  17. משחקים אש כל הערב הזה. והאמת, רק 2 משחקים לא באמת קריטיים, לשתי הקבוצות. המשחק הראשון והאחרון. התוצאה בראשון לא באמת משנה, לא לקליבנד (למרות שיהיה בושה וטררם, הם עדיין יסיימו ראשונים במזרח כנראה, ובכל מקרה לא תהיה להם ביתייות בגמר, אם יגיעו), ולא כ"כ למינסוטה שלדעתי יצאה מהתמונה לפלייאוף. ובמשחק האחרון, שאמנם יש כאן הזדמנות ישירה לס"א לעזור לעצמם להשיג יתרון ביתיות לגמר המערב, אבל לא מספיק קריטי כדי להתאבד על זה. הם יעדיפו לנסות לקבל את זה על ידי החלקות של ג"ס נגד אחרים, ולא לחשוף את כל הקלפים היום. ג"ס ישחקו מצויין, כרגיל, אבל גם הם לא יאלצו להתאבד על המגרש, ותכל'ס, אפילו אם הם מפסידים, הם נשארים מס 1 ועוד לא איבדו שום יתרון.
    לעומת זאת לכל שאר הקבוצות, או לאחת מהן או לשתיהן, המשחק הזה, כמו כל משחק ומשחק עד סוף העונה יהיה קריטי במאבקים על כרטיס לפלייאוף ועל מיקום וביתיות בתוך הפלייאוף.
    אגב הפסקה האחרונה אומרת שהחצי השני של העונה יהיה מותח ומענג.

      1. הכי מצחיק שם זה שמו וג'פרסון, התרעמו שהם לא שיחקו מספיק דקות (או בכלל) נגד ג"ס…

        בשביל זה הביאו ווטרנים לקבוצה?

  18. גולדן סטייט והספרז נמצאות בקצב של הקבוצה מס' 1 ומס' 3 בהיסטוריה של הליגה. (דובי אמנם העיר, ובצדק, שיש למאזנים נטיה להתיישר בהמשך, אבל נלך לרגע עם הדרמה).
    שתיים מ-3 הקבוצות הכי טובות אי פעם – לפחות בתוצאה – נפגשות הערב.
    ומכיוון שבד"כ הררי ציפיה נגמרים חד צדדי, אלך עם ההימור הכי בטוח, הלוחמים בבית, ב-10. כי זו פשוט מפלצת, אתם יודעים הרי שיגיעו 3 הדקות המשוגעות. אבל אשמח (מאוד) להתבדות.

    גם יתר הערב מסקרן לאללה, לא יודע מאיפה להתחיל. אולי מיאמי בשיקגו. צ'אנס כמעט אחרון להבין אם יש משהו בדוויין ושות', כי שיקגו בפירוש לא מרשימה.

  19. יש באמת איפה לבדוק האם היו מאזנים כאלו לשתי קבוצות במקביל בהיסטוריה של הליגה? נותנים רק את המובילה, אבל לא את המאזן של השניה בטבלה באותם שיאים

  20. הצגת מעולה את החוסר יציבות של הבולס, אם יצליחו ליצור רצף משחקים על קליבלנד ומיאמי, הם ישכיחו את הכל, בסופו של דבר הם שניים מהיריבות העיקריות שלהם

  21. עם כל הטררם על לברון,
    אני עדיין אוהד הקאבס.
    הרבה חברים שלי הם אוהדי הצלחות,
    ו"עברו" לאהוד את גולדן.
    שמבחינתי היא כרגע הקבוצה השנואה עליי…
    האמת בלי הרבה קשר לכדורסל…
    אז היום למרות שאני גם לא מת על "הפלח"(נדמה לי שכך אתם מכנים אותו)
    אני עם הספרס,טוב לי גם בפנטזי עם קאווי יתן לנו הצגה

    1. זה לא דרג זה זרג !!!
      63 הפרש על קליבלנד ושיקגו
      מקום 1
      גולדן סטייט יפתחו את סן אנטוניו כמו קופסא של טונה פוסידון

  22. אדר נתת ניתוח מעניין של יוסטון. וגם שאר הקדימון מעניין.
    גם אני מעריך שהפלא לא יתאבד על המשחק הזה, ג"ס ב-9

  23. עם כל הכבוד להפתעות של פופ, ומי אני שבכלל אצייץ – למשחק הערב יש חשיבות גדולה. כי בקצב הזה, המפגשים הישירים בין הקבוצות יכריעו את עניין המיקום והביתיות בסדרת הגמר.
    ואחרי הסדרה עם הקליפרס בעונה שעברה, הספרז בטח לא יכולים לזלזל בעניין הזה. גם לא ג"ס, עם המבצר הטוטאלי שלהם.

  24. רק בשביל הפרספקטיבה היסטורית, הפעם האחרונה (והיחידה) בה נפגשו בשלב כזה של העונה שתי קבוצות עם מאזנים כאלו הייתה בעונת 1971/72. מילווקי של קארים ואוסקר רוברטסון במאזן 8-35 פגשו את הלייקרס של ווסט, ביילור וווילט במאזן 3-39 ו-33 ניצחונות רצופים. הבאקס עצרו את הרצף ההיסטורי של הלייקרס אבל בגמר המערב הלייקרס נקמו בדרך לטיול מול הניקס בגמר ואליפות.

  25. לא נראה לי שפופ יתאבד על המשחק אבל בכ"ז
    גו ספרס
    מקווה להחזיק ראש לבלוג החי
    (לא מצליח אף פעם גם לראות משחק וגם לצ'וטט)

  26. אני בדרך כלל אוכל ראשים וחופר מנהרות אז לקראת המשחק הלילה אתן לכם שתי פנינות על סן אנטוניו וגולדן סטייט:

    סן אנטוניו – מי שלא מכיר הספרס מפרסמים את HEB. הם קורעים מצחוק במיוחד קוואי ומאנו. פאטי מילס בתפקיד אורח מגניב…תראו עד הסוף

    https://www.youtube.com/watch?v=hvVDRb9vl7Y

    גולדן סטייט – אימון קליעות שיגרתי של סטף קארי. והפעם מרחוק

    https://www.youtube.com/watch?v=ltctfVqxVuM

  27. המשחק החשוב של הערב הוא מיניסוטה קליבלנד .
    כל משחק עם המאמן והשחקן הטובים בעולם הוא המשחק החשוב בעולם .
    יש לי הרגשה שכל רפי עתידים לראות …
    אם קליבלנד יפסידו במיניסוטה זה לא אומר שהמאמן לברון הפסיד את חדר ההלבשה ותיראו שלא יפטרו אותו ….

  28. טוב, אז אחרי 20 דקות של צפיה בקליבלנד ניתן לומר שההתקפה הרבה יותר זורמת (נכון זה לא חכמה מול מיניסוטה) אבל ההגנה זוועה

  29. ההתעקשות של מאמני אנ.בי.איי לפעמים מטופשת לגמרי.
    קרל אנתוני טאונס נהדר, ב-9 וחצי דקות הוא עם 2-3-10 באחוזים מצוינים, עושה צחוק מהגבוהים של קליבלנד.
    מה עושה מאמן מיני? מושיב אותו. לסוף הרבה הראשון ורוב השני. מוציא אותו מ-9:30 ועד 19:30. למה? ככה. כי ככה מקובל. "לנוח". עשר דקות. הבחור קשיש כנראה.

  30. ושוב, מיטשל מייבש את הכוכב שלו.
    עברו 38 דקות. טאונס שיחק רק 21.
    בדקות האלה הוא מונסטר: 3-8-17, עם 8 מ-12 מהשדה.
    למה? למה כל כך מעט דקות??

    1. סם מיטשל הוא אידיוט. מכניס את טאונס רק 8 דקות לסיום, ומייד מקבל ממנו עוד סל. זה מאמן סבוטאז' עם ראש בלאטה. אין הסבר אחר.

      במקביל אני מציץ במיאמי-שיקגו. כל הגדולות של המזרח, שתיהן והקאבס, אין להן מה למכור בסדרת גמר עתידית. יותר מזה: הכל פתוח במזרח. וזה כולל הכל, גם קליבלנד. עייפה ואפורה.

    1. קבוצה עם עתיד, שחייבת להעיף את המאמן. גם רוביו גרוע למדי, ושבאז מוחמד חסר אחריות. לעומת זאת טאונס הוא אול-סטאר, שחקן מושלם כמעט, ביחד עם וויגינס מרוסן יותר וזאק לאבין, יש בסיס נהדר.

  31. ושריקה מחפירה, עונשין לארווינג במקום אופנסיב, מחלצת את קליבלנד ממבוכה גדולה, 40 שניות לסיום.
    בלאט יכול להיות מבסוט. הקבוצה שלו נראית נורא. אם טאונס (4-11-26) היה משחק מספר דקות יותר נורמלי, ולא רק 29, זה היה נראה אחרת.

  32. פייר אני מציץ לקטנות לקאבס מיני וכל פעם דוקר את הבייציות הקטנות של הפלולה,בבובת וודו.פייר הוא כלכך דוחה הסמארק מנהל \מאמן\ועלק כוכב הקבוצה.אני מריח שזה יגמר בפיצוץ אדיר השנה.
    טיירון משמש כוילון והפלולון בעצם מנהל הכל שם.הקבוצה והבעלים לא שפויים.
    אחחחחחחח כמה שאני אהנה מהנפילה של המסרוח הזה.
    קובי הסוליסט פרח ליד הפלולון הזה.

  33. זה לא ייאמן, אורלנדו תסדר לנו אוברטיים? כדור שלה ו-14 שניות לסיום ביתרון 2. והחושמים האלה שוב מאבדים אותו, ומשם לשוויון.
    איזו קבוצה אומללה.

    1. בדיוק מה שבאתי להגיד!
      מצויין זה לא מילה דומיננטים!!.

      וסבלנות זו מילה, גיי נראה מצויין כל התקופה האחרונה.
      כשיש לך קבוצה חדשה כמעט עם שחקנים מעולים שלא מתחברים, גם בגלל פציעות אתה צריך יציבות וניהול חכם ולא טריידים .

      1. הקינגס נצחו את אינדיאנה וההוקס ללא גיי ועכשיו רואם כמה הוא חסר.

        המבחן האמיתי של הקינגס הוא מחר בפורטלנד מול שני גארדים מעולים.
        השמירה של הגארדים זה הבעיה של הקינגס השנה.
        מחר זה המבחןבאק טו באק מו קבוצה עם שאיפות פלייאוף ושני גארדים מעולים.

  34. פשוט מיואש מהקבוצה , כבר תלכו על טנקינג , כל פעם מישהו אחר פצוע , סקרמנטו נראת כאילו התעוררה , כבר לא נצליח להדביק אותם, מלחה טובה לגבי הולדיי הוא סוף סוף נראה כמו הרכז הנכון שצריך להיות לצד דיוויס לשנים רבות (כל עוד הוא בריא )

  35. מעניין מה האחוז של קארי בזריקות של SET SHOOTER
    שהוא מקבל כדור על הקשת לבד
    אני לא זוכר שראיתי החטאה כזו השנה.
    חייב להיות מעל 80%

  36. מאז שבארנס חזר, להרגשתי, הם חזרו להיות טובים כמו בתחילת העונה
    וגם גרין חזר למימדים נורמליים ולא מיסטר טריפל-דאבל במשחק
    כמות האסיסטים שלו ירדה דרמטית
    אבל לקבוצה כנראה שזה עושה טוב, יותר איזון
    רק מעלה את קרנו שם בארנס בעיני

  37. אני כל כך נהנה לראות את ליווינגסטון. כזו קלאסה. הזריקה שלו מחצי מרחק תמיד שוהה את האקסטרא עשירית הזו באוויר לפני השחרור.

  38. קרי השחקן הטוב בליגה, אבל קאווי משמעותי יותר לספרס בהגנה. הייתי מושיב את קרי כל המשחק, אם זה אומר שגם קאווי הדבק לא יראה פרקט.

  39. שיחה טיפוסית בשרשורים בימים אלו:
    שמעון: טוב קארי באמת מצויין והכל, חבל שאין סטטיסטיקה לזריקות מעבר לחצי על רגל אחת כשהוא לובש חצאית טניס ויש לו גשר בשיניים
    ראובן: יש, הוא 573,746,285,873% משם העונה
    שמעון: מדהים
    ראובן: ממש מדהים
    כל שאר העולם: מדהים מדהים

  40. 2 הקבוצות עם הכדורסל הכי טוב אי פעם. דריימונד תאווה לעיניים.

  41. הנוכחות של קארי מסיטה 50% מההגנה אליו, כולם מבלי להתכוון עם אורינטציה לבוא לעזור עליו.
    וזה משאיר את כל החבר'ה כל כך חופשיים. איזה בונוס אדיר לקבוצה.

  42. לפחות ריגר נגמל מלשמוע שם של שחקן ע"י הפרשנים האמריקאיים ואז מיד להגיד מאיזה אוניברסיטה הוא ומי אימן אותו שם.

  43. דראמונד עם 1 מ-10 מהעונשין.
    יש מצב שהוא בדרך לעונה היסטורית באחוזים האלו…

    נראה לי שלמצוא ילד שלא קולע לפחות 1מ-10 באיזה שהוא מגרש
    איפה שהוא בעולם זה בלתי אפשרי…

  44. שאלת הכדורסל היא זו: ראינו שהאטת הקצב של קליבלנד והבידודים של לברון עשו את העבודה יפה מאוד מול ג"ס. האם לס"א ישנה שיטה אחרת הגנה+התקפה להאט אותם?

  45. אם המחצית הראשונה באורקל אומרת משהו – והיא אומרת – אז באמת הליגה תיסגר לשנים הבאות. ועד כמה שהכדורסל עילאי, זה חבל מאוד.

  46. הסיפור העיקרי של החצי הראשון – באוקלנד קאווי לינארד לא יכול לשמור כפי שהיה עושה בבית . ובכל מקרה סטף שהוא מירר לו את החיים בשנה שעברה אינו סטף של השנה .

  47. שארלוט קלעו ברבעהשליש כמעט כמו בכל המחצית הראשונה.
    42 נקודותברבע במפגן קליעה מטורף.
    לדעתי ברבע הרביעי הקינגס יסגרו עניין.

  48. אני חושב שמאז שהכניסו את חוק קשת-השלוש לליגה,
    מתוך שאיפה לרווח את המשחק
    לאפשר סקורים גבוהים יותר ו… בכלל?

    אז כל החוק הזה יועד לסטף קארי.
    הוא השחקן הראשון שבאמת ממנף את זה כמו בחזון
    של מחוקקי החוק.
    מכניס FUN למשחק דרך קשת השלוש כמו שאף אחד לא עשה מעולם.

  49. לקינגס יש בעיה מול גארדים טובים מאד.
    ולין ווקר וטרוי דניאלס פשוט תופרים אותם.

    מחר בפורטלנד תיהיה בעיה דומה באסה.

  50. פשוט קבוצה נדירה. זה יכול לבוא לך מכול מקום. משלשות, מחדירות, מתנועה ללא כדור מהתקפות מתפרצות אחרי הגנה חונקת, מפיק אנד רול. סן אנטוניו לא משחקת טוב אבל זה הרבה בגלל ההגנה החונקת של הלוחמים וההגנה של הדורבנות נראית פחות מפחידה אבל זה גם הרבה בגלל התנועה המדהימה של ההתקפה של הלוחמים.

  51. כמה שקאזינס ענק, ככה חמום מוח.
    בוואן פוזשן הוא מתעצבן ועושה עבירה סתם. מכוונת. שתי נקודות מתנה. למה?

  52. קולטים שמתנהלות שתי ליגות נפרדות?

    באחת יש משחקים צמודים ומתח ודרמות והכל פתוח.

    בשניה גולדן סטייט מנצחת את כולם בהפרש של 30, רבע לפני הסוף, וכל מה שנשאר לעשות זה להגיד "יא אללה, איזה סטף, איזה קבוצה". ומה יהיה הלאה? שרשרת אליפויות בלי מתנגד? מכבי עלית גולדן סטייט? אני באמת חושש.

    1. זה נחמד לסדירה. אליפויות זה כבר לא יביא, אלא אם כן יש לו גם % 40 מהשלוש..

    1. מה יש לראות ? הם בכלל לא בטוח בפלייאוף.. אז גולדן ?

      המשפט של מקהייל שייך לתקופה אחרת.

  53. ההזדמנות היחידה של הקאבס (ובעצם של כל קבוצה בליגה) להעמיד תחרות כלשהי לג"ס, היתה בטרייד ענק על קאזינס. נניח על לאב ומוזגוב, כשזה עוד היה אפשרי, באיזור ההרחקה של בוגי. עכשיו אפשר רק לחלום.

  54. וואו, איזו שלשה של דניאלס.

    אחד המשחקים המשוגעים של השנה. מזכיר את הדאבל אוברטיים של אוקלהומה באורלנדו.

    ועדיין אפשרות לבאזר ביטר של עמרי…

  55. סורי זיו, הפסד כואב ביותר.
    דווקא בחלוקת הדקות המצב לא ממש נורא אבל יש מצב שקארל זורק את המשחק מול הבלייזרס.

    1. לקינגס יש לוח משחקים יותר נח ממה שהיה מקודם.

      עכשיו שלושה משחקי חוץ לא פשוטים שאני אשמח אםהם יצליחו לנצח שניים.

      פורטלנד, פליקנס וממפיס.

  56. כאב לב לסקרמנטו, דווקא במשחק קריירה של קאז.
    עדיין מאמין שהם ייכנסו לפלייאוף. לפחות כל עוד יוטה לא חוזרת לסגל מלא, הקינגס היא המועמדת שלי.

  57. הקינגס יכולים לתת פייט מחרר בפורטלנד.
    מרקו בלינלי צריך להתחיל לשחק כי הוא לאט לאט הופך לבאסט.
    הוא פשוט לא קולע מסנטימטר כבר חמישה משחקים.

  58. תענוג של משחק. המלכים הפסידו בגלל שנתנו לצרעות ברבע השלישי לשים להם 42 על הראש. אבל מלחמה מאוד יפה הייתה במשחק הזה. לשתי הקבוצות מגיע להיות בפליי אוף ואני מאמין שיהיו.

  59. אחלה סיקור באמת, רק חבל שנפלת בכל התחזיות כמעט. ידע יש בשפע לכל כותבי הפריוויו , אך בין תחזיות לבין הכתיבה שלכם יש הבדל שמים וארץ. רק מומו החציל פוגע פה ושם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט