מעורב הופס למוצאי שבת: טיי לו: "לא שונה, רק 'טוב יותר'", ואזהרה!! / מנחם לס

 

 1.טיי לו: "לא אהיה שונה; רק אהיה יותר טוב!"

הוידיאו:
http://www.nba.com/cavaliers/video/2016/01/23/1453569583365-160123-shootaround-lue.mov-248108/

*
Tyronn Lue on what he'll do differently than Blatt: "I wouldn't say 'differently,' I would say 'better

זה מה שטיי לו  אמר לפני שעה קלה במסיבת העתונאים הראשונה שלו.

In fairness to Lue, that probably came off a little harsher than he intended. He also said that Blatt "did a phenomenal job here" and he "had his back 100 percent," per Cavs play-by-play announcer Fred McLeod. Still, that's a heck of a quote.

As for a tangible change, Lue said that he'd use forward Kevin Love more at the elbows, per ESPN. That's probably the best and safest thing a new coach could say in this situation, as Love has looked uncomfortable for much of his Cleveland tenure and was extremely effective as a scorer and facilitator from the elbows with the Minnesota Timberwolves.

It'll also be interesting to see if the Cavs run more pick-and-pop plays with Love. In general, perhaps the biggest part of his job is figuring out a way to get Love, LeBron James and Kyrie Irving all playing to the best of their capabilities at the same time. That proved elusive under Blatt.

Lue told reporters that he got 716 text messages on Friday, per the Cleveland Plain Dealer's Chris Haynes.

"It was a good day for me," he said, "but a bad day for Blatt."

Tyronn Lue is taking over. (USATSI) Tyronn Lue is taking over. (USATSI)

2.CBSSP: לברון העדיף את מרק ג'קסון

לך תדע מה הולך.  CBS יצא בהצהרה שמינוי טיי לו הפתיע גם את לברון כי 'המחנה של לברון העדיף את מרק ג'קסון כמאמן"

3.אזהרה!

עלי להזהיר למפרע את כל רפי ובינוני ההבנה באתר: אתם תראו הלילה קליבלנד קאבס כפי שלא ראיתם אותה מעולם. כולל משחקי הגמר של השנה שעברה. ברצוני להזהירכם שמה שתראו הערב זאת רק מסיכה. תפאורה חיצונית ולא יותר. ככה זה תמיד בהצגת הבכורה.

תראו את לברון מרוכז, מפוקס, מוציא מעצמו את טיפת האנרגיה האחרונה (ישנה 'טיפת אנרגיה אחרונה כפי שקיימת פלנטה עשירית, אבל הכוונה מובנת), ונותן שוב את אחד ממשחקיו הגדולים.

אותו דבר תראו מכל שחקן 'קאבי'.

כולם ירגישו צורך – חובה, אחריות, ונטל – להצדיק את הזריקה של דייויד בלאט, ושסוף-סוף הם משחקים תחת שרביט מאמן "משלנו", ולא איזה 'יזרעאלי' חיוור שלא שמע ירייה אחת ב-NEIBORHOOD, ולא חייב היה לתת את כסף הכיס שלו (ולפעמים את ה-LUNCH שאימו הכינה לו לבי"ס) לאיזה תלמיד אחר בכיתה שהוא גם חבר ב-GANG.

הקומישיונר יהודי (אדם סילבר), בעל הקבוצה יהודי (דן גילברט), אז הם היו צריכים גם מאמן יהודי? כזה שלא מצטרף אליהם בחדר ההלבשה לפני היציאה למגרש עם תפילת ה-"LORD PRAYER" – ה'לורד' הוא יישו כמובן – הקבוצתית (כל קבוצה ללא יוצא מין הכלל עושה זאת בחדר ההלבשה לפני היציאה לאולם, ובהרבה מקרים בסיום המשחק שחקני שתי הקבוצות אוחזים ידיים במעגל ומתפללים במקהלה את 'תפילת הלורד')?

כפי שהסברתי בטור הבוקר, אין כאן כל עניין של 'אנטישמיות' אלא עניין של שמן שלא מתערבב עם מים. דייויד בלאט מעולם לא היה חלק מהבראנז'ה, והשחורים האמריקאים (שמהם נידבקים הלבנים כמו קווין לאב) לא מרגישים שהוא 'BROTHER'. אף אחד לא מוכן לתת את כל מה שיש לו עבור מאמן כדייויד בלאט – לפחות בסיטואציה שהיתה בקליבלנד.

אז אני מתריע למפרע שהערב תראו קליבלנד שלא ראיתם מזמן: לוחמת, מאוחדת, חונקת, דורסת, ואפילו חכמה. תראו קבוצה בה הכדור לא נעצר לרגע ועובר מיד ליד כאילו היו הספארס. תראו קבוצה שתיראה כמו שטר של מיליון דולארים עם  מאמנה החדש טיירון לו שהתפלל את 'תפילת הלורד' איתם ואולי אפילו הוביל אותה.

קליבלנד מנצחת הערב בגדול בביתה. הקבוצה תתקבל בתשואות רמות. תהיה הרגשה של 'התחלה מחדש'. אותו סיפור נפלא היה במשחקים הראשונים של ביג'יי ביקרסטאף ביום הראשון כמאמן במקום קווין מקהייל. אחרי שבוע-שבועיים באה הנפילה.

אז תדעו לכם שהלילה זו רק תפאורה משקרת. האמת תתגלה בפלייאוף.

4."המאמן המצליח בהסטוריה שפוטר"

הכותרת בספורטס אילוסטרייטד שייצא לאור ביום שני תיזעק בדיוק כפי שהמאמרים ב-SB ובספורטינג ניוז זעקו הבוקר: "המאמן המצליח ביותר בתולדות ה-NBA שפוטר!

הנה טבלת המאמנים המוצלחים ביותר שפוטרו. דייויד בראשם!

http://twitter.com/ESPNStatsInfo/status/690650746065403908/photo/1

הנה הטבלה למעלה. אין צורך להוסיף הרבה מילים מלבד העובה שהוא הגיע גם לגמר ה-NBA עם שתי פציעות חמורות לשני כוכביו קווין לאב וקיירי אירוינג!

דייויד הוביל את הקאבס העונה לרקורד 11-30 למרות פציעות לשלושה מחמשת שחקניו הפותחים בחמישייה: קיירי אירוינג החמיץ 24 משחקים, אימאן שומפרט החמיץ 22, והסנטר טימוטי מוזגוב החל לשחק לאט-לאט כשחקן ספסל בגלל ברכו שהיתה בשלבי החלצמה, ורק לפני 10 ימים הוא חזר במלוא כוחו – לא ש-'מלוא כוחו' הוא משהו – לפארקט.

אבל כל המאמרים מציינים שבלאט – שהוכרז כמאמן לפני שלברון הגיע – היה מפוטר ברגע שהחתימו את לברון. רק התאריך לא היה ידוע. הסיבה הכללית – כמעט המוסכמת בין העתונאים המכריזים על עצמם כ-'קרובים למצב' – היא שלפי העתונאים שהיו קרובים לשחקנים, הם "אף פעם לא בטחו בדייויד בלאט", וחוסר הבטחון הוריד את ה-FUN, וההנאה לשחק בקבוצה, וללא סיפוק ועונג מאימונים ומשחקים – מאומה לא יכול לעזור.

העובדה שעם כל תסמונות חוסר נחת הרוח וקורת הרוח בקבוצה דייויד בלאט הצליח לשמור על שלמות הקבוצה, והגעה להישגים שהקבוצה השיגה ללא 'מרד', 'מרי', וקונספירציה, היא אות כבוד למאמן שכל ה-NBA מודעת לו!

5.אינדיאנה מצאה יהלום – מיילס טרנר!

גולדן סטייט ניצחה וזה היה רור וידוע מראש. ההפתעה היץה ה-2.11 מ' שלהם, הרוקי מאוניברסיטת טכסס מיילס טרנר שהלך 'בנננה'ס עם ערב של 31 נקודות ב-12 מ-17, וכתוספת קטף 8 אשכוליות וחסם שתיים. הכל עם ניתורים לשמיים שהתגלה כאתלט פריקי ושחקן-שחקן! בן ה-19 הזה הראה שבנוסף לגודל, ניתור, וכח, ישנו לו הרבה חומר אפור בראש שמתרכז בהופס. יש לו אינסטינקט טוב מאד, ציפייה נכונה, טאץ', והתאוששות מהירה מפיק-אנד-רול. אחרי שהחמיץ 4 שבועות בגלל פציעה באצבע הוא חזר ומאז הוא קורע את כל מי שהפייסרס פוגשת. הוא יעזור מאד לפול ג'ורג' כי הוא יפתח לו מרחבים חדשים, ולכן החלק השני של העונה נראה כה מבטיח לאינדיאנה.

6.קרי והילד באימון הקליעות פני המשחק אמש

7.זה מה שלברון אמר לעתונאים אחרי טיי לו:

(הוא מדבר לדייב מקנמנהים מ-ESPN)

I found out about it just like every other player on this team at 3:30 [p.m. ET] yesterday. … I think [general manager David Griffin] was right on everything he said. … Like it or love it or hate it, we got to respect it."

8.גריפין:"לא פייר ללברון ולא פייר לי"

So, I've got a problem in general with this narrative, and those of you that have been with us for a while understand this.LeBron plays for this team. And he's the leader of this team. And he desperately wants to bring a championship to this team. LeBron doesn't run this organization. LeBron is about this organization, and he is of this organization, and he's of our community. But this narrative that somehow we're taking direction from him, it's just not fair. It's not fair to him in particular. But frankly, it's kind of not fair to me and our group anymore.

9.הרוקי של המבריקס סלח מג'רי חוסם את ווסטברוק…

 

10.ואז את קווין דוראנט…

    .

11.ואז הרוקי מטוניסיה אומר:

"זה לא חדש בשבילהם… Salah Mejri said he got blocks on Durant and Westbrook during a Tunisia-Team USA game. "So that was not something new for them," he said.

12. הרבה שחקנים היו מסכימים לעוף אחרי פגז לפניו של כריס פול.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. מיילס טרנר מרשים.
    הילד גדל בקויינס בשכונת וילות של המעמד הבינוני גבוהה, בשכונה לבנה לגמרא.[הם היו המשפחה השחורה היחידה]

    והוא אומנם שחור אך הוא עם גינונים של לבן.
    יש בו משהו שאני ממש אוהב.
    והוא אחד הצלפים-אין הרבה שחקנים שחוסמים וקולעים לשלוש כמו שהוא עושה.
    הלילה הוא לא יחגוג כמ אתמול כי קאולי סטיין לא יתן לו.

    המחזור הזה זה מחזור של גבוהים טובים- טאונס, אוקפור , זינגר, סטיין, טרנר ,קמינסקי ופורטיס.

        1. אבל זה לא קרוב אפילו:)
          מנחם, תודה על המעורב. ככל שדולף יותר מידע, ככה התמונה יותר מדכאת. קראתי את הכתבה בלינק שדדי צירף ומסתבר שהותיקים כמו ורז'או חסר התועלת התמרמרו בגלוי נגד בלאט.
          ולמרות הכל, טיירון לו הוא פלסטר, לא ניתוח ולכן מה שהיה הוא שיהיה. ה-ללל מעולם לא היה מוצדק יותר.

  2. וואו טיירון לו מסתמן כחתיכת מניאק, תראה טיפה כבוד.
    הבאסה היא שכפי שכתבת מנחם כנראה הערב זה יראה טוב יותר, בטווח הארוך? גם עם דיוויד זאת קבוצה של 60 ניצחונות בעונה.

    מבחינת הכל השינוי הזה הוא כל כך לא נכון. לא הטיימינג, לא התוספת ללחץ, לא ביכולות [בלאט מאמן עשיר בניסיון, אפילו ב-NBA יש לו יותר ניסיון מאשר לו שאין לו..] וזה מבלי לדבר שאם היה לטיירון רעיונות לשינוי למה הוא לא הציע אותם לבלאט? למה הוא לא ניסה לשנות?
    וואלה מדובר פה בשחקנים של עשרות מיליוני דולרים, הם אלה שהפסידו לגולדן סטייט בצורה כזאת, שמעכו להם את הכבוד, שדרסו אותם, וזה לא שבלאט לא מהאחראים למה שקרה שם אבל לפטר אותו זה רק לשחרר את השחקנים מאחריות בצורה בוטה.

    אני אוהב את לברון בשחקן ודאגתי להגן עליו, בסופו של דבר מדובר בפילנתרופ גדול ובן אדם שמחזיק עיר שלמה על הגב שלו, איש משפחה אמיתי, לא אנס, לא מהמר, כדורסלן.
    אבל ככל שהזמן עובר קורים עוד ועוד דברים שמחזקים את מקטרגיו ולא את סנגוריו.

  3. 1. גועל נפש…
    3. אני לא חושב שהם יפרקו, אני חושב שהם ינצחו כח הם ישקיעו אבל בטח שלא יפרקו וישחקו יפה.
    4. פיטורים שלא קשורים למאזן.
    5. זוכר שעקבתי אחריו במכללות והוא שחקן מצוין. הוא הגיע לאינדיאנה במצב מושלם בשבילו והוא משתפר לאט לאט..
    6. לא פחות ממדהים!

  4. יום אחד אקרא בשקיקה את ספרו של בלאט. הרעיון שישנו שחקן שהוא גם שותף לסוכנות ספורט תוך כדי קריירת המשחק ככלי לבחישה והעברת מאמנים ושחקנים לסוכנות שלו.

    מארק ג'קסון חתום בסוכנות (סוכנות קלאץ') של ריץ' פול ולברון תוך כדי שמחניהו מנסה להחתימו על חוזה בקאבס. בנוסף אותו ג'קסון מאתרג אותו ומגן עליו קבוע בשידוריו ב-ESPN (תוך כדי שהוא מתריס בגולדן סטייט). טיירון לו בעל המבט התמים עלק מגבה את בלאט. אם הוא כל כך גיבה אותו למה הוא לא העיף שחקנים שהסתודדו איתו והיווה גשר לשיפור היחסים והאמון.

    הוא בנה את התסיסה בעצמו ללא שום ספק. ה"כאילו" הצלה שהוא מושך את בלאט שלא יקח פסק זמן ואז זרק את זה על בלאט. מי שאחראי על ספירת פסקי הזמן וניהול הזמן זה בדרך כלל העוזרים. טיי לו לא לקח אחריות אלא שיחק אותה גיבור תו"כ שהוא זורק את בלאט מתחת לגלגלים.

    המשפט הראשון אם אמר אותו "אעשה את אותו דבר רק טוב יותר" הוא הוכחה שדבר אחד הוא למד מהמנטור שלו דוק ריברס. השחצנות. אותו ריברס שדיבר על כך שהו יכניס להם מנטליות של אלופים רק כדי לא לשפר אצל הקליפרס כלום מאז אותה עונת 57 ניצחונות של דל נגרו שנגמר בסיבוב השני.

    1. לו הוא איש מאוס (לא סבלתי אותו עוד כשחקן) אבל הציטוט לא עושה עימו חסד, מה כבר הוא היה יכול להגיד? היתה לו חסרה המילה "אשתדל לעשות יותר טוב"

  5. מהלך חכם של לברון .
    הוא בחר את השחקנים הוא דאג להם למשכורות שמנות ואז כשהם לא התאמצו מספיק הוא קרא לאסיפת שחקנים והבהיר שזה לא מספיק טוב עבורם .
    ובלאט מה ישה ?
    הרגיע הוריד אותו לספסל במשחק מול מיאמי ולא נתן לו לשחק .
    לברון שתק הקבוצה חזרה לנצח וברגע הנכון נפטר מבלאט …

    עכשיו מה ?
    לתת לו להגיע לאו לסטאר ואולי לנצח עם המזרח את המערב ?
    צריך להיפטר ממנו כל עןד אפשר כדי שהתהילה תהיה של לברון ושל לברון בלבד .
    ועל הדרך יש אשמים במצב ההפסד הזה 34 נקודות …
    אז איך זה שבאוקלנד ובס א שיחקו טוב יותר ? הרבה יותר טוב ?
    כי הפעם לברון לא התאמץ בכלל ושידר לשחקנים שלא צריך להתאמץ…
    כי אחרת מי היה מעיף את בלאט ?
    זה בינס חברים צריך לקטוף את הפירות לנצח בלי חשבון לדרוך ולרמוס ….
    אל תיקחו אישי אלו החיים לא ענין דת , פשוט בלאט הצליח יותר מדי לא נכנע לתרגילים של לברון ואו טו טו היה תופס מעמד בקבוצה …
    אז היו צריכים להיפטר ממנו בזמן לפני שיהיה מאוחר מדי והוא בלאט יקח קרדיט על אליפות.
    מזל שטערון לו חיכה בסביבה ויוכל לעשות הכל טוב יותר…
    בהצלחה לו ולברון קדימה קחו אליפות אם תצליחו … חחח ולא להתרגש אם לא תצליחו …
    בכל זאת לנצח לבד קבוצה טובה קצת קשה ….העיקר שבלאט לא יקבל את הקרדיט .

  6. וטיירון לו גאון .
    לא יעשה שונה אלא טוב יותר .
    כך מתבטא גאון .
    לא פלא שהוא ולברון חברים מגיל 17 שניהם גאונים , ויודעים הכל טוב יותר מכולם
    אז מה יקרה הערב ?
    השחקנים שראו איך לברון מזלזל בבלאט דורך עליו ובסוף מעיף אותו ואומר זה לא אני …מבינים היטיב את מה שדיון וויטרס וויגינס הבינו מזמן …
    הם ישחקו קצת יתאמצו עד אחרי עונת הטריידים ואז ?
    ואז לברון יגלה שכל התחמושת שלו ושל טיירון לו בוזבזה כי כולם יודעים שאת חוסר ההצלחה לברון יזרוק עליהם בלי חשבון …
    הסכינים הארוכות ישלפו ברגע שצריך …קיירי לאב טריסטאן ילכו אחורה וישאירו את לברון ולו לנצח לבד … כי עם חברים כאלו מי צריך אויבים …

  7. אני דווקא מבסוט מהפיטורים של בלאט.
    הוא סבל שם, זה היה בולט לעין.

    מקווה שיש GM של קבוצה צעירה מדשדשת (מינסוטה? אורלנדו?) שזיהה את הפוטנציאל ויקח אותו, זאת תהיה סיטואציה הרבה יותר מתאימה בשבילו.

    דרך אגב, לדעתי שחקנים לא צריכים שמאמן בהכרח יהיה BROTHER, אבל כן צריך מאמן שהשחקנים מכבדים, ולבלאט (הרבה בגלל לברון) ממש לא היה את זה.

  8. רק הבהרה המהלך של לברון וקליבלנד מגעיל בכל רמות וזה בכלל לא משנה שזה בלאט או כל מאמן אחר. לא עושים דבר כזה. המזל שלנו (ללל) שעכשיו כולם יודעים את מה שאנחנו ידענו ממזמן. וזה בזכות כך שבלאט ישראלי

  9. מיילס טרנר פוטנציאל ענק. אם הוא ממשיך ככה הוא צריך להיות בחמישיית הרוקיז במקום ג'ליל אוקפור.

    יהיה מעניין לראות איזה קאבלירס נראה לאורך זמן עם טיירון לו. לדעתי זאת תהיה קבוצה די דומה לזאת של בלאט, אבל עם הגנה חלשה בהרבה.

  10. טיירון יצא כול כך קטן, איזה הבדל מהתגובה מהאלגנטיות של בלאט. הייתם שנה וחצי ביחד, הגעת בלי ניסיון וזה מה שיש לך להגיד לתקשורת כבר באותו היום. ויותר מאכזב זה לברון, אני עוקב אחריו מהרגע שהגיע לליגה ואין דבר יותר מבאס שהוא יכל לעשות לי בתור אוהד שלו.

  11. אני מסכים בהחלט שקליבלנד עשתה מבחינתה את המעשה הנכון .
    לא צריך להיסחף כל כך עם הפטריוטיות הישראלית . דיוויד גריפין ודן גילברט לא אנטישמיים – הם אפילו שמיים (לפחות גילברט – אני לא בטוח לגבי גריפין למרות שלפי השם גם הוא ). הם רצו לזעזע את המערכת , ובמרבית המקרים שעושים את זה מזיזים את המאמן הצידה . ההזדהות הישראלית המבחילה עם קליבלנד, עיר שמרבית ה"אוהדים" שלה בכלל לא ידעו עד לפני שנה וחצי שהיא קיימת , מפנה עכשיו מקום לשנאה לקבוצה הזאת . 2 התגובות הקוטביות של ההומו ישראלוס המצוי דוחות בעיני . בלאט מייצג רק את עצמו . אני מאחל לו הצלחה בהמשך – אבל ביום שהוא מונה למאמן בקבוצה שמשחק בה לברון היה ברור שבסוף הוא יפוטר.
    לברון לא ייקח טבעת , לא השנה ולא באף שנה נוספת בראש קבוצת גלקטיקוס, כי סימני הדעיכה כבר ניכרים אצלו. הוא אולי עוד ייקח אחת אם הוא יצטרף לקונטנדרית כגלגל נוסף וילמד שהוא לא יחיד מעל כולם, בדומה למעשה קווין גארנט שהלך לבוסטון . הבעיה היא שזה נוגד את ה-DNA שלו ואני מסופק אם הוא מסוגל לכך .

  12. האמת שאף אחד מאיתנו לא באמת יודע מה היכולות של טיירון לו. אנחנו לא באמת יודעים אם הוא מאמן טוב או סתם סמרטוט. הוא יכול להיות הבחור הכי מתנשא בעולם, טיפוס מגעיל אבל כל זה לא ממש אומר לנו כלום על איזה מאמן הוא יהיה. את זה נראה בפלייאוף.

    בשני דברים אין לי ספק:
    1. לבחור יש ואחד פה גדול
    2. בדבר אחד הוא כבר הצליח. יש לו כבוד הרבה יותר גדול מהשחקנים לעומת מה שבלאט קיבל מהם. זה לבד לפעמים שווה הרבה

    למרות משאלת הלב שלי שהקבוצה תיכשל אני עדיין חושב שהקבוצה הזו תגיע לפיינלס ושם היא תפסיד.

  13. יכול להיות שהכל נכון לגבי מה שכתב מנחם לגבי בלאט, אבל תכל'ס זה בסופו של דבר מאשר כמה שהארגון הזה דפוק, עם לברון ובלי לברון. מאחל לבלאט הצלחה רבה. הוא בכל מקרה קיבל המון קרדיט והמסע הזה, וזכה למשע חלומי כולל גמר הNBA. הוא בטוח יקבל משרה טובה בNBA, לדעתי עוד השנה, או באמת בקיץ. בכל מקרה הוא עשה מיליונים יפים מאוד ממשרה הזאת, מה שסידר אותו היטב ואת ילדיו ונכדיו. מגיע לו – הוא מאמן מצויין ואיש נהדר.

  14. כמה דברים חיוביים מהפיטורים האלו:
    1. 20 מיליון דולר לבלאט
    2. אם מפטרים אותך אז לפחות עם מאזן כזה….
    3. לברון יוצא ערס מטומטם מתנשא ובוגדני כמו שהוא באמת, ועכשיו כולם רואים את זה
    4. עכשיו אפשר לאהוד את גולדן סטייט בלי נקיפות מצפון…..
    5. בלאט ימצא מתישהו קבוצה נחמדה בלי כל הלברוניזציה המגעילה הזו
    7. בינתיים אולי יחזור לארץ קצת ויתחיל לדבר בתקשורת הישראלית על מה שהלך שם בקליבלנד

  15. 1. בדיעבד כשזה נגמר ככה, חבל שבלאט לא ניסה בכל זאת לצאת נגד לברון ולהרוויח את הקבוצה.
    2. מעניין אם הסיקור המוגזם של קליבלנד באתרים הישראליים(2 כתבות נפרדות לכל משחק של קליבלנד בוואלה למשל) ימשיך

כתיבת תגובה

סגירת תפריט