הצעת גולש: טרייד על קווין לאב! / מאמר הגולש איתמר פורת

 

 הצעת גולש? טרייד על קווין לאב!

מאת איתמר פורת

 

קווין לאב הוא שחקן מצוין עם חולשה זועקת. ישנם מצבים בהם ניתן לחפות על חולשתו ולנצל את יתרונותיו ההתקפיים, אחרת הוא לא היה ניבחר לנבחרת ארה"ב ולא היה נמצא היום בין 30 האחרונים בסגל.

אבל לדעתי הוא שחקן מצויין רק בקבוצה מצויינת כמו נבחרת ארה"ב בה יעילותו ההתקפית חשובה הרבה יותר מחולשה הגנתית כי כשקבוצה היא כה עליונה כמו הנבחרת, חולשה הגנתית אינה קריטית בכלל. כפאוור פורוורד יש לו את כל החבילה ההתקפית: פוסט-אפ יעיל, קליעה טובה מהשלוש ומחצי מרחק (אם מותר עדיין להגיד שזורקים מחצי מרחק) וגם מהעונשין. בשנותיו האחרונות בוולבס הוא בהחלט נכנס לדיון של הפאוור פורוורד הטוב ביותר בליגה. בנבחרת ארה"ב אוהבים שחקן כמוהו, בעיקר כשהנבחרת "צריכה" לפחות לבן אחד בשורותיה (אם כי השנה תהיה לו תחרות עם כמה 'חיוורים' אחרים כפי שדוק לס מכנה אותם.

אבל, חשוב להזכיר: הזאבים – כשלאב בשורותיהם – לא הגיעו לפלייאוף אפילו פעם אחת.

משהו קורה כשאתה משחק בקבוצה שמפסידה רוב הזמן. אלא אם כן בטבעו של שחקן לשמור מצוין אז הוא ישקע יחד עם הקבוצה בחוסר הגנה ולא יעבוד על הליקויים במשחק ההגנה שלו. קווין לאב מעולם לא הצטיין בהגנה אך כאשר הוא משחק בקבוצה שמפסידה מה שבעיקר מסתכלים עליו זוהי הסטטיסטיקה, ובעיקר ההתקפית.  למה? כי קבוצה מפסידה לא מעניינת את רוב הצופים האובייקטיבים. ומכיוון שלאב הוא אולסטאר ביכולותיו ההתקפיות מה שראינו זה פורוורד לבן שממוצעיו (בשנה האחרונה בוולבס) היו 26 נק' ו-12 ריב' למשחק. בהחלט מרשים, בעיקר ה-12 קרשים שעשו ממנו את אחד הריבאונדרים הטובים בליגה – לפחות במספרים.

כל מי שאומר שבמקום דייויד גריפין הוא לא היה עושה את הטרייד של קווין לאב במקום וויגינס ובנט (שחקן גמור) חי באשליה. מתן גילור כתב על זה טור מצוין ואני לא ארחיב בנושא.

באופן טבעי ממוצע הנקודות של לאב ירד ב-10 בקאבס אך זה היה די צפוי (במיוחד אם תשאלו את כריס בוש על מה קרה לו במיאמי עם לברון, אחרי ממוצעיו בטורונטו).

נקפוץ לפלייאוף 2015.

במשחק הרביעי מול הסלטיקס קלי אולינק מוציא ללאב את הכתף מהמקום וגומר לו את העונה. טריסטן תומפסון מוקפץ לחמישייה לעמדה מס' 4 (לאחר משחק אחד שבו מילר פתח) ונותן פלייאוף מהסרטים שסידר לו את החוזה המטורף בקיץ (בפלייאוף הוא פתח כ-4 אבל בהמשך שיחק גם כ-5) ועזר לקאבס להגיע לגמר מול הווריורס.

כולנו יודעים מהו המהלך היעיל ביותר בליגה: ההיי פיק-אנד-רול בין סטף קארי לדריימונד גרין. בזכות העלייה המדהימה של קארי לקליעה מכדרור, רוב הקבוצות מבצעות דאבל טים על קארי שנותן לגרין את הכדור באזור קו השלוש באמצע המגרש. עכשיו המצב שנוצר הוא 4 על 3 ומכיוון שגרין פיתח את עצמו בצורה כה מרשימה הוא מצליח ברוב הזמן לקבל את ההחלטה הנכונה ולגרום לסלים קלים. לווריורס יש עוד מהלכים יעילים רבים מלבד המהלך הזה, אך זה המהלך שמכניס את הקבוצה לשטף ולזון מכיוון שכולם מקבלים זריקות כל כך נוחות. אנחנו יודעים מה קורה כהשקבוצה הזאת נכנסת לזון. אין קבוצה בעולם שתעצור אותה.

נחזור לגמר. מכיוון שלאב פצוע, תומפסון פותח בעמדה 4 ושומר על גרין. תומפסון היה מספיק מהיר בד"כ גם להפריע לקארי בקליעה וגם לחזור לגרין שקיבל את הכדור (כמובן בעזרת תיאום ועזרה בהגנה הנהדרת של הקאבס בגמר). אני מאמין שעצירת הפיק אנד רול הזה ב-3 המשחקים הראשונים גרמה לכך שהקאבס הצליחו לעצור את שטף ההתקפה של הווריורס ובזכות כך (ולברון) שלטו בקצב המשחק.

נעבור ל-2016:

דווקא לאחר 2 הפסדים מ-3 המשחקים האחרונים הווריורס באים לקליבלנד ושוחטים את הקאבס. לאב פתח ושמר על דריימונד גרין. כל היי פיק אנד רול בין קארי לגרין נגמר בשלשה של קארי, או כאשר גרין משאיר קלעי לבד על השלוש (קליי, בארנס, איגואדלה), או שהוא חודר לצבע ומרים להטבעה קלה של הסנטר (בוגוט או אזילי). אלה הזריקות הטובות ביותר אם אתה שחקן הווריורס. זה מהלך כל כך קל. כל הקבוצה נכנסת לזון והקלות של יצירת הסלים שברה את הקבאס לחלוטין.

גם במשחק מול הספרס בחוץ, כמות הנקודות שלאב 'חטף' ישירות מהפאור פורוורד הנגדי הייתה מוגזמת. זה לא רק שדאנקן קלע עליו בסוף כמה סלים מכריעים אלא גם שבמשך כל המשחק רוב הפעמים שתקפו אותו (אם בחדירה,או בפיק אנד רול) זה נגמר בסל.

אני צופה בהרבה משחקים של הקאבס השנה. גם כאשר לאב משחק טוב ומגיעים למשחק צמוד רוב הפעמים שראיתי הוא לא הצליח לקלוע זריקה באמת חשובה. אולי יש לו מחסום מנטלי?

אני מאמין שלאב, על אף היותו באמת שחקן מצוין, לא מסוגל לשמור ברמה מספקת טובה בפלייאוף ברמות הגבוהות ביותר, והרמה כמובן מתעלה ככל שאתה עולה בסולם הפלייאוף לקראת הגמר. אם הקאבס תגיע לגמר תחכה להם כמעט בטוח קבוצה היודעות טוב ביותר לנצל חולשה הגנתית – נכון להיום הווריורס או הספרס. יהיה מעניין לראות אם דייויד גריפין ינסה לעשות טרייד כלשהו עם לאב (אולי יחד עם מוזגוב, או וויליאמס שלא משחק משום מה) שיביא לו פרוורד שגם יתאים לשיטה ההתקפית וגם יוכל להתמודד מבחינה הגנתית.

אני בספק, אבל זאת היתה המלצתי לו שאלו אותי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. יפה. אבל להציע טרייד זו רק חצי עבודה. למי בכלל הקאבס יכולים לפנות ולקבל תמורה, עבור קונטנדרית במצב של ווין-נאו?
    הספקולציה הפופולרית בימים האחרונים היא לאב + מוזגוב בתמורה לדמרקוס קאזינס. בלי ספק סופר-טרייד, אבל אני לא רואה את הקינגס מאבדים את הציר המרכזי שלהם (גם אם חסרים לו בעצמו כמה ברגים בקופסה).

    1. מסכים. באמת יהיה קשה למצוא טרייד מתאים ואם גריפין לא יצליח יש סיכוי גבוה שלאב לא ישחק ברגעים מכריעים בפלייאוף.

      לא יודע איך אבל הייתי מנסה להשיג את ג'וש סמית. אפילו שהוא נחשב לבעייתי בפלייאוף הקודם הוא התעלה והיה השחקן השני הכי חשוב אצל הרוקטס. גם ליד לברון הוא יתנהג כמו שצריך

  2. בפודסקאסט של לואו הוא העלה הצעה מעניינת –
    לאב לדטרויט תמורת איליאסובה וKCP. זה יכול להיות מעניין ל-2 הצדדים
    הקאבס יקבלו סטרץ' 4 שהוא גם שומר טוב וגם לא חייב את הכדור ביד (ולא מבקש אותו) אבל כן קולע שלשות פנויות וגם סטופר לסטף כי קלדוול-פופ הוא אחד משומרי הרכזים הטובים בליגה.
    הפיסטונס יקבלו את לאב על חוזה נוח להרבה שנים והוא כלי מעולה בהתקפה כשמשתמשים בו כמו שצריך.

    אבל קשה לי להאמין שיהיה טרייד על לאב העונה.

    1. וזה גם לא אפשרי כספית. החוזה של לאב כ"כ גבוה, שדטרויט חייבת לתת עוד (כלומר, להפחית מסך השכר שלה) לקליבלנד, וזה אומר להוסיף גם את ארון ביינס או ברנדון ג'נינגס, לא פחות מזה.

        1. ביינס נותן עונה טובה. שלא לדבר על KCP . דטרויט לא יסכימו. גם מניית לאב חטפה מכה בשנה וחצי האחרונות. כולם ראו את החסרונות.

    2. גם לי קשה להאמין שיעשו טרייד על לאב השנה אבל לדעתי זה הכרחי לזכייה באליפות. גריפין כבר הוכיח שהוא יצירתי ולא מפחד להמר. לגבי kcp לקאבס אין בו צורך כשיש להם את סמית ושאמפרט. שניהם טובים ממנו ומנוסים ממנו

      1. סמית שומר טוב אבל לא ברמה הזאת
        שמפארט בערך אותו דבר כמו kcp אבל לווריורס יש יותר מסטף קרי אז לא יכולים להיות לך יותר מדי שומרים

        1. לא מסכים. סמית אנדרייטד בשמירה שלו. הוא שומר מצוין. כמו כן הוא הוכיח שהוא מסוגל לקלוע שלשות גדולות בפלייאוף וkcp עוד לא שיחק בפלייאוף

  3. לפי דעתי מה שקליבלנד צריכים לעשות זה פשוט לעלות מול גודלן סטייט גם עם לאב וגם עם תומפסון ככה שלאב ישמור על בוגוט ותומפסון ישמור על דרין כמו שהוא שמר עליו בגמר

    1. זאת לא רק ההגנה האישית של לאב. בשביל להצליח לעצור את השטף של הווריורס צריך תיאום מושלם בהגנה בלי חוליה חלשה. הספרס והווריורס מתמחות בלמצוא את החוליה החלשה ולהפיק את היתרונות

  4. תודה על המאמר
    כתבת ככה בין השורות את הבעייה האמיתית של הקאבס ושל הליגה
    זה לא קשור לשום שחקן שיחליפו
    עד שלא ימצאו. בליגה איך לפצח. הגנתית את הפיק אנד רול של קרי עם גרין בקו של החצי
    גולדן סטייט תשאר מס 1 ו תבנה שושלת
    שום שחקן אחר בליגה לא שווה התייחסות
    הקבוצה היחידה שיש לה צאנס זאת סאן אנטוניו וגם זה רק כי אני נותן קרדיט לפופ על זה שהוא יכול להביא את ההתקפה שלו ליעילות מטורפת בינתיים זה לא נראה מאיים

    1. מזכיר לך שבגמר קליבלנד שלטה ב3 משחקים. כמו שהווריורס שיחקו מול הקאבס ושיקגו אי אפשר לדחק כל הזמן. אפילו הם לא יכולים

      1. ואני מזכיר לך שג"ס של השנה טובה יותר מזו של הגמר . קארי , גרין , בארנס , אזלי ואפילו בוגוט ( שהשיל בקיץ קילוגרמים רבים וחזר מהיר יותר ) כולם משחקים טוב יותר – וקארי וגרין ברמות היסטוריות . יחד עם הניסיון שהם צברו יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקאבס לעבור אותם בסדרה של הטוב מ-7 .

    1. אני לא ג'נרל מנג'ר ואני לא מבין גדול בטרייד אקספשנס וכאלה. לא הצעתי טרייד ספציפי כי זה יכול להיות מופרך במה שהם יכולים לעשות.

      הכוונה הייתה שמבחינת כדורסל אני מאמין שהקאבס לא יזכו באליפות כשלאב שומר ככה וכדאי לעשות שינוי

  5. לדעתי לאב פשוט לא מתאים לקליבלנד.
    אם היה משחק בקבוצה כמו ג״ס או פורטלנד למשל הוא היה הרבה יותר טוב. הוא לא מתאים לשחק יחד עם לברון…
    דרך אגב אם כבר טרייד אז אני אשמח (אשמח בגלל שאני מאוד אוהב אותם) שזה יהיה לפורטלנד. למה ? לדעתי זה בדיוק מה שחסר להם בשביל להפוך אותם לקבוצה טופ מערבית.

  6. תודה איתמר. לא מבין איך אפשר לכתוב שלאב לא מתאים לשחק עם לברון (כלומר, אפשר לכתוב הכל, המקלדת תסבול זאת…) פשוט צריך להסתכל על פתיחת העונה המעולה של לאב עד שקיירי חזר. כן, אני יודע שזה מפתיע, אבל לברון היה שם. השילוב שלהם מעולה ולברון מחפש אותו המון.
    אפשר להגיד שיש בעיה עם השילוב של השלישייה לברון-קיירי-לאב, אבל כל עוד הם היו צמד ללאב לא היתה שום בעיה להסתדר עם לברון.
    לגבי טרייד – בודדות הקבוצות שיש להם משהו מעניין להציע לקאבס ולרובן אין אינטרס להביא אליהן את לאב במחיר הזה.

    1. עד שקיירי חזר לאב שיחק מצוין והיווה כינור שני מוצלח ללברון. אבל שים לב שלא ביקרתי את היכולת ההתקפית של לאב. לדעתי לאב מתאים לשיטה ההתקפית של הקאבס ומול רוב הקבוצות הליגה זה מספיק. הביקורת שלי היא על ההגנה שלו מול הקבוצות הטובות באמת שמספיק שהן מוצאות את החולייה החלשה והן נכנסות לזון התקפי ואז לך תעצור אותן.

      מול הספרס והווריורס צריך הגנה מתואמת עם ריכוז מלא ובלי חולייה חלשה. כי אם ההגנה לא תצליח לעצור את השטף אז ההתקפה של הקאבס לא באמת ברמה בשביל להתמודד עם ההתקפות המתואמות והשוטפות של הווריורס והספרס

    2. לאב קצת נאבד בכל השילוב הזה לפי דעתי. ההתקפה שלהם לא מאוד זורמת (בדקות שלברון מחליט לקחת על עצמו את המשחק) וזה פוגע בלאב.

    1. מול רוב קבוצות הליגה אפשר להחביא את לאב על מישהו. אבל הספרס והווריורס פשוט שחטו אותו כי הם פשוט טובים ומתואמים מדי.

      כל מה שכתבתי הוא בראייה לגמר עתידי אם הקאבס יגיעו לשם

  7. לאב מושלם לסגנון המשחק של קליבלנד, הם לא ימצאו מישהו יותר טוב שלא צריך את הכדור אצלו כל הזמן כמו קיירי ולברון.
    יש באמת הרבה מה לעבוד בעיקר בהגנה אבל רוב הסיפור היא עבודה של מאמנים. יש לו בעיה בהתמצאות בהגנה ושמירה על פיק נ רול? תראו לו איפה להתמקם.
    מול ג"ס ובסמול בול הוא יוכל להיות לעבוד גם כסנטר.
    סך הכל אני מסכים עם הביקורת על המאמנים בניצול היכולות שלו, מחסור בתרגילים עליו בהתקפה וחוסר בתיאום הגנתי שיחפה על החסרונות שלו.

    1. לאב מושלם לסגנון של קליבלנד – זה מדויק.

      אבל, לברון במיטבו כשהוא בעמדה 4 (כמו ב-2 האליפויות של מיאמי) –
      עכשיו רק צריך מאמן שישכנע אותו לשחק שוב ב-PF, כמו אחרי ההפסד בפיינלס לדאלאס.
      אם (אם גדול. לא רואה את בלאט מצליח להחזיר את לברון ל-PF) לברון ב-4, אז טרייד שהיה יכול להתאים זה לאב תמורת דמרה קרול ופטרסון מטורונטו (בתנאי שקרול בריא)
      זה מסתדר עם השכר,
      טורונטו מקבלים שחקן אול סטאר בתחילת חוזה (שחקנים חופשיים בדרך כלל לא ממהרים לחתום בטורונטו),
      קליבלנד מקבלת את קרול – ששומר מצויין על עמדות 3 ו-4, ושיודע לקלוע סט שוט באחוזים גבוהים (תנאי הכרחי בשביל להצליח לצד לברון),
      בנוסף קליבלנד גם מקבלת סטרץ' 4 בזול (פטרסון)

      1. גיא זה רעיון מעניין לגבי הטרייד.

        אפלטון מבחינתי לאב מתאים לשיטה ההתקפית של הקאבס והוא גם חלק חשוב בה.
        קשה לשנות הרגלים הגנתיים פתאום אחרי שאתה לא רגיל לעשות זאת במשך רוב הקריירה.
        ונגיד שלאב ישמור על הסנטר וזה אפילו יעבוד, מה הוא יעשה בהרכב הסמול בול של הווריורס? על מי הוא ישמור בדיוק? חוץ מזה זה לא רק הגנה אישית. בשביל לעצור את ההתקפה של הווריורס ההגנה צריכה להיות מתואמת בלי חולייה חלשה וכשכולם יודעים בדיוק מתי לעזור ואיך לעזור ולאב לא טוב בזה.
        אם הקאבס יגיעו לגמר מול אחת מהקבוצות ולאב יהיה בקבוצה אני מאמין שברוב הרגעים המכריעים הוא יישב בספסל

  8. אני מצטער אבל הכתבה מעידה על שטחיות אופיינית של ישראלים .
    דאנקן קלע עליו כי הוא אחד הגדולים אי פעם ואם הוא בריא הוא יכול לשים גם 30 אם משחקים עליו כמו בפלייאוף לפניי שנה והוא גבוה בהרבה מלאב .
    גרין הוא שחקן עם איכויות של שחקן חוץ עם כדרור מהירות מסחררת ונמוך .

    קיירי איווינג בניגוד ללאב אפילו לא היה קרוב לפלייאוף והיו לו שחקנים טובים בקבוצה . הוא הבעיה כי הוא לא רכז שזורק הרבה יותר מדיי לא שומר בכלל ואז לאב לוקה בחוסר חשק .
    תומפסון "הנפלא "הגנתית הובס על ידיי גרין החל ממשחק מספר שלוש בגמר שנה שעברה יש לו חוזה של קרוב ל 90 מיליון דולר על יכולת לקחת כמה ריבאונדים בודדים בהתקפה בממוצע .
    ואז באים מפקפקים ביכולת המוכחת של לאב לקחת ריבאונדים הן בהתקפה והן בהגנה .
    שוכחים שהוא לקח יותר מ30 ריבאונדים במשחק והממוצע שלו חוץ מזה שהיה מלך הריבאונדים הוא הטוב ביותר של שחקן בעמדה מספר ארבע בליגה במשך שנים .
    אני אוהב את ההוא לבן "חכם' כאילו הוא איזה נקניק . יש לו ניתור חוזר מהיר מאוד ומעולה [כשיש לו חשק] הוא ירד יותר מדיי במשקל כדי להיות מהיר ו"אתלט " וזה פוגע בו כי הוא איבד כח ומסה מרתיעה . הריי כשהגיע לליגה הוא היה הרבה מעל 120 קילו ועכשיו הוא 10 קילו פחות .

    ויש את חריצת הגורלות בטרייד כאילו הקבוצות עומדות בתור לתת את קאזינס, אנתוני דייויס או בלייק גריפין שהם השחקנים שמשתווים ועולים עליו ביכולת . אחד כמו דרמונד שיכול לבוא בחשבון בטרייד או אחרים לא פותח את הרחבה וסותם אותה התקפית .

    לגביי השימוש בו , הוא מחפיר בוש ירד אולי ב5 נקודות למשחק במיאמי שהיתה עם 2 משלושת השחקנים הכי טובים בליגה .
    הוא מעולם לא היה סקורר של מעל 25 נקודות למשחק שזאת מדרגה אחרת .
    לאב ירד מ26 ל15 זה מחפיר ואם היה לו פה ומנטליות של שחור כולם היו מקבלים שם צרחות כוללל לברון ואירווינג ובעיקר בלאט .

    למעשה אחד כמו קאזינס היה גם חובט להם בפרצוף ראו את המקרה של האף של בלאט .

    מכל מספריי הארבע הטבעיים בליגה לללאב יש את הקליעה הכי טובה משלוש והמסירה הכי טובה באופן כללי . יש כמה כאלה סטראץ' פור מחוץ לתפקיד אבל הם לא ארבע טהורים .
    הבעיות של קליבלנד הם לצערי בלאט ולברון . לברון הוכיח שהוא לא באמת שחקן קבוצתי אלא אם כן מדובר ברולפלייארים חופשיים . הוא לא מנהיג בכלל.
    הוא לא דורש מאף אחד כלום .לא להתמתן ולא לתת יותר סתם יושב ורוטן כאילו הוא מעל כולם .
    לגביי בלאט הוא אחראי ישיר למשחק ההתקפה המחפיר שהוא סימן ההכר לקריירה הארוכה שלו כמאמן . הוא שחקן של אנדרדוגים ורולפלייארים שבאים כסינדרלה ואז שמים תמונה של בלאט בעיתון . הוא לא מסוגל להצליח במצב כזה מעבר למה שהוא כבר מראה שזה לא רע ואפילו טוב אבל לעולם לא יהיה מצויין .

    1. "אם היה לו פה ומנטליות של שחור"?! אתה ראש סניף ראשון לציון של ה-KKK?
      לא כולם מקשה אחת. האם לברון ודוראנט זהים בעיניך בהתנהגות?
      ומה לעזאזל אתה רוצה מבלאט?הצליח ברוסיה ואיטליה בגלל אנדרוג ורולפלייר? נו באמת.

      1. תקרא את ההסברים של ווילט לגביי שחורים מול לבנים או הגישה שלו מול ביילור לעומת הגישה שלו מול ווסט .
        זאת הסיבה שלברון תמיד מרגיש שהוא צריך להיות יותר בולט מאירוווינג והם נכנסים לתחרות קליעות וזה משפיע על כל הקבוצה .

        כשמדובר בדאנקן את פארקר קארי או תומפסון אין את המנטליות השכונתית ולכן הם קבוצות מסוג אחר .

        את קאזינס אני מאוד מחבב ואת הסגנון גטו השחור שלו כמו גם של ראשיד וואלס שבו הוא שם את כולם במקום אני מחבב . זה בגלל ששניי אלו שחקנים קבוצתיים ולא רק רוצים להראות את עצמם כדי לקבל חוזה ומעמד .
        היה טוב עם לאב היה כזה כמו קאזינס . ואז לא היו בעיות בקאבס .
        מה בכלל קשור ה"רזומה " של בלאט המקומות האלה הם כמו להשוות בין סיביר לסהרה או לקריביים .
        מצבים שונים ומשתנים כשבבנטון כמו במכבי היתה לו את הקבוצה הכי עשירה הכי חזקה והכי עמוקה ובשאר הוא היה זנב לאריות של צסק"א או הצליח להפתיע כאנדרדוג [רוסיה ספרד ] במשחק אחד עם סקור נמוך והרבה לחץ.

    2. "אם היה לו פה ומנטליות של שחור"?! אתה ראש סניף ראשון לציון של ה-KKK?
      לא כולם מקשה אחת. האם לברון ודוראנט זהים בעיניך בהתנהגות?
      ומה לעזאזל אתה רוצה מבלאט?הצליח ברוסיה ואיטליה בגלל אנדרוג ורולפלייר? נו באמת.

    3. "אם היה לו פה ומנטליות של שחור"?! אתה ראש סניף ראשון לציון של ה-KKK?
      לא כולם מקשה אחת. האם לברון ודוראנט זהים בעיניך בהתנהגות?
      ומה לעזאזל אתה רוצה מבלאט?הצליח ברוסיה ואיטליה בגלל אנדרוג ורולפלייר? נו באמת//

    4. כל ההוכחות שלך לא רלוונטיות כי הן מדברות על תקופה שלאב שיחק בקבוצה שמפסידה רוב הזמן ושם היכולות ההתקפיות הנהדרות באו לידי ביטוי. לא יודע כמה אתה מבין בכדורסל ובכמה משחקים אתה צופה אבל הבעיה עם לאב היא לא התקפית והדגשתי זאת כמה פעמים. מול קבוצות התקפיות ברמה היסטורית כמו הווריורס והספרס הוא מפרק את ההגנה הקבוצתית של הקאבס ואפילו שההתקפה של קליבלנד טובה היא לא מספיק מתואמת ושוטפת בשביל להתמודד עם התקפה היסטורית כמו של הווריורס

      1. מי שמפרק את ההגנה זה קיירי שחוגגים עליו במיוחד קארי .
        גם אם הוא יחזיר לקארי זה יהיה על חשבון הקבוצה בניגוד לקארי .

        לגביי סן אנטוניו זה לא יעזור לאף קבוצה אין מאצ' אפ נגד דאנקן ביחד עם אולדריג' כשאחד תמיד יישאר מול שומר חלש ויש גם את דיאו ו ווסט על הספסל לכן הם כל כך טובים .

        לגביי זה שאין לו בעיה בהתקפה בטח שכן כשהוא זה שיקלע 35 נקודות הקאבס ינצחו ב15 כל קבוצה .
        מי שצריך לוותר זה קיירי "שכונה "אירווינג ולברון "קבוצתי עלאק " ג'יימס .
        לברון צריך לשים בין20 משחק אחד ל30 במשחקים שלאב לא פוגע ורק אחריי שהוא מוכיח שהוא לא פוגע וקיירי לא צריך לקחת יותר מ15 זריקות במשחק .

        למען האמת אני צופה שעם קיירי בריא הקאבס לא יגיעו לכלום אף פעם מדובר בבחור טיפש ,שחקן טיפש ,שכונתי ,אנוכי, סוליסט ומה לא ,שלמזלה הרע של הרבוצה ניחן ביכולת קלאץ ' שליטה מעולה בכדור וקליעה משלוש שיוצרים את האשליה שמדובר בסופרסטאר וב"דבר האמיתי " כשהוא ממש לא .
        בנוסף הוא כל הזמן עושה משיכות וצעדים שלא נשרקים .
        לגביי ההגנה של לאב הוא מסתדר טוב מאוד עם מספריי ארבע קלאסים שאינם כוכביי על . תנסה אתה לשמור על גרין בבקשה ביינתים אף אחד לא מצליח אלא אם כן הם עוברים לשחק בהרכב נמוך עם 3 בעמדה 4 ואז הם משחקים לידיים של גולדן סטייט שמורגלים בכך.

  9. אתם כותבים כאילו זה לא משנה נגד מי הקאבס שיחקו..
    להזכירכם זה היה הספארס והלוחמים..
    שתי קבוצות בעלות נתונים היסטוריים !! לא פחות
    אז נכון שהקאבס לא שיחקו טוב, אבל כל הקבוצות בליגה לא משחקות נגדן טוב.
    שום טרייד לא יעזור, לאב מתאים לקליבלנד וללברון..
    רק צריך עוד קצת זמן שקיירי גם ישתלב והם ישחקו עוד 20 משחקים ביחד..
    הדבר הכי חשוב זה שכולם יגיעו בריאים לפלייאוף ואז זה מלחמת עולם.
    אני מאמין שעד אז ימצאו את הפתרון להגנה הנכונה בשביל למזער את הבעייתיות של לאב.
    שאגב שומר טוב בפוסט ושורקים לו מלא פאולים שלא באמת היו שם.
    לכמה שחקנים העונה יש דאבל דאבל ממוצע?

  10. לאב לא מתאים ליד לברון, לא מספיק ורסטילי כדי לשחק לידו, אם הייתה לו יכולת לשחק 5 אז זה היה אפשרי, צריך להעביר אותו. לאב צריך לשחק ליד סנטר הגנתי, רים פרוטקטור שישלים אותו, הוא יהיה אידיאלי ליד רודי גובר מיוטה. לא יודע מה יש ליוטה להציע עבורו אבל הוא תפור עליהם.

    1. למען האמת יוטה יכולים להציע את גורדון הייוורד ואז לברון יעבור ל4 וגורדון ב3 ומסוגל לעזור ללברון בניהול המשחק במקום קיירי שרק מפזר .

      אפילו מבחינת גובה הם לא יפסידו יותר מ2 או 3 ס"מ .

  11. לאב נשאר ויישאר בקליבלנד, ויפתיע את כולם בגמר ה-NBA
    יתרון נוסף? הוא אחד הריבאונדרים הטובים ביותר בליגה ממספרי 4. אז אפילו אם בפיק אנד רול של קרי וגרין הוא "עולה" 4 פעמים באדם חופשי (שמה4 פעמים יקלעו בממוצע פעמיים), ה-12+ ריבאונדים יותר ממכסים זאת, ואם הוא בזון של קליעות טרייז, הוא יכול גם להביא אליפות.

    קליבלנד לעולם לא תנצח בלעדיו.

    ואני בשלי: קליבלנד תהיה אלופה השנה

  12. ראיתי דיבורים באתר האוהדים של הקאבס … טרייד משולש שמערב את ריאן אנדרסון מתבקש. אותו שחקן בסגנון, אבל הרבה יותר קלעי ופחות פוסטאפ. אם ממילא לא משתמשים כמעט בפוסטאפ של לאב (לדעתי די בצדק, למרות כל מני סטיסטיקות הוא לא יכול מול שומריפ פיזים, וגם כי עדיף לכולם שלברון ישיק בפוסט ולא יוביל כדור או יזרוק מרחוק) אז למה לא לחדד את הסגנון?

    ואמדרסון שווה הרבה פחות מבחינת יוקרה ובמיוחד כי מסיים חוזה. ככה הקאבס יוכלו גם להביא גבוה נוסף (אמיר ג'ונסון?) או בקאפ נורמלי ללברון (ג'יי קרואדר?)

  13. קק"פ משומרי הגארדים הטובים בליגה? וואט דה פאק?? הוא שומר יחסית טוב בגלל שאף אחד בדטרויט פרט לדראמונד, הוא ואולי אולי מוריס שומר סביר ומעלה. נראה לכם שהוא אשכרה יוכל לעצור את קרי?
    תצעירו את גארי פייטון ב21 שנה ותביאו אותו לקליבלנד. הוא יפתור את הבעייה

  14. קליבלנד טעו בענק עם הטריד על ויגנס ושלא יבלבלו במוח, היה להם את תומסון שהוא פאור סבבה של 10 10 וזה מה שהם צריכים שיספק שיש לך את לברון וקיירי שדורשים תכדור וגם הוא נלחם ושומר לא רע , בנוסף ידעו טוב מאוד שיהיה להם בלגן עם השכר של לאב, עדיף תמיד להחזיק רוקי טוב עם חוזה נמוך יחסית , ויגנס יכל לשחק כ2 יחד עם קיירי ולברון, ויגנס שומר מצוין וגם היה מתפתח לאט לאט כמו שצריך , לא יעזור מה יגידו אני בטוח שקליבלנד טעו , לגבי המצב כרגע יש מלא אופציות לטרייד השאלה מה מחפשים.
    הטרייד האולטימטיבי כמובן זה קוזינס תמורת לאב מוזגוב ובחירת דרפט, מבחינת סקרמנטו הטרייד טוב ולא רע אבל במקומם הייתי מחפש יותר צעירים כמו טואנס פרוזינגיס וכאלה , דווקא השילוב של לאב עם קולין סטיין יהיה הטוב ביותר בשביל לאב
    טרייד עם בוסטון לאב ועוד שחק תמורת ליי סולינגר וסמרט
    טרייד עם שארלוט לאב תמורת מייקל קיד גילבחרט וקמינסקי
    טרייד עם דנבר פאריד ונורקיץ
    טרייד עם דטרויט אינלסובה גנקיס וגונסון
    טרייד עם פיניקס צנדלר מוריס ובוקר
    טרייד עם וושינגטון בייל ונהנה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט