סיכום יום חמישי הגדול / דור בלוך

יום חמישי הגדול הבטיח וקיים.

קליבלנד עם ניצחון נאה שמחזיר אותה למסלול, ניו אורלינס עם ניצחון גדול שנותן הרבה תקווה להמשך, אולי אולי לקמבאק פלייאוף, ממפיס לוקחת את הניצחון במשחק צמוד עם דנבר, עמרי פאקינג כספי בחמישיה של סקרמנטו עם 5 חטיפות 5 ריבאונדים וניצחון גדול על אטלנטה, וסן אנטוניו doing their thing….

אז בואו ניגש לאקשן!

קליבלנד קאבלירס (11-30) 115 – לוס אנג'לס קליפרס (15-27) 102:

דיברנו רבות על הקליעה מבחוץ של הקליפרס ערב המשחק, והאמת שבסופו של דבר היא שהכריעה את המשחק. עם 24% מהשלוש קשה מאוד לנצח, על אחת כמה וכמה כשאתה בלי אחד משני הגבוהים הדומיננטיים שלך.

המשחק היה צמוד במרבית המחצית הראשונה כאשר לקראת סוף השניה קליבלנד השתלטה על העסק ופתחה פער של 11 כשג'יימס מגיע ל-9 ולאב מגיע ל-11 במחצית ומכאן הקליפרס לא באמת התקרבו, בכל פעם שהם ניסו להיצמד החטאת שלשה או סל של ג'יימס החזירו את קליבלנד ליתרון מספק.

וזה לא שהקליפרס לא ניסו, כריס פול עם 30 נקודות בערב עצום, ורדיק עם 17 כולל 2 שלשות היו שם אבל ריברס עם 0 מ-3 מהשלוש, פריג'יוני עם 1 מ-3 ופירס עם 0 מ-3 לא ממש נתנו להם סיכוי.

בצד השני ג'יי אר סוויש היה בשיאו עם 22 ומדד פלוס מינוס של +29, הכי גבוה בקבוצתו. לברון הוסיף 22 משלו וגם פינק את החברים ב-12 אסיסטים, וקווין לאב נתן את משחקו הטוב העונה לטעמי עם 18 נקודות ו-16 ריבאונדים. ארווינג סיים עם 21 ב-28 דקות, וחזרתו להיות מסוגל לשחק משחקים שלמים עשויה להיות משמעותית מאוד לקליבלנד.

ניו אורלינס פלקינס (27-15) 115 – דטרויט פיסטונס (20-23) 99:

עוד קבוצה שסבלה מערב קליעה נורא היא דטרויט שקלעה 24% מהשלוש, אבל הפוקוס הלילה היה על הפלקינס שמתחילים לשחק את הקצב והסיגנון שאלווין ג'נטרי רוצה שהם ישחקו, והם עושים את זה למרות שהם עדיין סובלים ממכת פציעות לא פשוטה בכלל.

הניצחון של ניו אורלינס לא הועמד בספק בשום שלב עם יתרון שיא שמגיע עד 23 נקודות כשבצד השני דטרויט לא הובילה אף לא פעם אחת.

דראמונד עשה את העבודה עם 19 ו-22 ריבאונדים (איזה מפלצת יא ראבאק) כולל 9 בהתקפה!! אבל רג'י ג'קסון היה בערב קטסטרופלי עם 0 מ-4 מהשלוש, אותו מאזן מהטווח הזה כמו איליאסובה, ברנדון ג'נינגס דווקא היה טוב יותר עם 20 באחוזים טובים ו-5 אסיסטים ויכול להיות שהיה עושה טוב ואן גאנדי אם היה הולך איתו יותר. גם קלדוואל פופ היה בכושר עם 23 שכאמור לא הספיקו.

בצד השני הערב הזה היה כולו אנתוני דיוויס, דראמונד, איליאסובה ומוריס לא יכלו להתמודד איתו בצבע והוא קלע 32 נקודות והוסיף קפיצה לשורה השלישית כדי להציל כדור אבוד שכמעט גרמה למאמן שלו להתקף לב קל. טייריק אוונס נתן משחק נהדר עם 22, 10 אסיסטים ומשחק אחראי מאוד, ומהספסל ראוי לציין את ראיין אנדרסון עם 13 באחוזים טובים.

הפלקינס ימשיכו את ניסיון הקמבאק שלהם בעוד דטרויט תנסה להיאחז במקום בפלייאוף במזרח.

דנבר נאגטס (27-16) 101 – ממפיס גריזליס (19-25) 102:

המשחק הצמוד של הלילה מגיע אלינו מדנבר.

ממפיס פתחה פער עם רבע ראשון התקפי מדהים של 37 נקודות כשגאסול קולע 9 וגרין מוסיף 7 משלו, ודנבר פשוט לא מוצאת את עצמה בהגנה או בהתקפה, 14 לממפיס בשלב הזה. אבל דנבר חזרה למשחק והורידה עד 4 כשגלינרי לוהט במחצית הראשונה עם 13 ופאריד מוסיף 10 לקמבאק של הנאגטס. מכאן התפתח משחק צמוד. דקה וחצי לסיום בארטון עם שתיים מהקו משווה. גאסול מדייק רק באחת וזה נקודה לממפיס. בארטון בצד השני עם לייאף נותן יתרון לדנבר 41 שניות לסיום.

בארנס לוקח אחריות מחטיא את השלשה אבל מכולם קונלי לוקח את הריבאונד, ולאחר פסק זמן הוא גם מוסר את האסיסט לגאסול שמעלה ליתרון. לגלינרי הייתה עוד הזדמנות להחזיר את היתרון לממפיס ליתרון אבל הוא החטיא שלשה וקונלי קלע שתיים מהעונשין שנייה לסיום שסגרו עניין על אף שלשה וירטואזית של מודאי עם הבאזר.

27 לגאסול בערב גדול כשקונלי מוסיף 20. בצד' השני גלינרי ופאריד קלעו 17 כל אחד במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה אבל סיפק הרבה מתח בסיום.

סקרמנטו קינגס (23-19) 91 – אטלנטה הוקס (18-26) 88:

כספי פתח את המשחק עם 5 נקודות ב-3 הדקות הראשונות והיה יפה לראות איך סקרמנטו ממש מחפשת אותו בדקות שהוא חם, וסקרמנטו כבר הובילה ב-17 במשחק שבו בלטה הדומיננטיות של בוגי קאזינס גם מול טובי הקווים הקדמיים בליגה, אבל אטלנטה ידעה לחזור ולהפוך את זה למשחק צמוד. שלשה של קורבר דקה לסיום גרמה להרבה חרדות בסקרמנטו, אבל השחקנים שלה שמרו על קור רוח מהקו והבטיחו את הניצחון.

זה לא היה ערב הקליעה הטוב ביותר של הישראלי שקלע 3 מ-7 מהשלוש, אבל הוסיף לצד 13 הנקודות שלו גם 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים, ו-5 חטיפות, ויפה לראות גם איך הוא מתחיל להיות חלק יותר משמעותי ומגוון במשחק ההתקפה של הקינגס.

כאמור זה היה הערב של בוגי, כמו כל ערב בסקרמנטו בעצם עם 24 ו-15 ריבאונדים כשהוא דורס את כל מה שבדרכו ורונדו עם טריפל דאבל אופייני של 11,11,10.

באטלנטה אף אחד לא התחמם ממש כשקורבר קולע 3 מ-10 לא אופייני מהשלוש בדרך ל-9 במשחק כולו, מילסאפ הוביל את הניצים עם 14 ו-14 ריבאונדים שכאמור לא הספיקו במשחק פושר של אטלנטה שמתרחקת מהמקום הראשון במזרח.

פיניקס סאנס (31-13) 89 – סן אנטוניו ספרס (6-37) 117:

ובכן, אין לנו הפתעות כאן כשסן אנטנויו מנצחת ב-28 הפרש אבל הרבה מהלכי כדורסל מהנים יש גם יש.

קוואי לנארד נתן 21 ב-22 דקות כי למה שפופ ייתן לו לשחק יותר, אלדרידג' היה פושר ושיחק רק 21, ווסט 19 וגרין 12, וזאת החמישיה של סן אנטוניו כן? אותה משלים מקאלום ששיחק 28 דקות בערב הזה בעוד פרקר נח וסיים עם 11. בספסל קיבלו ולקחו את ההזדמנות מריאנוביץ' עם 21 דקות ו-17 נקודות וסימונס עם 13. פופ שיתף 13 שחקנים, 11 מתוכם במעל 10 דקות, אין מצב שהוא לא השתמש במחשבון.

בצד השני פיניקס היא באמת קבוצה אומללה, צל של הקבוצה המלהיבה של לפני שנתיים וזה עצוב למדי לראות. הלילה בלי נייט, טלטוביץ' ומוריס זה היה עצוב במיוחד כשרק צ'נדלר משתמש במשחק כדי לנפח את הסטטיסטיקות שלו עם 20 ריבאונדים ובוקר נותן 24 משלו ב-43 דקות (!!) גם וורן היה לא רע מהספסל עם 18 אבל המשחק כולו היה באווירת גארבג'.

 

וזה נכתב לפני המשחקים:

להלן המרכיבים ליום חמישי גדול:

שימו ציר קרב מזרחי מערבי בין שתי טוענות לכתר, המדורגות כרגע ראשונה ורביעית באיזור שלהן עם מאזנים של 1-9 ו-2-8 בעשרת המשחקים האחרונים שלהן והרתיחו על אש קטנה.

הוסיפו קרב בין שניים מהגבוהים הדומיננטיים בליגה בין הקבוצה המפתיעה של העונה עד כה והקבוצה המאכזבת של העונה, הוסיפו תבלין ממפיס ודנבר המשתפרות, קמצוץ פרובנציאליות עמרי כספית מול אחת מאריות המזרח, הורידו מהאש ופזרו מלוא החופן פאקינג סן אנטוניו ספרס, אי אפשר לשים יותר מדי מזה!

אז בואו ניגש מהר לאקשן כי יש הרבה!

קליבלנד קאבלירס (11-29) – לוס אנג'לס קליפרס (14-27):

המשחק המרכזי של הלילה הוא דווקא המשחק המוקדם כשקליבלנד תארח את הלוס אנג'לס קליפרס בקרב מזרחי מערבי מרתק.

אחרי שהקאבס חטפו בראש בצורה הכי משפילה שיכולה להיות מול גולדן סטייט, והתאוששו מול הנטס, הם יבואו לאתגר משמעותי אבל גם כזה שטומן בחובו הזדמנות גדולה. ניצחון היום על הקליפרס, במיוחד אם יבוא עם תצוגת כדורסל טובה, ובמיוחד במיוחד אם יבוא עם יכולת טובה של לאב יכול לתת את התחושה שהתבוסה נגד גולדן סטייט הייתה תקלה, כזאת שיכולה לקרות בעונת ה-NBA האורכה, ושקליבלנד, ללא תחרות משמעותית במזרח (למי שראה את גולדן סטייט שיקאגו אתמול קיבל תשובה טובה לעניין זה), עדיין נמצאת בדרך הנכונה.

בצד השני לוס אנגל'ס אחרי פתיחת עונה לא טובה, התאוששה לפתע באופן מאוד לא צפוי כשהפציעה של בלייק גריפין שולחת אותה לריצה אדירה קדימה עם 9 נצחונות ב-10 האחרונים. למעשה מה שקרה כן הוא מהלך כפול – הפציעה של גריפין והחזרה של רדיק ריווחו מאוד את המשחק של הקליפרס הפכו אותו לשוטף יותר וכיום רדיק הוא הקלע הטוב בליגה (50% מהשלוש, 2.8 שלשות למשחק), והקליפרס הם הקבוצה החמישית באחוזים מהשלוש. והרביעית בהתקפה (אחרי הקינגס באופן דיי מקהים, ואוקלהומה וגולדן סטייט באופן פחות מדהים).

וכך, למרות שלקבוצה עדיין יש את הבן של המאמן במקום פוינט גארד מחליף, ולמרות שלאנס סטיבנסון עדיין לא מצא את מקומו, אם יימצא בכלל, הקבוצה ממוקמת במקום ה-4 במערב, שזה המקסימום הריאלי שאפשר לצפות ממנה מאחר וקשה לראות איך הקליפרס יכולים לעבור את הת'אנדר, הספרס או הווריורס. אגב, אם ה-4 האלה יהיו בחצי גמר המערב, צפו ללילות ללא שינה כי מה יהיה מוכן להפסיד משחק בין הספרס לאוקלהומה או של הווריוריס מול הקליפרס? יא אלוהים.

שימו לב לכך שלאב ולברון נחו ברבע האחרון מול הנטס מה שעשוי להיות משמעותי הלילה.

אם כן הפוקוס הלילה יהיה על היכולת של קליבלנד להגן על הגארדים של הקליפרס, נקודה שהם לא הצטיינו בה עד כה בלשון המעטה, ויהיו חייבים להיות טובים בה בהרבה הלילה, ובמפגש תיאורטי מול גולדן סטייט או סן אנטוניו בגמר הליגה. מהצד השני נחפש לראות את ההרכבים שבלאט יעלה, האם הוא ינסה לנצל את היתרון של גריפין ולעלות גבוה, או שדווקא ינסה לרווח את המשחק, הו אז, יהיה מעניין לראות מה דוק עושה מול לברון ג'יימס, ומי בקליפרס מסוגל לשמור עליו.

משחק עם המון פוטנציאל לשינויי סגנון, מיס מצ'ים, וקרב בין מאמנים, וכמובן המון כדורסל מצויין משתיים מהקבוצות שלמרות הצלקות שהן סוחבות עליהן מהעונה הזאת, הן עדיין שתיים ממובילות הליגה.

הימור: 3 לקליבלנד.

ניו אורלינס פלקינס (27-14) – דטרויט פיסטונס (19-23):

הפלקינס מבאסים אותי. אין לי מה לאמר מעבר לזה. זאת הייתה אמורה להיות העונה שלהם לעשות קפיצת מדרגה, העונה של דיוויס להפוך ל-MVP קונטנדור אמיתי, אבל פתיחת עונה עם הרבה פציעות פגעה בביטחון, דיוויס מתחיל להראות סימנים של שחקן עם פוטנציאל אדיר שאין לו את האופי להוביל קבוצה והעסק בניו אורלינס לא מתחבר כשהם נמצאים בדרך הבטוחה להפסיד את הפלייאוף השנה אל אם כן יהיה לנו כאן קמבאק אפי של ממש בסיום העונה.

ואם זה לא מספיק, דווקא כשהם מתחילים למצוא את הקצב שלהם עם 3 נצחונות ב-4 משחקים אריק גורדון נפצע ויחמיץ חודש של כדורסל.

את בעיות הפציעות והמוראל של ניו אורלינס, תנסה לנצל דטרויט, שבאה מניצחון מרשים על יוסטון בו קלעה לא פחות מ-123 נקודות כאשר קלדוואל פופ ומרקוס מוריס מצטיינים עם 22 כל אחד. יוסטון לקחה את ההאק א דראמונד לקצה במשחק הזה, כשהשחקן מחטיא 23 זריקות ב-36 נסיונות. אווץ'.

הנקודה המעניינת ביותר כמובן תהיה המאבק בין דיוויס לדראמונד, קרב ענקים שלא כדאי להפסיד.

ניו אורלינס ניצחה את דטרויט ב-7 המשחקים האחרונים ביניהן, אבל לאור המומנטום של דטרויט והפציעה של גורדון אני הולך עם הבוכנות.

דטרויט ב-12.

דנבר נאגטס (26-16) – ממפיס גריזליס (19-24):

קרב בין שתיים שפתחו את העונה קטסטרופה ומנסות להתאושש.

כשמסתכלים על ממפיס נראה שהפרנצ'ייז הזה הולך לקראת מותו הבלתי נמנע של עידן זיבו-גאסול מבלי לרשום אף לא הופעה אחת בגמר, הם יעשו את הפלייאוף השנה אבל קשה לדמיין אותם מתמודדים שווה בשווה עם ענקיות המערב, בוודאי בלי יתרון ביתיות. חזרתו של מייק קונלי צפוייה לתת להם בוסט, וכך גם המאזן הנאה של 3-7 בעשרת המשחקים האחרונים, כשהם עולים למאזן של 5 נצחונות מעל 50% עם ניצחון במשחק צמוד מולניו אורלינס.

המפתח עבור ממפיס, כרגיל, היה ההגנה. מאז ה-14 בדצמבר הקבוצה היא אחת מהטובות בליגה במדד הזה עם 95.2 נקודות שהיא סופגת למשחק בלבד ב-18 משחקים. אני תמיד חשבתי שהבעיה העיקרית של הקבוצה הזאת היא שאין לה קליעה מבחוץ, וכך מאוד קשה לנצח בליגה הזאת בעידן הזה גם יש לך שניים מהגבוהים הדומיננטיים במשחק וגם השנה היא רביעית מהסוף בכמות השלשות למשחק, על אף היכולת המשופרת של מאט בארנס מחוץ לקשת.

מול דנבר, שהיא אחת הקבוצות הגרועות בליגה בלהגן מהשלוש ובלהגן בכלל יכול להיות שנראה שיפור במדד הזה, ואם זה לא מספיק מול אוקלהומה אפשרה דנבר 16 כדורים חוזרים בהתקפה לת'אנדר, מתכון בטוח להתאבדות מול ממפיס. גלינרי קלע 27 במשחק הזה כמו גם 29 מול ממפיס במפגש האחרון בין השתיים בו ניצחה ממפיס כשהצליחה להחזיק את הסקור על הקצב שלה – 84-91, אני מעריך שהיא תוכל לעשות זאת גם הלילה.

הימור – ממפיס ב-7.

סקרמנטו קינגס (23-18) – אטלנטה הוקס (17-26):

כספי היה בינוני במשחק מול לוס אנג'לס, אבל מה שמרשים אותי מאוד בו הוא שגם במשחקים שהוא פחות טוב, הוא עדיין מחזיק במדד +- מעולה, כלומר הוא מוצא דרכים לתרום במגוון דרכים. עם 21+ הוא היה היחיד בספסל של הקינגס שנתן מדד על מעל 2+ ושיחק 30 דקות, יותר מקאולי סטיין שפתח, כך שיתכן ונראה יותר ממנו גם הלילה.

סקרמנטו ממשיכה להיות הקבוצה שממצה אולי הכי מעט מהפוטנציאל שלה בליגה. עם צמד כמו קאזינס ורונדו, וקלע כמו רודי גיי היית מצפה שהקבוצה הזאת תהיה קבוצת פלייאוף ברורה במערב, בטח לאור ההתרסקות של קבוצות כמו ניו אורלינס וההיחלשות של ממפיס, אבל כרגע זה פשוט לא המצב. לצד העובדה הזאת עומדת העובדה שההוקס ניצחו במפגש בין השתיים ב-15 המפגשים האחרונים! חתיכת היסטוריה להגיע איתה למפגש.

עם זאת הקינגס ניצחו 3 משחקים ברציפות, הרצף הארוך ביותר שלהם העונה והם ינסו לשמור עליו. אטלנטה ממשיכה להתקשות לשחזר את היכולת הנהדרת שלה בשנה שעברה והיא עם מאזן בינוני בעונה כולה כמו גם בעשרת המשחקים האחרונים (4-6).

השתיים נפגשו העונה כשההוקס מנצחים ב-6 בנובמבר.

המץ' אפ להסתכל עליו הוא כמובן הארפורד ומילסאפ מול בוגי, אבל יהיה מעניין גם לראות איך רונדו יתמודד עם ג'ף טיג, הפוינט גארד התזיזתי של אטלנטה.

בבית, כשהיא מתחילה להתחבר, יש לי תחושה שנראה הפתעה הלילה, אני הולך עם סקרמנטו, אבל יהיה צמוד.

הימור – סקרמנטו ב-5.

https://www.youtube.com/watch?v=mkBS4zUjJZo

פיניקס סאנס (30-13) – סן אנטוניו ספרס (6-36):

והמשחק האחרון של הלילה מספק לנו ממתק.

סן אנטוניו ניצחה את ממפיס כבר פעמיים העונה, בפעם השנייה בלא פחות מ-33 נקודות ואין לצפות שהגורל של השמשות יהיה שונה הלילה. בבית הם אומנם עומדים על מאזן סביר של 12-9, אבל רוב הושג לפני שהקבוצה השליכה את עונתה לפח וללא אריק בלדסואו היא קורסת ל-1-9 בעשרת המשחקים האחרונים בדרך הבטוחה למחזות הטנקינג פינת פילדלפיה.

סן אנטוניו אומנם לא צפויה לשתף הלילה את טוני פרקר, אבל עם מאזן מזהיר של 6-36 כשהיא מתמרקת לקראת משחק העונה מול גולדן סטייט בשבוע הבא, אל תצפו לשום דבר אחר מלבד כדורסל מופתי שלא כדאי להחמיץ מסן אנטוניו.

הניצחון המרשים בדרבי הטקסני על דאלאס היה מספק במיוחד, וכעת לקבוצה יש משחקים קלים נגד פיניקס ולוס אנג'לס לייקרס לפני שהם פוגשים את הווריורס באחד המשחקים הכי מדוברים של העונה הסדירה, ובוודאי שפופ יקח זאת בחשבון בחלוקת הדקות בשני המשחקים.

הרבה להגיד על המשחק הזה אין, סן אנטוניו תנצח, פחות בקלות ממה שחושבים כי לפיניקס יש גאווה והיא תילחם אחרי התבוסה במשחק הראשון, אבל תנצח.

סן אנטוניו ב-12.

לפוסט הזה יש 162 תגובות

  1. תודה על הפריוויו. אכן ערב מעניין. דווקא קינגס הוקס הכי מרתק מבחינתי ( מת על הספרס וחולה על ג'ינובלי אבל זה משחק יותר מאוזן עם יותר שחקנים שיש להם המון מה להוכיח והמון מה להפסיד)

  2. תמיד נחמד לראות את ס"א, אבל להגיד ממתק על משחק שהתוצאה צפויה מראש ושאין שום התמודדות, זה קצת מוגזם. לא?
    אבל שאר המשחקים היום באמת נהדרים. כל תוצאה יכולה לקרות.

  3. תודה דור.

    פרשים-מפרשיות: אמנם קאבס בק2בק עם טיסה שזה תמיד משפיע, אבל שמרו כוחות. הזדמנות ללאב לנצל את העדרו של גריפין שזה אוטומטית מקבל עליו בהגנה ובכ"ח. זה המקום שלו לתת דאבל 15 במשחק (לכאורה) גדול. שידור ישיר בספורט לייב (58).

    שקנאים-בוכנות: לא מאמין שדיוויס יעלה כסנטר. לתת לו לשמור על דראמונד זה גם לא יעיל הגנתית (יגבה ממנו כוחות, עבירות, לא יוכל לבוא לעזרה וגם ככה יהיה לו קשה להתמודד עם הסייז). לפיכך, המשחק יוכרע על היכולת של איליאסובה לקלוע מבחוץ ולהכריח את דיוויס לצאת אליו, כך שלא יוכל לסייע בשמירה על דראמונד. מן הסתם, גם פה עניין הבק-2-בק ישחק תפקיד.

    מטילים-דובים: המשחק הפחות מעניין הלילה, כן מבחינת הפיקנטריה והן מבחינת הכדורסל היווני של ממפיס. אם היה לכם ספק כלשהו…זה המשחק שערוץ הספורט בחר לשדר (55/555).

    מלכים-נצים: מעניין לראות איך מיסלאפ יסתדר על בוגי שגדול וחזק ממנו משמעותית (תחת הנחה שבוגי ימשיך ב-PF). המפתח מבחינת אטלנטה הוא לתת לרונדו לעבוד בהגנה ולהעמיד רוטציה נרחבת בין טיג לשרודר. השני לא נופל מרונדו בזריזותו.

    שמשות-דורבנות: כדורסל לא יהיה שם. שואו טיים לעומת זאת…

  4. איזה משחקים .סוף סוף יש משחקים טובים בחמישי בלילה ולא בשישי.
    מה שאותי מטריד זה .
    א.אם אני אשרוד לילה שלם .
    ב.לראות את הקינגס או את הספרס . נראה לי שאתחיל בספרס,ואחרי 12 דקות שימחצו את פיניקס נעבור לקינגס.

  5. הלייקרס מעונינים, לפחות כך קראתי, להפטר מהיברט. האם הם מוכנים לקחת את גיסון תומפסון במקומו. 7 מיליון במקום 15 השנה ועוד 7 בשנה הבאה אבל רק 2 מובטחים. אולי לא כוכב גדול אבל בחור טוב. ותיק שיודע כיצד להתנהג ומי יודע אולי גם יתרום משהו למשחק שלהם.

          1. גם אוזילי סוחב פציעה בבוהן בכף הרגל. גרין לא יכול לשחק סנטר פרקי זמן ארוכים. 5 דקות פה ושם אבל לא יותר. הוא לא ישרוד 4 סדרות פלייאוף.

            1. קשה להאמין ששניהם יהיו פצועים יחד במקרה הכי גרוע יש את מקאדו וספייטס, ויש להם רוקי גבוה..
              אני לא מומחה בCBA אבל לדעתי זה גם בלתי אפשרי מהבחינה הזאת

  6. יש מי שיטענו (ובצדק) שהסאנס הלילה יהיו כאסקופה נדרסת תחת המגף עם הדורבנות.
    ואני אומר, לא! אל נא תאמר 'הסאנס, כאסקופה נדרסת הם'
    מהיום אמור – 'הסאנס? גם אסקופית מרוטה זו ממחמאה עבורם…'

    אסקופה – מפתן הדלת, החלק של הרצפה שמתחת למשקוף.
    אסקופית – שטיח סף (שטיחון המוצב בכניסה לבית, ומשמש לניקוי הבוץ מהנעליים)

  7. המלכים מתחילים ב5 בבוקר. אתה קם ברבע לשש, כוס קפה ומחצית שניה. אם משעמם אתה עובר לראות איך ס"א מקרקסים את השמשות…

  8. Rasheed Hazzard, Lakers scout, 2006-11; current New York Knicks assistant coach: I got a phone call from a blocked number the day after Labor Day. It's 11 p.m., and it's Kobe, and he wanted to know if I would help him on the court at 5:30 a.m. I told him I'll be there, and I show up at 5:20 a.m. thinking I'm early, and he's already in a full sweat. He had hired a guy just to stretch him that year and to show him different ways to do active warm-ups, so he had already done that and lifted weights. He's in a full sweat 10 minutes before we're supposed to meet and ready to go. That's when I realized 5:30 a.m. meant 4:45 a.m. with Kobe. When we were done, he went and had a track workout. When he was done at the track, he had a core workout, and then I met him that night at UC Irvine to get some more shots in. I've never seen anyone work like that. His hunger to be the best is unmatched.

  9. A month before playing Toronto, Bryant outscored the Dallas Mavericks by himself through three quarters 62-61 (the Lakers' lead was 95-61). Bryant played only 33 minutes that night and sat out the entire fourth quarter of the Lakers' blowout win over the eventual Western Conference champions. When he was asked after the game how many points he would have finished with had he played the fourth quarter, Bryant shrugged his shoulders. "Probably 80," he said. "I was in a really, really good groove."

    Brian Shaw: After the third quarter, the players were on the bench and the coaches went out and huddled on the court. Phil asked me to go ask Kobe if he wanted to stay in the game and try to get 70 and then come out. So I went up to Kobe and said, "Hey, Coach wants to know if you want to stay in for the first few minutes of the fourth quarter, get 70 and then come out." He looked up at the scoreboard, and he said, "Nah, I'll get it another time." I looked at him and I kind of got mad. I said: "What?! You have a chance to get 70 points. How many people can say they scored 70 points? Just stay in the first few minutes and get another eight points, get 70 and then come out of the game." He said: "I'll do it when we really need it. I'll get it when it really matters."

  10. Jalen Rose, Raptors forward, 2003-06; current ESPN analyst: Kobe Bryant was already erupting that year in the league. Multiple games he scored 40-plus points. A better game than the 81-point game — that's right, because we weren't a playoff team; we weren't competitive — was to put up 62 points in three quarters versus the Dallas Mavs, a team that went to the NBA Finals. Now, that's work.

  11. Brian Shaw: So I played defense on him, and he would throw the ball to himself and he'd make a post move, and he told me to slap his arms and elbows and pull his arms down as hard as I could. He would make a move, and I would pull his arm down and he would say: "No! Do it as hard as you can … harder than that!" So I was literally smacking his arms and his elbows as hard as I could when he was trying to shoot, and we did that for a good 20 minutes. At first, he was struggling to get the ball up, but then it got to a point with his strength he was able to work through all the stuff that I was doing and score. He was consistently making every shot.

  12. GERALD HENDERSON – I’m standing at half court watching the scene play out, and Kobe starts walking over to me.

    “Something wrong with the rim.”

    “Oh yeah?”

    We’re watching a guy climb the ladder and tinker with the rim.

    “It’s too low. The rim’s a quarter of an inch too low.”

    “Huh?” I mumble. I’d never really heard about maintenance issues with a rim before a game.

    “What do you mean?”

    “I was missing shots that I don’t miss. I’m pretty sure it’s low. A quarter of an inch.”

    Then it was over. That was it. Our first conversation. He went back to his shooting routine.

    Two things pop into my head:

    Man I can’t believe I just had a conversation with that cat…
    … and

    Dude, Kobe, maybe it’s not the rim. Maybe you’re just … missing shots
    After the buzzer sounded, I was walking off the court and I saw one of the maintenance guys — one of the guys who was carrying the ladder onto the court during warm-ups.

    I had to ask.

    “Hey man, what was up with the rim before the game?”

    “Oh, someone notified us that it was a little lower than regulation.”

    He added: “Don’t worry. We adjusted it to 10 feet.”

    Then he told me how much it was off by.

    I could tell you his answer, but I think you already know what he said.

  13. רבע קטלני של פול.
    דלי יודע להשתמש בגוף בצורה כל כך יעילה שהופכת שחקן מוגבל כמוהו ליעיל הרבה יותר מהמצופה. הפיקנרול שלו זה בית ספר לכדורסל.

  14. אגב, לכל מתחונני ערוץ הספורט למיניהם (הכל בצדק), למנויי אורנג אפשר להוריד את האפליקציה ולראות את השידור בטלפון או באייפד. לי אין כבלים ואני רואה את המשחק דרך האפליקציה במיטה ליד חברתי הישנה. ואני אפילו לא מנוי של אורנג והקוד לאפליקציה הוא דרך חבר שכן מנוי. הבעיה היחידה היא לשמוע את השדרים של ערוץ הספורט…

    1. וכמובן מי שאשם בזה הוא דוק שעדיין לא מבין שלא חייבים לתת לכל החמישיה לנוח ביחד ואפשר לעזור לחמישיה השניה עם נציג או שניים מהחמישיה ולשמור על איזון. בדיוק כמו שקיירי וסמית משחקים עם החמישיה השניה.

  15. מתכוון אם שגיא נאור סובל אז גם אנחנו מהשדרים
    בעברית, הם לא נוראים, אך אם אני לוקח 2 מהאנשים
    פה הם ישדרו עם הרבה יותר ידע וכיף.
    הרבה יותר.

  16. קליבלנד מניעים כדור יפה אה לה ספרס בהתקפה
    ממש לא להאמין,
    דלי טוב, ולברון מככב במסירות, ועוד לא השכיל
    להפסיק לזרוק מה3

  17. רבע מצוין של הקאבס מסתיים ב31-19. פול החטיא 3-4 זריקות פנויות ברבע אבל ההגנה של הקאבס העבירה הילוך.
    האיש במוקד – קווין לאב עם 11 בנקודות וריבאונדים. אולי הכי חשוב – זריקות מהקו, מראה על המוד האגרסיבי שהוא הגיע איתו היום.

  18. תודה תאנדר,
    אם ג'וג'ו בעד לאב אז שתדעי
    שהוא ממש טוב היום גם בהגנה, ובכל.
    ההנעת כדור במצוינת בהתקפה זה לדקות מסוימות
    אולי החליטו לחכות את הוורייס והספרס

  19. בינתיים בניו אורלינס הפליקנס מתפוצצים על דטרויט הזחוחים/עייפים מהמשחק ביוסטון עם 72 נקודות ו-19 הפרש.

  20. ללל שימו לב: פלפרון נראה טיפה יותר מפוחד היום
    או יותר ממושמע ויותר נסבל במראהו
    טיפונת יותר צנוע מהאגו המטורף

  21. לא יאמן שהקליפרס מצליחים (היום פחות) עם פירס ומבה מוטה בחמישיה. פשוט עצוב לראות את פירס מחטיא כל כך הרבה זריקות פנויות ומבה מוטה פשוט לא ברמה שמתאימה לקבוצה עם שאיפות עם כל הכבוד להגנה שלו.

  22. חשבתי ואולי שידרתי מחשבה לבלאט
    זו קרמה ספורטיבית לא טובה לעשות האק
    והנה הוא בדיוק הפסיק,
    או שמחשבתי הגיע ללברון,
    🙂

  23. סטפנטון חלול המח רק נכנס ועושה עבירה
    לא רצויה, הוא רק בנסיגה מאז ימי אינדיאנה
    העליזים. אודריץ הוא הגייבל מגי שלי למרות
    אי אהדתי לקליפרס. 88-77 לבלאט

  24. השדרים הישראלים בסדר,
    לעיתים זה חיים שכאלה עם שימי ריגר
    ולעיתים נחמד, מוזר לשמוע לי עברית
    בשידור חי אחרי שהתרגלתי ללנקים שלכם.

  25. השידור לא מקצועי בעצם, שימי בשיחת סלון
    ועמיתו מזכיר לו שיש כדורסל,
    אני בוחר להתייחס לזה בצחוק או להנמיך.

  26. הקאבס עומדים במקום, 16 הפרש בטוח נעשה 6 ואפשרות ל-4 וכל זה בלי שום משחק גדול של הקליפרס, וכל הזמן הזה בלאט לא לוקח שום טיים אאוט, סמית' ולברון בחוץ. ממש ניהול משחק נורא ברביעי, ואם זה יברח להם, זה לגמרי עליו.

  27. אמרתי שזו קרמה רעה לעשות האק והפחידו את
    פלפרון בצימצום, רק הוא הורה לעשות את האק
    (אני ישראלי או לא)

  28. אולדריץ טוב מאז שטופח על ידי אך הם בחרו בדיאדרה
    ולכן מפסידים, 🙂 סתם הקאבס יותר קבוצתיים היום
    והניצחון המתקרב מוצדק.

  29. וווילי קאולי סטיין הוא לא פחות משחוק!
    סוף סוף הוא מקבל דקות ויש כאן מכונת דאבל דאבל שממעטת לעשות טעויות, שומרת נהדר ולא צריכה תכדור בשביל להיות טובה.
    ויותר מזה מאפשרת לקאזנס לשחק בפורוורד שמה הוא אפילו עוד יותר דומיננטי.

  30. גיי לא משחק היום וכספי בחמישיה במקומו.
    דיי בינוני אבל הקינגס בסדר.
    אני חושב שהקינגס פחות טובים ללא גיי ורוצה שיסיים לפחות תשנה.

  31. אני הקמע של סקרמנטו 12-0 מאז שהתחלתי לראות.
    בוקר טוב לעגל לזיו האיש שמקדם בצדק את קאולי סטיין
    ובוקר יפה לכספי עם שלשה מ8 9 מטר.
    בקשר לקמע אני צוחק אך חושש ללכת לישון 🙂
    בזכות איתיאל אני רואה

  32. דורש צ'ק מההודי המשוגע כבר 14-0 מאז שהתחלתי
    לצפות, רואה גם בזכות זיו ואעביר אחוזים לעגל איתי וזיו

  33. 18-0 מאז שהתחלתי לראות, בחיי 🙂
    למרות הרוחניות שאני מאמין בה
    זה כמובן לא בזכותי. (או שאני מלא באהבה אז כן)
    🙂

  34. שתי דקות של עמרי בכל פעולה. שלשה, שתי חטיפות, ריבאונד, איבוד, עבירות חכמות. פשוט הכל.
    וכרגיל, המשחק של סקרמנטו בסוף הלילה הוא בידור מובטח. צמוד צמוד.

  35. יופי של נצחון מול קבוצה טובה.
    קאולי סטיין הוא הבשורה ואני רוצה את גיי כבר במשחק הבא כי הקינגס איתו יותר טובים.

  36. אם היה ערך של value for money או value for time לגבי משחקי הליגה, סקרמנטו תהיה גבוה למעלה. באמת, כמעט תמיד משחקים שלה פשוט מותחים ומהנים לצפיה. ממליץ בחום.

  37. סקרמנטו עם קאולי סטיין היא קבוצה אחרת. פתאום היא מנצחת משחקים דרך ההגנה, לפני שהוא חזר היא רק הפסידה משחקים דרכה…

    1. הוא שחקן.

      המשטר החדש די אמר מהתחלה שהוא היעד של הקינגס בדראפט בלי מסך עשן ישר ולעניין.
      לפני ואחרי שנבחר נכנסתי לפורומים של אוהדי קנטקי, הוא היה שם שחקן מאד אהוב- הרבה מאוהדים יחסו לו תריצה המשוגעת של קנטקי שנה שעברה ולפציעה שלו את הכישלון בהמשך.
      אוהד אחד אמר שהוא וויתר לגבוהים האחרים [נואל,טאונס]על הדומיננטיות אבל שהוא לא פחות טוב.
      אני מאד אופטימי איתו ועם קאזנס ואני חושב שהוא יכול להיות עוד הרב יותר טוב.[ התחיל לשחק כדורסל יחסית מאוחר]

  38. לא מבין את בלאט עם ההאקינג. הקבוצה שלו נראתה מצוין. פשוט משחק יפה לעין, קבוצתי ונכון. בשביל מה להרוס את כל החוויה עם השטות הזו? כולה משחק עונה רגילה שכבר 85% אצלו בכיס. ממש ביאס.

    1. מבחינה אסטרטגית ההאקינג רק עזר לו. לא מעניין אותו מידת הבידור של הקהל, מעניין אותו הניצחון וההאקינג מנע מהקליפרס להיכנס לשטף התקפי ולצמצם את הפער.
      המשחק באמצע הרבע הרביעי לא היה גמור ממה שאני זוכר. הקליפרס צמצמו בערך ל6 ואז הוא חזר להאקינג וקליבלנד ברחו שוב וגמרו את המשחק.

      1. האק א-שאק נולד כאשר היה נשק לקבוצה היריבה שממש אי אפשר נגדו, שאק היה מיפלץ. הקליפרס של היום, בלי גריפין, הם בעליל נחותים מהקאבס, ודיאנדרה ג'ורדן הוא לא שאק הצעיר. רחוק מאוד ממנו.
        בלאט משדר חוסר בטחון בקבוצה שלו במהלכים האלה. זה כבר עלה לו במשחק בדטרויט, הוא התחיל בהאק א-דראמונד כשהקאבס היו ביתרון, זה ממש חסר תקדים, ולצערו דראמונד היה בערב קליעה טוב מהקו.
        ואסטרטגי או לא, זה מגעיל לצפיה.

      2. הוא התחיל עם זה בפעם הראשונה כשהיה 10 לקאבס והמומנטום לצידם. אם היה מתחיל רק בפעם שאתה ציינת, לא הייתי בא אליו בטענות. (על זה שמאפשרים כזה דבר אני בא בטענות לליגה שעל הרבה פחות מזה עשתה התאמות של חוקים).)

  39. הליגה לא צריכה לשנות את החוקים בשביל דיאנדרה והווארד. האק דא רק מצביע על מי לא מתאים אבולוציונית למשחק של היום. שחקן שלא קולע מהקו אין לו חלק בכדורסל של המאה ה 21, בטח כשיש שיטה מוכחת שיכולה להביא אותו לאחוזים סבירים והוא בוחר שלא להתאמן בה מטעמי אגו גברי מטופש.

    1. שחקן שלא מתאים למאה ה-21?
      איזה קשקוש

      אתה אומר שאם היית מקים היום קבוצה לא היית לוקח את שאק בשיאו?
      בגלל שהוא לא קולע עונשין?…

      זה חוק עגום שמאפשר את הסבל הזה לצופים

      1. בגלל התפתחות הקליעה מ 3 הממוצע פר פפוזישן עלה, ולכן היום האחוזים שלו מהקו לא היו משתלמים, והוא היה חייב לעבוד על הקליעה שלו.

  40. הליגה שינתה את החוקים בגין שחקנים יחידים לא פעם. בסופו של דבר הצופים (שהם נשמת אפה של הליגה הזו) רוצים לראות כדורסל ולא תחרות עונשין. הרעיון בקליעות עונשין זה מתן בונוס ולא קנס. ברגע שזה מפסיק להיות בונוס, צריך לחפש איך להחזיר למצב שעל עבירה מקבלים קנס ולא פרס.
    האפשרויות רבות – החל מההגדרה הפשוטה שלא מדובר על עבירת כדורסל סטנדרטית (ואז זה זריקות+כדור מהצד) או שהקבוצה עליה נעברה העבירה תוכל לבחור האם לזרוק עונשין או לשחק כדור מהצד (הכוונה במקרה של עבירה שאינה חלק אינטגרלי מניסיון השירה על שחקן או עצירת השעון בדקות האחרונות).

    1. בוקר הוא המרוויח הגדול מהטאנקינג של הסאנס.
      ב-28 המשחקים הראשונים של העונה הוא קלע 6.2 נק' למשחק,
      מאז (10 המשחקים האחרונים) הוא 17.1 נק' למשחק.

      עכשיו ממתינים לסימונס…

  41. בוקר הוא סוג של קליי תומסון, מלמעלה הגיע הנס לפיניקס שמציל אותם מעצמם, במקום מההתחלה לתת דקות לבוקר וורן ולן הם מבזבזים דקות על צנדלר בלדסו וטאקר, שיעיפו דחוף את בלדסו ויתחילו לבנייה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט