מעורב הופס ליום רביעי עד חמישי בצהריים: האתגר בסכנת התמוטטות / מנחם לס

ב-"9 " נתתי אתגר להוציא 9 מהנבחרת. בעברית? לסנן. במקום זה כותבים לי כמה איטיים את מי הם היו משאירים, וכמה השאירו לי אפילו 12. אין להם אפילו מושג כמה מהר התשובות שלהם תיזרקנה לבור צואה. אני צריך לחשב את הניזרקים שקיבלו הכי הרבה "סינונים", אז מה אתם עושים לי דאווינים?

גם בס"ה היו רק 5-6 שענו לעניין. אם לא יהיו לפחות 12 עד הצהריים, האתגר הזה (והבא אחריו – לזרוק עוד 9) הולך לבית שימוש ואני מוריד את המים!

1.חובה לראות כדי להאמין, כי רובכם החמצתם זאת אמש

מולטי-מולטי מיליונר בשם ג'אש סמית' ומולטי מיליונר בשם לאנס סטבנסון מתבדחים מול ספסלם במשחק OT כשהתוצאה 132-139 עם 10.1 שניות לסיום, והם אפילו לא מסתכלים במה שקורה על המגרש.

אהבלים זאת לא מילה. דפקטים בראש היא הדרך הנכונה לתאר את השניים.

אילו אני דוק ריברס? לא הייתי עובר על זה בשתיקה בשום אופן!

 

 

 

2.קווין דוראנט מסיים ALLEY OOP ממסירה של קמרון פיין

 

3.דאנק מפלצתי של ווסטברוק נגד הנאגטס

 

 

 

4.קליי ת'ומפסון מכנה את הספארס 'מפלצות' (אבל במובן הטוב-  MONSTERS)

MONSTER באנגלית זאת מפלצת, אבל הקונוטציה אינה "רעה". סתם 'מפלצת' – כמו שקיל. כמו נושאת המטוסים החדשה שהאמריקאים בונים שתהיה כמו צי ימי וחיל האוויר יחד, באונייה באורך 580 מטרים.

הוא אמר זאת אחרי המשחק נגד הקאבס, ש-"מה שבאמת מרגש אותנו זה המשחק נגד 'המפלצת' ב-25 לינואר".

זוהי חבטה תחת החגורה לקאבס – שבמקום מפלצת שיחקה כמו הפודל השחרחר והחמוד בגודל כוס קפה של ג'וג'ו – וכמובן לבולס, הערב.

כאילו הקאבס והבולס הן חיות בגן-חיות לילדים. אתם יודעים – כבשים קטנטנים, עיזות כמו שלי, כמה תרנגולות, וארנב בשם "שובב".

כתבתי זאת שלשום ואכתוב זאת שוב:

הערב הווריורס חוטפים אותה בגדול מול הבולס, ולא משנה מה שקליי תומפסון מקשקש!

אבל אין שאלה שהמשחק ב-25 בינואר בעיר של 'אלמו' הוא משחק העונה.

הוא אמר ליאהו:

. “It definitely makes us better, knowing that they’re behind us. They’re playing great. It’s going to be fun when we see them next week. There are some good teams behind the Cavs in the East, but not a monster like San Antonio. But that’s going to make us better, to be honest with you.”

אם אני פרד הויברג, אני מכריח כל שחקן בולס ללמוד את השלוש שורות האלה בע"פ ולדקלם אותן שעה לפני המשחק. לא יחד, במקהלה, כמו בקיבוץ של עגל (היש בארץ קיבוץ ללא 'מקהלה'? זה כמו רדנק בלי מטפחת על הראש וטאטו עם יישו והדגל האמריקאי על הצוואר), אלא אחד-אחד, לפי התור, כולל הטריינרים ועוזרי המאמנים!

נכון להיום, הספארס הם רק שני משחקים מאחורי הווריורס. נצחון בסן אנטוניו יגדיל את המספר לארבע. הפסד? ישווה ביניהן.

 

תהיה שם מלחמה ב-25 לינואר, ואז נראה מי היא המפלצת האמיתית. אבל קודם יש את הלילה בה השוורים עומדים להפוך את 'הלוחמים' ללוחמים בקלפים.

 

5.הכל מוכן עם הטרייד על רוי היברט

 

אולי לדדי ישנם מקורות אחרים. המקור היחידי שלי – המוח של דוק לס – אומר לי שהטרייד הראשון ברגע שיהיה מותר יהיה רוי היברט.

הלייקרס לא יכולים איתו. הוא יותר HINDRANCE (הפרעה) מ-ASSISTANCE. העונה הזאת בכלל מוקדשת לפרידה מקובי, ובאותו זמן בניית הגרעין לעתיד, והקבוצה שהיא 34-9 לא צריכה במרכז העניינים שחקן שלא בונים עליו, לא מתכננים עליו, ולא מקווים – או מבקשים ממנו – שום דבר.

הם הביאו אותו תחילה כי קיוו שאולי…אולי…אולי עם קובי והצעירים, היברט יוכל לעזור בצבע להגיע לפלייאוף. ובכן, היו אלה – כמו שאומרים החברים שלי בקיבוץ ה-ל"ה – תקוות שוא.

אבל היברט אינו סחורה סחוטה וגמורה. יכול מאד להיות שישנה קונטנדרית שתחשוב עליו ברצינות כסנטר מחליף. הוא היה פייר עם הלייקרס: עשה כל מה שביקשו ממנו, לא התלונן, לא הצהיר הצהרות למדיה, ושיחק הכי חזק שהוא יכול. הם מעריכים זאת ורוצים TO MAKE GOOD BY HIM. לעזור לו, ואולי – לך תדע, עולם משוגע – גם ימצאו טרייד שיעזור להם בעתיד (כמובן שאני מדבר על שנת 2020 כתאריך המוקדם ביותר לרלוונטיות; רק להבהיר את עצמי כמובן כדי למנוע אי-הבנות מרפי הבנה כאן).

הוא בן 29. לסנטר זה כמו 25 לפוינט גארד, הווה אומר גיל אידיאלי. הוא משחק 25.6 דקות למשחק, קולע 6.6 עם 5.8 קרשים, ו-1.9 חסימות. אילו היה קולע עוד 6 נקודות למשחק הייתי אומר שהוא עשה את שלו.

הבאתו מלכתחילה היתה כדי שהוא ישחק DOWN LOW עם ג'וליוס רנדל וילמד את הצעיר כיצד משחקים 'תאומי מגדלים'. התקווה אבדה, כמו שאומרים בעפולה. היברט הוא EXPANDABLE.  התכנית שקיוו שתצליח לא הצליחה, והלייקרס איבדו כל מוטיבציה להציל את העונה, ובמקום מקווים למקום גבוה ביותר בבחירת הדראפט עם טון של כסף תחת הסף. לכן אין טעם להשאיר את היברט, שבסיטואציה אחרת יכול להיות לעזר די רב.

אני לא יודע איזה 'ערך' יש להיברט. עוד שלושה שבועות נדע גם נדע כשנראה מה מציעים ללייקרס במקומו.

 

6.הדאנק בשמאל של הגריק פריק על חסן ממיאמי

ו

7.והרוקי ג'אש ריצ'רדסון ממיאמי מחזיר לגריק פריק כגמולו

    

 

8.אפילו ה-SIMPSONS עושים צחוק מהסיקסרס

 

9.נשארו שלושים, ואחלה אתגר 

ג'רי קולנג'לו התפנה מעיסוקיו עם פילדלפיה ונתן קליפ של וידיאו לספורטסנטר.

Jerry Colangelo talks about USA Basketball’s preparations for the 2016 Olympic Games

הוא קרא בשמם של ה-30 שהוא החליט להשאיר בסגל.

30 players vying for one of the 12 spots on the U.S. Men’s Senior National

בין ה-30 לא תמצאו את שמו של קובי בריאנט, והוא לא אמר אם ההחלטה נעשתה לפני או אחרי ההצהרה של קובי, אבל מה זה משנה?

גם דריק רוז – בין האחרים – הוצא מהסגל הסופי.

עכשיו השאלה הגדולה היא איזה 18 מנפים מאלה שנשארו. כמות הכשרון היא EXTRAORDINARY. בין ה-30 ישנם 16 ששיחקו פחות 20 משחקים עבור הנבחרת, וישנם כאלה ששיחקו 72 משחקים (!!!) עבור הנבחרת.

מה שנתן לי רעיון  לאתגר חדש בשבילכם:

אנא עירכו ניפוי ראשון של ה-9 הראשונים. אחרי שאחשב את ה-9 שניפיתם (הרוב קובע), נערוך אתגר שני בו ננפה את ה-9 האחרונים

אתגר: נפו 9 מהרשימה של ה-30 שנשארו עד מחר בערב. אני אכניס מחרתיים את ה-21 שנשארו, ומהם ננפה עוד 9 באתגר נוסף!

LaMarcus Aldridge (San Antonio Spurs); Carmelo Anthony (New York Knicks); Harrison Barnes (Golden State Warriors); Bradley Beal (Washington Wizards); Jimmy Butler (Chicago Bulls); Mike Conley(Memphis Grizzlies); DeMarcus Cousins (Sacramento Kings); Stephen Curry (Golden State Warriors);Anthony Davis (New Orleans Pelicans); DeMar DeRozan (Toronto Raptors); Andre Drummond (Detroit Pistons); Kevin Durant (Oklahoma City Thunder); Kenneth Faried (Denver Nuggets); Rudy Gay(Sacramento Kings); Paul George (Indiana Pacers); Draymond Green (Golden State Warriors); Blake Griffin (Los Angeles Clippers); James Harden (Houston Rockets); Gordon Hayward (Utah Jazz); Dwight Howard (Houston Rockets); Andre Iguodala (Golden State Warriors); Kyrie Irving (Cleveland Cavaliers);LeBron James (Cleveland Cavaliers); DeAndre Jordan (Los Angeles Clippers); Kawhi Leonard (San Antonio Spurs); Kevin Love (Cleveland Cavaliers); Chris Paul (Los Angeles Clippers); Klay Thompson(Golden State Warriors); John Wall (Washington Wizards); and Russell Westbrook (Oklahoma City Thunder).

 

10.קליפ נוסף של הדאנק של ריצ'רדסון (ניכנס בטעות)

 

 

 

12.האם ברנדון נייטג' התחלק על קליפת בננה?

(כשפול ג'ורג' עבר אותו)

13.מרקיף מוריס "GETS REJECTED" ע"י…הטבעת…

 

(הטבעת לא אוהבת אותך יותר, קיף!

 

14.לא רק סטף. גם רידיק!!!

(גם הוא BURNS THE LIGHTS עם הקליעות שלו!

 

 

 

 

ג'ייג'יי רדיק, 'אוייב הציבור מס' 1' כששיחק בדוק בגלל שאיש לא ציפה מחיוור ממשפחה מהמעמד הבינוני/גבוה לבוא ולעשות צחוק מכל השחורים. לא רק זאת, אלא שהוא עשה זאת באוניברסיטה האריסטוקרטית, פרטית, יקרה, ומצליחה יותר מדי.

חשבו שב-NBA הוא ייקבר, והוא באמת לא הרשים במיוחד במג'יק. אבל היום, בקליפרס, ובמיוחד בהיעדרו של בלייק גריפין, הוא קורע רשתות וקובר 'טרייז' בקצב שלא היה מבייש את הסטף. היי, החיוור ולע 49.8% מדאונטאון, והוא שני בליגה רק לסטף – עם TRUE SHOOTING % של 65.5!

בתחילה כולם הסבירו את הצלחתו רק בגלל הדאבל-טים על בלייק שפותח לחיוור מרחבי קליעה. מסתבר שהוא  ה-ש-ת-פ-ר  ללא בלייק, והוא מייצר לעצמו מרחבי קליעה בדיוק כמו שהסטף עושה זאת – על ידי תנועה בלתי פוסקת שהורסת את מגיניו המשוועים לחמצן מהספסל, ועד שהחמצן מגיע, הוא קובר עוד שתי שלשות.

הקשיבו, הקשיבו! ב-11 משחקיו האחרונים הוא:

*20+ ממוצע.

*54% כולל!!!

*59% (!!!) מהשלוש

*121 נקודות ב-100 פוזשיונס איתו על הפארקט (מוביל בקלות את הקבוצה) ב-326 דקות משחק ב-11 האחרונים!

מה שעוזר לו יותר מהדאבל טים על בלייק (שאיננו) הוא הפיק-אנד-רול של כריס פול ודיאדרה ג'ורדן. כשזה קורה, רדיק SLIPS OPEN מאחורי הקשת לעוד שלשה.

הוא תמיד היה מסוכן, אבל לא היה כוכב. לאחרונה הוא הפך לכוכב, והכל לנגד עיננו הצופות!

.

*
*
*

 

כפי שניתן לראות הוא עושה סקרין מהסקרין! הוא משתחרר מ-OFF-BALL SCREENS כמו שמרקו בליני עושה, אבל שחרור הכדור של רדיק הוא כל כך יותר מהיר מזה של בלינלי שזה מה שעושה ממנו כה מסוכן!.

רדיק הוא לא בין הטובים OFF THE DRIBBLE, אבל זוהי מחלה לבנה ידועה שרק אנשים כפיט מרביץ' וסטיב נאש לא נידבקו ממנה. אבל במה שהוא טוב מאד – כמעט כמו סטיב נאש, וטוב יותר ממרביץ' – הוא במסירה. לרדיק ישנה מסירה מעולה ביותר שרוב האנשים לא מודעים לה כי בד"כ משתלם לו יותר – וכן לכל הקבוצה – שהוא עצמו לוקח את הזריקה מאשר למסור לאחר.

רדיק הוא בינתיים רק השחקן השני אי פעם (סטיב קאר הוא השני) להיות ב-50%+ מהפארקט, 50%+ מה-3, ו-90%+ מהקו. אבל רדיק משחק  ה-ר-ב-ה  יותר דקות מאשר הבולס אי-פעם איפשרה לקאר, ולכן מספריו מעמידים אותו לפני קאר, בהרבה.

ומה שעוד עוזר מאד היא העובדה שרדיק וכריס פול הפכו לצמד-חמד בלתי ניפרד. הפכו לחברים הטובים ביותר. כריס פול אומר היום, ש"כשג'יי ג'יי שיחק בדוק ואני בווייק פורסט, שמו בלבד גרם לי לשלשל ולקבל חרארה. שנאתי אותו, את פרצופו, ואת שמו. היום? היום הוא אחי!"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. כמה דברים:

    1.אולי הפיתרון לכל הבעיות של מיאמי (בטווח הקרוב והרחוק) זה טרייד על חסן וויטסייד.

    2.רדיק לפעמים נכנס לזון מדהים של שבוע ואחריו דועך. אם זה לא יקרה הפעם (ולדעתי זה יקרה), הקליפרס ברמה של הת'אנדר, מתחת לספרס והווריורס.

    3.אני לא יודע מה יקבלו על היברט. תרומה אפשרית היא אולי דיוויד לי, בטרייד שיתן לבוסטון הגנה מתחת לטבעת (ואולי סטיבנס יכול לשקם את היברט). לא בטוח שהלייקרס יתלהבו מהשילוב של לי, רנדל ובאס ביחד, מה שאולי חוסם טרייד כזה. אני לא רואה אופציה ריאלית אחרת.

    4.ה-9 שהייתי מעיף (כרמלו ופאריד שייכים לרשימה מבחינת יכולת, אבל יותר מדי טובים בטורנירים בינ"ל ושווה להשאירם): היווארד, האריסון בארנס, קונלי, גיי, איגודלה, לאב, דיאנדרה, הווארד, דה רוזן

  2. מחכה תמיד למעורבים הללו. זה כיף. ובאמת כיף לראות את הפריחה של רדיק.
    לגבי היברט – בהחלט ראוי לטרייד, אבל האשאלה מי באמת תיקח אותו. האיש יושב על חוזה של 15 מיליון דולר, ולא שווה אפילו שליש ממנו. חסר יציבות, וממש אי אפשר לסמוך עליו, למרות שכבר ראינו מספיק משחקים עם יכולת מוכחת. הוא קולע מהשדה מאחוזים הכי גרועים שאני מכיר לסנטר, הוא ממש עלוב השנה.
    לא הייתי נותן כלום עבורו, כי הוא לא פותר לאף אחד שום בעיה. הוא יוצר בעיה…

  3. התשעה שצריכים להעיף הם: הריסון ברנס קנאט פריד קווין לב רודי גיי דיאנדרה ג'ורדן דווייט הווארד דאמר דרוזן ברדלי ביל מייק קונלי

  4. קונולי, גיי, בארנס, האוורד, לאב, הייורד, מלו, דרוזן וג'ורדן. את פאריד קשה לי לחתוך אחרי מה שנתן באליפות העולם. ביל מרגיש לי קלף חזק למשחק הבינלאומי. כנל איגי ובאטלר. את ג'ורדן חתכתי עם הבטחת מקום לדרמונד וקצת בגלל הקטע המסריח שעשה למאבס. הקושי הכי גדול יהיה לחתוך ברכזים…

  5. לרגע נפנה מהדיבורים על רדיק וה DEADLY STROKE שלו. מה עם כריס פול? לפני כחצי חודש ביומן של גלעד נכתב שהפול קולע 32% מדאון טאון מה שמותיר לו קצת מרווח מחוץ לקשת. האם התצוגות והאחוזים (הפנומנליים לכל הדעות) נובעים גם מפה?

    1. דווקא לא. פול גם בסוג של טירוף שלשות לאחרונה ומאז היומן שלי הוא הספיק להעלות את האחוזים (העונתיים) שלו ל38.5.
      בעשרת האחרונים הוא על 42% יפה מאוד משלו

    2. ב5 האחרונים פול עם 16/24 (66.67%) מה-3.
      ועלה לממוצע עונתי של 38.5%

      אם כבר מדברים, נחמד להזכיר שאחרי השוויון של הרוקטס פול היחיד במגרש משתי הקבוצות שהבין/ידע שלקליפרס אין פסק זמן וצעק לחברים שלו שיוציאו כדור בזמן שהם ויוסטון מהלכים על המגרש בציפייה לפסק זמן.

      וכמובן שהיה פאול של הארדן על פול בזריקה האחרונה שאם המצב היה הפוך כנראה היו שורקים עוד לפני שהארדן היה עובר את החצי…

  6. מצוין כמובן
    2/3. גם המשחק הזה וגם הקודם של OKC נגד דנבר היה מלא דאנקים מדהימים =. חפשו תקציר מורחב.
    5. קצת עצוב הסיפור שלו, מקווה שיעבור לקונדטורית ויצליח לחזור למה שהיה באינדי.
    9. לא מצליח לחשוב על 9 שהייתי מוציא קודם אז אכתוב את מי הייתי משאיר (ואם אני הייתי בוחר הייתי נותן לצעירים לשחק ולא מזמין את מלו לברון פול והוותיקים יותר שכבר עשו את שלהם). ה-12 שלי.
    גארדים – קרי, וול, ווסטברוק.
    כנפיים – באטלר, קוואי, ג'ורג', תומפסון, הייווארד.
    4 – דייוויס, גריפין.
    5 – קאזינס, דראמונד.

    לגבי רדיק אני מאוד אוהב אותו (אפילו קיבל את הפוקוס הראשון שלי) ושמח שהוא מצליח.

  7. אחרי הכל תמיד יש תחושה שהקליפרס ימצאו דרך להפסיד…
    אני חושב שאם הלייקרס באמת מתחילים לחשוב על 2020 אולי טרייד תמורת בחירת סיבוב ראשון בסביבות השנים שלברון יפרוש (או יעשה קובי) ולאב יהיה גמור והבחירה של קליבלנד באמת יכולה להיות מעניינת

  8. מומי היה זורק את ה 9 הבאים
    האריסון בארנס
    גורדון היווד
    רודי גיי
    ג'ון וול
    קונלי
    ברדלי ביל
    איגודאלה
    הווארד
    כרמלו

  9. מומי היה מעביר את היברט בטרייד בתמורה למונית חדשה , 4 קילו סטייק אנגוס , 2 בקבוק רמי מרטן ו 10 לאפות

    1. רעיון נחמד אבל הוא יעלה המון לקליבלנד מבחינת מס מותרות, ולא בטוח שהם מרוויחים ממנו יותר מדי-מוזוגוב נותן עונה יותר טובה ויותר יעיל הגנתית נכון לעכשיו, ולא בטוח שהיברט יכול להתמודד עם כל הלחץ של קונטנדרית.

      מבחינת הלייקרס אני לוקח את ההצעה ב-2 ידיים

  10. אחלה סרטונים דוק
    הלכתי גם על הנבחרת הסופית (העתקתי מגלעד וקצת שיניתי)

    גארדים – קרי, וול/קיירי, ווסטברוק.
    כנפיים – באטלר, קוואי, ג'ורג', תומפסון, לפלופ.
    4 – דייוויס, גריפין.
    5 – קאזינס, דראמונד.

  11. לזרוק:

    בארנס
    ביל
    כרמלו
    הייוורד
    גיי
    הווארד
    קיירי
    איגודאלה
    לאב

    לעזאזל כמה כישרון יש שאלה השחקנים שעפים בסינון הראשוני…

  12. סינון ראשון:

    הריסון בארנס
    ברדלי ביל
    מייק קונלי
    דמאר דרוזן
    רודי גיי
    גורדון הייוורד
    קווין לאב
    קנת' פאריד
    אנדרה איגואדלה

  13. בראדלי ביל
    מייק קונלי
    ברנדון היוורד
    דוויט הווארד
    רודי גיי
    הריסון בארנס
    למרכוס אולדריג
    אנדראה איגואדלה
    קנת פאריד

  14. את איגי אסור למוציא . MVP של סדרת הגמר , שאמנם היה בירידה מסויימת השנה , אבל חזר בגדול מול קליבלנד שלשום ומול הבולס הלילה , והוכיח שהוא מגיע למשחקים הגדולים באמת .

  15. אחלה פוקוס על ג'י ג'י רדיק. הוא באמת בכושר מעולה. רק שימשיך ככה. ההשוואה עם קרי לא במקום כי קרי גם מנהל את המשחק ונדרש לכדרר המון ביחס לרדיק.

    1. וגם דופק פוזות אחרי כל שלשה, מסתובב ומתגרה בספסל היריבה בזמן שהזריקה עוד באויר, ובאופן כללי במוח שלו כבר לא עטוף במים אלא בשתן, לעומת רדיק שבא לעבוד בלי מניירות של ילד בן 5 שדורש תשומת לב.

  16. גולדן סטייט פירקו את שיקאגו מה שמראה שהכדורסל החדשני שלהם שמתאים למאה ה21 טוב יותר מהכדורסל המיושן של שיקאגו שמתאים למאה הקודמת .
    במילים אחרות מר מנחם לס איבדת את זה החושים שלך קהו כיאה לפנסיונר שאינו מבדיל בין ימינו לשמאלו .

    אתה תמיד מחכה שגולדן יפסידו כי סוג הכדורסל שלהם לא היה קיים פעם והראנאנד גאן שהיה דומה לו לעיתים נדירות הביא תוצאות או נגמר באליפות [אותה גולדן סטייט לפניי עשרות שנים]

  17. מה בעיה לחתוך 9?
    קונלי -לא עושה שום דבר ממש טוב חוץ מלחטוף לא נותן לנבחרת שום יתרון .
    בארנס – משחק בשביל עצמו ולמען מספרים . היחיד שלא קשור לג"ס ולא ברור למה הוא בחמישייה . בנוסף שומר גרוע .
    דרוזן – שחקן טוב אבל בתור סקורר או סופרסטאר יש להם טובים יותר והוא עדיין לא היה בגמרים ומעמדים מלחיצים .
    בראדלי ביל – שחקן מצויין כסקורר אבל כנ"ל כמו דרוזן לא הוביל קבוצה למעלה ויש סקוררים טובים ממנו וחלקם הם גם פליימקרים עם סייז עדיף .

    דיאנדרה ג'ורדן – לא שחקן נקודה . מלכתחילה כשהיה בליגה ציפיתי ממנו למספרים שהוא עושה היום על סמך המסה והניתור .ריברס עשה נכון שנתן לו לשחק אבל זה הכל . אין לו מה לחפש במשחק בינלאומי יש פחות דקות המשחק איטי יותר והחטאות העונשין שלו קריטיות יותר. בנוסף הגבוהים מרחביי הגלובוס גדולים וטכניים מה שמשאיר אותו ללא תפקיד כי הוא לא שומר אישי גדול . כדי לחסום יש עוד אנשים .
    רודי גיי – עוד שחקן אלתטי אבל לא טכני ולא מחור לקבוצתיו . מתד אחד מתאים כי הוא אתלטי עם יכולת אישית ומוטיבציה וגם שיחק בעבר מצד שני יש טובים ממנו בעמדות האלה ובמיוחד השחקנים הכי טובים בליגה .
    פול ג'ורג' -אחריי הפציעה המזוויעה שלו באותו מעמד הייתי נותן לו לנוח ולא מסתכן . וכנ"ל כמו גיי
    קנת פאריד – היה פצוע וכמו השניים שלפניו העביה שלו היא שאויבו של הטוב היא הטוב ביותר . יש לי תחושה שהם ילכו על דריימונד גרין בגלל סגנון המשחק המהיר מאוד שהם מנסים להנחיל ויש להם הרבה שחקנים בעמדות האלה .
    קווין לאב – אחריי כל הפציעות וחוסר המוטיבציה והיכולת לאחרונה יש לי תחושה שהוא יסרב או לא יראה מוטיבציה מספיקה וגם לפניו יש עוד אופציות . טובות
    זהוהגענו ל9 ………………………………………

    והבאים בתור ?
    כרמלו -הייתי מנפה את כרמלו מאותה סיבה של שובע חוסר מוטיבציה גיל ופציעות אבל לדעתי הוא נחשב ל"סופרסטאר " ולא כזה שמנפים וזה תלוי בו הם בוודאי לא ינפו אותו כרגע .
    איגואדלה -הם יבחרו רק סטופר אחד וסביר שילכו על ליאונרד הגמלוני כך שאיגואדלה שגם הוא מבוגר ינופה במיוחד שיש את באטלר שגם הוא שומר טוב .
    האוורד – מעבר לשיא חסר מוטיבציה ופרימדונה . לא קולע עונשים לא מתאים למשחק מהיר .
    שוב מדובר ב"כוככב" כך שלא ימהרו לנפות אותו אם תהיה לו מוטיבציה לבוא אבל סביר להניח שהוא לא יהיה שם.

    את האחרים אין נפות ואסבי למה בדיוק .
    נשארו 18 שכל אחד מהם מספק נופך מסויים למשחק . אי אפשר לדעת מי יפצע מי לא ירצה לבוא ולכן ניפוי של כל אחד [טוב של רובם ] ברשימה משאיר את הנבחרת רק עם אופציה אחת לסוג מסוייים של שחקן .
    דוגמה עם ניפית את דראמונד שכיום הוא סנטר אבל בעצם ארבע נשארנו רק עם קאזינס ואולדריג' כחמש מהסוג המסיבי עם גובה וכח . מה אם אחד נפצע ועוד אחד רוצה לנוח?

    רכזים כנ"ל פול קארי ווסטברוק ו וול נותנים 4 שאפשר לבחור פחות זה בעיה [היום הרבה אוהבים לשחק עם שניי מוביליי כדור .
    למען האמת
    בטח יחתכו את גורדון הייווד אבל הוא יכול לשחק גם כ2 גם כרכז ויש לו הגנה אישית מעולה כך שאני לא הייתי חותך אותו . לעומת באטלר שלא יכול להוביל כדור למרות יכולת קליעה ושמירה באעמדה 2 .

    את הארדן הפרימדונה שלאשומר לא יחתכו בשום מקרה כך שאין טעם בכלל לכתוב על שיחתכו אותו . בתאוריה אפשר לחתוך גם עוד רכז אבל זה לא יקרה לפניי מחנה אימון שבו יראו אותם כילרכזים תמיד יש פציעות .

    השאר לברון דוראנט דייויס הם באנקרים וזה תלוי בהם בלי קשר לתרומה מקצועית [כמו במקרה של כרמלו ודוויט]

    נ.ב
    עם גולדן סטייט ימשיכו כך אז קליי בטוח יהיה וגרין בטוח יהיו בנבחרת בגלל הכימיה עם קארי .
    זה גם לא משנה עם הספר יזכו כי כולם שם זקנים וקוואי יהיה שם עם ירצה בגלל ה"הגנה"

  18. טוב עכשיו זה ערוך אפשר למחוק את הקודם.
    מה הבעיה לחתוך 9?
    קונלי -לא עושה שום דבר ממש טוב חוץ מלחטוף לא נותן לנבחרת שום יתרון .
    בארנס – משחק בשביל עצמו ולמען מספרים . היחיד שלא קשור לג"ס ולא ברור למה הוא בחמישייה . בנוסף שומר גרוע .
    דרוזן – שחקן טוב אבל בתור סקורר או סופרסטאר יש להם טובים יותר והוא עדיין לא היה בגמרים ומעמדים מלחיצים .
    בראדלי ביל – שחקן מצויין כסקורר אבל כנ"ל כמו דרוזן לא הוביל קבוצה למעלה ויש סקוררים טובים ממנו וחלקם הם גם פליימקרים עם סייז עדיף .

    דיאנדרה ג'ורדן – לא שחקן נקודה . מלכתחילה כשהיה בליגה ציפיתי ממנו למספרים שהוא עושה היום על סמך המסה והניתור . ריברס עשה נכון שנתן לו לשחק אבל זה הכל . אין לו מה לחפש במשחק בינלאומי יש פחות דקות המשחק איטי יותר והחטאות העונשין שלו קריטיות יותר. בנוסף הגבוהים מרחביי הגלובוס גדולים וטכניים מה שמשאיר אותו ללא תפקיד כי הוא לא שומר אישי גדול . כדי לחסום יש עוד אנשים .

    רודי גיי – עוד שחקן אתלטי אבל לא טכני ולא מחובר לקבוצותיו . מצד אחד מתאים כי הוא אתלטי עם יכולת אישית ומוטיבציה וגם שיחק בעבר, מצד שני יש טובים ממנו בעמדות האלה ובמיוחד השחקנים הכי טובים בליגה .

    פול ג'ורג' -אחריי הפציעה המזוויעה שלו באותו מעמד הייתי נותן לו לנוח ולא מסתכן . וכנ"ל כמו גיי
    קנת פאריד – היה פצוע וכמו השניים שלפניו העביה שלו היא שאויבו של הטוב היא הטוב ביותר . יש לי תחושה שהם ילכו על דריימונד גרין בגלל סגנון המשחק המהיר מאוד שהם מנסים להנחיל ויש להם הרבה שחקנים בעמדות האלה .

    קווין לאב – אחריי כל הפציעות וחוסר המוטיבציה והיכולת לאחרונה יש לי תחושה שהוא יסרב או לא יראה מוטיבציה מספיקה וגם לפניו יש עוד אופציות . טובות
    זהוהגענו ל9 ………………………………………

    והבאים בתור ?
    כרמלו – הייתי מנפה את כרמלו מאותה סיבה של שובע חוסר מוטיבציה גיל ופציעות אבל לדעתי הוא נחשב ל"סופרסטאר " ולא כזה שמנפים וזה תלוי בו הם בוודאי לא ינפו אותו כרגע .
    איגואדלה – הם יבחרו רק סטופר אחד וסביר שילכו על ליאונרד הגמלוני כך שאיגואדלה שגם הוא מבוגר ינופה במיוחד שיש את באטלר שגם הוא שומר טוב .

    האוורד – מעבר לשיא חסר מוטיבציה ופרימדונה . לא קולע עונשין לא מתאים למשחק מהיר .
    שוב מדובר ב"כוכב" כך שלא ימהרו לנפות אותו אם תהיה לו מוטיבציה לבוא אבל סביר להניח שהוא לא יהיה שם.

    את האחרים אין לנפות ואסבי למה בדיוק .

    נשארו 18 שכל אחד מהם מספק נופך מסויים למשחק . אי אפשר לדעת מי יפצע מי לא ירצה לבוא ולכן ניפוי של כל אחד [טוב של רובם ] ברשימה משאיר את הנבחרת רק עם אופציה אחת לסוג מסוייים של שחקן .
    דוגמה עם ניפית את דראמונד שכיום הוא סנטר אבל בעצם ארבע נשארנו רק עם קאזינס ואולדריג' כחמש מהסוג המסיבי עם גובה וכח . מה אם אחד נפצע ועוד אחד רוצה לנוח?

    רכזים כנ"ל פול קארי ווסטברוק ו וול נותנים 4 שאפשר לבחורמתוכם . פחות זה בעיה [היום הרבה אוהבים לשחק עם שניי מוביליי כדור .]

    למען האמת , בטח יחתכו את גורדון הייווד אבל הוא יכול לשחק גם כ2 גם כרכז ויש לו הגנה אישית מעולה כך שאני לא הייתי חותך אותו . לעומתו ישאת באטלר שלא יכול להוביל כדור למרות יכולת קליעה ושמירה בעמדה 2 .

    את הארדן הפרימדונה שלא שומר לא יחתכו בשום מקרה כך שאין טעם בכלל לכתוב על שיחתכו אותו . בתאוריה אפשר לחתוך גם עוד רכז אבל זה לא יקרה לפניי מחנה אימון שבו יראו אותם כי לרכזים תמיד יש פציעות .

    השאר לברון דוראנט דייויס הם באנקרים וזה תלוי בהם בלי קשר לתרומה מקצועית [כמו במקרה של כרמלו ודוויט]

    נ.ב
    עם גולדן סטייט ימשיכו כך אז קליי בטוח יהיה וגרין בטוח יהיו בנבחרת בגלל הכימיה עם קארי .
    זה גם לא משנה עם הספרס יזכו כי כולם שם זקנים וקוואי יהיה שם עם ירצה בגלל ה"הגנה"

    רגע מתנצל שכחתי את קיירי אירווינג אבל היות שהוא רק חוזר מפציעה והוא סוליסט הייתי משאיר אותו בחוץ ביינתיים כן אני יודע שהוא היה המצטיין בפעם הקודמת אבל הוא בטח יקבל עצה מהסוכן והקבוצה לנוח ולא להסתכן בפציעה .

    חשובה גם הכימיה של השחקנים על המגרש ומחוצה לו ולכן את השאר צריך לבדוק יחד בראיונות, במחנה אימון אחד עם השני ואחד מול השני .

    1. לא מסכים איתך בסיבות בכלל
      קונלי – רכז טוב מאוד בליגה של רכזים מצוינים.
      בארנס לא שומר טוב? חוץ מגרין הוא השומר הכי טוב של הלוחמים ובלעדיו אי אפשר לעבור לחמישיית הסמול בול שלהם.
      דרוזן וביל מסכים.
      DJ – הפוך. הוא הסנטר ההגנתי הטוב בליגה (גם אני לא מכניס אותו אבל אין מצב שהוא נופל בסינון הראשון) ובאירופה לא עושים האק אז העונשין פחות רלוונטי.
      על גיי ולאב מסכים.
      לג׳ורג׳ מגיע בדיוק בגלל הפציעה. והוא בדיוק מתאים

      1. נו באמת אתה מתחסד .
        קונלי לא ברמה של וול פול ווסטברוק או קארי ויש גם את קיירי .
        קונלי רכז גרוע יש לו החלטות גרועות אבל הוא משחק בקבוצה הגנתית בלי הרבה כלים אחרים . ההצלחה שלהם התבססה על גאסול ותו לא .

        בארנס היה אוויר מול לברון בכל המשחקים ולא רק מולו הוא משתדל בהגנה אבל זה לא נקרא לשמור . זה שהוא על תקן' רול פלייאר " לא הופך אותו לשומר .
        DJ בחור טיפש ולא שומר טוב אישית זאת סתם מנטרה של הסוכן שלו .
        דאנקן בגילו שומר טוב יותר ובטח גאסול והאוורד .

        ג'ורג' לא קשור הטיעון שלך יצרי . יש את לברון דוראנט ליאנרד אולי כרמלו וגם קליי ובאטלר כולם על אותם עמדות . חלקם נחשבים לטובים בליגה בכלל .

      1. דראמונד השנה ושנה שעברה 5 .
        אולדריג' אכן היה ארבע רוב הקריירה אבל הוא מעל 2.10 וצבר מסה רצינית וגם איבד מהירות מה שמאפשר לו במאצ' אפלשמור על חמש אירופאי .
        השנה בסן אנטוניו הוא 5 ולפניי שנה בפורטלנד הוא שיחק הרבה מאוד 5 . גם כשלופז היה איתו בקבוצה הוא שיחק הרבה כ5 .
        מכל שחקניי הרוסטר הוא הכי גבוה והשלישי הכי מסיבי אחריי קאזינס והאוורד .
        פעם שעברה היה להם את פלאמלי שהוא סנטר בתואר אבל בפועל לא שחקן פנים אמיתי או חזק פיזית .

  19. גיי לאב היווארד דיאנדרה קונלי איגוואדלה דוויט-הווארד אנתוני ובארנס.

    אבל הייתי שולח באמת את גולדן סטייט. במקום בוגוט וברבוסה את קאזינס ואירוינג . ככה גם המאמן מיותר…

  20. ה-9 הראשונים שינויים אצלי:
    הריסון בארנס – יש הרבה אול סטארים/הול אוף פיימרים בsf.
    מייל קונלי כנ"ל
    קנת' פאריד
    רודי גיי
    גורדון הייוורד, אולי כשיגדל
    איגאואדלה
    קווין לאב
    דוויט הווארד, לא רלוונטי כבר
    קיירי אירוויניג – יש 4 טובים יותר ממנו בעמדה.

  21. מנפה את:
    הריסון בארנס
    קליי תומפסון
    קווין לאב
    דיאנדרה ג'ורדן
    מייק קונלי
    רודי גיי
    גורדון הייווארד
    בראדלי ביל
    דוויט הווארד

    התלבטות בין קליי לאיגי בניפוי הזה אבל כך או כך שניהם יעופו למרות שדווקא שניהם יכולים להוות פונקציה ספציפית חשובה בנבחרת, איגי כאיש הדבק וקליי כקלעי קאץ אנד שוט למרות שכמות האנשים שיכולים לייצר קליעה שם היא לא נתפסת בכלל אז לא בטוח שצריך קאץ אנד שוט, איגי יכול לחבר כל קבוצה ולכן נשאר בינתיים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט