סיכום יום חמישי הענק זאת לא מילה אלליי לי אלליי / דור בלוך

מה נגיד, ערב מעולה של כדורסל עם דרמות, משחקים צמודים, קבוצות ושחקנים גדולים וכל מה שאפשר לבקש מהליגה הטובה בעולם.

אז בואו ניגש לאקשן:

אורלנדו מג'יק (19-20) 103 – טורונטו רפטורס (15-25) 106:

אירופה עשתה טוב לשתי הקבוצות, ומשחק איכותי בין שתי קבוצות טובות הלך להארכה והסתיים בניצחון של הקבוצה טובה יותר, שניצלה את אובדן יתרון הביותיות של המג'יק, מה לעשות, לונדון אינה פלורידה.

טורונטו הובילה רוב המשחק ביתרון שעלה עד כדי 14 נקודות, אבל ביתרון 10 לטורנטו 7 דקות לסיום 48 הדקות, התחיל הקמבאק של אורלנדו ו-3 דקות לסיום היתרון עמד על נקודה. טורונטו הצליחה לשמור על היתרון שלה אבל דקה לסיום ביתרון 5 היא קרסה, ווצ'ביץ' קלע סל ועבירה, דרוזן ולאורי החטיאו ואולאדיפו השווה, ואף החטיא זריקה נוספת שיכלה לנצח את המשחק בזמן החוקי.

בהארכה שיחקו בעיקר העצבים, טורונטו פתחה עם 2-7, ולאחר מכן בעיקר דייקה מהעונשין בצורה מספיק טובה כדי לשמור על הניצחון שלה לפני הטיסה הארוכה הביתה.

לאורי הוביל את טורונטו עם 24 כשלא פחות מ-7 שחקנים קולעים בספרות כפולות. בצד השני אולאדיפו קלע 27, כשפורנייר ממשיך עם העונה טובה שלו עם 21 והאריס קולע 16.

פילדלפיה 76'ס (37-4) 111 – שיקאגו בולס (15-23) 115:

זה היה צמוד מהצפוי אבל בסופו של דבר זה של הבולס, בעוד משחק שהולך להארכה ביום חמישי הענק הזה.

המשחק גם היה איכותי מהצפוי כששתי הקבוצות קולעות באחוזים טובים, אבל שיקאגו מרבה לאבד בטירוף מה שמסביר את המשחק הצמוד שהתפתח, כאשר מהצד השני הבולס שולטים בריבאונד מול הקו הקדמי הצעיר של פילי.

הרבע הראשון היה צמוד עד שבשתי הדקות האחרונות שתי שלשות של קובינגטון ו-4 איבודי כדור רצופים של הבולס הורידו את פילי ביתרון 12 לרבע. היתרון המשיך לגדול ו-6 דקות למחצית הוא עמד כבר על 24 נקודות.

משם שיקאגו התחילה לצמצם בהדרגה ובמחצית היתרון עמד על 16 כשבאטלר משתלט על העניינים ומוציא עבירה אחרי עבירה בדרך ל-25 בחצי. וואו.

הקמבאק של שיקאגו נמשך במחצית השניה ועד סוף הרבע השלישי כבר היה לנו משחק צמוד. דקה ורבע לסיום בשוויון מור קולע שלשה גדולה לשיקאגו, אבל יקיר המערכת איש סמית' עונה בשלשה משלו 17 שניות לסיום ושולח את המשחק להארכה.

דווקא פילי פתחה טוב יותר את הארכה עם 4 רצופות אבל מור ענה ב-7 נקודות רצופות משלו, וואו. מזה פילי כבר לא קמה אם כי שלשה של סמית' דקה לסיום צמצמה ל-2, אבל מקדרמוט דאג לגמור את זה מהקו.

באטלר עם משחק אפי של 53 נקודות ו-10 ריבאונדים, 21 מ-25 מהקו (!!), מקדרמוט הוסיף 17 ומור הפתיע עם 14 משלו, כשנואה מחפה על חסרונו של גאסול עם 16 ריבאונדים. הקו האחורי של שיקאגו לעומת זאת היה לא קיים בלי רוז והיינריך, סנל וברוקס נראו כמו צל של עצמם.

24 של סמית' ו-25 של קובינגטון מהספסל הביאו את פילדלפיה קרוב, אבל אין סיגר.

ממפיס גריזליס (19-22) 103 – דטרויט פיסטונס (18-21) 101:

שוב משחק צמוד בין השתיים האלה כאשר בצד אחד ממפיס עם תצוגת שלשות לא אופיינית (56%), ובצד השני דטרויט עם יתרון בריבאונד.

המשחק היה צמוד לכל אורכו כשאף קבוצה לא מובילה ביותר מ-13 נקודות, ובסופו של דבר, בדיוק כמו במשחק הקודם זה הלך לזריקה בשניה האחרונה, הפעם של מריו צ'למרס, שקבר אותה וסידר לממפיס ניצחון חשוב במאבקי הפלייאוף שלה במערב.

צ'מלארס הוביל את ממפיס עם 25, כשבארנס וגרין תורמים 18 ו-16 בהתאמה מהספסל. גאסול הוסיף 19 משלו, ורנדולף ממשיך עם העונה הבינונית שלו עם 13 בלבד ורק 3 ריבאונדים.

ג'ונסון נתן 19 מפתיעות מהספסל לדטרויט, ואילאיסובה הוסיף 17, בערב רגוע של המפלצת עם 11 ו-11.

סן אנטוניו ספרס (6-35) 99 – קליבלנד קאבלירס (10-27)  95:

משחק העונה #2 הבטיח וגם קיים.

ס"א קלעה קטסטרופה מחוץ לקשת, ההגנה של קליבלנד עשתה את שלה אבל בסופו של דבר, זה ניצחון 32 רצוף בבית לספרס. קליבלנד פתחה בטירוף והובילה 4-12 כשלאב וסמית' מובילים עם שלשות וברבע זה היה 12 לאורחים.

סוף רבע שני פארקר נכנס לגרוב וקולע 6 רצופות אחרי שלשה של ג'יימס כדי להוריד את הספרס בפיגור סביר של 6 להפסקה.

הספרס המשיכו במגמת הצמצום ברבע השלישי ושלשה של לאונרד לקראת סוף הרבע השוותה את התוצאה. סן אנטוניו לקחה את המושכות בתחילת הרביעי, ווסט פתח עם 4 רצופות ושלשה של מילס קבעה יתרון 8 לספרס.

אבל קליבלנד לא הייתה מוכנה לוותר, שתיים של סמית', ו-4 רצופות של תומפסון באולי משחקו הטוב העונה צמצמו ל-5 ג'ינובילי הרגיע עם לייאפ אבל ארווינג במשחק פושר קבר שלשה בצד השני. פרקר החטיא שתי זריקות עונשין אבל אולדרידג' בריבאונד ענק ושתיים מהקו גמר את הסיפור.

כרגיל בקליבלנד זה היה רק החמישיה שלה כג'יימס במשחק טוב אבל רגוע יחסית סיים עם 22, סמית' הוסיף 17 ארווינג 16, תומפסון עם 18 ולאב עם 10, כשהספסל תורם רק 12.

בצד השני בסן אנטוניו כרגיל אתה לא יודע מאיפה תבוא לך הצרה. קוואי נתן 20, אבל זה היה הערב של טוני פרקר עם לא פחות מ-24 נקודות כשווסט מוסיף 13 מהספסל וג'ינובילי עם 10. ראוי לציין שטימי קלע אומנם רק 9, אבל כולן ברגעים החשובים. כל 11 השחקנים ששותפו הלילה קלעו עבור הספרס וגם זה מספר הרבה. דני גרין היה קטסטרופה עם 1 מ-7 מהשלוש ותרם למשחק הצמוד.

ס"א מנצחת, נתראה בגמר?

יוטא ג'אז (22-17) 101 – סקרמנטו קינגס (23-18) 103:

עוד משחק צמוד הלילה, כשרודי גיי קובע סל ניצחון דרמטי שנייה לסיום.

יוטא הביכה את עצמה עם 17% מהשלוש, וסקרמנטו הובילה כל המשחק ואף שלטה בריבאונד, אבל לקראת הסיום התפתח משחק צמוד ואף שוויון שניות לסיום כשרודי גיי עשה את הקטע שלו.

כספי עם עוד משחק פושר תרם 10 באחוזים טובים, כשבלינלי תורם 11. זה היה המשחק של קאזינס כמובן עם 36 נקודות ו-17 ריבאונדים והוא מבסס את מעמדו כסנטר הטוב בליגה עם כל הכבוד לדראמונד ולאחרים.

גיי נראה מצויין עם 24 ואחוזים טובים כאשר בצד השני, 21 של היוורד לא הספיקו, כשליילס מפתיע עם 19 ובארק מוסיף 17 מהספסל. כשדריק פייבורס יחזור יהיה על מה לדבר, כרגע יוטא נראת לא טוב.

גולדן סטייט ווריורס (3-37) 116 – לוס אנג'לס לייקרס (32-9) 98:

באופן לא מפתיע המשחק היחיד הלא צמוד שהיה לנו הלילה, הוא זה שבו גולדן סטייט מנצחת בקלילות את הלייקרס ומוחקת את התחושות הלא נעימות מההפסד לדנבר.

אחרי מחצית צמודה שנגמר ב-3 בלבד לג"ס, 34 נקודות ברבע השלישי גמרו למעשה את הסיפור.

ג"ס התבססה בעיקר על התקפות המעבר שלה וגמרה עם 30 נקודות במעבר, איזה נשק קטלני זה השלשות האלה במעבר, מדהים.

קארי שיחק קרוב ל-30 דקות וקלע 26 באחוזים טובים, ותומפסון הוסיף 12, כשגרין היה בערב רגוע מאוד עם 7 5 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. תרומה נאה מהספסל לליבינגסטון עם 17 וברבורסה עם 15.

בצד השני במשחקו האחרון של קובי בג"ס, הוא היה, ובכן, קובי וקלע 8 ב-4 מ-15 מהשדה עם 6 איבודים. 22 של קלארקסון ו-21 ללו וויליאמס לצד 14 לצמד המבוזבז ראסל את רנדל עזרו טו סמולר דה השפלה.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

מת הקומישינר שלה, אלליי לי אלליי, לברון תביא בורקסים למה מת הקומישינר של היום חמישי הזה, אליקיר מה אתה סתום מה אתה דפוק מה אתה מראה לי דטרויט ממפיס, יש קליבלנד ספרס!

אז בואו ניגש לאקשן!

אורלנדו מג'יק (18-20) – טורונטו רפטורס (15-24) (22:00)

אחלה אחלה אחלה משחק לפתוח את הערב.

ואנחנו מתחילים את הערב הזה בלונדון שם המג'יק יארחו את הרפטורס.

לאחר ההפסד הכואב לקאבס, טורונטו הביסה את שלושת היריבות הבאות שלה בפער מצטבר של 39 נקודות כאשר דימאר קארול חוזר ונותן תוספת משמעותית לקבוצה, בעוד בצד השני המג'יק הפסידו 5 מתוך 6 המשחקים האחרונים וההתלהבות מהקבוצה הצעירה הזאת הצטננה מעט.

שתי הקבוצות מציגות הגנה טובה המתבססת על גארדים אתלטיים כאשר טורונטו היא הרביעית בטיבה בליגה ואורלנדו שביעית (מבחינת ספיגת נקודות).

את טורונטו מובילים הצמד הנפלא דרזון ולאורי בקו האחורי, עם שחקני הפנים סקולה וולנצ'יונס כאשר ב-3 משחק כאמור דמאר קארול המתאושש מפציעה. מדובר בחמישיה מאוזנת ואיכותית. כמו כן הקבוצה נמצאת במקום ה-2 בליגה באחוזי עונשין מה שמצביע על המצב הבריא והשקט שבו היא נמצאת. טורונטו נמצאת כרגיל בשנים האחרונות בצמרת המזרח, אבל האם היא מסוגלת לקחת אותה את הצעד הנוסף לגמר המזרח?

קשה להאמין, אני חושב ששיקאגו ואטלנטה עדיין יהיו טובות ממנה בסופו של דבר, אבל בנוף הזה של התחזקות המזרח טורונטו בהחלט מהווה גורם חשוב והמבחן הלילה הוא מבחן טוב עבורה, במה שבקונסטלציה מסוימת בהחלט עשוי להיות מפגש סיבוב ראשון. טורונטו כרגע שניה במזרח בעוד המג'יק במקום ה-8.

אם האמור צפוי לגבי טורונטו לגבי אורלנדו מדובר בהפתעה רבתי ורבים תוהים האם המשחקים האחרונים מהווים חזרה לגודלם הטבעי (ועל הדרך חזרה ליתרון מאזנים למערב על המזרח).

באופן אישי אני מקווה שלא, כל 7 הקלעים הבולטים של אורלנדו הם מתחת לגיל 26, וארבעה מהחמישה הראשונים מתחת לגיל 24. עם קו אחורי שכולל את אולדאדיפו ופייטון וקו קידמי של טוביאס האריס ווצ'ביץ' העתיד נראה מבטיח באורלנדו והשתפשפות פלייאוף יכולה להיות חשובה עבורם. כאשר מוסיפים נכסים כמו אוון פורנייה, אארון גורדון, צ'נינג פריי, אנדרו ניקולסון וג'ייסון סמית' אורלנדו נמצאת מרחק צעד אחד או שניים מלהפוך לקבוצה משמעותית בצמרת המזרח.

כאמור היא עוד לא שם.

הימור: 7 לטורונטו.

פילדלפיה 76'ס (36-4) – שיקאגו בולס (15-22) (2:00):

יקיר המדור איש סמית' מארח את השיקאגו בולס שנראים כמתאוששים מפתיחת עונה בלתי יציבה ומתייצבים במקום ה-3 במזרח הצפוף, אלא שלאחר רצף איכותי באו שלושה הפסדים רצופים שמחזירים את הקבוצה למערבולת, ולא פחות מכך, הדיבורים על כך שג'ואקים נואה לא מרוצה ומחפש לעזוב.

ההגנה של הקבוצה עמדה במוקד המשחקים האלה כשהיא סופגת 113 נקודות בממוצע למשחק, הרבה יותר ממוצע ה-100 נקודות שלה ברצף של 7 נצחונות ב-8 משחקים בדצמבר.

אני נוטה להגיד שהאמירה הזאת של נואה יכולה להיות הדבר הטוב ביותר שקרה לשיקאגו, הקבוצה הזאת פשוט בנויה לא נכון, יש לה יותר מדי גבוהים שעושים אותו דבר, היא במקום הראשון בליגה בריבאונדים, אבל אין לה פתרונות בקו האחורי שישלימו את ג'ימי באטלר המופתי, בהינתן הסיטואציה שבה דריק רוז הוא כבר לא, וגם לא יהיה ה-MVP שהיה, שוק הטריידים הוא פיתרון נכון עבורם.

הלילה פאו גאסול לא ישחק, ועם הקו הקידמי הצעיר והמבטיח של פילי, יתכן ויתפתח משחק מעט מעניין יותר מהצפוי אבל בכל זאת נלך עם הפייבוריטים.

שיקאגו ב-5.

ממפיס גריזליס (19-21) – דטרויט פיסטונס (17-21) (2:00):

קרב בין אזורים מסקרן בין השביעית במזרח ל-6 במערב, והפעם בניגוד לעונה שעברה, הפלא ופלא, שתיהן עם מאזנים דומים. זה לא הדבר היחיד שמשותף לשתיים האלה.

המשחק האחרון בין השתיים הסתיים בשלשה מחצי מגרש לממפיס שניצחה עבורה את המשחק, ודטרויט תהיה להוטה לנקום.

נתוני ההתקפה של ממפיס העונה הם מבהילים. הם הקבוצה השלישית שקולעת הכי מעט בליגה, הם קולעים באחוז השלישי הגרוע ביותר, והאחוז שלהם מהשדה הוא הרביעי הגרוע ביותר. בפרמטר הזה דטרויט שלישי מהסוף, כך שדומה שמה שמחזיק את השתיים האלה בתמונה היא הקשיחות ההגנתית.

מה שלא מפתיע, בוודאי במקרה של ממפיס על אף שמחמישיה שכוללת את גאסול רנדולף קונלי צ'למארס וגרין, עם לי בארנס וטוני אלן מהספסל היה אפשר לצפות להרבה יותר בשלב הזה של העונה ובהחלט מדובר באכזבה מסגל שכולל גם את ברנדן רייט ווינס קרטר.

בצד השני דטרויט שנדמת כפחות מוכשרת עושה עבודה טובה בלמקסם את הכישרון שלה. רג'י גקסון נכנס יפה לתפקיד הרכז הפותח עם 20 למשחק, אבל החוזק האמיתי של הקבוצה הוא אנדרה דרמונד, המפלצת, עם 18 נקודות ו-15.5 ריבאונדים למשחק.

אל תצפו לכדורסל טוב פה, אבל הרבה קשיחות תהיה, נלך עם הכישרון והמארחת.

ממפיס ב-3

https://www.youtube.com/watch?v=KfL0Y3dztnQ

סן אנטוניו ספרס (6-34) – קליבלנד קאבלירס (9-27) (3:00):

אלליי לי, אלליי.

משחק העונה #2.

אחרי שקליבלנד כשלה מול גולדן סטייט היא יוצאת שוב למשחק חוץ מול אחת ממשולש הצמרת של הליגה, כשהיא מגיע לטקסס לפגוש את הסן אנטוניו ספרס, המושלמים בבית עם 0-22 בבית, ומי הקבוצה האחרונה לנצח פה? אתם צודקים, קליבלנד.

החזרה של קיירי הפכה פתיחת עונה טובה, אך לא מרשימה, לפתיחת עונה של קונטנדרית אמיתית כשהקאבס יוצאים לרצף של 8 נצחונות רצופים.

אבל היכולת של ספרס שמה את היכולת של הקאבס בצל. עם 9 נצחונות רצופים-36 נצחונות בית רצפים הספרס מחזיקים ממוצע נצחון של 16 נקודות (!!!) בבית, ובארבעת הנצחונות הארים שלהם היו ארבעה קלעים מובילים שונים – דנקאן, קוואי, למרקוס ופרקר.

אז מה יש לקליבלנד?

היא הקבוצה השניה שסופגת הכי מעט בליגה, לברון בכושרו הרגיל עם 26 נקודות למשחק (נשחק מאוד, 36 דקות לערב, בעייה להמשך), היא מתחילה לקבל את קיירי בחזרה עם 16.5 נקודות למשחק, קווין לאב פתח טוב ועם ביטחון ל-16 משלו, ג'יי אר סמית', ברגע שיש את קיירי על המגרש חזק לקלוע כמו שצריך, ומו וויליאמס הו אתוספת ניסיון חשובה.

בשורה התחתונה, קליבלנד פתחה את העונה עם קטסטרופת פציעות, ובכל זאת היא עומדת בגאון בראשות המזרח כרגע, והיא במגמת שיפור ועלייה כשהשחקנים הולכים וחוזרים מפציעות.

ומה יש לספרס?

מעבר למאזן הביתי הם קבוצת השלשות השנייה בטיבה בליגה, קולעת באחוז הטוב ביותר בליג המהשדה ובמקום השני באסיסטים. קוואי נראה כמו MVP אמיתי לשורות שגורמות לשחקני פנטזי לריגוש מתחת לקו המותניים – 20 נקודות, חסימה, שתי חטיפות, 2.6 אסיסטים, 7 ריבאונדים, 88% מהעונשין 48% מהשלוש, 51% מהשדה וכל זאת ב-33 דקות למשחק והוא בן 24 בלבד (השוו לגיל של לברון, 36 דקות למשחק, שם, שם). למרקוס רשמית השתלב בקבוצה עם 16 למשחק ולא פחות מ-9 ריבאונדים, טוני פרקר מחזיר את מחוגי הזמן לאחור עם 13, כשאצל מאנו המחוגים לא זזים בכלל עם 10 לערב ב-20 דקות בלבד, וכמובן טימי.

לצד הכוכבים שורה של שחקני רוטציה שגורמים לכך שסן אנטוניו לא מאבדת יותר מדי בשום הרכב, ובכל משחק יש לה משהו כמו 40 שחקנים שקולעים 7 נקודות או יותר. פטי מילס, בוריס דיאו, דני גרין, דיוויס ווסט (זוכרים?) ולאחרונה גם בובו מריאנוביץ' הם פוטנציאל לתרומה משמעותית בכל ערב, ומיותר לציין שמודבר במערכת הכי בריאה בליגה.

מה המצ'אפים שנסתכל עליהם?

קוואי מול לברון. וואו וואו. בכל התקפה של קליבלנד אני אישית אסתכל על השניים האלה. מי יישמור על קיירי? האם גרין יקבל דקות מוגברות (משחק 25 דקות עד כה), כי ברור שטוני פרקר לא יכול לשמור עליו. אולי פטי מילס ישחק יותר? בדקות שלמרקוס וטימי ישחקו ביחד אחד בלאט יגיב? סמול בול? שני גבוהים?

בקיצור מצפה לנו משחק תענוג, נתראה בבלוג החי.

אה כן, הימור.

סן אנטוניו ב-5.

יוטא ג'אז (21-17) – סקרמנטו קינגס (23-15) (4:00):

סדר המשחקים של הערב הזה כל כך גאוני, שלמרות שאחרי קליבלנד סן אנטוניו מבאס לדבר על משחקים אחרים שמו לנו שני ממתקים, הראשון שבהם הוא הישראלי היחיד ב-NBA, שיוצא למשחק חוץ אצל היוטא ג'אז. כספי חזר כבר אמש והיה בינוני, והלילה נקווה לראות את כספי של לפני הפציעה.

יוטה קבוצה ביתית מובהקת והיא ניצחה 5 מה-6 האחרונות שלה בבית, והיא פייבוריטית הלילה מול סקרמנטו שעדיין מחפשת את עצמה.

קאזינס בטירוף שלו, עם 32 נקודות למשחק ב-6 המשחקים הראשונים של 2016, כשרודי גאי קולע מעל 50% בארבעת המשחקים האחרונים שלו. כשהשניים האלה קולעים ורז'ון רונדון מנהל, קשה להבין למה סקרמנטו עם מאזן כל כך חלש, במערב שנחלש השנה, אבל העסק לא מתחבר בסקרמנטו, ועושה רושם ששינוי בין אם בעמדת המאמן ובין אם ברוסטר הוא בלתי נמנע.

הימור: יוטה ב-5

גולדן סטייט ווריורס (3-36) – לוס אנג'לס לייקרס (31-9) (5:30):

ולממתק השני, הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה, מאחרת את לוס אנג'לס לייקרס, והיא עושה זאת לילה לאחר שהפסידה באופן נדיר לדנבר, כג"ס מנסה לשחק אותו סן אנטוניו ונותנת לגרין לנוח.

לא עבד משהו.

קארי יצטרך לקבל מנוחה לפחות חלקית הלילה, לאחר 36 דקות אתמול וכשהוא סובל מפציעות טורדניות, בעוד בצד השני קובי בספק בגלל פציעה משלו.

נחסוך מכם את הסטטיסטיקות של ג"ס הלילה, ורק נציין שלאחר ההפסד לדנבר, אין לי ספק שג"ס תגיע בדריכות מקסימלית, וזה אומר רק דבר אחד.

ג"ס ב-30.

https://www.youtube.com/watch?v=k7pt6Zzc1js

לפוסט הזה יש 295 תגובות

  1. מעולה דור. האם יש מצב שרצף הספרות כפולות של לברון יסתיים הערב?
    בעונה שעברה זו היה המשחק הטוב ביותר עם תצוגה אפית של קיירי.
    ספרס טובים יותר ואדירים בבית, אבל קשה לאד להביס את קאבס.

    1. לא הבנתי למה אתה חושב שרצף הספרות שלו ייגמר הלילה? אולי כי הוא "עייף קצת" ?
      דרך אגב שכחת להוסיף שכמובן ערוץ הספורט מפנק את צופיו הנאמנים ומשדר את המשחק בערוץ של העשירים

      1. קאווי בפורמה הגנתית פסיכית. את פול ג'ורג' הוא הצליח להוריד מתחת ל-10 נק'. כמו שניסית לעקוץ, אך יצאת צודק, ג'יימס אכן מגיע 45 שעות אחרי משחק של יותר מ-40 דק'. לפיכך, לא יהיה זה תרחיש דמיוני. בעיקר אם המשחק ילך צמוד ואז הניצחון יהיה יותר חשוב מהשיא (ע"ע משחק 5 בגמר מזרח 2014, בו ג'יימס קלע 7 נק' ולא הכריח ל-10. בוש החמיץ שלשת ניצחון (אולי שוויון?) על הבאזר).

        1. זה רק בהוט, נכון? ואם כן, למה יש עדיין אנשים שמחוברים להוט, למרות שהם מתעקשים להוכיח שוב ושוב ששירות לקוחות זה משהו שזונה עושה תמורת כסף?

          1. אולי מתן יודע מה מספר ההליך של הייצוגית ואז יהיה יותר קל (לפי פסק הדין בתיק XXX אני זכאי לקבל וכו'). שירות הלקוחות הוא בעייתי בלשון המעטה ולכן גם אם מגיע לך, הם יתישו אותך.

          2. אין לי מושג. מישהו הסב את תשומת לבי וזה הופיע על החשבונית.
            אולי גוגל יוכל לסייע באיתור הפרטים, אבל לא נראה לי שזה יגיד משהו למוקדן, שככל הנראה מכיר את צמד המילים "התביעה הייצוגית" ותו לאו.

          3. זו מצווה לעזור לנפגעי הוט (בתור אחת כזו בדימוס..)
            צריך לבקש את ההטבה שניתנה לפי פסק הדין מיום 22.7.15 שאישר את הסכם הפשרה בת"צ 44751-03-10 בן סימון נ' הוט. מצורף לינק עם פרטים על ההליך ועל הפיצוי שמגיע ללקוחות שנפגעו
            http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001074343

          1. אתה לא צריך לומר הרבה.
            אני התקשרתי, אמרתי להם ששמעתי על התביעה הייצוגית ולכן אני רוצה לפתוח את הערוץ.

        2. גם לי היה לייב אחרי שרצינו לעזוב אותם (ובוטל עקב לחץ של ההורים והאחים) , אבל זה טריק לא רע זה win win situation..מומלץ לנסות הרי ידוע שהוט מומחים בשיטת מצליח .(ספורט1 ו2 זה יותר קשה להשיג אבל לפום צערא אגרא).
          בכל מקרה זה לא כזה תענוג לראות משחקחם שעמיחי זילברשטיין ושימי ריגר חופרים לך כל המשחק…

      2. אבל "יסורי המצפון" שלהם גרמו להם לשדר שני משחקים אחרים בערוץ הפתוח.
        תודה על הסקירה המעניינת (התוספות המוזיקליות שלך תורמות המון).
        המשחק של קליבלנד וס"א הוא בשעה הכי מעצבנת, אולי נתעורר לרבע האחרון..

      1. שי דיוק זה הכול אה ?
        כמו בקטע של הווינר ארפופו אנחנו במפה – כמה הרווחנו היום :
        בגדול רווח של 4 ספרות.
        בקטן 13.55

  2. אליליי אליליי! איזה פריוויו ואיזה לילה – תענוג!

    מת אבא שלה מת !
    למה מה קרה ? לברון פוגש את קוואי! וספרס את קליבלנד.
    ספרס ינצחו ויוכיחו שהם שווים אליפות, הבעיה היא מה שיעצור אותם מאליפות היא ג״ס ולא קליבלנד.

  3. מי שמסתכל על הטבלה יראה שהווריורס מובילים על הספארס רק ב3 משחקים.
    זה אמנם המון המון המון לאור היכולת של שתיהן, אבל יהיו גם משחקים של אחת מול השניה ונראה בכלל שלאחרונה הווריורס מתחילים להתעייף, כאשר עם הרוטציה של הספארס, להם זה כנראה לא הולך לקרות.

  4. אמצע העונה. מה יש לעשות מלבד ספקולציות? זה מה שיש לעשות. יש פה אקטרפולציות מדהימות על סמך 10 המשחקים האחרונים…
    אבל האמת נראה שג"ס מתעייפת וס"א וקליבנד לעומת זאת משתפרות כל יום.
    נראה לי תסריט נחמד:
    ג"ס האלופה הבלתי מעורערת של השנה שעברה ושל החצי הראשון של העונה עם 3 הפסדים בסך הכל.
    ס"א שנמצאת בכושר מעולה והפסידה רק 2 משחקים מאז ר"ח דצמבר (באותו זמן ג"ס הפסידה 3), תהיה אלופת החצי השני של העונה! וגם תדיח את את ג"ס בגמר המזרח.
    וקליבלנד, שעכשיו מתכוונת מחדש מרגע שקיירי חזר, תהיה אלופת החלק האחרון של העונה, שנקרא פליי-אוף, ואלופת הליגה. מה אתם אומרים?

  5. אני ראיתי שכבר דנו בנושא, אבל איך ערוץ הספורט לא משדר את המשחק הזה ומשדר במקום זה דטרויט ממפיס? ראבק המשחק הכי טוב שיש, דייויד גם מעורב ועדיין אתם תוקעים את זה בלייב?. אני מקווה שהם יאבדו את הנבא וגם את ליגת האלופות ואז הם ילמדו הנבלות.

  6. במקום להתבאס כול פעם מחדש, אם אתם לא טכנופובים ולא גרים איתכם חברה שחייבים את הנוחות של הכבלים תתנתקו!! יש היום הרבה חלופות, קודי, פופקורן ליגפאס כמובן . אל תשתפו יד עם הגזל הזה ללא תמורה, עדיף להשקיע את הסכון הזה על איזה טיול משפחתי.

    ושיהיה לנו לילה מוצלח, משחק סופר מסקרן בין הקאבס לספרס, ואחרי שני המשחקים שיהיו ביניהם החודש אפשר להסיק מסקנות לגבי המאצ' אפ החדש בניהם עם אולגריג', וקיירי מול פארקר המזדקן שלמרות עונה טובה יותר מהקדומת המצב שלהם עדיין בעייתי מול גארד אתלטי כמו קיירי.
    מהמר על הקאבס במשחק צמוד

  7. תודה לג'וג'ו על פרטי התביעה הייצוגית. אני חוכך בדעתי אם להתקשר ולאבד שנה מהחיים רק ממוזיקת המעליות שיכולה לגרום גם לדלאי לאמה להוריד נוגרה לשולחן מעץ מלא, או לחכות למחר בצהריים ל-12:35 ולראות בשידור חוזר את המשחק..
    אגב, ב-22:00 בערוץ הפתוח אורלנדו מול טורונטו שזה אטרקטיבי כמו לצפות במשחק בין שלמה גליקשטיין לשחר פרקיס משחקים בטורניר ותיקים בקרית אתא.

    1. היה שלב מסויים בחיים שהייתי בטוחה שהוט זה תאגיד מרושע בדומה לאלו מסרטי ג'יימס בונד של פעם, שבראשו עומד ארכי נבל המלטף חתול פרסי וצוחק ברשעות (ייתכן אגב שזה תיאור מדוייק של המציאות..)
      תתקשר ולו רק כדי לנקום את נקמת אלפי הצרכנים שהוט התעללה בהם. תשרוד עשרים וחמש דקות של מוזיקת מעליות ואז תגיד בקול נחוש "ידוע לי שעל פי הסכם הפשרה בתיק בן סימון שקיבל תוקף של פסק דין, אני זכאי להטבה. נא פתחו ללא כל חיוב את ערוץ הלייב למשך 3 חודשים (ותברר במדוייק מה המועד כי הרי ימשיכו לחייב אותך אחר כך ללא ידיעתך..).
      אל תכנע..

  8. איזה משחק הלילה!!!
    אגב יש הקרנה בפאב שמתארגנת בתל אביב, ב friends underground.
    אני לא יודע אם אגיע, אבל בכל מקרה אני רואה את המשחק.
    מקווה שכולם מגיעים לבלוג חי אדיר פה בתגובות?

      1. בגדול אתה צודק,
        אבל אני יותר ממצפה לקבוצה שבטוחה בעצמה עד הסוף
        עם סגל בריא ומלא,וללא עייפות
        לתת נצחון ברור על קבוצה איכותית
        וכשאני אומר ברור זה לא משהוא מגומגם בדמות של שלשה של גרין
        עם הבאזר.
        לסיכום עד עכשיו מבחינתי הספרס לא הוכיחו שום דבר משמעותי.
        ולכן דו ספרתי מקבל משמעות.

  9. דן – אם למדנו משהו אחד על הספרס זה שאי אפשר להסיק כלום מהעונה הרגילה לפלייאוף. בכל מקרה יהיה משחק מעניין, נקווה שגם ברמה טובה כמו הפוטנציאל שלו

  10. שאלה למי שבקיא בכל הטריידים על בחירות דראפט וכ'ו – יש סיכוי שמינסוטה מצטרפת/תצטרף למירוץ על סימונס ? אם כן, מפחיד…

    1. הכול תלוי במקום שהם יסיימו ואיזה בחירה הם יקבלו… במקרה של סימונס פחות מבחירה ראשונה אז אין סיכוי.

      1. סיכוי בוודאי יש, מינסוטה כנראה לא תיכנס לפלייאוף ולכן היא תהיה בהגרלה. כמה גדול הסיכוי – שאלה אחרת. אבל כן, בהחלט – יש אפשרות שסימונס יגיע למיני.

  11. עשיתי ליגפאס מהשנה הראשונה שהתאפשר. שום דבר לא דומה לזה. ממליץ בחום לכולם, אומנם לצערי אני לא רואה את ערב הכדורסל החביב אבל גם ככה אין לי זמן. מי שיתחיל לא יפסיק. מצדיק כל שקל.

  12. קודם כל פריוויו מרגש, דור. יש מצב שאני אתעורר היום ולא אחכה לליג פאס של הבוקר.
    דווקא בלאט יצא מלך אם יושיב את לברון וקיירי להשפיל את.פופ

    1. בתמצית: תכין כרטיס אשראי, תיכנס לאתר של האנ.בי.איי ופשוט תרכוש 🙂 ולא תסתכל יותר אחורנית. על הפי.סי או בסמארטפון, כל המשחקים כולל הפלייאוף, גם מוקלטים בשלמות לצפיה מאוחרת (אפשר כמובן להסתיר את התוצאה), וגם משחקים "מרוכזים" (רק המהלכים לסל, בלי עונשין ופסקי זמן). ההשקעה הכי שווה שתוכל למצוא ברשת, וסכנת התמכרות.

  13. האמת אחלה משחק בין טורונטו ןאורלנדו בלונדון.
    לקחו את שתי הקבוצות עם הכי הרבה לבנים ותקעו אותם באירופה.
    לראות את ווצ'ביץ' והוויץ' הליטאי של טורונטו נלחמים בצבע. תענוג

  14. משחק מהנה בלונדון, אבל מה שאולי ינענע את האנגלים המפונקים זה שאורלנדו ייקחו את ההובלה לרגע. כי זה 5-7 לטורונטו שלא זז.

  15. מה עכשיו בגלל שאני בישראל לא רק זה שקיבלתי לילה לבן אני גם צריך לסבול את שיקגו-פילדלפיה עד שיתחיל המשחק בסן אנטוניו?

  16. טוני פרקר הפך להיות צעיר ב-10 שנים.
    הוא חודר, אקטיבי, וגורם לשומר שלו להתאמץ.
    דוחף את הכדור פנימה.

    שלשום הוא פרפר את רג'י ג'קסון כאילו הוא קונוס.
    היום הקורבן הוא קיירי.

  17. פסק זמן נכון של בלאט. ראיתי כבר את קייריצנכנס לבד ביער כדי להחזיר לפארקר.
    סן אנטוניו מתים לגרור את קליבלנד למלחמות אחד על אחד.
    הם משאירים את לאב מעט פתוח מועדיפים שהוא ינצח אותם על פני קיירי ולברון

  18. קוואי זה כמו הילד המעצבן הזה בבית ספר שהיה נדבק אליך ומציק ותכלס לא משנה כמה הוא היה טוב אף אחד לא באמת אהב לשחק איתו

  19. תהרגו אותי אני לא מבין איך רק אני ואשתו של ברנט בארי שוקלים את טוני פארקר ב ALL TIME 10 PG.

  20. התוכנית הסודית של טראמפ זו הכרזה שהוא יהפוך כל אמריקאי למליונר תוך 3 שנים מרגע שהוא יהפוך לנשיא.

    ןאז שהוא ייבחר הוא יתחיל להדפיס כמו מטורף….

    1. תוך כדי שפתאום יתחילו להיעלם כל מיני אנשים שאין להם אזרחות אמריקאית, מחזיקים בגרין קארד, אמריקאים רק שבע דורות אחורה, ביקרו פעם בקנדה.
      (עכשיו קרוז קנדי? לא הספיק לו עם אובמה?)

  21. שיקגו בהארכה נגד פילי .(באטלר עם 51 נקודות שנשאר 3 דקות להארכה) .
    קינגס מובילים ב12 על יוטה.
    אחלה משחקים יש הערב.

  22. בקינגס כולם בריאים אחרי הרבה זמן.
    אתמול המשחק מול הפליקנס היה משחק חלש של הסרת חלודה.
    קאולי סטיין היה טוב כשכולם כמעט היו חלשים והיום הוא כבר עלה בהרכב ונראה נהדר.
    הקינגס לא צריכים שום שינוי וכל מי שקורא שוב ושוב לשינוי או שלא רואה משחקים של הקינגס או שלא מבין דינמיקה של קבוצות.
    הקבוצה הזו סוף סוף בכיוון אחרי בלי סוף שינויים ,התייצבה וייקח לה קצת זמן, אז מה.

  23. גי'מי באטלר, שמוביל את הליגה בדקות למשחק (38), שיחק הלילה 49 דקות. ולהבדיל מכמה SG אחרים עם הרבה דקות (הארדן, לדוגמה), באטלר נותן את אותה אינטנסיביות גם בהגנה וגם בהתקפה.
    מסקרן לדעת אם צוות האימון של הבולס כבר הזמינו לו קביים?

  24. הספרס מנצחים בזכות 2 שחקנים:
    טוני פרקר – על ההתקפה והחדירות לצבע של הקאבס
    קוואי לנארד – ההגנה המצויינת על לברון, והתרומה המעולה בהתקפה

  25. די להתלונן על השיפוט!
    מותר לתקל שחקנים שצוצאם מאוסטרליה כמו במשחק רוגבי,
    זה הדרך של ה-NBA לעודד רב תרבותיות…

  26. קוואי עף על דלבדובה אין עבירה
    שמוזגוב עף על גרין הייתה עבירה

    גם בפלייאוף יהיה ככה ?
    הכי מצחיק שהספרס מתלוננים לא מעט

  27. לנארד נהדר בשני צדדי המגרש, איזה פולו דאנק עצום לפני רגע זה נראה כאילו הוא תפס לימון עם כפות הידיים העצומות שלו.

  28. קליבלנד יכולה להיות מעודדת מזה שזה היה צמוד .מצד שני קשה לראות אותם מנצחים את הספרס בלי יתרון בייתיות…

  29. בעיה שבלאט יצטרך לפתור אם יוכל , זה מה הוא עושה עם לאב , ברור שהוא ירצה שיהיה על הספסל אבל נגד הספרס זה בלתי אפשרי (טימי ולמרקוס) .

    1. אם הגנתית הוא לא תורם מספיק אז למה לא ללכת עליו התקפית ?
      שחקן שקלע מעל 25 נקודות ב2 עונות יכול לתרום הרבה יותר בטח כשאירווינג עוד חלוד קצת

  30. פארקר במשחק הכי מרשים שלו העונה לפחות מאלו שראיתי ובסוף את שני הסלים המכריעים בדקה האחרונה עשו צמד הקשישים דאנקן- ג'ינובילי במהלכים ששניהם עושים כבר מאה שנה….
    מישהו חייב ללמד את בלאט לחלק את הדקות של הכוכבים שלו קצת יותר טוב ולתזמן את המנוחה שלהם אחרת ובעיקר לפלופ שדי נפל מהרגליים ברבע האחרון אחרי ההתשה המתמשכת של לנארד אותו

  31. אם אני לא טועה רודי גיי קלע את כל הנקודות האחרונות של סקרמנטו (איזה 7) , מושמץ מושמץ אבל לפחות לסוף הגיע.

  32. מסכים . יש ירידה באינטנסיטי , ואולי עייפות החומר . צריכים לוותר על השיא של שיקאגו אם הם רוצים ריפיט . וחוץ מזה סטיב קר צריך לחזור . ללוק וולטון חסרה כריזמה להוביל אותם , והקסם של לרוץ בלי מאמן כבר התפוגג.

  33. לקרוא רק את התגובות של לס זה משעשע
    בכי אחד ארוך ויבבני כנגד הספרס.
    "איפה אולדריג'?" "אוי השופטים" וכו'
    נו באמת.
    איפה כל ניתוחי "הגנת-הבייגלע" המשעשעים אחרי שהם הפסידו השבוע?

    העיקר שהם הבכיינים הא?

  34. יש לי שאלה לאנשים כאן שמתעסקים בכל אתרי האנליטיקס המתקדמים:

    קארי, בצפייה ברוב המשחקים של הדאבס, נדמה לי שכאשר הוא זורק מתוך הקשת:
    1. כשהוא עולה מחצי טווח לג'אמפ-שוט זה באחוזים מרהיבים
    2. כשהוא נכנס עד הסוף לצעד וחצי עם פינגר-רולס גבוהים וקשים האחוזים דועכים.

    השאלה- האם יש דרך לבדוק את התחושה הזו דרך האתרים?
    תודה לכל תשובה…

  35. אחד הלילות הטובים של העונה!
    שיקגו מנצחת בהארכה! באטלר 53
    טורונטו מנצחת בהארכה!
    ממפיס מנצחת מסל ניצחון 6 שניות לסיום!
    סקרמנטו מנצחת לאחר סל ניצחון פחות משניה לסיום!
    ספרס מנצחת את קליבלנד לאחר משחק צמוד ב-4
    וג״ס בדרך לנצח בקלות את הלייקרס…

  36. משחק נהדר של הספרס. חייב להודות שהיה שיפוט ביתי אבל ברגע שהספארס הדליקו את ההגנה שלהם לקליבלנד לא הייתה תשובה. ההגנה של הספארס זאת ההגנה הקבוצתית הטובה ביותר שראיתי אי פעם. זה לא רק השומרים האישיים, שהם מצויינים, זה בעיקר התיאום, הרוטציות והאינטליגנציה. ההגנה של טוני פארקר הכי הפתיעה אותי. הוא עשה עבודה נהדרת על קיירי והוא כבר לא חור בהגנה כמו שהוא היה בשנים עברו. טוני פארקר משחק נהדר השנה אבל השינוי העיקרי שהוא עשה זה בהגנה.

    יהיה מאוד מעניין לראות איך הלוחמים יתמודדו עם ההגנה הזאת עוד שבוע וחצי.

  37. תודה דור. משחק חזק ומעניין. אני באמת לא מבין את המחמאות לקוואי? במאץ'-אפ מול לברון הוא הפסיד. לברון קלע עליו באחוזים יותר גבוהים מהממוצע העונתי שלו מכל הטווחים ומנגד הוא דווקא קלע באחוזים נחותים (אפקטיבית מהשדה).
    כמה שזה נשמע מצחיק, אם זה יהיה ככה בסדרה ביניהן (כלומר לברון קולע קצת יותר ובאחוזים קצת טובים יותר וגם ישחק פחות דקות) יהיה יתרון גדול לקאבס, כי לדעתי קיירי עוד לא לגמרי בגרוב ופארקר לא יחזיק רמה כזו באינטנסיביות פלייאוף לאורך יותר ממשחק וחצי. בשאר העמדות אני חושב שקאבס יכולים להיות שווים לכל הפחות. כמובן שיש להם נחיתות בספסל.
    בכל מקרה, למרות שהיא קבוצה לא בהרכח פחות טובה מג"ס, לקליבלנד "עדיף" לפגוש את ס"א בגמר, כי המאצ'-אפ איתם יותר מתאים לחומר השחקנים של קאבס.

    1. מתן שכחת רק דבר אחד: במחצית הספארס ירדו כשדאנקן ואולדגריג' עם נקודה אחת ביחד וללא סל שדה, לנארד היה בינוני ומטה וגרין זרק איירבול מ2 מטר.

      מי שדווקא לא יוכל לשחק באינטנסיביות הוא לברון? ואת זה ראו כבר ב5 הדקות האחרונות.
      פארקר, דאנקן ובערך כל מי שצריך ינוחו לקראת הפליאוף, כי המקום השני כבר מובטח בניגוד לשנה שעברה.
      פארקר רענן כי גם באליפות אירופה לא שחטו אותו בדקות משחק.

  38. תודה על הסיקור
    לילה מרתק
    ראיתי רק את המשחק המוקדם והיה שם את סמית שקלע מהספסל די הרבה נקודות במחצית הראשונה, וכולן מאותה בלטה. וואו.

  39. תיקו. בכותרות כדורגל היו כותבים, תיקו בין הספרז וקליבלנד – ונצחון לגולדן סטייט. היא מלהיבה יותר וטובה יותר משתיהן, בוודאי בסדרה.

    והערב זה היה תיקו. גם האטיטיוד של הקבוצות, גם נתוני הסטטיסטיקה – כמעט תאומים, זה מדהים: 46 אחוז ל-2 לשתיהן, 81.8% אחוז מהעונשין לשתיהן, 45-43 בריבאונד, סה"כ 38 קליעות מוצלחות מ-82/83 פוזשנס, זה אשכרה אחד לאחד. בהבדל שהספרז הלכו כפול לעונשין. וגם שם – באותם אחוזי קליעה. ובינינו, שתיים-שלוש שריקות יכלו ללכת בקלות לקליבלנד, היה קצת הום-קוקינג, וזה היה נגמר הפוך. תיקו.

    אחרי הערב אני הקטן מציב את ג"ס בקומה מעל הקאבס והספרז. אם היה ספק.

  40. נ.ב. מריו צ'למרס לא "קבר" זריקת ניצחון… זה מצחיק 🙂 פוקס מארץ הפוקסים שהוא מושך מהרצפה למעלה, הכי הפוך מלקבור. בכלל סוף משוגע שם, דטרויט חוטפת ככה כבר פעם שניה עם הדובים.

    1. הדוק אוהב לקשקש מדי פעם. פעם הוא צודק, פעמיים הוא טועה.
      ובכל זאת, מת עליו, וכמובן על האתר המיוחד הזה.

  41. תודה על פריוויו מעולה (ועל אחלה שירים), ותודה רבה על הדיונים בבלוג החי!

    ניסיתי ב-RAW STREAS, אבל הלינקים שם כבר מתים…
    מי יודע איפה אפשר לראות שידור חוזר באיכות טובה?

  42. לא להאמין שבמחצית העונה שלושת השחקנים הטובים ביותר הם גרין (מתחבר למאמר של מנחם על חשיבותו ללוחמים אפילו יותר מקארי),לאונרד ובאטלר..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט