חם מהתנור: ליונל הולינס פוטר מברוקלין/רועי ויינברג

המאמן השביעי של ברוקלין ב-7 השנים האחרונות. הולינס.

רעידת אדמה בברוקלין, כשהיום (א') הקבוצה הודיעה על פיטורי מאמנה, ליונל הולינס, וגעל התפטרות הג'נרל המנג'ר של הקבוצה, בילי קינג. הנטס, אשר הגיעו לפלייאוף בכל שנה מאז עזבו את ברוקלין ב-2012/13, מחזיקים כיום במאזן 27-10, השני הכי גרוע במזרח (אחרי פילדלפיה 76'). הקבוצה הפסידה 4 מ-9 המשחקים האחרונים, ו-9 משחקיה האחרונים בבית.

הולינס אימן את הנטס מ-2014/15, והשיג ב-119 משחקים 48 ניצחונות עם הקבוצה (40.3% הצלחה). הוא הוביל את הקבוצה בעונתו הראשונה לפלייאוף, שם הודחה ב-6 משחקים מול אטלנטה. בילי קינג תפקד כמנג'ר הנטס מ-2010, הגיע עם הקבוצה 3 פעמים לפלייאוף, ונודע בזכות הטריידים שהביאו לברוקלין את דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון, קווין גארנט ופול פירס (והעברת ג'רלד וואלאס לפורטלנד תמורת בחירת דראפט שתהפך לדמיאן לילארד, לצד העברת כל הבחירות סיבוב-ראשון של הקבוצה עד 2019 לבוסטון).

מחליפו הזמני של הולינס הוא טוני בראון, עוזר מאמנו. בראון משמש כעוזר מאמן בליגה מאז 1997, ועבר בפורטלנד, דטרויט, טורונטו, בוסטון, מילווקי והקליפרס. עמדת המנג'ר של הנטס תשאר פנויה עד שימונה מחליף קבוע לקינג. בראון שיחק במדי הנטס בעונת 1986/87, ותפקד כמומחה ההגנתי בצוות של ברוקלין. הוא אימן ב-3 משחקי אנ.בי.איי כמאמן זמני (במקום מאמנים שהושעו), וניצח את שלושתם.

בראון יערוך את הבכורה כמאמן ברוקלין ביום שני מול סן אנטוניו, ולצידו ישארו בתפקידם עוזרי המאמן של הקבוצה (ג'יי האמפריס וג'ו וולף). הנטס לא הודיעו כל כך שהם מתחילים בתהליך חיפוש מאמן, מה שמרמז כי יתכן ובראון יהיה מאמן זמני עד סיום 2015/16. פול ווסטפול, עוזר המאמן של הקבוצה (ומאמן פניקס, סיאטל וסקרמנטו בעבר) הודיע על התפטרותו עקב פיטורי הולינס.

מאמן מכללת קנטקי, ג'ון קליפארי, הוא המועמד המוביל למשרה, נכון לעכשיו. הוא מועמד לתפקיד נשיא ומאמן הקבוצה. קליפארי, חבר היכל התהילה, אימן את הנטס בעבר, ומחזיק במאזן של 112-72 עם ברוקלין. הוא הוביל את הקבוצה לפלייאוף ב-1997/98.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. הסיפור של ברוקלין עצוב כי אין לה שום עתיד. בלייקרס דברים יסתדרו מתישהו, זה מגה-מותג שאף אחד לא משוגע לתת לו להמשיך להתרסק. ניו יורק כבר נראית בכיוון מבטיח. ואפילו מהטרפת של פילי תצא לבסוף קבוצת כדורסל ראויה.
    אבל הנטס? אני אשכרה לא מבין איזו מוטיבציה יש לשחקנים שם, מי האוהדים שמגיעים כל ערב, ועבור מה. חבל, כי האנ.בי.איי באמת עשה דרך יפה מאוד להיות ליגה מאוד תחרותית. ברוקלין זה חתיכת חור שחור.

    1. ברוקלין נמצאת באיזור הכי טרנדי בשוק הכי גדול בארה"ב.
      מטורפים שם על כדורסל ותכלס מצפייה במשחקים יש שם חתיכת סטים של די ג'ייז בכל ערב כאילו הלכת למועדון לילה הכי חם בעיר.
      בילי קינג חפר להם בור לקבורה צ'צ'נית והגיע הזמן שישלם על הטעות הזאת.
      עוד שנתיים יסיימו את כל החובות לג'ו ג'ונסונים למיניהם ויסבירו לאוליגרך (אם עדיין יהיה שם) שב-nba לא קונים אליפויות בכסף אלא בחכמה, תכנון ארוך טווח וקצת מזל.
      כרגע הם אחרונים במירוץ הבנייה מחדש אבל המיקום שלהם יאפשר להם להביא כוכבים שקבוצות כמו יוטה יצטרכו להתפלל אליהם

  2. תודה רועי.
    הולינס לדעתי מאמן לא רע ביחס למה שיש לו.
    קינג לעומת זאת הGM הכי גרוע שראיתי (אם כי לא יצא לי לראות את איזיאה תומאס)

  3. הקבוצה תהיה להיט. זאת רק תאונה וניהול גרוע בסגנון אוליגרכי וגלקטיקוס. המיקום מעולה, האוהדים חמים על כדורסל, הליגה בפריחה, והשווי של הקבוצות רק עולה.
    אגב, באמת הניהול היה גרוע, אבל העובדה שהקבוצה הייתה טובה למדי במשך 3 העונות הראשונות בברוקלין, עלתה לפלייאוף, גם כשהודחה בסיבוב ראשון זה היה קרב רציני של 7 משחקים, וכשעברו סיבוב לפני 2 עונות נאלצו להפסיד למיאמי הגדולה (שהפסידה בגמר לס"א), אז המצב הזה גם אם לא הוכתר כהצלחה גדולה, בהחלט היה סיפתח טוב למועדון בברוקלין. יצר באזז, יצר אהדה גדולה, ובהמשך אין שום סיבה שהקבוצה לא תצליח מאוד.

  4. רק שיחליפו את הפרקט הכהה והמכוער שלהם…
    מיני כבר סוגרת 11 שנה ללא פלייאוף. לא יקרה כלום אם ימתינו שנתיים ויאספו יהולמים לא מלוטשים ליום גשום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט