פריוויו למשחקי שישי הסביר/רועי ויינברג

10 משחקים הערב, ובמסגרתם יהיה מפגש מותח בין מינסוטה הצעירה לקליבלנד. טורונטו ו-וושינגטון יפגשו בקרב מעניין בין 2 קבוצות פלייאוף מזרחיות, וגולדן סטייט ישחקו מול פורטלנד.

*

2:00-וושינגטון וויזארדס (18-15)-טורונטו ראפטורס (15-22)

משחק בין 2 מהרכזים הטובים ביותר במזרח. וול ולאורי.

הוויזארדס סבלו מלוח משחקים קשה, והפסידו 4 מ-5 המשחקים האחרונים (מול קליבלנד, מיאמי, הקליפרס וטורונטו). וול עושה עבודה נפלאה, אבל כפי שכתבנו לא מעט בעבר, הוא צריך עוד עזרה מחבריו לקבוצה. בטורונטו הקבוצה קיבלה בחזרה את ג'ונאס ואלניוצ'אס שתורם התקפית, אבל הקבוצה איבדה את דמארה קארול, מה שמשפיע משמעותית בהגנה. טרנס רוס לא שומר ברמה של קארול, וזה רק יפגע בדינוזאורים לאורך זמן.

2 הקבוצות נפגשו לא מזמן, והראפטורס ניסו לנצח באמצעות סחיטת עבירות מהחמישייה של הוויזארדס, וניסו לתת לספסל שלהם לנצח את המשחק. זה עבד, והמחליפים של וושינגטון קלעו 19 נקודות בלבד. העומק של טורונטו עשה את ההבדל, וכך הקנדים ניצחו. קרוב לודאי שנראה אותם עושים את זה שוב הערב, ויהיה קשה לוושינגטון להתמודד עם זה, כשמצבת הפצועים שלהם נשארה זהה.

תחזית: משחק צמוד עם סקור נמוך יסתיים בניצחון חוץ לטובת טורונטו.

*

2:00-ברוקלין נטס (25-10)-אורלנדו מג'יק (17-19)

ברוקלין עם 3 ניצחונות ב-12 המשחקים האחרונים, וההגנה שלהם לא מתפקדת בהעדר רונדה הוליס ג'פרסון. הם ספגו 112.6 נק' למשחק במהלך 12 המשחקים האחרונים, ועם ההתקפה החלשה להחריד שלהם, זה לא עובד. הם קבוצת תחתית לכל דבר, והעדר ג'ארט ג'ק לא מוסיף, בלשון המעטה. לנטס אין פוינט גארד, אין הגנה ואין תקווה (הבחירות דראפט אצל בוסטון). לא נעים.

אורלנדו מגיעה למשחק עם 4 הפסדים רצופים, כשבכולם הקבוצה לא עוברת את 92 הנקודות. זה רע, והמג'יק צריכים למצוא מחדש את הרית'ם ההתקפי שלהם. אולי מעבר לחמישייה מהירה, שכוללת את טוביאס האריס כפאוור פורוורד לצד דווין דדמון, יוביל למטרה זו. המשחק מול הנטס החלשים יוכל לתת להם אפשרות להתפוצץ, ותסמכו על גאנר כאוון פורנייה שינצל אותה.

תחזית: המג'יק ינצלו את המשחק כדי לצאת מהמיני משבר, ולהשיג ניצחון. אורלנדו.

*

3:00-ממפיס גריזליס (18-19)-דנבר נאגטס (23-13)

דנבר בצניחה חופשית, ועם 6 הפסדים ב-7 המשחקים האחרונים. הם קבוצת לוטרי לכל דבר, והפעם צפוי לעמוד לרשותם סגל מלא, כאשר יתכן ונראה את עמונאל מודיאיי חוזר מפציעה של חודש. וויל בארטון נותן עונה מצויינת משום מקום (השחקן השישי של העונה?), אבל זה לא מספיק והקבוצה היא קבוצת תחתית לכל דבר ועניין. זה לא מפתיע.

ממפיס לא יציבה, ועם מאזן חצוי של 9-7 ב-16 המשחקים האחרונים. הם ישחקו, כנראה, ללא מייק קונלי וקורטני לי הערב, אבל יש להם סיכוי לא רע לנצח. מארק גאסול עושה עבודה טובה, מריו צ'למרס יוכל להיות רכז פותח טוב (ולנצל את נטייתו של מודיאיי לאיבודים, אם הרוקי ישחק), וטוני אלן יבלום את בארטון.

תחזית: הגריזליס לא יציבים, אבל תצליח לכפות את המשחק האיטי שלה על דנבר ולרשום עוד W בלוח השנה. ממפיס.

*

3:00-מינסוטה טימברוולבס (24-12)-קליבלנד קאבלירס (9-24)

קליבלנד נראית מעולה מאז שאירווינג חזר, והוא בכושר נפלא. ג'יי אר סמית' טוב בהרבה עם קיירי לידו, לברון נראה טוב בהרבה, ועל הנייר המערכת בקליבלנד מעולה. אבל אנשים שכחו מקווין לאב. הפאוור פורוורד עם 12.4 נק' ב-39.4% מהשדה ו-33% מהשלוש מאז החזרה, לעומת 17.6 נק' ב-43% מהשדה ו-37% לפניה. יכול להיות שמדובר במשבר רגעי, אבל קליבלנד תצטרך לראות כיצד היא מצליחה לשלב את שלושת השחקנים ביחד. האם מתן דקות ללאב יחד עם החמישייה השנייה יהיה פיתרון מתאים? רק הזמן יראה.

מינסוטה עם 4 ניצחונות ב-20 המשחקים האחרונים, והקבוצה לא נראית טוב. אין שם יותר מדי סיבות לאופטימיות כרגע, כשהוולבס דועכים מרגע לרגע. יהיה להם קשה מאוד מול אחת מ-3 הקונטנדריות האמיתיות של הליגה הזאת, ולכן הם יפסידו שוב הערב, למרות יתרון הביתיות.

תחזית: משחק חד צדדי יגמר בניצחון של קליבלנד, ב-15 הפרש לפחות.

*

3:00-ניו אורלינס פליקינס (23-11)-אינדיאנה פייסרס (15-20)

משחק בין 2 קבוצות שמאוד דומות אחת לשנייה, ותלויות בכוכבן. באינדיאנה יש את פול ג'ורג' שנותן עונת קריירה, ולא זוכה ליותר מדי עזרה התקפית מג'ורג' היל ומונטה אליס. למזלו, יש לו קבוצת הגנה מעולה. איאן מהנימי ומיילס טרנר מגנים על הטבעת, יש הגנה אישית חזקה, והקבוצה סופגת 98.4 נק' למשחק, הנתון השביעי בטיבו בליגה.

בניו אורלינס יש את דיוויס, ועוד 3 שחקנים שקולעים ביותר מ-15 נקודות למשחק (גורדון, אוואנס ואנדרסון), אבל אין הגנה. הקבוצה סופגת 106 נקודות בערב ב-38.2% מהשלוש (מקום 28), נתונים שאי אפשר להגיע איתם לפלייאוף. אם לא יהיה שינוי בניו אורלינס, בדמות השגת שחקן הגנה אישית נורמלי מתחת לגובה 2.10 מ', הם רק ילכו אחורה.

תחזית: במשחק הספציפי הזה, הקבוצה עם ההגנה החזקה תצליח לכפות את הקצב שלה ולנצח. אינדיאנה.

*

3:00-מילווקי באקס (23-14)-דאלאס מאבריקס (15-21)

הבאקס עם 3 מ-8 כשג'ו פרונטי מתפקד כמאמן הראשי, ולמרות שהוא מתפקד כמחליף הזמני של קיד הבעיות של הבאקס נשארו זהות, וההתקפה שלהם עדיין חלשה. מייקל קרטר וויליאמס מתעורר, ועם 6.6 אס', 6 ריב' ו-2 חט' במשחק מאז שפרונטי עבר לשמש כמאמן הראשי. הוא עושה עבודה טובה כפליימייקר, אבל סובל מחולשה התקפית של חבריו לקבוצה. העלאת ג'בארי פארקר בחמישייה תשתלם מתישהו, ואז מילווקי תהיה טובה בהרבה. יכול להיות שהוא יתפוצץ כבר הערב.

בדאלאס, הקבוצה מבוססת במקום החמישי במערב וניצחה את ניו אורלינס בהרכב חלש, ללא נוביצקי, דרון וויליאמס ו-ווסלי מת'יוס. הפצועים יחזרו למשחק, ודאלאס תרצה להמשיך במומנטום הטוב עם ניצחון. יהיה מעניין לראות איך הם יתמודדו עם הבאקס, והאם המומנטום של צמד הניצחונות ימשיך.

תחזית: יש לי תחושה שתהיה פה מיני הפתעה, בדמות ניצחון של מילווקי.

*

3:30-סן אנטוניו ספרס (6-31)-ניו יורק ניקס (19-18)

לא שווה לבזבז מילים על משחק של הספרס בבית. סן אנטוניו, ביותר מ-15 נקודות.

*

4:30-פניקס סאנס (25-13)-מיאמי היט (14-21)

האם פניקס יצאו לדרך חדשה? הניצחון שלהם על שרלוט סיים רצף בן 9 הפסדים. נראה שהמצב נרגע אצל השמשות, שגילו את דווין בוקר, שנותן מאז פציעת אריק בלדסו 14 נק' ב-50% מהשדה ו-40% מהשלוש. הם לא יגיעו לפלייאוף, אבל היכולת של בוקר, נייט ושות' נותנת להם לא מעט נקודות טובות לקראת העתיד.

מיאמי נראית לפעמים כמו הקבוצה הרביעית בטיבה בליגה, אבל לפעמים כמו קבוצה שתגרד את המקום העשירי במזרח, מלמטה. אתה לא יודע על איזה קבוצה אתה נופל, והמצב לא יכול להמשך ככה לאורך זמן. חוסר היציבות הזה הורג את אוהדי מיאמי, והמשימה החשובה ביותר של ספולסטרה היא לגרום לקבוצה הדינמית להופיע כל ערב. ברגע שזה יקרה, השמיים (או גמר המזרח) הם הגבול.

תחזית: הסאנס ינצלו את הגרסה הכבוייה של מיאמי, וישיגו ניצחון שני ברציפות. פניקס.

*

5:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (23-15)-גולדן סטייט ווריורס (2-33)

הטרייל בלייזרס הפסידו לקליפרס ללא סי ג'יי מקולום, שלא שותף עקב שגיאה טכנית (שדוק ריברס סירב לתקן). דמיאן לילארד ממשיך לתת עבודה מצויינת, וגם מייסון פלמאלי משתפר בהדרגה.

אבל הקבוצה המעניינת של המשחק הזה היא לא פורטלנד. גולדן סטייט מגיעה למשחק ללא סטפן קארי, במשחק הראשו ןבמשך שבועות בהן ה-MVP יעדר. ליבינגסטון יחליפו בחמישייה הפותחת, וכבר ראינו את הווריורס בלי סטף העונה, אבל עדיין יהיה להם קשה. במיוחד שהבלייזרס יכולה להציב שומר חזק (אל פארוק אמינו) על קליי תומפסון, ובכך ליצור מיס-מאץ' שישחק לטובתם. אם אמינו יעשה לקליי את מה שעשה להארדן בפלייאוף, יהיה קשה מאוד לאלופה.

תחזית: קליי לא יפגע הערב, והפעם אין את קרי שיחפה עליו. לכן תהיה פה סנסציה. פורטלנד, בהפרש חד ספרתי.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (29-8)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-25)

2 המשחקים הקודמים בין הקבוצות נגמרו ב-35 וב-40 הפרש. אף אחת מהן הראתה סיבה למה המשחק הזה יהיה שונה. אוקלהומה סיטי, ביותר מ-25 הפרש.

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 94 תגובות

    1. אם קראת את כל הכתבה, אז היא לכולנו. היא ממש מגניבה עם התייחסות גם לשחקני עבר – נראה כמו פוסט מעניין אצלנו…
      השאלה האם כולם יכולים להכנס היות ולדעתי מדובר בכתבה המוגבלת רק למי שמשלם מנוי (כמוני).

        1. תודה באמת מעניין התבאסתי שזה מוגבל מנוי.
          במינסוטה אפילו יותר אהבתי את המסירות האלה שלו (לקורי ברואר בדר"כ) וזה באמת ממש מגניס

      1. לא צריך לשלם על מנוי. תפתחו חשבון ואז מקבלים 10 כתבות חינם בחודש. אפשר לפתוח כמה כאלה. לי יש 2 – ולמדתי טריק קטן למקרה שבשניהם נגמרות לי הכתבות החינמיות – פותחים את הכתבה הרצויה ואז מתנתקים מהחשבון האחד ונכנסים לשני. הכתבה נפתחת גם אם נגמרו לך החינמיים.

    2. תודה רבה! כתבה מעניינת והמסירות הארוכות שלו הן באמת יפות (ומסתבר שגם קשות לביצוע?)
      מה זה שכיבות סמיכה על האצבעות?! ואיזה מין בילוי אב ובן זה בילדות?!
      תהיתי מי הכותב (הזכיר לי לא מעט כותבים פה) וראיתי שזו כתבה של הניו יורק טיימס..
      ותודה גם לרועי על הסקירה!

      1. לא עשית את זה אם אביך? תיכף תגידי לי שגם לא שיחקתם ב"חם, רותח, בוער!" עם שמן רותח וגם לא ב"חגורה עוברת" (שהוא מצליף ואתה צריך לברוח)…
        משחקים אלו שאין ילד שלא חווה מחזקים את הקשר בין אב ובנו, מקנים סיבולת ואינסטינקטים נהדרים שיכולים להשתלב יופי בספורט מקצועני.

        1. מצחיק 🙂 (וגם קצת עצוב כי יש מקרים כאלו באמת, לצערנו). אולי זו הסיבה שאיני ספורטאית..
          ולעניין קריאת כתבות מ-"הארץ", בדרך כלל אם מגגלים את הכותרת של הכתבה אז אפשר לקרוא אותה.

        2. תגיד לי, אשך, אתה נמצא כאן לעשות פרסומת לכתבות ה-NBA בעתון הארץ?
          שאתה מאוהב בג'וג'ו זה ברור. שאתה מפלרטט איתה דרך האתר זה ברור ומובן (גם אני עושה זאת מדי פעם).
          אבל לתת פרסומת לעתון הארץ?

          1. מה היה להביא לינקים לאתרים אחרים מעת לעת? אתה בעצמך מביא לפעמים כתבות מעניינות מכל מיני אתרים/בלוגים/עיתונים וכו'. זה נחמד לקרוא גם דברים אחרים ולא גורע מאיכותו של אתר הופס המצויין.
            לפי דעתי וואלה גונבים מפה רעיונות כל הזמן. רק אתמול היה טור על בארטון אחרי שגלד כתבה טור כזה לפני שבועיים שלושה.
            ולגבי הללל (הקבוצה של האשך) הם מצחיקים עם השטויות שלהם ומוסיפים הומור לאתר. לגמרי בעד ההתכתבויות שלהם.
            יש מקום להכל וללכולם חוץ מהדביל עם הקונספירציות שממש הורס.

          2. מדי פעם?! אתה עושה זאת כל הזמן, וברייש גלי (גיא??)
            ג'וג'ו בחורה נהדרת אבל זה יהיה ניצול יחסי מרות (שנינו עובדים ב-ללל). חוץ מזה, האשך תפוס עם אשת חיל משלו

  1. לא ראיתי בשום מקום הודעה שקרי לא ישחק בודאות. הוא מוגדר כנתון בסימן שאלה. במשחק הקודם שכך היה הוא דוקא שיחק.

    קרי אמר שהוא מתכוון לשחק עם הפציעה כיוון שהמשחק עצמו לא גורם נזק נוסף. הנזק נגרם רק במקרה שהוא מקבל מכה באזור החבול.

    אני מניח שלחברת ההנעלה / לבוש שהוא מפרסם יש אינטרס מיוחד לפתח עבורו מגן מתאים.

  2. עולה רועי, תמציתי אבל אינפורמטיבי וכתוב מצוין.
    מיאמי יוצאת לסדרת משחקי חוץ מטורפת שלאחריה יהיה אפשר להעריך באמת לאן העונה שלה הולכת.
    קבלו את זה – 14 מ16 המשחקים הבאים שלהם יהיו בחוץ כולל 6 הקרובים. זה כולל 4 בק טו בק ומשחקים מול ג״ס, אוק, הקליפרס, דאלאס, שיקגו ואטלנטה וגם טורונטו ויוסטון.
    עד עכשיו הם שיחקו 23 משחקים בבית ורק 12 בחוץ. אחרי המסע הזה הם די יתאזנו. אם הם יצליחו לנצח חצי מאותם משחקים הם יוכלו לשמור על מקומם בצמרת המזרח.

    1. לא רק מיאמי, גם שיקגו ובמיוחד הקאבס לפני ינואר קורע, הקאבס לדעתי יאבדו את המקום הראשון אחרי המסע האכזרי במערב (כולל בק-טו-בק ספרז-יוסטון), ג"ס בבית, ושוב סטרץ' קשה כולל עוד בק-טו-בק נוראי – דטרויט חוץ ואז הספרז בבית.

      1. הקאבס שיחקו 16 משחקים בבית, 17 בחוץ.
        מקום שני במזרח, שיקגו – 21 בית, 13 חוץ,
        מקום שלישי במזרח, ההיט – 23 בבית, 12 בחוץ.

        עכשיו שהקאבס בהרכב מלא, וקיירי בכושר – אני לא רואה מי עוברת אותם בצמרת המזרח.

  3. תודה רועי פריוויו נהדר ללילה שיכול להפתיע לטובה!
    אתמול בפריוויו אמרתי שלייקרס נגד סקרמנטו יפתיע לטובה וצדקתי היום אני אומר שזה יהיה או פורטלנד נגד ג״ס או לייקרס נגד אוקלהומה.
    וכמובן שהמשחק של אינדיאנה נגד נ״א וטורונטו נגד וושינגטון

  4. תודה על פריוויו מצויין.
    גם אני בדיעה שהלוחמים יפסידו הלילה,
    אבל חושב שהסאנס גמרו את המחסנית בניצחון על שארלוט –
    מאמין שההיט ינצחו.

  5. גולדן סטייט מאבדים שחקן אחרי שחקן .
    מן הסתם נובע מהיצה המשוגעת לפתיחה פנטסטית.
    עלול להתנקם בהם חזק בהמשך העונה .

  6. לא יפה לא השקיע כמה מילים בספרס ניקס. לניו יורק יש קבוצה מעניינת השנה והם הרוויחו את הזכות הזאת עד כה. וזה מאוהד ספרס כן ?

  7. למיניסוטה אין קלעי 3, לפחות לא בחמישיה. אי אפשר לנצח בנבא היום בלי קלעי 3! קליעות חצי מרחק הן פשוט בזבוז פוטנציאל.

  8. לברון עדיין שחקן גדול. אבל צריך להכיר בזה: הג'אמפ שוט הולך ונוטש אותו. גם אם עכשיו הוא ייתן כמה שלשות. הנתונים לא משקרים.

  9. ביאוס טוטאלי. משחק מגניב בסן אנטוניו, ילד עם דעה משלו וגולדן סטייט משלו, וליג פאס שמרשה צפייה במכשיר אחד.
    כל העניין הזה של התחשבות בילדים…
    גאד!

  10. וויד עם סיבוב ודאנק שמזכיר נשכחות… ואת פרקינס.

    מיאמי לא מתקשה בינתיים, ודראגיץ' נותן הופעה טובה מול האקסית. אם ירידת המתח הקבועה לא תבוא לביקור בחצי השני, אפשר לסמן V על המשחק הראשון במסע המוות הזה.

  11. הניקס שוב רלוונטיים!
    זה כזה תענוג שאין לכם מושג.
    כנראה נפסיד את זה, אבל היי.. איזה כיף להיות עם הראש למעלה

  12. דקה לסיום, הספרז בבית ב-2 על הניקס. למה פורזינגיס, כוכב עם 26 נקודות, הרבה זמן בחוץ?! מה לא מבין פישר, שכל ילד כן מבין? טירוף.

  13. אוףףףףףףףף.
    כמה אני שונא כדורסל כשבסוף גולדן סטייט והקאבס והספרז מנצחות. כאילו, מה עשינו.
    פוזשן אחרון, 99-100 לספרז, ניקס בול. ולמי הכדור הולך לקליעת נצחון? כרמלו? פורזינגיס הנהדר? אולי אפללו?
    לא. לקלדרון.
    נחשו איך נגמר.

  14. הניקס כל כך, כל כך, כל כך צריכה פוינט גארד.
    תקופה כזו מדהימה של פוינט גארדז בליגה, ורק לניקס אין כלום.
    מילא ה-4 נקודות של קלדרון והחמצת קליעת נצחון היסטורית על הספרז בבית. זו האין-הגנה שלו על טוני פארקר בדקות האחרונות. אסור לו לראות מגרש. ואין לניקס מישהו אחר.
    הייתי הולך לאטלנטה ומבצע טרייד על דניס שרודר. מותרות לקבוצה להחזיק אותו ואת ג'ף טיג ביחד, הוא יכול לפרוח במקום כמו ניו יורק.

      1. זה יהיה פנטסטי. אבל למה שדטרויט תוותר עליו? הוא חוזר עכשיו ומשתלב יפה, ולפיסטונז יש שישה שחקנים בלי ספסל בכלל, הוא ממש בורג חשוב שם.
        על כל פנים משחק מצוין. הליגה חייבת את הניקס, ובניגוד לאל.איי ופילי, זה נראה לגמרי בכיוון.

        1. אמרתי מדברים, לא שדטרויט אידיוטים.
          חוץ מזה שאני לא רוצה אותו. סוליסט חסר אחריות. כרמלו יחנוק אותו אחרי שבוע

          1. בשיא הכנות, הייתי מעדיף אפילו אמסטף בנוסח דלבדובה על פני קלדרון. בטח בדקות האחרונות. כל פוזשן של פארקר, שלא לדבר על המיס מאצ'ים של קוואי, זה סל בטוח. חבל חבל.

          2. בוא נעשה ככה, כשיתחילו להגיע קורות חיים של מועמדים נשב לסנן.
            בינתיים מה שיש לנו זה קלדרון עם קילומטראז' מוגזם, גראנט שעוד לא סיים הרצה ואסור לעבור איתו את ה80 וגאלוויי שהוא בכלל טוסטוס ולא רכז.

  15. אז מישהו הולך לדבר על כך שלאחרונה יותר ויותר משחקים
    בחוף המזרחי נגמרים בתוצאות של 80-80 שכזה?
    מה קורה להתקפות שם
    ובלי שום קשר להגנות– התקפת NBA ב48 דקות לקלוע רק 80 נקודות
    זה פתטי.

  16. ווסטברוק – פול גז בניוטרל, כל הזמן.
    אלוף בלבזבז אנרגיה במקומות הלא נכונים. זה לא נהג טוב. נהג טוב מצמצם למינימום הדרוש את השימוש בגז ובברקס… זה למה הוא אף פעם לא יהיה בשורה הראשונה של הרכזים

  17. אין לי הסבר לספרס ניקס
    איך אחרי כל כך הרבה שחיטות כשרות של הספרס
    דווקא מול הניקס קירטעו
    ואני אומר את זה בתור אוהד ניקס מאז הימים העליזים
    של פט צ'רלס ואנתוני.

  18. אף קבוצה במערב לא יכולה לדגדג את ג"ס וסן אנטוניו בסדרה של 7. גם לא אוקלהומה. שום סיכוי ל-4 נצחונות. גם לא 3. בקושי 2 וגם זה במאמץ עילאי.
    מה שאי אפשר (לטעמי) להגיד על הקאבס והמזרח. שיקגו, טורונטו, מיאמי, אולי אפילו דטרויט, יכולות לשרוט אותה כהוגן ולפחות לחשוב שהן יכולות להפתיע. במערב הכל מחכה לגמר.

  19. האם סטיב קר לא חוזר עדיין כדי לאפשר ללוק וולטון להיות מאמן המערב באולסטאר ? אם הוא חוזר לפני הכרזת המאמנים לאולסטאר , וולטון חוזר לסטטוס של עוזר מאמן , ופופ יאמן את המערב.
    סטיב , ג'נטלמן אמיתי , יודע שזו הדרך של וולטון לקבל כבוד והכרה על התפקוד שלו עד כה . הוא הרי ייכנס לרקורד השנה בכל מקרה כעוזר מאמן לאחר שסטיב קר יחזור רשמית לקווים.

      1. ולמה לא שניהם: קובי בקליעת ניצחון איומה, איומה, במקום ללכת ללו וויליאמס הרותח, אפילו לקלארקסון. ואז ראסל סוגר הכל מהקו.
        לא יודע אם אוהדי הלייקרס נהנים מהכמעטים האלה, ערב אחרי ערב. אולי זה מוליד תקווה כלשהי לעונות הבאות.

  20. שוב פעם אוקלהומה מתקשה מול אחת הקבוצות הגרועות בליגה. הפעם הבעייה הייתה ההגנה.
    לו וויליאמס עשה להם בית ספר. לא צריך הרבה בשביל לעצור את וויליאמס רק להיצמד עליו ולעשות חילופים בפיק & רול אבל אוקלהומה במשך כמעט רבע שלם לא הצליחו לעשות את זה כמו שצריך. למזלם, בדקה האחרונה הלייקרס הלכו לקובי במקום לעשות תרגיל לוויליאמס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט