הטור היומי: לקח לקיירי בדיוק 3 משחקים / מנחם לס

******************

לפני שאני מתחיל, עלי להודות בצער שהאימייל ששלחתי לרענן כץ עם מסר לאריק ספואלסטרה להשחיל לשחק עם דוויין ווייד כשחקן ששי, או שלא נמסר, או שנימסר ונדחה בבוז.

העובדה היא שזה עתה דוויין סיים משחק OT בו הוא עלה בחמישייה, שיחק 38 דקות, קלע 27 נק' ב-9 מ-22, ו-8 ריב'.

אבל… ההיט ניצחו בהרבה מזל אחרי שפיגרו כבר ב-18. אמנם חסן ווייטסייד לא שיחק, אבל עדיין.

טוב. נחכה ונראה כיצד יתפתחו העניינים במיאמי.

*****************

כשביום ששי שמתי את קיירי אירוינג בשורה העליונה של הפוינט גארדים עם סטפן קרי וראסל ווסטברוק היו כאן כמה שירקו על המאמר. אחרים עטפו בו את הקרפיון לשבת.

בדיוק משחק אחרי, הערב, זה מה שהוא עשה:

LEVELAND CAVALIERS )
FIELD GOALSREBOUNDS
POS MIN FGM-A 3PM-A FTM-A +/- OFF DEF TOT AST PF ST TO BS BA PTS
L. James F 30:41*** 7-11 1-2 5-8 +9 0 2 2 7 1 3 2 0 1 20
K. Love F 33:07 4-11 2-5 4-4 +12 4 5 9 2 3 2 1 3 1 14
T. Thompson C 31:26 4-6 0-0 6-6 +10 4 7 11 0 3 0 2 1 1 14
J. Smith G 29:51 8-17 8-14 0-0 +12 0 3 3 1 2 0 0 0 0 24
K. Irving G 28:44 10-16 2-5 3-3 +22 2 4 6 8 1 0 1 0 1 25
M. Dellavedova 24:46 3-4 2-3 3-3 +5 0 3 3 4 2 0 3 0 0 11
J. Jones 07:35 1-1 1-1 2-2 +1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 5
R. Jefferson 05:19 0-1 0-0 0-0 +1 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0
I. Shumpert 30:11 2-5 1-3 0-0 +17 0 3 3 3 4 1 2 0 0 5
T. Mozgov 16:34 2-2 0-0 0-0 +10 1 2 3 0 4 0 2 0 0 4
J. Cunningham 01:46 0-0 0-0 0-0 +1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
A. Varejao DNP – COACH'S DECISION
M. Williams DNP – COACH'S DECISION
Total 240 41-74 17-33 23-26 11 29 40 25 22 6 13 4 5 122

*הוא הפך לקלעי הגבוה ביותר בקבוצה

*הוא גרם ללברון להירגע מ-"אחד נגד חמישה" ולהפוך לשחקן קבוצתי. אשכרה קבוצתי…

*הוא הוציא שחקן לוחם שמשחקו מתאים לליגת "D" או למשחק בין קיבוץ ארצי כמו משמר העמק נגד קיבוץ מאיחוד הקיבוצים בשנות ה-60 כש'מלחמה' היה שם המשחק ששמו מת'יו דלבדובה ושאינו שייך כגארד פותח בחמישייה ברמה הזאת (אלא מקסימום לעשר-חמש עשרה דקות של טירוף על המגרש לגרימת מהומות).

*ללא דבלדובה ג'יי אר סמית' השתפר ללא היכר כי הוא רגיל לשחק עם שחורים אמריקאים ולא עם מתאבדים לבנים אוסטראלים, והקאבס נראתה לראשונה העונה כקבוצה ברמה של הספארס וגולדן סטייט. בקרוב היא תתעלה עליהם.

*הוא שיחק מצויין, הביא +22 (יותר מכל אחד בקבוצה), והראה מדוע בלעדיו הקאבס שיחקה בגמר נגד ג"ס כאילו היתה שולחן על שלושה גלגלים. איתו כל הסיפור היה אחר לחלוטין כי הוא שחקן באותה רמה של קרי ווסטברוק: בכמה דברים הם עולים עליו, ובכמה דברים הוא עולה עליהם. הוא לא 'ירשה' לעולם לקרי לקלוע יותר ממנו, והוא לא יקלע יותר. MARK MY WORD!

החזרה של קיירי משיגה כל כך הרבה דברים שאסור להתעלם מהם. ראשית, היא הראתה כיצד משחקים רבים מעתה ועד סיום העונה יסתיימו: הפרש גדול שיאפשר לדייויד בלאט לפזר את הדקות בין 10 שחקנים, ולתת לחמישייה שלו דקות מנוחה. שנית, לברון לא שיחק כל הרבע הרביעי. המתארים אתם לעצמכם את הקאבס בפלייאוף עם לברון טרי ורענן? והדבר החשוב ביותר הוא הדבר שכבר הזכרתי: קיירי הוציא את החולייה החלשה ביותר בשרשרת שמשחקה תרם הרבה במלחמה במשחקים שקולים, אבל מצד שני חוסר הריטמיות והחוש של דלבדודה עצרו את משחק הקאבס הרבה פעמים, וגרמו לקאבס להיראות כקבוצה רגילה.

אני לא אומר שדלבדובה הוא שחקן מיותר. הוא לא. יש לו מקום בקבוצה כרול-פלייר ולתפקידים מיוחדים, אבל לא כשחקן חמישייה.

מה שהקאבס צריכה לעשות עתה זה לנצח כל קבוצה בהפרש דו ספרתי, כפי שהספארס עושה. אז נדע שכולם בריאים, כולם משחקים, ודייויד מכין אותם כפי שצריך.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
55 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מתן גילור
מתן גילור
05/01/2016 7:42:37

מעולה מנחם. זה בדיוק העניין. אנשים לא מבינים כמה החוסר שלו ושל שמפארט היה משמעותי ואיזה הישג יפה לקאבס שהם הובילו את המזרח באחוזי הצלחה יפים בלעדיהם.
אני עוד צופה לו מספר משחקים פחות טובים בתקופה הקרובה, כי בכל זאת לוקח זמן לחזור ליציבות אחרי פציעה קשה, אבל הרחבת הרוטציה, העניין שיש עוד שחקן שלברון סומך עליו ומוציא את הכדור (ואת הובלת הכדור!) מהיד הם חשובים מאד.
כאילו לכולם ברח מראש איך קאבס שיחקו בסגל שלם בעונה שעברה.
אם "האגואיסט הגדול ביותר שידע המין האנושי מאז ומעולם" זורק 11 פעמים ב-30 דקות ועוד נותן 7 אסיסטים זה אומר דרשני.
יש להם סדרת משחקים קשה בשבועיים הקרובים שייתכן ויפסידו בה 3-4 משחקים, אבל אחרי זה אני רואה אותם עושים עוד קפיצת מדרגה. מאמין שיצליחו לגרד את ה-60 ניצחונות.

Ljos
Ljos
05/01/2016 13:21:10

לא אמרו שהוא האגואיסט הכי גדול בתולדות האנושות בהיסטוריה הכתובה והלא כתובה. אמרו שהוא גרסא חכמה של אבי נימני.

מתן גילור
05/01/2016 15:53:55
Reply to  Ljos

🙂
למען האמת הוא הכי רחוק שיש מאבי נימני, רק כי נימני הוא עצלן ברמות שקשה לתאר, ולברון אחד מהפסיכים ביותר במוסר העבודה שלו.
ד"א, זה גם מה שיקצר לו את הקריירה. כמו במקרה של קובי הגוף פשוט לא יכול לסחוב כ"כ הרבה שנים של אינטנסיביות אכזרית מחוץ למגרש יותר מאשר עליו. האנשים האלה לא מבינים שלפעמים לנוח זה הדבר הכי נכון בשבילך כשחקן ועוד יותר כבן אדם. שלא יהיה לך ספק, שניהם יצטרכו עזרה ללכת לשירותים באמצע הלילה בגיל 50. מזלו של ג'ורדן שהוא פרש פעמיים.

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:42:57
Reply to  Ljos

אבי נמני היה בלרינה. לברון הוא מכבש

Ljos
Ljos
05/01/2016 18:48:58
Reply to  מנחם לס

מנחם – אתה צודק.
מתן – גם אתה. עם כל חוסר החיבה שלי ללברון ולקובי, יהיה מדכא לראות את אמבט הקרח שהם יעברו לגור בתוכו אחרי הפרישה.

jojo
jojo
05/01/2016 19:10:28
Reply to  Ljos

אל תהיה עצוב, היום יש תא הקפאה משוכלל ולא אמבט מיושן 🙂
וברור לי שאני נחשד בהייטריות ואני גם לא מזלזלת באימונים של לברון אבל הוא כבר שתי עונות משחק באופן מחושב ולא נותן מאה אחוז בכל רגע על המגרש. למשל מול פיניקס הוא בקושי נכנס לצבע. עופר שלח הגדיר זאת יפה בפלייאוף, הוא נח הרבה על המגרש אבל יודע להסוות את זה היטב.

Ljos
Ljos
05/01/2016 19:19:45
Reply to  Ljos

היום? וולט דיסני נמצא באחד כזה כבר שנים.
מה יש לו להוכיח נגד פיניקס? במשחקים כאלה הוא נותן לילדים קיירי ולאב לשחק עם פצועי השמש העולה (במיקום לדראפט) ובמשחקים החשובים באמת הוא ירסק את הגוף שלו ואת שיאי האיירבולים וימשיך לדחוף את עצמו ואת כולם מהדרך עד להתמוטטות (המזגן באולם).

jojo
jojo
05/01/2016 19:26:30
Reply to  Ljos

🙂 תגובה משובחת.
התכוונתי לתא ההקפאה שאמור לעודד החלמה מהירה של הגוף, לא לזה שיפשיר עוד מאתיים שנה..
מנחם חושב שאנחנו שונאים סתם, זה לא נכון. אני באופן אישי לא נהנית לראות אותו משחק (למעט הדאנקים המרהיבים שלו ואסיסטים נבחרים) וההתקפות שהכדור אצלו והוא סוחט את השעון גורמות לי לרצות לתלוש את הריסים (או לשבור את המסך או הכלאה כלשהי בין השתיים..).

מתן גילור
05/01/2016 20:23:23
Reply to  Ljos

מה שרואים על המגרש אצל השחקנים האלה (לא רק ג'יימס) הוא קמצוץ מהמאמץ הכולל שלהם בכדורסל. צריך לזכור שהם משחקים כ-2,500-3,000 דקות נטו! רק בעונה הסדירה. לבחור כבר יש כמעט 37,000 דקות נטו כדורסל מקצועני והוא רק בן 31. עצם זה ששחקן בסגנון הזה, ששיחק כל כך הרבה שנים בפול גז, מצליח לסחוב משחקים כה אינטנסיביים בכזו כמות דקות זה מטורף. אם הוא ישחק את הדקה ה-37,000 כמו את הדקה ה-20,000 הוא יכול לומר שלום ולא להתראות לקריירה ה(יחסית)נקייה שלו מפציעות.
ד"א, בגלל זה גם ההירו-בול הוא כה טיפשי. לא (רק) כי הוא לא יפה לעין ולא רק כי זולת דקות בודדות (כמו נניח נגד נ"א) הוא לא ממש יעיל, אלא שהוא עומד בניגוד לאסכולת פריסת המאמץ. זה בערך הדבר הכי מעייף שיש (לשחק לבד ועוד שבחלק שכולם נחים (עמידה סטטית עם כדרור) על המגרש דווקא אתה תהיה זה שמוציא אנרגיה).

גור גולן
גור גולן
05/01/2016 7:44:48

דלוודובה שחקן חשוב ברוטציה של הקבוצה ולכן חשוב לתת לו ביטחון לקראת הפלייאוף… שם הוא יהיה חשוב.
קיירי הביא היום משחק נהדר!! הדבר החשוב ביותר היה שהוא מסר! ברגע שקליבלנד משחקת עם רכז מסודר שמוסר אז ישר כל אלד במקומו הטבעי וזה הדבר שקליבלנד חייבים לשמור עליו. לצערו של דיוויד שיגיע הפלייאוף לברון יתחיל לקחת כדורים בלי סוף וזה יהיה רע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/01/2016 10:18:59

מחשבותי בדיוק
(מוחות ללל חושבים דומה)

יניב
יניב
05/01/2016 10:46:43

2+ בדיוק באתי לענות שהכל טוב ויפה עד שיגיע הפליאוף ואז אם מישהו חושב שהבחור שעייף קצת ייתן למישהו חוץ ממנו לזרוח אז הוא יתעורר כחבר חדש במועדון ה=ללל

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:44:40
Reply to  יניב

אתה טועה. ללברון האליפות חשובה יותר מלכל אחד אחר. הוא לא טיפש. הוא יודע שקיירי יכול להביא לו את האליפות אם ייתן לו את הכדור

jojo
jojo
05/01/2016 11:01:35

3+ דלי שחקן לא רע בכלל ודווקא מפעיל את תומפסון, מוזגוב והאחרים מתחת לסל.
ולעניין קיירי, הוא מהיר, מגוון ומהנה לצפייה. טוב שהוא חזר ומי ייתן ויאפשרו לו ולדלי לנהל את המשחק ולהריץ אותו (ולא נראה כדרור של עשרים שניות של לברון שמוציא אותי מדעתי)
פוסט מעניין שכבר זכה לתגובות ממגיבים אהובים רבים (כולל אלו שהם ללל בפנים ועדיין לא הודו בזה כמו דרור וזיו:) )

יואל
יואל
05/01/2016 13:36:18
Reply to  jojo

+4 ללללללללללללללללל+דאבל וודו לביצה השמאלית של לפלפון

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:46:24
Reply to  jojo

יקירתי, לא כתבתי שהוא שחקן רע. כתבתי שהוא לא טוב מספיק לעלות בחמישייה של קבוצה השואפת לאליפות.

גור גולן
גור גולן
05/01/2016 14:34:45

ללל התעוררו! חושבים דומה… בגלל הדביל שקורא לעצמו המלך.

oofir
oofir
05/01/2016 7:47:21

טור נהדר, מסכים עם מה שאמרת. גם המשחקים של קליבלנד הרבה יותר מהנים לצפייה בזכותו, הדריבאל שלו הוא לא מהפלנטה ממש, פשוט תענוג לצפייה.

אדון לס מנחם הנכבד
אדון לס מנחם הנכבד
05/01/2016 7:59:10

דלבדובה מסוגל לשמור את קארי. קיירי לא מסוגל. בזה זה מסתכם … ושוב מראה שכדורסל אתה לא ממש מבין אדון מנחם לס הנכבד

IDO
IDO
05/01/2016 8:23:15

זה כבר 10 חודשים לא נכון. אנחנו פה בהופס חיים את ההווה (חוץ ממומי …) מנחם כותב מה שהוא רואה לא מה שפעם היה נכון.

יתקדם בבקשה אדוני הנכבד…

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:47:16

קיירי מסוגל לשמור על כל גארד בליגה

Berch
Berch
05/01/2016 8:01:27

יאלללה אלייפותתת !!!!!
🙂

גור גולן
גור גולן
05/01/2016 8:06:39
Reply to  Berch

בוא לא נגזים… 😃

ינתי פרזי
ינתי פרזי
05/01/2016 8:41:17

מסכים עם מה שכתבת חוץ מדלבדובה שיש לו 44% ל3 וגם יודע לשמור טוב ולארגן את ההתקפה. הוא לא קיירי אבל אחלה רול פלייר ששוה יותר מחוזה מינימום

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:48:12

רול פלייר? זה בדיוק מה שכתבתי. אבל לא שחקן חמישייה לקבוצה השואפת אליפות

צביקה
צביקה
05/01/2016 8:49:09

אין מה להגיד שקיירי בכושר רגיל בשבילו, הקאבס במצב מעולה. אבל צריך לשמור עליו היטב שלא יפצע. הבחור שנה 6 בליגה, אף עונה הוא לא שיחק את כל המשחקים. הכי הרבה הוא שיחק בעונה שעברה, ובסוף דווקא בפלייאוף בסדרת הגמר הוא נפצע וזה למעשה חיסל את הסיכוי של הקאבס לתת פייט בכלל בסדרה (האמת שזה לא יאומן שבלעדיו הם ניצחו 2 משחקים בסדרה, אחד מהם בחוץ!). כך שהוא איש המפתח שצריכים לשמור עליו בזהירות, לנהל את הדקות שלו, ולהחזיק אצבעות…

ziv
ziv
05/01/2016 10:13:18
Reply to  צביקה

התחיל חמישית השנה צביקה

צביקה
צביקה
05/01/2016 16:31:24
Reply to  ziv

צודק! טעות שלי.

דרור
דרור
05/01/2016 9:51:31

חוסר הריטמיות במשחקו של לברון (לוקח זמן להגיע למצב זריקה חצי סביר כשמשחק 5*1) פגע בקבוצה יותר מחוסר החוש והריטמיות של דלי. #רקאומר. דלי תפור על בלאט. נקווה באמת שקיירי ירגיע קצת את לברון.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/01/2016 10:17:23

קיירי מוביל כדור זה טוב ליהודי ומוביל לקליבלנד מצוינת.
אבל ביג פלופר לא יסכים לכך למשך זמן רב ובקרוב יכפה את עצמו שוב על הכדור, חבריו לקבוצה, מאמנו והצופים האומללים…

גלעד
05/01/2016 11:13:49

הבעייה שלי עם קיירי שהוא גם מאוד אוהב לשחק הירו בול והוא לא באמת רכז. אם הוא יצליח לשנות את החשיבה שלו ולהפוך לPASS FIRST הוא יגיע לחמיישיית הטובים מכולם כרגע הוא בדרג השני לדעתי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/01/2016 11:21:42
Reply to  גלעד

נכון. אבל בעבר חשבתי שהוא מקרה אבוד לחלוטין אך תחת בלאט התבגר מאוד והוא כבר לא השכונה שהיה פעם

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:49:37
Reply to  גלעד

גם ווסטברוק וקרי אינם "רכזים"

גלעד
05/01/2016 16:59:42
Reply to  מנחם לס

קרי כן מנהל את ההתקפה של הקבוצה ולפחות חצי מהאסיסטים של גרין זה בזכותו. ראסל עם קרוב ל10 אסיסטים במשחק קשה להתווכח עם זה.
נוסף על זה שניהם רמה מעל קיירי ככה שיש להם יותר הצדקה לעשות את זה

גלעד
05/01/2016 17:09:51
Reply to  גלעד

אחרי בדיקה –
קרי –
12 אסיסטים פוטנציאליים
2.5 אסיסטים שניים (ולדעתי זה יותר שלא נספרו בגלל אקסטרה-פאס או שגרין החזיק בכדור שנייה יותר מההגדרה של הסט הזו)
ווסטברוק –
17 אסיסטים פוטנציאליים
1.5 אסיסטים שניים (אותו דבר רק פחות כי השיטה של OKC היא לא כמו השיטה של ג"ס)
קיירי –
6 אסיסטים פוטנציאליים
1.3 אסיסטים שניים
במקרה של קיירי זה מדגם קטן מאוד ואני מניח שישתפר אבל הוא לא ברמה של ראסל או קרי מבחינת ניהול משחק

הייט אשברי
הייט אשברי
05/01/2016 11:23:42

מסכים עם מי שכתב שכשיגיע הפלייאוף , אם לא קודם , לברון יחזור להיות לברון וייקח הכל על עצמו . הוא כמו העקרב במשל על הצפרדע והעקרב – חייב לעקוץ כי זה טיבו .
קליבלנד תתעלה מעל ג"ס וס"א ? שתיהן טובות ממנה ומאוזנות הרבה יותר. האלופה לדעתי תבוא גם השנה מהמערב. נחיה ונראה.

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:51:46

אשברי, לברון לא מטומטם. הוא רוצה אליפות הרבה יותר מלהיות המלך. אם הוא יראה שקיירי הוא בן זוג שווה לו (אם לא עולה עליו) בהתקפה, הוא יתן לו כמה כדורים רק שקיירי ירצה

Smiley
Smiley
05/01/2016 11:24:34

1. מנחם, באמת חשבת שרענן כץ מתערב בהחלטות של הצוות המקצועי במיאמי. טוב שלא שלחת מכתב לעוזי חיטמן שיגשים לך חלום – להעלות את וויד מהספסל.
2. הכי חשוב בשביל קיירי אירווינג זה להישאר בריא ולהימנע מפציעות. קיירי מצויין כל עוד הוא בריא. הוא עדיין לא הוכיח שהוא עמיד לאורך זמן (כמו שרשמו פה, לא השלים עונה מלאה, כולל פלייאוף, בריא). מבחינת קליבלנד וקיירי הכי חשוב לשמור על הבריאות על מנת שיגיע רענן ולא יסחוב איזו פציעה לפלייאוף.

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:40:59
Reply to  Smiley

סמיילי, כמה בא לי להוריד את החיוך מהפרצוה המטומם שלך. כתבתי שרענן כץ "מתערב" בהחלטות? כל מה בקשתי הוא שיעביר רעיון גאוני שלי לספואסטרה, זה הכל.

Smiley
Smiley
05/01/2016 18:39:52
Reply to  מנחם לס

כן מנחם, ככה זה עובד… אולי שיחתימו גם את האשים ת'אביט

שייקה
שייקה
05/01/2016 11:51:43

דלי שחקן מצוין והירידות שלך עליו קצת מוגזמות. זה שהוא לא יפה לצפייה זה נכון, אבל כדורסל, כידוע, מנצחים בחוכמה ולא ביופי. היופי הוא בונוס עצום ואפילו מתבקש כשמדובר בליגה מלאה אתלטים בחסד עליון עם קואורדינציה נדירה (ברוב המקרים..), איי קיו כדורסל בינוני-גבוה וה-מ-ו-ן כסף.

לגלעד, נכון שקיירי עדיין משחק הירו בול מפעם לפעם אולם אין בכלל מה להשוות בין זה ובין מה שהיה לפני בלאט/בתחילת עונה שעברה. אפילו ברבע הרביעי הלילה היו לו 3 אסיסטים (מתוך 8) למרות שהיה ברור שהוא ההירו של הרבע. חוץ מזה אני מסכים איתך שהוא לא הרכז הטהור דוגמת רונדו, אבל צריך לזכור שבקבוצה כמו הקאבס הוא משמש גם כאחד הסקוררים העיקריים ובעיקר נותן משקל מאזן ללברון כדי להכניס את הקבוצה לקצב. ולכן בהקשר הזה הוא מבצע את תפקידו טוב, ואף משתפר משנה לשנה (מספיק להסתכל על ממוצעי אסיסטים שלו ב-3 השנים האחרונות).

סמיילי קרעת אותי עם עוזי חיטמן. מעריץ גדול שלו (של החלומות קצת פחות).

וסיפור אחרון, מצוטט מהטור של ג'ייסון לויד מה ABJ אחרי המשחק:

Funny postgame moment: As James was leaving the locker room, Blatt – wearing only a towel – swung open the door to his office and called James over to him.

“C’mon Coach,” James said. “I can’t talk to you like this.”

He did, though. James obliged and after the two briefly
chatted, James turned and walked toward Tristan Thompson.

“That man was naked,” James said.

Players walk around locker rooms in towels all the time. Unusual to see coaches do it, however.

טיפוסי ועם זאת משעשע..

אוהד ס"א
אוהד ס"א
05/01/2016 12:27:49

רגע, רגע, תעצור רגע את הסוסים:

יום שמש אחד לא מביא את האביב ולקיירי ייקח כ- 3 חודשים להגיע לכושר שלפני הפציעה (אם לא תקרה שום תקלה).
יהיו לו ימים של 25 ו- 30, אבל יהיו לו גם ימים של 2 מ- 10. הכי חשוב זאת היציבות וזאת תלך ותתייצב בואכה פליאוף (שזה באמת מה שחשוב)

דבר שני, יש לקאבס בעיה טובה/ קשה תלוי איך מסתכלים על זה.
בסדרת גמר מול גולדן, היא תצטרך את הפבלובה, בשביל מר MVP קארי. קיירי גם כשהוא בריא הוא לא מר הגנה (וזאת בלשון המעטה)

איך להרוויח את היתרונות ההתקפיים של קיירי ואת היתרונות ההגנתים של דלבדובה, זה הכאב ראש של בלאט.

אני סומך עליו שכבר ביולי הוא כתב את מסקנות הסדרה הקודמת מול גולדן סטייט. אם יש מאמן NBA שמכין את הקבוצה שלו בצורה עילאית לפליאוף זה בלאט

נתן
נתן
05/01/2016 15:36:32

לא מבין איך שחקן גרוע כל כך כמו ג'יימס הגיע להשגים בקריירה שלו. צריך לבדוק את העניין לעומק, נשמע כמו שחיתות מהשופטים ועד לקומישנר, אולי אפילו לנשיא.

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:55:28
Reply to  נתן

אנשים כאן שונאים את לברון כל כך שהם מסרבים להאמין שהוא השחקן ס' בליגה כבר תריסר שנים (אולי ב-4 מהם הוא יתחלק עם קובי בתאר). השנאה כאן לברון היא עיוורת.

ברבור שחור
ברבור שחור
05/01/2016 15:56:15

עוצמת הקשר בין הכניסה של קיירי לחמישייה לסטטיסטיקה של סמית במקרה הטוב שווה לקשר בין הסעודים לאיראנים.
סמית יכול לזרוק 9/9 או 0/9 תלוי ביום שהוא קם בבוקר. אם כבר זהו השחקן היחיד בחמישייה שלא נמצא ברמה של קונטנדרית.

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:56:31

רואים שאתה ברבור שחור מכוסה בוץ

צביקה
צביקה
05/01/2016 16:42:36

ברבור – האמת, לא הבנתי אף פעם את הטענות נגד סמית. בניקס כל הקבוצה הייתה שכונה, אז גם הוא היה חלק מזה, אבל הבחור מגן טוב, חוטף כדורים, לוקח ריבאונדים, מוסר, לא מאבד, ומהווה איום מתמיד מחוץ לקשת שכולם יודעים שהוא יכול לקבור אותך ולהכריע את המשחק משם. בקליבלנד הוא לא משחק שכונה, והוא עושה עבודה מצויינת.
מה שכן, הייתי רוצה לראות אותו מתייצב על אחוז של 40+ מהשלוש, ולא פעם יום של 8-14, כמו אתמול, ויום של 1-5 כמו לפני 3 ימים.

מנחם לס
מנחם לס
05/01/2016 16:57:01
Reply to  צביקה

צודק!

Smiley
Smiley
05/01/2016 18:41:12
Reply to  צביקה

הוא גם אחד האתלטים המטורפים ב-nba

מתן גילור
05/01/2016 20:26:39
Reply to  צביקה

לא יודע אם הקרדיט מגיע ללברון הבאדי שלו שהולך לזרוק איתו כשלסמית' מתחשק או בלאט, אבל מגיע שאפו אדיר למי שהפך אותו למה שהוא היום. שחקן שמתאים מאד לשיטה של הקאבס.

רביד אראל
רביד אראל
05/01/2016 18:35:52

מנחם תוכל לכתוב בתגובות איך החזרה של קיירי תשפיע על לאב ספציפית? לפי דעתי זה מה שיכריע בכמה משחקים גולדן סטייט ינצחו אותם בגמר

שעייה
שעייה
05/01/2016 19:02:37

מנחם, מה שיותר מפתיע אותי מחוסר המושג היחסי שלך לאחד שכל היום רואה אנ בי אי ועדיין לא מצליח באמת להבין את המשחר, הוא דווקא היכולת שלך בהתבסס על אי ההבנה הזו לשכנע פה ציבור די גדול בשטויות שלך.
כל הכבוד

מייק
מייק
05/01/2016 20:33:08
Reply to  שעייה

קיירי הוא השחקן הכי טוב בנבא שיכול להפוך קבוצה לשכונה .
ולכן קליבלנד הביאו את לברון אחד היחידים שיכול באמת להתעלות על קיירי ולהפוך קבוצה לשכונה …
המלחמה ביניהם תגרור לדעתי סרט באורך מלא סיפור הפבררים או משהו
בסגנון הזה …
מה שבטוח קליבלנד זו השקעה מצוינת מבחינה כספית מי שהוא הבעלים יכול לקבל אשור לקזינו וזה הרבה כסף …
כדורסל לא באמת מעניין אף אחד קיירי ולברון הם פיונים שמתחלפים ..

אלעד אייל
אלעד אייל
05/01/2016 19:28:30

בעיני ההשוואה לווסטברוק וקארי היא פחות חשובה, כשהחשיבות האמיתיעת היא ההשפעה של קיירי על הקאבס ומידת האיזון ופיזור הלחץ והעומס שהוא מאפשר לקאבס. כפי שזה נראה כרגע לקאבס אים מתחרות מספיק חזקות באזור המזרחי, כך שהם יכולים לראות רחוק, ולתכנן את האופן בו יגיעו באופן אופטימלי לפלייאוף, זאת בזמן הלוחמים והספרס פוזלות אחת על השניה במאבק על המקום הראשון במערב, ומאבק האיתנים הצפוי בגמר המערב, כשגם אוקלהומה לא אמרה את המילה האחרונה. לאור כל זאת לקאבס יש את הפריווילגיה לאפשר לקיירי להשתלב בקצב הנכון ובלי לחץ.

stringer bell
stringer bell
06/01/2016 12:56:34

תודה, כיף לקרוא.
לגבי דלי, הוא מלצר אוסטרלי שבא לעבוד בסטייט ובמקרה לקחו אותו לשח' כדורסל.
עוד שנתיים הוא בהפועל תל אביב.