פריוויו יום שני – ראשון לשנת 2016/גור גולן

כבר שנת 2016, אנחנו מתבגרים ואפילו השחקנים מתבגרים אבל הכיף לא נגמר.

הלילה 10 משחקים לכבוד יום שני ראשון לשנת 2016. במרכז הערב הטופ המזרחי בשני משחקים מעניינים – קליבלנד נגד טורונטו ומיאמי נגד אינדיאנה.

2:00 – קליבלנד קאבלירס (9-22) – טורונטו ראפטורס (14-21)

במשפט: משחק נהדר ומעניין בטופ המזרחי.

שנת 2016 הסתיימה וכמובן שהיה ראיון של דיוויד בלאט לסיכום שנת 2015. הוא דיבר על היחסים עם לברון, על התפקוד שלו, על הגעגוע לישראל, על כספי ועוד ועוד. התחושה מהראיון הייתה שהוא מרגיש בבית סוף סוף אבל עדיין שוקל מילים. למשל הוא אמר שלברון לדעתו השחקן הטוב בליגה… אני בטוח שאם הוא היה מאמן את קרי אז הוא היה אומר שקרי הטוב בעולם -אבל זה לא מפתיע כי הוא רוצה לשמור על יחסים טובים, בכל זאת ליגה שחקנים.

דיוויד אמר שהוא עדיין לא מרגיש שהקבוצה המחוברת העונה והם עדיין לא ברמה של העונה שעברה – דיוויד זה נכון! אנחנו כבר כבר לאחר יותר מ-30 משחקים והקבוצה עדיין לא נראית טוב עם כל הכבוד למקום הראשון במזרח. דיוויד העיקר שלפלייאוף תגיעו מוכנים כי זה מה שחשוב – יש לו עבודה קשה כי לברון לחוץ לאליפות  וכשלברון לחוץ הוא נראה זוועה וכך גם כל הקבוצה.

0806-david-blatt-300

קליבלנד קיבלו בחזרה את הפצועים והם חזרו לביתם לאחר רצף משחקי החוץ הקשה – הגיע הזמן להתחבר. קליבלנד מראה הגנה טובה כשהיא רוצה אבל ההתקפה עדיין לא מסודרת ולברון תוקע אותה, עכשיו שקיירי חזר הגיע הזמן לסדר את התקפה ולגרום ללברון לדעת את מקומו (זה יהיה קשה ואולי בלתי אפשרי).

מהצד השני, טורונטו היא אחת ההפתעות הנחמדות של הליגה. היה לי ברור שהם יהיו טובים והצמד המופלא שלהם יפרח אבל לא חשבתי שברמה הזאת. לאורי ודרוזן נותנים עונה ענקית! הם קולעים ביחד 43.5 נקודות למשחק באחוזים מצוינים. בינתיים הם סוחפים אותם קדימה לטופ וזה נראה מצוין.

טורונטו לא מקבלים הרחבה ענקית כמו קליבלנד בגלל שהם יבואו קטנים וייצאו גדולים.

All together now
All together now

הימור – הפתעה! טורונטו מנצחת ב-5.

2:00 – פילדלפיה 76' (33-3) – מיניסוטה טימברוולבס (22-12)

במשפט: איזה משחק פחחח

פילדלפיה השתפרה? אם הם השתפרו זה מזוועה לנורא.

מיניסוטה? ממשיכה לגדל את הצעירים הנהדרים שלה ובראשם טאונס! קצת סטטיסטיקה של רוקי העונה (בקרוב) – קולע 16.4 נקודות ב-54% מהשדה ו-35% מהשלוש ולוקח 9.4 כדורים חוזרים.

מיניסוטה

הימור- מיניסוטה ב-9.

2:30 – ברוקלין נטס (23-10) – בוסטון סלטיקס (15-18)

במשפט: לא נראה לכם כאילו המשחק הזה קרה לא מזמן? נכון במוצאי יום שבת אז בוסטון אירחו.

במשחק הקודם ברוקלין ניצחו והיום בוסטון יירצו נקמה.

לא משחק מעניין במיוחד ולכן ניגש ישר להימור.

הימור- בוסטון ב-8.

2:30 – דטרויט פיסטונס (16-18) – אורלנדו מג'יק (15-19)

במשפט: משחק מצוין בין שתי קבוצות שילחמו על פלייאוף.

האם אורלנדו מחוברים סוף סוף? כן, משהו קרה! הקבוצה הצעירה והרעננה הזאת התחילה לרשום ניצחונות בקצב נהדר והם משחקים מצוין. אין לה יותר מדי ניצחונות מטורפים ואין לה שמות גדולים אבל היא מצוינת וכיפית – מזכירה את מילווקי של השנה שעברה. וויוצ'יץ' הוא השם המרכזי בקבוצה והוא קולע 17.4 נקודות למשחק ב-53% ולוקח 8.7 כדורים חוזרים.

מהצד השני, הקבוצה שפתחה את הליגה בסערה ונראתה כמחוברת מתמיד ירדה טיפה במיקום אך עדיין מסוגלת להפתיע את כולן ולעלות לפלייאוף. דראמונד המפלצת קולע 18.3 נקודות וקוטף 16.1 קרשים, אך הוא קולע ב-37%, נחשו מאיפה? העונשין! זוועה!

בנוסף אליו רג'י ג'קסון בעונת שיא. אבל מה שהכי מעניין זה ברנדון ג'נינגס שחזר לשחק ויכול לעזור מאוד לקבוצה מעיר המכוניות.

הימור – דטרויט אך ורק בגלל הביתיות, ב-9.

2:30 – מיאמי היט (13-20)  – אינדיאנה פייסרס (14-19)

במשפט: המשחק המרכזי של הלילה.

משהו במיאמי היט לא מצליח להתרומם… יש להם סגל מצוין, הגנה מעולה, ניסיון ועדיין משהו חסר – משהו לא יציב. וויד נותן עונה מצוינת, בוש חזר מהמחלה נהדר, וויטסייד עם עונה מעולה ועדיין משהו חסר. מנחם כתב באחד הפוסטים שלו שהוא רואה בדראגיץ' אחת הבעיות ואני נוטה להסכים איתו. חסר למיאמי את השחקן הנוסף שיעשה את ההבדל וזה צריך להיות דראגיץ'. הוא קולע 11.6 נקודות ומוסר בסך הכול 5.2 אסיסטים – זה לא מספיק.

נעבור לאינדיאנה – פול ג'ורג', פול ג'ורג', פול ג'ורג' ועוד פעם פול ג'-ו-ר-ג'. יש לו עונה מצוינת והוא בערך כל מהווה את כל הקבוצה וזו גם בדיוק הבעיה. הוא קולע 24.3 נקודות, קוטף 7.5 קרשים ומוסר 4 בונבונים. אך רגע מי לצדו? מיילס? מונטה אליס? או אולי ג'ורג' היל? כולם קולעים בספרות כפולות אך אף אחד לא קולע בצורה משמעותית ועוזר לפול להוביל את הקבוצה. אינדיאנה קבוצה מצוינת וחסר לה את האיש הנוסף שיעזור לפול להוביל אותה קדימה.

לא הלך הפעם

הימור- אינדיאנה ב-5.

3:00 – מילווקי באקס (21-14) – סן אנטוניו ספרס (6-29)

במשפט: ספרס בית ספר לכדורסל.

היום בשיעור? איך מנצחים קבוצה בחוץ ועוצרים אותה על פחות מ-90 נקודות.

הספרס השנה הם לא פחות מבית ספר לכל אוהב כדורסל. פופ בנה קבוצה למופת שמורכבת משני דורות:

דור המבוגרים – תורמים ניסיון ויכולת אדירה ביחס לגילם.

דור הצעירים – מהווה את עתיד הקבוצה ויציבותה.

ספרס מתקרבים ביכולת לגולדן סטייט וזה לא בגלל שג"ס ירדו ביכולת אלה בגלל שהספרס פשוט אדירים!

061613-spurs-670

הימור – ספרס ב-14 קל.

3:00 – אוקלהומה סיטי ת׳אנדר (10-24) – סקרמנטו קינגס (20-13)

במשפט: אנחנו התרגלנו כבר לזה שיש לנו שחקן ישראלי באן בי אי והיום הוא פוגש את שניים משלושת השחקנים הטובים בליגה, לאחר שנגד השחקן הטוב בליגה הוא כיכב!

אוקלהומה סיטי מתחילים להיכנס לקצב והם כבר במקום הרביעי בליגה. ראסל ווסטברוק ודוראנט הם ככל הנראה שני השחקנים הטובים בליגה אחרי סטפן קרי והם פשוט מראים כימיה אדירה. בואו תראו את הסטטיסטיקה האדירה שלהם:

ווסטברוק קולע 25.9 נקודות, מוסר 9.4 אסיסטים ולוקח 6.8 קרשים למשחק. הוא מביא עונה נהדרת והוא ממש בטופ של הליגה. בואו תקראו את ההשוואה שמנחם עשה לקרי.

דוראנט קולע 26.5 נקודות, מוסר 4.7 אסיסטים ולוקח 7.3 כדורים חוזרים למשחק. גם דוראנט עם עונה פנטסטית, בדיוק לפני קיץ שיקבע הרבה לגבי הקריירה שלו.

בקיצור שני שחקנים אדירים ולא פחות מזה אבל איך זה שהם לא ממש בטופ של הטופ! חסר להם את השחקן השלישי כמו שהארדן היה בשבילם.

חוץ משניהם רק שני שחקנים בספרות כפולות והם חייבים את השחקן השישי אחרת הם יהיו תלויים יותר מדי ביכולת של שני הכוכבים המגה סופרסטארים שלהם.

מהצד השני – עומרי כספי וחברותו. איזה כיף זה שעומרי כספי מצא סוף סוף את מקומו בליגה הטובה בעולם ושהוא מוכיח את עצמו כל פעם מחדש. אני לא ארחיב על עומרי כספי יותר מדי אבל אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה שמידן הכי עליו.

סקרמנטו פתחו את העונה באופן זוועתי ומאז הצליחו לחזור לתמונת הפלייאוף. הם בעיקר מראים חוזר יציבות והם תלויים מאוד ביכולת של קאזינס ורונדו – הם קולעים 24.1 ו-11.9 בהתאמה, קאזינס בנוסף קוטף 10.3 כדורים חוזרים ורונדו מוסר 11.2 אסיסטים למשחק.

130201141146-russell-westbrook-iso-020113.main-video-player

הגיע הזמן להמר – אוקלהומה ינצחו ב-10.

4:00 – יוטה ג׳אז (17-15) – יוסטון רוקטס (19-16) 

במשפט: משחק מאתגר לשתי הקבוצות.

יוסטון ברשות הארדן עדיין מנסה לחזור לעצמה ולמקומה הטבעי בטופ של הליגה אבל היא לא מצליחה להראות יציבות. הארדן הוא המוציא לפועל היחיד בקבוצה והוא קובע את יכולתה של הקבוצה בכל לילה.

מהצד השני קבוצה הרבה יותר יציבה ושוויונית ועדיין היא לא ברמה של הטופ המערבי ונדמה כאילו היא עושה את המקסימום שהיא יכולה.

הימור – יוסטון ב-9.

5:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (21-15) – ממפיס גריזליס (17-18)

במשפט: משחק משעמם בין הדובים שחוזרים לעצמם לפורטלנד שיורדת בדירוג לאט לאט.

אני ניגש ישר להימור כי יש משחקים יותר מעניינים היום.

הימור – ממפיס ב-9.

52986680990100408297no

5:30 – גולדן סטייט ווריירס (2-31) – שארלוט הורנטס (16-17)

במשפט: גולדן סטייט ינסו לרשום ניצחון נוסף בשנה המופלאה שלה.

גולדן סטייט של השנה היא אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה והיא תרצה להמשיך לנצח בדרך לשיא של שיקגו. סטפן קרי נפצע במשחק הקודם וכנראה שלא ישחק היום. בלעדיו גולדן סטייט צריכה את תומפסון ותקווה לקבל גם את דריימונד גרין המדהים במיטבו.

מהצד השני, לשארלוט אין מה להפסיד והיא בא להילחם במשחק חוץ קשה.

הימור – גולדן סטייט ב-10.

לפוסט הזה יש 62 תגובות

  1. מיאמי מגיעה רעננה אחרי שרק דראגיץ' שיחק אתמול יותר מ-30 דקות. למיאמי יש נטייה להיעצר אחרי שניים-שלושה משחקים טובים אבל הפעם אני אופטימי.

  2. יש היום המון משחקים מעניינים:
    1. יוטה יוסטון – ניצחון של יוטה, והיא עוד יותר מסבכת את יוסטון בקרבות על תחתית הפלייאוף במערב.
    2. כנ"ל לגבי פורטלנד – ממפיס.
    3. טורונטו בבק טו בק. אין מצב שינצחו בחוץ את קליבלנד.
    גם מיאמי בבק טו בק, אבל היא טיילה אתמול ב-DC, כך שיש סיכוי שתנצח היום את אינדיאנה בבית.
    4. שרלוט מסוגלים לעקוץ את גולדן סטייט (יש גבול כמה אפשר לנצח בלי שליש מהסגל שלך).
    5. דטרויט לא מצליחים להתרומם. הקו האחורי שלהם לא מספיק יציב. (להבדיל מהחטאות העונשין של דרמונד). הם חייבים לנצח היום, אם הם רוצים לשמור את שאיפות פלייאוף.
    הם לא.
    6. פילדלפיה תרשום היום את הניצחון הרביעי שלה.

  3. תודה על הפריוויו. גור.
    אתה ממעיט במשקלו של הערב הקודם (בק טו בק בלשונם). טורונטו שיחקו אתמול משחק הרואי, 45 דקות מפרכות שהסתיימו בהפסד מזעזע אחרי שהובילו בפער דו ספרתי באמצע הרבע האחרון. אין מצב שהם יכולים להסתדר גופנית ונפשית תוך 24 שעות שכוללות דרך לא קצרה. קליוו לא ירחמו, ויביסו אותם היום.
    מאידך מיאמי שנצחה בקלילות את וושינגטון, תקבל רוח טובה ותנצח את האתגר הממשי – אינדיאנה.

  4. ינתי פרזי דע לך שגנבו את התמונה שלך
    שאני רואה את התמונה הזאת אני חושב עליך
    ולא על בלאט, ינתי אתה מגיב כיפי ביותר

  5. גם אני לא חושב ששניים משלושת השחקנים הטובים בליגה משחקים באוקלהומה.
    חדשות טובות – האריסון באנרס כנראה יחזור לשחק היום אחרי הרבה זמן.
    תודה פריוויו מעולה

  6. המוסד רוצח ישראלים בחו"ל, המוסד רוצח ישראלים בארץ,
    המוסד רוצח ישראלים ב'שטחים', המוסד רוצח ישראלים בלב תל-אביב,
    המוסד רוצח ישראלים קשישים, המוסד רוצח ישראלים צעירים,
    המוסד רוצח ישראלים עשירים, המוסד רוצח ישראלים עניים,
    המוסד רוצח ישראלים מפורסמים, המוסד רוצח ישראלים אלמוניים.

    המוסד לא מבדיל בין ישראלי לישראלי. כולנו מועמדים לגיטימיים…

      1. הוא רומז שהמוסד לביטוח לאומי חייב להחליף את המכונות האלה ששולפים מהם מספר בשביל התור, זה ממש רוצח אנשים מרוב עצבים, לא משנה אם הם עניים או עשירים, מבוגרים או צעירים וכו'. תכל'ס צודק.

  7. אלטון ברנד חתם בפילדלפיה, מהלך טוב שיביא להם עוד וטרן לקבוצה. לא הוטרן שאני הייתי מביא-הוא רחוק מכושר משחק לפי כושרו באטלנטה, וכבר יש להם שחקן ותיק יחסית בעמדה שלו (קארל לנדרי, 481 משחקי עונה סדירה ו-37 משחקי פלייאוף).

    חבל שלא הביאו את וילי גרין שהיה מחזק את העמדה החלשה ביותר שלהם, נותן להם אפשרות קליעה, והוא כבר עכשיו נחשב לאחד מהוטרנים המועילים ביותר לקבוצות ששיחק בהן, אבל גם הנוכחות של ברנד בחדר ההלבשה תתרום להם

  8. גור – ברוקלין בוסטון דווקא מעניין. הסלטיקס חייבים לנצח (וגם אמורים עכשיו כשג'ארט ג'ק סיים את העונה), כי כל הפסד של הנטס מקרב בחירת לוטרי לסלטיקס.

    בכלל, אם אוליניק מוציא ללופז את הכתף מהמקום, אל תגידו שלא אמרתי לכם

  9. ערב מצוין.

    הקאבס במאסט-ווין. כי אחריו הם יוצאים למסע המפרך, שאחריו הם לא יהיו יותר במקום הראשון במזרח (תרשמו את זה): מסע חוץ בוושינגטון, מינסוטה, פילי, דאלאס, סן אנטוניו ובאק-טו-באק יוסטון – ואז הביתה עם הווריורז.

    ברוקלין בוסטון – הסלטיקס משום מה כבר הפסידו פעמייםבמשחק שהם הכי רוצים לנצח, על הדראפט פיק של הנטס שיביא לבוסטון אולי את בן סימונס.

    מילווקי תרצה להשלים את הטריפל קראון, לנצח את גולדן סטייט, קליבלנד והספרז ביחד. די בטוח שלא תהיה קבוצה אחרת שתעשה את זה העונה.

    ואוקלהומה נגד כספי והג'נאנה – היי-סקור והרבה בידור מובטח.

  10. גור תודה. אחלה פריוויו. שמע ידידי, מהפריוויוז שלך נדמה שקאבס מהקבוצות החלשות בליגה ולברון רק הורס להם. העובדות הן שהם מובילים את המזרח בפער והוא לא רע, בלשון המעטה. הם עושים מה שצריך וברצף של שלושה ניצחונות. הם גם יגיעו לגמר. אני חושב שאתה קשה איתם ולא בצדק.
    הלילה טורונטו בק2בק עם טיסה אחרי משחק צמוד. קאבס ינצחו.

  11. רוטציות גרועות של בלאט. ג'ייאר מצוין, קיירי לוהט – והוא מתעקש להוציא אותם, ומתעקש על דלבדובה, ביום גרוע מאוד. ואיפה מו וויליאמס?

  12. סיכום משחק טורונטו- קליבלנד: הקאבס נתנו לרפטורס להרגיש טוב עם עצמם, וברבע הרביעי הקאבס פוצצו להם את הבועה.
    קיירי אירווינג בהופעה מטורפת!!! הוא מוטט את ההגנה שלהם בצורה מפחידה…

  13. ריצה מדהימה של קליבלנד ברביעי מחסלת את טורונטו, שהיו פנטסטיים. הכל ארווינג, והכל בלי אחד, לברון ג'יימס שמו.

    1. טאונס ואוקאפור לא שיחקו טוב.רוב המחצית השניה זה הפך לקרב בין מוחמד – דיאנג מול הולמס ולאנדרי. בסוף בא איש סמית והביל ריצה גדולה של פילי בסוף המשחקץ שיא עונתי של 31 אסיסטים לסיקסרס.

      פילי עם נצחון רביעי – כל הנצחונות על קבוצות מערב.

  14. וההיט הגמורים בכ"ז מצליחים לחזור ממינוס 18, שהיה רק לפני כמה דקות. בזכות האנרגיות של בחור אחד גדול, עם משקפי זבוב. אמארה משהו.

  15. איזה משחק מטורף! הקבוצה הזאת מורידה לי יותר מדי שנים מהחיים.

    פייר, לא האמנתי שננצח כשאינדיאנה הייתה ביתרון מבטיח. מה שיפה בניצחון הזה הוא שכל אחד תרם את חלקו בחלק אחר של המשחק. דראגיץ' פתח מצוין, אחר כך סטודמאייר עשה עבודת הגנה מעולה, ווינסלו נתן בלוק אדיר ו-4 נקודות חשובות, וויד סיפק רבע שלישי פנומנלי, בוש נתן רבע רביעי מפלצתי ואז החדירה לסל של פלאש 2.7 שניות לסיום וההגנה הקבוצתית בפוזשן האחרון של אינדיאנה.

    עכשיו רק צריך לסמן V על הניקס לפני המסע למערב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט