סיכום ליל השנה החדשה הגדול / דור בלוך

ערב של משחקים צמודים, הצהרות הפתעות קטנות והופעות גדולות ביום חמישי הגדול של ליל השנה החדשה, אז בואו ניגש לאקשן!

אינדיאנה פייסרס (14-18) 116 – מילווקי באקס (21-13) 120:

לפני כמה ימים אחרי שכספי קלע את ה-36 שלו נגד ג"ס, מישהו כתב על זה שמידלטון קלע 37 ושלאף אחד בארה"ב לא איכפת זה קורה בעונה של 82 משחקים ששחקנים בינויים מתעלים לפעמים ואף אחד לא מייחס לזה יותר חשיבות ממה שזה.

אבל הלילה הוא עשה זאת שוב.

33 של מידלטון הובילו את הבאקס מעבר לפייסרס בעונה המשוגעת הזאת במזרח כשמתחת לקליבלנד באמת שאין שום דרך לדעת מה יהיה, האם הבאקס מתכננים קאמבאק מהקבר? אולי.

אינדיאנה לעומת זאת אכזבה מאוד למרות 31 של פול ג'ורג' באחוזים מצויינים ב-33 דקות בלבד, והוא חוזר לכושר קליעה אחרי כמה שבועות לא קלים. בכלל החמישיה של אינדיאנה הייתה טובה כשמיילס קולע 19, אלן מוסיף 14 ב-7 מ-8 מהשדה, אליס קולע 13 בערב שקט ו-0 מ-3 מהשלוש והיל מוסיף 15, אבל אף אחד מהספסל לא קלע בספרות כפולות ובעיקר אינדיאנה נכשלה בהגנה.

מידלטון קלע 33 כאמור, אבל גם מונרו עם 23 והפריק, פרקר ובייליס חגגו עם 14 כל אחד כדי להוביל את מילווקי לניצחון חשוב.

מילווקי כבר הובילה ב-17 אבל אינדיאנה הובילה קמבאק ברבע האחרון שכאמור לא הספיק.

דטרויט פיסטונס (15-18) 115 – מיניסוטה טימברוולבס (21-12) 90:

דטרויט טיאטאה את מינסוטה מדרכה עם 15-30 ברבע השני לאחר שמיניסוטה הובילה ב-7 ברבע הראשון ומכאן לא הסתכלה אחורה.

דטרויט נעזרה בשליטה מוחלטת בריבאונד (36-52) מה שהוביל ליתרון גדול בנקודות למתפרצות, וקארל אנטוני טאונס למד שעם כל המחמאות, יש לו הרבה מה ללמוד כדי להתמודד עם סנטרים מסוגו של אנדרה דראמונד, המפלצת.

דראמונס סיים עם 23 נקודות ו-18 ריבאונדים ב-30 דקות בלבד, כשאלדוול פופ מסייע עם 22 משלו וטוליבר משמש כמרענן הרשמי עם 15 ב-16 דקות מהספסל ב-5 מ-7 מהשלוש.שעזרו לסגור את המשחק.

זה סוג הנפילות שאפשר לצפות מקבוצה צעירה כמו מיניסוטה והיא יכולה להתנחם ב-22 של טאונס 21 של וויגינס ו-15 של מוחמד.

יוסטון רוקטס (18-16) 110 – גולדן סטייט ווריורס (2-30) 114:

המשחק המרכזי של הערב ענה על הציפיות המוקדמות, וכך עשתה גם גולדן סטייט שנקראה להוכיח שהיא מסוגלת לנצח גם בלי קארי.

או יותר נכון, מי שהוכיח הוא תומפסון.

המשחק הלך צמוד לכל אורכו כשהמוטיב החוזר הוא גולדן סטייט שפותחת פער קטן (הכי גדול היה 12) ויוסטון חוזרת. הקמבאק המרהיב ביותר היה ברבע השני כשהארדן עושה שני מהלכים של 4 נקודות כדי להחזיר את יוסטון לשוויון. אבל בסוף הרבע השלישי, ממצב של 2 ליוסטון, גולדן סטייט יצאה לרצף של לייאפ של תומפסון, שלשה של איגודלה, שלשה של קליי, דאנק של מקאדו בדרך ליתרון 8 ממנו יוסטון כבר לא חזרה שוב, והיתרון הסופי אפילו משקר קצת לטובת יוסטון.

38 היו לקליי בערב הגדול שלו כולל 6 מ-11 מהשלוש. איגודלה הוסיף 20 מהספסל וגרין עם 16 אסיסטים ו-10 נקודות עשה דברים גריניאים. איאן קלארק הוסיף 12 מהספסל עבור הווריורס שממשיכים לשייט לעבר אתגור רציני של השיא של שיקאגו.

הארדן נתן 30 אבל גם עבירה טכנית טיפשית ברבע הראשון כי הוא בכל זאת הארדן, הווארד הוסיף 21 ו-13 ובברלי היה עם 15 במשחק הזה, מה שכאמור, לא הספיק.

ניו אורלינס פלקינס (22-10) 89- לוס אנג'לס קליפרס (13-21) 95:

הקליפרס לקחו את זה אבל זה היה קשה יותר ממה שהיא אפשר אולי לצפות, במשחק שבו שתי הקבוצות קלעו בצורה מחרידה (28% לפלקינס 29% לקליפרס משלוש).

הערב הזה היה שייך לרדיק בהיעדרו של גריפין, וכשדוק ממשיך לבחור שלא לשתף את סמית' וסטיבנסון, ג'יי ג'יי התחמם וקלע 26 נקודות ב-28 דקות. כריס פול היה קטסטרופה עם 3 מ-18 מהשדה (אלוהים תפסיק לזרוק מה יש לך), ו-12 אסיסטים כשקרופורד מוסיף 15.

דיוויס הוגבל ל-14 בלבד עם 15 ריבאונדים, כשהוא ממשיך לספוג ביקורות,.על כך שביכולתו הוא לא מצליח להשתלט על משחקים, ולהכריז שאת המשחק הזה הוא לא יפסיד מה שלא יהיה, מול הקליפרס נתולי גריפין, אופי ועמוד שידרה זה נראה כמו משחק מתאים לכך.

נוריס קול קלע 15 ואוואנס קלע 14 כולל 1 מ-7. ברצינות, לא היה כדאי שאחת או שתיים מהזריקות האלה יהפכו לפוסט אפ של דיוויס או משהו?

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (10-23) 110 – פיניקס סאנס (23-12) 106:

גם כאן הושגה התוצאה הצפויה אבל בקושי רב כשפיניקס שמרה על גאוותה באוקלהומה הלילה.

אף קבוצה לא הובילה בדו ספרתי במשחק הזה שהלך צמוד לכל אורכו וסל של צ'נדלר דקה וחצי לסיום שם את הקבוצות בשוויון, אבל ווסטברוק שמר על קור הרוח ודייק פעמייטם מהקו כדי לשמור על היתרון השברירי שהושג בשתי קליעות מדוייקות של דוראנט.

עכשיו שימו לב לזה, אף אחד חוץ מהדואו לא קלע ב-6 הדקות האחרונות של אוקלהומה, זה הופך אותם לצפויים מאוד ויקשה עליהם לקראת הפלייאוף.

ווסטברוק קלע 36 ודוראנט 23 באחוזים רעים מהשלוש, אבל חוץ מהם היה ממש כלום כשהשחקן הבא ברשימה הוא איבאקה עם 9 ופיין וסינגלר עם 7 כ"א. אווץ'.

בצד השני שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות כשוורן קולע 29 וטאקר מוסיף 22 שכאמור לא הספיקו.

יוטא ג'אז (17-14) 109 – פורטלנד טרייל בלייזרס (21-14) 96:

אלוהים אדירים כבר חודש אני מנסה לנאחס את פורטלנד סוף סוף זה עובד!

יוטא הפצועה והחבולה התפוצצה על הטרייל בלייזרס ברבע השני עם 14-32 ומשם כבר לא הייתה דרך חזרה לפורצי הדרך מאוראגון ויתרון השיא הגיע כבר ל-29 נקודות. לא נעים.

יוטא שמרה היטב על הכדור עם 5 איבודים בלבד ונהנתה מערב שיא של טריי בארק עם 27, כשגורדון היוורד מוסיף 23 משלו ורודני הוד עם 18 במשחק מצויין גם כן.

בצד השני 32 של מקאלום כשפורטלנד עדיין ללא דמיאן לילארד לא הספיקו. לאונרד הוסיף 17 וקראב עם 15 משלו.

וזה נכתב לפני המשחקים:

אין לכם דייט לליל השנה החדשה? יודעים מהניסיון שגם ככה כל המסיבות תמיד חרא, צפוף ולא כיף? אדם סילבר מציע לכם פיתרון: ליל השנה החדשה עם ה-NBA, יהיה קרנבל!

אני באופן אישי מגיע אחרי חתונה (לא שלי) ישר לטיפ אוף של המשחק הראשון ואני לא יכול לחכות למשחק ולבלוג החי, אז בואו ניגש לאקשן עם המאכזבות, המפתיעות, הגדולות והנמושות של הליגה הטובה בעולם.

אינדיאנה פייסרס (13-18) – מילווקי באקס (21-12) 1:00:

מילווקי מנסה להתאושש מפתיחת עונה שלפחות מבחינתי מהווה הפתעה כשהקבוצה נמצאת בבור גדול, רגע לפני שהיא זורקת את העונה הזאת רישמית וסופית למצולות הטנקינג.

דרך טובה לעשות זאת תהיה לנקום על התבוסה המהדהדת שאינדיאנה הנחילה להם לפני מעל חודש כשהמטירו 123 נקדוות על ראשם של הבאקס האומללים שהצליחו לקלוע מנגד 86 בלבד.

הבאקס עם 14 הפסדים ב-15 משחקי החוץ האחרונים שלהם, מאפשרים 40.1 אחוז מהשלוש, הנתון הגרוע בליגה.

אינדיאנה מנגד עם 11 נצחונות מה-13 האחרונים בבית, והיא קבוצת השלשות הרביעית בטובה בליגה, לכאורה מתכון לניצחון קל, אבל הפייסרס מגיעים במורל נמוך ועם עייפות לא פשוטה אחרי הפסד מתסכל בהארכה מול שיקאגו.

אני משתדל לא להפסיד משחק של יקיר המדור – הגריק פריק – במיוחד כשהוא מגיע ממשחק מפלצתי של 27 ו-10 ריבאונדים בהפסד לאוקלהומה במשחק האחרון שלו, כאשר בצד השני פול ג'ורג' שפתח את העונה נפלא, קולע ב-8 המשחקים מתוך 10 האחרונים בפחות מ-40% מהשדה וניכרת ירידה משמעותית בכושרו, אלה שתי הנקודות שאני אעכוב אחריהן במשחק הלילה.

הימור: אינדיאנה ב-5

דטרויט פיסטונס (15-17) – מיניסוטה טימברוולבס (20-12) 1:00:

אחד משני המשחקים, שהם איך נאמר, פחות הלילה, אבל המסע, האולי מפתיע, של דטרויט לעבר הפלייאוף, והקבוצה הצעירה והמלהיבה שמתגבשת לה במיניסוטה צפויים לתת גוד טיים לצופי הליג פאס בזמן ההפסקות של המשחק של אינדיאנה והבאקס.

דטרויט ניצחה במשחק במיניסוטה ב-20 בנובמבר וקשה לראות תרחישאחר מתפתח פה על אף שמיניסוטה שברה את רצף ההפסדים שלה מול יוטא הפצועה אותה נראה בהמשך הלילה.

דטרויט מגיעה למשחק הזה כשהיא ממשיכה לשמור על מאזן של סביב ה-50% וגם ב-10 המשחקים האחרונים שלה היא 5-5.

במרכז ההתמודדות יהיה כמובן קרב הענקים בין טאונס המבסס את מועמדותו לרוקי השנה, מול אנדראה דראמונד שמבסס את מועמדותו למפלצת אבל שווה לשים לב גם לקרב הרכזים בין רג'י ג'קסון לריקי רוביו (לא להתבלבל עם מרקו רוביו המועמד לנשיאות ארה"ב) שקולע השנה 10 נקודות ומוסיף 9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.

עזרת הצופים בהבנה של מה הוא לעזזאל הבחור הזה והאם הוא רכז פותח לגיטימי בליגה העמוסה בפוינט גארדים איכותיים תוערך, באופן אישי מדובר באחת השאלות המשנה המרתקות בעיני.

הלילה בכל מקרה מיניסוטה מגיעה מבאק טו באק, עם מאזן של 5-0 בכאלה, ואני לא נותן לה סיכויים גדולים מדי.

הימור: דטרויט ב-12.

יוסטון רוקטס (17-16) – גולדן סטייט ווריורס (2-29) 2:00:

בום, ברוכים הבאים למשחק המרכזי שאמש הפך למרכזי הרבה יותר לאחר שגולדן סטייט הפסידו לדאלאס בהפסד בפער הגדול ביותר שלהם ב-3 שנים האחרונות, כשהם בבירור לא הסתדרו בלי סטף קארי הפצוע, שנמצא בספק גם להלילה.

תומפסון אמר שהיה להם מבטים טובים וזה פשוט היה אחד מאותם ערבים, אבל עם כל הכבוד להסבר הזה ולדאלאס (אני אוהב את דאלאס, איזה קבוצה כיפית, וכיף שהם ממשיכים להיות טובים בצורה עיקבית, קרלייל מלך), המהלך החזק ביותר של הווריורס הוא הובלת כדור של קארי, דאבל טים עליו, העברת הכדור לגרין בטופ אוף דה קי משם הוא יכול לקבל החלטה ב-4 על 3 ובזה אין טוב ממנו בליגה. בהיעדר קארי, אין התרגיל הזה ורבים אחרים, המבטים של כולם ניהים פחות טובים וכך גם הסטטיסטיקות ולכם גולדן סטייט תצטרך למצוא פתרונות הערב ככל שקארי לא ישחק או יוגבל בדקות.

זאת כמובן לצד ברבוסה, אזילי (משמעותי יותר משחושבים) והאריסון בארנס (משמעותי מאוד וכולם ידועים זאת) שנעדרים.

הרוקטס לעומת זאת ממשיכים להיות בינוניים, מי שחשב שלאחר החלפת המאמנים, ולאחר שהארדן שהגיע לא בכושר לא עונה יכנס אליו בחזרה הקבוצה תתחיל לרוץ בינתיים זה פשוט לא קורה והפסד לאטלנטה שם אותם במאזן של 5-5 בעשרה האחרונים.

הפציעות של גולדן סטייט הופכות את המשחק הזה למרתק ואני מעריך שהוא יהיה צמוד עד הסוף.

הימור: גולדן סטייט ב-5.

ניו אורלינס פלקינס (21-10) – לוס אנג'לס קליפרס (13-20) 3:00:

ברוכים הבאים לשניים מהסיפורים הגדולים ביותר של המערב השנה – ההתפרקות של הניו אורלינס פלקינס, והירידה הזמנית של הקליפרס ממעמד הקונטנדרית לטובת מעמד של עוד קבוצת פלייאוף.

הקליפרס הרשימו בניצחון על שארלוט, בעיקר כי הדבר קרה בלי בלייק גריפין שנפצע במשחק חג המולד מול הלייקרס, וכך הקליפרס עומדים עם סיכוי לעשות מאזן של 0-5 בריצת משחקי החוץ שלה

מוקד הביקורת על דוק ריברס – העובדה שאין לו רכז מחליף במקום זה יש לו, ובכן, את הבן שלו, נרגע קצת לאחר שיא עונתי של 22 נקודות באחוזים נהדרים של הבן יקיר לי, בעוד ג'יי ג'יי רדיק ממשיך להוכיח שהחזרה שלו מפציעה היא אולי הדבר המשמעותי ביותר שקורה לקליפרס השנה עם 26.

עוד נקודה מרתקת לגבי הקליפרס היא לאנס סטיבנסון, לא יכול להיות שסטיבנסון שלפני שנתיים היה אחד מהשחקנים המוערכים בליגה וטריפל דאבל שמחכה לראות בכל ערב, תורם פחות מלוק מבה א מוטה שפתח בחמישיה לפניו שתורם 2.2 נקודות 2 ריבאונדים ו-0.2 אסיסטים למשחק וריברס חייב למצוא דרך להשתמש בו או לשלוח אותו למקום אחר.

בהיעדר מילה טובה יותר, הפלקינס ממשיכים להיות פח. הם עם שני הפסדים ב-3 האחרונים כולל הפסד חוץ באורלנדו, ואם בתחילת העונה הפציעות היוו תירוץ עכשיו כשכולם למעט קווינסי פונדקסטר כשירים, ברור שמשהו מאוד מאוד השתבש שם.

הימור: הקליפרס ב-3.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (10-22) – פיניקס סאנס (22-12) 3:00:

מי שהיה מאזין לדיווחי התקשורת בלי לשמוע את המאזנים לא היה מאמין שאוקלהומה מובילה על הקליפרס בבסה"כ 2.5 משחקים.

אוקלהומה נחשבת על פי הרב לאחד מסיפורי הפיל גוד של פתיחת העונה, כשווסטברוק ודוראנט (טפו טפו חמסה חמסה) כשירים והקבוצה מתברגת בצמרת המערב).

הת'אנדר אומנם איכזבו בהפסד לשיקאגו, אבל הביסו את דנבר ומילווקי וחזרו להיראות שוטפים בהתקפה, הבעייה היא שכשהם נתקעים, לקבוצה הזאת עדיין אין פתרונות חוץ מתנו את הכדור לווסטברוק ודוראנט וזוזו הצידה, שזה אומנם פתרון טוב, אבל ספק אם הוא שווה אליפות או אפילו גמר מערב כשבדרך מחכות הספרס והוויורס ופוטנציאלית הקליפרס אם הם יכנסו לקצב, מה שבהחלט יכול לקרות כשגריפין יחזור.

מי שנותן תקווה הוא הג'אז לשעבר, אנס קנטר שנותן 18 נקודותו -10 ריבאונדים ב-4 המשחקים האחרונים ושני משחקים רצופים של מעל 20 נקודות לראשונה העונה.

לאור זאת טוב יעשו הת'אנדר אם ישתמשו במשחקים האלה כדי לבדוק טוב יותר מה בדיוק הם יכולים לקבל מאנתוני מורו, קייל סינגלר, דיון ווייטרס, ניק קוליסון, די ג'יי אגוסטין, הרוקי שקלע 16 במשחק האחרון, קמרון פיין, וכמובן סר'ג איבקה, סטיבן אדאמס ואנדרה רוברטסון שמאיישים את החמישיה כרגע.

צר לי אוהדי ת'אנדר, אבל אני לא השתכנעתי בקטע הזה של הת'אנדר כקונטנדרים.

הלילה בכל מקרה הם משחקים מול קבוצה שהיא טרף קל. בלדסואו נפצע עד סוף העונה, והשאיר את פיניקס עם חמישיה חלשה באופן מטמטם שכוללת את פי ג'יי טאקר, ג'ון לאור, אלכס לן, דווין בוקר וברנדון נייט, כך שבגדול מה שיש להם זה את ברנדון נייט חודר לקיר או משליך שלשות לאורך כל הערב, שום זכר לקבוצה המלהיבה של לפני שנתיים עם בלדסואו ודרגיץ' בקו האחורי שכולנו כל כך אהבנו.

הת'אנדר ב-15.

יוטא ג'אז (17-13) – פורטלנד טרייל בלייזרס (20-14) 4:00:

קצת אנטי קליימקס לסוף הערב, כשהג'אז ובטרייל בלייזרס יפגשו במשחק שבו דמיאן לילארד צפוי לחזור לאחר שהפסיד 5 משחקים.

ללא גוברט, בארקס ודריק פייבורס קשה לראות את יוטא נותנת פייט וזה חבל שלא נוכל להינות מהקבוצה הצעירה והמלהיבה לפרקים הזאת הלילה.

ללא השניים האלה הפוקוס יהיה על גורדון הייורד המצוין שקולע 25.5 ב-4 המשחקים האחרונים שלו. בצד השני סי ג'יי מקלון עם 26.7 ברצף הנצחונות של פורטלנד, שנוהגת לנצח במשחקי יום חמישי מאז שתהיתי האם מדובר בקבוצת טנקינג, ואני מעריך שהם יעשו זאת בקלות גם הלילה.

פורטלנד ב-12.

לפוסט הזה יש 153 תגובות

  1. פריוויו מעולה! נהניתי מאוד לקרוא.

    נראה לי שפול ג'ורג' נפלט בינתיים ממירוץ ה- MVP.

    פורטלנד ודאלאס – המרענן הרשמי של המערב.

    יוטה ופיניקס מאכזבות מאוד. עכשיו עם הפציעות הכיוון שלהן די ברור.

  2. איבדנו את יוטה לתקופה ממושכת, ואת פניקס עד סוף העונה. חבל, בליגה כ"כ שוויונית.
    ולכן, חומר למחשבה – יכול להיות שיותר קל להוציא מאזן גבוה לקונטנדרית במערב (הכוונה אליכן, גולדן סטייט והספרז), מאשר אם היו במזרח? כי במזרח, כל אחת מפילי ומעלה יכולה לתת פייט. ראינו מה ברוקלין אפילו עשו בגולדן סטייט, מילווקי היתה הראשונה לנצח אותה – והן הקבוצות הכי חלשות במזרח ומחוץ לתמונת הפלייאוף. כל יתר הקבוצות במזרח מעמידות אתגר יותר גדול, מקבוצות המערב ביחד.
    יעני, לג"ס הרבה יותר קל לרדוף אחרי ה-70+ שלה בגלל שהיא במערב.

    1. לא מסכים . המאזן ביו הקונפרנסים לא מראה את זה אפילו עכשיו , לאחר שהמזרח בשוויון זמני מול המערב ( לדעתי עד סוף השנה המערב ייצור יתרון , גם אם לא בנוקאאוט כמו בכל השנים האחרונות ).
      המסע של ג"ס במזרח לא מהווה אינדיקציה , כי זה היה מסע מתיש של 7 משחקים עם פעמיים באק-טו-באק , כשבארנס חסר וגם בוגוט וקלל חסרים קצת במהלכו . מילווקי פשוט נהנתה מן ההפקר בערב בו הדאבס כבר לא עמדו על הרגליים .
      לראיה , כל נצחונותיה למעט אחד של ל.א. לייקרס , נמושת המערב השנה , הם מול קבוצות מזרחיות וחלקם בחוץ ( כמו הלילה בבוסטון ) .

      1. גם הנצחונות של פילי על מערביות. זה לא אומר כלום.
        אני יותר נוטה להסכים שיש במזרח יותר קבוצות שאתה לא יודע מה תראה מהם (שארלוט, ברוקלין, דטריוט…) לעומת המערב שאתה פחות או יותר יודע מה תקבל מכל אחת (חוץ מדנבר)

    1. 15 זה נזיל
      רבע אחרון גארבג' 30 יכול לרדת ל 14 או לעלות ל 40
      ממולץ לא לגעת
      מומי היה שם על דטרויט ב 7

  3. כיף של פריוויו ובחירת שירים. חרי החליבה עלי לנוח, ושמיעת השירים על קפה מטוניס היה כיף של רלקסיישיון!

    אבל מה? אני לא מסכים אתך בקשר לג"ס מנצחת את יוסטון. הלילה הרוטקס מפוצים אותם!

  4. מנחם תן לי באנקר הכי חזק לדעתך , אני רוצה לשים הרבה כסף הלילה.
    אני בכיוון ניו אורלינס שתנצח את קליפרס מעל הליין, ההגיון אומר קליפרס, אבל ההגיון של הבוקיז אומר ניו אורלינס(קלפירס מקבלת +3 )
    משחק בית אחרון לשנה האזרחית ואורלינס לא הולכת לאכזב את הקהל, כמה כוחות עוד נשארו לקליפרס במסע משחקי חוץ מתיש וארוך מאד?
    צופה ניצחון ברור של ניו אורלינס

      1. שאפו על השיר רועי הבן יקיר לי. ראיתי את קנופלר לפני כמה חודשים בהוליווד. עדיין נהדר ונשמע מעולה ובכושר מצויין!

  5. ואחרי שני ניצחונות חוץ של הלוס אנג'לסיות על יריבות מזרחיות לא פשוטות, חברה נוספת מהמדינה עם הכי הרבה קבוצות בליגה התייצבה למשחק ביתי מול נמושת הליגה עם הזדמנות להשוות את מאזן הקונפרנסים ל-50% כל אחד.
    איך זה נגמר, בסוף, כולם יודעים. כן, כולם יודעים.

  6. תודה רבה אחלה פריוויו.
    וואלה לא שמתי שיש גולדן יוסטון , בניתי על לקום ב3 לאןקלהומה. גם בעייתי זה שהשעות חופפות. לא נורא נקום ב2 נקווה שלא יהיה פה שומם…

  7. פריוויו מצוין!

    לדעתי אתה פוגע בכל ההימורים.
    המשחר המרכזי של הלילה הוא אתגר לגולדן סטייט שצריכים לדעת לנצח גם כשיש פציעות ולא רק כשהם בריאים.

  8. גם אני מסכים עם כל ההימורים.
    ליובל, אני לא רואה סיבה למה שניו-אורלינס תנצח הלילה את הקליפרס.

  9. ג"ס לא נגמר רבע ראשון כבר 11 אסיסטים!!!

    העיקר שהדוקטור הדימנסי אמר בושה וחרפה כי הפסידו לדאלאס
    ושהם לא קבוצה והרבה ידה ידה ופרשנות בלירה על משחק בודד

  10. מדהים כמה רג'י ג'קסון נהייה חזק! הוא יכול לעשות פוסטאפ על כמעט כל פוינט בליגה. הפיקנרול שלו עם ג'קסון כמעט בילתי עציר. הבעייה שהוא ודארמונד על הספסל, דטרויט גרועים

  11. קטן עליך דור – זה אתר של יהודים תכתוב זה רצון האלוהים… ובתקווה שהבאקס לא יראו עוד הפסדים נעונה.

    אני שמח שבוגוט משחק למרות התקרית הדיפלומטית אתמול עם ג'ורג'יה

  12. מה הסיכוי ששחקן יעשה פעמיים במחצית מהלך של ארבע נקודות?ואם כבר הוא עושה מה הסיכוי שהמסכן שקיבל בראש יהיה אותו שחקן?קליי go to revenge

  13. דוויט לא רק מכה בחגורה אלא גם זורק כדור
    על נשים בקהל(לאחר חטיפה טובה שלו מסר
    לאישה בקהל שנפגעה נקלות

  14. שלשות מ8 מטר (בערך של קליי והארדן)
    הלוחמים יכולים גם בלי קארי
    מצחיק שכתבנו הבן וגלעד ואני על האישה
    שהם ראו אותה כזקנה ואני כאישה
    טוב אולי אני מזדקן

  15. פשוט מדהים איך במשחק צמוד, הרוקטס נותנים לייאפ אחד כי הם לא חוזרים להגנה, ואז אלי הום בבק-קאט. זה מצחיק שזאת הגנת סוף המשחק שלהם

  16. לילה טוב לגלעד ולכולם
    גרין חושב שהוא 130 ק"ג שהוא נלחם על ריבאונד
    חושב שהוא סטוקטון שמוסר
    ומדמיין שהוא איזה 2.10 בהגנה
    או ממש לא משחק כמו 2.01
    וממש המשחק שלו משתנה כמו שחקן
    שצריך לשחק בהצגה מספר תפקידים
    זה הסוד שלו (משער)

  17. חשבתי שגלעד או מישהו רוצה להתנקש בקריינים
    ביוסטון אז מתוך סימפטיה לגלעד או מישהו אחר
    החלטתי להצטרף למרות אין ביקורת לקריינים
    ככה בתור מחווה.
    תשובה לעידו, אני עייף ואם טעיתי אז התנצלות בפני גלעד
    נדמה שהיתה תגובה כזו והיא נמחקה.
    בתודה ובאהבה לאתר לאוסטרליה(עידו) ולמגיבים הכיפים
    והמצחיקים פה
    לילה טוב ובוקר טוב למנחם וכולם

  18. ועידו לשאלתך ניכר שאני בריון גבעות כבד
    אם אני מוכן כך ללכת מתוך אהדה לאנשי האתר
    ללא הבחנה,
    מה לעשות אני אוהב את רב האנשים פה
    מבלי שפגשתי את רובם
    גם לי זה מוזר

    1. ממש לא אופייני לך לקחת חלק בתגובות אלימות. לרוב הייתי מוחק תגובות כמו של גלעד אבל . אני לא על המחשב שלי וגלעד הוא חבר צוות אז הוא יכול למחוק את עצמו או להתפלא אח"כ למה הוא לא מקבל ויזה לארה"ב….

      יאללה מתחיל הקומבק של לילארד.

        1. צודק אנדר דוג, אם משהו לא אוהב שדרן וכותב בבלוג שהוא יתנקש בו, נשאיר את זה. זה כנראה אני שלא רגיל לסגנון…

          1. אין בעיה רק ש הפלורליזם וחופש הביטוי שלך נכה.

            אבל אני מניח שאם היה מדובר על ספר שבו מציגים את חיילי צהל כרוצחים זה היה בסדר.

      1. בוקר טוב. אני לא מאמין שאני מסביר את עצמי בזה אבל זו היתה כמובן בדיחה (גם אם במבט שני היא נראית פחות מוצלחת) שנועדה לתאר כמה השדרנים האלה מעצבנים אותי.

  19. משהו לא בסדר וזה הכל בתוכך אז נאשים את הימנים

    עידו התגובות שלך קרובות די קשוחות
    גם להשאיר טמרקטינג שמתקשר אליך לפרנסתו
    ולצחוק עליו מראה על ביצבוץ של אכזריות קלה,

  20. אני מודה שיש בי משהו קשוח ואלים מתוך הגנה
    השאלה עידו שחי במקום אחר ומשאיר אותנו להתעסק
    עם בעיותנו אך מבקר אותנו מרחוק
    מתי תודה שיש בך אלימות
    לפחות במחשבות

  21. עידו בחיי(סוג של דיבור ישראלי ישן) שאיני כועס עליך
    ואפילו אוהב אותך
    אך הגיע הזמן שמישהו יכניס לך או לכל אחד אחר
    שמטיף לאחרים ולא רואה את דבשתו (דבשת הגמל)
    וכמעט כל האנשים עושים זאת
    אני מודה שהייתי כזה
    ואתה עידו החביב נשמע כמו אחד שמחפש בעיות.
    תסתכל פנימה תעשה חקירה עצמית
    ועזוב כי כל רגע בעולם מישהו באפריקה ילד בן 12
    הולך להתנקש במישהו
    אם אתה גבר תבדוק את עצמך זה לא הולך להיות קל.
    בהצלחה ובסימפטיה לתוצאות

  22. אחרון וליום:עידו ואחרים אל תשכח שהרעפתי עליך
    טונות של מחמאות 3 שנים ועדיין חושב כך
    ומתבל בביקורת שקוראת לחקירה עצמית

  23. זה לא שג״ס הוכיחו שהם מסוגלים לנצח בלי קארי (וגם בלי בארנס, ברבוסה ואזילי).
    אלה יוסטון שהוכיחו שהם מסוגלים להפסיד.
    אני שם כסף שדווקא אם קרי היה משחק, יוסטון היו לוקחים.
    ככה זה איתם השנה – הכל עובד שם הפוך..

    1. bobby, התגובה שלך מאכזבת.
      יש מי שעל מנת להגיע לרמה של האחר היוא יעבוד קשה ויש מי שינסה להקטין את האחר לממדיו שלו.

      במקום להבין שיוסטון צריכים לאכול הרבה חצץ כדי להגיע לרמה של הלוחמים אתה טוען שיוסטון יותר טובים(במשתמע) והפסידו את המשחק שצריך היה להיות שלהם.

      אני ראיתי קבוצה שהובילה ברוב המכריע של שלבי המשחק, מסרה 14 אסיסטים יותר(!!!) וידעה לעשות סלי קלאצ' בכל פעם שנדרשה לכך. הלוחמים הרבה יותר אינטליגנטים והרבה יותר קבוצה מיוסטון. זאת האמת

        1. זאת הסיבה שאני כ"כ אוהב את האתר הזה
          אפשר להחליף דעות ולהתווכח ועדיין להישאר עם תרבות דיון ברמה גבוהה.

          מצטער אם לא הבנתי אותך נכון 🙂

  24. פיקנטריה קלה: בשנים האחרונות איבקה השתמש בfinger wag של מוטומבו האחד והיחיד ואילו השנה התחיל בטרנד חדש שמייחד אותו – serge ibaka's thumb down. זה קטע חביב מאוד לטעמי.

    נגד הלייקרס איבקה חסם בקלאצ', דוראנט עשה את התנועה:
    https://i.gyazo.com/8ffbcc7876c0343809776c2476a372b9.png
    לאחר כמה רגעים איבקה התעשת ועשה גם כן.

    הלילה ווסטברוק עם חסימה 5 שניות לסיום ומה הוא עשה?
    https://i.gyazo.com/d611976e846fe96705e92b5d05e2e1d1.png

    אגב, פיין עם 7 נק' ו4 אסט' ב14 דקות, אולי הייתי צריך לשלוח את הטור מוקדם יותר. עד אז הוא "שיחק" 4.6 דקות וקיבל 14 פעמים DNP, ב3 משחקיו האחרונים – קרוב ל14 דקות חיוביות.

    המשימות הבאות של דונובן להקטין משמעותית את תפקידו של וויטרס (4 בקבוצה בדקות) ולהעלות את זה של מורו (שיחק פחות מאוגוסטין בדרך למקום 9 בקבוצה דקות WISE) וקאנטר שחייב להיות השחקן השישי. הוא יושב על חוזה מקס!

    1. אגב מק'גרי חזר לספסל לראשונה מאז נובמבר אז נשלח לדי-ליג, למרות שקוליסון וטרן והיחיד בקבוצה ששיחק במדי סיאטל מלבד דוראנט (ראסל נבחר ע"י הסוניקס ומס' ימים לאחר מכן המועדון עבר לOKC) הוא כבר בן 35 וממשיך לרדת בתפוקתו.

      קוליסון מנהיג ושומר די טוב אבל מק'גרי לא ככ גרוע, בשנה שעברה הדיפנסיב רייטינג שלו היה טוב יותר משל קוליסון בכחצי מכמות הדקות שלו. השנה טרם קיבל הזדמנות אמיתית להביא לידי ביטוי את היכולת ההתקפית העדיפה משמעותית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט