הצביעו לכדורסלן השנה של הופס

שנת 2015 מתקרבת לסיומה, וזה זמן טוב לבחור את שחקן הכדורסל שהיה טוב ביותר השנה. אתם הבוחרים, ואתם מוזמנים להצביע, ולדבר על המועמדים תגובות כמובן.

רשימת המועמדים:

סטפן קארי-אין ספק שזאת הייתה השנה שלו. MVP, אליפות, פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה וממוצעים של 31 נקודות למשחק ב-2015/16 הופכים אותו למועמד ראוי ביותר לפרס, לצד זה שזכה בלא מעט פרסי ספורטאי השנה (כולל היוקרתי מכולם, זה של סוכנות הידיעות AP).

לברון ג'יימס-השנה הזאת לא נגמרה באליפות עבור לברון, אבל הוא נתן עונה נפלאה. לצד המקום השני במזרח, לזכותו עומדת הופעת גמר היסטורית עם ממוצעים של 36 נקודות, 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. היה הכי קרוב שאפשר, ומבחינה אישית היה נפלא. מגיע לו לזכות?

פאו גאסול-נכון, לא נתן שנת על עם הבולס (שהודחו בחצי גמר המזרח), אבל הוא לקח את אליפות אירופה בכדורסל כמעט לגמרי לבד, כשהוא עם 26.2 נק', 8.5 ריב', 2.9 אס' ו-2.3 חס' למשחק, בטורניר שהוא אולי הטורניר האישי הגדול ביותר בתולדות אליפויות אירופה השונות. כשמדובר בתחרות הבין לאומית הגדולה ביותר שנערכה השנה, הוא אחד מהמועמדים לפרס.

ג'יימס הארדן-זאת הייתה שנה של כמעט עבור הארדן. כמעט MVP, וכמעט בגמר ה-NBA. הוא הוביל את יוסטון למקום הרחוק ביותר ב-20 השנה האחרונות, נתן ב-2014/15 27 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים במשחק, והוביל את הרוקטס לבדו ל-57 ניצחונות והמקום השני במערב. זה שווה את הפרס?

אנדרה איגודלה-לא בטוח שמגיע לו לזכות בפרס (הוא לא ראוי להיות מועמד לדעת הח.מ), אבל הוא MVP הגמר האחרון, והפרס הזה מספיק כדי להכניסו לרשימת המועמדים. הוא נתן 16.3 נק' עם 5.3 ריב' ו-6 אס' למשחק בגמר, והפך לאבן הפינה בחמישיית הסמול-בול הקטלנית של הווריורס, לצד קארי, תומפסון, בארנס וגרין. זה מצדיק את התואר?

אנטוני דיוויס-הגבה הגיע להצלחה קבוצתית מועטה השנה, אבל הצליח להגיע למקום השמיני בפלייאוף על חשבון אוקלהומה של ראסל ווסטברוק. 24 וחצי נק', 10 ריב' וכמעט 3 חסימות במשחק זאת שורה מהחלומות, ואולי היא תספיק לתואר איש השנה.

מארק גאסול-חמישיית הליגה הראשונה, עונה של למעלה מ-50 ניצחונות ויתרון בסדרה מול גולדן סטייט. כשמוסיפים 17.4 נק', 8 ריב' ו-4 אס' למשחק, לספרדי יש סיכוי להיות איש השנה.

קוואי לאונרד-שחקן ההגנה של העונה שעברה הפך להיות האיש של סן אנטוניו, והאחראי הבלעדי לפתיחת העונה המהממת שלהם. כשמוסיפים לזה את העובדה שהוא עם 21 נקודות, 7 ריבאונדים, 2 חטיפות וחסימה ב-33 דקות למשחק ב-2015/16, הוא יכול להיות איש השנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. סקר נחמד רק יש טעות קטנה בניסוח. הייתי הולך על: "חוץ מסטף קארי החייזר מי היה שחקן השנה שלכם?". 2015 היתה סטף וכל היתר.
    והכי מפחיד שהשנה הוא גם מועמד לתואר השחקן המשתפר של השנה.

        1. ג׳וקוביץ עם שנה ענקית אבל עדיין סטף טוב יותר.
          אשטון איטון עם שיא אדיר אבל מפה ועד להיות ספוטאי השנה לדעתי רחוק

  2. מומי שאוהב חציל בטחינה

    הגאסול הגדול נראה כאילו קיבל את כל האיבקה
    איגוואנה שחקן העונה ?
    ספטן חיים של סוניה ועוד 7

  3. חבל שבטוטו לא קל כמו זה. מי אחרי סטף? לוקח את כספי אחרי הלילה. באמת – האיש שלנו בקליפורניה נותן עונה מקסימה.

  4. דורון האסטבן

    איגלס והסיקור של רועי ואחרים עליו תמיד מגלגל
    אותנו מצחוק.
    מתחיל לאהוב יותר ויותר את סטאף (בהפוך לכלב אך רוצח כמוהו)
    אולי קוואי,(כי גם צנוע וגם מנחם הלך עליו)

  5. דורון האסטבן

    אחרי החוש הומור הטוב של רועי חתוליו משיח מומי ואחרים
    השפעתם עלי להצביע למקום שני לקאווי הנחבא אל הכלים
    בהצבעה לא הוגנת שלי,(התכוונתי למס 2) כמובן שאתם אשמים 🙂

  6. אני ממש לא מצליח להבין למה סטף הוא הבחירה הכל כך מובנת מאליה.
    נכון, הוא נתן עונה נפלאה אשתקד. נכון, הוא נותן עונה לא אנושית השנה. אבל עדיין, את האליפות בשנה שעברה גולדן סטייט לקחה *למרות* ההופעה הממש לא מרשימה שלו. סדרת הגמר היא בהחלט כתם משמעותי על העונה של סטף קארי.
    אגב, אני חושב שזו הסיבה שהוא התחיל את העונה הנוכחית כאילו הוא נורה מלוע של תותח. הוא התבשל כל הקיץ ורק חיכה להוכיח שהוא מסוגל הרבה יותר.

    1. נכון בגמר הוא לא היה טוב אבל זה הרבה בגלל שהקאבס החליטו שהוא לא יהיה טוב ושלחו על כול רמז לפיק אנד רול דאבל ובזכות זה איגי קיבל MVP ומגיע לקארי גם קרדיט (כמובן שגם ביקורת) על זה שחוץ ממשחק 2 לא ניסה בכוח לצבור סטטיסטיקה שהמשיך לקבל ברצון את הדאבלים בשביל למצוא את השחקן הפנוי ולעשות את המהלך הנכון וכמו שאנחנו מכירים סופרסטארים זה ממש לא מובן מאליו

    2. "את האליפות בשנה שעברה גולדן סטייט לקחה *למרות* ההופעה הממש לא מרשימה שלו."

      הצלחת להראות שכדורסל אתה לא מבין. למזלך אלו שנותנים את הMVP בסדרת הגמר לא מבינים ברמה דומה לשלך אז זה מאפשר לך לחשוב שאתה לא עד כדי כך חסר מושג. הסברים לאיך וכמה טוב קרי היה בסדרת הגמר כבר ניתנו, אז אחסוך את ההסבר הנוסף.

  7. חייב לציין שווסטברוק היה חסר לי מבין המועמדים. אבל אני נאלץ לבחור בסטף קארי – הוא נתן עונה מדהימה וסיים מעל כולם.

  8. אז למדנו שליוסטון יש 7 אוהדים באתר(איכשהו חשבתי שזה יותר), לספרס 15 (גם חשבתי שיותר) ושללברון 26 צמודים(האמת אני מופתע לא חשבתי שהמצב כל כך גרוע).

כתיבת תגובה