עוד מעט מחצית במשחק הקליפרס – לייקרס. החלטתי לחזות במשחק עד שהקליפרס יובילו בהפרש 'בטוח' שיאפשר לי ללכת לישון בשקט.
אז עם הסל של כריס פול הם מובילים 30-44 ואני מאמין שזה הפרש 'בטוח'.
אז הסתיימו ארבעה וחציט משחקים, 11.5 שעות כדורסל נטו. מ-12 בצהריים (19:00 שלכם) עד 11:30 בערב (6:30 שלכם). לפני שאני ניכגנס תחת השמיכה, הרשו לי להתחיל דיון קצר על "משחק העונה" יעני בין גולדן סטייט וקליבלנד במילים הפשוטות אך המדוייקות האלה: היה זה אחד המשחקים המחורבנים ביותר שראיתי אי-פעם בין קבוצות צמרת. זה היה משחק בין שתי קבוצות ללא כל מושג מה הן רוצות לעשות, כאילו שאין להם כלל מאמנים.
טוב, לגולדן סטייט לפחות יש תרוץ: באמת אין לה מאמן. לפני המשחק הראו את סטיב קאר צועד באחד ממזדרונות האולם, ואין לי מושג היכן הוא תקע אוהל. אבל לקאבס? ישנם באתר כמה נטולי הבנה (שבוודאי גם סובלים ממכות שמש) המאמינים – מה אני יודע? כך הם כתבו! – שדייויד בלאט הוא המאמן הטוב בעולם.
אם כך אז אוי ואבוי למקצוע האימון אם הוא המאמן הטוב בעולם.
הקאבס שיחקה משחק כזה מבולבל, מבורדק, וחסר ארגון שנאלצתי לכתוב בבלוג החי שישנה הרגשה שהקאבס משחקת ללא מאמן. כל המשחק התבסס על רצונו של לברון: האם הוא הולך אחד-על-אחד? האם הוא מוסר? כל ארבעת חבריו לקבוצה נאלצים לעמוד ולנחש מה עומד לקרות כי מוחו הפורה של המלך צריך להחליט..
זה היה כל כך מבחיל ומעלה בחילה שלא פסקתי מלבלוע כדורי פפטו ביסמול או שהייתי מקיא.
למעשה, הדבר היחיד במשחק שהותיר בי שביב תקווה שאולי דייויד בלאט עושה משהו אחרי הכל כדי להרוויח את לחמו (הרבה לחם ב-5 מיליון דולארים!) היה משחק 'חצי המגרש' של הקאבס שהוריד את קצב המשחק לזחילת צב, ומנע מהווריורס את משחק הטרנזישיון המהיר שלהם.
אבל לנו החוזים בטיווי או ב-STREAMING במחשב האיטיות רק האריכה את הסבל.
מכל חמשת המשחקים (אני ראיתי ארבעה במלואם ועתה אני עומד לסיים את הרבע הראשון במשחק הלייקרס – קליפרס) היה זה המשחק המעצבן, המרגיז, ואפילו המשעמם ביותר. שתי הקבוצות ביישו את המשחק עד כדי כך, והכלימו את גדולתו, שממש לא היה איכפת לי מי תנצח, כי המנצחת לא ניצחה – – זאת השנייה שהפסידה.
אבל – בואו נהיה רצינים לרגע – כיצד יכול אתה לשחק משחק HALF COURT כשאין לך סנטר שאתה יכול להכניס לו כדורים, ואז בחסימה קלילה (כי אתה ללא כדור) אתה מגיע אליו לקבלת כדור או שהוא מסתובב וקולע בעצמו?
'החצי מגרש' לא היה הרבה יותר מלברון המחכה, מחכה , מחכה, ואז מחליט להיכנס בעצמו, או בלית ברירה נותן כדור לשחקן אחר. אבל לראות את לברון ניכנס, ושלושה מנסים לכסותו, ואז הוא מוציא כדור החוצה לקווין לאב למשל, לזריקה מה-3 כפי שעשה (לפעמים! במיאמי? זה לא קרה כל הערב.
NEVER! אפילו פעם אחת הוא לא ניכנס, והוציא כדור כשהוא כוסה ע"י שניים או שלושה מגינים!
לך תדע. אולי זאת לא רק אשמתו של לברון: יש לו סנטר בשם טימופליי מוזגוב שהוא CLUELESS (כן, 'חסר מושג') שלא מסוגל לקלוע (0 מ-5 לאפס נקודות. אפילו פאול שיעשו עליו הוא לא מסוגל לתחמל), ולא מסוגל להוריד כדור מהקרש (3 ריבאונדי התקפה). בהגנה דוחפים אותו כאילו היה גמד השוקל 50 ק"ג ולא ענק השוקל פי שניים וחצי. וכך סיים עם "0" ריב' בהגנה.
ואז יש לקאבס רכז בשם מת'יו דלבדובה שבכלל לא שייך. הדבר היחידי שיש לו זה גאטס, טרוף מלחמה, ורצון בלתי נלאה שהולכים עם חוסר כשרון מחלט. הוא מסוגל לקלוע פה ושם (4 מ-11) אבל הוא לא מסוגל לתת כדור אחד טוב לשחקן פנוי (אסיסט אחד – "1"! – ב-30 וחצי דקות, והוא הפוינט גארד פור גאד סייק!) כי הוא אהבל כדרוסלי מאוסטרליה שאינו שייך, אינו מתאים, וכל מה שהוא יודע זה ללכת עם הראש בקיר, ולרוץ כמו מטורף בנסיון להשיג את סטפן קרי, כי לקליבלנד אין מאמן שלימד אותם כיצד עושים החלפות בהגנה.
היו פעמים שדלבדובה עשה ממש ספרינטים בהגנה בנסיונות 'לתפוס' את סטפן קרי שהשתמש בחסימות לברוח ממנו, ודלבדובה המסכן חייב היה לנסות לתפוס את קרי שהיה כבר 2-3 מטרים ממנו בספרינט כאילו הוא בגמר אליפות אוסטרליה ב-100 מטר. זה היה כל כך מגוחך!
קווין לאב היה השחקן השני שנתן את כל מה שהיה לו, אבל לפחות עם כשרון: 18 ריבאונדים נהדרים, וסלים תחת הסל כשהוא נילחם נגד 2-3 גבוהים כל פעם. משך כל המשחק הוא קיבל רק כדור טוב אחד לשלשה. שניים היו כדורים עלובים שאילצו אותו לזרוק מהר מדי באופן שלא יכול היה אפילו לכוון, וכך לא היתה לו ברירה אלא לרדת תחת הסל ולקלוע סלים קשים ביותר.
התקווה הגדולה של הקאבס הוא קיירי אירוינג. מאומה לא ניכנס לו היום, אבל הוא כזה SMOOTH ומהיר שהוא משתחרר בקלי-קלות לזריקה, ולא כמו דלבדובה שנילחם ונילחם ונילחם, ומאומה לא קורה.
אני מאמין שעם קיירי בכושרו הרגיל של השנה שעברה, לברון צריך להיות MORAN – מטומטם – שלם לא למסור לו כי הוא האוצר הבלום השני של הקאבס. הוא וקווין לאב, אם לברון יידע להשתמש בו.
גולדן סטייט התגלתה כקבוצה שדי שובקת תחת הגנה קשוחה כמו של הקאבס. "הגנה מזרחית" אמיתית של שרירים וכוח שעדיני הווריורס מלבד גרין לא מסתדרים איתה. אם במשחק ביתי כשקיירי משחק למעשה את שליש המשחק האמיתי הראשון שלו אחרי חודשים של ריהביליטציה, וכל הקאבס קולעת 31.6% מהפארקט ו-16.7% מה-3 הווריורס מנצחת רק על 6, הדבר אומר דרשני.
נדמה לי שבגלל זה שחקני הקאבס ירדו מהפארקט עם חיוכים: הם שיחקו משחק גרוע; הם קלעו כמו בית"ר משמר העמק, והם שיחקו עם רבע קיירי, ועדיין היו קרובים מאד לנצח.
זהו סימן טוב לבאות, ז"א לפלייאוף.
ציונים:
קליבלנד
לברון ג'יימס: B-
10 מ-26 זה לא גרוע מאד, במיוחד שהוא קטף גם 9 ריב'. אבל באחזקת הכדור שלו הוא חיסל חצי מחברי קבוצתו, ובעיקר קווין לאב שלא קיבל כמעט אף כדור כשהוא פתוח לזריקה. גם ה-4 מ-9 מהקו מתאים יותר לנכדתי טלי שהתחילה לשחק כדורסל בקבוצת החטיבה באטלנטה. אני בטוח שעם קיירי הוא יבין שהוא לא יכול לשחק ככה.
קווין לאב: B+
ללא ספק השחקן הטוב ביותר בקאבס. כבר מזמן אמרתי לכם שהוא אחד הריבאונדרים הטובים בין כל הפאור פורוורדים. הערב 18. אבל הוא היה רק 5 מ-16 כי כשהוא מקבל כדור עם שנייה בשעון לזרוק. אחרי שהוא עומד פתוח ומשיווע לכדורים, אתה לא יכול לצפות ליותר. הכדורים כשהיה פתוח מרחוק לא הגיעו אז הוא לחם כמו חיה שכולה תחת הסלים.
טימוטי מוזגוב: F
כישלון מחלט בהגנה ובהתקפה! אכזבה קולוסאלית במשחק נגד קבוצה שגם לה אין סנטר רציני.
ג'יי אר סמית': C-
פרוע מדי, עארס מדי. קולע שלשה אחת ומתחיל לזרוק בלי חשבון בתקווה לעוד שלשות (שלא נכנסות). . גם בהגנה ניכשל מול קליי ת'ומפסון.
קיירי אירוינג: C
שיחק רק 14 דקות, ולדעתי היה צריך לשחק יותר. ככל שהדקות עברו הוא השתפר והראה ניצוצות מהעבר בכדרור והטעיות. רק הכדורים עדיין לא נכנסים (4 מ-15).
מת'יו דלבדובה: C
הוא הלוחם האופטימלי, אבל שחקן ללא כשרון שלא מסוגל להיכנס לסל ולקלוע. הוא פראי על המגרש וגורם לבלגנים, אבל הוא לא מתאים לרמה הזאת. ב-30 הדקות ששיחק וריכז את הקאבס, הקבוצה לא תפקדה. יש לו רצון עז ורוח-מלחמה, אבל זה כדורסל ברמתו הגבוהה ביותר, והוא לא יכול להיות הרכז הראשי. במקרה הטוב רול-פלייר – אולי כשצריך לנסות לשתק מישהו.
טריסטן ת'ומפסון: C-
זה יכול היה להיות המשחק שלו. במקום זה הוא היה בסדר ברבאונדים בהגנה (10 ב-26 דקות), אבל זרק רק 6 (קבר 3) ולא היה פעיל ולחמנ י מספיק. הוא היה שומרו של גרין בדקות רבות, וגרין עשה ממנו חביטה.
אימן שומפרט: D-.
מה הוא עשה על הפארקט אין לי בדיוק מושג. ב-30 דקות הוא היה 0 מ-6, אפס נקודות ו-4 ריבאונדים, וקליי ת'ומפסון או שון לבינגסטון עשו ממנו קציצות.
גולדן סטייט
ברנדון ראש: D
לא עשה מאומה ב-17.4 הדקות ששיחק.
דריימונד גרין: A-
BY FAR השחקן הטוב ביותר על הפארקט. 8 מ-17 ל-22 נק', 7 ריב', שמירה מצויינת, ו-15+ כששיחק. כמה ניסו לשמור על לברון, והוא היה הטוב מכולם. הכניס את כל קבוצתו ל-MODE של מלחמה, והיה הנועז מכולם תחת הסלים.
אנדרו בוגוט: D+
משהו דכאוני בפרצופו כשהוא משחק, ומשהו דכאוני במשחקו. הדבר הטוב היחיד שהוא עושה זה שהוא תקוע כמו עמוד חשמל תחת הסל ומפריע מעט לחודרים לסל. ב-23 דק' הוא קלע 4.
קלייי ת'ומפסון – C+
יום חלש יחסית של 6 מ-16, והיסוסים רבים בהגנה ובהתקפה.
סטפן קרי: C+
יום חלש יחסית של 6 מ-15, והיסוסים רבים בהגנה ובהתקפה.
אנדרה איגודלה: C
אנדרה נמצא במשברון. 1 מ-6 ל-7 נקודות, וגם לא הגן מי-יודע-מה.
שון לבינגסטון B+
עם ה-8 מ-9 דשלו ל-16 נקודות הוא היה התוקף האפקטיבי ביותר, וסליו הגיעו תמיד ברגעים קריטיים. כיף כשיש מחליף כמוהו על הספסל!
Ish
26 דצמ 2015 07:17:37הוורירס בחרו לתת ללברון לנצח אותם לבדו ולקחת ממנו את היצירה לאחרים, ושמרו אותו בלי עזרה. לברון לא היה טוב מספיק בשביל לגרום להם לשנות את האסטרטגיה וזה די הסיפר בצד הזה של המגרש.
בצד השני קרי שיחק בחצי הילוך אחרי הפציעה ושימש יותר כאיום מאשר קנה יורה ברוב המשחק. בסוף כשהיה צריך אז עשה מה שצריך בשבעל לגמור את המשחק לבדו, וזה הספיק.
קליי
26 דצמ 2015 07:46:53מנחם תודה על הסיקור, אני מסכים אתך לגבי הביקורת על בלאט והאנטי כדורסל של להברון (השחקן עם הכי הרבה traveling בהיסטוריה).
אני חושב שונה ממך לגבי כמה דברים:
1) אתה מציין שהקאבס ב״הרכב חסר״ בגלל שקייירי רק חזר, אבל לא כתבת כלום על זה שהאריסון בארנס לא שיחק ושקארי נפצע וחזר לשחק כאשר הוא לא 100%.
2) ללהברון יש צוות מסייע מעולה, הבעיה היא שהוא החליט לנטרל את המאמן ושהוא משחק לגמרי לבד (זה גם אשמת בלאט כמובן). חוסר הניצול של קווין לאב הוא ממש ביזיון.
3) אני חושב שהווריוס ירדו מחוייכים, לאחר שהצליחו לאורך כל המשחק, בלי להתאמץ יתר על המידה ובלי לגלות את הסודות שהם שומרים לפלייאוף נגד היריבה האמיתית (ס״א).
סוס מעץ
26 דצמ 2015 11:04:36מסכים איתך +1
בוני
26 דצמ 2015 14:44:40איזה סודות בדיוק? קשקשן
קליי
26 דצמ 2015 17:33:27השאלה שלך מסגירה את חוסר ההבנה שלך בכדורסל!
הייט-אשברי
26 דצמ 2015 08:09:39בדיוק ההיפך מסמסקנה של מנחם .
נכון שקליבלנד שיחקה הגנה קשוחה והאטה את הלוחמים . אז מה ? גם ג"ס , קבוצת ההגנה הטובה בליגה בעונה שעברה , עשתה את זה בצד השני של המגרש . ג"ס חסרה את האריסון בארנס , וסטף שיחק עם שוק אחורית פגועה ( חטף מכה מרודני הוד במשחק הקודם מול יוטה , וכשנדחף ע"י דלבדובה תוך כדי קליעה לסל ברבע הראשון אפשר היה לראות איך הפנים שלו מתעוותות והוא מדדה צעד הצידה ). ג"ס, בניגוד לקליבלנד , מאוד קבוצתית ויכולה להרוג יריבות בדרכים רבות. בקליבלנד לברון כל הקריירה שלו הופך את אלה שלצידו פחות טובים . הוא מנסה להשתלט על המשחק בכח . בדקות הראשונות היום הוא שיחק קבוצתית , אבל מהר מאוד חזר לדרכו הנלוזה . הוא כבר בירידה , אך מסרב להכיר בזה ומנסה בכח. לגבי הדאבס – גם כשהם ביום קליעה רע הם יודעים לשנות את הסגנון . הם שיחקו יותר פנימה , יצרו הרבה בידודים , וניצלו היטב שחקן כמו ליבינגסטון שהחלק החזק שלו זה זריקות מחצי מרחק. כשבארנס יחזור וסטף יחלים מהפגיעה בשוק ,ג"ס תשאיר לקליבלנד אבק. הפרשים יכולים לנצח משחק בודד , בפרט בבית שם הם יקבלו הרבה שריקות מהזברות ( בעוד פחות מחודש יש גומלין באוהיו ) . אבל בסדרת גמר אין לקליבלנד כל סיכוי מול קבוצה צעירה יותר וכשרונית יותר. ועוד לא הזכרתי את קוון לוני , אחד הטובים במחזור הדראפט האחרון , שנבחר ע"י ג"ס במקום ה-30 רק בגלל שקבוצות לא רצו להמר על שחקן פצוע לקראת ניתוח . הוא הולך ומחלים , וכבר עורך אימונים קלים. הוא PF מצויין של 2.06 . כשהוא יהיה כשיר ויתחיל לקבל דקות משחק , הוא יאפשר יותר מנוחה לדרימונד גרין או שדריימונד, השחקן הוורסטילי ביותר היום ב- NBA , יוכל לשחק יותר בעמדות אחרות .
לגבי ג'יימס , התכוונת מנחם שהוא צריך להיות MORON . לפעמים הוא באמת כזה.
אשך טמיר המקורי
26 דצמ 2015 09:16:44100+ !!!
גור גולן
26 דצמ 2015 20:14:53+100
ממש מדויק
Berch
26 דצמ 2015 08:52:22תודה על הניתוח מנחם.
אני הכי אהבתי את החידוש הלשוני ״עשה ממנו חביטה״
מתוך מילון הופס :
"חביטה – חבט בו כל כך חזק שהוא נראה כמו ביצה עין…"
אם אני בלאט אני אופטימי אחרי המשחק, כפי שציינת. מורו ורבו הרב פנחס (פיני) היה בעד להפסיד משחקים כאלה בשביל להגיע מחוסנים יותר לרגעים שהכסף נמצא על הכף…
אשך טמיר המקורי
26 דצמ 2015 09:17:10🙂
מומי שאוהב חציל בטחינה
26 דצמ 2015 10:27:37חביתה עין 🙂
נתן גולד
26 דצמ 2015 08:52:34אני חושב שהסייפור של המשחק זה איך קבוצה מנצלת את השחקנים שלה בצורה הכי טובה. בשתי הקבוצות השחקן הטוב ביותר היה במשחק חלש. בעוד שקרי לקח צעד אחורה ונתן לקליי (מגיע לו הרבה יותר מC+) ולדריימונד להשתלט על המשחק לברון ניסה בכוח ולא נתן מקום לשחקני הקאבס לנצל את כשרונם.
לאב באמת היה במשחק טוב, פשוט כמעט לא היו תרגילים בשבילו, לעומת זאת דריימונד גרין היה במשחק טוב ובחלק גדול מהמשחק הוא ניהל את התקפת הלוחמים.
כשמו וויליאמס זורק רק זריקה אחת מהשדה, ג'יימס ג'ונס עם אפס זריקות וג'פרסון בכלל לא משחק לא היה לקאבס סיכוי לשחקן שיבוא מהספסל ויעשה שינוי בהתקפה כמו ששון ליווינגסטון עשה ללוחמים. עם כל הכבוד לדלי, תומפסון ושומפרט הם לא השחקנים שאתה מצפה שיבואו מהספסל וייקחו את המשחק עליהם.
בנוסף, אני כמעט ולא ראיתי מצד השחקנים של הקאבס תנועה ללא כדור ואוף בול סקרינס. אם קלע כמו ג'יי אר סמית רוצה לקבל זריקות יותר פנויות הוא צריך לנוע בלי סוף ללא כדור ולקבל חסימות מהגבוהים של הקאבס. במשחק הזה רוב הזריקות שלו היו או אם יד על הפנים או בהתכווצות של ההגנה כתוצאה מחדירה של לברון. שום תרגיל מסודר ומובנה לקלע שקולע 50% מהשלוש.
מנחם לס
26 דצמ 2015 17:15:361. ג'פרסון לא משחק
2. חוסר תרגילים ללאב
3. רק זריקה אחת מו ויליאמס
4. 0 זריקותלג"מס ג'ונס
הגל אשמת דייויד בלאט
קליי
26 דצמ 2015 17:35:54מסכים במאה אחוז!
בלאט משחק את הכדורסל הכי מגעיל ושלילי שראיתי בחיי
הוא מוכן להתבזות בשביל המשכורת האדירה שהוא מקבל
yamani1000
26 דצמ 2015 09:13:19משחק ראשון מזה הרבה זמן שלברון לא מגיע אליו במעמד מוחלט של השחקן הטוב בליגה, ומצד שני קארי שפתאום אמור להסתכל על לברון מלמעלה (מוזר…).
שניהם לא ממש תפקדו. קארי גם פיזית וגם מנטלית. לברון בעיקר מנטלית, אבל גם ברחו לו כמה כדורים מהידיים.
כמה כיף לראות שהם אנושיים. כדורסל זה קבוצה. זה שון ליבינגסטון עם הג'אמפ, וקווין לאב (!) שאשכרה הלך לתוך המכות של אוזילי ושות'.
אסף
26 דצמ 2015 09:14:53האם עכשיו דריימונד גרין יתחיל לקבל קצת יותר הערכה מקצועית???
לוינגסטון היה תענוג אתמול,הביא את השקט והניסיון שלו למגרש ברגעים הקריטיים,ניצל את יתרון הגובה שלו במשחק פוסט משובח וכמו שכתבת מנחם ללא ספק תענוג שיש לך מחליף כזה ( אגב גם את סדרת הגמר הכריע בסופו של יום השחקן השישי של הלוחמים-איגודאלה)
אשך טמיר המקורי
26 דצמ 2015 09:25:12איזה מזל שלא ראיתי את מופע האימים של לפלופ… מתחיל להימאס לי מזה. האיש מזהם לנו את ה-NBA. במקום לשבת ולהינות ממשחק בין 2 קבוצות צמרת ומדייוויד בלאט שלנו צריך לקבל כל פעם מנה גדושה של נרקיסיזם חולני ומבחיל, אנטי-כדורסל ועוד לשמוע אנשים מהללים אותו.
IQ כדורסלני בתחת שלי… כבר שנים אני אומר שהוא פוגע ביכולתם של חבריו לקבוצה.
לגבי הקאבס (או הקבס – http://www.babylon.com/definition/%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%A9%D7%AA_%D7%A7%D7%91%D7%A1/Hebrew) – מנחם כתב:
"נדמה לי שבגלל זה שחקני הקאבס ירדו מהפארקט עם חיוכים: הם שיחקו משחק גרוע; הם קלעו כמו בית"ר משמר העמק, והם שיחקו עם רבע קיירי, ועדיין היו קרובים מאד לנצח."
– יש לי תחושה שנבנה פה דפוס… הקבס משחקים גרוע, קולעים כמו בית"ר משמר העמק, משחקים עם חוסרים, ותמיד יורדים מהמגרש כשהם רק קרובים לנצח…
ינתי פרזי
26 דצמ 2015 10:06:13קליבלנד שיחקו לא טוב והחטיאו הרבה זריקות פנויות,אבל הצליחי להשאר בעניינים עד הסוף. אני מאמין שבפליאוף הם יהיו הרבה יותר חוברים ויצליחו לנצח את האליפות
גיא ד
26 דצמ 2015 10:07:48די ברור (לי) שלא יחזור על עצמו יום של 16 אחוז מהשלוש, לחות לא בשלשות פנויות של דלי, קיירי שאמפרט. ביום בינוני של 30 אחוז הם לוקחים את המשחק. גם יום זוועתי מהקו.
כן המשחק לא שטף, כן לברון שיחק אנוכי. אבל הם עוד לא שבועיים רצים כל ההרכב ביחד ואין פה קסמים יצירת תיאום לוקחת זמן.
גילוי נאות, רציתי שהקאבס ינצחו. הרגשתי שהם יכלו לנצח גם היום אבל הזריקות הטובות פשוט לא נפלו פנימה וגם מהקו פתאום הכדורים לא נכנסים.
אז לא ממש שמתי לב ללוחמים, מבחינתי קרי ירד ל5 דקות וחזר, שמרנו עליהם מצויין ועוד ליבינגסטון תפס יום.
יודע שאני לא אובייקטיבי, אבל חלק מהדברים אולי כן
הייט-אשברי
26 דצמ 2015 10:45:21באמת לא שמת לב ללוחמים . גם להם לא יחזור יום קליעה כזה . ובקליעות קשה להתחרות מולם . בפרט שהרגל של קרי תחזור למצב רגיל וכשבארנס יחזור.
גיא ד
26 דצמ 2015 12:27:59מה שכן ראיתי זה שלא היו ללוחמים הרבה זריקות חופשיות לשלוש. את אלה שהיו חופשיות קלעו באחוזים טובים ( גרין ואיגי ).
ו
יואש בן טולילה
26 דצמ 2015 14:04:10תגיד לי אתה שמת לב שקרי קלע רק שלשה אחת כל המשחק?
קליי תומפסון קלע אולי 2.
איזה קרובים ואיזה נעליים??
האריסון ברנס פצוע ולא שיחק, קרי היה פצוע גם בעצמו. ברבוסה גם כן פצוע.
כל אלה פגעו במשחק הריצה שבנוי על הכנסת שחקנים מוכשרים ורעננים.
ליבינגסטון תפס יום? הוא הלך חזק מאוד למיס מאץ' שלו, הוא לא עשה שום דבר שהוא לא יודע.
גיא ד
26 דצמ 2015 15:00:06אני לפחות מודע לזה שמה שאני רואה הוא לא חזות הכל כיוון שאיני אובייקטיבי.
אבל ניחא, לא אתווכח על מה היה אם. הלוחמים ניצחו. יש לי לצפות למשחק הבא וסדרת הגמר להוכיח את מה שאני חושב.
עגל
26 דצמ 2015 10:28:31מנחם צודק בחצי מהדברים, היה משחק מזרחי טיפוסי חזק וקשוח שהוריד לכולם את הביצועים, שתי הגנות טובות מאוד. את הציונים של כולם צריך להעלות בדרגה אחת לפחות. בשאר הדברים הוא טועה. לאב שיחק טוב אבל לא היה אגרסיבי. הוא עשה פאול אחד בהגנה ולא הלך לקו אפילו פעם אחת. בתחילת המשחק לברון מסר לו אבל לאב היה עם 2/8 מהשדה וקיירי 1/7 או משהו דומה. זה לא שהיה מישהו שקלע טוב מבחוץ.
חבל שמוזגוב היה חלש כי אז היה אפשר להכניס לו מתחת לסל.
קרי ותומפסון בסה"כ היו טובים מאוד, דריימונד גרין שחקן ענק, רק שיפסיק להתלהב ולהשתחצן.
מנחם לס
26 דצמ 2015 17:19:35אני צודק בחצי מהדברים? אתה טועה בכל הדברים. אגב, מבחינת ציונים כדאי כנראה להיות סודנט שלך.
מומי שאוהב חציל בטחינה
26 דצמ 2015 10:30:46אני לא מבין מה לנו וחג הנולד
היה משחק כל כך גרוע שהזכיר למומי ליגה לאומית
רק שיקגו עשתה מעל 100 מתוך 10 קבוצה פלוס הארכה ???
אם זה משחק שצריך להגדיל את החשיפה לליגה,מומי רץ למועדון חשפנות שמה על בלנקו הוא לא מתאכזב
סומסום
26 דצמ 2015 10:41:46לברון ג'יימס, דוגמא קטנה, חייב להפסיק לזרוק ל-3. יש לקאבס 9 אופציות יותר טובות. תשע. כל השחקנים האחרים קולעים טוב ממנו ל-3, הרבה יותר טוב ממנו – מו וויליאמס הכי נמוך עם 35%, ואז לברון ב-25% מחרידים, וזה כבר לא פלוק.
Wilko
26 דצמ 2015 11:02:321\16 מהשלוש זה לא אשמת המאמן
0\5זה לא אשמת המאמן
כשלברון משחק כמו נקניק כשפת הגוף שלו משדרת שהעיקר זה שאני אנצח את סטף קרי במאצ'אפ . זה לא אשמת המאמן
כשלברון מחרב במאני טיים את הקבוצה עם איירבול ו3 החטאות עונשין זה חוצפה לבוא בביקורת מרומזת על המאמן
אשך טמיר המקורי
26 דצמ 2015 14:46:291+
מנחם לס
26 דצמ 2015 17:21:27לא אשמת המאמן?
מאמן רציני היה מושיב אותו על הספסל.
ה-כ-ל זה אשמת המאמן
Ljos
26 דצמ 2015 17:30:58בליגה של שחקנים, איזה מאמן יכול להגיד לשחקן הטוב בעולם בשנים האחרונות לרדת לספסל או לשנות את המשחק כשהוא לא רוצה?
קובי עדיין משחק דקות רציניות גם בערבים שהוא לא מסוגל לפגוע בדלת מוסך עם יהלום בשווי 4 מיליון דולר. ולברון זה לא קובי (בטח לא זה של היום). OKC עדיין נראית כמו שני שחקנים שמנסים לעשות מופע אבל מצליחים להראות רק כמו ה-Three Stooges בלי לארי (או שמפ).
אז בקיצור, מי מאמן רציני היום ב-NBA?
גור גולן
26 דצמ 2015 20:18:20בליגה של שחקנים כמו שאנרת מאמן לא יכול להוציא שחקן כמו לברון… גם אם הוא מחרב משחק כמו אתמול.
אני רק שאלה
26 דצמ 2015 23:25:24להושיב את לברון== יפטרו את בלאט.
הוא לא יכול להושיב אותו.
אף מאמן לא יכול לאמן אותו
כי ככה זה בNBA השחקן הוא מעל המאמן
מי שלא מבין את זה לא מבין כלום.
לחם מטוגן
26 דצמ 2015 11:11:23בגדול לא הפסד מדאיג לקאבס כי הכדורים אתמול סירבו להיכנס לסל. קורה.. אבל יש סיבה לדאגה ושמה לברון מלך הקופים ג'יימס.
כאשר יש לך אינטליגנציה רגשית נמוכה, אגו עצום ורצון תמידי להוכיח למי יש הכי גדול, יש בעיה לכולם. במהלך המשחק לא משנה מתי הקבוצה שלך בצרה.. מה עושים? לוקחים את הכדור לזמן התקפה בלתי מוגבל ומשחקים אחד נגד חמש. זה נמצא אצל סופרסטארים כמו קובי ווייד ולברון, הרבה פחות אצל ג'ורדון בירד ומאג'יק. להפתעתי בתחילת העונה מלך הקופים ג'יימס הפחית הרבה "אחד נגד חמש"
מהעונה הקודמת אבל אתמול חזר לסורו והסריח. למאמן יש תכנית משחק. כול פעם שרואים את לברון לוקח את הכדור מהחצי שלו
ומקפיץ שעה אתה יודע שזה לא תכנית המשחק. יש לי חבר קוראים אותו טיבי. ( "אני טיבי". ) בכדורסל השכונתי השבועי שלנו כול יום ראשון טיבי מככב.. כול פעם שמתעצבן כאשר אנחנו חוטפים סל על הראש הוא לוקח את הכדור ורץ עד הסוף ומנסה לקלוע. בהתחלה שזהיתי, רצתי איתו מהר בשביל לספק לו אופצייה,( במשחק שכונתי לא חוזרים מהר כול כך להגנה) אבל תמיד זה נגמר בתחנה אחרונה וכמובן גם בלי סל ולמדתי לא לבזבז את הכוחות יותר מדי.
סוס מעץ
26 דצמ 2015 11:12:19אין ספק שלברון מתנהג בצורה מגעילה
האגו לפני הקבוצה, התהילה האישית לפני הנצחון
אנדבדואליזים לפני שיתוף החברים לקבוצה
זו מראה עצובה של החלום האמריקאי
איך ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הפכה להילולה
של קפיטליזם חזירי.
ינתי פרזי
26 דצמ 2015 13:58:09מה הקשר בכלל?!
בוני
26 דצמ 2015 14:47:34ליצן
שי אבן צור
26 דצמ 2015 11:21:01הדיבורים על זה שהקאבס שיחקו גרוע ולכן הם יכולים להתעודד מצחיקים אותי.
הלוחמים היו זוועתיים הלילה. 41% מהשדה 27.8% מהשלוש…
גם הם החטיאו המון זריקות טובות…
מי ששמר אותם במשחק היה ליווינגסטון.
ההבדל היה בסוף כשקרי הגיע לסגור את העסק. דבר שלברון לא עשה. אם אני מאוקלנד אני מאד אופטימי
גיא ד
26 דצמ 2015 12:33:28הקאבס היו 30 וקצת אחוז ו16 מהשלוש.
אז הדיבורים על משחק חלש של הלוחמים מתגמדים לעומת זה של הקאבס (מהשתיים מהשלוש ומהקו)
נמצאק
26 דצמ 2015 11:48:03הקלידו את התגובה כאן…
למר מנחם היקר
26 דצמ 2015 12:15:46מנחם כנראה לא ראית את המשחק, לאב היה נוראי 18 ריבואנדים זה סטטיסטיקה מוטעת והיו לו קליעות חופשיות לגמרי שהוא הלטיא.
מנחם לס
26 דצמ 2015 17:28:24אתה יודע? מתחיל לי להישבר ממך.
לא ראיתי את המשחק? לך לבלוג שרץ. אתה הוא שישן לך בניו יורק, מתעורר בבוקר, קורא מה כתבו על המשחק בדיילי ניוז, ואז בא הנה ללכלך.
אין לך הבנה מינימלית בכדורסל (את זה גיליתי כבר לפני שלושה שבועות עם הדיעה האינפנטילית שלך ששחקני היום ובים יותר ממייקל, בירד, ו מג'יק) כשאתה אומר ש-18 הם 'סטטיסטיקה מוטעית'. זה כנראה כי רשם המשחק הוא המאהב של לאב ונותן ו ריבאונדים שלא שייכים לו.
הוא היה ה-י-ח-י-ד מכל הקאבס שנילחם כמו חיה תחת הסל.
אני יודע שאתה אדם מבוגר, אולי בגיל 70 או משהו כזה, אבל גם זקנים יכולים להיות אהבלים
למר מנחם היקר
26 דצמ 2015 19:49:09מנחם אני צפיתי בצפייה אתית כמעט דתית, במשחקי כדורסל וכן גם במשחק הזה, מנחם השחקנים היום הרבה יותר טובים מאלה של שנות ה80 וזאת עובדה. הם הרבה יותר טכניים אתלטים צלפים הרבה יותר טובים ובכושר עליון על כל מי ששיחק בעבר. דני גרין ברבע הראשון ריסק אותם בעקבות המיס מאץ עם לאב.
יאיר
26 דצמ 2015 12:34:33בסוף התוצאה הסופית זה מה שחשוב ומה שהיא גילתה לנו שגם ביום רע ושקליבלנד כופה את משחק הקופים שלה על הווריירס וסטף קארי בחצי הילוך, עדיין ג"ס טובה בהרבה ולא היה רגע שהנצחון היה בסכנה.
ובלאט? הוא עוזר מאמן מוצלח אלא שהמאמן לברון לא משהו.
אשך טמיר המקורי
26 דצמ 2015 14:48:22מדויק!
Smiley
26 דצמ 2015 13:46:08שצי הקבוצות הציגו משחק קליעה לא מרשים, בלשון המעטה. אם כי ההגנות בהחלט עבדו בשתי הצדדים.
לווינגסטון שהיה עם רגל וחצי בדרך לביטוח לאומי לקצבת נכות, מראה כמה הוא חשוב לווריורס, נותן להם מימד אחר ומשחק אינטלגנטי של גארד גבוה שמשחק עם גב לסל (די מהבודדים בווריורס שמשחק ככה, היה את לי והעבירו אותו לבוסטון).
היה נראה לפרקים כי לברון בא להוכיח אבל יום קליעות גרוע בנוסף לשופטים שנתנו להגנות להרביץ (ובוגוט פשוט נפלא בעזרה בהגנה ובהגנת צבע) גרמו לו למשחק אימים (שנותן חומר לשונאיו עד לפעם הבאה…).
צריך לזכור שקיירי עדיין נכנס לכושר, ושהוא יגיע לשם יהיה לקאבס עוד יוצר נקודות שיפתח את המשחק.
שחקני המשנה של קליבלנד גם סבלו מיום קליעות נוראי והעדיפו לזרוק לבנים מבחוץ במקום ללכת לסל ולהגיע לעונשין.
בווריורס הגיוון חוגג. קארי לא דומיננטי אז יש את תומפסון וגרין. כל פעם משחקים על היד החמה. איגודאלה קצת ירד אבל עדיין מוסף הגנה ומשחק אול-אראונד משובח. המדהים הוא שג"ס הלכו עד קצה הספסל במחליפים לדקות משמעותיות, מה שלא קרה בקליבלנד (בלאט לא משחק עם רוטציות רחבות במשחקים, אלא אם כן ההפרש גבוה)
המאמן
26 דצמ 2015 13:52:23עצוב, אבל לברון בגיל 30 נראה סוס מת.
זה רק מחדד את העובדה שג'ורדן, ששלט בליגה עד גיל 36, גדול ממנו פי כמה.
סטף קרי קלע 4 נקודות בדקות הסיום והבטיח ניצחון לקבוצתו.
גם כוכב וגם ווינר.
לגבי בלאט, אי אפשר להאשים אותו. לברון בלתי ניתן לאימון. ברור שזה לא הכדורסל של בלאט.
יואש בן טולילה
26 דצמ 2015 14:08:4831
מוטי
26 דצמ 2015 14:04:09לפני שבועיים שמעתי את לברון מסביר לכל המדינה מדוע חשוב להניע את הכדור, כיוון שהוא עובר הרבה ידיים הוא מקבל אנרגיה נוספת ולכן קל לו להכנס לסל. באנגלית פשוטה יחסית.
כנראה שמישהו אמר לו שהוא מדבר שטויות, ושהכדור לא זוכר שלפני 7 שניות היה בידיים של שומפרט, ואח"כ אצל דלי, ולכן כשלברון יזרוק הכדור ייכנס.
אז אתמול הוא הפגין בפנינו את המחזה הקבוע שלו, לעמוד 10 שניות על יד קו ה 3 עם השומר שלו, לדאוג שכל 8 השחקנים האחרים יעופו הצידה ולכדרר ולהקפיץ ולכדרר שוב עד שנשארות 3 שניות ואז לזרוק ןלקלוע ב 20%, או להכנס ולקבל גג או עבירה.
כשאין מאמן שיכול לנזוף בו, או להוריד אותו ל 2 דקות לספסל, הכדורסל מפסיד אוהדים.
ממש חבל.
לשחק בקבוצה עם לברון זה תסכול אחד גדול.
יואש בן טולילה
26 דצמ 2015 14:32:06סיכום המשחק של יואש בן טולילה:
—————————————
1. א. לאב היה במשחק סולידי, אבל שאף אחד לא ישכח איך גרין עשה לו קרקס ברבע הראשון עם 8 נקודות וזריקות שלאב אפילו לא ניסה לעצור.
מה החוכמה כשיש לך שחקן שיודע לקלוע אבל כל מה שהוא נותן, בהתקפה הוא לוקח בהגנה?
ב. מסתבר שקווין לאב הוא לא אופציה רביעית בהתקפת הקאבס במאני טיים.
יש את לברון (שהוא כ70 אחוז ממנה), קיירי (עוד 20), סמית לזריקות התאבדות ורק אז לאב. אבל כמו שזה נראה, הסבב הזה לעולם לא מגיע ללאב ברבע הרביעי, כי ברבע הרביעי כבר עונה שניה ברצף אדון קווין לאב לא קיים – או שהוא על הספסל או שהוא מתפקד כקונוס על המגרש.
2. לכל הטוענים שליביגנסטון תפס יום – כשאתה 2.02 ומקבל את קיירי (1.91) או סמית (1.98 עם נעליים) אתה תמיד תלך לפוסט ותשחזר את אותו מהלך.
נורא פשוט – הוא לא זרק מ3, לא זרק מחצי מרחק בתנועה – שום דבר מיוחד, פשוט חפר וfade away במשחק עומד.
3. האבולוציה של סדרי הכוחות במשחקים בין הקבוצות הגיע למצב בו הכדור בידיים של קליבלנד כדי שתביא משהו חדש. הווריורס מצליחים לנצח גם במשחקים מכוערים-איטיים-גרועים ולא נראה שבלאט המהולל מכניס דברים חדשים לרפרטואר של קבוצתו.
4. כנראה הפרמטר הכי משמעותי כאן – באופן מפתיע דווקא הקבוצה היותר פצועה היום הייתה גולדן סטייט. האריסון ברנס, מיס מאץ' מהלך בשיטת הסמול בול, בגובה 2.06 חסר במשחק הזה. אם הוא היה על הפרקט, קליבלנד היתה מוצאת את עצמה רצה הרבה יותר.
5. מדוע קואץ' בלאט לא שיתף את ריצ'ארד ג'פרסון? איפה הדקות לgames gones? למה לא מנסים שם משהו חדש אף פעם?
לשחק עם רוטציה גדולה נגד נמושות כמו פילדלפיה זה טוב ונחמד, אבל אם לא מנסים אותם נגד הגדולות – זה לא שווה כלום.
6. שתי הקבוצות ביום קליעות גרוע – קרי עם שלשה אחת בלבד (אחרי ששבר אתמול שוב את רצף המשחקים עם שלשה אחת או יותר), אבל מי זוכר מתי לאחרונה הוא קלע רק שלשה אחת? וחצי רגל כמובן שגרמה להרבה דאגות.
7. למי הולכים כשלא הולך והאם יש תכנית ב?
אצל הווריורס, להפתעת כולנו, ראינו שבחזרה מפסקי זמן עושים תרגיל ל…. קליי תומפסון שהיה במשחק טוב יותר מקרי ונראה שהשנה הוא מבין שאם הוא לא יתחיל לשחק, המונח splash brothers יעלם מהמפה והוא יהפוך מאח, לנושא כליו של קרי.
אצל קליבלנד? שום דבר חדש תחת השמש – בידודים, בידודים ובידודים. היה תרגיל אחד חזרה מפסק זמן שבו דלאבדובה קיבל כדור מתחת לסל וקלע, וזו היתה הפעם היחידה שנזכרתי שבספסל של קליבלנד יושב מאמן ולא דחליל.
לסיכום:
——–
צר לי לאכזב את כל אוהדי הקאבס. הטענות על כושר ירוד של אירווינג ויום קליעות גרוע הן אכן נכונות, אבל אין להן שום קשר עם המשחק.
מדוע? בגלל שקליבלנד ממשיכה ליפול בדיוק באותו מקום שהיא נפלה בסדרה הקודמת.
בגיל 31, לברון לא יוסיף לרפרטואר שלו כלום, אלא להפך, יש מצב שלאט לאט ואולי אף במהלך העונה נראה אותו מוציא לפועל גרוע יותר מבשנות השיא שלו (בזריקות מטווח ה3 הוא כבר בצניחה עונה שניה ברצף, מה שלא הפריע לו לקחת זריקה 9 מטר מקו השלוש אתמול).
אם כך, מדוע להמשיך ללכת לבידודי לברון?
למה לא להפעיל יותר את לאב, שלזכותו יתרון מיס מאץ' מול כל שומר בווריורס?
למה לא ליצור עוד תרגילים? למה לאכול את השעון שוב ושוב ושוב כשבסוף לברון זורק ממרחק ואפילו לא מנסה לחדור?
המזל של קליבלנד הוא שהם כנראה לא יצטרכו לשלם על כך עד לסדרת הגמר. היחידים שיכולים בעצמם לעצור את לברון – לנארד (רק בגמר) וג'ורג' (בגרסאת 2013 של אינדיאנה הם היו אוכלים בלי מלח את הקאבס, רק שכרגע הפייסרס נופלים מהקאבס).
ועוד באטלר (הרי שיקאגו לא ינצחו את קליבלנד) ואיגי (רק בגמר) שהצליחו somewhat להאט אותו.
שם (נחוץ)
26 דצמ 2015 15:12:06לגבי סעיף 6: אם הקאבס קולעים גרוע כמו הלוחמים אתמול הם מנצחים את המשחק. יש גבול לדמגוגיה
יואש בן טולילה
26 דצמ 2015 16:14:13אתה כנראה לא קראת:
קרי קלע רק שלשה אחת כל המשחק
תומפסון קלע 6 מ16 או משהו כזה.
אלה שני שחקנים שקולעים הרבה, אבל הרבה יותר טוב מכל שחקן של קליבלנד, באופן קבוע. ושניהם קלעו גרוע אתמול, אז על איזה כושר קליעה גרוע בהרבה של קליבלנד אתה מדבר?
לברון קולע ב20 אחוז מה3 כל העונה, מה חדש בזה?
סמית קולע אחת ומחטיא 10, מה חדש בזה?
שם (נחוץ)
26 דצמ 2015 16:45:34מתיו דלבדובה 45% אחוז העונה מהשלוש (רביעי בליגה).
קיירי 41.5 אחוז מהשלוש ביונה שעברה.
שאמפרט ולאב מעל 35 אחוז בקריירה.
על זה אני מדבר
יואש בן טולילה
27 דצמ 2015 09:15:22העונה.
כמה משחקים היו העונה?
שם (נחוץ)
26 דצמ 2015 15:14:39סעיף 7: כשלא הולך הולכים ללברון ותכנית ב' הולכים לקיירי.
רק שתכנית ב' לא דיחקה יותר משישה חודשים כדורסל.
שם (נחוץ)
26 דצמ 2015 15:18:31סעיף 2: למה ליבינגסטון לא עושה את מה שהוא עשה אתמול כל ערב? כמה רכזים בליגה יש שהוא לא גבוה מהם בעשרה סנטימטרים לפחות?
יש הבדל בין לנצל מיס מאץ' לבין לקלוע 8מ-9 בפיידאוואי
Smiley
26 דצמ 2015 16:10:30זה סגנון המשחק שלו וכך הוא משחק כל ערב. ההבדל שפה היו לו כמעט 100% והוא החזיק אותם בתמונה במשחק שכולם ראו אותו.
שם (נחוץ)
26 דצמ 2015 16:51:55זה בדיוק מה שאני אומר, שהיה לו יום טוב במיוחד.
הוא אחלה שחקן ואני אוהב את המשחק שלו.
בקליבלנד לא היה אפילו שחקן אחד ביום שהוא טוב יותר מבינוני
יואש בן טולילה
26 דצמ 2015 16:17:41ליבינגסטון לא עושה כל ערב מה שהאו עשה אתמול כי בד"כ אחד משני הספלאש בראדרס (לרוב קרי) מסיים עם 30+ באחוזים טובים ולכן ליבינגסטון משחק הרבה פחות (קרי היה פצוע ולכן גם שיחק יותר בין היתר).
הלילה גם היה לו מיס מאץ' במשחק תקוע, ובניגוד לקליבלנד שהולכת עם הראש בקיר, פה במשחק הזה ליבינגסטון לקח אך ורק את הזריקות שהוא האמין שיקלע באחוזים גבוהים, שלא כמו לברון שדווקא השלשה שנכנסה לו היתה 3 מטר מקו ה3.
אין מה לעשות.. קליבלנד גררה את גולדן סטייט למשחק גרוע, איטי ומכוער, וזו מחמאה לקליבלנד. אבל גם במשחק הזה, שהוא מגרשה הביתה של קליבלנד, גם בו היא הפסידה, וזה אומר הכל.
שם (נחוץ)
26 דצמ 2015 16:49:59הבנתי אותך, ליבינגסטון לא עושה את כל רב כי בדרך כלל יש להםאופציה יותר טובה מ8/9 מהשדה כל ערב. החכמתי, נראה לי.
שי אבן צור
26 דצמ 2015 17:31:02תבין משהו אחר: בימים כתיקונם ליבינגסטון משחק פחות כי הספלאש בראתרס מקרקסים את היריבות עם תצוגות קליעות שחבל על הזמן.
בימים שלא הולך להם הוא אחד מאלה שיכולים להתעלות. בדיוק כמו שקרה אתמול.
זה חלק מהעוצמה שלהם. העומק. העובדה שבכל יום נתון מישהו אחר יכול להתעלות ולקחת על עצמו את המשחק. פעם זה חיבינגסטון, פעם זה איגי, פעם זה בארנס, פעם זה ברבוסה…
יו ניים איט.
הלוחמים לא הגיעו לאחוזי הריצפה של הפרשים בעיקר בגלל שמצאו את זה שיעשה עבורם את העבודה…
לפרשים לא היה את זה
שם (נחוץ)
26 דצמ 2015 18:33:21אני שוב חוזר ואומר שאני מסכים שליבינגסטון הוא שחקו מאד משמעותי שעולה מהספסל שנותן להם גיוון, אני גם אוהב את המשחק שלו. אבל הוא תפס יום טוב בהשוואה לימים אחרים שלו.
אז אתה אומר לי שכל משחק יהיה מישהו כזה, או שבעצם כל משחק זה כבר קורה. אני סקפטי לגבי זה, ונראה במשחק הבא באוהיו.
לקליבלנד לא היה אחד כזה זה נכון, אבל לומר שאצלהם זה המצב הרגיל זה גם לא נכון לדעתי.
עגל
26 דצמ 2015 21:18:35גיא חבל על הזמן שלך. ישנה תופעה אנושית שבה כולם רוצים להיות כמו האחרים, ולכן חוזרים על מנטרות ומחזקים האחד את השני
המאמן
26 דצמ 2015 15:08:17+1
בלאט אמר בסוף המשחק שתכנית המשחק עבדה, פשוט הזריקות לא נכנסו.
אם לברון לא היה כזה צ'וקר אז אולי הקאבס היו מצליחים לגנוב איכשהו את המשחק.
יואש בן טולילה
26 דצמ 2015 15:08:48אם זו תכנית המשחק שלהם – יום טוב להם.
צביקה
26 דצמ 2015 20:05:50+1
שם (נחוץ)
26 דצמ 2015 15:09:39אז אתה אומר שעוד 3 שלשות שנכנות לא היו משנות את המשחק, כי זה לא רלוונטי? כי הקאבס לא משחקים נכון.
עוד משהו שלא הסתדר לי זה איך זה שלברון יוציא לפועל פחות טוב, בלאב לא משתמשים נכון ואין שיטת משחק ולמרות זאת אף קבוצה חוץ מגולדן סטייט או בן אנטוניו לא יעצרו את הקאבס?
שי אבן צור
26 דצמ 2015 17:21:39כי במזרח אין להם מתחרים(לא רואה את שיקגו עוברים אותם)
שם (נחוץ)
26 דצמ 2015 18:37:20למה אתה לא רואה את שיקגו עוברים עוברים את קליבלנד? כי שיקאגו חלשים או כי קליבלנד חזקים?
שי אבן צור
26 דצמ 2015 22:18:08מין קארמה שכזאת…
המאמן
26 דצמ 2015 15:19:15החלק החמור הוא שהניצחון של ג"ס לא הוטל בספק לאורך כל המשחק.
זה היה ברור שהיא הקבוצה הטובה יותר.
ולגבי תכנית המשחק, כשאתה משחק מול קבוצה טובה יותר רצוי להאט את הקצב ולהחזיק בכדור כמה שיותר זמן, על מנת לא לתת הזדמנויות קליעה רבות ליריבה.
לא מאמין שתכנית המשחק היא לברון מכדרר וכולם מסתכלים.
אגב, יש שחקנים כאלה בכל הרמות. שחקנים שאומרים: "תראו תרגיל, אתם מוסרים לי ואני זורק". מדובר בשחקנים באמת מוכשרים, אבל כאלה שלא ימצו את הפוטנציאל שלהם עד תום.
רביד אראל
26 דצמ 2015 17:16:12לדריימונד גרין היו יותר מ7 ריבאונדים
$$ נציונל-קפיטליזם $$
26 דצמ 2015 18:30:19מידת האמת בהבטחת הפרסומת עומדת ביחס הפוך לגודל האותיות שבהן היא כתובה.
גור גולן
26 דצמ 2015 20:19:32תודה מנחם על המסקנות מהמשחק.
פולני פלוני
26 דצמ 2015 23:48:12קיירי חייבס רציני
שחקן חוזר מפציעהקשה ולוקח 15 זריקות ב14 דקות?!?
איפה הוא חי? הוא חושב שהוא דוראנט או ווסטברוק?!
השגעון גדלוצ שפומפם בתקשורת חדר אליו בכל הכוח
לא שחקן לא רכז רק נדבק מלברון בחטא היוהרה
Ljos
27 דצמ 2015 00:47:22לא אדם של נתונים, אבל הנתון שקראתי עכשיו ב-espn מעניין.
לברון עומד בינתיים על 0 מ-9 כשסטפ שומר עליו.