בלוג חי ופריוויו למשחקי חג המולד/רועי ויינברג ומומי

מאז ומתמיד, חג המולד היה אחד מרגעי השיא של ה-NBA. משחקי ערב זה משודרים בלמעלה מ-200 מדינות, ביותר מ-50 שפות שונות. הם חוזרים הערב, כשבמוקד שחזור ראשון של הגמר האחרון, כשגולדן סטייט תארח את קליבלנד. משחקים מעניינים נוספים יהיו בין שיקגו הדועכת לאוקלהומה של דוראנט ו-ווסטברוק, בין סן אנטוניו ליוסטון של הארדן, בין מיאמי וניו אורלינס ומשחקו האחרון של שיאן ההופעות ושיאן הנקודות בחג המולד, קובי בראיינט, בתאריך זה. יהיה מעניין.

*

19:00-מיאמי היט (11-16)-ניו אורלינס פליקינס (19-9)

שידור: ספורט 5הרגיל

ניו אורלינס שינתה את מה שניסתה לעשות מתחילת העונה, ומאטה את הקצב. מהראשון בדצמבר היא אחת הקבוצות האיטיות בליגה, ובזמן זה עם מאזן של 4 ניצחונות ו-5 הפסדים, שינוי מרענן מה-14-4 האסוני שהם פתחו איתו את העונה. הם עם 3 ניצחונות ב-4 המשחקים האחרונים, ואנטוני דיוויס בהדרגה חוזר לעצמו. זה מצויין. טירייק אוואנס והשיבוטים (ג'רו הולידיי ואריק גורדון) נותנים את שלהם, עומאר אסיק מוסיף הגנה והקבוצה נראית בהתאם למה שציפו ממנה בתחילת העונה-למרות שהם עדיין לא טובים יותר מהקבוצה של העונה שעברה.

במיאמי, שכנראה תשחק הערב ללא גוראן דראגיץ', אין יציבות וכל יום מופיעה מיאמי אחרת על המגרש. זה תלוי בדווין וויד, שקולע ב-38.5% מהשלוש בניצחונות של הקבוצה וב-15.4% מחפירים כשההיט מפסידים. זה משפיע לרעה על הקבוצה מסאות' ביץ', שסובלת מחולשה משמעותית של כל שחקן ספסל שלא נקרא ג'רלד גרין. זה יעשה להיט בעיות לאורך זמן.

יהיה מעניין לעקוב אחרי המצ'-אפ בין אנטוני דיוויס וכריס בוש הערב. בהנחה שב-2 הקבוצות יתנו לסנטרים ההגנתיים שלהם (חסן וויטסייד ועומאר אסיק, בהתאמה), השניים ישמרו אחד על השני. סביר להניח שנראה את בוש משחק רחוק מהסל הערב כדי להוציא את המסה ההגנתית של דיוויס מהצבע, ובכך הוא יאפשר לדווין וויד ולואל דנג לחדור בקלות פנימה.

מעניין אם דיוויס יצא מהצבע, או שנראה אותו ואת ניו אורלינס עוברים לשמירה אזורית שתנצל את יכולותיו ההגנתיות ותשלח שומר חלש יותר לכסות את בוש מרחוק (הוא יתקשה להגיע למצבי זריקה ללא דראגיץ'). אותו דבר רלוונטי גם בקשר לצד השני-האם נראה את מיאמי מנסה לנצל שחקן פחות "רך" מבוש כחסן וויטסייד בשביל לשמור על הסופרסטאר של ניו אורלינס, ובכך הצבע של מיאמי יחלש משמעותית הגנתית. לא בטוח כלל שבוש יוכל להתמודד לאורך זמן עם דיוויס, אבל זה מה שנראה הערב.

תחזית: לראשונה בתולדות המועדון, הפליקינס (מבחינה טכנית המועדון נוסד ב-2002, עת הקבוצה עברה לעיר) ינצחו במשחק חג המולד. ניו אורלינס.

*

21:30-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9-20)-שיקגו בולס (11-15)

שידור: ספורט 5.

נראה את זה קורה הרבה הערב. ג'ימי באטלר (מימין) שומר על קווין דוראנט.

אוקלהומה רותחת. הקבוצה עם 9 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, כשרק הפסד ב-4 נקודות לקליבלנד מונע ממנה רצף ניצחונות דו ספרתי. הת'אנדר בקצב לעונה של 57 ניצחונות, וזה קורה הרבה בזכות ההגנה-הם סופגים 92.1 נקודות בערב, והחלקים ההגנתיים בחמישייה של אוקלהומה (סטיבן אדאמס, סרג' איבאקה ואנדרה רוברסון) עושים עבודה מעולה, בדממה מוחלטת. לצד קווין דוראנט וראסל ווסטברוק, מן הסתם, המכונה של אוקלהומה עובדת בצורה מעולה בדרך למקום השלישי במערב. לעומתם, יש המון בעיות בשיקגו. בקצרה-פאו גאסול צפוי כנראה להפוך לשחקן חופשי בקיץ, יש שמועות רועשות שהקבוצה מוכנה לוותר על טאג' גיבסון תמורת כלום, ג'ימי באטלר ביקר את המאמן, פרד הויברג, בפומבי אחרי רצף הפסדים, יש עוד שמועות שאומרות שיכול להיות ששיקגו יורידו את דריק רוז לליגת ההתפתחות, והקבוצה עם 3 הפסדים רצופים, כולל הפסד ב-4 הארכות לדטרויט שהעלה זכרונות מימי טום ת'יבודאו המושמצים. הבולס יכולים לצאת מזה הערב עם הצבת ג'ימי באטלר על קווין דוראנט. באטלר, השחקן המשתפר של העונה, הוא אחד השומרים הטובים בליגה ויוכל לעצור את דוראנט, שנותן 24.5 נק', 7.8 ריב' ו-5.2 אס' בערב במהלך הריצה הטובה של הת'אנדר. ההגנה של באטלר תקשה על ה-MVP לשעבר, ויהיה לו קשה מאוד להתמודד עם שומר ברמה של באטלר. זה אולי הפיתרון הכי טוב שיש לשיקגו להציע, לצד התבססות על משחק חוץ, מולו אוקלהומה מתקשה יותר להגן. סביר שנראה את דאג מקדרמוט וניקולה מירוטיץ' מקבלים הרבה דקות בשביל לפתור את זה, ולהקשות על ההגנה החזקה של הת'אנדר. תחזית: יהיה משחק מהנה לצפייה, אבל דוראנט ו-ווסטברוק יעשו את ההבדל על חשבון שיקגו המרוסקת, שעדיין לא התאוששה מההפסד במשחק הארוך של השנה לדטרויט. אוקלהומה סיטי.

*

00:00-גולדן סטייט ווריורס (1-27)-קליבלנד קאבלירס (7-19)

שידור: ספורט 5.

יפגשו שוב הערב, לראשונה מאז הגמר. לברון וקרי.

מאז אותו ערב קיצי חמים בקליבלנד, לברון ג'יימס חושב רק על המשחק הזה. המשחק הראשון שלו, ושל אלופת המזרח, קליבלנד קאבלירס, מול האלופה המכהנת, גולדן סטייט ווריורס. לאחר סדרת גמר נפלאה שהציגה לעולם את המשחק הקבוצתי השוטף של גולדן סטייט בשיאו, והולידה את החמישייה החזקה בליגה כיום (קרי, תומפסון, איגודלה, בארנס, גרין), והראתה את אחת מהתצוגות האישיות הגדולות ביותר בתולדות הפיינלס, שלא הספיקה לאליפות.

הפעם, בניגוד לסדרת הגמר, הוא יזכה לסגל מלא. קווין לאב וקיירי אירווינג ישחקו, ואימאן שאמפרט, מת'יו דוולדובה וטימופיי מוזוגוב, שסחבו פציעות/התייבשו במהלך הגמר, יהיו בריאים לחלוטין. זה יתרון עבור קליבלנד, שלא מצטיינת בחוץ עד עכשיו (6 ניצחונות ו-6 הפסדים), דבר שישפיע לרעה על משחק הקבוצה באולם הביתי הקשוח ביותר בליגה (יחד עם זה של סן אנטוניו). חזרתו של קיירי אירווינג הוסיפה הרבה לקבוצה, למרות שהוא עדיין צריך הרבה שיקום, ולא נראה כמו השחקן של 2014/15.

גולדן סטייט מגיעה לחג המולד במצב היסטורי. הם הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בחג המולד אי פעם (1-27, עברו את ה-2-27 של בוסטון מ-2008/09), וכשמוסיפים את זה לפתיחת העונה המדהימה שלהם, הם בדרך לעשות היסטוריה. הווריורס דומיננטיים, וקולעים בצרורות. הם עדיין מתקשים במשחק העומד, מה שהוביל להפסדם היחיד עד עכשיו, אבל הם מצליחים די טוב בלעדיו, בלשון המעטה.

מה שכדאי לקליבלנד לעשות הערב הוא להציב את מת'יו דוולדובה על סטפן קרי. האוסטרלי עצר את קרי בצורה נפלאה במשחקים 2 ו-3 של הגמר, לפני שהתייבש ונשלח ל-24 שעות בבית החולים. הוא הסיכוי הטוב ביותר של קליבלנד מול מלך הסלים הנוכחי וה-MVP של הליגה, והוא צריך לשחק כמה שיותר. לצד הצבת לברון ג'יימס על דריימונד גרין (ואימאן שאמפרט על קליי תומפסון), זה ישפיע לרעה על משחק הווריורס.

לעומתם, גולדן סטייט צריכה לשחק את המשחק הרגיל שלה. זה עבד עד עכשיו, ואם זה לא שבור, למה לתקן את זה? סביר שנראה את דריימונד גרין מתפקד כסנטר הרבה היום, במה שעבד לא רע מול הקאבס בגמר. לא בטוח שהחמישייה הזאת תוכל לשחק 48 דקות, אבל אם וולטון ישתמש בה בחוכמה, יהיה קשה מאוד לקליבלנד הערב. מאוד.

תחזית: יש לי תחושה שתהיה סנסציה גדולה הערב. קליבלנד, בהפרש חד ספרתי.

*

03:00-יוסטון רוקטס (15-15)-סן אנטוניו ספרס (5-25)

לאונרד שומר על הארדן. יקרה שוב הערב.

יוסטון סיימו לאחרונה רצף 3 ניצחונות, ונראה שהקבוצה חוזרת לעצמה. הרוקטס זורקים בלי הפסקה (31 זריקות מהשלוש במשחק-מקום 1 בליגה) למרות שהם לא כל כך פוגעים, ואף אחד בקבוצה לא קולע יותר מ-13 נקודות מלבד ג'יימס הארדן, שנותן עונה נוספת שמראה שהוא אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה, עם 28.8 נק', 6 ריב' ו-6.8 אס' בערב. סן אנטוניו מחזיקה ברצף הניצחונות הארוך בליגה, ועם הגנה יעילה בקנה מידה היסטורי, הרבה מאוד בזכות הסנטר הנפלא שלה, טים דאנקן, שעושה עבודה נפלאה בצבע ומתפקד כאחד המועמדים לתואר שחקן ההגנה של העונה. לצד קוואי לאונרד הנפלא, לה מרקוס אולדריג' (שלאחר 30 משחקים נראה כאילו הוא שיחק כל חייו בעיר האלמו) וטוני פארקר, הם מצליחים לעשות מהלכים מדהימים, ומראים שהם עדיין יכולים לעשות מה שהם עשו בגמר 2014. סביר שנראה הערב את הארדן זוכה לטיפול המלכותי, הידוע גם כשמירה אישית הדוקה של קוואי לאונרד. זה יכול לסיים את המשחק עבור יוסטון. הזקן קולע 33.7 נק' למשחק בניצחונות של יוסטון, ו-23.9 נק' בהפסדים, הפרש עצום של 9.8 נקודות. הטילים תלויים בו, ופופוביץ' יודע את זה. בשנה שעברה הארדן היה עם 21.5 נק' ב-38% מהשדה מול סן אנטוניו (לעומת 27.4 נק' ב-44% מהשדה מול כל הליגה ב-2014/15), הרבה בזכות לאונרד. קוואי רק השתפר בקיץ, ויביא עוד ניצחון לסן אנטוניו. תחזית: קוואי יעצור את הארדן, והניצחון יהיה של סן אנטוניו, ביותר מ-15 הפרש.

*

5:30-לוס אנג'לס לייקרס (24-5)-לוס אנג'לס ב' (13-16)/מומי החציל

לכבוד חג הנולד מומי נקרא לשירות מילואים ביום שישי בערב וייתן את הפריוויו לדרבי של אל איי

מומי החיים שלו בשנות ה 80 היו אל איי , נתן עבודה אצל שאול הפרסי הספיק להתחתן(לא עליינו) ולהתגרש בשנית ואהבה אחת גדולה בלב מג'יק "חיים של מומי " ג'ונסון ואל איי לייקרז

 

מומי בחג נולד ראשון שלו באל איי ישב במחסן של הפרסי עם ארל הכושי אמריקאי , פיט שהיה ממוצא איטלקי , פטריק שהיה אירי , ג'ון ג'ון שהיה ביטניק

ארל בא בדיבור שישו היה חומי

איך אתה אומר כזה דבר ?

יש 3 הוכחות – הוא אהב גוספל , הוא קרא לכל אחד ברות'ר ודפקו לו את התחת במשפט !

אמר פיט האיטלקי , סנטה מרייה יו מאדר פוקר ודפק הצתלבות , תתביש לך ישו היה איטליינו !

הוא דיבר עם הידים , השתמש בשמן זית ושתה יין בכל ארוחה !

פטריק האירי שהיה קצת שיכור מבקבוק וויסקי שפירק אמר וואלה ישו היה מאירלנד

נו פאקינג ווי !!

כן אז איך תסבירו שהוא אהב שדות ירוקים , לא התחתן אף פעם וסיפר סיפורים כל היום !

ג'ון הביטניק שהיה חזק בסיקסטיז וחזק על LCD אמר יו פיס מאן ישו היה היפי ?

היפי ? יו פאקד אפ ? שאלו כולם

כן היה לו זקן , היה הולך יחף והוא המציא דת חדשה

מומי קצת נעלב אמר להם יו חומיס ישו היה יהודי אורגינל

הוא גר עם ההורים עד גיל 33 , היה בטוח שאמא שלו בתולה והיא הייתה בטוחה שהבן שלה אלוהים

הלילה הלייקרס פוגשת בקליפרס במשחק הנעילה של חג המולד , אז על בטן מלאה ואחרי כמה דרינקים המששחק ירגיע את מומי . וואלק הלייקרס מגיעה למשחק לא בפוקוס בכלל , היא בדרך למאזן הכי גרוע אי פעם של הקבוצה ומומי מת מבושה . אם היה חי באל איי לא היה מוציא את החציל לאיוורור ונשאר עם הפרצוף בבית

הקליפרס עשו 11 ניצחון ב 12 המפגש האחרון מול הלייקרס ! זה יכול להיות כזה דבר ? אפילו היפי כמו ג'ון ג'ון שאם יעשו לו בדיקת דם יגלו לו קצת דם בסם לא היה מאמין שכזה דבר יכול לקרות .

קובי חוזר לעצמו אחרי כל הליגלוגים עליו , הלייקרס עשו W ראשון על קבוצה מהמערב על דנבר

הקליפרס ? מאזן 13-16 בחיי בושה וחרפה . עשו כמו של כוכבים שנראית כמו בית שימוש בשירותים בתחנת דלק בדרך לוואגס . מה שמנחם את מומי שהקליפרס מתחת לכל ביקורת

הדו קרב בין 2 המאמנים הכי גרועים בליגה , ביירון סקוט ודוק ( לא מנחם ) ריברס .

מומי מקווה לאיזה נס והופעה אחרונה כמו שצריך של קובי בחג המולד

הלייקרס במאזן 20-21 בחג המולד , הקליפרס המאזן 8-5

מומי יילך עם הראש ולא עם החציל , הקליפרס ב 7

עצובות מהמצב של הלייקרס

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 705 תגובות

  1. קדימון מעולה.
    שימו לב כל עניי ישראל – בעקבות תביעה ייצוגית נגד הוט, כל המנויים יכולים לקבל את ערוץ 5 לייב ל-3 חודשים ללא תוספת תשלום.
    התקשרו לשירות לקוחות והם צ'יק-צ'ק פותחים לכם את הערוץ ל-3 חודשים.

      1. אמיתי. אצלי כבר פתחו. הם חייבים לי עוד 4 חודשים, אז יהיה גם לפלייאוף, אבל בכל מקרה אני לא בטוח כמה כדאי לקחת סיכון, כי מניח שההטבה הזו עם תוקף מסוים. ממליץ להתקשר ולברר אם אפשר לדחות בחודשיים.

        1. משתתף בצערך , אבא שלי גם ר איתם ויש לנו לייב בבית , איכות שידור סבבה ( מוצא כמעט כזה באינטרנט) , אבל פה יש אתפ שימי ריגר 🙁

    1. פיקוח נפש דוחה שבת
      חוץ מזה אם שבת נופל על חג הנולד יש אישור לצפות בקליבלנד – גולדן סטייט

  2. פריוויו מצוין, מומי גדול כתמיד. אהיה בלי טלויזיה ועם בעיית אינטרנט. מישהו יודע כמה מחבילת הגלישה של הטלפון זוללת צפיה במשחק דרך לינקים?

    1. וואלה צודק
      היה חצילון אבל היה הייתה אצל דוקטור שארגן ויטרינה פלוס מרפסת
      היא ממש עברה תמ״א 38 ב

  3. איזה ערב , למה על שבת 🙁
    הולך להקליט את המשחק ואראה אותו מוצ"ש . שאף אחד לא יגלה 🙂
    (נו טוב אני בדרום וזה לא משחק של בארסה )

  4. אף אחד באתר לא הולך להודות בעובדה הבאה:
    קרי במשחקים האחרונים (כבר 10 בערך) לא סופרמן.
    האחוז לשלוש דעך מאד, משחקים של 2 מ-8.
    הוא התאהב בזריקות מרחוק יותר מדי- נראה שמעדיף זריקה משליש מגרש מאשר זריקה על הקשת גם אם מתאפשרת לו.

    בתחילת העונה ברצף המדהים שלו של 5 שלשות למשחק באחוזים לא מהעולם הזה הוא גם כמעט לא איבד כדורים.
    רק אתמול ברבע הראשון 3 איבודים.

    כנל אחוז העונשין, במונחים שלו ב10 האחרונים אחוז עונשין מזעזע בקושי 80%. יירד באחוז העונתי מ-90% אפילו לרגע אחד.

    התחיל את העונה נקודה לדקה– התרחק מאד.
    לדעתי גם לא יסיים מעל 30 נקודות למשחק (לא שהואצריך, קבוצה מעולה שלדעתי תיקח אליפות)

    השאלה אם בגלל 20 משחקים ראשונים מעולם אחר, צריך להמשיך להתייחס אליו כאילו כל העונה הוא באותה הרמה?

    ניהול המשחק אסיסיטים עדיין שם, והוא מדהים
    אבל כולם מתייחסים אליו כמועמד ודאי ויחיד לMVP בפער אדיר מהיתר.
    נכון לעכשיו? לא יודע. מרגיש לי שגרין לא פחות ואולי יותר ברומטר אמיתי לקבוצה.
    אולי שהריסון יחזור השיווי משקל המסוים שהיה בתחילת העונה בהתקפה שלהם יחזור גם
    אבל אני לא אוהב ששופטים קבוצה לפי תחילת עונה עם אותה הפרשנות לאורך כל העונה.
    תסמונת "שלמה שרף", שרואה 5 דקות משחק כדורגל, מחליט לפי זה איך "יפרשן" כל המשחק וזהו, כל מה שקורה הוא קושר ל5 הדקות הראשונות. (שלמה שרף ולפרשן באותו המשפט… עשה לי כאב שיניים).

    מה דעתכם?

    1. נקודה על הכיפאק
      בעונה של 82 משחק יש אפ אנד דאונס
      קארי היה בקצב של 400 שלשות בעונה ועכשיו נרגע קצת
      הוא עדין בעונה של 90 40 50 ויש לו רק לאן לצמוח
      בכל מקרה עם כזו אמא הוא האם וי פי של מומי

    2. קח בחשבון שעשרת המשחקים האחרונים כללו מסע של 7 משחקי חוץ קשים , חלקם back to back.
      כך שבהחלט יש סיכוי שתהיה ירידה טבעית ביכולת שקרי מפגין.

  5. פריוויו נהדררר
    אחזה לילה תענוג!
    אצפה ברוב המשחקים… ואשתתף בטירוף של הבלוג החי
    נ״א , אוקלהומה, ג״ס , לייקרס וספרס יירשמו w

  6. ג"ס, בשלב הזה של העונה, ובבית, עדיין גדולה מדי על הקאבס. לא משהו שלא יכול להשתנות בפלייאוף (ובאופן מצחיק, הדרך של ג"ס יותר קשה על הנייר, בגלל פופוביץ' ושות').
    אני גם לא משוכנע שבלאט ירצה לגלות שפנים חדשים – אם נניח שיש לו – שייתנו ללוחמים משהו לחשוב עליו, אם וכאשר.
    וגם, את ההתפוצצות של קארי נגד הקאבס עדיין לא קיבלנו, לא למשחקי שלם. אבל כזה קרה, זה נראה ככה, אחד הסלים הכי יפהפיים שראיתי אי פעם, הטריפל-סקרין במשחק 3:
    https://uproxx.files.wordpress.com/2015/06/stephfinal3ofgame3one.gif?w=650

    גם פה:
    https://uproxx.files.wordpress.com/2015/06/stephfinal3ofgame3two.gif?w=650

    כדאי לקליבלנד לראות את קארי כבר בחימום. לפעמים זה נראה ככה. אשכרה מדהים, מה בכלל יש להגיד:
    https://streamable.com/nf1w?t=3.0

  7. פריוויו חזק, שוקראן. מקווה שהללל בכושר למשחק, התמונה שבה לפלופ "מברך" את קרי אחרי שהפסיד בגמר עשתה לי לא נעים בכלל. לפלופ לא כ"כ יודע להפסיד, הנאד הנפוח.

    1. עיתונאי מקורב ללברון כבר אמר שהוא מקנא והתלונן נמרצות שנה שעברה על הזכייה של קרי ב-MVP, ולברון בעצמו כבר ניסה להפחית את ההישגים שלהם כשקרא להם "הקבוצה הבריאה בהיסטוריה". אז לא צריך להיות בכושר מיוחד.

      1. עיתונאי מקורב זה וינדהורסט הממורמר שבקושי שומעים אותו העונה? (ותודה על כך..).
        הסר דאגה מליבך, ה-ללל ערוכים ומוכנים לערב החגיגי בכוחות מתוגברים..

  8. חברים, איפה רוח החג שלכם? איפה האמונה שלדרבי חוקים משלו?
    התאכזבתי מאוד לראות שכל-כך קצת אנשים הימרו על הלייקרס והרוקטס.
    הקליפרס מאוד פגיעים לאחרונה, ואם הלייקרס יתפסו יום הם בכיף יכולים לנצח.
    הרוקטס, למרות פתיחת עונה צולעת במיוחד, נמצאים לאחרונה במגמת שיפור. מה גם שמדובר על משחק בית, ולא משחק חוץ במבצר של הספרס.
    ברור שסן-אנטוניו ולוס אנג׳לס ב׳ הן הפייבוריטיות, אבל מי יודע? אולי קובי והארדן יזכו לנס חג המולד?

  9. הפעם האחרונה שהלייקרס והקליפרס נפגשו הייתה ב-1991, כשהלייקרס עדיין היו חזקים, והקליפרס עלובים.
    היום גם הלייקרס עלובים.

  10. הערב הגדול הגיע! הזמנו את ערוץ הלייב כדי שנוכל לצפות כמעט בכל המשחקים.
    אתמול שודר הפרומו לתוכנית הבאה של "בייבי בום" וראו שם אישה בבית החולים שכורעת ללדת תאומים אבל הבעל שקוע במשחק הגמר של קליבלנד וגולדן סטייט ולא כ"כ מתייחס אליה. מצד אחד, בא לך לצעוק: "הלו, אשתך יולדת ועוד תאומים" מצד שני סטף קארי וקליבלנד בגמר.. קונפילקט רציני 🙂

      1. עונה רגילה<לידה.
        פלייאוף בדגש על פיינלס, תלוי איזו לידה (רגילה או ניתוח..)
        בקיצור, כנראה שאסור להיכנס להריון בסביבות חודש ספטמבר כדי שהלידה לא תיפול על יוני 🙂

    1. גדול ג'וג'ו 🙂
      באמת דילמה קשה. לא הייתי בחדר לידה אבל הסבירות במקרה שכזה היא יד אחת מקבלת לחיצות מוות מהאישה ואוזן אחת שומעת צעקות והיד השנייה אוחזת הנייד עם ליג פאס והאוזן השנייה באוזניה.
      נראה לי פייר דיל לכולם.
      ואם יוסטון בגמר (אם כבר חולמים אז עד הסוף) אז הרבי שיעשה את הברית יהיה עם גופיה מספר 13.

  11. אם דאנקן יסיים כשחקן ההגנה של העונה זה יהיה מדהים, מרעיש, חסר תקדים וסוגר סופית את מיקומו בחמישיית כל הזמנים.

    מומי חנקת אותי ב"חג נולד". צחקתי ובכיתי חליפות 😉

  12. וויד עם 9 ניצחונות ב-10 משחקים בחג המולד (הרקורד הכי טוב מכל השחקנים עם כמות משחקים דו ספרתית). עכשיו שיעשה 10 מ-11.

    1. אני לא אוהד מיאמי אבל הבנתי שהיו לו בעיות בברך בחלק מהמשחקים ובכלליות ספולסטרה לא מאמין בו יותר מידי

    1. מאכזב, ראיתי אותו פעם אחת העונה (לא זוכר נגד מי והוא היה מצוין) ובכל שאר הפעמים שראיתי משחק/הסתכלתי בבוקס סקור הוא לא משחק פשוט.

  13. נראה לי שמיאמי ונ"א לא מגיעות יחד ל-50% מהשדה… מה זה הדבר הזה?

    מיאמי מסוגלת לאבד את המשחק הזה במחצית השנייה (זה קרה העונה יותר מדי פעמים), אם היא לא תתעורר.

      1. בגלל מה שסמיילי אמר, ההאסל, וגם בגלל האדוניס שהוא, כמנהיג הקבוצה (לפי דברי כל מי שעבר אפילו לרגע בקבוצה הזו מאז בערך 2005).

    1. האסלם חשוב מאוד לחדר ההלבשה, מעבר להקרבה שלו על הפרקט. אחרי עזיבת לברון הנוכחות שלו הייתה מאוד חיונית.

  14. ניו אורלינס פשוט לא קבוצה טובה. הם בעלי פוטנציאל וניבאו להם הצלחות אך ורק בגלל דיוויס, שבהחלט מצדיק את ההייפ והכשרון האדיר שלו.
    אין מה לעשות, השלישייה של הולידיי, גורדון ואוונס פשוט לא טובה מספיק כדי ללכת רחוק. זאת שלישיית שחקנים טובה, ולפעמים, כל אחד בתורו, מראה למה הוא שחקן טוב, אבל אז הם נפצעים או פשוט לא שומרים על הרמה לאורך זמן. נראה כי טרייד על אחד מהם הוא בלתי נמנע.
    אשיק הוא החתמה טובה ליד דיוויס. הבעיה היא שהוא שכח לשחק אחרי החוזה הגדול שלו. ממספרים יפים מאוד הוא גם התחיל להיפצע ולרדת ברמה.
    מדובר בקבוצה, שמלבד דיוויס, אף אחד לא בשורה הראשונה או בדרך לשם, ולכן הם גם לא יגיעו רחוק (אלא אם כן דיוויס יהיה ברמת סופרמן). חייב להיות שינוי ואני מאמין שהוא יקרה הקיץ עם הדראפט ושוק השחקנים החופשי

  15. אני לא מאמין שמיאמי מובילים רק ב8! לצערי זה מראה את הבינוניות שלהם העונה. מחכה שהם יעשו קפיצה ברמה

  16. משחק מביך. ל-NOP אין מה לחפש בפלייאוף, אם הם בכלל בעלי שאיפות לעלות ממקום 8. מיאמי – וויטסייד, אם לא מיצה את האפסייד שלו, יכול להיות קטלני ביוסטון במקום האוורד.

  17. מיאמי לא יודעת לשחק נגד חלשות. זאת תמיד היתה הבעייה שלה. אבל יש לה מה שצריך נגד החזקות, ואז היא מתעלה

    1. זה כמו להישלח לסיביר.. מסכן 🙂
      קשה לי לשכנע את האחיינים שכדורסל זה משחק מעניין וכיפי כשזה המשחק שמשודר..

  18. איפה שתי הקבוצות ממוקמות מבחינת אחוזי הקליעה מהשלוש קב׳ העונה? הן פשוט לא מפסיקות ליידות לבנים משם הערב

  19. שיקאגו טורפים את אוקלהומה בפתיחה, שמצידה לא מניעה כדור וראסל ודוראנט פשוט מפציצים בהתקפות הראשונות

  20. סוף סוף משחק נורמלי לעין
    פאו גסול יהיה משמועתי היום… אם הוא יקלע מחצי מרחק כמו עד עכשיו אז שיקגו ינצחו

  21. הת'אנדר לא מניעים כדור, ראסל מאז שחזר הולך לבד
    הבולס משחקים טוב היום, והעומק שלהם בעמדות הפנים מרשים כל פעם מחדש

  22. לראות עכשיו את שיקגו רק גורם לי לשאול למה נואה עדיין שם. אין שום דרך שבה הוא משתלב בקבוצה הזו. אלא אם כן מישהו מראשי הקבוצה עדיין בונה על חזרה לדרך הישנה.

  23. אם אוקלהומה רוצים לנצח הם חייבים ללכת יותר בהתקפה על איבקה. דוראנט וווסטברוק לא ינצחו את המשחק הזה לבד

  24. לראות את ההצגה של שיקגו ופשוט לשאול למה הם כל כך נרפים בתחילת העונה עם המאזן שלהם, היו יכולים להיות בראשות המזרח עם קליבלנד

  25. מומי הגיע אחרי ארוחת שבת פיקס
    פתחו שולחן עם המשפחה , יש דברים יותר חשובים מבסקטבול
    ערבים בפוסיקט
    טקסס הולדן
    משפחה
    טיול יום הגבר מהתחנת מונית

    אפשר להתחיל הבלוג החי

  26. אוקלהומה קבוצה מעצבנת
    פשוט אין שום שיטה דרך או תרגיל שהם מבצעים משנה לשנה הם מדללים את כמות הכשרון בקבוצה

  27. פורטיס הולך להיות שאחקן מצוין בליגה הזאת. הוא היה מצוין גם בהכנה ויש לו פוטנציאל גדול.
    גאסול נהדר היום

    אוקלהומה ממשיכים לא לשחק על איבקה. כשהם משחקים ככה אין להם שום סיכוי לנצח קבוצה רצינית וזה מאוד מאכזב כי דווקא ב10 משחקים האחרונים שלהם הם נראו הרבה יותר טוב, הניעו כדור ושיתפו יותר שחקנים

      1. לא מסכים איתך. אמנם בסטט' זה נראה ככה, אבל במעט פעמים שסידרו לו תרגיל או הלכו עליו בפיק אנד פופ והוא נשאר לבד למיד ריינג' שלו הוא קלע.

        כל פעם שבOKC משחקים פיק עם איבקה קשה מאוד לעצור את זה, כי ברגע שאתה מתמקד בחודר (ראסל/דוראנט) הוא נשאר לבד למיד ריינג' שהוא קולע באחוזים טובים, ואם באה עזרה עליו אז השני מהצמד נשאר לבד.
        כשהם שיחקו ככה במשחקים האחרונים המשחק שלהם נראה שוטף ויעיל, היום זה לא קורה

  28. הגנה מצויינת של שיקאגו, מקשה מאוד על משחק הבידודים של אוקלהומה. כששיקאגו משחקים באגרסיביות הם מצויינים

  29. איזה הבדל בין שני המשחקים.
    שיקגו אולי במשחק הכי טוב שלה העונה.
    אוקלהומה באמת די מביכים, בינתיים לא רואים כלום מדונובן

  30. מומי מיואש מהקונפות באוקלהומה
    אין איזה קלוז אפ על בחורה
    מומי בציפייה לקלוז אפים על אמא של סטפן או שירדם על סילבי

  31. אין שחקן בעולם שיכול לעצור את ווסטברוק. הוא יותר מדי מהיר, אבל גם זריז ביותר (אני בטוח שאף אחד לא יודע את ההבדל)

    1. מהירות – קצב לאורך זמן או מרחק.
      זריזות – שינויי כיוון במרחק או שטח קטן.
      זה בגדול בהתייחסות לכדורסל. למשל קארי הוא זריז ופחות מהיר וג'ון וול הוא יותר מהיר ופחות זריז (כמובן שיחסי)

    1. כי אין לי שום דבר אחר בראש. יושב על כורסה, הזקנה מביאה לי סטייק טוב, ואני מסתכל על כדורסל וכותב.
      מה רע?

  32. סחתיין שיקאגו כנראה שאתם תפסידו בגמר המזרח ללברון ב6 משחקים!
    לגבי אוקלוהומה…עם כמה שדוראנט הוא קלע עלית וראסל הוא הדבר הכי דורסני בליגה זה לא זה.
    ועכשיו למנה העיקרית!

    1. זה גרם למשחק מצויין של גיבסון. אבל מירוטיץ' קצת נעלם.
      אין מה לעשות, לבולס חסר SF ודאנליבי הוא לא הפתרון לקבוצה שרוצה ללכת רחוק

  33. אני רוצה לראות משחק של אגו. משחק של קבוצה אלופה שרוצה להוכיח שהיא אלופה כי היא אלופה ולא כי לאחרות נפצעו שחקנים, שהיא הכי טובה ושנראה מי "הבן זונה" שמפקפק בה.
    ומהצד השני אני רוצה לראות קבוצה שרוצה להחזיר על ההפסד בגמר, שיש לה כוכב שרוצה להראות שהוא הכי טוב בעולם, שיש לו סייד קיק (או שניים) שרוצים לבוא ולהראות שאיתם זה היה נראה אחרת שנה שעברה.
    כמה שזה בנאלי להגיד שזה סתם משחק בעונה ארוכה והכל, בוא נראה מכות, מלחמה, מתח, לא בלואו אאוט.

  34. לדעתי זה היה המשחק הטוב ביותר של הבולס העונה, והניצחון החשוב ביותר שלהם, כי המשחק הזה הראה להם ב-ד-י-ו-ק את הצורה בה הם צריכים לשחק.

  35. הלינקים של reddit פשוט נפלאים.
    לא זוכר מי הראשון שפרסם אותם כאן אבל תודה בשם הקולקטיב של HOOPS
    הלינק שהם שמו לOKC שיקגו עכשיו…. פשוט נראה כמו טלוויזיה HD לכל דבר ועניין.
    מרשים. יחי האינטרנט.

  36. חזרתי לבלוג החי אחרי שעתיים של מנוחה ומה אני רואה פאו גסול היה משמעותי כמו שאמרתי שהוא צריך להיות והרס לי את ההימור של אוקלהומה.

    אפשר להגיד שלילה מתחיל עכשיו??

  37. גרין הוא הכל….:)
    הברומטר האמיתי של הקבוצה.

    מזכיר את הימים הגדולים של ברסה שהיה נהוג להגיד

    מסי המשחק הכי טוב בעולם
    צ'אבי השחקן הכי חשוב בברצלונה.

  38. ההבדל בין הקאבס לגולדן סטייט.
    ההתקפה של הלוחמים בתחילת המשחק,
    לא עוברת בהכרח דרך קרי.
    יש התקפות שרק תומפסון, גרין בוגוט וראש נוגעים בכדור.

    אצל הקאבס, כל הכדורים מתחילים בפוסט אפ של לברון על ברנדון ראש.

  39. איזה קבוצה של בכיינים הדאבס האלה.
    קארי עושה פאול על דלוודובה כל הקבוצה על השופט למה לא שרקו פאול בהתקפה שלהם

    1. הייתי רוצה לראות אותו שומר על סנטר אמיתי, כמו שאקיל, או אולג'ואן.
      על מה אתה מדבר בכלל "בית ספר הגנה בצבע". נגד מי?

  40. ג״ס משחקת בדיוק כמו שהיא צריכה! קרי לא משחק בכוח ונותן לדריימונד גרין להוביל אותם – 10 נק 5 רב 3 אס 2 חט מדהים!!!

        1. אבל אני רוצה שבלאט יצליח אבל באמת שאי אפשר לסבול את התקפות שלברון מחזיק בכדור באופן סטטי ומנסה "להתל" בשומר שלו. זה מטריף.

  41. ליווינגסטון לא מוערך מספיק.
    כמעט לא לוקח שלשות.
    זריקות מחצי מרחק,
    עם הפנים לסל או עם הגב לסל.
    באחוזים מצויינים.

  42. שתי הקליעות שלו (שון) על הגב עם שחקן בחצי סיבוב
    זריקות סופר קשות.
    נכנסו לו בכזו קלות ואתלטיות. תאווה לעיניים.

  43. הקאבס החטיאו 3-4 שלשות פתוחות ו 2-3 מתחת לסל, ככה לא מנצחים משחק נגד קבוצה כזאת, בבית שלה. הם חייבים להתרכז

  44. ג'ף ואן גנדי לא סותם את פיו אפילו לרבע שנייה. איזו בעייה הוא. ממש הורס את ההנאה שבחזייית המשחק. הוא PAIN IN THE ASS אמיתי

  45. אני חושב שברבוסה אחד האנשים הכי דתיים בייקום, צריך להיות לפחות ארכיבישוף.

    אני לא מבין איך הגוף שלו מתעלם מהמדע והביולוגיה ומסרב להאט עם הגיל.

    1. זה לא חינם, הרוויח כל גרם ביושר.. 🙂
      ובלי קשר, קליבלנד לא פוגעת מהשלוש וזה בולט פי כמה כשהיריבה היא גולדן סטייט..

    1. מומי, אני יודע שיש לך קשר כלשהו למידן, תמסור לו בבקשה שאני מצטער שקראתי לו מתן זה היה בלבול בעקבות 12 שעות בחדר לידה..

    1. האשך בחור זהב
      הג׳ינג׳ית שיבשה את דעתו
      לפי התוכנית הוא דופק וודו לבובה של לפלופ עשוייה משאריות של שווארמה הודו עם עמבה במקומות הנכונים

  46. כיף לראות את ג"ס.
    קבוצה מאוזנת כל כך.
    כמה מוליכי כדור נפלאים.
    המון מוסרי כדורים טובים.
    נפלא.

    איזה גמר NBA אדיר יהיה סן-אנטוניו מולה.
    אחרי זה אנטי-קליימקס שהמנצחת ביניהן
    תטאטא איזו מזרחית חביבה.

      1. מסכים. המזרח צמצם פערים לגמריי.
        אבל זה לא מה שאמרתי…

        ג"ס וס"א פשוט שתי רמות מעל יתר הליגה. בלי קשר למזרח/מערב.
        חבל שהן לא יכולות להפגש בגמר.

  47. כל כך מדכא לראות את לברון משחק כמו שהוא רוצה. לוקח את הכדור. נכנס פנימה. דוחף. דוחף. דוחף. דוחף. זורק. מרתק.
    מצד שני, קליבלנד רוצה לעצור את הקבוצה הכי בריאה בליגה. אולי קרי הוא רק ההתחלה וזו הדרך.

  48. כיף לראות את דלבדובה שומר ככה על קרי או על קליי.
    עם כל הגוף הלא אתלטי/ארוך שלו.

    פשוט כל הכבוד לו. מוציא 200% ממה שהטבע נתן לו.

    1. הפוך גוטה – הפוך . ההגנה של ג"ס עובדת מצויין . אינני יודע מה תהיה התוצאה היום , בהתחשב בזה שלקארי מפריע הקרסול . אבל השליטה שלהם .

      1. אין ספק שיש לג"ס הגנה מצוינת. קיירי עם 1/5 ולאב עם 1/8 (ועוד באים עם טענות ללברון ?). מה שעובד פחות טוב בשבילם זו ההתקפה

        1. זה נכון . בינתיים . אם קארי היה כשיר הייתי מהמר שהוא יתפוס איזו התפוצצות בהמשך . אבל נראה שהחלק האחורי של הרגל – לא הקרסול –
          ( CALF – יש לזה מילה בעברית ? ) – מפריע לו .

  49. ההגנה של הקאבס במשחק הזה רוצחת, מה שמונע מהם להות ביתרון רציני הוא 2-17 מהשלוש ו 33% מהשדה של לברון, לברון ישתפר אני מתאר לעצמי אבל קווין לאב חייב להתחיל לתפור את הפנויות שלו מהפינה

        1. נראה לי שכל אוהד אקראי שהיית שולף מהקהל היה קולע 1/10 וסוניה בטח למדה משהו מהחיים לצד דל, סטף וסת' אז אתה כנראה צודק…

    1. עם כל החיבה אליו (שמבוססת על סיבות מקצועיות בלבד כמובן.. :)) ובתור אחת שלא ממש ראתה את ימי הזוהר שלו עם הזאבים, לא נראה שהוא שחקן שיכול להוביל קבוצה או להכריע משחקים. הוא טוב רק במשחקים טובים של הקבוצה ולא הייתי מסתמכת עליו כשחקן מפתח (על קיירי למשל כן)
      מסירות הפוטבול שלו יפות, הוא תורם בריבאונד ומרווח את המשחק אבל כוכב הוא לא.
      שמומי לא יספר שכתבתי את זה..

  50. אסיסט פסיכי של קארי
    שיפתחו ללפופלרס את אריזת החג שמומי יוכל לשים ראש על סילבי וללכת לישון

  51. קליבלנד גורמת לקצב איטי וגס לקצב מהיר מדהים איך זה משתלב!
    ג״ס במשחק! השאלה מתי קרי ייתן איזו התפוצצות קטנה

  52. לברון נראה חדור מטרה. לנצח להוכיח שהוא הכי גדול.
    כנראה שלא משנה אם יש סביבו לאב או שאמפרט, הוא סומך בעיקר על עצמו.
    הייתי מציע לו פשוט להוריד מכנסיים ולסיים עם משחק ההשתנה הזה כדי שיוכל להתרכז במשחק עצמו.

  53. "אני חזק. בוגה בוגה בוגה".
    עושה שריר למצלמה.
    "אני אדחוף אותם לסל ואקלע עליהם, בוגה."
    עושה עוד שריר.
    "למסור? בוגה? למה?"
    "בוגה בוגה."
    מגרד בראש מנסה להגיע למחשבה.
    "בלאט לא מבין כלום."

  54. אני חושב שהפריזורה החדשה מפריעה לו. הוא הלך על מראה יותר שוב\המפוזר מכפר אז"ר \יואש המלוכלך, ובמאחורה של הראש זה מטריד אותו כשהוא משחרר שלשה.

  55. הגיע הזמן של ג״ס לפרק הם חייבים הגיע ביתרון טוב לרבע האחרון כדי שזה לא יהיה מסוכן. עם כל המחמאות להגנה של קליבלנד – תסתכלו איזה הגנה מדהימה ג״ס עושה?

    1. ממש! איך שהם גורמים לקליבלנד להחטיא זריקות חופשיות מהשלוש.
      אין, הגנת ג'דיי! בטח ראו את הסרט השביעי ולמדו…

  56. הוא חייב להפסיק לקחת בכוח את הזריקות משליש מגרש… מה שאמרתי מוקדם יותר היום.
    הרי הוא יכול לכדרר את דלבדובה עד שישכח איך קוראים לאמא שלו ואז לזרוק מטווח יותר שפוי על הקשת. התאהב מדי בזריקה הזו מסופר-מרחק.
    חראם.
    המשחק כבר יכל להגמר אחרי ה2-3 דקות האלו היו צריכים לברוח ל10+.

          1. יחסית לאחד שלא אוהב את הקבוצה הזו, אתה רואה די הרבה משחקים שלה.

          2. שתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות ולא מרוצות.

            גולדן יכולה להיות מרוצה כי למרות יום לא טוב התקפי היא עדיין ניצחה עם עזרה לא מבוטלת של השופטים. לווינגסטון הוא שחקן מצוין לשחק עליו הקצב מואט על ידי קבוצה כמו הקאבס וזה בגלל שיש לו משחק פוסט מעולה עם ג'אמפ ופפייד אווי נקי ומלוטש שפשוט כיף לראות.
            קרי במשחק חלש יחסית, אבל יש סביבו שדה מגנטי כל כך חזק, שמספיק שהוא מסתובב על הקשת וכל האופציות נפתחות.

            הקאבס יכולים להיות מרוצים מהאגרסיביות של לאב שלא זכה בכלל לשריקות שהגיעו לו מהשופטים, ובעיקר על הכתבת הקצב. בנוסף הם החטיאו הרבה מבטים פנויים בתחילת המשחק שלברון יצר להם, ונראה לי שהחברה קצת הגזימו עם הביקורת עליו. דבר אחד אני יודע לגבי דלי הוא הצביע לפפיסטונס 89 בפרויקט האלופות של הופס…

  57. אגב, מעניין אם יש סטטיסטיקה כמה זריקות הוא לקח בסופי רבעים מחצי מגרש+
    מעניין מה היה האחוז שלו בלעדיהן.

  58. מישהו לחש לשחקני קליבלבד היום שזה טוב לכדורסל לזרוק בשניות האחרונות של ההתקפה?
    מה נסגר איתם. איזה התקפות ארוכות שכונתיות שהולכות היום.

  59. אני רואה בעיקר בעיה לגולדן סטייט במשחק הזה, אם הקאבס 30% מהשדה ורק 5 נקודות מאחורה, זה אומר הרבה על מתי שהסטטיסטיקה תתיישר

  60. איזה חמישייה בלאט שם? לברון, ג'יי אר, שמפארט, דלבדובה, ותריעסטאן…

    בלאט עושה דברים לא הגיוניים. תן למו ויליאמס לשחק במקום האוסטרלי. הוא לפחות יקלע מה-3

  61. לדעתי דלי אדיר. רכז אמיתי. האלי אופ טוב ל-tt ומיד הוצאה לשלשה מריבאונד התקפה. הוא היחיד שם שלא דופק חשבון ללברון, קליבלנד חייבים אותו.

  62. אגב מה אתם רוצים? קבוצה של 115 נקודות בקצב של 90 מלמטה ואתם מתלוננים על היריבה? הם משחקים בקצב הזה לא סתם, אם זריקות היו נכנסות באחוז סביר הם בפור 10

  63. הקאבס אכן מורידים מאוד את הקצב של ג"ס, אבל הכדורסל שלהם מדכא את החציל. וכן, ליווינגסטון מדהים, בכלל החוכמה של ג"ס מדהימה.

  64. שיחזור כבר הריסון מהפציעה…!
    גם בלעדיו הקליבלנד לא הרגישו לרגע אחד כל המשחק הזה
    עם סיכויים לעשות משהו.
    שליטה רציפה של ג"ס.

    וזה עדיין מרגיש שכל שנייה ההפרש ירוץ למעלה.

  65. משחק חלש מאוד אבל זה כנראה מה שבלאט רוצה מול ג"ס.. הקצב הזה משאיר אותו במשחק גם כשהאחוזים מחפירים.

    פשוט כיף לראות את ליוינגסטון

  66. חסר לסן אנטוניו שלא מצילים את הערב הזה מ7 שעות של כדורסל נוראי עד עכשיו…

    יהיה כיף לראות קצת קוואי אחרי איש הבוגה-בוגה.

  67. לברון לא טוב, אבל לכתוב כאילו כל שאר הקאבס טובים זה קשקוש. הוא קולע 42% והקבוצה מתחת ל-30%. כלומר, הוא קולע הרבה יותר טוב מהממוצע הקבוצתי במשחק הזה.

      1. זרק עד כה 25% מהזריקות. אמנם הרבה, אבל לא משהו קיצוני ברמות היסטריות. כולם חלשים התקפית כולל אותו. לא צריך לעוות את המציאות ולכתוב כאילו הם קנון ורק הוא הורס.

        1. הם לא טובים. ברור. אבל יש למישהו מהם אפשרות להראות איזשהו גרף שיפור? הזדמנות לנער החמצה עם זריקה נוספת? להראות שמץ של ביטחון (מלבד דלי בייבי)? יש פה שחקן אחד עם מטרה, ושחקנים אחרים שמשחקים רק כי הוא לא יכול לשחק לבד (עדיין).

  68. אצל גס רואים התקפה טובה שמושפעת מהגנה טובה של היריבה לעומת קליבלנד שמשחקת נגד הגנה טובה בלי התקפה טובה.
    ואנחנו ב3 הפרש
    כדורסל אתה מוזר

  69. אין דברים כאלו. איזה משחק איטי.
    אפשר לחשוב שזה פט, צ'ארלס ואנתוני (ז"ל)
    שרק סטארקס זז מהר בקבוצה ההיא.

  70. לא מבין את הבן של.
    למה להוציא את לווינגסטון שהוא במשחק הכי טוב שלו השנה?
    שונא חילופים אוטומטים של מאמנים.

  71. אחחח
    הכדרור של ארווינג- אחד הדברים הכי יפים על כדור הארץ.
    תענוג.

    ואיש הבוגה-בוגה ממשיך לחרב להם את המשחק.

  72. קוין לאב פסיבי מדי. כל היום לא זרק אפילו פעםאחת מהעונשין לפני שתי דקות עשה את העיברה הראשונה. נכון שג"ס מרביצים ולא שרקו לו כמה פעמים בהתקפה אבל הוא חייב להתחיל לזוז. מצד שני יש לו 14 ריבאונדים

  73. שאלה מעניינת לסטטיסטיקה מתקדמת

    קארי רק מספר 4 בקלעי הקבוצה כרגע
    אם ייגמר ככה,
    מתי מוביל נקודות של הליגה, מסיים רק 4 בקבוצה שלו במשחק נתון
    שזה לא בגלל פציעה מוקדמת במשחק שמוציאה אותו.

    1. תכלס תיארת את האתר הזה בארבע שנים האחרונות (לפחות, מאז שהגעתי).
      אולי שווה לשנות את השם של האתר ל-ללל 🙂

  74. ברור יואב. זה קצת מצחיק שלוקחים כל משחק בינוני שלו ועושים מזה קריירה. וכולם מתעלמים ממה שקורה עם קרי – אם לברון היה משחק ככה היו שותים לו את הדם עם קשית.

  75. אני חושב שלברון צריך הסבת מקצוע לתחום הקוסמות והמנטליזם.

    טוענים שיש לו אינטלגנצית כדורסל גבוהה- תראו כמה יפה
    שהוא יודע להסתיר את זה.

  76. גם ככה אנחנו לא קולטים בשעה כזו אז חבל על ההסבר 🙂 א ב ל כדי להעמיד דברים על דיוקם, כל הקבוצה גרועה היום (כולל %14 מהשלוש) וגם לברון. זו האמת. ובגלל שהוא זה שמנהל את המשחק בפועל ומחזיק בכדור רוב הזמן (ככה זה מרגיש) וגם כופה את הסגנון שלו אז אנחנו מלינים עליו.

  77. נראה לי שמתפספס משהו. זה לא בהכרח מה שלברון עושה\לא עושה. זה איך הדברים קורים. גם אם קרי משחק רע, הוא פעיל בכך שהוא נותן מקום לאחרים סביבו, וזה הכוח של גולדן סטייט. אין שאלה שלברון שחקן גדול. הבעיה היא שהוא צריך להוכיח את זה כל רגע. וזה תמיד בא על חשבון משהו.

      1. לא מצליחה להבין למה הוא טאבו.
        אולי פעם הוא היה פנומן נדיר. עכשיו הוא מלך האיזו שכופה את הסגנון שלו על המשחק. זה כבר לא קשור ל-ללל.
        אם הייתי צריכה לבחור שחקנים, הייתי בוחרת SF אחר לפניו. מישהו פחות סוליסט.יש שחקנים מהנים הרבה יותר לצפייה.

        1. לברון שחקן מעולה. נראה לי שהוא פשוט לא מודע למגבלות שלו, שהולכות וגודלות עם כל עיגול שנוסף לגזע העץ ושחיקה שגוברת. אבל מצד שני, הציפיות עומדות לו על הראש. והוא חי-יב (משונה ליצור הפרדה כזו במילה בעלת אחד וחצי הברות. נו, מילא) לעמוד בהן. גם בגלל עצמו וגם בגלל התקשורת והאוהדים. אז הוא תקוע בין פטיש לסדן שמתרחב. וזו התוצאה. הוא בעצם ההיפך המוחלט מדלי בייבי.

  78. לס, זה לא שאין מאמן.
    זה שיש את איש הבוגה-בוגה אני אדחוף אותם פנימה ולא אקשיב לאף אחד.
    אי אפשר לאמן אותו – הוא אסון לכל קבוצה שרוצה להיות קבוצתית.

  79. בסוף עם כל זה שכל ההתקפה של קליבלנד מזעזעת, הניצחון או ההפסד היה תליי בלבדון, כמה ערבי פח כאלה יהיו לי בפלייאוף?

        1. זה באמת לא משנה אם הם מצאו או קבוצה אחרת, זה בבירור כנגד רוח החוק והשופטים צריכים להגדיל ראש. אני מקוה שהליגה תחדד את הגדרת החוק.

  80. איזה יום התקפה זוועתי ללברון לקיירי, לאב ולכל הקבוצה.
    ג"ס שיחקה לראשונה נגד הקבוצה שהכי טובה בלעצור אותה ולכן גם קלעו הכי מעט העונה.
    כמו שאומרים אין יום רע בהגנה, ואם הקבוצות ייפגשו בגמר וקליבלנד תמשיך לשמור ככה המצב יהיה הרבה יותר טוב מבחינתה.

      1. כן, סלח לי אם אני נותן יותר קרדיט להגנה של קליבלנד מאשר לזו של ג"ס.
        קליבלנד החמיצו מלא זריקות פנויות ומתחת לסל. ג"ס לא.
        לא שההגנה של ג"ס לא מדהימה, של קליבלנד לדעתי יותר.

      1. זה עובד אותו דבר גם אם את מחליפה את המילה "בלאט" עם "לברון"…

        1. לא מאחלת לו מאום רע (רק בעקיפין דרך בובות..).
          וברצינות, הוא שחקן מוכשר, שלא צריך את האישור שלי, אבל אני באופן אישי לא נהנית לצפות בסגנון שלו. מכבדת את מי שכן ושכולם יהיו מרוצים.

  81. וערוץ הספורט במקום להמשיך את החגיגה שולח אותנו לישון. סססעעעמממקקק איזה חבורת מעצבנים. שימו שידור ללא החופרים של הערוץ!!!

  82. לברון 10- היום ב39 דקות.
    לאב 1+ ב39 דקות.

    מה שאומר שבדקות שלאב שיחק בלי לברון קליבלנד ניצחו בהפרש נאה.

  83. אז עם כל הפצועים של קליבלנד (קיירי עדיין חלוד) ובלי בארנס אצל הלוחמים עדיין הקאבס מפסידים את זה ובערב בינוני של הווריורס.
    ועדיין, לדעתי הם יכולים לצאת מעודדים. הם עצרו את הווריורס, הכתיבו את הקצב האיטי שהתאים להם וביום קליעה נורמלי מהשלוש הם גם מנצחים את המשחק. וזה עם חצי קיירי, במקרה הטוב.

  84. לילה טוב ומרי כריסמס!! מציע ללברון לעשות במשחק הבא את ה-opposite כמו ג'ורג' קוסטנזה, זה חייב לעבוד. (אינספור פעמים רציתי להתחיל עם בחורה במשפט "מיי ניים איז ג'ורג', איים אנאימפלואיד אנד ליב ויז מיי פרנטס", אבל לא הייתי בטוח שהן מבינות אנגלית).

  85. מי שצריך להתעודד מהמשחק הם הלוחמים – הרבה יותר מאשר הפרשים .
    זה שיש להם התקפה – הם הזכירו השנה לכולם . אבל שכחנו קצת שהם הובילו את הליגה ביעילות הגנתית בשנה שעברה. קר כבר חזר – אם כי רק לחדר ההלבשה במחצית .
    חוץ מזה , בארנס אמור לחזור בשבוע הבא. ויש גם בחור צעיר , קוון לוני .
    בחירת הדראפט של ג"ס השנה , שנבחר במקום ה-30 רק בגלל פציעה וניתוח . הוא אחד הטובים במחזור שלו , ומחלים כרגע במהירות לא צפויה. כבר התחיל באימונים קלים . PF חזק וזריז של 2.06 .
    לגבי קליבלנד – לברון בבירור בירידה השנה . בלעדיו אין להם מה למכור.

  86. מסקנה מהמשחק- אינטנסיביות שלפלייאוף. שתי קבוצות חזקות עם הרבה כלים. יום חלש התקפית לשתי הקבוצות, גם בגלל ההגנה שממול וגם סתם ככה. מצד אחד לברון ביום לאטוב וקייריחלוד, מצד שני סטף רגוע ובארנס חסר.
    ==> כבר שבועיים שס"א הקבוצה הכי טובה בליגה. יהיה גמר מערב מהנה

  87. כל הדיבורים כאן נגד בלאט הם קישקוש. מאמן צריך להשתמש בכלים שיש לו. לברון והאגו שלו זה נתון.בלאט לא נמצא במצב שגקסון היה עם גורדן ואח"כ שאק וגם אותו קובי שבר. בלאט מאמן חדש ולברון רגיל לקבוע הכל מיומו הראשון בליגה. במסגרת הנתונה בלאט הוציא את המקסימום מהקבוצה.

    אנשים כאן מזלזלים בג"ס, כרגיל. ג"ס ניצחה את המשחק בזכות ההגנה שלה ולמרות השיפוט. הפאול הדימיוני על גרין במהלך האחרון הוא רק דוגמא אחת לכך שרוב ההחלטות הלכו לכיון של קליבלנד.

    1. למרות השיפוט?
      די נו, בחייאת רבאק.
      גרין דפ]ק ללברון את יד שמאל בפנים.
      תעשה טובה תחפש את המשחק תראה שוב ותראה בעצמך.

  88. שתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות ולא מרוצות.

    גולדן יכולה להיות מרוצה כי למרות יום לא טוב התקפי היא עדיין ניצחה עם עזרה לא מבוטלת של השופטים. לווינגסטון הוא שחקן מצוין לשחק עליו כשהקצב מואט על ידי קבוצה כמו הקאבס וזה בגלל שיש לו משחק פוסט מעולה אופייני למשחק עומד, עם ג'אמפ ופפייד אווי נקי ומלוטש שפשוט כיף לראות.
    קרי במשחק חלש יחסית, אבל יש סביבו שדה מגנטי כל כך חזק, שמספיק שהוא מסתובב על הקשת וכל האופציות נפתחות.

    הקאבס יכולים להיות מרוצים מהאגרסיביות של לאב שלא זכה בכלל לשריקות שהגיעו לו מהשופטים, ובעיקר על הכתבת הקצב. בנוסף הם החטיאו הרבה מבטים פנויים בתחילת המשחק שלברון יצר להם, ונראה לי שהחברה קצת הגזימו עם הביקורת עליו. דבר אחד אני יודע לגבי דלי הוא הצביע לפפיסטונס 89 בפרויקט האלופות של הופס…

  89. משחק מבולגן לשתי הקבוצות, תוצאה נמוכה מקווה שהספרס ימצאו את נקודת השבירה של יוסטון יותר מאוחר. כרגע ההתקפה של הספרס מתנהלת ללא כיוון, ההגנה לעומת זאת מתסכלת, הארדן כבר כמה פעמים לא מוצא את הפאול ומוסר לאריזה כדי לתקוע את ההתקפה

  90. סא עושה קליניקה בהגנה אחרי רבע "רע" שבו ספגו 25 נק, הם שומרים את יוסטון על 13. הארדן חוזר לאיסו המטופש, דוויט נראה לא מחובר, ומחטיפה לחטיפה סא עולה ממינוס חמש לפלוס חמש.

    הטורנארונד שעשו שתי הקבוצות האלה משנה שעברה מדהים, מי זוכר שבזמן הזה שנה שעברה סא ליקקה את הפצועים משתי הפסדים רצופים בשתי הארכות

  91. הארדן פשוט לא משחק ברור, כל פעם שהוא מתבחבש מול גרין הוא מוצר את עצמו מחטיא באומללות, כל פעם שהוא מכדרר ועושה צעד איד קדימה הוא עובר את גרין. מה הוא עושה רוב הפעמים? מתבחבש עם הכדור

  92. וקיבינימט מהפך, סא עם הוצאה לפועל גרועה, יוסטון רצה למתפרצות, בום – 2 ליוסטון ממינוס 6. הארדן מאמלל את גרין כל פעם שהוא מכדרר ולא מתחפר

  93. התקפית, קליבלנד בערב שספק אם יחזרו עליו:
    5 מ-30 (!) ל-3. 4 מתוכן של סמית'. קיירי, שמפרט, לאב, דלבדובה, ג'יימס ביחד עם 1 מ-22 ל-3. חוזר שנית: 1 מ-22. בעצם אני בטוח: לא יחזרו על ערב כזה.
    אפשר לתת הרבה קרדיט להגנה של ג"ס, אבל זה לא יכול להסביר כאלה אחוזים. ידיים רועדות, הסבר יותר מניח את הדעת.

  94. משחק מעולה ביוסטון, שתי הקבוצות לא מצליחות לברוח, שתי הקובצות משחקות מעולה בהגנה, הארדן ממשיך לא ללכת ליתרון שלו (צעד ראשון קטלני) ומשאיר את הספרס בפיגור מינימלי, הספרס מחטיאים שוב ושוב ליי אפים.
    עוד דבר – טימי חטף 3 סלים מהוורד וגונס בפוסט אפ – לא מתאים

  95. אני רואה הכל. משחק על הכיפאק. כשהספארס פוגשת קבוצה לוחמת ופיזית, היא די מתקפלת. השופטים נותנים ללנארד לשמור על הארדן יותר מדי צמוד.
    הם צריכים עכשיו את האווארד

  96. זה רק אני או שהזה שדיאו לא קולע\פוגע מהשךוש מאז 2014 הולך להתנקם בספרס?
    הקטע הזה של משחקים 5 ו 6 מול אוקלוהמה לא יחזרו,
    יוסטון פשוט משאירה אותו חופשי והוא לא זורק

  97. אולדריג במוד סירוס. במקום לזרוק זריקה עם חצי יד על הפרצוף הוא מוסר את הכדור כדי לאבד אותו, טיי לאוסון מחטיא בצד השני, ואז אולדריג בפןסט על שני שחקנים עושה אולדריג – קובר שתיים, עוד חטיפה ומתפרצת ודאנק של קאויי – מינוס 3 חברים, יש משחק

    הארדן בטח יחזור אחרי הטיים

  98. יוסטון אשכרה נראית כמו קבוצה, סנטה הקדים לבקר בארובה של מורי.

  99. הארדן עם שתי שלשות 2014-15, יוסטון נראים בדרך הנכונה לנצח – הגנה ממררת את החיים, התקפת מעבר מהירה והקליעה של הארדן עם היד על הפנים במאני טיים

  100. כל העבוד ליוסאטון, שיחקו הגנה מעולה כל המשחק, הספרס לא הופיעו להתקפה בחצי השני

    לא ברור למה לא שיחקו על אולדריג יותר אבל חוצמזה, נגמר הרצף, יהיה בסדר

  101. משחק חמישי ברציפות. בינתיים הקבוצה הטובה היחידה שראיתי היום היתה שיקגו.
    אשפיל את עצמי ואחזה בחצי המשחק הזה עד שלקליפרס יהיה הפרש המבטיח ניצחון.

  102. אחרי אנדרה דראמונד, לברון ג'יימס הוא השחקן שהחטיא הכי הרבה קליעות עונשין בקלאצ' השנה. 12 סה"כ. שתיים גדולות הלילה. ואז איירבול מ-3.

  103. וואו. ראסל.
    ב-8 לקליפרס, דקה לסוף הרבע, ראסל יוצא למתפרצת של 3 על 1. במקום מסירה פשוטה, מתחיל ללהטט מתחת לסל, פנסי דריבל מטומטם. מסתבך בצעדים. ומייד שלשה בצד השני. מזמן לא ראיתי שחקן שמרשה לעצמו דבר כזה.
    בינתיים כנראה הרוקי המאכזב של העונה. ולא, זה לא קשור לקובי.

  104. הקליפרס האלה לא נותנים לי ללכת לישון. אני צריך הפרש 'בריא' כדי שאוכל ללכת לישון בשקט, והנה הם נתנו ללייקרס לחזור מדפיציט 14 ל-8.

  105. וואווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    איטזו חגיגת שלשות מטורפת של קובי!!!!!!!!!
    (ודווקא אני הוא היחיד הרואה אותה?)
    הקהל בטרוף. זה קובי של לפני 10 שנים!

  106. פספסתי הכל. אבל הבלוג והסיכום של מנחם למשחק השלימו לי 🙂
    תגובות קורעות במיוחד לאורך כל הבלוג 🙂
    עשיתם לי את הבוקר, ואני שמח שלא ראיתי את הזוועה הזאת של לפלופ… מתחיל להיות לי קשה לספוג את זה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט