פריוויו מרובע לרביעי הסביר/רועי ויינברג, עמית טבול, גלעד, MBK

13 משחקים ביום רביעי, ובמוקד גולדן סטייט תארח את יוטה, סן אנטוניו ישחקו מול מינסוטה (טים דאנקן נגד היורש?), ויש משחק מעניין של אינדיאנה וסקרמנטו. יהיו עוד 10 משחקים אחרים הערב.

*

עמית טבול:

שארלוט הורנטס (12-15) [9 במזרח] – בוסטון סלטיקס (13-15) [10 במזרח] – 2:00 בלילה שעון צאלים

מפגש בין 2 קבוצות סימפטיות שמסמלות יותר מכל את תחייתו המחודשת של המזפחל"ש (מזפח לשעבר) המושמץ.
הצרעות קבוצה ביתית מאוד שמאזנה בבית עומד על 4-11 לעומת 8-4 מדאיג בחוץ. ממוקמים כרגע במקום התשיעי במזרח ההפכפך והצמוד עד מאוד (רק כדי לסבר את האוזן: טורונטו שבמקום הרביעי מחזיקה במאזן 11-16).

המפגש הקודם בין 2 הקבוצות התקיים לפני 11 יום בשארלוט, אז בוסטון קטעה לצרעות רצף נאה של 4 ניצחונות על שיקאגו, דטרויט, מיאמי וממפיס.
שארלוט מסתדרת לא רע בכלל בהיעדרו של ביג אל. שחקני הפנים עושים את העבודה בהיעדרו, קמבה ווקר וניק באטום בכושר מצוין וג'רמי בריבוע גם כן מספקים את הסחורה.

בוסטון ממוקמים מיד אחרי הצרעות במקום העשירי במזרח. המאזן שלהם פחות או יותר חצוי במשחקי הבית וכן במשחקי החוץ. הסלטיקס קבוצה שמוכנה כאן ועכשיו, יש להם מאמן מצוין במגמת עליה, קו אחורי קטלני ואקספלוסיבי בראשותם של איזיאה תומאס ואייברי בראדלי, פורוורדים מגוונים כמו אוון טרנר וג'י קראודר, גבוהים מוכשרים (סלינג'ר, דיוויד לי, אוליניק, אמיר גו'נסון), בחירות דראפט עתידיות גבוהות וטריידים לא רעים בעמדות הגבוהים (שם הם סובלים מעומס יתר) שאולי יוכלו להנחית אול סטאר. בכללי: הכיוון למעלה.
סלינג'ר בספק למשחק.

התחזית שלי: משחק צמוד מאוד. למרות הביתיות: בוסטון ב- 5 עד 10 הפרש.

*

קליבלנד קבאלירס (7-18) [1 במזרח] – ניו יורק ניקס (15-14) [11 במזרח] – 2:00 בלילה שעון בא"פ לכיש

קליבלנד מובילה על מי מנוחות את המזרח. הפרשים סוף סוף קיבלו חזרה את אירווינג ושאמפרט (שיכול לשחק בעמדות 1-3) ואולי סוף סוף יוכלו להוריד קצת מהעומס על לברון. אירווינג חזר מול קבוצת האימונים של פילדלפיה. הוא שיחק 17 דקות, קלע 12, מסר 4 אסיסטים וחטף פעמיים. לא רע. קיירי נראה חלוד בהתחלה, אולם השתפר מאוד בהמשך והראה שהוא בעניינים מבחינת קליעה ומהירות וחוסר פחד. מעניין לראות איך קווין לאב יושפע מחזרתו של אירווינג, וראוי לציין כי מו וויליאמס בספק למשחק. דלי בכושר מצוין לאחרונה למקרה שאירווינג ייעדר דקות משמעותיות.

הניקס ממוקמים במקום ה-11 במזרח. הם לא קבוצה ביתית מובהקת וגם לא מתרסקים בחוץ. הלטבי די נרגע לאחרונה. במשחקים האחרונים הוא ירד מממוצע של דאבל פיגרס בנקודות ועלה בממוצע החסימות (כמעט 3 למשחק).

לעומתו ארון אפללו לוהט ונמצא בכושר קליעה מצוין (למעט המשחק האחרון נגד אורלנדו), ולאנס תומאס מהווה הפתעה נעימה וקולע מעל 13 נקודות למשחק בתקופה האחרונה, כולל 24 נקודות במשחק האחרון מול אורלנדו ללא החטאה (9 מ-9 מהשדה כולל 3 מ-3 מחוץ לקשת ו-3 מ-3 מהקו).

נתון מעניין לגבי הניקס: מתחילת נובמבר הם מנצחים ומפסידים ברצפים (לפחות 2). בחודשיים האחרונים לא קרה שהם ניצחו פחות משני משחקים רצוף או הפסידו פחות משני משחקים רצוף.

לצערם של הניקס, אין להם מספיק כוח אש על מנת להתמודד עם הקאבס בקליבלנד. בנוסף לכל הצרות, מלו בספק להיום.
במשחק האחרון הם הפסידו פעם אחת לאחר רצף נצחונות, ולכן על פי תיאוריית הרצפים שהנפצתי זה עתה הם חייבים להפסיד.
הקבוצות נפגשו פעמיים העונה. קליבלנד ניצחה בשני המפגשים.

תחזית: אם מלו משחק, קליבלנד במעל 12. אם לא – קליבלנד במעל 20.

*

אינדיאנה פייסרס (11-16) [4 במזרח] – סקרמנטו קינגס (17-11) [12 במערב] – 2:00 בלילה שעון קציעות

הפייסרס במקום הרביעי במזרח. לאחר חודש די מוצלח הם הפסידו 2 משחקי חוץ לממפיס וסן אנטוניו. פול ג'ורג' נראה במשחק האחרון כמעט כמו שטום צ'יימברס נראה מול ברצלונה כששיחק במכבי (1 מ-14 מהשדה לג'ורג', 0 מ-14 לצ'יימברס באותו משחק אומלל). הוא סיים עם 7 נקודות בלבד ואיבד 6 כדורים. סי ג'יי מיילס "פינק" גם הוא נגד ממפיס וסיים נגדם עם 0 נקודות ו-0 מ-9 מהשדה. גם מונטה אליס לא פוגע. הקבוצה לא מוסרת הרבה אסיסטים ולא קלעה טוב בשני המשחקים האחרונים. אם הקו האחורי לא יקלע הפייסרס יהיו בצרות צרורות מכיוון שעד עכשיו ההתקפה החזיקה אותם יפה גם ללא קו קדמי איכותי.

סקרמנטו מגיעה לאחר הפסד חוץ לא ברור לוושינגטון נטולת בראדלי ביל כאשר מרצ'ין גורטאט חוגג שיא עונתי עם 27 נקודות מול האין הגנה שלהם. ברור שאפשר לתרץ זאת בבק טו בק, אבל עדיין – רק ערב לפני הם ניצחו בחוץ את טורונטו. אם הם חולמים על השתחלות לפלייאוף הם חייבים לקחת משחקים כאלה. חבל כי הקבוצה נכנסה למומנטום חיובי.

המלכים חייבים את קאזינס, רונדו, גיי וכספי ביכולת טובה אם הם רוצים לנצח את אינדיאנה בחוץ, כי הפייסרס יעלו בטירוף. שווה להזכיר שהקבוצות עוד לא נפגשו העונה.

התחזית שלי: אינדיאנה ב-10.
*

רועי ויינברג:

03:00 – אורלנדו מג'יק (12-16) [8 במזרח] – יוסטון רוקטס (14-15) [7 במערב]

יוסטון חזרה? הקבוצה עם 7 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, והשילוב של פטריק בברלי וג'יימס הארדן נראה מצויין כתמיד. הבדל בין מה שראינו מהרוקטס עד לזמן האחרון לקבוצה החזקה של עכשיו טמון בזה שהם הבינו שצריך לחזור ליסודות. למרבה ההפתעה, חמישייה שהשיגה 57 ניצחונות בשנה שעברה מתפקדת מצויין גם עכשיו, וההרכב של בברלי, הארדן, אריזה, ג'ונס והווארד נראה מעולה. הבעיה היחידה היא שזה מוביל להעלמותו של טיי לאוסון (שלאחרונה הושעה עקב נהיגה בשכרות), ושאר הספסל של יוסטון גם לא מדהים, בלשון המעטה.

גם אורלנדו חזקה ועם 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים. צ'אנינג פריי עושה עבודה יעילה בריווח המגרש, ניקולה ווצ'ביץ' מראה שהוא אחד מ-5 הסנטרים ההתקפיים הטובים בליגה (20.6 נק' ב-57.5% מהשדה ב-5 המשחקים האחרונים) והקו האחורי של אלפריד פייטון ואוון פורנייה נראה כמו אחד שעוד שנתיים יהיה אחד מהטובים בליגה. העבודה של סקוט סקיילס משמעותית, ואורלנדו בדרך הבטוחה לפלייאוף.

תחזית: משחק צמוד ינצל את הבית החזק של המג'יק, ויסתיים בניצחון קטן לאורלנדו.

*

03:00 – וושינגטון וויזארדס (14-12) [12 במזרח] – ממפיס גריזליס (14-16) [6 במערב]

שתי קבוצות שלא מרשימות עד עכשיו. ממפיס מראה חוסר יציבות מסויים (הפרש ממוצע בניצחונות-8.5, הפרש ממוצע בהפסדים-19 נק') שמראה על משבר מסויים, וכל השמועות על מעמדו המעורער של דייב ירגר, מאמן הקבוצה, לא מוסיפות. מארק גאסול נותן עונה טובה ומייק קונלי ממשיך לא לקבל מספיק קרדיט על יכולתו (כרגיל), אבל הפציעות של זאק רנדולף וברנדון רייט והספסל החלש משפיעות לרעה על הדובים. וזה בעייתי.

בוושינגטון הקבוצה צריכה חזרה את בראדלי ביל, וג'ון וול המעולה לא מספיק לבד בהתקפה (למרות שהוא מנסה לשתף חבריו לקבוצה ככל הניתן). למזלו, מרצ'ין גורטאט נמצא בכושר מצויין עם 21.7 נק', 107 ריב' ו-3 חסימות בערב, ויתכן שנראה את הפטיש הפולני מכה פעם נוספת, כשהפעם הקורבן הוא מארק גאסול. המצ'-אפ ביניהם הוא המפתח לערב זה, והשחקן העליון מבין השניים ינצח.

תחזית: יהיה משחק צמוד ואיטי, ובהתחשב בעובדה שהוויזארדס לא רגילים לקצב זה (ניצחו רק פעם אחת כשקלעו מעל 95 נקודות, במשחק הראשון של העונה), הניצחון הולך כל הדרך לטנסי עם ממפיס.

*

3:00 – ברוקלין נטס (20-8) [14 במזרח] – דאלאס מאבריקס (13-15) [5 במערב]

הנטס בדרך לאחת העונות החלשות בתולדותיהם, אבל הם קבוצת בית טובה (42.8% הצלחה בבית, 14.2% בחוץ), והם מראים לכולם את הכבוד של ברוקלין (הם עדיין עושים את זה פחות טוב מביגי סמולס). הקבוצה סיימה רצף של 4 הפסדים עם ניצחון על שיקגו המתוסבכת, והעדרו של רונדה הוליס ג'פרסון משפיע לרעה על הקבוצה.

בדאלאס, הקבוצה מפתיעה הרבה מאוד אנשים (כולל הח"מ) שחשבו שכלל לא תגיע לפלייאוף, וכרגע חזק במקום החמישי במערב. דרון וויליאמס נראה כאילו נולד מחדש בעיר הולדתו, ונותן עונת רנסנס עם 14.8 נק' ו-5.8 אס' בערב. יכול להיות שכלל לא ישחק הערב מול הקבוצה בה שיחק מ-2010 עד 2015, ובלעדיו דאלאס יצטרכו הופעה טובה של צ'נדלר פרסונס, שבהדרגה משתקם מהניתוח שעבר בקיץ. לצד דריק נוביצקי ו-ווסלי מת'יוס, לדאלאס יש סיכוי לא רע הערב, למרות הבק טו בק של הקבוצה.

תחזית: הבק טו בק ישפיע על דאלאס, ולכן הניצחון הערב יהיה של ברוקלין, בקושי.

*

3:00 – אטלנטה הוקס (12-18) [3 במזרח] – דטרויט פיסטונס (12-17) [6 במזרח]

דטרויט בכושר טוב עם 7 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, ויהיה מעניין לראות כיצד חזרתו של ברנדון ג'ניגס תשפיע על כך. הם ניצחו את מיאמי בנקודה אתמול, כשהספסל של דטרויט סוף סוף בא לידי ביטוי (ג'ונסון עם 14 נקודות ובלייק עם 12). אם היחידה השנייה, בראשות ג'ניגס וג'ונסון, תתחיל לתרום באופן קבוע, הבוכנות יהיו בקלות בפלייאוף. מדובר בהישג של ממש עבור סטן ואן גנדי.

אטלנטה במצב נהדר עם 4 ניצחונות רצופים, ויכול להיות שיצליחו לאיים על הטופ 3 המזרחי. הורפורד-טיג-מילסאפ נראים טוב ביחד, והקבוצה מזכירה את היחידה הלוחמת של 2014/15. זה מצויין, ואוהדי ההוקס יכולים להיות אופטימיים, למרות חזרתו האפשרית של ג'ניגס הערב.

תחזית: משחק צמוד עם סקור גבוה יסתיים בניצחון של אטלנטה, בקושי.

*

3:00 – מילווקי באקס (18-11) [13 במזרח] – פילדלפיה 76' (29-1) [15 במזרח]

מילווקי ישחקו הערב בלי ג'ייסון קיד, שעבר ניתוח בירכו ולא יאמן ב-5 השבועות הקרובים. במקומו האיש המרכזי על הקווים יהיה ג'ו פרונטי, מומחה ההתקפה של הבאקס שינסה להגביר את הקצב של הקבוצה (שמשחקת בהתקפה יעילה ואיטית במיוחד). יהיה מעניין לראות איך פרונטי, שכבר שימש פעם אחת כמאמן ראשי העונה (והובס ב-24 הפרש ע"י המג'יק), יסתגל לתפקיד, ואיך מילווקי תראה תחתיו.

הוא לא יכל לקבל בכורה נוחה יותר. פילדלפיה בחוץ ואחרי בק-טו-בק, ולאחר שהפכו רשמית לקבוצה הגרועה ביותר להשיג 0 ניצחונות וניצחון אחד, הם בדרך לעונה של 76 הפסדים ומעלה (שבירת שיא ליגה, שמוחזק גם ע"י הקבוצה-73 הפסדים מ-1972/73). יהיה קשה לג'ליל אוקפור מול ג'ון הנסון, והקו האחורי של הקבוצה מעיר אחוות האחים יתקשה מול ההגנה החזקה של הבאקס.

תחזית: משחק קליל עבור הצבאים, שיגמר ב-15 הפרש ומעלה לטובתם. מילווקי.

*

גלעד:

מינסוטה טימברוולבס (17-11) [11 במערב] – סן אנטוניו ספרס (5-24) [2 במערב] – 3:00

כנראה אחד מהמפגשים האחרונים ביניהם. קווין גארנט וטים דאנקן (בלבן).

אחלה משחק מגיע ממינסוטה הרחוקה כשהספרס באים לעיר. טאונס (ככל הנראה רוקי העונה 2016) פוגש את דאנקן (רוקי העונה 1998) ווויגינס את קוואי לנארד (שבליגה ללא סטפן קרי היו עליו דיבורים הרבה יותר חזקים לMVP.

אז בואו נתחיל מלדבר קצת על האורחים ובעיקר על קוואי. הבחור הזה עם הידיים הממש ארוכות מגביל את השחקנים שהוא שומר עליהם ל37 אחוז מהשדה ו26 אחוזים מהשלוש (ווגינס, גם בלי לנארד לידו קולע 25 אז אולי יצא לו דווקא טוב מזה.) והוא הגורם העיקרי בהגנה המדהימה של הספרס. כמה מדהימה? ממוצע הנקודות שנקלע נגדם הוא 89 למשחק (לשם השוואה – פילדלפיה קולעת במשחק רגיל 91 והיא כמובן הנמוכה בליגה בתחום הזה) הנתון הכי נמוך מאז ה85 שהרשו בוושינגטון בעונת 1961-62. חוץ מזה הספרס גם מחזיקה ברצף הנצחונות הארוך בליגה עם שישה.

עכשיו קצת על הזאבים, שמחזיקים ב-2 בחירות ראשונות רצופות בדראפט, שחקנים שהם גם השחקנים המרכזיים שלהם כמובן. אנדרו וויגינס נותן קצת יותר מ-21 נקודות למשחק וזהו בערך. טאונס נותן עונת רוקי מדהימה וכרגע הוא עומר על 16 נקודות וכמעט 10 ריבאונדים למשחק וע"פ מדד הPER יש רק 13 שחקנים בליגה שיותר יעילים ממנו. אבל.. לא טאונס ולא וויגינס טובים מספיק כדי לנצח את הספרס. בטח לא בבית (מאזן 10-4 שלילי במינסוטה למינסוטה) ולכן נלך בהימור על הספרס ב-10-15 הפרש.

*

ניו אורלינס פליקאנס (19-8) [14 במערב] – פורטלנד טרייל בלייזרס (19-11) [13 במערב] – 3:00

מאזן עונתי: 0-2 לבלייזרס

תעצמו רגע עיניים ותדמיינו שהעונה עוד רגע מתחילה. עכשיו תדמיינו שבא מישהו ואומר לכם שלפני הכריסמס פורטלנד תהיה עם מאזן טוב יותר משל ניו אורלינס. לא תצחקו?

הנצחון הקודם של פורטלנד היה נגד ניו אורלינס לפני קצת יותר משבוע אבל מאז לילארד ומקולום שקולעים ביחד יותר מ40 אחוז מהנקודות של פורטלנד נפצעו ושניהם בספק למשחק הלילה.

ניו אורלינס, לעומתם, מגיעה בלי פצועים בכלל! לעומת זאת היא באה אחרי נצחון על דנבר במשחק בלי הרבה הגנות ואם ינצחו גם פה אולי יתחילו רצף חיובי לכיוון הפלייאוף. אנטוני דייוויס (שנותן העונה 23 נקודות. כמעט 11 ריבאונדים וכמעט 3 חסימות בערב) לעומת זאת כנראה ישחק ונגד הקו הקדמי הלא משהו בכלל של פורטלנד אמור לתת משחק טוב.

בלי לילארד ומקולום אין לפורטלנד שום דבר למכור והנצחון ילך לשקנאים עם משחק מצוין של דייוויס ובהפרש מעל 15 נקודות.

*

פיניקס סאנס (18-12) [9 במערב] – דנבר נגאטס (17-11) [10 במערב] – 4:00

מאזן עונתי: 0-2 לסאנס

האורחת מגיעה מבק טו בק אחרי הפסד ללייקרס. ובכלל, אחרי רצף של 5 מ6 נצחונות הגיעו הפסדים ליוטה ניו אורלינס והלייקרס והגושים רחוקים מאוד ממאזן חיובי.
גלינארי שמוביל העונה את הנגאטס עם קצת יותר מ17 נקודות למשחק והחמיץ את המשחק הלילה נגד הלייקרס צפוי לשחק. עמנואל מודאי כנראה עדיין פצוע ולא ישחק. השחקן החם של הגושים הוא וויל בארטון שבחמשת המשחקים האחרונים קולע 22 נקודות. גם האריס שקלע אתמול מול הלייקרס שיא קריירה של 21 נקודות ישמח להראות המשכיות.

הגושים לא אוהבים לשחק מול השמשות אחרי שבתשעת המפגשים האחרונים נצחו רק פעם אחת, ובמדבר של פיניקס המצב הוא בדיוק כמו בכל העונות האחרונות – בינוני. כשבעשרת המשחקים האחרונים המאזן שלהם הוא 5-5. ונכון לעכשיו היו במקום ה(תנסו לנחש לפני שתקראו את זה)תשיעי.

מצד שני כמו שהזכרתי בפיניקס אוהבים לפגוש את דנבר והם יהנו גם הערב. במפגש הקודם בין הקבוצות ברנדון נייט קלע 38 נקודות לקח 11 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים. ג'ף הורנסק ישמח לראות עוד הופעה כזאת מהגארד שירד לספסל במשחק האחרון ביחד עם PJ טאקר, והשניים פינו את המקום לדווין בוקר וTJ וורן. כדאי לציין גם את אריק בלדסו כשהוא ונייט קולעים ביחד מעל 40 נקודות במשחק.

אם הייתי צריך להמר הייתי בוחר כנראה בפניקס, שימשיכו את הרצף שלהם נגד דנבר עם נצחון בהפרש חד ספרתי.

*

MBK

5:30 – גולדן סטייט ווריורס (1-26) [1 במערב] – יוטה ג'אז (14-12) [8 במערב]

גולדן סטייט תגיע למשחק באורקל ארינה כפיבוריטית ברורה

כיצד ואיך יוטה תצליח לעצור את המכונה הצהובה ?

גולדן סטייט מגיעה עם מאזן איימתני של 30 ניצחונות רצופים באורקל ארינה ( ליגה בלבד ) ו 49 מ 50 האחרונים

גולדן סטייט התקשתה מול מילווקי במשחק האחרון באורקל

מה צפוי לפנות בוקר ?

קארי משתולל עם רבע אחד לפחות של 20 וניצחון ב 14 לגולדן סטייט

MVP גמר מכהן נאבק ב-MVP גמר עתידי.

*

5:30 – לוס אנג'לס לייקרס (23-5) [15 במערב] – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (9-19) [3 במערב]

או מיי או מיי

המפגש האחרון בין ה 2 שנערך במוצ"ש הסתיים בבלואו אאוט של הרעמים שלא ריחמו על הלייקרס 78-118 למי ששכח

רבות דובר על ארוחת הערב בין דוראנט לקובי לפני המפגש הקודם בין ה 2 . האם הם בישלו את התחנה הבאה של דוראנט ?

קובי כנראה לא גמל לדוראנט אמש אבל הוא ניפק הופעה בטעם של פעם כשניצח יחד עם LA את דנבר

זה היה הניצחון הראשון של לוס אנג'לס על קבוצה מערבית

לפנות בוקר OKC גדולה על הלייקרס בכמה מידות היא תנצח וקובי יארח את דוראנט באחת ממסעדות השף המעולות של LA

OKC ב 21

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 131 תגובות

  1. תודה רבה על פריוויו לערב עמוס.
    בגלל שנמאס לי לחזור כמו תקליט עם שריטה על אותו שטאנץ אני לא אזכיר אלו שני משחקים משודרים ובאיזה ערוץ אחד יחיד ומיוחד (ובתוספת תשלום, כמובן).

  2. כיף!!! נוכל להשוות תחזיות.
    שמעתי את הווטסאפ מצלצל ומצלצל אבל איבדתי קשר. עלי להתקשר לגוגל ולעשות RESET או משהו כזה.
    אולי הודעתם לי שאתם עושים פריוויו אבל לא יכולתי לשמוע.
    בכל אופן תודה על העזרה!

  3. איך אפשר להשוות בין טאוונס לדאנקן???
    דאנקן היה מדהים בעונת הרוקי והפך קבוצת מרכז טבלה לקבוצה שמגיעה רחוק הפלייאוף.
    21 נקודות וכמעט 12 ריבאונדים בעונת הרוקי…

    קשה לי מאוד עם ההשוואה הזו

    1. דאנקן הרוקי פר 36 דקות-19.4 נק', 11 ריב', 2.3 חס' למשחק (54.9% מהשדה)

      קארל אנטוני טאונס פר 36 דקות-20.6 נק', 11.9 ריב', 2.6 חס' למשחק (53.6% מהשדה)

      דאנקן שיחק כרוקי 39 דקות בערב, קא"ט 28.

          1. טאונס שחקן נהדר! שמשתפר בקצב מדהים ואפשר להשוות אותו לחלוטין לדאנקן ביחס לעונה הראשונה. אני מחכה לראות מה מיניסוטה יהיו שווים עוד שנתיים כי אם הם לא יהיו טובים זה בזבוז שלא כשרון מדהים.

        1. קאנון זו מילה שרק למנחם מותר להשתמש בה.. 🙂
          מסכימה איתך לגבי העתיד הורוד של קא"ט (או בשם החיבה שהמציאו לו פה "קיט קאט").
          תודה לכל כותבי הפריוויו בכל הפוסטים המקבילים..

          1. אגב מילים של מנחם, מישהו יכול להסביר לי סוף סוף מה זה "הופל'ה"?… התביישתי לשאול.

            נ.ב: כיווננתי את בובת הוודו להערב על זרם באיזור המרפק (התקווה שיפגע באיזה עצם בולטת של הפורזינגיס)

          2. הלכתי עם קיבוע על אצבעות הרגל במשך שבוע אחרי הליך הוודו הקודם! אני מפחדת עכשיו על המרפק שלי 🙂 וודא שאין משתפים לידך לפני ההליך..
            באיזה הקשר מנחם משתמש ב- הופל'ה? כמו אמריקאי במובן של רעש תקשורתי או "חגיגה" מסביב לאירוע כלשהו?
            באתר שמכיל קונספירטורים מטורפים, חובבי לברון ואוהדים של פילדלפיה, לא משנה מה תשאל – אתה תראה נורמלי יחסית 🙂

          3. 🙂
            כן לגבי ההופל'ה (איך מבטאים את זה? כמו בובל'ה או כמו חאפלה? ומנין זה בא?? גיא!!)
            מדד הטירוף שציינת: חובבי לברון > אוהדי פילדלפיה > קונספירטורים מטורפים

          4. זה Hoopla. גיא מתעסק גם בלועזית? 🙂
            הקונספירטורים אולי פחות מטורפים אבל הם הדבר הכי מעצבן באתר הזה.
            ולגבי המשחק הערב, אני בונה על תצוגה של JR ושאמפרט מול האקסית.

          5. ג'וג'ו!
            האשך הוא הרווק המאושר היחיד מבינינו, וזאת הדרך המופרעת שלו לפלרטט אתך.
            אם הוא לא יודע מה זה הופלה, אז אני לא יודע שאשך זה ביצה.

  4. זאת השוואה לא מצחיקה …יורש???
    טאונס הוא היורש של דאנקן כמו שדיאנג'לו הוא היורש של מייקל.

    לא ניבניב, הוא הצטרף לקונטנדרית באותם שנים ( ציניות )

  5. פירוויו מעולה.
    ס"א ממש לא היו מרכז טבלה. הם מינפו פציעה לטנקינג כדי לקבל את דאנקן. זה היה עיוות קיצוני של השיטה שהניב 5 אליפויות.

  6. אפשר להתווכח אם הם מרכז טבל או קצת יותר מזה . מכל מקום הם לא היו קרובים להיות קונטנדרים ב98 . רוניסון של אחרי הפציעה ההיא בפירוש לא היה אותו שחקן

  7. שמישהו מהעורכים יסדר את הפריוויו (או ההימורים) של מנחם בתוך הפריוויו הזה, שהוא יותר מושקע.
    בכל זאת, די מטומטם שיהיו למשחקים שני טורים עם אותן התגובות.

    1. Nope. לא מאמין שפילי יסיימו במאזן גבוה מ5:77.
      ניצחונות על לייקרס (2) ,ברוקלין(2) וניצחון במזל על קבוצה חלשה כמו מילווקי או משהו בסגנון.

  8. משחק חשוב לקאבס הערב, ובמיוחד לאחד, דיוויד בלאט. זה הזמן שהוא כבר מתחיל לחשוב על לאמן את האולסטאר. הקאבס לפני סדרה קשה במיוחד, 10 משחקי חוץ מתוך 13, סדרה שמתחילה ונגמרת במפגש עם קארי. מאסט ווין הערב.
    יש גם כ"כ הרבה מאבקים שקולים נוספים (ועימותי מזרח-מערב שווים) שפשוט קשה לבחור. יהיה לילה ארוך.

  9. יש רק אי דיוקים בשעות, זה הלו"ז הנכון, שעון אורשלים אלקודס:
    02:00 – בוסטון בשרלוט, ניקס בקליבלנד, סקרמנטו באינדיאנה, יוסטון באורלנדו, ממפיס בוושינגטון. לכו תבחרו.
    02:30 – דאלאס בברוקלין.
    03:00 – דטרויט באטלנטה, פילי במילווקי, סן אנטוניו במינסוטה, פורטלנד בניו אורלינס. גם בחירה קשה. יאללה פיסטונס.
    04:00 – דנבר בפניקס.
    05:30 – יוטה בגולדן סטייט, אוקלהומה בלייקרס.

  10. שיחקתם אותה עם הפריוויו המשותף. דווקא מגניב שכל אחד כותב בסגנון שלו.
    עמית, הרגת אותי עם השמות של הבסיסים!! במיוחד כשאני קורא את הפריוויו על ב'.
    המשפט הכי עצוב שקראתי היה על וושינגטון – סקרמנטו, בבק טו בק , בחוץ, לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד משחקים כאלה. סקרמנטו… מול קבוצה שעשתה חצי גמר מזרח… איזו התדרדרות של הוויזרדס.

  11. אחלה.
    חוזר על בקשה שמישהו כבר העלה, אם אפשר לרשום את מיקום הקבוצות זה יעזור לנו מאד בשלב כזה של העונה.

      1. ממש מדהים לראות את טבלאות המזרח והמערב.
        שארלוט ובוסטון במקומות 9 ו-10 ושיקגו ב-7 כשמילווקי ווושינגטון לא בסביבה אבל בטח יאיימו בהמשך. זה בהחלט מבטיח מזרח תחרותי, ולראייה המאזן החיובי של הקונפרנס המושמץ מול המערב "הפרוע" (פרוע כמו מיכל צפיר במסעדת הדסון).
        והצערב- איך נפלו גיבורים, אין בכלל מקום שמיני, יוסטון וקליפרס מאוד מאכזבות, okc ככה ככה, הפליקנס אכזבת העונה עד עתה, הוולבס והקינגס נראות ונשמעות כמו שלום חנוך שר את לה-בוהם. רק הלוחמים והספרס בודדות בפסגת המערב, ללא תחרות. גמר מערב בין שתיהן יהיה שווה את הכל.

        1. בדיחות מיכל צפיר באתר הופס? זה לא קהל היעד 🙂
          ולגבי גמר המערב, מחכה לראות את הלוחמים רומסים את ס"א ואז להזכיר לרועי ולאחרים את התחזית שלהם..

        2. ועוד כמה דברים
          צערב מעולה (לא יודע אם בכוונה או לא אבל זה מעולה) האמת שגם אוקלהומה ווריורס עלול להיות ענק
          ואפילו הקליפרס אם אי פעם יפסיקו להיות כלכך לוזרים (מת שבסדרה היפותטית מול הספרס דוק יהיה חייב לשים את גריפין כסנטר ופירס ב4 בשביל למנוע מאיתנו את העונג המפוקפק של לראות את DJ זורק מהעונשין)

          1. צערב זה לגממרי במקרה, אבל בהחלט מתאים.. קצת כמו שלמנחם יצא במקרה במעורב "פחילדפיה"..

            כמו שזה נראה הקליפרס יגיעו בחצי מול הגולדן בויס, את נקישות הביצים שלהם יוכלו לשמוע גם בששת הירחים של פלוטו.
            okc יגיעו בחצי לשחק מול הספרס-סדרה נהדרת בהחלט.

  12. אני רק מזכיר למי שיסקר את דאלאס-דירק צריך עוד 10 נק כדי לעקוף את שאק, ולעלות למקום השישי בקלעי כל הזמנים. הבחור ענק.

  13. הלילה אני לא מסכים עם הרבה מהתחזיות:
    הולך על:
    שארלוט
    הקינגס פשוט נראה לי שיומיים מנוחה זה סבבה שיש לנו מאצ אף עם אינדי.
    וושינגטון[ הם יותר טובים בהרבה מהמאזן שלהם]
    דאלאס
    דטרויט

    1. הבקשה שלך נדחית. אם אשאיר את הפריוויו, ייקח חמש דקות רק להגיע לתגובות. מה שכנראה אעשה זה להוריד את ההדבקה מהפריוויו המלא, ולהשתמד בפריוויו (היותר טוב!) שלי כתובנה לסקירת משחקי היום.

  14. לא רק שהמערב יותר חזק מהמזרח בהרבה אלא שהמערב השנה יותר חזק משנה שעברה.

    הווריוס, הספרס ו OKC של השנה חזקים יותר משנה שעברה.
    קליפרס מרחק של טרייד אחד בשביל להפוך לאיום רציני.
    יוסטון עוד יכולה להשתולל והפוטנציאל שלה גבוה יותר משנה שעברה.

    המזרח?
    חוץ מקליבלנד אין כלום.

    הסיבה שלמקום 8 יש אותו מאזן כמעט כמו מקום 2 היא שלקבוצות עם יכולת דומה יש כנראה מאזן דומה.
    זו עדות לחולשת המקום השני ולא עוצמת המקום השמיני.

  15. לקאבס יש הרבה כלי נשק. המון.
    זריקה ל-3 של ג'יימס היא לא אחד מהם.
    למה הוא ממשיך להתעקש ולמה אף אחד לא עושה כלום נגד זה? אחד הדברים שדופקים את הקבוצה ומשנים מומנטום.

  16. הניקס ראויים לנצחון. אסור לקאבס לגנוב את המשחק הזה, הוא תמרור אזהרה עבורם. ג"ס היו קורעים אותם היום.

  17. אתם מגזימים מאוד עם חשיבות ההופעה של קליבלנד היום, בלאט עשה פה נסיונות על הרכבים במשחק הראשון (!) שלו העונה עם סגל מלא. היה טוב אם היו לו עוד כמה משחקים עד המשחק מול גולדן סטייט, גם מבחינת הכימיה, הרכבים וגם מבחינת הכושר של קיירי שעדיין חלוד ולפי איך שאני רואה בונים אותו גם על קצב דקות מסוים, ולינארית לא יהיה מוכן למשחק מלא כרכז ראשון מול הווריורס. כמו שהוא נשאר בלעדיו בדקות ההכרעה היום, אני בספק אם הוא ייתן לו להסחט מול קרי בשביל ניצחון של יחסי ציבור

  18. אגב, לדעתי הם ינצחו את המשחק הזה גם בלי קיירי ב fulll on, אם הם יבואו ב mind set של"חיביים לקחת את המשחק הזה". אין סיבה שלא, שנה שעברה בלי קווין לאבף בלי קיירי בכלל, ובלי מו ווליאמס הם לקחו כאלה.

  19. ניצחון יפה מאוד של הקינגס, אני ממש מופתע. משחק מעולה של עומרי, שיחק הכי הרבה דקות בקבוצה (41 !), ועוד דאבל דאבל נאה מאוד… 15-10 זה מספרים של מעל הלגטימי בליגה, זה כבר שחקן עם משמעות וזה מה שהוא נהיה השנה

  20. לקינגס יש לוח משחקים ממש נח – לדעתי הם יכולים לצאת שבע שלוש בעשרת המשחקים הקרובים.
    והדבר הכי גדול ששני ההפסדים הם לגולדן סטייט וזה אומר שסיימנו איתם עד סוף השנה – עוד לפני פגרת האולסטאר :]

  21. הקינגס קבוצה שתמיד כיף לראות, כמעט אין פספוס לצופה במשחקים שלהם.
    והם שווים פלייאוף במערב. היה להם לו"ז נוראי בתחילת העונה. רואה אותם לגיטימיים לא פחות מדאלאס ויוטה, לפני פניקס, דנבר וניו אורלינס.

    1. לו"ז+קבוצה כמעט חדשה+ העדרויות של שחקני מפתח.
      קאזינס נעדר משמונה , קוליסון שחוזר לכושר משבעה , קטאולי סטיין נעדר ויעדר סביב ה12 משחקים. וגם גיי, עומרי ורונדו החמיצו משחקים.

      הלוז של הקינגס הוא די נח עכשיו. המטרה שלהם עד האולסטאר להתייצב סביב ה50 אחוז והם יעמדו בה לדעתי.
      רואה את הקינגס אם כולם בריאים מתמקמים במקום 5-8 בסוף השנה.

      כנראה שיעשו טרייד עם מילווקי על קרון בטלר שרוצה לסיים את הקריירה עם החבר מהאליפות בדאלאס מיסטר קיד. הוא גם יליד וויסקונסין והם יכולים להפיק ממנו מנהיגות ולשחב אותו כי הוא לא רע ובקינגס זה לא תפס.
      במידה וזה יקרה הקינגס יקבלו כנראה ממילווקי אחד מבין מיילס פלמלי לכריס קופלנד.

  22. עומרי משגש בשיטה המהירה של קרל.
    זה שיטה שמנפחת ממוצעים.
    עומרי היה טוב מאד במחצית הראשונה בעיקר בהגנה . נעלם בשלישית עם יתר הקבוצה וברביעית עשה כמה מהכי התקפה יפים וחשובים. אחד על פול גורג באקט אגרסיבי שהיה בורדר ליין פאוול. [השדרים של אינדי דרשו כמובן…]

    עומרי מרוויח תמקום שלו וזה נהדר.
    אני אשמח מאד עם קאולי סטיין יחזור מהספסל.
    כי לדעתי הוא אחד התקוות של הקינגס ויכול להיות משנה מומנטום משם.
    מדובר פה בכשרון שעדיין לא ממש קבל את התנאים לפרוץ. בעיקר מעט מאד קרדיט אמיתי מקרל.

  23. מדהים
    ריק קרלייק שוב מוכיח כמה הוא מאמן טוב ויצירתי- הוא החזיר את דלאס למשחק בעזרת אזורית שהופכת לאישית- ממש אירופה

  24. צ'וקינג מפואר של ברוקלין במשחק שהיה לגמרי שלה.
    כל יתר המשחקים עכשיו נראים די גמורים. ציפיתי לפייט אבל דטרויט נופלים מהרגליים נגד אטלנטה, שהולכת ומתייצבת בתור 2 במזרח.

  25. שוב פעם השופטים מעניקים לספרס את המשחק .
    במו עיני ראיתי כיצד לאונרד מחזיק את וויגינס בצורה לא חוקית.
    כל העונה של הספרס היא פאול אחד מתמשך .

    1. שכחת לציין את מס' המסירות הלא חוקיות בכל התקפה.

      ועכשיו ברצינות – אשמח לקרוא מה אתה חושב על ההשתלבות של למרקוס בקבוצה, ומה כדאי לעשות עם בובאן הענק.

      1. למרקוס ההבין סוף סוף את המקום שלו בספרס . אני מאמין שיהיו עוד טוויקים קטנים עד סוף העונה אבל ההבנה של איך הוא יכול להביא מכשרונו לקבוצה פחות או יותר הסתדרה אצלו בראש .
        כמובן שהספרס כארגון וכמובן טימי נתנו ויתנו לו את כל הזמן שבעולם בשביל להרכיש הכי טוב בשבילו ובשביל הקבוצה .
        למרקוס מקבל בידודים בפוסט כמו דאנקן כל השנים וכמו קוואי המפלצתי . כשמגיעה העזרה הוא מוציא את הכדור מהיד ולא כופה זריקות . אם היריבה שוכחת שהוא מעולה מחצי מרחק הוא זורק בלי לחשוב בדיוק כמו שקיוו בספרס.
        השילוב שלו עם דאנקן נהדר והם מתמסרים מעל ההגנה לא מעט פעמים.
        אבל אם אתה שואל אותי השילוב של למרקוס בצד ההגנתי מעולה .
        הוא קופץ לכל ריבאונד ונפטר מהרכות היחסית שאפפה אותו בתקופתו באורגון .
        דיוויד ווסט מעביר הילוך והספרס נראים מפחידים .
        אומר זאת כך יונית, במשחקים שגרין מאנו ומילס יקלעו סביר פלוס זה יהיה בלתי אפשרי לנצח את הספרס.
        היה מהלך אחד מול מינסוטה שהסב לי כל כך עונג כאוהד כדורסל בכלל שקשה לי להסביר בכלל . אני ממליץ לך למצוא את המהלך שהסתיים בסל ועבירה של ווסט . מדהים.
        לגבי בובאן , הוא לא רע בכלל . באמת .
        גבוה מאודד יד רכה בצורה מפתיעה ועל אף גמלוניותו מציג סוג של תנועה סבירה בהחלט.
        מעבר לזה הוא חזק ובעל ראיית משחק ממוצעת ומעלה . לטעמי פופ יכול לתת לו יותר דקות גם במשחקים חשובים ולא גמורים .

        1. ראיתי את אותו מהלך. זו הסיבה שכתבתי על המסירות הלא חוקיות 🙂

          תודה על הניתוח על למרכוס. אני גם חושב הוא בסה"כ השתלב בצורה טובה מאוד, ושמח לגלות שקללת הגלאקטיקוס לא עובדת כשמדובר בספרס.

          בתור אחד שויתר על כדורסל אירופאי לפני כמה שנים, לא הכרתי אותו עד שהגיע לספארס. הוא ממש טוב בדקות שהוא משחק, וזה באמת חבל שהוא לא משחק יותר.
          יש מצב שפופ בונה על מיני קריסה של ג"ס ועלייה למקום הראשון בליגה? אני לא חושב שזה יקרה, ועם הפער שיש מהת'אנדר, בהחלט שווה לתת לו יותר דקות, גם במחיר של הפסד או שניים.

          1. לא יודע אם זה אפשרי לתפוס את גולדן סטייט אבל הספרס לא מסתכלים על אף אחד מלבד עצמם..
            הסגל של הספרס כל כך עמוק בכל העמדות שאין צורך לוותר על אף משחק.
            גולדן סטייט בפתיחה לא הגיונית אבל אם הספרס מנצחים עכשיו 10 ברציפות ולאור הכושר שלהם זה בכלל לא תלוש מהמציאות הם עולים למאזן של 35-5 שזה קצב של 70 נצחונות

  26. יחכה לסיום של פניקס ודנבר.
    שני קרקסים תיכף נפתחים, בגולדן סטייט ובאל.איי. נראה לי שאסתפק בתקציר בבוקר. האנדר אובר על קארי עומד על 30.5, ועל דוראנט 27.5.

  27. לא יתכן שוויגינס יסיים עם 2-11 אני נוטה להסכים עם מנחם שהשופטים נותנים לספרס להרביץ ובמיוחד ללאונרד.

    1. אתם כל כך מוטים שזה נוראי.
      שחקן לא קולע טוב מול הספרס
      "זה בטח השופטים"
      שטיפת מוח ממנחם.
      מביך. בחיי מביך.

      חס וחלילה "הם שומרים טוב"
      חס וחלילה "דנקן בגילו בין המצטיינים בחסימות, שלא לדבר על הקשיחות המפתיעה של למרכוס בהגנה או על בוריס דיאו שגם מגן נפלא וכל זאת מבלי לדבר על קוואי".
      במילים אחרות
      come on.

  28. קיילי אוברה בוושינגטו מתחיל לטפוס את מקומו .
    הוא שחקן נהדר
    אחלה מחזור רוקיז/

    העמדה החזקה והעמוקה בדראפט הזה היא הסמול פורוורד.[כמו שאמרתי לפני הדראפט :]]

    סטנלי גונסון, הזוניה,ווינסלו , קיילי אוברה ,אוליס גפרסון, גסטין אנדרסון.

    עמדה עמוקה שהייתה חלשה הרבה שנים בליגה.
    שלושה ארבעה שחקנים דומינננטים[לברון, דוראנט, , גורג ואולי קואי] הכתיבו את הקצב.
    מהדראפא הזה בעמדה הזו יש הרבה שומרים טובים ושחקנים טובים

  29. בינתיים הלוחמים מזייפים קצת בהתקפה . אבל הם באו נחושים בהגנה ומזכירים שלמה בשנה שעברה הם היו קבוצת ההגנה מס' 1.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט