מעורב הופס ליום שני בערב / מנחם לס

1. סטיב הארווי מודיע על מיס יוניברס הלא נכונה

 

אף פעם לא סבלתי אותו. אמש הוא עשה שגיאה שתפגע לנצח במיס קולומביה (שהיתה, אגב, היפה מכולן) כשהודיע עליה כ"מיס יוניברס". אחרי שכבר עטרה את הכתר וזר השושנים הוא הודיע פתאום… שהוא שגה שגיאה איומה, ומיס העולם האמיתית היא מיס פיליפינים.

היה זה אחד הרגעים המביכים בתולדות הטיווי.

*

*

 

2. ג'ימי באטלר פותח פה על מאמנו פרד הויברג

ג'ימי בטלר טוען כבר כמה חודשים שהוא מרגיש את תרומתו כשחקן, אבל לא כמנהיג בקבוצה. הוא הבטיח להיות יותר 'קולי' יעני. הוא יודע שבלי פה גדול הוא לא יכול להיות "סטאר": מייקל, מג'יק, לארי, קובי, לברון – כולם כמעט – היו 'קולנים' בנוסף ל-'קלעים'. הסטארים היחידים שלמעשה רק שיחקו ונתנו למשחקם בלבד לדבר עבורם היו ד"ר ג'יי אז, ודריק רוז היום.

אז שלשום הוא פתח את פיו הסגור בדרך כלל, והוא זרק החוצה כמה מרגליות שעלולות לזעזע את כל השיקגו בולס. הוא החליט להתחיל במטמורפוזה שתהפוך אותו מדפנסיב סטופר וקלעי די פרוע ל-"LEADER" .

אחרי ההפסד בשבת לניקס הוא פתח את פיו, ועוד איך פתח.

 

"I believe in the guys in this locker room, yeah," Butler said when asked whether a shakeup was needed for players to get a message. "But I also believe that we probably have to be coached a lot harder at times. I'm sorry. I know Fred's a laid-back guy and I really respect him for that, but when guys aren't doing what they're supposed to do, you got to get on guys. Myself included. You got to do what you're supposed to do when you're out there playing basketball."

מה שהוא אמר הרעיד את כל סיפי ה-NBA. זה כמעט לא קורה ששחקן מבקר את מאמנו, ועוד בפומבי. עם כל הבעיות שהיו עם ת'יבודו, אף שחקן לא העז להתקיפו ציבורית. כאן מה שבאטלר למעשה אומר הוא שמאמנו פרד הויברג הוא שקט מדי, חלש אופי מדי, וכל שיטת האימון שלו היא חסרת 'שיניים' מספיק.

האמת? גם אני הבחנתי בזה. הוא יושב לו בשקט על הספסל ונותן לדברים לקרות ללא כל הבעת פנים לטוב או לרע. לא מתלהב ממבצע מצוין, ולא מראה כמה הוא PISSED OFF כששחקן PISSES-OFF תרגיל או משימת שמירה. הוא נראה רגוע מדי על הספסל, ואם הוא רגוע על הספסל, הוא בוודאי ובוודאי רגוע גם באימונים וביחסיו עם שחקנים.

אותי זה מפליא מאד כי כמאמן איובה-סטייט הוא ידע גם ידע לצאת מכליו.

3. תנו מבט בפטיש שבו מילסאפ היכה את את אורלנדו

*

*

4. האם הפאור-פורוורדים הופכים לעמדת ה-NBA היוקרתית ביותר?

אין שאלה שהעמדה היוקרתית וה'טובה' ביותר מבין כל משבצות השחקנים היא עמדת הפוינט גארד. אפילו רפי ההבנה שביניכם – הווה אומר 75% מהקוראים מילים אלה – מסוגלים לדקלם עתה 10 מספרי "1" שניתן להגדירם ככוכבים. וברצוני רק שתדעו שאחד העולה וצומח ממשחק למשחק לקראת ראש הרשימה הוא העארס עם הקבלות מס' 1 או 2 ב-NBA (אולי לאנס סטפנסון עולה עליו) ששמו ראז'ון רונדו, שהוא יהיה הנושא לטור היומי שלי הערב, שתקראו מחר.
לפתע צומחת לה עמדה חדשה הקוראת תיגר על הגמדים והיא עמדת ה-פאור-פורוורד.
זוהי העמדה שבגלל הסמול-בול וכל השינויים בליגה עוברת FACELIFT ממש לנגד עינינו כשהפאוורים הופכים גם לקולעי שלשות מעולים, חודרים מעולים, וכמובן עושים את הגארבג' הרגיל שלהם – ריבאונדים, וסלים מקרוב.

בואו נראה מי נמצא לנו בעדר נכון להיום. לא  אנסה להעבירם אחד-אחד לפי סדר יכולתם ולפי ההעדפה שלי. אדבר עליהם כמקשה אחת כפי שהם קופצים לי בראש.

.

  • בואו נגיד ככה: אם לא היה סטפן קרי, אנטוני דייויס היה נחשב היום כשחקן ה-NBA מס' 1. אם אתם חושבים אחרת אז תחשבו אחרת. זהו עולם חופשי למחשבות.
    הגבה התחילה את העונה בצליעה מסוימת אבל היא חזרה להיות מה שהייתה – חיה בהתקפה וחיה בהגנה. גובהו, מוטת ידיו, גילו הצעיר, כשרונו – כל אלו עושים ממנו DOUBLE THREAT ברגע שהוא עולה על הפארקט.
  • דריימונד גרין הוא אולי האנדרייטד מכל מספרי 4 כי אין לו פרסונה של כוכב, והוא צעיר מדי שרק לפני שנתיים הגיע ממישיגן סטייט שהכוכב הגדול האמיתי שהיא יצרה לפניו שמו מג'יק ג'ונסון. אני לא בטוח אם הוא לא השחקן השני בחשיבותו לסטפן קרי בג"ס, עם תחרות קשה נגד קליי ת'ומפסון בעניין 'השני בחשיבות'. הוא עושה הכל, וגם התחיל לקלוע לנו מרחוק פתאום.
  • בלייק גריפין? תארו לכם את לארי בירד בן 26 עם רגליים של בלייק והפיזיק שלו! היה יוצא מוצר שלעולם לא היה כמוהו. מצד שני, תארו לכם שהייתם נותנים לבלייק את השכל, החוש, והגאוניות של אוסף הזבל! – אותו דבר: היה יוצא גאון כדורסל שלא היה כמוהו. אז אתם מבינים את מה שאני מנסה לומר? יש לו הכל, מלבד מעט "חוש", "ידע", "טיימינג", וגאונות. אבל הוא יהיה הפאור-פורוורד בנבחרת ארה"ב יחד עם הגבה.
  • קווין לאב. מה לא אמרו עליו? סיים…גמר…טוב רק כאלפא דוג בקבוצה כמו מינסוטה… לא מסוגל להילחם פיזית עם השחורים תחת הסל. ובכן, הוא – כאילו – ה-ROLE PLAYER הטוב בנמצא. כשהוא עולה על הפארקט אתה יכול לרשום 'דאבל-דאבל' אוטומטית. הוא הצלע של הקאבס שהיא לא יכולה בלעדיו, והוא כמובן עדיין קלעי שלשות בין הטובים, ואחד מריבאונדרי ההתקפה הטובים ביותר.
  • פול ג'ורג'…חזר מהפציעה האיומה וכמה הוא טוב? הוא טוב מספיק להיות מועמד ל-MVP בפעם הראשונה בקריירה שלו. הוא חייב היה ללמוד תפקיד חדש, והוא עושה זאת טוב יותר מאשר היה בתפקידו הקודם. הוא השלד שעושה מאינדיאנה פייסרס מה שהיא – קבוצה מפתיעה ביותר עם סכוי ממשי להיות אלופת המזרח.
  • למרכוס אולדרידג' מתחיל להרגיש בבית יותר ויותר כחלק מהעדר של הפלח. הוא לא יהיה יותר אף פעם 'איש ה-30 וה-12" כפי שהיה בפורטלנד, אבל  הוא עושה מהספארס יריבה אדירה לגולדן סטייט במערב. הוא הטופ ריבאונדר והקלעי השני בספארס, הקבוצה השנייה בטיבה בליגה.
  • כריס בוש שלא ניגמר, ויחד עם חסן ווייטסייד נותן למיאמי פרונט קורט מעולה.

  • עכשיו קצת יותר בקיצור על השאר

 

  • פול מילסאפ הוא אל הורפורד במספר 4.
  • דריק פייבורס הוא 'אול סטאר' פוטנציאלי של המזרח.
  • סרג' איבקה נותן לת'אנדר את מה שחסר היה לה: ריבאונדים. הגנה נפלאה. ותתפלאו – שלשות ברגעים מכריעים.
  • דריק נוביצקי מתעורר מדי פעם לתת משחקים גדולים ובגללו דאלאס נשארה רלוונטית.

 

  • ועתה הצעירים יותר

 

  • טוביאס האריס בן ה-23 שהוא הגורם מס' 1 למה שאורלנדו נעשתה!
  • ארון גורדון – בן ה-22 הזה ממשיך להתפתח לאט ובתמידות והופך לאט-לאט לכוכב של ממש.
  • קריסטפס פוריטנג'יס בן ה-20, הפתעה הדראפט הגדולה ביותר, והאיש ששינה את פני הניקס.
  • טרנס ג'ונס בן ה-23 הזה יורה וחוסם כמו איבקה.
  • טריסטן ת'ומפסון בן ה-24 שבכל קבוצה אחרת מלבד הקאבס היה איש 'דאבל-דאבל'.
  • דאג מקדרמוט בן ה-23 שהפך לשחקן שפרד הויברג מכניס ברבע האחרון כשהמשחק על הקו וזה אומר הכל. הוא אחד הפיור שוטרס הטובים ביותר – אם לא הטוב ביותר – בין מספרי 4, יחד עם נוביצקי.
  • ניקולה מירוטיץ' בן ה-24 שכל מה שהוא צריך זה שיפור הקליעה מ-3 ואז הוא יהיה כמו דאג מקדרמוט.
  • ג'רד סולינג'ר… תמיד נראה כאילו הוא חודש אחד מלהפוך לכוכב 'אול סטאר'. משהו חסר לו, אבל הוא העוגן החשוב של הסלטיקס תחת הסל, והוא רק בן 23.
  • ג'וליוס רנדל… היססתי אם להכניסו לרשימה, אבל לבסוף חשבתי על גור גולן, והכנסתי.

 

מחר או מחרתיים אכתוב על כל הפאור פורווארדים החדשים המגיעים לליגה בשנה הבאה.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. מנחם כמה תיקונים קלים.
    ג'אבארי סמול פורוורד שהתגלה כיעיל בתור סטרץ' 4 והוא משחק בבאקס. טרנס ג'ונס משחק כעת ביוסטון

  2. 1. קטע גדול .
    2. אין מה לעשות כוכב של קבוצה צריך אופי ולהיות טיפה שחצן, טיפה דברן ובמיוחד שלא יפחד מה שיש לו להגיד בתקשורת. אני רואה במה שהוא עשה דבר חיובי. יעזור גם לשיקגו!
    4. עמדת הפאאוור פוורוד השתפרה פלאות ואחד הסימנים הגדולים לזה הוא דריימונד גרין האנדראייטד של הליגה! שחקן נפלא. מסכים עם כל מילה לגבי זה אבל עדיין הרכזים עדיין חזקים יותר. מנחם תודה שהכנסת את הקיסר ג׳וליוס רנדל – צריך טיפה יותר אחריות במשחק שלו ויהיה מצוין.

    1. הרשה לי לחלוק עליך, הביקורת של באטלר (שהוא שחקן שאני מאוד אוהבת) מעצבנת בדיוק כמו הביקורת של זה שאין לומר את שמו על בלאט. אני מבינה שזו "ליגה של שחקנים" אבל עדיין צריך לכבד את המאמן ובאטלר הגזים. שיקגו לא כושלת, הכל שם בסדר בערך אז שישתוק..
      חות מזה, באד גייז זה כ"כ ניינטיז 🙂 אנחנו בעניין של ילדים טובים כמו קארי..
      מעורב מעניין לקריאה!

      1. הכל נכון אבל זאת הביקורת הראשונה על הויברג שבאמת לי נראה שקט מדי. כמובן לא אדיש אבל יותר מדי רגוע, ועדיין לא שמעתי אותו מרים קול על מישהו.
        אולי לזה התכוון באטלר, בלומר למאמן שלא יזיק מדי פעם לבקר שחקן שלא תורם.

        1. אני עם ג'וג'ו פה. זה אומר רק על השחקן אם הוא צריך שיצעקו עליו כדי להכניס אותו לעניינים. וזה במיוחד מראה עליו אם הוא יוצא באמירה כזו כנגד המאמן בגלל שהמאמן לא עושה את אותו הדבר נגדו.

          1. הוא לא מדבר על עצמו (אפילו שהוא מכליל את עצמו), הוא מדבר על שחקנים אחרים, ואני חושב שהוא עשה זאת בעדינות המתבקשת.

          2. גם אני עם ג'וג'ו. באטלר היה מאוד חריף. אם הוא רוצה להיות מנהיג שידבר בפומבי נגד השחקנים ולא נגד המאמן, הרי הטענה שלו היא שהם לא מתאמצים

      2. אמרת יפה על ״ליגה של שחקנים״… אני מסכים איתך לחלוטין אבל כוכב חייב שיהיה לו את הפה מלוכלך קצת. הכול כמובן בגבול הטעם הטוב.

      3. הוא לא היה צריך לצאת לתקשורת, אבל תקראי בין השורות, זו בעיקר ביקורת עצמית. הפוך לגמרי מלברון. לברון נוטל מהמאמן סמכויות, באטלר נותן לו אותם, בדרישה ממנו לדרוש מהם יותר. כנראה שהוא עדיין בהנגאובר או ג'ט לג טיבודו. לחבר'ה שם יש קראש רציני על פציעות סנאף…

        1. תראה מה זה, אני מסכים איתך כמעט לחלוטין.
          עדיין חושב שהיציאה לתקשורת עם דרישה למאמן היא מעשה דושי משהו, אבל מסכים לגבי השאר. במיוחד עם תסמונת שטוקהולם שכנראה אוחזת בו.

  3. לא.
    מספרי 4 עשו קולות כאילו הם הולכים להשתלט על צמרת הליגה, אבל עם העלייה של לאונרד והחזרה של פול ג'ורג' – מספרי 3 לוקחים אותם בהליכה כשמדובר בצמרת.

    יש עומק של מספרי 4 בליגה.
    כן.
    ביג דיל.

  4. אוי ואבוי דוקטור
    איזה בושה עם מלכת היופי
    אין על הקולמבניות אלא מספר 1 בעולם בביוטי
    מומי הטעות שלו שלא עשה טיול אחורי צבא בדרום אמריקה
    התחתן צעיר ולהתגרש צריך לדעת …
    סמי חזיזה עשה עסקאות בקולמביה חזר עם 3 קילו קפה מתנה למומי ואשה בת 24
    מומי תקוע עם סילבי שלא נותנת להרים את החציל לראש התורן

  5. מנחם פייבורס הוא אול סטאר פוטנציאלי במערב ולא במזרח.
    וחוץ מזה אני די בטוח שמחשיבים את מקדרמוט, גורג' וגרין כסמול.
    חוץ מזה כתבה מצוינת מנחם, אולי מבחינת יכולות הגבה הכי טוב אבל כרגע מי שמשחק הכי טוב לטעמי זה בלייק חבל שהקליפרס לא משהו כרגע.

  6. עלבון לאינטליגנציה להחשיב את פול ג'ורג' כ-4. הוא 3 בכל רמח אבריו.
    זרוק גם את דאג מקדרמוט וטוביאס האריס לרשימה של ה-SF.
    מנחם על איזה יקום מקביל אתה חי ?

    1. ג'ורג' משחק 4 באינדיאנה. וגם השאר הם 4. יש להם סמול פורוורד כשהם משחקים. זה שהם בנויים ל-SF זה עניין אחר. לך לחמישיות ותראה שכל אחד מהם משחק עם SF

      1. זה כמו שבאיזה פוסט שנה קודמת הכנסת את דוראנט ולברון כ-4. זה שהם משחקים PF במקרים מסויימים (סמול בול) עדיין לא הופך אותם ל-PF

  7. הכל נכון
    מלבד הקטע שאינדיאנה תהיה אלופת המזרח….. שם ההומור הפיל אותי 🙂
    פול ג'ורג' ענק
    אבל כדורסל זה משחק קבוצתי

  8. רק פרט קטן למה לא לציין שהכתבה נלקחה מבליצר. הנימוס מחייב, ההגינות מחייבת.
    אין כלל ספק שלס עשה שרות אדיר לקוראי הופס. עבודה מפרכת של תרגום
    והבאת כתבה מאוד איכותית "ישר לצלחת" של הקורא המפונק.
    אבל לפחות הערה קטנטונת.

  9. נקודה כל כך נכונה, שחקני ה4 הם הטובים בליגה ביחס לעמדות אחרות. השאלה אם זה מגיע בגלל צורת המשחק שהשתנתה(סמול בול) או כי מחזורי השחקנים האחרונים היו מלאים בכאלה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט