הנבואה ניתנה לשוטים (17) הפעם (ובתקווה, רק הפעם) רק מה שממש חשוב בשבוע 15 / גיא רוזן

לראשונה העונה, אחרי 14 שבועות של פוטבול, שילוב בלתי מנוצח של – עייפות, שפעת, ילדים חולים ובת זוג חולה, הכניעו אותי. ואת משחקי המחזור אאלץ לצפות בשידורים חוזרים ותקצירים.
אז בכוחותי האחרונים להלן כמה מילים על משחקי המחזור היותר מעניינים:

 

אינדיאנפוליס קולטס (6 – 7) מארחים את יוסטון טקסנס (6 – 7)
(יום א', 20:00)
משחק ראש בראש על ראשות הבית וכרטיס לפלייאוף.
במשחק יתמודדו השאריות של הקולטס מול השברים של הטקסנס.
בשורות הטקסנס JJ וואט יעלה לשחק (שוב) עם יד שבורה (והשאלה מי פותח בעמדת הקווטרבאק אצל הטקסנס לא ממש משנה – פח, פחת, פחחח. סמנטיקה)
בשורות הקולטס כנראה האסלבק שוב יפתח
(מילים נרדפות להאסלבק: אָבִיוֹ זְקֵנָתוֹ, אִישׁ שֵׂיבָה, בָּא בַיָּמִים, זָקֵן, חֶתְיָאר…)
מה שמפתיע הוא שבהשוואה להופעה המחרידה של הקולטס נגד הג'אגוארס בשבוע שעבר
(51 – 16 לג'גוארס. 51, באמת…),
הטקסנס נראו סביר בהתמודדות נגד הפטס
(הפסד ביתי 6 – 27)
התחזית:
גם עם יד אחת מאחורי הגב (או בגבס…), וואט עדיין מושך 2 שחקנים מקו ההתקפה של היריבות – ואיך שקו ההתקפה של הקולטס משחקים, קלאוני (הליינבקר של הטקסנס) הולך לחגוג.
ניצחון לטקסנס.


ניו יורק ג'איינטס (6 – 7) מארחים את קרולינה פנתרס (13 – 0)

(יום א', 20:00)
קרולינה פייבוריטים ברורים. ההתקפה נהדרת (אחרי פתיחה מגומגמת של העונה, כאשר ההגנה של קרולינה היא זאת שניצחה את המשחקים, במשחקים האחרונים זה ניוטון שנותן את הטון), ההגנה כבר הוכיחה שוב ושוב שהיא "על באמת".
הג'איינטס עדיין מציגים הגנה מגמגמת (במקרה הטוב. במקרה הרע? לא מתפקדת)
אבל בשבוע שעבר ההתקפה של הג'איינטס הוכיחה שהיא מסוגלת (במילותיו של יונתן האחד והיחיד) "לחתוך את החרדל".
איליי שיחק כמו איליי של 2011, ובקהאם היה יוצא מן הכלל (כרגיל)
התחזית:
העובדה שהג'איינטס חייבים את הניצחון, לצד עייפות החומר (בלתי נמנע אחרי 13 ניצחונות רצופים) של קרולינה מובילים להפתעה של הלילה. ניצחון של הג'איינטס.

פיטסבורג סטילרס (8 – 5) מארחים את דנבר ברונקוס (10 – 3)
(יום א', 23:25)
מפגש מרתק בין ההגנה מספר 1 ב-NFL לבין ההתקפה מספר 2 ב-NFL.
לדעתי, מי שתכריע את המשחק היא התשובה לשאלה:
האם ההתקפה של הברונקוס יצליחו לייצר מספיק נק'?
ולצערי, התשובה והתחזית:
לא. הסטילרס ינצחו.
הסיבה היא שאם מול ההגנה הבינונית (ביום טוב) של הריידרס, ההתקפה בראשותו של אוסוויילר לא הצליחו להבקיע אפילו טאצ'דאון אחד, אז נגד ההגנה המשתפרת של הסטילרס, בפיטסבורג –
ההתקפה של הברונקוס הולכת לתת מופע היעלמות ספקטולרי.
ואם אין נקודות מצד ההתקפה, אז גם הגנה אדירה כמו של הברונקוס לא תספיק נגד ההתקפה הוורסטילית של הסטילרס.
ביג בן (332 יארד מסירה למשחק. ראשון בליגה) + ד'אנג'לו וויליאמס (8 טאצ'דאונס בריצה. שני בליגה, למרות שבחצי מהמשחקים היה הראנינג באק המחליף בקבוצה) + אנטוניו בראון (107.5 יארד במשחק, שני בליגה. 20 מהלכים של 20+ יארד, ראשון בליגה. ואת הנתונים השיג למרות שביג בן החמיץ לא מעט משחקים) הם יותר מדי, גם להגנה נהדרת כמו של הברונקוס.

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. נצחון לפנתרס – זוכים ביתרון בית לכל אורך הדרך עד לסופרבול. אבל הם ללא נושא הכדור הגדול יונתן סטוארט הפצוע בכף רגלו. לג'איינטס נצחון הוא חובה מחלטת, כדי שיהיה סכוי לפלייאוף.

    אם דנבר מנצחת היא תהיה בפלייאוף, ואולי כ-AFC מדורגת ראשונה. הסטילרס יכולים לעשות אולי את הפלייאוף, אבל נצחון הוא חובה.

    1. זה מאד סביר אבל לא מדויק.
      במקרה של שוויון במאזן בין אריזונה לקרוליינה שובר השוויון יהיה של אריזונה. לכן הפנת'רס צריכים כל שילוב של שניים מההפסדים של אריזונה או ניצחונות שלהם.

      1. מה לא מדוייק? אם הפנתרס מנצחים היום (מה שלא נראה לי לפי הדקות הראשונות שהן בשליטה של הג'איינטס, אם כי עדיין ללא נקודות), הם ביתרון ביתי עד הסופרבול.

        1. במקרה הלא סביר שהפנת'רס מנצחים היום ומפסידים את שני הנותרים אם אריזונה מנצחים את כל המשחקים שלהם הם יסיימו באותו מאזן (2-14).
          במקרה כזה שובר השוויון יהיה של אריזונה והם יקבלו ביתיות עד לסופרבול.

    1. אז מי מעליהם? נגיד שהפטס (במקרה שלהם שה לא נגיד), סינסי ודנבר. אולי הג'טס וקנזס יחד איתם פחות או יותר (למרות שאני עדיין חושב שהסטילרס יותר טובים), ו… זהו בערך.

  2. תהיה בריא, איש יקר.
    מסכים עם כל התחזיות (למרות שהייתי רוצה שהג'איינטס האלה כבר יעופו במקום להמשיך לחיות על אדי הפוקסים של איליי וההתעלויות של אודל).

  3. בפעם הבאה שתשמעו על "פעולותיו הנועזות של המוסד" תזכרו איפה קראתם בפעם הראשונה שהמוסד שם לצחי פישביין בקפה רעל ש-72שעות מרגע צריכתו גורם לאוטם בשריר הלב.
    ישנם הרבה כינויים לפעולה מהסוג הזה, אבל "נועז" הוא לא אחד מהם

    1. תגיד לי, אתה רוצה שניידת משטרה תיופע בדירתך? אני יכול בקלות לגלות מאין הגיע המייל הזה. עד עתה לא היה איכפת לי, אבל זה מתחיל לעצבן.

  4. אדוארד סנואדן פעל מטעם סוכנות הביון האמריקאית.
    הוא לא פרץ, לא פצח ולא הדליף… לפחות לא על דעת עצמו.
    הוא לא נמצא לא בברזיל ולא ברוסיה. הוא נמצא בארצות הברית, שומר על פרופיל נמוך.
    הוא לא גיבור ולא בוגד. הוא חייל שמילא פקודה לא מוסרית ותו לא.
    מה שעומד מאחורי הפרשה המדוברת הוא הרצון של סוכנויות הביון לעדכן את הציבור על היכולות שלהם בכל מה שנוגע לחדירה לפרטיות ההמון בעידן האינטרנט. הם רצו לבחון מי מכם יתקומם על מעשיהם המקוממים ומי מכם יקבל זאת בהכנעה נרצעת…
    וגם אם יש מי מכם שהתרעם על האמת שבפרסומיו של "סנואדן", כקבוצה אנחנו קיבלנו את פשעיהם של סוכנויות הביון בהכנעה עיוורת ומחפירה! אין לי מילים קלות יותר לתאר את האפטיות שבה נתנו למשטרים חשוכים לחדור לחיינו. אז כן, אנחנו חיים בעידן שבו הסיכונים הביטחוניים מצריכים מעקב אחריי איומים פוטנציאלים על בטחון המדינה, אבל כשאתה מפקיד בידי גוף אחד גם את היכולת לנטר מכשיר טכנוחוגי וגם את זכות השיפוט של מי מהווה איום לבטחון-המדינה, אז אתם מקבלים משטר שלא נבדל בהרבה מהגסטפו של ימים עברו.

    הגיע הזמן למרי אזרחי
    מרי אזרחי עכשיו!

    אנגלה מרקל לא הופתעה מהציתות למכשירה… זה הכל בוים על ידי סוכנויות הביון.

    הגיע הזמן למרי אזרחי
    מרי אזרחי עכשין

    משקרים לכם יום יום ואתם ממשיכים לקרוא עיתונים ולהקשיב למבזק השעה העגולה

    מרי אזרחי עכשיו!!!

    1. תגיד לי, אתה רוצה שניידת משטרה תיופע בדירתך? אני יכול בקלות לגלות מאין הגיע המייל הזה. עד עתה לא היה איכפת לי, אבל זה מתחיל לעצבן.

  5. אל נקמות ה', אל נקמות הופיע
    הנשא שפט הארץ השב גמול על גאים
    עד מתי רשעים ה'? עד מתי רשעים יעלוזו?!

    1. תגיד לי, אתה רוצה שניידת משטרה תיופע בדירתך? אני יכול בקלות לגלות מאין הגיע המייל הזה. עד עתה לא היה איכפת לי, אבל זה מתחיל לעצבן.

    2. כל המיילים שלך נמצאים בכתבות שבארכיון. אז אפילו מאם תתחיל לשלוח הודעות ממקומות אחרים, אנחנו יודעים לחזור אחורה. נמצא אותך וניתן למשטרה לטפל בך לפי ראות עיניהם, ובהתייחסות למסרים שלך שיש בהם מספיק חומר לשים אותך להירקב לאיזה עשר שנים.
      ראה הוזהרת.

  6. משחק די פח בינתיים בין אינדי ליוסטון. בכלל חבל שאחת מהקבוצות האלה תעלה על חשבון פיטסבורג, קנזס סיטי או הג'טס.

  7. ה-AFC מהומה אחת גדולה. רוב הסיכויים שקבוצה עם מאזן של 11 נצחונות תהיה בחוץ. אפילו דנבר לא בטוחה בפלייאוף (למרות שהעובדה שסינסי הבטיחו מקומם היום ושדלתון שבר את האצבע תעזור להם מול האחרונים במשחק הבא). נראה לי לפי לוח המשחקים שבסוף הג'טס ימצאו עצמם בחוץ, כי נפגשים עם הפטס בשבוע הבא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט