סיכום יום חמישי הגדול – כולנו במשחק קאבס-OKC! / דור בלוך

קודם כל אני מקווה שברור לכולם שהדבר הכי חשוב שקרה הלילה הוא שפגעתי בכל שלושת הניחושים של יום חמישי הגדול, תודה רבה לכם.

מעבר לזה היה לנו משחק דרמטי עם הארכה, משחק דרמטי בלי הארכה ועוד משחק שלא היה דרמטי בכלל, אז בואו ניגש לאקשן.

שארלוט הורנטס (10-15) 109 – טורונטו רפטורס (11-16) 99:

חיבתי להורנטס ידועה לקוראי טור זה, והם לא אכזבו אותי גם הלילה.

הצרעות פתחו היטב והובילו בפער שעלה עד כדי 16 נקודות במחצית הראשונה כאשר המונח כל מטאטא יורה לא יכל להיות יותר במקום. ובעיקר לגבי פי ג'יי האריסטון שפתח עם שתי שלשות מהירות וסיים עם 4 מ-7 נאה מהשלוש.

אבל ברבע הרביעי טורונטו התעוררה וכך נראה טור הקליעות של טורונטו החל מ11 דקות לסיום הרבע הרביעי:

לאורי – 2 מהקו, לאורי – שלשה, פטרסון – 2, רוס – 2, דרוזן – 2, לאורי – סל ועבירה, לאורי – שלשה, דרוזן – 2, לאורי – שלשה, דרוזן – 2.

בקיצור לאורי ודרוזן השתלטו על המשחק וקרעו לשארלוט את הצורה אבל לאורי החטיא שלשה שיכלה לנצח את המשחק בזמן החוקי והמשחק הלך להארכה שבה הכל היה שארלוט.

סיפור המשחק? לינסניטי בשארלוט!

35 נקודות, 4 אסיסטים 5 ריבאונדים לג'רמי לין במשחק ענק כשמחרה מחזיק אחריו, קמבה ווקר עם 27 משלו אז מה זה משנה אם הספסל של שארלוט תרם פחות מהגבוהים של מכבי.

דרוזן עם 31 ולאורי עם 20 אבל אחוז מטורף של 3 מ-17 מהשלוש (!!!) לא הספיקו.

קליבלנד קאבלירס (8-18) 104 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-16) 100:

המשחק הגדול של הערב לא אכזב וסיפק לנו משחק צמוד ואיכותי בקליבלנד נטולת הגארדים.

המשחק היה צמוד לכל אורכו כשיתרון השיא של קבוצה מגיע ל-12 ולא יותר מכך, אבל התקשורת האמריקאית התעסקה בעיקר בהתרסקות של קינג ג'יימס על אשתו של שקן הגולף ג'ייסון דיי שנזקקה לטיפול בביה"ח בעקבות ההתנגשות. איזה פחד.

הטריו של אוקלהומה היה טוב כשדוראנט עם 25 ווסטברוק עם 27 ואיבאקה עם 23 מובילים, אבל חוץ מזה אף שחקן באוקלהומה לא קלע יותר מ-6 וככה קשה לנצח, במיוחד כשלברון ג'יימס משחק כמו שהוא שיחק הלילה. הוא פשוט לא היה מוכן להפסיד.

33 נקודות היו למלך יחד עם 9 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, ואפילו להייטר כמוני נותר רק למחוא כפיים. בעידרם של שומפארט, וויליאמס וקיירי, דלבדובה קיבל את מרבית הדקות ושיחק 39 כשהוא מרשי םבהגנה וקולע 11. סמית' הוסיף 11 משלו בערב קליעה רע, מוזגוב תרם 6 בלבד והמשיך להיראות רע וקווין לאב נתן 11 משלו.

ריצ'רד ג'פרסון ממשיך להוות לפחות לגבי את החיזוק המפתיע של העונה והוא תרם 11 ב-3 מ-6 משלוש, וטריסטן תומפסון היה מצויין על חשבונו של מוזגוב עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים.

ניצחון חשוב, וסוג של הצהרה של קליבלנד לקראת ההמשך ואלוהים שהפצועים יחזרו כבר.

לוס אנג'לס לייקרס (22-4) 87 – יוסטון רוקטס (14-13) 107:

המון מה להגיד על המשחק הזה אין, הרוקטס שלטו בכל פרמטר, הובילו לכל אורך המשחק (הלייקרס לא הובילו ולו פעם אחת).

קובי דווקא היה לא לגמרי רע עם 9 מ-16 מהשדה ל-22 נקודות ו-8 ריבאונדים אבל רק 3 אסיסטים והחברה' מסביבו ממשיכים לסבול כמו גם עתיד הפרנצ'ייז. לא ברור למשל איך יכול להיות שראסל עולה מהספסל בקבוצה הזאת. מה נסגר?!?!?!!?! הוא אמור להיות עתיד הפרנצ'ייז שלכם ואתם משחקים העונה על כלום, תנו לילד לשחק!

בצד השני הארדן עם 25 והווארד עם 16 ו-15 דאגו להפרש מכובד כשג'ונס מהספסל מצטיין עם 16 נקודות ו-5 מ-7 מהשדה עבור הסקנד יוניט.

וזה נכתב לפני המשחק:

 

אלוהים אדירים, אפשר להפסיק לשים את הלייקרס בכל יום חמישי כבר?!?!??!!??!

חוץ מזה באמת אין טענות, יום חמישי הגדול מבליח חזרה לפורמט שלושת המשחקים, עם משחק אחד חזק ומסקרן במזרח, משחק אחד ענק, ומשחק אחד שבו קובי בריאנט וג'יימס הארדן יתחרו ביניהם מי מצליח לעצבן יותר את האוהדים, את חבריהם לקבוצה ואת האוהדים.

אז בואו ניגש לאקשן.

 

שארלוט הורנטס (10-14) – טורונטו רפטורס (10-16) 2:00:

קרב צמרת מזרחי קלאסי מחכה לנו בשארלוט כשהמדורגת חמישית במזרח, טורונטו, מתארחת אצל השישית במזרח, אבל כשהפער בין הראשונה למזרח לעשירית במזרח הוא 3.5 נצחונות בלבד, אף קבוצה לא יכולה לנוח על זרי הדפנה, והכל עדיין נזיל מאוד. חוץ מפילדלפיה. פילדלפיה זה rock solid.

בהחלט אפשר לראות בשארלוט של העונה הפתעה. אחרי שבעונה שעברה ציפו מהקבוצה לעשות קפיצת מדרגה והיא כשלה באופן טוטאלי, רבים הורידו ציפיות מההורנטס ונהנו ללעוג לבעלים הכושל שלהם – מייקל ג'ורדן, אבל שארלוט חזרה העונה solid וזה קרה הרבה מאוד הודות למי שרבים כבר מדברים עליו כ- mip של השנה (אם מתעלמים מסטף קארי), ניקולאס באטום, שהשאיר את הפציעה מאחוריו וחזר עם 16.5 נקודות 6.5 ריבאונדים וקרוב ל-5 אסיסטים למשחק בשנת חוזה מצויינת עבורו.

קמבה ווקר ואל ג'פרסון ממשיכים לעשות את הקטע שלהם, ווקר גם מגביל את האיבודים שלו ל-2 למשחק וג'פרסון לטעמי לא ממצה את הפוטנציאל שלו, ואני בהחלט מצפה ממנו ליותר אבל קשה לבוא בטענות ל-14 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. בגזרת פרוייקטי השיקום, שארלוט מקבלת תוצרת מג'רמי לאמב עם 12 נקודות למשחק, וספנסר הוז, ואת הסגל הדיי רחב של הקבוצה משלימים ג'רמי לין שכבר מזמן אינו קוריוז אלא רול פלייר לגיטימי בליגה, מרווין וויליאמס שהשתלט בצורה מרשימה על עמדה מספר 4, קודי זלר ופרנק רמינסקי בעונת רוקי סולידית.

שארלוט מגיעה למשחק הזה עם שני הפסדים רצופים מול בוסטון ואורלנדו, והיא צריכה לחזור לעצמה במהירות אם היא רוצה לשמור על המיקום הדיי מפתיעה שלה בשלב זה.

וטורונטו מזמנת לה הזדמנות מפתיעה לעשות זאת.

בניגוד לשארלוט, טורונטו לא מפתיעה אף אחד עם מיקום הפלייאוף שלה. עם קו אחורי נפלא שכולל את דרוזן וקייל לאורי, קו קידמי חזק עם לואיס סקולה וולנציו'נאס ושחקן משלים נפלא בחמישיה כדימאר קארול.

אחרי שטורונטו ניצחה ארבעה משחקים רצופים, היה נדמה שהקבוצה סוף סוף עולה על מסלול של יציבות אחרי פתיחת עונה שהיה בה הכל מלבד יציבות עם נצחונות מרשימים על קליבלנד לצד הפסדים לא מחוייבי המציאות מול פיניקס, אבל שורת פציעות הובילה את הקבוצה לתבוסה מול אינדיאנה ובמידה מסוימת לחזרה לנקודת האפס.

מה שאפיין את שתי הקבוצות בהפסדים האחרונים שלהם, הוא שורה שערורייתית של איבודי כדור, ולכן אפשר להסיק שהרבה מהמשחק הלילה ייחתך על מי שיצליח למצוא את הביטחון שלו ולשמור היטב על הכדור.

ללא דימאר קארול וולנסיונאס יהיה קשה לטורנטו הלילה, ולדעתי זה הולך לשארלוט.

during their game at Time Warner Cable Arena on October 29, 2014 in Charlotte, North Carolina.
during their game at Time Warner Cable Arena on October 29, 2014 in Charlotte, North Carolina.

הימור: שארולט ב-5.

קליבלנד קאבלירס (8-17) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7-16)  3:00:

לא רק המשחק של הלילה אלא משחק השבוע מגיע אלינו מאוקלהומה, כשקליבלנד מגיעה העירה.

מנחם כתב על הנורמאליות של הקאבס ואני לא יכול להסכים יותר, ולחשוב שהיא עושה את זה כשהיא עדיין בלי השחקן השני או השלישי הכי טוב שלה, תלוי את מי שואלים, ועם מצבת גארדים מקוצצת. גם הלילה, על אף הציפיות המוקדמות קיירי לא יהיה, ושומפארט בספק גדול מה שמעיב על ההכנות של קליבלנד למשחק.

בהסתכלות אחורה על העונה יכול להיות שהפציעות האלה יהיו הדבר הטוב ביותר שקרה לקליבלנד כי לפתע היע מקבלת את מו ויליאמס עם 13 נקודות למשחק, את דלבאדובה עם 8 נקודות ו-5 אסיסטים, את ריצ'רד ג'פרסון עם 7 נקודות ואפילו מדי פעם את ג'יימס ג'ונס וג'ארד קנינגהאם.

בקו הקידמי לעומת זאת המצב פחות טוב, על המשבר של מוזגוב דובר כבר רבות ו-7 נקודות ו-4 ריבאונדים ממנו זה פשוט לא מספיק. מי שעוד מאכזב מאוד הוא החבר טריסטן תומפסון עם 7 נקודות למשחק, אבל הוא לפחות תורם את ה-10 ריבאונדים שלו. ורז'או בכלל לא נספר ברוטציה ודומה שימיו בקאבס ספורים בהיעדר פציעה או בעייה אחרת.

באוקלהומה השאלה ממשיכה להיות כמה רחוק הדואו יכול לקחת את הקבוצה הזאת. אוקלהומה כרגע במקום ה-3 במערב והיא נהנת מהבינוניות של הקליפרס והקריסה של יוסטון, ניו אורלינס ואחרות כדי להתמקם יפהמאחורי סן אנטנויו וגולדן סטייט, אבל לפחות כרגע נראה שהפער בין השתיים הראשונות לאוקלהומה הוא עצום, ויצטרך להיות שם שיפור משמעותי בשני צידי המגרש על מנת לתת פייט משמעותי במערב .

ניצחון הערב יכול להוות אינדיקציה לכך.

אוקלהומה מחזיקה במאזן ביתי מופתי של 3-12 לעומת מאזן 5-5 וזאת בדומה לקליבלנד שמחזיקה במאזן ביתי של 1-10 לעומת מאזן חוץ של 6-6 ושתי הקבוצות במאזנים דומים מאוד, רק שלקליבלנד אין ג"ס או ס"א בקונפרנס שלה, כך שהיא מובילה את האיזור.

זה נראה כמו משחק שכולם יגיעו אליו כדי לתת הצהרה, זה לא משחק שאתם רוצים להחמיץ.

קליבלנד ב-2.

lebron

לוס אנג'לס לייקרס (21-4) – יוסטון רוקטס (14-12) 5:30:

את המשחק הזה אתם דווקא כן יכולים להחמיץ.

באופן מדהים הרוקטס למרות פתיחה רעה ומאזן שלילי נמצא ב-8 הגדולות של המערב, לעומת הלייקרס שלמרות פסטיבל קובי פשוט נראים זוועה.

כל זאת כאשר ברקע דיבורים הולכים ומתגברים שהווארד עומד לעזוב את הרוקטס, ועל הרקע הזה כשהווארד פוגש את קובי, סופט בייבי, יו אר סופט, זה תמיד מעניין.

לאחר ריצה נאה של 7 מ-9 שנראה שמחזיר את הרוקטס לקצב, באו שני הפסדים לא נעימים באחרונה והחזירו את הדיבורים על חוסר שביעות הרצון של דווייט.

שימו לב לנתון הבא – כשהווארד קולע 14 או יותר הרוקטס הם במאזן 1-7, עד כדי כך הוא משמעותי לקבוצה הזאת, ועד כדי כך הוא משמעותי לג'יימס הארדן, בכך שהקבוצות לא יכולות להתמקד רק בו, אלא צריכות להעיף מבט גם אל הצבע.

בלייקרס יהיה מעניין לראות האם קובי יוותר קצת על זריקות לטובת החברה' הצעירים ובניית עתיד ה… אני מצטער כמעט הצלחתי לסיים את המשפט הזה בלי להיקרע מצחוק.

121127201126-dwight-howard-emotion-112712.1200x672

הרוקטס ב-12.

וזה השיר שדוייט ישיר לקובי בסוף הערב

לפוסט הזה יש 176 תגובות

  1. הבדיקה השבועית שלי את הטבלה מתחילה לגלות תוצאה מעניינת: אחרי רבע עונה, עדיין במזרח שתי קבוצות חיוביות מחוץ לשמיניה ובמערב שתיים שליליות בתוך השמיניה.

    דבר כזה לא היה כבר שנים.

    1. זה חא בהכרח מעיד על חוזקת הקונפרנס אם לוקחים בחשבון שאותן מזרחיות שייקו מול יותר קבוצות מזרחיות מאשר מערביות

      1. השאלה אם כך, אז מה כן מעיד?
        כי אני לא חושב שבשנים בהן המצב היה הפוך, מישהו היה טוען ש"במזרח יש קבוצות בטופ 8 עם מאזן שלילי, לעומת קבוצות מחוץ לטופ 8 עם מאזן חיובי במערב, כייוון שהקבוצות המזרחיות מתמודדות יותר מול קבוצות מזרחיות מאשר מערביות, והמזרח חזק יותר".

      2. אז למה כשזה קרה בקונפרנס המערבי לא אמרו שזה לא בהכרח מעיד על חוזק הקונפרנס או שזה קרה בגלל שהן פגשו יותר קבוצות מערביות?
        התשובה שלי שזה בגלל שאנשים פשוט לא אוהבים לפרגן למזרח

  2. אני חולק עליך בלי שאמפרט לקאבס אין מי שישמור על ווסטבורק ,וההתקפה של הקאבס די דלילה בלי קיירי . ת'אנדר ב10

  3. קפטן ביפהרט המאזן של המזרח די מטעה זה נכון שמהמזרח התחזק אבל אין שום קבוצה שבאמת עשתה קפיצת דרך משמעותית במזרח , נכון שההיט שארלוט בוסטון אינדיאנה טורונטו פיסטונס והמג'יק פתחו את העונה מדהים אבל יש שתי קבוצות שמתחרות על המזרח וזה שיקגו והקאבס כל השאר זה מופע חימום.

      1. לא רק זה, שאר הקבוצות במערב גרועות מאוד השנה.
        יש 4 קבוצות במערב.
        אני מקווה שסקרמנטו יעלו לפלייאוף השנה. המערב חלש, והם מסוגלים לעשות זאת, כרגע רחוקים רק משחק אחד

    1. זה שבמזרח רק קליבלנד נראית כמו קבוצה עם פוטנציאל לאליפות, ובמערב לעומת זאת יש לפחות פי 2 יותר מועמדות, לא אומר בהכרח שהמערב חזק מהמזרח.
      מצד שני, זה בהחלט לא יכול להפוך את המזרח לחזק יותר בצורה אבסולוטית, כפי שהמערב היה בכל השנים האחרונות.

    1. גם rock solid זה נכון. אפשר לסמוך על פילי שיפסידו ושיהיה להן מאזן נורא ובגלל שזה מה שאנחנו מצפים ממנה.

  4. בסגל מלא קליבלנד הרבה יותר טוב מאוקלהומה, אבל הערב יש לך חתיכת בעייה. דלבדובה ומו וויליאמס על ראסל? התאבדות. ולא יעזור כמה האוסטרלי נושך, זה לא סטף, יש פער אתלטי בלתי נסלח.
    מעניין גם לראות את העימות הישיר בין לברון ודוראנט.
    בכל מקרה לקליבלנד יש בור רציני בלי שאמפרט, וזה המשחק שמראה את זה.

  5. מסכים עם התגובות. אם שאמפארט לא משחק לקליבלנד יהיה קשה מאוד לנצח.
    ראו כמה שאמפארט נותן במשחק החזרה שלו. האפשרות להכניס עוד גארד שהוא יתרון ענק בהגנה, מאפשר לקליבלנד לחנוק עם הרכבים הגנתיים מצויינים של דלי+לברון+שאמפ. בלעדיו קנניגהם יצטרך לשחק הרבה, והוא פשוט לא ברמה של הליגה, כל פעם שהוא משחק רואים את זה.

  6. פריוויו מצויין כמו שהתרגלנו בימי חמישי, תודה רבה!
    תיקון קטן, בפריוויו של טורונטו רשמת טרנס ג'ונס שביוסטון. משער שהתכוונת לטרנס רוס או אולי ג'יימס ג'ונסון.

  7. ורק ערוץ הספורט בשלו… נחנקנו כבר!!! נחנקנו!!!

    אני לא מבין איך בוחרים שם שידורים, לפי זמן הקשב של שימי ריגר ב-2 לפנות בוקר. או שיש איזה מבצע על המבורגרים כדי שיהיה לו מה לאכול?

    1. הוצאת לי את המילים מהפה. טורונטו שארלוט במקום קליבלנד אוקלהומה? וזה עוד עם כל האהבה המוגזמת לדייויד? לסגור את הערוץ הזה.

  8. כרגיל, פריוויו מדוייק ומצויין.
    מחכה מאד למשחק של קליבלנד-אוקלהומה. יהיה פיצוץ הלילה
    והלייקרס מנצחת את יוסטון!

  9. תודה דור. התהפכו לך המאזנים ומי מגיעה לעיר של מי, אבל בקטנה.
    מסכים עם המגיבים מעלי. יש פער אתלטי בין ראסל למי שאינו קיירי ובלי שאמפ גימנס יאלץ לשמור לפעמים על דוראנט וזה ייקח ממנו אנרגיות.
    אמנם הרעמים שיחקו הלילה אבל לא הוציטו הרבה מיץ.
    מהמר על אוקלהומה.
    בכל מקרה, ברור שזה המשחק לקום בשבילו עד חג המולד.

  10. דוראנט יבוא לתת הצגה , הבחור נותן עונה פשוט פסיכית, אחוזים של 90 56 48 , טרו שוטינג קרוב ל65. יהיה מעניין לראות קרב בין שתי הענקים האלו .אני קצת משוחד אבל המערב כרגע כולל 3 קבוצות עם פוטנציאל ל4 ( הקליפרס היו שם ובהחלט יכולים לחזור , במיוחד עם איזה טרייד יעיל אחד) . אוקלהומה יותר עמוקה מקליבלנד (ספסל של אוגוסטין דיון אנס מונרו) .
    נקווה שנמצא שידור טוב . (נחנקנו ספורט5)

  11. שידורי NBA (האלה באיכות טובה) אמריקאים הרבה יותר מהנים משידורים של ערוץ 5.
    ועכשיו כשאינטרנט מהיר וחיבור מחשב לטלוויזיה הם דבר בסיסי, אני לא רואה שום סיבה לראות משחקים בערוץ 5.

  12. פריוויו מפנק כמיטב המסורת, תודה רבה דור.
    מפגש בין שתיים מארבע הקבוצות הטובות בליגה, אחד המשחקים הטובים של השנה. אני שם שעון.
    מזרח – מערב נחפר יותר ממאגרי הגז.. המאזנים מוכיחים שהקונפרנסים הגיעו לשוויון כמעט מוחלט. למערב יש קצת יותר קבוצות עילית, למזרח יש יתרון בקבוצות הביניים.
    אני כל הזמן מסתובב עם ההרגשה שהמאזן של הרוקטס הוא זמני בלבד וזה יתיישר לכיוון ה50-52 נצחונות אבל זה פשוט לא קורה. ומי ששם את הזרקור על החולשה של האוורד שוכח שבעונה שעברה הוא ישב יותר על חליפות מכוערות מאשר על הפארקט.

  13. לילה נהדר!!!!
    שלושה משחקים מעניינים. עשה לי רע להיזכר בהרווארד במדי הלייקרס – החמור הגדול הזה. מקווה שקובי יארח אותו כמו שצריך לצלילי you soft baby you soft

  14. מי המציא על הטרייד בין קאזינס לוויטסייד.
    זה אחד הקשקושים הכי גדולים ששמעתי בחיים שלי , וכבר שמעתי הרבה…
    חוסר הבנה מוחלט בליגה ממי שטוען דבר כזה

  15. אני במשחק (המצוין עד עתה)100% אבל אשתתף פחות בבלוג כי אני עובד על "מעורב" מיוחד למחר בבוקר (אצלכם היום בבוקר).
    אני אישית מת על דוראנט וראסל, אבל רוצה שבלאט ינצח

  16. סוכנות הביון משיגה מימון מכספים שנסחטו באיומים מעשירי ישראל; יצחק תשובה הוא דוגמה לאחד ששיתף פעולה, סמי ויולי עופר לעומת זאת, התנגדו…

    1. ולמרות שמדובר בסכומי עתק, זה עדיין לא מהווה פרומיל מההון שברשותה. מה שבאמת מממן את סוכנויות הביון (הן הישראלית הן האמריקאית) הוא בארות של גז טבעי שנמצאו במימיה הטריטוריאלים של מדינת ישראל

  17. אמרו פה עכשיו משהו נכון בשידור
    שדונובן לא אמר כלום ונתן לגפרסון תוויד אופן
    זה סהכ טעות אבל לפחות לי זה נשמע כאילו משהו שם לא לגמרי חלק

  18. לברון ג'יימס שחקו מדהים.
    נוק אאוט של בלאט לדונובן תחילת רבע רביעי, טעות של משחק אולי לפתוח את הרבע בלי ראסל ודוראנט

  19. תשמעו, הניצחון הזה מרשים ביותר
    קבוצה חסרה כל כך ובצורה כזאת – רק בגארדים הבכירים – ומנצחת קונטנדרית וונבי.

    1. אוקלהומה לא באמת קונטנדרית כשבקונפרנס שלה משחקות 2 מפלצות . אין לה סיכוי לעבור בפוסט סיזן לא את הלוחמים ולא את הדורבנות.

    1. ממתי ווסטברוק הוא נציג האנטלגנציה עלי אדמות ?

      "כוח ועוצמה" הפסידו לפני עונה ולפני עונתיים…

      אני גם לא רואה יותר מדי טבעות על האצבעות של ווילט, בזמן שלביל ראסל יש טבעת על הבוהן של הרגל…

  20. זה ניצחון מרשים מאוד. רוב הקבוצה פצועה, הקאבס כבר הוכיחו שנה שעברה שהפציעות לא הורגות רק מחשלות
    אחרי המשחק הזה המשחק שאני מחכה אליו זה הלוחמים נגד הספרס, רצוי בסן אנטוניו. שתי הקבוצות הטובות ביותר בליגה בפער גדול. אין ספק שאילו לא שניהם במערב היו נפגשים בגמר.

  21. אגב להייטרים למיניהם, זו הפעם הרביעית או החמישית שאני זוכר שללברון היה חסר אסיסט או ריבאונד לטריפל.
    ועם כל זאת הוא לא ניסה להשלים את זה. מה שאומר שהוא אינו מתעסק בסטטיסטיקה האישית יותר מידי, אלא נותן לה לבוא בזרימה של המשחק. וזה יפה לראות.

    1. ידידי, לא בזה "הם" יתעסקו הבוקר.
      לברון כמעט פירק הלילה אישה בהתנגשות חזיתית.
      אין להייטרים אמיתיים סיבה להתייחס לאיזה אסיסט חסר עם חומר כזה טוב.

      1. חייב לומר שזה אכן נראה כואב למדי. (כאילו דמיין שפתאום נופל עליך מפלץ כזה ששוקל 110 קילו והוא בא עם תנופה. די בטוח שאני הייתי יורד על אלונקה)

  22. בשארלוט ללא ספק מהלך המשחק היה שבאיזה ארבע שניות לסיום ווקר מאבד את הכדור רוזן רץ וקולע שלשה מטורפת מאיזה צעד אחרי החצי , אבל המאמן לקח טיימ אוט ולכן זה לא נחשב. מהלך שממש מזכיר את מה שבארנס עשה לא לפני הרבה זמן ששמה ואן גנדי לא לקח פסק זמן והם ניצחו את המשחק.

  23. נרדמתי בסוף הרבע השלישי. ממש מפתיע שקליבלנד הצליחו לנצח, דלי היה צריך לשחק המון דקות, ובעצם בלאט ניהל את הדקות ככה שהוא או לברון יהיו על המגרש בכל רגע

  24. תודה על הסיקור!
    יש להוסיף נתון סטטיסטי חשוב – לדנלובה היו גם 10 אסיסטים ואיבוד אחד בלבד ב39 דקות שזה מצוין, אחראי מאוד, מלבד הגנה טובה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט