מעורב הופס ליום שלישי לפנות ערב / מנחם לס

1.עם כל ההופלה של הווריורס שכחנו שישנה ספארס

 

לא רק שהיא קיימת, היא חיה ונושמת ובועטת כמו בימיה הטובים. אמש לא יכולתי לפתח את נושא הנצחון – קריעה אמיתית – על יוטה ב-37 נק' הפרש.

הם הקבוצה המובילה את ה-NBA בקריעות ישבנים (אשך יאהב זאת!) על 20 הפרש לפחות. היה זה גם נצחונה ה-13 בבית, והחשוב ביותר, הפלח סוף-סוף אמר מילה טובה על ההתקפה שלו. הגנה תמיד היתה לסן אנטוניו כי הפלח היה שולח אותם לשדות תפוחי האדמה שלו לחפור תעלות אם לא היו משחקים הגנה, אבל בקשר להתקפה היו שאלות פה ושם.

מה קרה פתאום להתקפה שדי גימגמה?

לדבר הזה קוראים למרכוס אולדרידג' שנראה לי שהוא מצא סוף סוף "LEVEL OF COMFORT" עם הקבוצה הזאת.

בשני המשחקים האחרונם הוא קבר 12 מ-19 נסיונות ל-31 נק' ו-14 ריב'. זה לא ה-30 נק' ו-5 ריב' מימיו בפורטלנד, אבל שם הוא היה האלפה דוג היחיד בפרונט-ליין והכל עבר דרכו. כאן הוא חייב היה ללמוד להיות בורג במכונה, וסוף סוף הבורג התחיל להתברג ללא חריקות.

המספרים הללו לא מכניסים אף אחד להיסטריה, אבל 'פופ' אוהב מה שהוא רואה:

“He did a good job of getting to his spots, He got some offensive rebounds, made some layups, got a rhythm going and made some shots. “He is getting more comfortable playing his game, doing his own thing and just getting settled in. That’s a good sign for us at this point in the season. He had a lot of opportunities, and he took advantage of them,” Popovich said. “He’s a guy who’s getting used to this system more and more every game and feeling more and more comfortable. [He’s] not worrying about fitting in, not worrying about missing shots or anything like that. He’s just worrying about competing, and he’s doing a great job of it.”

 

2.הודעה נפלאה מהדוקטור

"קיירי אירוינג כשר לאימונים ומשחקים במלוא האינטנסיביות". זאת היתה ההודעה שהגיעה אמש לדייויד בלאט. אירוינג, שכבר שבועיים משתתף באימוני הקבוצה – אבל לא באינטנסיביות 'מלאה' – עלול להתלבש למשחקו הראשון כבר הערב, ואולי דייויד ייתן לו כמה דקות לטבילת אש.

אם הוא לא ישחק הערב, הוא ישחק בוודאות בוויקאנד הקרוב. ניתוח הברך עבר בהצלחה מחלטת וחזרתו שתחילה נובאה לאול סטאר, ואז הוקדמה ל-"חודש ינואר", הפכה לעובדה קיימת כבר היום. עתה זה תלוי בבלאט ולא ברופאים או בטריינרים.

אין אחד שמצפה לחזרתו יותר מדייויד בלאט שאמר:

“We’ve still got some things that we want to go through with him before we let him get back out there,” Cavs coach David Blatt said, “but he is looking good and feeling good.”

אם הוא ישחק היום כמה דקות זאת רק טבילת אש כפי שציינתי. משחקו האמיתי הראשון יהיה – אולי – נגד OKC ביום חמישי באולם ה-"Q", אבל לי נראה יותר שהיום שהוא ייכנס במלוא הקצב יהיה המשחק נגד פילדלפיה, בבית, ב-20 לדצמבר. זה יהיה ה-'סיפתח' האמיתי שלו לפני הטיסה מערבה ופגישה עם גולדן סטייט בחג המולד שעולם כולו מצפה ומחכה לה.

הוא נראה מצויין, וחלק גופו התחתון חזק יותר משאי פעם היה, אמר הטריינר שלו. אבל בלאט זהיר: "אנחנו נמצאים בריצת מרתון – אמר המאמן הישראלי-אמריקאי – לא בריצת ספרינט".

מה שברור הוא שישראל לא קילקלה לבלאט את היכולת לדבר כאמריקאי.

 

3.פאול  'מכוון' הוא דבר רגיל, אבל…

ג'יי-ג'יי רדיק, שרצה להיות בטוח שהזיברות רואות, מביא את כל הסיפור לרמות חדשות נגד אנדרה דרמונד במשחק בו רדיק שיחק כאול-סטאר אמיתי. בכלל, רמת משחקו של רדיק הגיעה לגבהים חדשים בקליפרס לאחרונה…

*

 

  *

4.ומיד אחרי זה HE NAILED שלשה בלתי ניתפסת…

 

5.תנו מבט באוקפור וה-MOVES שלו!

  .    

6.עכשיו יש לנו גם שופט גיי ב-NBA!

ביל קנדי, אחד משופטי ה-NBA המוערכים ביותר, גילה שלשום שהוא גיי. הוא הצהיר בפני יאהו ספורט: "I am proud to be an NBA referee and I am proud to be a gay man," הוא הוסיף: . "I am following in the footsteps of others who have self-identified in the hopes that will send a message to young men and women in sports that you must allow no one to make you feel ashamed of who you are" ."

Bill Kennedy has worked 18 seasons as an NBA referee. (AP)

 

 

אדם סילבר, הקומיסיונר של הליגה, מיד בא עם הצהרה משלו:

  "I wholeheartedly support Bill's decision to live his life proudly and openly," Silver told Yahoo Sports in a statement. "Throughout his 18-year career with the league, Bill has excelled as a referee because of his passion, dedication and courage. Those qualities will continue to serve him well both as a game official and as a positive influence for others. While our league has made great progress, our work continues to ensure that everyone is treated with respect and dignity." ההצהרה באה אחרי הסילוק של ראז'ון רונדו מהמשחק אתמול בסקרמנטו אחרי קללות רצופות לעבר השופטים, ולאור סילוקו מהמשחק ב-3 בדצמבר במכסיקו סיטי אחרי שזרק כמה מילות ANTI-GAY עסיסיות לעבר השופט ההומו. ראז'ון הוא עארס עם קבלות. אין מה לעשות בנידון. ככה הוא גדל, וזה דבר שאתה לא יכול להוציא ממנו. הראז'ון הזה עומד לחטוף עונש $$$ רציני ביותר.

7. ענקי (ושאר שחקני) ה-NBA אינם אלא תינוקות מגודלים

אמש, תוך כדי ההריסה הטוטאלית שמיאמי עשתה על אטלנטה, אחד הרגעים הנאורים היה הדאנק שחסן ווייטסייד עשה על פול מילסאפ בתחילת המשחק. פול לא היה מסוגל לסיים את המשחק ואח"כ לבלות ליל שינה שקט מבלי להחזיר לווייטסייד כגמולו. אין לכם מושג בכלל כיצד ב-NBA השחקנים זוכרים זאת. "HE DUNKED ON ME!". זוהי פגיעה בגבריות שאין גדולה ממנה. עד היום מזכירים למייקל ג'ורדן את הדאנק שעשה עליו עארס אחד, ההוא מניו יורק, ג'ון סטארקס שמו. אז אמש מילסאפ 'החזיר' לווייטסייד. עכשיו הוא יוכל ללכת בשקט לישון… *     

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. ברגע שג'אליל ילמד לשמור כמו אוקאפור אחר, אמקה (שעדיין לא חזר לליגת מאז הפציעה בצוואר), הוא יהיה סנטר-על.

  2. כיף של מעורב. תודה.
    1. אי אפשר לחכות כבר לסדרה של הספרס והווריורס.
    2. טוב שחוזר. מקווה שלא יפגע בלאב.
    3. רדיק נהדר כבר הרבה זמן. לדעתי הוא עכשיו אחד הsgים הטובים בליגה.
    5. נהדר. אם יפסיק את השטויות יהיה שחקן גדול.
    6. יפה לו על האומץ. רונדו אידיוט

  3. רונדו צריך להרים תרומה נכבדת לארגון למען זכויות הומואים, זה אולי הדבר היחיד שישקם לו את התדמית בנושא.

    השילוב של קנדל מרשל (שבהדרגה חוזר לכושר) ואוקאפור יתן לו לא מעט נקודות, אבל ההגנה של ג'ליל צריכה הרבה מאוד עבודה. יהיה מעניין לראות איך יעבוד עם ד'אנטוני (אם יהפוך לעוזר המאמן הבכיר בפילדלפיה).

  4. 1. הכוח של הספרז הוא העומק הבלתי נדלה. מבחן ה"תוציאו שחקן אחד מהקבוצה ונראה לאן היא תגיע". הקאבס בלי לברון, הווריורז בלי סטף, אוקלהומה בלי דוראנט/ ראסל, וכן הלאה – לא יגיעו כנראה לשום מקום רציני. אצל הספרז, המכונה תתקתק, ולא משנה מי (חלילה) לא יהיה שם.
    2. ומתי רונדו עצמו ייצא מהארון? בדרך כלל זה הסיפור.

  5. מה הבעייה עם שופט גייז ?
    מומי היה פעם אנטי גייז , היה מריק על הרצפה שהיו עולים לו למונית
    מומי בימים שגר בתל אביב היו לו שכנים גייז על הכיפאק מומי היה בטוח שהם חזק בחיצולים מתברר היו אוהבים חצילים במיונז
    מומי בעד האחר ובעד כריס בוש
    מומי בעד סובלנות סבלנות

  6. מנחם האם אתה זוכר ממרומי גילך מצב בו שחקן היה מעומת ככה חזיתית עם שופט?

    הרי מעכשיו השופט הזה ישנא אותו אישית (ובצדק, אלא אם כן הערסוואט יפליא בהתנצלות) וזה יהפוך את שיפוטו במשחקים עם רונדו לבלתי אפשרי.

    ואם כבר גייז – מזכיר לכם שהבכיר מכולם, הנפיל בקנ"מ היסטורי, עוד לא יצא מהארון ליד האלאמו. בטח שומר את זה לפרישה.

      1. אנשים לא מבינים כמה טוב זה עשה לליגה, שהשופט יצא מהארון מושך עוד קהל מעריצים, מה שרונדו עשה פוגע בתדמית של הליגה דבר שאדם סילבר לא יאפשר והוא יחטוף גם עונש הרחקה, למרות שהליגה בעלייה מעניין אותי לאיזה גבהים היא תגיע שהניקס והלייקרס יהיו מועמדות בעידן של היום. לגבי אוקופור היה עליו הייף גדול מאוד עליו עוד מגיל 16, חוץ מהמהלכים שלו יש לו כפות ידיים עצומות בגודלם, יש לו עדיין הרבה מקום לשיפור (ציפו ממנו להיות 7 פיט,לשפר את ההגנה,ובעיקר את הראש). לגבי הספרס כבר נגמר המילים לשפוך עליהם ועל פופביץ.

    1. הם כבר שנאו אחד את השני כשרונדו עוד שיחק בבוסטון. זיו הרחיב על זה איפשהו…
      והדיבור על דאנקן היה שהוא ביסקסואל לא זוכר איך זה נגמר.

      1. במהלך השימוע למשפט הגירושים של דאנקן מאישתו, יצאה שמועה שאישתו של דאנקן טענה שהוא ביסקסואל, ושהאקס שלו מהקולג' גר איתם בשנים הראשונות לנישואיהם.
        עכשיו, מה מפה נכון, ואם בכלל כל הסיפור נכון ולא שמועה עיתונאית שבורה, אי אפשר לדעת. זה נשאר בגדר שמועה ודאנקן נתן לסיפור להשכח.

  7. יופי של מעורב!
    1. אפילו פפריוויו של המשחק אמש כתבתי כמה הם טובים והם מתחילים להתקרב לג״ס מבחינת הרמה לפחות. הם מדהימים – בית ספר לכדורסל!
    2. לעומת כולם לי יש קצת ספק בתרומה שהוא יכול לעשות…
    3. רדיק שחקן מצויין ואני מאוד אוהב אותו לדעתי הוא מחזיק את קליפרס מנטלית.
    5. אוקאפור עם נוה נהדר!
    6. רונדו עשה דבר חמור והשופט הגיב לדעתי במטרה להגיד לכולם שזו לא בושה והוא באמת הצליח

    1. אם אני זוכר נכון, דוקטור לס הוא האוהד מספר 1 של הפלאח אבל מדי פעם הוא מכנה אותו בשמות וקורא לו פלאח תוך טענה שאין לו סטייל והוא לובש חליפות זולות.

  8. לאדון מנחם לס הנפלא
    מילא שכדורסל אתה לא כל כך מבין ,
    אבל אם תצליח להסביר לי איך אתה הולך להצביע למפלגה הרפובליקאית אני אעריץ אותך מהיום ועד עולם

  9. כל העיסוק הזה בנטיות המיניות של אנשים (ומפורסמים בעיקר) הוא בעיני אוברייטד.

    אני מכיר כמה אנשים שמאד אוהבים מאד מין אוראלי ועדיין אני לא שומע סיקור עיתונאי על זה, מצעדים ודיונים באינטרנט.

    אני גם רוצה להזכיר לכם שהגיבור בספר "אהבה בימי הכולרה" של גבריאל גרסייה מרקס, היה נראה כלפי חוץ כל כך לא מיני, שהיו בטוחים שהוא גיי, בזמן הוא היה עם 1000 נשים בין התקופה שהוא עזב את אהובתו ועד שהוא חזר אליה.

    מסתבר שבמדע היום יש טענה שקיימות 7 רמות של נטייה מינית, כאשר:
    0 – הטרוסקסואליות מוחלטת
    6 – הומוסקסואליות מוחלטת

    בסקר שנעשה עם בני נוער בארה"ב נמצא שעשרות אחוזים מגדירים את עצמם איפשהו באמצע ולא עושים עניין מטעימות פה ושם של כל מיני מינים.

    לפעמים, אני מצטער שאני כל כך על ה- 0 (לא רק בזה).
    תארו לעצמכם להיכנס לחדר הלבשה ב- NBA או בחדר כושר מלא כוסיות לא לבושות.
    איך אפשר (לא) לעמוד בזה?

    1. א ו ק י י …

      סתם ! בצחוק…

      תבקש ממנחם שיוציא לך אקרדיטציה.

    2. מבלי להעליב את החוקרים, המחקר הזה נשמע לי מטומטם.
      לא נראה לי שיש קשת כזו רחבה של שיוך מיני אלא זה יותר שחור/לבן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט