בלוג חי ופריוויו למשחקי שישי/רועי ויינברג

המחזור העמוס של הערב כולל מפגש לוהט בין מיאמי ואינדיאנה, משחק של גולדן סטייט הבלתי ניתנת לעצירה בבוסטון, משחק של הת'אנדר מול יוטה ועוד 8 משחקים אחרים.

*

2:00-אינדיאנה פייסרס (8-12)-מיאמי היט (8-12)

מצ'-אפ ששווה לשים אליו לב. וויד (עם הכדור) וג'ורג'.

באינדיאנה פול ג'ורג' עדיין עושה עבודה מעולה עם 27.9 נק', 8.2 ריב' ו-4.3 אס' למשחק, אבל זה לא מספיק. הקבוצה עם 3 הפסדים ברציפות, וההגנה של הפייסרס נראית רע מאוד-הם סופגים 125 נקודות למשחק ב-3 המשחקים האחרונים, לאחר שבכל משחקיהם העונה (מאז רצף 3 ההפסדים איתו פתחו) הם לא ספגו פעם אחת יותר מ-105 נקודות. הפייסרס צריכים ביג מן שיחזיק את ההגנה, ובעיות העבירות התכופות של איאן מהנימי (4.3 עבירות ב-23 דקות למשחק ב-3 המשחקים האחרונים) משפיעות לרעה על הקבוצה, ובהעדר מחליף היריבות חוגגות לאינדיאנה בצבע.

במיאמי המצב לא טוב בהרבה. והקבוצה עם 3 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים (שכללו מפגשים מול בוסטון, אוקלהומה סיטי, קליבלנד, וושינגטון ושרלוט הרותחת). יש ירידה קטנה בעוצמת משחקם של דווין וויד וכריס בוש, וניהול משחק בעייתי של אריק ספולסטרה לאורך כל הזמן הזה רק פוגע בהיט. לצד חזרתו של לואל דנג לכושר מלא, מיאמי נהנית מתרומה יעילה של גוראן דראגיץ', שמתאים את עצמו בהדרגה למשחק לצד וויד. יהיה מעניין לראות איך הם ישחקו היום, והמצ'-אפ בין וויד ופול ג'ורג' הוא אחד ששווה לעקוב אחריו, ב-2 צדדי המגרש.

תחזית: משחק צמוד הולך להגמר בניצחון של אינדיאנה, הודות למשחק טוב של מהנימי בהגנה.

*

2:00-אורלנדו מג'יק (10-12)-קליבלנד קאבלירס (7-14)

יכול להיות שהערב נראה את אימאן שאמפרט וקיירי אירווינג חוזרים למגרש, לראשונה מאז גמר 2015. בלאט אמר שזה יכול לקרות באחד משני המשחקים הקרובים של הקבוצה, והקרוב הוא אחד מהם. הסיכוי קטן, אבל קיים. והקאבלירס צריכים את זה-הספסל החלש נותן את אותותיו, והמחליפים של הקאבלירס קולעים רק 33% מסך הנקודות של הקבוצה. כשמו וויליאמס וג'יי אר סמית' יחזרו לספסל המצב ישתנה, וירד עומס מכתפיהם של לברון ג'יימס וקווין לאב, ונראה קליבלנד שונה לגמרי. עד אז, הקאבס יראו כמו שהם נראים עכשיו. אין חדש.

באורלנדו, מאז שצ'אנינג פריי הפך להיות שחקן חמישייה על חשבון ויקטור אולאדיפו, הקבוצה שונה לחלוטין. הקבוצה עם 6 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים, והשילוב בין אוון פורנייה ואלפריד פייטון נותן קו אחורי נפלא, עם חלוקה ברורה בין פוינט ושוטינג גארד. לצד זה שאולאדיפו נותן אנרגיה לחמישייה השנייה של אורלנדו ופריי מרווח את הצבע לווצ'ביץ' והאריס, המהלך מתברר כהברקה של ממש. למרות זאת, עדיין יש פערי איכות בין אורלנדו לטופ של המזרח. ונראה את זה הערב.

תחזית: משחק מצויין של לברון יתן לקאבס ניצחון, בדרך לחזרה של אירווינג ושאמפרט. קליבלנד.

*

2:00-פילדלפיה 76' (22-1)-דטרויט פיסטונס (11-12)

פילדלפיה עם 4 הפסדים ברציפות (אחרי 18), והקבוצה עלולה לשבור את שיא ההפסדים בעונה. הבאת ג'רי קולנג'לו היא צעד חשוב בהבראת הפרנצ'ייז, אבל זה תהליך שלא יקרה העונה. עם טוני רוטן וקנדל מרשל בריאים יכול להיות שנראה קבוצה טובה בהרבה, כשרוטן ימשיך לתפקד כסקורר (16.9 נק' למשחק בעונה שעברה), ומרשל, אחד מהמוסרים הטובים בליגה, יצליח למצוא את רוברט קובינגטון פנוי/ג'ליל אוקפור בצבע ליצירת נקודות. זאת התקווה הלבנה של פילדלפיה, שתנסה למנוע מהם להיות הקבוצה הגרועה בהיסטוריה.

בדטרויט עדיין אין ספסל, והמשחק הזה יהיה הזדמנות מעולה עבור ואן גנדי לתת לשחקניו לנוח (מוריס וקלדוול פופ עם 37 ו-36.4 דקות למשחק בהתאמה), ויכול להיות שנראה פה את ג'ודי מיקס, שחזר השבוע מפציעה שמנעה ממנו לשחק כל נובמבר, מקבל הרבה דקות וחוזר לכושר, בזמן שהסווינגמנים המותשים של הפיסטונס נחים.

תחזית: יהיה משחק עם לא מעט גארבג' טיים, שיגמר בניצחון חד צדדי של דטרויט.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (9-13)-גולדן סטייט ווריורס (0-23)

האם בוסטון יכולה לעצור את גולדן סטייט?

במקרה שקליי תומפסון משחק, התשובה ברורה. לא. אחרי פתיחת עונה מנומנמת הוא עם 25.4 נק' למשחק (50.6% מהשדה, 51.9% מהשלוש, 92.3% מהעונשין) ב-5 המשחקים האחרונים, נתונים של אול-סטאר. זה הגיע לשיא עם 39 נקודות ו-10 שלשות על הראש של פול ג'ורג' ואינדיאנה, וכשהוא מתחמם אתם לא יודעים איפה זה נגמר. לכן אם הוא ישחק, הניצחון של גולדן סטייט.

אבל קיימת אפשרות סבירה שלא ישחק (לוק וולטון אמר שההחלטה תתקבל ביום המשחק). בהעדרו, גולדן סטייט תשחק עם שני שחקני ספסל בחמישייה (ברנדון ראש ושון ליבינגסטון/אנדרה איגודלה). הם לא רגילים לשחק ביחד, וזאת עובדה שתעזור לבוסטון והחוטפים המצטיינים שלה. הסלטיקס יכולים לעמוד בקצב של הווריורס (הקצב החמישי בטיבו בליגה; הווריורס במקום ה-4), ולצד המהירות בהתקפה מציגים הגנה חזקה. כשמוסיפים לזה את דיוויד לי במשחקו הראשון מול קבוצתו לשעבר, קיים סיכוי לסנסציה.

תחזית: בלי קשר לאם תומפסון משחק או לא, יש לי תחושה שהווריורס עוברים את הרצף של מיאמי ומגיעים ל-28 ניצחונות רצופים (כולל ה-4 מסיום העונה שעברה). גולדן סטייט.

*

2:30-טורונטו ראפטורס (9-14)-מילווקי באקס (14-9)

בטורונטו, ביסמק ביומבו עושה עבודה לא רעה כמחליפו של ג'ונאס ולאניוצ'אס הפצוע. הוא עם 6.8 נק', 10 ריב' וכמעט 1.5 חסימות במשחק מאז פציעת ואלניוצ'אס, והוא נותן לראפטורס הגנה על הטבעת, משהו שהליטאי לא מסוגל לספק (ראוי לציין כי ביומבו חלש בהרבה מואלניוצ'אס בהתקפה). לצד עונת האול-סטאר של קייל לאורי (22 נק', 4.9 ריב', 6.3 אס', 2.5 חט' למשחק), הראפטורס הגיעו בזכות למקום השלישי במזרח.

מנגד, הבאקס ממשיכים לסבול מהתקפה חלשה להחריד, ומשחקים בקצב ה-2 הכי איטי בליגה. מייקל קרטר וויליאמס נראה כמו הצל של עצמו, והוא השחקן היחיד עם יותר מ-5 אס' למשחק אצל מילווקי. חסר שם מנהל משחק, וזה משפיע לרעה על הקבוצה. כשמוסיפים לזה את העובדה שגריוויס ואסקז (מנהל משחק אפשרי) וג'ראד ביילס כנראה לא ישחקו הערב, די ברור מי תנצח.

תחזית: הראפטורס ישחקו מהר, ולבאקס לא תהיה תשובה. משחק עם כמות תלת ספרתית של נקודות עבור המארחים יגמר בניצחון של טורונטו.

*

3:00-ממפיס גריזליס (10-13)-שרלוט הורנטס (8-13)

 

שרלוט לוהטים. הקבוצה ניצחה 8 מ-10 המשחקים האחרונים, וגם לאחר שאל ג'פרסון נפצע (והושעה) הם נראים טוב, עם 3 ניצחונות ב-4 משחקים. זה קורה בזכות משחק קבוצתי טוב שמונע איבודים, וההורנטס מאבדים 12.3 פעמים במשחק-אחד מהממוצעים הנמוכים בהיסטוריה (השיא שייך לפילדלפיה של 2011/12, עם 11.2 איבודים במשחק). קמבה ווקר וניקולס באטום נראים טוב, והצרפתי נותן שיאי קריירה בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים וחטיפות, כשהוא נראה טוב בהרבה כשוטינג גארד מאשר כסמול פורוורד.

יהיה מעניין לראות איך ממפיס תתמודד עם ההורנטס. ניתן לראות חוסר יציבות מסוים בקבוצה, שגורם לה לאבד משחקים (ההפרש הממוצע של 5 ההפסדים האחרונים של הקבוצה הוא 19.6 נקודות, וזה לא כולל את ה-50 הפרש של הווריורס וה-30 של הקאבס) ולהיות מובסת במקום סתם להפסיד. לא מדובר בחוסר יציבות או חולשה במאני טיים-היו לממפיס שני משחקים שנגמרו בסלי ניצחון השבוע-אבל כן בבעיה שתשפיע לרעה על המשך העונה של הקבוצה מטנסי.

תחזית: ההורנטס בכושר טוב, וזה יסייע להם לשפר את מאזן החוץ שלהם. הניצחון של שרלוט, בהפרש גבוה ואופייני כשמדובר במשחק מול ממפיס.

*

3:00-ניו אורלינס פליקינס (16-5)-וושינגטון וויזארדס (11-9)

אי אפשר לבד. בראדלי ביל נאבק בג'רו הולידיי ואנטוני דיוויס.

5 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים של ניו אורלינס מראה שיש לאלווין ג'נטרי לא מעט עבודה. הקצב של ניו אורלינס מהיר, אבל הקבוצה לא פוגעת (מקום 20 באחוזים מהשדה בליגה, 21 בנקודות). למרות זאת, הבעיה העיקרית שלהם נמצאת בהגנה. הם סופגים 109 נקודות ב-46.4% במשחק, נתון נוראי (בפרט שיש מישהו כמו אנטוני דיוויס בקבוצה). זה רחוק מלהתחבר, וקבוצה לא אמורה להראות ככה אחרי רבע עונה.

גם ההגנה של וושינגטון לא מדהימה, בלשון המעטה, והקבוצה סופגת 105 נקודות למשחק. זה משאיר אותם במקום ה-11 במזרח, והמחסור בשחקני הגנה טובים ומעלה משפיע לרעה על הקבוצה, והעדר פאוור פורוורד דומיננטי נמצא בעוכריהם. וול וביל נותנים עונה טובה, אבל זה לא מספיק-אין עזרה מספיקה בעמדות 3-5 לשניהם.

תחזית: משחק ללא הגנות יסתיים בניצחון של ניו אורלינס, הודות למיס מאץ' של אנטוני דיוויס עם כל פאוור פורוורד של וושינגטון.

*

4:00-דנבר נאגטס (14-8)-מינסוטה טימברוולבס (12-9)

דנבר עם 2 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, וגם הכושר של מינסוטה לא מרשים-הם עם 4 הפסדים ברציפות. יכול להיות שהפתרון עבור מינסוטה הוא להסיט את קארל אנטוני טאונס לעמדת הפאוור פורוורד, ולתת לגיורי ז'ינג לפתוח לידו כסנטר. יתכן שנראה את סם מיצ'ל עושה את זה הערב, וכך מנצל את הצבע החלש של דנבר.

בדנבר, רשימת השחקנים הבאה הולכת לשחק עם פציעות/לא לשחק: קנת' פאריד, דניאלו גלינארי, דרל ארתור, גארי האריס, ג'ופרי לוברן, ג'מיר נלסון, וילסון צ'נדלר ויוסוף נורקיץ'. זה משאיר רק את וויל ברטון, ניקולה ג'וקיץ' ועמנואל מודעי בריאים לחלוטין, וזה לא יספיק לניצחון מול שום קבוצת אנ.בי.איי.

תחזית: רשימת הפצועים הארוכה של דנבר תתן ניצחון למינסוטה.

*

4:00-יוטה ג'אז (10-10)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-14)

שידור: ערוץ הספורט.

הת'אנדר עם 7 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, ודוראנט אנד ווסטברוק מציגים יכולת גבוהה מאוד. אבל זה לא מספיק. בשביל להצליח לאורך זמן, הם צריכים צוות מסייע חזק, וכש-2 שחקנים קולעים חצי (טוב, 49.7%) מכמות הנקודות של הקבוצה, אתה יודע שמשהו לא עובד כמו שצריך. אוקלהומה תלויה בשניהם לחלוטין, למרות שהמחליפים נראים טוב על הנייר.

ביוטה הקבוצה ממשיכה להראות הגנה מעולה, וגורדון היווארד ודריק פייבורס קולעים בצרורות. הקבוצה נמצאת במקום ה-7 במערב, ומאוד יוכל להיות שנראה אותה בחזרה בפלייאוף, לראשונה מאז 2009. זה יקרה בזכות הת'אנדר מדאון אנדר, ג'ו אינגלס, בדרך לעונה של 40-50-90 (49.1% מהשדה, 45.7% מהשלוש, ומרחק 7 קליעות עונשין מ-90% מהקו).

תחזית: אין ליוטה אף אחד שיוכל לעצור את דוראנט ו-ווסטברוק, ולכן הניצחון יהיה של אוקלהומה סיטי.

*

4:30-סן אנטוניו ספרס (5-18)-לוס אנג'לס לייקרס (19-3)

לא כוחות. סן אנטוניו, ביותר מ-15 הפרש.

*

5:00-פניקס סאנס (13-10)-פורטלנד טרייל בלייזרס (14-9)

המשחק הזה יפגיש בין 2 מהקווים האחוריים הטובים בליגה, כשבפניקס יש את אריק בלדסו וברנדון נייט, שביחד תורמים 43.3 נק', 8.6 ריב' ו-11.6 אס' במשחק. בפורטלנד יש את דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום, שתורמים 44 נק', 8 ריב' ו-11.8 אס' בערב, אבל עם פחות ניצחונות בהשוואה לשמשות.

ב-2 הפעמים הקודמות זה נגמר בניצחון חד צדדי של פניקס, ויהיה מעניין לראות איך פורטלנד יראו הערב. לדעתי הסיפור מהמשחקים האלו יחזור על עצמו, למרות העדרם הצפוי של טייסון צ'נדלר ומרקיף מוריס משורות הסאנס. פניקס תנצח.

*

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 258 תגובות

  1. אחלה פריוויו ואחלה משחקים
    יש לי תחושה שבוסטון מסוגלת להקשות על הלוחמים.
    נראה לי שיש גם מצב לסנסציה באורלנדו. יש משהו בחבר'ה האלה
    ודבר אחרון – אני מהמר על יוטה הערב

  2. ערב אדיר. מיאמי אינדיאנה משחק אדיר. גם אני הולך עם אינדי.
    לגבי בוסטון, אני חושב שגולדן ינצחו גם בלי קליי, אבל זה יהיה צמוד מאוד.
    ואני מקווה שאוקלהומה מתחילים רצף טוב, גם אם הספסל פורמייקה.

  3. גם ראש וגם ליבינגסטון קלעים גרועים מ3, איגודלה קולע השנה מצוין מ3 בנוסף הוא וורסטלי וטוב מהם בהגנה ולכן הוא יפתח,הסיכוי שתומפסון ישחק נמוך הוא ירד צולע לחדר ההלבשה בסוף המשחק הקודם.

          1. אני לא מסתכל על קריירה מה שחשוב זה העונה האחרונה, ובעונה האחרונה הזריקה מ3 שלו פשוט גרועה, בניגוד לאיגודלה שהממוצע שלו הוא 36% אבל בעונה האחרונה הוא קולע ב48% (אני מדבר על השלוש)

  4. פריוויו מעולה ומצטרף המבקשים לשים את שאקטין א פול כקטע שבועי.
    מיאמי – אינדיאנה מבטיח להיות משחק אדיר.

  5. תודה לכולם, אנסה לשים את השאקטין כל שבוע.

    (ג'ון) הוט רוד וויליאמס נפטר. הוא היה אחד מהשחקנים הגדולים ביותר של קליבלנד והיה השחקן השישי של הקבוצה הגדולה של הקאבס באייטיז (עם דוהרטי, אילו והארפר). ב-887 משחקים הוא קלע 11 נק' עם 6.8 ריב' למשחק.

    כמעט בטוח שקליבלנד תעשה משהו לזכרו הערב.

  6. גם לדעתי בוסטון יכולים להפתיע היום.
    אם יש קבוצה שיכולה להפתיע את גולדן סטייט זה בוסטון.[הרשימו אותי מאד בנצחון החד משמעי על הקינגס].

  7. לחברה שצופים לייב באינטרנט,תורידו את התוכנה acestream..
    יש כמעט לכל המשחקים לינקים באיכות HD ללא תקיעות וללא פרסומות.
    מאוד מומלץ.

  8. פריוויו מצוין לערב מעניין. מישהו יודע אם רודי גובר משחק, איתו יש ליוטה סיכוי ?
    השאקטין מצוין, הצעדים של נוביצקי מול האין שמירה של הארדן, ממש נראה כלקוח מהאולסטאר

    1. פה מורידים את התוכנה :http://acestream.org/ (מצד שמאל למטה רשום Ace Stream Media 3.1)
      מתקינים במחשב כרגיל וזה מתקין נגן ייעודי (VLC משופר),הולכים לאתרים שהבאתי למעלה,תחפשו לינק לAce Stream,תלחצו וזה נפתח לכם לבד במחשב.

      גם בגלל שזה משדר בנגן,אפשר לעצור את השידור החי ולהמשיך מהנקודה שהפסקתם.

  9. הקליפרס הציעו לקינגס את קרופורד תמורת בלינלי.
    לא יודע נכון לעכשיו איזה תשובה הם קיבלו, אבל בגדול בלינלי לא מרוצה בסקרמנטו.

    1. לא יודע איפה ראית את זה , אבל אני בעד.
      בלינלי באמת לא משתלב במשחק וגמאל שחקן יותר טוב והם על אותה משבצת.
      הקינגס משחקים קבוצתי ויש לו הרבה מבטים פנויים שהוא מרבה לפספס ובהגנה הוא די חור והוא באמת לא השתלב במרקם הקבוצתי כשיתר שחקני הרוטציה מאד כן.
      אני חושב שהוא יכול להשתלב , אבל אם הבקשה לטרייד מגיעה ממנו, לא הייתי מסרב לטרייד כזה.

      1. אני לא "רואה" דברים כאלה.
        אני שומע מאחד מכתבי הנבא הכי טובים בארצות הברית.
        סביר להניח שזה גם לא יגיע לפרסום בינתיים, אבל הצעה מעניינת – יכול לקרות.

  10. מיאמי טובים נגד אינדיאנה. במיוחד גורן ובוש. באטלנטה לא מראים את בוסטון – ג"ס. צריך לנסות בסטרימינג

  11. אבל קליבלנד משחקים קבוצתי. הרבה יותר טוב מהמשחקים האחרונים שראיתי. בינתיים בוסטון מצליחים להוות אתגר, מעניין אם איחזיקו מעמד

  12. בוסטון הקבוצה הראשונה שפשוט משחקת בהתקפה על הראש של קארי, ברדלי עושה לו את המוות. קבוצה יפה מאוד גדלה שם. חצי ראשון מצוין.
    וגם לברון משחק כמו בן 19 שוב.
    וכמה חבל שיש גם אינדיאנה-מיאמי במקביל. טו מאצ'.

  13. בוסטון משחקת באינטנסיביות של פלייאוף, הקהל מעורב בכל מהלך. אם הם רק יוכלו לשמור על זה ולא למצמץ לרגע, יש פה סיכוי הערב.

  14. השדרים של בוסטון עצבניים כאילו הם משדרים פלגרנט של ליימביר על בירד.

  15. קליבלנד במשחק לפי הזמנה. קיבלו חזרה את שאמפרט, מוזגוב מצוין, ורבע שלישי שבו אורלנדו נראית כמו קבוצת תיכון. פשוט לא מותאמת עבורה. 32 הפרש.

  16. מדהים ההגנה של הקאבס. שאמפארט חזר, ולא צריך את קנניגהם ל 29 דקות. חמישייה עם דלי ושאמפארט ביחד היא חמישיית הגנה מצוינת

  17. אחרי חמש דקות של רבע שלישי שבראדלי מחזיק את קרי כל התקפה הוא סוף סוף מקבל פאול. כל מי שבוכה על שיפוט נגד בוסטון צריך לבדוק את מדד ההייטריות שלו.

  18. קרי יותר מדי נגרר לצ'אלנג' מול ברדלי, שיניע יותר את ויתן לו לרוץ מסביב לקשת.

  19. איכשהו כשקבוצה בצהוב כחול שפשוט לא מפסידה, מגיעה לדקות האחרונות במשחק צמוד, אתה יודע איך זה ייגמר, לא?

  20. אולי עכשיו יבינו כמה הנוכחות של קרי חשובה להתקפה של גולדן גם כשהוא לא טוב.

  21. 3 לבוסטון ופוזשן שלהם, שתיים וחצי לסוף.
    ועדיין מניח את הכסף שאין לי על הווריורז.
    אתה יודע שזה יבוא מהבחור ההוא.

  22. תכלס, עדיף לגולדן לעשות "הפסד מבוקר" ולסיים להתקוטט עם כל קבוצה שרוצה לקטוע לה את הרצף ועל הדרך להוציא לה את המיץ.

  23. לייקרס נראתה פגז עד שהחמישיות הוחלפו… הובילו 27-21 ואז מאנו עשה קצת סדר. סוף רבע 31-27 ספרס, פופ מת מזה שלייקרס קולעים עליו 27.
    ראסל תפס ביטחון בטירוף!!! 9 נק (4/5) 3 אס 2 רב לידו קובי 9 נק (4/5) ו4 רב.

  24. השופטים פשוט הורגים את הסלטיקס. אם זה לא היה פאול (שניים עשו פאול) אז מעולם לא היה פאול. בושה וחרפה

  25. השיפוט פשוט מביש הnba חייב לעשות משהו בנידון מזכיר את טים דונהי, מכסחים את בוסטון והשופטים מתעלמים.

  26. פשוט מטומטם המאמן של בוסטון שלא שיחק כבר מהארכה הראשונה על גרין בניסיון להעיף אותו החוצה.

  27. גרין משחק את סוף המשחק ושתי הארכות עם 5 עבירות. ואף מהלך לא עליו. בוסטון זה טקסט בוק של איך לא לנצח משחק.

  28. הפרשן השערורייתי הזה גם לא יודע להודות בטעות. הוא צריך לראות אם היתה עבירה של קראודר וכשהוא רואה שהיתה הוא סותם ת'פה

      1. לא. קארי היה לכוד בפינה מתחת לסל. עבירה על כל אחד אחר שיקבל את הכדור. היה די והותר זמן, אתה לא עושה עבירה על קולע העונשין הכי טוב ביקום.

  29. לדעתי לא צריך לנסות להגיע למסקנות מהמשחק של ג״ס – אין מה לעשות אי אפשר לנצח בקלות כל הזמן ועדיין בסופו של דבר הם מוכיחים שהם יותר טובים. קרי במשחק סביר מינוס… וגם בוסטון הראו יכולת טובה מאוד.

    1. בוסטון התאבדה על המגרש . הם קבוצה ששומרת מצויין , ובראדלי הוא עלוקה ( למרות שעשה כמה פעמים הורדת זקיף לסטף ללא תגובת הזברות ) . ולמרות זאת , אם קליי לא היה מעוות את הקרסול בדקה האחרונה מול הפייסרס , זה היה נגמר בזמן החוקי .

  30. באק טו באק אחרי 2 הארכות ובלי קליי ? בפעמיים שהוא לא שיחק השנה ג"ס הלכו להארכה – הראשון מול הנטס בבית .

    1. הוא לא שיחק נגד ברוקלין במשחק שהלך להארכה? זה מעניין שגם לאחר ״הירידה״ ביכולת שלו הוא כל כך משמעותי

  31. רוב ההחטאות של קרי היו בליאפים ופלואטרים. בד"כ הוא קולע אותם ב 60 %. מה נשתנה? הפעם השופטים נתנו לבוסטון לדחוף אותו כשהוא בתנועה. הם גם התעלמו בהתמדה מהיד שברדלי הניח על המותן של קרי כל פעם. אמנם בשנות ה 80 זה היה מותר, אבל היום לא.

  32. גולדן סטייט בריאה ובהרכב מלא היא אחת מקבוצות הכדורסל הטובות שיצא לי לראות.
    לא השנה.
    מאז שאני רואה כדורסל (שלוש וחצי עשורים בערך)

    אבל הם חייבים להבין שהמרדף אחרי שיאים באמצע העונה יכול לגבות מחיר.
    ברמת האינטנסיביות ששחקן כמו גרין משחק, 50 דקות זה מטורף. ומחר יש לו משחק נוסף.
    אם אני אוהד הווריאורס, הייתי מעדיף שהקבוצה הייתה מפסידה היום בתום 48 דקות. פחות לחץ, פחות דקות.

    1. אתה קשקשן תסלח לי.
      כל עוד הם לא יפסידו הם יעשו הכל לא להפסיד.
      אחרי שיפסידו תראשון, יורידו הילוך.
      ואם היית אוהד שלהם היית מת שישברו כל יא אפשרי אז תפסיק לקשקש

    2. לא בטוח שאני מזדהה עם הלוגיקה הזאת, אבל : טבעת אליפות מחלקים בכל שנה, מחזיקת רצף הנצחונות הארוך ביותר יש רק אחת לאורך כל ציר הזמן הנצחי. בעוד 30 שנה מעטים יזכרו בלי לבדוק מי אלופת 15-16, אבל בכל פעם שקבוצה תגיע לנגיד 15 נצ רצוף יזכירו את הקבוצה הגדולה ההיא. זמרים נודדים יכתבו עליה שירים שמהללים את רצף הנצחונות, ציירים ופסלים יציירו ויפסלו דמויות מפתח ורגעי שיא ומשבר ברצף, מדינאים ומנהיגים דגולים ישאו על נס את הרצף בנאומיהם כשירצו לתת לעמם מודל לחיקוי ואבות ידחפו בנים להיות כמו סטף או קליי או איגי או גרין.

  33. עצוב לראות את אוקלהומה, והם עוד הולכים לנצח הערב. שום קבוצה. ראסל משתולל לטוב והרבה לרע, דוראנט מתעורר בסוף לזריקות קלטצ' מדהימות. אבל זהו. שניהם ועוד 3 סטטיסטים. שכונה.

  34. סוף סוף רואים אתנקובי נהנה העונה לא מכריח עצמו על המשחק ונותן לצעירים את המושכות (דאנגלו ראסל מוכיח איזה כישרון ענק אך בוסרי הוא).

  35. ראסל עם 22 נקודות חמישים אחוז מהשדה. משחק אדיר ומוביל את כל הלייקרס… ודקות רבות סחב את הקבוצה בעניינים. הוא מוסיף לזה 5 אס ו5 רב והכי חשוב – מקבל קרדיט סוףסוף – הכי הרבה דקות עד כה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט