האירופאים בליגה – מי הטובים ביותר?/גלעד

******************************************

מנחם לס:

זוהי לא הכתבה הראשונה של גלעד, וגם לא האחרונה. אבל זוהי כתבתו הראשונה בחבר צוות הופס. הוא זכה להיכנס לצוות בזכות תרומותיו בכתבות ובתגובות, כשהוא כבר זמן רב אחד הגולשים הנאמנים, גם ביום וגם בלילה (הצעיר לא ישן; רק חוזה במשחקים!).

גלעד הוא בן 18 מיישוב ליד ירושלים, ובקרוב מתגייס לצה"ל. הוא ימשיך לכתוב כמה שזה יתאפשר לו כחייל.

אני מאחל לו בשם כל הצוות הצלחה, ו-WELCOME!

*******************************

האירופאים בליגה – מי הטובים ביותר?/גלעד

בשנים האחרונות ישנם יותר ויותר אירופאים בליגה הטובה בעולם. ניסיתי לדרג את הטובים ביותר מביניהם.
כמעט נכנסו – חוסה קלדרון, דניס שרודר, קוסטה קופוס, בוריס דיאו, יאן מאהינמי, בוז'אן בוגדנוביץ'.
במקום ה25 – מירזה טלטוביץ' (בוסניה ופיניקס)
למה? – הפורוורד הבוסני הוא העונה אחד השחקנים הכי חשובים של השמשות מהספסל. הוא קולע מ3 באחוז הגבוה בליגה לשחקן ספסל ואפילו קלע גיים ווינר בשניות האחרונות של המשחק נגד שיקאגו כשבמשחקים האחרונים הוא מקבל יותר ויותר דקות ומבסס את מעמדו כשחקן השישי של השמשות.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – טוני סנל
במקום ה24 – מרקו בלינלי (איטליה וסקרמנטו)
למה? – הקלע האיטלקי נותן העונה לסקרמנטו אופצייה אמינה מהספסל לצד עומרי כספי (שעוד נגיע אליו) ודארן קוליסון שלושתם יחד קולעים בסביבות ה35 נקודות מהספסל הלא מאוד עמוק ונותנים אופציות בהתקפה למאמן.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – ניק יאנג
במקום ה23 – עומרי כספי (ישראל וסקרמנטו)

 


למה? – התלבטתי אם להכניס אותו או לא כי ישראל זה לא בדיוק אירופה אבל אם אנחנו משתתפים באליפות אירופה מותר לי לכתוב על כספי קצת. הפורוורד הישראלי נותן עונת שיא באחוזים מהשדה ומה3, בנקודות בכדורים חוזרים ובדקות. כמו בלינלי הוא עולה מהספסל של המלכים ותורם משם משמעותית.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – אנדרה איגודאלה (הפעם גם ארחיב – תפקיד משמעותי מהספסל אחוזים נהדרים מ3 ונוראים מהקו וחשוב מאוד לקבוצה)
במקום ה22 – נמניה בייליצה (סרביה ומינסוטה)
למה? – MVP היורוליג הגיע לליגה הטובה בעולם ומיד התחיל לתרום. הוא משחק 25 דקות בערב ועושה כל מה שצריך לצד חבורת הילדים במינסוטה ה"רוקי" הזה הוא בן 27 ויכול לתרום גם בחדר ההלבשה. ההימור שלי הוא שגם העונה (כמו בעונה שעברה) יהיו לזאבים שני נציגים בחמישיות הרוקיז.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – מזכיר קצת את ריאן אנדרסון בזה שהוא גבוה שעולה מהספסל ותורם בכמה דברים.
במקום ה21 – טימופיי מוזגוב (רוסיה וקליבלנד)
למה? – למה באמת? הסנטר של קליבלנד פתח את העונה נורא ואיום אז למה הוא מקבל את המקום בעשירייה השנייה? כי כמו כל קליבלנד מוזגוב כרגע עדיין לא ביכולת האמיתית שלו. בעונה שעברה הוא תרם לקבאלירס המון בהגנה ובריבאונד ואני מאמין שהוא עוד יחזור לעצמו.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – סנטר מגן טבעת מצוין עם התקפה קצת מוגבלת אבל סבירה+? רובין לופז
במקום ה20 – ג'ואקים נואה (צרפת ושיקגו)
למה? – הסנטר הצרפתי שכבר קיבל את שחקן ההגנה של העונה ונכלל באותה עונה בחמישייה הראשונה של הליגה מדרדר והולך. הוא עולה העונה מהספסל ורושם יותר אסיסטים מנקודות. הוא כאן בגלל שהוא עוד עלול לחזור לכושר של לפני שנתיים וגם עכשיו הוא תורם הגנה מעולה והובלת כדור שאין לאף סנטר בליגה.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – קשה. ג'וש מקרוברטס?
במקום ה19 – קלינט קאפלה (שוויץ ויוסטון)
למה? – כי העונה הוא הולך ונהיה חשוב יותר ויותר לטילים והעלה את תפוקת הנקודות והכדורים החוזרים שלו כשהוא בנוסף גם חוסם לא רע בכלל וזו בסך הכל השנה השנייה שלו בליגה (בן 21) ועוד יש לו המון לאן להשתפר. השלישי בשורה של כמה סנטרים רצופים.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – ארון גורדון (שכשרוני יותר) מאותו מחזור בדראפט והעלה את יכולותיו אבל יש עוד המון להשתפר.
במקום ה18 – ריקי רוביו (ספרד ומינסוטה)

 


למה? – כי הוא אחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה וחשוב מאוד לקבוצה הסופר-צעירה וסופר-מוכשרת שלו. למה הוא לא יותר גבוה? כי בליגה של היום אתה לא יכול להיות רכז שקולע בקושי זריקה אחת מ3 מהשדה ועם פחות מ15 (!) אחוז משלוש. אם הוא היה מעלה את האחוזים שלו ל40+ מהשדה ו30+ מה3 הוא היה גם בעשירייה הראשונה.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – נו זה ברור. רז'ון רונדו.
במקום ה17 – מרצ'ין גורטאט (פולין ווושינגטון) / יונאס ולנצ'יונאס (ליטא וטורונטו)
למה? – שניהם סנטרים יציבים מאוד ואתה יודע מה תקבל מהם בערב נתון. הם תורמים יציבות וגם את ה12 נקודות – 9 ריבאונד ואחלה הגנה לערב פחות או יותר זה מה שהקבוצות שלהם צריכות מהם וזה מהם שהם נותנים.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – מייסון פלאמלי של העונה.
במקום ה16 – ניקולא מירוטיץ' (ספרד ושיקגו)
למה? – תעלו למקום ה22 ותקראו את מה שכתבתי על בייליצה. תוסיפו לזה שנה נסיון ותורידו קצת הגנה וקיבלתם את מירוטיץ'. הפורוורד תורם לשוורים את הנקודות והכדורים החוזרים שלו וביחד עם גאסול (שגם עליו עוד נדבר כמובן) נותן להם קו קדמי התקפי ספרדי ומצוין.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – נגיד מרקוס מוריס.
במקום ה15 – זאזא פאצ'וליה (גאורגיה ודאלאס)
למה? – פאצ'וליה או כמו שאני אוהב לקרוא לו – גניבת העונה נותן ממוצעים של דאבל דאבל ועושה בדיוק את מה שדאלאס צריכה ממנו. או במילים אחרות – מי צריך את דיאנדרה ג'ורדן יש לנו את זאזא פאצ'וליה.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – לא בדיוק אבל לא רציתי להשתמש שוב בפלאמלי – ג'רד סולינג'ר
במקום ה14 – אנס קנטר (טורקיה ואוקלהומה)
למה? – מבחינת מספרים הוא נופל מכמה כאלה שנמצאים מתחתיו ברשימה (או מעליו כי אני כותב הפוך). אז למה הוא בחמישייה השלישית? כי הוא רק בן 23 ויש לו עוד המון לאן להשתפר. הוא כבר עכשיו אחד הסנטרים ההתקפיים הטובים בליגה (ואחד הגרועים ביותר בהגנה) ועוד יש לו לאן להשתפר אז בשביל העתיד מגיע לו מקום גבוה גם בהווה.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – אני יודע שאני מפרגן לו אבל ת'כלס זה די הגיוני שהוא יגיע לשם – ברוק לופז.
במקום ה13 – קריסטפאס פורזינגיס (לטביה והניקס)
למה? – כי השם שלו מגניב ממש. כי הוא מביא לניקס תקווה שלא היתה שם שנים. כי מבין כל הגבוהים הרוקים הוא החוסם השני הכי טוב וכי הוא רק בן 20. וכי דירק נוביצקי אמר שהוא יכול להיות יותר טוב ממנו.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – מותר לשים את טאונס למרות שהוא לא אמריקאי? אם לא אז כריס בוש.
במקום ה12 – גוראן דראגיץ' (סלובניה ומיאמי)
למה? – אולי מגיע לו יותר גבוה אבל הפתיחה החלשה של השחקן המשתפר לשעבר הורידה אותו למקום ה12 ויש לו מזל. דראגיץ' הוא שחקן מצוין והיו כבר תקופות שבהם הוא היה אחד הרכזים הטובים בליגה ככה שאנחנו יודעים שהוא יכול ואולי הוא רק מחכה לברכיים של וייד שיכריחו אותו לנוח קצת כדי לתת את מה שהוא יודע.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – ג'ף טיג כזה. אולי מייק קונלי. משהו באיזור הזה.
במקום ה11 – אוון פורנייה (צרפת ואורלנדו)
למה? – כי הוא קולע העונה 6 נקודות יותר מממוצע הקריירה באחוזים טובים. כי הוא הגו-טו-גאי של אורלנדו (לדעתי הוא הכי גו-טו-גאי שם) וכי הוא מועמד רציני לשחקן המשתפר. הוא עושה את מה שצריך וביחד עם שאר אורלנדו הוא בדרך לפלייאוף העונה. אה כן והוא רק בן 23.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – נו למה בכלל אני עושה את השורה הזאת. זאק לבין מאוד השתפר העונה בקבוצה צעירה שעולה ביחד.
במקום ה10 – הגריק פריק – יאניס אנטטקומפו (יון ומילווקי)
למה? – כי הוא ארוך בטירוף ועדיין לא נראה כאילו הוא נותן חצי מהפוטנציאל שיש לו למרות שהוא עלה השנה עוד מדרגה ועכשיו הוא מוביל הבאקס בנקודות. נכון שהצבאים לא יציבים בכלל ולא מרשימים אף אחד אבל כל עוד יש להם את השחקן הכי לא-הגיוני בליגה (איך בכלל יודעים שהוא באמת בן אדם?) יש להם תקווה ויש לה את השם הכי ארוך בליגה.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – אין אף אחד שדומה לו. אם אתם מתעקשים אני מוכן לשים את קוואי לאונרד.
במקום ה9 – ניק ווצ'ביץ' (מונטנגרו ואורלנדו)
למה? – למה באמת? כן הוא שחקן טוב אבל בעשירייה הראשונה? תשאלו את רוי היברט –

אולי קצת הגזמתי איתו אבל הוא לגמרי טופ 10 סנטרים בליגה.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? –אל הורפורד? הגיוני.
במקום ה8 – רודי גובר (צרפת ויוטה)
למה? – כי אם אתם נכנסים לצבע בNBA הוא האיש שאתם הכי פחות תשמחו למצוא שם וכי גם הוא רק בן 23. ההתקפה טעונת שיפור אבל על זה נרד עליו רק אם לא ישתפר. בינתיים לך תעשה נגדו ליי-אפ.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – דיאנדרה ג'ורדן – מפלצת הגנתית וכלום התקפי.
במקום ה7 – טוני פארקר (צרפת והספרס)
למה? – כי למרות שהוא דועך בעונות האחרונות את העונה הוא פתח לא רע בכלל ומזכיר שהוא הרכז היחיד שבא בחשבון לחמישיית האירופאים של כל הזמנים. MVP הגמר לשעבר 4 פעמים אלוף ו6 פעמים אולסטאר. הוא מקבל את המקום השביעי היום.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – אולי קמבה ווקר? היום הוא באיזור הזה.
במקום ה6 – דנילו גלינארי (איטליה ודנבר)
למה? – כי הוא קולע כמעט הכי הרבה נקודות בדירוג הזה וגם בריבאונד הוא במקום לא רע מבין אלה שלא סנטרים. הוא נותן עונת שיא כמעט בכל קטגוריה והוא השחקן הכי טוב של דנבר (לא שזה מאוד מרשים אבל זה לא רע). לא יכולתי להתעלם מזה אבל זה לא הספיק כדי להכניס אותו לחמישייה המובילה.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – גורדון היווארד נראה לי הוגן.
במקום ה5 – סרג' איבקה (ספרד ואוקלהומה)
למה? – כי הוא אחד משחקני ההגנה הכי טובים בליגה וגם בהתקפה הוא לא רע בכלל (כל עוד ראסל מוסר) וכי הוא השחקן השלישי בחשיבותו באחת הקבוצות הטובות בליגה. וכי בסך הכל גם הוא עוד די צעיר (26). לדעתי אגב הויתור על הארדן בשבילו לא היה טעות.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – אולי אנתוני דייוויס? מבחינת ההגנה כנראה שכן מבחינת התקפה לא כלכך. טוב נו נפרגן.
במקום ה4 – מארק גאסול (ספרד וממפיס)
למה? – כי אני עושה בעיקר ע"פ העונה והעונה זה מה שמגיע לו בינתיים (למרות שהוא הולך ומשתפר). אחרי העונה שעברה שכל מי שהייתם שואלים "מי הסנטר הטוב בליגה?" היה שולף לכם את הגאסול הצעיר יותר האח הגדול עקף אותו ויהיה לפניו בדירוג. בכל זאת מדובר באחד הסנטרים הטובים בליגה שהספיק העונה כבר לעשות טריפל דאבל ראשון בקריירה ולקלוע 38 נקודות בשיא קריירה.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – אולי פול מילסאפ? נראה לכם שהוא יאהב את השם?
במקום ה3 – ניקולא באטום (צרפת ושארלוט)
למה? – כי אם מישהו ישאל אתכם מה זה אומר "עונת חוזה" אתם יכולים פשוט להפנות אותו לסטטיסטיקות של באטום ולהסביר לו גם מה זה חוזה מקסימום כשתגידו – מה שבאטום הולך לקבל עונה הבאה. כי הוא מוביל את שארלוט למקום השני במזרח (שארלוט! במקום השני במזרח!). כשכתבתי על מה היה קורה אם האולסטאר היה בראשון בדצמבר לא הכנסתי אותו, היום הוא אולי אפילו פותח שם.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – איזשהו שילוב בין דרוזן ללאורי.
במקום ה2 – פאו גאסול (ספרד ושיקגו)
למה? – כי הוא השחקן השני הכי טוב בשיקגו למרות שהוא בן 35 ולא מזמן העלה את מספר המשחקים שלו בליגה לארבע ספרות. כי הוא רביעי בריבאונד בליגה וכי במאני טיים הוא עוד ישתפר (זוכרים את החסימה על לברון במשחק הראשון של העונה?) וכל זה אחרי שבקיץ במקום לנוח הוא הוביל את ספרד לזכייה באליפות אירופה.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – קווין לאב + הגנה למרות שזה שם קצת מוזר
במקום ה1 – דירק נוביצקי (גרמניה ודאלאס)
למה? – אתם באמת שואלים? אז אענה. כי הוא בגיל 37 עדיין מוביל את כל האירופאים בנקודות (0.1 יותר מגלינארי למשחק) כי האחוזים שלו הם כמעט 50-40-90. וכי הוא מוביל את דאלאס לפלייאוף לפחות בינתיים אחרי שכולם (גם אני) קברו אותם בקיץ אחרי הסיפור עם ג'ורדן. אז המקום הראשון מגיע לאיש הזה שבין השאר היה 13 פעמים אולסטאר ופעם אחת MVP ושחסר לו לפי הממוצע שלו העונה עוד שישה משחקים כדי לעקוף את שאקיל ברשימת הקלעים הגדולים למקום השישי.
אם הוא היה אמריקאי איך היו קוראים לו? – די קל האמת. טים דאנקן.

סיכום –
חמישיית האירופאים הכי טובים היום (כולל חמישייה שניה) –
פארקר/דראגיץ' – באטום/פורנייה – גלינארי/גריק פריק – נוביצקי/איבקה – גאסול/גאסול.
הארצות עם הכי הרבה נציגים ברשימה –
ספרד וצרפת עם 5 נציגים ברשימה.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. כתבה נהדרת. מסכים איתך ברוב הדירוג. יש כל מיני חילופים קטנים שהייתי עושה כמו להוריד את איבאקה באיזה שתי מקומות ולהעלות את היווני המשוגע באיזה מקום או שניים. אבל בגדול דירוג נהדר

  2. דירוג הגיוני מאוד ההשוואות סבירות מאוד, למרות שקשה למצוא תאומים למארק גאסול טו לגריק פריק למשל. יופי של כתבה.

    1. הגריק פריק אין אף אחד שדומה לו אבל קוואי הכי מתאים.
      גאסול דווקא בסדר. גם בלייק גריפין משחק בצורה די דומה.

  3. אחלה כתבה. מעניינת ומושקעת.
    הרבה מבוגרים בחלק העליון של הרשימה. די בצדק. מקווה שבהמשך הצעירים יתפסו את מקומם.

    קיט-קאט טאונס לא אמריקאי?

    1. תודה.
      לא כל כך הרבה מבוגרים. – בעשירייה הראשונה שישה שחקנים מתחת גיל 30 ושלושה מעל (וגאסול הצעיר שהוא בן 30). יש גם את הזוניה למשל שלא נכנס אבל הוא עוד יכול להגיע ממש רחוק והפורזינגיס לגמרי נראה כמו הדבר הבא.
      טאונס דומינקני שנולך באמריקה אבל החלטתי ללכת לפי האזרחות (אחרת זה היה עושה לי גם בלאגן עם איבקה ואלה)

        1. כנראה סתם תחושה שהייתה לי. משהו באלו שהם כן מבוגרים (גאסול הראשון לשמו, נוביצקי הראשון לסגנונו ופארקר הראשון לציון לשבח) יחד עם כמה שנראה שהם כבר ותיקים מאוד וגאסול השני לאמו.
          פורזיגפריד נראה כרגע כמו אחד המוצלחים. אפשר רק לקוות שימשיך. נראה לי שהזוניה לא מקבל מספיק הזדמנויות.
          הבנתי. מקובל.

    2. קיט קאט זה שם חיבה מוכר בסגנון KRIS – P של פורזינגיס או משהו חדש?
      פוסט מעניין לקריאה (אוי לבושה, לא ידעתי שאיבקה ספרדי או אירופאי או כל צירוף אלון מזרחי שכזה..) וברכות על הצירוף למופלאים של מנחם (המלאכים של מנחם? חיים של מנחם?). אתה ראוי בהחלט.

      1. אני חושב שקיט-קאט המצאה של אלג'וס לא ראיתי את זה בשום מקום אחר.
        איבקה בעקרון קונגולזי במקור שהתאזרח אבל הוא כן שיחק בספרד באולימפיאדת 2012 ובאליפות אירופה של 2011

      2. אולי הקיט-קאט קיים, אבל המוח הקודח מחום שלי החליט לחשוב עליו כרגע. אני בעדו, כמובן. מצד שני, אולי זה החום שמדבר.

  4. ברכות וסחטיין. כיף לקרוא. אני מאוד אוהב את דניס שרודר – יש מספיק קבוצות בליגה שהיו נותנות לו יותר מ21 ד' למשחק, ואז הוא מראה שהוא שווה לפחות מקום ברשימת ה25 הגדולים שלך…

  5. מאמר נחמד.
    אבל הייתי מציע לך דירוג של טופ 25 ארופאים בכל הזמנים .
    הנה הדירוג שלי בשלף ובלי להתחייב.
    1. נוביצקי ( ללא תחרות ולגביו עם להתחייב ).
    2. גאסול הגדול .
    3. פארקר
    4. קוקוץ.
    5. סטטיקוביץ.
    6. סאבוניס
    7. גאסול הקטן
    8. שראמפף
    9. פטרוביץ ז"ל.
    10. נואה.
    אחריהם הבאים בתור ללא דירוג פנימי .
    איבקה ,ראג'ה ,דיוואץ,מארצלוניס,
    אוקור ,טירקוגלו ,דראגיץ .איזלוסקאס ,
    וקצת אחר כך.
    גלינארי ,קלדרון ,גורטאט .
    מעניין את מי שכחתי …

  6. תודה, אחלה, אפשר להתווכח על מיקומים אבל מי שהשארת בחוץ ולטעמי לגמרי בפנים זה דניס שרודר. ויש לו עוד הרבה לאן להגיע.

    1. אני גם מאוד אוהב את שרודר הוא מזכיר קצת את רוז של לפני הפציעה וממש מהנה לצפייה.
      והוא עוד יכנס. אבל בינתים התפקיד שלו בליגה לא מספיק חשוב בשביל זה וגם השורה הסטטיסטית לא מאוד מרשימה

  7. מארק גאסול לא מזכיר את פול מילסאפ!!! קודם כל ביג ספיין גבוה יותר ב13 ס"מ אחרי זה מילסאפ ריבאונדר טוב בהרבה!!! מגאסול (לראיה ב2k16 שלי ה rebound של גאסול הוא 85 ושל מילסאפ 98 מילסאפ יותר מובילי מפיזי וגאסול ההפך. מילסאפ שיחק 3 גאסול לא ישחק 4!!! גלעד תבחן שחקנים קודם כל. עם השאר אני מסכים.

    1. קשה למצוא שחקנים "זהים".
      מילסאפ דומה לגאסול בזה שרוב הנקודות שלו באות מחוץ לצבע למרות שהוא גבוה. גם את גריפין אפשר להשוות לגאסול מהבחינה הזאת כמו שכתבתי למעלה. גם דאנקן לא קולע שלשות ונוביצקי כן ניסיתי למצוא כמה שיותר נקודות דמיון.

      1. אני התגייסתי לפני שבועיים וכבר הספקתי להלין בפני המפקד שקשה מאוד לעקוב אחר הליגה הטובה בעולם בתנאים הללו

        1. אני זוכר שבתקופתי ( מרץ 94)
          היה עולה מברית המועצות בקושי כמה שנים בארץ.
          ובארצו לא הייתה כמובן אפשרות לצפות בנ.ב.א.
          בכל אופן הבחור הזה ששכחתי שמו היה חולה נ.ב.א ברמות שלא הכרתי …אפילו לא כאן .
          התקופה לפני עידן הפלאפונים בטח שלפני האינטרנט .
          אבל כבלים וסי אן אן היו .
          בקיצור אחיו היה מקליט לו כל מבזק בסי אן אן ו בטלפון היחיד שלו ביום הוא אתעדכן בכל תוצאה .
          ולדעתי הוא האדם היחיד בהיסטוריה שזכר את כל תוצאות הליגה הסדירה בנ.ב.א .
          אם מישהו מכיר מישהו שכזה או אם אותו אדם במקרה מתעדכן בהופס אשמח לעדכון בהופס או במייל שלי או אחר באתר.

  8. יופי של טור, למרות שאני לא מת על ההשוואות האלה בין שחקנים.
    זה שנוביצקי עדיין בטופ מראה איזה שחקן ענק הוא. אם כבר מי שמזכיר אותו זה אולדריג' ולא דנקן (בזכות הזריקה שלמרכוס העתיק ממנו)

    1. האמת שנוביצקי אפילו יותר דומה ללאב מגאסול אבל לא יכולתי להתאפק מלהשוות אותו לדאנקן.
      ההשוואות זה נחמד לדעתי. אין שחקנים זהים כמובן אבל ניסיתי למצוא כמה שיותר נקודות דמיון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט