מעורב הופס לערב חמישי / מנחם לס

1. הדבר הכי בטוח בלייקרס בינתיים? הג'וב של ביירון סקוט

 

הלייקרס קיוו לעונה די טובה, ז"א היכן שהוא באמצע הטבלה, וכניסב לפלייאוף היכן שהוא בין 6 ל-8.

אחרי ההפסד למינסוטה אמש בהארכה הם 19-3, הרקורד מס' 29 בליגה. ז"א שרק פילדלפיה גרועה מהלייקרס ברקורד. אוהדי הלייקרס ציפו להרבה יותר טוב מקבוצה שמעורבים בה צעירים וותיקים, שאחד מהם הוא קובי. למעשה מעט מאד אנשים ציפו בתחילת העונה שהיום הלייקרס תהיה עם 3 נצחונות בלבד.

אבל מאמר הבוקר של מרק מדינה מהלוס אנג'לס דיילי ניוז מציין שמשרתו של ביירון היא בטוחה לפחות העונה, Scott’s job is probably safe for the season=

האלפה דוג שלו נילחם בטבע ללא הצלחה מרובה ושחקן הלוטרי-פיק שלו מאכזב בינתיים (למעשה, אתמול הוא הפיק את משחקו הטוב הראשון). זוהי תחילת עונה הגרועה ביותר בהסטוריה הארוכה של הלייקרס.

במקרים כאלה המאמן הוא זה שסובל ראשון. אם עבור שום דבר אחר, אז לפחות עבור שינוי אווירה, ועבור 'משנה מקום – במקרה הזה מאמן – משנה מזל'.

אבל לא בלייקרס. לא העונה. לפי מרק מדינה, לביירון יש את התמיכה והגב של מיץ' קופצ'אק וג'ים באס – שבעצמו הבטיח לפרוש אם הקבוצה לא הופכת להיות שוב בין הטובות עד סוף העונה (דבר שהוא פתאום שינה 'לעונה הבאה, 2016-17' – למרות שסקוט הביא את הקבוצה למצב הבלתי נעים של להיות "הקבוצה החלשה ביותר באזור המערבי". הלייקרס החתימה את סקוט לארבע שנים על 17 מיליון דולארים, ומאומה לא ייעשה איתו לפחות עד סיום העונה.

כיצד הם מצדיקים את תמיכתם בסקוט? ע"י האמירה שזאת לא אשמתו כי הוא נמצא במצב של "NO WIN SITUATION".

רגע, רק שאבין (זה כבר לא מדינה; זה הדוק הזקן מהופס), מי הביא אותם ל-"NO WIN SITUATION"? קופצ'אק וג'ימי באס.

אז כולם צריכים ללכת. זה יעלה ללייקרס כמה גרושים עם סקוט, אך המורשת של הקבוצה הזאת שווה יותר מכמה גרושים. אני לא יודע אם לג'יני (אתם יודעים, זאת עם הרגליים האלוהיות; החברה של פיל ג'קסון) באס יש את היכולת לחתוך בבשר החי, אבל אם מישהו מקווה ברצינות לשינוי קוטבי, אין ברירה אלא לנקות את הבית ולהתחיל מחדש עם הנהלה חדשה לחלוטין.\

אם אתם לא מאמינים לי, אז הנה ציטטה ממה שאמר סקוט על קובי בריאנט לדיילי נוז:

. “You’ve never seen him smile as much on the basketball court or talk to his opponents as much as he’s done the last two or three weeks. He’s at a very good place in his life and his career.”

אז זהו? מה שחשוב ללייקרס זה לדאוג שקובי יהיה שמח ומאושר בשנת פרידתו?

GIVE ME A BREAK!

  1. 2. כרמלו אנטוני: "I DO NOT GET CALLS"

כרמלו אנטוני התלונן לניו יורק פוסט שהוא לא מקבל יותר מספיק 'קריאות'. "CALLS" – שריקות לפאולים.

משחקו תמיד היה פיזי, ואחוז גבוה מנקודותיו בא בגין הפאולים הרבים שזכה לקלוע בגלל כניסותיו לסל, ומשחקו האגרסיבי בהתקפה. אתמול הוא התלונן בפני מרק ברמן מה-'פוסט' שהוא "DOES NOT GET ENOUGH CALLS" the calls he thinks he should be getting

הוא גם הסביר למה. הוא סיפר לעתון שכמה שופטים אמרו לו שהוא "השחקן שהכי קשה לשפוט", אפילו שהוא טוען שהוא "NEVER FLOPS".

אנטוני – הנמצא ב-SLUMP ('משבר') של חמישה משחקים – חטף שני טכניים בשני משחקים רצופים לפני הקריעה אמש ע"י יוטה 106-85. אחוז קליעותיו ירד כתוצאה מחמשת האחרונים ל-40.6 העונה, ולהוסיף מכה לעלבון, אשתו להלה סירבה לבשל לו ארוחת ערב, ויותר מאוחר 'לתת לו', על שצעק על השופטת לאורן הולדקמפ בהפסד ביום שני לדאלאס.

“They just tell me I’m the most difficult player to referee in the NBA,” Anthony said at the morning shootaround in Utah before going 3 of 11 on the night. “I’ve heard that a couple of times. It’s unclear on who is creating the contact. My goal is to go to the basket. If I’m creating the contact going toward the basket [and] I get hit, it’s a foul.”

 

הוא מסביר את הירידה במשחקו בדבר אחד בלבד: הוא לא הולך מספיק לקו.

"מאומה במשחקי לא השתנה. אז איך זה שלא נותנים לי יותר ללכת לקו? זה נראה לי כמו קונספירציה.

.

“I always get fouled,” Anthony said. “That’s what’s frustrating me. You play so hard, work so hard and don’t benefit from that. You look at other guys, you touch them and look at them wrong and get fouls. It’s a frustrating thing for me as a guy who likes to go to the basket, play in the paint. I like to play physical. It’s frustrating.

“I’m human,” Anthony added. “Those frustrations kick in at times, especially when you’re down there banging and know you’re getting banged on. I don’t know what else to do. I don’t know how to play another way.”

So does he need to sell the foul more?

“See, I don’t know how to flop, that’s the thing,” Anthony said. “Nowadays guys know how to flop, get hit and put their head back. I don’t know how to flop. I won’t even look right trying to do that. I won’t even feel right trying it.

“A lot of times I get hit and I still continue to get to my spots just because I’m big and strong. A lot of guys get hit and they stop. I’m not saying they’re flopping, but they’re lighter than me. I can take a lot more physicality.”

אני כמובן מסכים איתו.

קונספירציה נגד הניקס החוזרת לרלוונטיות יותר מדי מהר, בניגוד כמובן ללייקרס.

3.העלייה המופלאה של קליי ת'ומפסון

כמובן שכולם מדברים על סטפן קרי, ומגיע לו שידברו עליו. למעשה הוא כזה טוב שכולנו (חוץ ממומי) שכחנו אפילו מהאמא. השלשות שלו השכיחו אותה אפילו מ-DIRST OLD MAN כמו הדוק.

אבל לא רחוק מאחוריו מתקדם לעברו בשלבי הסולם עוד בחור שקט, עוד שחור שנראה יותר לבן מביבי, ושמו קליי ת'ומפסון. כפי שהוא סיפר לנימה זרבי מ-SLAM הוא מרגיש שהבתגרותו כ-אדם' עוזרת לו להשתפר כשחקןputting in work as a player

הוא הופך לנושא מדיה חם יותר ויותר, ופרצופו וגופו הופכים ללהיט דוגמני. סטיב נאש עובד איתו 'פרטי' בתוך מוסד הווריורס (שם משמש נאש כ-'עוזר מיוחד') ליישר כמה קמטים במשחקו, והוא טוען שהוא "כבר למד המון מקוץ' נאש".

.

I worked out with him twice when I was in L.A. and learned a lot about what I need to get better at,” Thompson says. “We didn’t even shoot the ball that much — we did a lot of technical work on things like balance. He’s still in great shape and really gave me some great pointers on how to play at a lower level and work on my balance so I can be in a better position to make plays. I know how good he is going to be for me.”

היה לו גם מה לומר בקשר לשמועה המהלכת היום בכל ה-NBA (ואני הזכרתי אותי בעצמי בטור כשכתבתי על השלשות של קווין מרטין וג'יי ג'יי רודיק):­

People seem to think it’s easy,” says Thompson, who’s averaging 18.2 ppg through the Warriors’ ongoing and insane 23-game winning streak. “To play our style you really need to have five guys on the court that can shoot, pass and dribble. Not a lot of teams have that, you know?”

התפתחותו וגדילתו כשחקן הולכת יד ביד עם השתפרותו כ-COMMUNICATOR: אם בעבר הוא היה ביישן שענה במילה או שתיים על שאלה, היום הוא מדבר כאילו היה האווארד קוסל: שוטף, קולח, אוצר מילים שלאבא אבן לא היה, והוא פתאום הפך ללהיט מדיה שכולם רוצים לראיין כי פיו מטיף מרגליות (גיא!)

Ask anybody on the team, I said very few words here my first year,” Thompson says. “I feel a lot more comfortable around the facility and all the guys. Even with Bob Myers and our owners Joe and Peter — it’s easier to joke around with those guys being in my fifth year. But they really may have only heard me say 10 words my entire rookie year. It’s been a drastic change.”

4.קרבן נוסף של דיאדרה ג'ורדן, ועוד בריצה!

עולם הדאנקים של ה-NBA הוא עולם בתוך העולם הגדול של המשחקים. בעולם הדאנקים ישנם חוקים, ישנם שמות, וישנם ציונים. ישנם קרבות וישנם מנצחים. רק שלשום נוסף לקרבנות בלייק גריפין שקוויט גארנט הענק הפך לנמושה. חשבנו שייקח זמן עד שנחזה בקרבן ענק נוסף, וכמה זמן זה לקח? בדיוק 24 שעות.

אמש דיאדרה ג'ורדן לקח כמה צעדי ריצה כהכנה, ואז עלה על גרג מונרו וה-2.15 (או משהו כזה; ISH יילך לבדוק ויודיע לנו) והפך אותו לחיפושית. כי כאן לא אומרים "ג'ורדן עשה דאנק על מונרו". כאן אומרים "JORDAN DUNKED MONROE!"

עד שגרג לא יחזיר אחת לג'ורדן, הוא עבדו ונושא לבדיחותיו!

*

*

5.סל הנצחון של מאט בארנס

      1. Matt Barnes hitting this shot from half court, even though he had time to spare?
    • 2.Dave Joerger trying and failing to call a timeout before Barnes hit the shot? You can see Joerger running on the court looking for the timeout here:

 

Joerger 2
Either way, it somehow still worked and the Grizzlies pulled out a 93-92 win. Sometimes it's better to be lucky than good.

6. ההחטאה הזאת של לו אמודסון הכניסה מעט הומור לקריעה האיומה של הניקס

לניקס היה משחק יותר מ-LOUSY נגד יוטה, וזריקת הפאול הזאת של לו אמודסון היוותה סיום מתאים לערב העצוב הזה. לפחות קצת צחוקים משני הספסלים. למה כל הקהל נעמד וניכנס לטרוף? כי זאת היתה ההחמצה השנייה של אמודסון. יוטה ג'אז כחלק מפרומושיון, הבטיחו סנדוויץ' עוף חינם לכל צופה באולם אם ברבע הרביעי שחקן יריב מחמיץ שתי זריקות פאול רצופות. זו היתה השנייה…

*

*

*

7. סתם יום של חול בהטבעה של אבן טרנר.

 

 

 

*

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. מנחם תודה על המעורב.
    ההטבעה של דיאנדרה ג'ורדן היתה האמא של הפאולים בהתקפה. הוא תוקע את ברך ימין בחזה של מונרו. פלא שמונרו בכלל קם. והוא ולא מאמין שלא שרקו לטובתו.

  2. דאנדרה שוב פעם הורג שחקן…
    כנראה שסקוט ביחד עם קובי, לדעתי מה שמשאיר אותו בקבוצה זה קובי כי הם ״חברים״. קופצאק עוזב בסוף העונה הזאת או הבאה?

  3. 1. ביירון סקוט לא יכול עכשיו לאמן בגלל "פסטיבל קובי" שנפל עליו. קובי פשוט הפך את העונה הזו של הלייקרס לקרקס, וזה הכי רלוונטי שהוא הביא את הקבוצה הזו העונה. כמו שסקוט אומר, קובי מחייך ומדבר עם היריב כפי שאף פעם לא נהג.
    מקווה בשבילו ששנה הבאה הוא יוכל להראות מה הוא יודע לאמן עם הצעירים של הלייקרס.
    2. כרמלו בכיין.
    3. קליי תומפסון פשוט בר מזל שיוצא לו לעבוד עם נאש.

      1. בכל זאת הגיע לשני גמרים עם ניו ג'רסי לפני עשור… אני דווקא חושב שהבעיה יותר קובי ופחות הוא, אם כי גם לו יש חלק

  4. סקוט זאת דילמה מצד אחד העונה של הלייקרס איומה ובאופק רואים בחירת דראפט גבוהה ( בייחוד שאם היא טופ3 היא הולכת לפילי) אז כדאי להשאיר אותו. מצד שני לא נראה שהוא מפתח את הצעירים שזאת בעיה קשה גם כן

  5. בקשר לסקוט – קשה לי לשכוח איך הוא היה משפיל את כספי בפומבי כשהם היו בקליבלנד

    חוץ מזה שהוא באמת מאמן גרוע

  6. בהחלט אופנסיב של ג'ורדן. הברך שנשלחה קדימה יוצאת מה"צילינדר" שלו, דהיינו מחוץ למרחב האנכי של התוקף ולכן הוא אחראי על המגע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט