************************************
נבחרת USA של גולשי הופס:
גארדים:
סטפן קארי
ראסל ווסטברוק
כריס פול
ג'יימס הארדן
פורוורדים:
לברון ג'יימס
קווין דוראנט
אנטוני דיוויס
פול ג'ורג'
קוואי לאונרד
בלייק גריפין
סנטרים:
אנדרה דרומונד
דה מרקוס קאזינס
**********************************
האלו, קובי. מה קורה? מה שלומך, מה שלום האשה ומה שלום הבנות?
אני מקווה שהכל בסדר. מה יכול להיות לא בסדר? אתה בריא ושלם, נראה מאושר, משתכר מעל 300,000 $ למשחק, אז מה יכול להיות רע?
היי, אפילו כשאתה מסריח את הפארקט עם 2 מ-15, 1 מ-6 מה-3, ומאבד 3 כדורים כפי שעשית שלשום נגד דטרויט, ובזמן שאתה על הפארקט דטרויט הבינונית עושה עליך 22+ (או יותר נכון אתה 22-) אתה מקבל את ה-300,000 – למעשה 310,098 $ – ולא מורידים לך סנט מושתן אחד מהמשכורת.
איש לא מתלונן. יש לך חוזה, ואם הילדים של ג'רי באס היו מטומטמים לחסל את עתיד קבוצתם עד 2020 (עכשיו אני מעלה את התאריך ל-2022) זה עניינם. זה הכסף שלהם וזאת המורשת שלהם.
אבל אף אחד לא חייב לך כהוא-זה בנבחרת האולימפית. היית בשתיים ויש לך שתי מדליות זהב.
לדעתי אם ג'רי קולנג'לו מוסיף אותו לנבחרת האמריקאית (אלא אם-כן הוא עושה את הנבחרת 'FAIR AND SQUARE' לפי הקריטריון החדש שהוא "היכולת שהשחקן הראה משך כל העונה") בריו ב-2016 זה יהיה פשע ממש נגד כל מה שהוגן ופייר בספורט.
אפילו אוהדיו הגדולים ביותר יודעים שאין לו מקום בנבחרת, ועתה זה אפילו יותר גרוע אם ייבחר כמתנה על פרישתו ולא יכולתו: הוא יהווה את החולייה החלשה בשרשרת, השחקן שעליו יתרכזו היריבים בלעשות נקודות. הוא יעצור ויעוות את משחק הנבחרת כי הוא כבר לא שייך, והוא לא טוב מספיק.
רוצים לתת לו "AWARD FOR LIFETIME ACHIEVEMENTS"? המקום הוא בלוס אנג'לס ולא בריו.
בריו הוא יתפוס את מקומו של שחקן כדמיאן לילארד או קייל לאורי או פול ג'ורג' או קאווי לנארד – ואני אפילו לא מזכיר את דוויין ווייד המבוגר שאפילו לו מגיע להיות שם לפני הבלק ממבה. שתי מדליות זהב זה כל מה שיש למייקל ג'ורדן, וללארי בירד ומג'יק ג'ונסון יש רק אחת.
אסור לתת לו מתנה כזאת. זוהי מתנה גדולה מדי, והיא באה על חשבון שחקן צעיר שמגיע לו יותר.
אם קובי רוצה כרטיס לריו עליו להרוויח אותו. עליו להוכיח זאת במשחקו העונה ללא כל הקלות או מחוות.
אני חושש מעט מכמה הערות של האדם שיחליט על הקבוצה – ג'רי קולנג'לו – כי עם כל הכבוד למייקל ששבסקי. ששבסקי מציע; קולנג'לו מחליט. קולנג'לו אמר השבוע לאור החלטתו של קובי על פרישתו ש-"זה משנה מעט את 'הנוף' של הבחירה".
מיד התנפלו עליו עם 'למה' הוא התכוון.
הוא מיד קלט שדבריו יכולים להתפרש לא נכון והוא מיד הוסיף, "דבר אחד לא השתנה: הבחירה תהיה מבוססת על יכולת השחקנים משך כל העונה, ובמיוחד החודשים האחרונים של העונה. קובי עצמו לא רוצה מתנות; הוא רוצה להיות חבר בקבוצה רק אם יגיע לו!".
האסון הגדול ביותר יהיה אם יחליטו לתת לקובי את האולימפיאדה כמתנת פרישה.
*******************
נו? נכון להיום, מי היו ה-12 שלך של USA לו אתה הבוחר?
(יהיה מעניין אם מישהו יהיה מוכן להרכיב את ה-12 עם מספר הקולות הרב ביותר נכון להיום ב-10 בערב!)
:
הדר
8 דצמ 2015 01:52:33גארדים:
קארי
ווסטבורק
פול
הארדן
גימי בטלר
פורוורדים:
לברון
דורנט
דיוויס
בלייק גריפין
פול גורג
סנטרים:
דרמונד
קאזינס
מנחם לס
8 דצמ 2015 02:09:35ואיפה קאווי?
הדר
8 דצמ 2015 02:12:18צודק שכחתי אותו.
הוא יכנס במקום גימי בטלר
אסף
8 דצמ 2015 09:34:10מנחם קובי עצמו אמר שהוא לא רוצה להכנס בחסד לנבחרת, אפשר להגיד עליו הרבה אבל לרוב לאורך הקריירה שלו ״פיו וליבו שווים״ ככה שנראה לי שקובי עצמו יוותר על התענוג ויפרוש לנוח עם הארנק המנופח בחופי קליפורניה הקיץ
איצקו
8 דצמ 2015 02:05:17לברון
דוראנט
קרי
וסטבורק
גריפין
רונדו
פול גורג
דראמונד
לאב
קאזינס
כריס פול
נוביצקי
מנחם לס
8 דצמ 2015 02:10:53קאווי חייב להיות בפנים! נוביצקי????? אפילו נבחרת גרמניה לא תמצא אותו
איצקו
8 דצמ 2015 02:22:11וואלה לא אחזתי(בכל זאת השעה מאוחרת)מכניס את קוואי ואת דיוויס במקום נוביצקי ולאב
מנחם לס
8 דצמ 2015 02:34:24נכון ל-ה-י-ו-ם:
קרי
לאורי
ווסטברוק
כריס פול
לברון
ג'ורג'
לנארד
הארדן
בלייק
דייויס
דרמונד
קאזינס
מוטה זוכמיר
8 דצמ 2015 06:55:28ואיפה גרין ?
מנחם לס
8 דצמ 2015 07:53:14גרין? בנבחרת? אתה רציני?
הבנאדם הוא שחקן בוסרי שצריך עוד 3-4 שנות לימוד!
רן הנרגן
8 דצמ 2015 09:29:55מממ בו נראה.
מי מכל חבורת הפורוארדים חוגג על גרין? והסנטרים?
רועי ויינברג
8 דצמ 2015 09:30:45שחקן בוסרי, אבל שחקן של 8.5 ריב', קצת יותר מ-7 אסיסטים, חסימה וכמעט 1.5 חטיפות במשחק. אני לא חושב שצריך להשאיר אותו בבית.
מוטה זוכמיר
8 דצמ 2015 13:39:15מנחם ידידי
מה המטרה שלך בהרכבת הנבחרת :
הקבוצה הכי טובה או אוסף השחקנים כי טובים (בטח שלא מתן כבוד לפורשים, אחרת גם דאנקן חייב להיות בפנים עוד לפני קובי, ואף אחד לא הכניס אותו לנבחרת) ?
דעתי שהמטרה היא הרכבת הקבוצה הכי טובה ולכן גרין חייב להיות בפנים.
מאוריציו
8 דצמ 2015 09:59:47דוראנט בחוץ? זו נקמה על הקיץ הקודם? כי מבחינת יכולת נטו צריך להוציא את לאורי, "להגדיל" (גובה ועמדות) קצת את הנבחרת ולהכניס אותו לטעמי
איצקו
8 דצמ 2015 02:47:50מה יש להארדן לחפש שם הוא לא בדיוק מה שהיה שנה שעברה לילארד עדיף עליו
שעייה
8 דצמ 2015 04:27:18קרי
קליי תומפסון
דימונד גרין
האריסון בארנס
איגואדולה
לברון
דרמונד
קאזינס
באטלר
דוראנט
ווסטברוק
קוואי לאנרד
עומר
8 דצמ 2015 15:56:18קרי
ווסטברוק
קיירי (מתאים מאוד נגד האירופאים)
לברון
דוראנט
פול ג'ורג' (השחקן הכי טוב היום חוץ מקרי)
קוואי
דרק פיבורס (השחקן מקום 6 בפר, צריך לתת הזדמנות לשחקנים חדשים)
גריפין
חד גבה
דראמונד
קאזינס
מוטה זוכמיר
8 דצמ 2015 06:52:00300,000 .
300,000 דולר למשחק, גם אם הוא לא משחק.
מנחם לס
8 דצמ 2015 07:54:22טעיתי באפס. ביג דיל!
מנחם לס
8 דצמ 2015 07:54:43הולך לתקן
אופיר נ.
8 דצמ 2015 07:18:15קרי
לאורי
ווסטברוק
כריס פול
קוואי
פול ג'ורג'
דוראנט
לברון
גריפין
דיוויס
בוגי
דרמונד
Berch
8 דצמ 2015 07:18:16אני דווקא חושב שזה טוב שהוא יסע
ככה אפילו לנבחרת אנגולה יהיה איזשהו סיכוי לעשות קצת מתח
הוא הרי לא ממש חייב לשחק….
ואין מגנט רייטינג גדול ממנו בשלב הזה בזירה הבינלאומית
מנחם לס
8 דצמ 2015 07:58:08ואת מי תשאיר בבית?
מאו צה
8 דצמ 2015 08:20:06אם קובי נוסע, הדבר ההגיוני היחידי הוא לנפות את קרי!
גור גולן
8 דצמ 2015 08:43:18קרי
לאורי
ווסטברוק
קוואי
לברון לצערי
דוראנט
פול גורג
גריפין
קאזינס
דיוויס
הארדן
אחרון – קובי
ואני חושב שלקובי מגיע את הכבוד לסיים את הקריירה בייצוג ארצות הברית! כל מגרש שהוא מגיע אליו אפשר לראות כמה אוהבים אותו וכמה כבוד יש אליו ולכן לתת לו הזדמנות אחרונה שכן בסופו של דבר זה לא ישנה את התוצאה של הטורניר.
נתן גולד
8 דצמ 2015 08:45:26+100
לשים אותו בנבחרת רק בשביל הכבוד זה עוול. מעכשיו יבחרו שחקנים רק לפי מדד הפופולריות? אם אתה רוצה לתת סיכוי לנבחרות אחרות תבחר צעירים או שחקני קולג', אבל שחקן שבכל העונה הזאת עושה ויעשה ביקורי טווס בכל הNBA ועושה את זה בצורה גרועה?
גלעד
8 דצמ 2015 08:51:20חמישייה –
קרי – ווסטברוק – ג'ורג'/לברון – דוראנט – דראמונד
ספסל
ג'ורג'/לברון
גריפין
לאב
דייוויס
קוואי
הארדן
לאורי/לילארד/פול/וול
יאיר
8 דצמ 2015 08:53:06אני מציע פשרה – שקובי יתגייר וישנה את שמו ליעקב וייצג את נבחרת ארה"ב במכביה. לא בטוח שהוא יהיה ברמה המתאימה אבל אולי הוא יקבל חוזה לחודש בנס-ציונה.
גור גולן
8 דצמ 2015 08:54:32אני צופה איחוד עם פארמר במכבי😉
יאיר
8 דצמ 2015 09:01:42ה-12 שלי:
קרי, תומפסון, בארנס, גרין ודרמונד בחמישיה (האחרון רק בשביל הצמד החדש – דרמונד גרין ובגלל שבוגוט אוסטרלי).
ספסל: לוינגסטון, איגוואדלה, גארט ג'ק (בשביל הנוסטלגיה ובגלל שהוא חבר של קרי), ברנדון ראש, ספייטס, ג'ייסון תומפסון וקאזינס (כי צריך סנטר מחליף)
מומי שאוהב חציל בטחינה
8 דצמ 2015 09:11:24ווסטברוק
קארי
הארדן
קליי תומפסון
לילארד
דוראנט
גורג
לברון
דוויס
גריפין
קובי
מג'יק חיים של מומי
יספיק למדליה בהליכה
רועי ויינברג
8 דצמ 2015 09:29:11מנחם, לדעתך מג'יק היה ראוי לשחק באולימפיאדת 1992 אחרי שלא שיחק כל העונה (מלבד האול-סטאר, שקובי יפתח בו השנה), על חשבון טים הארדוואי (23.8 נק', 10 אס' ו-2 חט' למשחק ב-1991/92) או מארק פרייס (17.3 נק', 7.4 אס' בערב וגמר המזרח)?
מאותה סיבה בדיוק לדעתי בראיינט צריך להיות ב-12 האחרונים. מבחינת הסגל שצריך להיות בריו:
חמישייה: קארי, ווסטברוק, לברון, גרין, דיוויס
ספסל: פול, הארדן, קובי, פול ג'ורג', לאונרד, גריפין, קאזינס
רועי ויינברג
8 דצמ 2015 10:06:26שכחתי את דוראנט, יכנס במקום גריפין
מנחם לס
8 דצמ 2015 16:09:07את מג'יק לקחו אחרי שבאול סטאר של 1992 הוא היה ה-MVP
רועי ויינברג
8 דצמ 2015 17:13:19אול-סטאר זה רק משחק אחד (בלי חשיבות כלשהי), ויכול להיות שקובי יהיה ה-MVP של האול-סטאר השנה בטורונטו
kb24
8 דצמ 2015 09:40:41לא רוצה לדכא או לבאס אבל גם קובי וגם דאנקן יהיו שם.
שני סמליים של הnba.
מנחם לס
8 דצמ 2015 16:14:22דנקן לא יכול לשחק בנבחרת ארה"ב כי הוא נולד באיי הבתולה ונדמה לי ששיחק עבורם
Ljos
8 דצמ 2015 18:40:09הוא כבר שיחק בנבחרת ארה"ב באולימפיאדה של 2004, וסה"כ יש לו 40 הופעות בנבחרת. להפך, ראג'ה בל קיווה שדאנקן יוכל לשחק איתו בנבחרת איי הבתולה, אך כשדאנקן כבר שיחק לראשונה במדי ארה"ב (1996), למדינת האיים לא הייתה עדיין נבחרת.
פשוט אחרי הכשלון באולימפיאדה (מקום שלישי? ארה"ב? פפפט), הוא לעולם לא חזר לנבחרת.
amitlahev
8 דצמ 2015 10:19:36גארדים:
קרי
ווסטברוק
הארדן
לאורי
באטלר
פורוורדים:
לברון
דוראנט
לאונרד
ג'ורג'
דיוויס
גריפין
סנטר (עם חיזוק מהפורוורדים הגבוהים שהוזכרו קודם):
קאזינס
E.g
8 דצמ 2015 11:56:20קארי
ווסטברוק
הארדן
לאורי
דוראנט
לברון
גורג
לנארד
גריפין
דיוויס
קאזינס
דורומנד
חנן
8 דצמ 2015 12:22:32אני מבין שהאמרקיאים עדיין לא מכבדים את יריבותיהם מספיק… שיכניסו אותו ויפסידו!!
אשך טמיר המקורי
8 דצמ 2015 12:23:26קארי
ווסטברוק
חד-גבה
קאזינס
דראמונד
דוראנט
קוואי
באטלר
פול ג'ורג'
כריס פלופ
גריפין
דריימונד גרין
חנן
8 דצמ 2015 12:24:13יותר מזה, הלוואי שהפלח יילך לאמן איזה נבחרת רוסיה או ספרד ואז יהיה פייט רציני לאמריקאים!
Smiley
8 דצמ 2015 12:40:26נבחר להיות המאמן הבא אחרי ששבסקי (שפורש לאחר האולימפיאדה)
Smiley
8 דצמ 2015 12:26:36ליליארד לא פרש מהתכנית של הנבחרת?
חנן
8 דצמ 2015 12:27:35אגב איך אני שם תמונה בפרופיל שלי?
Smiley
8 דצמ 2015 12:39:45gravatar.com
Smiley
8 דצמ 2015 12:33:45גארדים:
סטפן קארי
ראסל ווסטברוק
ג'יימס הארדן
ג'ימי באטלר
פוורדים:
לברון ג'יימס
קווין דוראנט
פול ג'ורג'
קוואי לנארד
בלייק גריפין
סנטר:
אנטוני דיוויס
דמרקוס קאזינס
אנדרה דראמונד
אפשר להכניס את קובי – כפי שעשו עם ג'ייסון קיד ב-2008, ששיחק את ה-5-7 דקות בתחילת כל מחצית (ניסיון ובגלל שלא הפסיד אף פעם במסגרת בינלאומית) ואז ירד לנוח.
שמייקל
8 דצמ 2015 12:48:21אני מסכים לגביי קובי, אבל לא מדובר באוסף השחקנים הכי טובים אלא בהרכבת קבוצה, לטעמי העמדה החלשה היא עמדת הסנטר ולכן הייתי מביא בנוסף לדראמונד וקאזינס גם את הווארד למרות שהוא נחלש או את דיאנדרה ג'ורדן אבל קליעות העונשין שלו זה מינוס אדיר. בנוסף אני לא בטוח שאני לא מעדיף את איגודאלה על הארדן למשל ואת דריימונד גרין חייב לקחת.
דקסטר
8 דצמ 2015 12:57:04התשובה לכותרת היא – כלום.
יניב
8 דצמ 2015 13:09:16אני באמת לא מצליח להבין מה הבעיה שקובי יקבל את הכבוד שהוא רוצה וייסע לריו ?לא הבנתי מה הבעיה כי לאורי לא יהיה?.אני חושב שכל שחקן שהוא שחקן היסטורי ותרם מספיק לנבחרת ארה"ב מגיעה לו האפשרות להחליט האם הוא רוצה לסוע או לא. וכן זה כולל אפילו את לברון(אשך תתעלם)
דקסטר
8 דצמ 2015 13:23:14מה קשור כבוד יניב אני לא מצליח להבין.
זאת אחת הטענות ההזויות שאפשר להעלות על הדעת- קובי קיבל ומקבל מספיק כבוד.
הוא היה ב 2 נבחרות אולימפיות והוא אפילו לא בין השחקנים ה 100 הכי טובים היום!
והוא לוקח מקום של שחקן שמגיע לו להיות באולימפידה ובשבילו זו הפעם הראשונה ומי יודע אולי זו הפעם האחרונה!
הקריירה של שחקן מקצועני יכולה להסתיים בין רגע, ומדובר ב אירוע שקורה רק פעם ב 4 שנים.
מכבדים אותו בכל יום שהוא משחק, 20,000 מריעים עבורו וקונים כרטיס, הלייקרס דחפו לו את החוזה הכי פסיכי אי פעם ועד עכשיו זה השחקן שעשה הכי הרבה מחוזים בהיסטוריה.
נותנים לו לשחק למרות שהוא גרוע רק בגלל הכבוד.
אז אולי גם שישחה במשחקים האולימפיים רק בשביל הכבוד? אולי ירוץ 100 מ' סתם בשביל הכבוד ואולי שיקפוץ לרוחק סתם בשביל הכבוד.
כי מה שקובי משחק זה בטח לא כדורסל זה יותר כמו הדיפת כדור כתום
אין כבוד במשחקים האולימפיים יש יכולת. והתחרות חזקה מאי פעם.
מי שטוב משחק ובמיוחד שזה כבוד שקובי קיבל כבר מספיק פעמים!
גלעד
8 דצמ 2015 13:41:26+1
יניב
8 דצמ 2015 13:44:58זה נכון במידה וקובי היה באמת ההבדל בין אם יזכו או לא יזכו,הרי זה לא המקרה,הרי איתו ובלעדיו הם יזכו ובקלות.נבחרת ארה"ב בכדורסל בעיקר באולמפיאדה מורכבת מאינטרסים כלכליים והרבה שחקנים נכנסים לנבחרת בגלל שהם מותג ולאו דווקא בגלל היכולות שלהם באותו רגע נתון.לדוגמא נבחרת ארה"ב לאליפות העולם שדוראנט היה בה בזון מטורף,הורכבה משחקנים שרובם לא היו באולמפידה אחר כך וזה כי הם לא היו מספיק טובים? לא הגיע להם אחרי שהם באו לאליפות עולם שבה רוב הכוכבים לא רצו לבוא?.כל מה שאני אומר ששחקן ולאו דווקא קובי במידה והוא בסוף הקריירה שלו ורוצה לשחק פעם אחרונה באולמפיאדה אז בכיףץלא מבין את הבעיה.
לצורך הבהרת הנקודה נניח שלאורי יגיע הרבה יותר מכריס פול מי לדעתך יהיה בסוף בסגל פול או לאורי?
דקסטר
8 דצמ 2015 15:10:15לך יניב מישראל שלא עשה כלום בכדורסל לא איכפת.
לשחקן שמגיל 6 משחק כדורסל מתאמן כל יום והגיע לרמות הגבוהות ביותר של הכדורסל, ויותר מזה להיות כ"כ טוב שמבין כל הפאקינג כשרונות כדורסל בארה"ב הוא נחשב בין 12 הטובים והוא אמור להיות שם בגלל היכולת שלו… זה כן איכפת!
יניב
8 דצמ 2015 15:27:51קודם כל לא יפה להגיד שלא עשיתי כלום,למרות היותי מאותגר גובה הייתי שחקן לא רע בכלל ביסודי :).
לעניינו שוב במידה ואנחנו בעולם אוטופי שבו ה12 שנבחרים לאולמפיאדה הפ באמת שחקנים הכי טובים באותה עונה או אפילו לאורך 2 עונות וכל הסגל מורכב משיקולים מקצועיים בלבד אז כן אתה צודק,אבל ברור שזה לא המצב ואני לא רואה למשל שום אופציה שגרין שנותן עונה פנומנלית עד עכשיו יועדף על פני גריפין לצורך העניין.או כמו שנדמה לי שזה היה ליאלרד שאמר שלא משנה כמה טוב הוא יהיה הוא בחיים לא יצליח להיכנס לסגל.
אז במצב כזה שבו שיקולים של הליגה +שיקולים כלכליים של חברות מסחריות כאלה ואחרות כמו נייק לדוגמא משפיעות לא פחות על קביעת הסגל הסופי,אני באמת לא רואה בעיה שכוכב בסדר גודל של קובי רוצה לשחק באולמפיאדה האחרונה יהיה שם במקום כוכב אחר שהליגה תרצה שיהיה שם כמו סתם נגיד כריס פול.
מנחם לס
8 דצמ 2015 16:16:50מסכים
נתן גולד
8 דצמ 2015 16:19:40+1
סומסום
8 דצמ 2015 14:05:48סטף, ווסטברוק, כריס פול, הארדן
לברון, פול ג'ורג', דוראנט, לנארד
אנתוני דיוויס, גריפין, קאזינס, דראמונד
מתנדנדים: באטלר, לאורי, וול, קליי
חנן
8 דצמ 2015 14:37:08תודה!
חנן
8 דצמ 2015 14:38:27הקלידו את התגובה כאן…
עומר
8 דצמ 2015 15:56:54קרי
ווסטברוק
קיירי (מתאים מאוד נגד האירופאים)
לברון
דוראנט
פול ג'ורג' (השחקן הכי טוב היום חוץ מקרי)
קוואי
דרק פיבורס (השחקן מקום 6 בפר, צריך לתת הזדמנות לשחקנים חדשים)
גריפין
חד גבה
דראמונד
קאזינס
רועי ויינברג
8 דצמ 2015 16:51:45אחשב נבחרות ואוסיף לפוסט ב-10 בערב
מנחם לס
8 דצמ 2015 18:47:46תודה
אחרי שזה יעשה אני אחזיר אותו מחר לשורה הראשונה לכמה שעות!
מוטה זוכמיר
8 דצמ 2015 21:37:21ואם קובי, אז למה לא דנקן (עוד לפני קובי), למה לא גרנט ?
רועי ויינברג
8 דצמ 2015 21:59:09ניקדתי באקסל שהשתמשתי בו בשביל לבדוק את הנבחרת, אז אני מפרסם פה את הניקוד:
הדר, מנחם, סומסום-12 נקודות
איצקו, e.g, גלעד, אופיר נ., סמיילי-11 נקודות.
אני, גור, האשך, עמית להב-10 נקודות
מומי-8
שעיה-7
יאיר-3 (בזכות קארי, קאזינס ודרומונד)
גלעד
8 דצמ 2015 22:04:30נפלתי על דראמונד שכחתי אותו לא נורא
גור גולן
9 דצמ 2015 00:06:06בקבוצה טובה😁
אהרון שדה
10 דצמ 2015 11:00:52אני בחופש אז נכנסתי מאוחר.
לדעתי אין שום מקום לקוב י בנבחרת.
ואם קובי ייכנס זה עלול לעלות לארצות הברית בזהב.
לאו דווקא בריו אבל בעתיד.
והנה ההסבר בקצרה.
ארה"ב של הליגה החלה לשחק בשנת 1992 בנבחרת הזהב של אז עם מייקל ,מג'יק לארי , בארקלי סטוקטון ,מאלון,יואיניג,רובינסון ודרקסלר.
…כמובן הנבחרת הזו הייתה מעל היתר וככה לא קרה כלום שללארי למשל לא היה גב ומג'יק כבר פרש.
הבעיה שלאחר מכן נבחרת ארצות הברית הפכה למעין נבחרת האולסטאר של הליגה וככה הנבחרת הזו הייתה רחוקה החטאת שלשה של שאראס מלהפסיד בחצי הגמר סידני 2000.
והלקחים לא הופקו ו הנבחרת הזו הובכה פעם אחר פעם באליפות העולם הביתית 2002 שהסתיימה במקום השישי.
מאז הסיקו בארצות הברית מסקנות ובנו נבחרת לטווח ארוך.
אמנם הכוכבים הגדולים כיום לברון,וויד,כרמלו,הווארד ,פול ועוד הפסידו בחצי הגמר האולימפי באתונה והסתפקו בארד גם באליפות עולם 2006 …אבל מאז הם למדו את הלקח .
והלקח היה לקחת שחקנים טובים ,ראויים ,מחוייבים ומעל הכל מתאימים ללא שום פרוטקציה או קומבינה .
וזה עבד להם בכמה ווריאציאות .
היו אמנם כמה חריגים .
כגון קיד באולימפידת 2008 .
אבל הוא לחלוטין הגיע כמבוגר האחראי .
חוץ ממנו החריג היחידי שאני ראיתי הוא רוז של שיקגו שהגיע לאחר שלא דרך על פרקט שנתיים לערך .
חוץ ממנו הכל היה לחלוטין מקצועי …כשגם מקומו היה הגיוני לעין ערוך מקובי היום.
.