חם מהתנור: יום שלישי/רועי ויינברג

חם מהתנור: לאיזה מועדון אקסקלוסיבי עומד להצטרף קווין דוראנט? האם מעמדו של ג'נטרי בטוח בפניקס? וחדשות רעות בקשר למצבו של סטיב נאש

***

חדשות מאוקלהומה סיטי:

דוראנט
קווין דוראנט. יכנס למועדון 50-40-90?

יתכן וקווין דוראנט יצטרף העונה למועדון ה-50-40-90. במועדון יוקרתי זה, נמצאים שחקנים שבמשך עונה שלמה עברו את ה-50% מהשדה, 40% מהשלוש, ו-90% מהעונשין. נמצאים במועדון זה רק 5 שחקנים (לארי בירד, מארק פרייס, רג'י מילר, סטיב נאש, ודריק נוביצקי), ודוראנט צפוי להיות השישי שיכנס למועדון זה. הוא אמר שהוא רוצה להכנס לשם מאז שנתו השנייה בליגה, אבל העונה יש לו סיכוי מאוד גבוה להכנס למועדון זה-במשחקו האחרון הוא עבר את ה-50% מהשדה, 40% מהשלוש, ו-90% מהעונשין.

***

חדשות מקליבלנד:

המצבו של קיירי אירווניג משתפר, הוא חזר להתאמן, והוא צפוי להיות זמין למשחק הקאבלירס נגד הלייקרס. יתכן וזה השינוי שהקאבלירס היו צריכים (כרגע בתחתית המזרח, עם מאזן של 17-4 (4 ניצחונות), למרות שכנראה הם יצטרכו הרבה יותר (עם אירווינג-מאזן של 8-2. בלעדיו- 9-2). ביירון סקוט אמר שהוא (אירווינג), חוזר לרוץ, אבל יקח זמן עד שיחזור לכושר מלא. למרות זאת, הוא יהיה זמין לשחק ביום שלישי.

***

חדשות מוושינגטון:

הקבוצה רוצה לעשות שינוי, ושוקלת להחתים עוד רכז-גם עקב הפציעות של ג'ון וול ואי ג'יי פרייס, רכזי הוויזארדס. הפרנצ'ייז מתעניין בבן אוזו מליגת ההתפתחות (לשעבר בברוקלין), ובלייק אהרין. עד שיחתימו שחקן, יחלקו את העמדה שון ליבינגסטון וג'ורדן קרופורד (שהוא בכלל סווינגמן-קלע וסמול פורוורד).

***

חדשות מאורלנדו:

הקבוצה רוצה לעשות טרייד, ואחד השמות שהוזכרו הוא סנטר הקבוצה לשעבר מרצ'ין גורטאט. הוא כרגע סנטר מחליף בפניקס, ויתכן ויעבור למג'יק, אך הוא אינו מתאים לתוכנית שלהם לטווח הארוך.

***

חדשות מפניקס:

ג'נטרי
ג'נטרי. לפי רוברט סארבר, מעמדו בטוח.

בעלי הקבוצה, רוברט סארבר, נתן גיבוי מלא למאמן הקבוצה אלווין ג'נטרי, וטען כי מעמדו בטוח למרות רצף ההפסדים של הסאנס (7 ברציפות). סארבר אמר כי "יש לנו ביטחון בצוות המאמנים שלנו, ואנחנו לא שוקלים לעשות שינויים". בנוסף, מקור בקבוצה אמר שמייק ביזלי הוא "רעל", שהקבוצה בסחרור, ובנוסף, יכול להיות שטלטלה גדולה תבוא בקרוב לפניקס.

***

חדשות מטורונטו:

יש שמועות שהראפטורס יעבירו את חוזה קלדרון לפני הדד ליין של הטריידים. הוא כרגע רק רכז מחליף בראפטורס, אבל הוא אמר שהוא מעדיף להשאר רגוע. כרגע אין שמועה על קבוצה כלשהי שמעוניינת בו.

הפציעות של לאורי ובראניני כנראה יגרמו להם להפסיד מספר משחקים.

***

חדשות מהליגה:

הנהלת האנ.בי.איי קנסה את סטיבן ג'קסון ב-25 אלף דולר על ציוץ שכוון לסרג' איבאקה מהת'אנדר.

ג'וש סמית' מההוקס ובלייק גריפין מהקליפרס הם שחקני השבוע של הליגה במזרח ובמערב, בהתאמה.

הליגה קנסה גם את ביירון סקוט ב-25,000$ בגלל ביקורת ציבורית על השופטים.

***

חדשות מהלייקרס:

נאש
סטיב נאש. עוד שבועיים בחוץ

מצבו של סטיב נאש הפצוע מדרדר. הוא אמר ליו.אס.איי טודיי שהוא יפספס עוד שבועיים, עקב הפציעה שלו מהמשחק השני של העונה. הוא הוסיף-"אני מקווה שאוכל לשנות דברים. הקבוצה קרובה להתחיל דברים בעצמם. זה קשה, זה כמו מחנה אימונים נוסף. לחברים לא היה הרבה זמן להתאמן תחת המאמן (מייק ד'אנטוני)." הפוינט גארד המשיך דבריו ואמר "אני חושב שהכל אפשרי עם הקבוצה הזאת. אם נשאר ביחד ונעבוד קשה, אני חושב שהשמיים הם הגבול. אבל יש לנו משימה קשה לעבור".

***

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. בשקר לסטיב נאש, ככל שמתבגרים, ההחלמה מפציעות נעשית יותר ארוכה, ולעתים לא מוצלחת כמו אצל צעירים. אני מקווה שהוא יחזור בריא לחלוטין כי הוא אחד השחקנים האהובים עלי ביותר (אפילו החתימה בלייקרס לא העיבה על י כלפיו)

  2. המצב של נאש לא מתדרדר – להיפך – הוא משתפר.
    הסדק כבר התאחה, וכרגע הוא רק סובל מכאבים שקשורים לעצבים במקום של החבלה.
    ההערכות כרגע מדברות על חזרה ב 22 לחודש.

    אין שום הגיון בטרייד של גורטאט לאורלנדו. מישהו סתם חיפש להמציא שמועה.
    אחת מנקודות האור היחידות שלהם העונה הוא ווצ'ביץ', והם לא יורידו אותו לספסל או יעבירו אותו בטרייד תמורת שחקן מבוגר יותר.

    ושמועות חזקות מדברות על טרייד אפשרי של קלדרון, ברניאני, וקלייזה ללייקרס תמורת גאסול ובלייק, אבל נראה שהראפטורס רוצים את זה יותר מהלייקרס בשלב הזה, והם נחושים לחכות עד לחזרה של נאש כדי להעריך איך גאסול משתלב בקבוצה.

  3. עוד מידע חשוב שהגיע מפניקס מדבר על זה שביזלי הוא פשוט רעיל לקבוצה, ויש סיכוי למהפכה בסגל.
    ג'נטרי מאמן מצויין והם באמת יעשו בשכל אם יזהו שהבעיות של הקבוצה לא קשורות אליו.

    אולי השמועות לגבי גורטט קשורות לכל המהפכה שהסאנס שוקלים, למרות שכאמור אורלנדו נראית אופציה מופרכת לגמרי.
    ביזלי כנראה בדרך החוצה בכל מקרה – השאלה מה מעבר לזה…

  4. לצערי סטיב נאש לא ישנה כלום אצל הלייקרס… ראיתי אותו במחנה האימונים ובשני המשחקים שהוא שיחק העונה והוא נראה מעהר לשיא… הבעיה שך הלייקרס זו ההגנה, וזה בדיוק מה שאין לו. חוץ מזה שמה הוא כבר יתרום? אני כהר רואה מה יקרה….. מדי פעם הבלחות של 15 10 ורוב הזמן נראה משחקים שלו עם 7 נק ו 10 אסיסטים… נאש כבר לא סופרסטאר וגם לא סטאר.

  5. מעמדו של ג'נטרי כמאמן אינו בטוח כלל וכלל. בסוף העונה מסתיים חוזהו, ואם פיניקס לא משתפרת בגדול מכאן ועד סוף העונה, הוא לא יהיה מאמנם בשנה הבאה.

  6. וזה אומר כמה האנביאיי חזקה פיזית. שכספי שיחק במכבי הנשק החזק שלו היה החדירות ותמיד אמרו שעליו לשפר את הקליעה.הוא באמת שיפר את הקליעה אבל אותם חדירות לסל נעשו לכמעט בלתי אפשריות לכספי היום,

כתיבת תגובה

סגירת תפריט