סיכום יום חמישי הענק / דור בלוך

 

יום חמישי הענק לא אכזב אותנו עם שני משחקים צמודים, תצוגות מרשימות לסן אנטוניו ובוסטון, ופורטלנד שממשיכה לנצח כל פעם שאני כותב עליה, כנראה שמישהו שם קורא הופס ומשתמש בו כמוטיבטור לשחקנים.

אז בואו ניגש לאקשן:

מיאמי היט (6-11) 97 – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-11) 95:

ההיט עושים את העבודה, מנצלים את יתרון הביתיות ועולים למאזן מרשים של 6-11 כשהם ממשיכים במירוץ שלהם לצמרת המזרח, בעוד אוקלהומה ממשיכה להחזיק במאזן חוץ שלילי, משהו שהם יהיו חייבים לשפר כי הסיכוי שלהם ליתרון ביתיות החל מהסיבוב השני בפליאוף נראה פחות מקלוש כרגע.

בהיט זה היה דיי כרגיל בעיקר דוויין וייד שהפליא ב-33 דקות את מכותיו בת'אנדר עם 28 נקודות באחוזים מצוינים. בוש הוסיף 16 וגם 8 ריבאונשים כשוייטסייד תורם 11 ו-8 ריבואדים גם כן. דרגיץ' קלע 14 והוסיף 7 אסיסטים, כשמיאמי מקבלת מעט מאוד מהספסל שלה, בעיקר 12 של מקרוברטס ו-8 של ג'ונסון.

גם בת'אנדר עסקים כרגיל כשווסטברוק ודוראנט עם 25 כל אחד אבל חוץ מהם לקבוצה הזאת יש כרגע מעט מאוד, ונראה שצוות מסייע של קוליסון, אגוסטין, קנטר, וייטרס, אדאמס ואיבאקה הוא פשוט לא מספיק טוב כדי ללכת עד הסוף, ואם הת'אנדר רוצים ריצה כזאת לפני שהם מאבדים את דוראנט לל.א או וושינגטון, הם צריכים לעשות משהו לקראת סיום הטריידים.

המשחק היה צמוד לכל אורכו כשאף קבוצה לא מצליחה להחזיק ביתרון הגדול מ-6 בשום שלב של המשחק, דקה וחצי לסיום דוראנט בשלשה העלה את אוקלהומה ליתרון 2, אבל ג'אמפ שוט של וייד השווה את התוצאה חצי דקה לסיום. דוראנט החטיא שתי שלשות שיכלו לתת את המשחק לת'אנדר, ועבירה של איבקה שנייה וחצי לסיום שלחה את וייד לקו כדי להעלות את מיאמי ליתרון. ווסטברוק קיבל כדור אחרון לשלשה והחטיא, ומיאמי הבטיחה ניצחון שהוא גם יוקרתי וגם חשוב.

טורונטו ראפטורס (8-12) 105 – דנבר נאגטס (13-7) 106:

מיני הפתעה בקנדה כשטורונטו ממשיכה להפגין חוסר יציבות, בעוד דנבר מראה סימני חיים אחרי לא פחות מ-8 הפסדים רצופים במשחק שבו טורונטו לא הובילה ולו פעם אחת ואילו יתרונה של דנבר הגיע לכדי 18 בשיא. שימו לב לסטטיסטיקות. הריבאונד פחות או יותר מאוזן, אבל דנבר איבדה 11 לעומת רק 4 של טורונטו שגם ניצחה 4-17 במתפרצות ו-32-52 בנקודות בצבע. אז איך בכל זאת טורונטו ניצחה?

הודות ל-44% מהשלוש לעומת 29% של טורונטו בלבד. הנאגטס היו בזון הלילה כשווילי בארטון מפתיע מהספסל עם 22, גאלינרי ממשיך ביכולת הטובה שלו העונה עם 21 וארתור מוסיף 19. מודאי אומנם לא השתתף בחגיגת הקליעות אבל תרם 9 אסיסטים מול 3 איבודים בלבד.

בטורונטו לעומת זאת זה היה בעיקר דרוזן עם 34 אבל לאורי היה פושר עם 16 באחוזים רעים, ומהספסל רק קורי ג'וזף עם 15 תרם בצורה משמעותית.

שלשה של קארול שקלע 10 4 שניות לסיום החזיקה את טורונטו למשחק ול-2 פער בלבד אבל בארטון שמר על קור רוח קלע את שתי הזריקות שלו, ושלשה של לאורי עם הבאזר הייתה לפרוטוקול בלבד. דנבר מנצחת.

יוטא ג'אז (9-8) 94 – אורלנדו מג'יק (8-11) 103 :

ניצחון 5 רצוף לאורלנדושהושג הרבה הודות לאיבודי הכדור של יוטא (19) והנקודות במתפרצות שהושגו כתוצאה מכך (17). כמו כן אורלנדו שלטה בצבע באופן מוחלט (22-44 בנקודות בצבע) מה שמעלה שאלות לגבי הקו הקידמי הלכאורה מוכשר של יוטה ללא רודי גובר שנפצע ביום רביעי.

ההיררכיה באורלנדו לא עד הסוף ברורה וקיבלנו לזה דוגמא הלילה כשאולדיפו וניקולסון קולעים 14 כל אחד מהספסל כמו פייטון ופורנייר שפתחו. וצ'ביץ' על אף שסיים בלי דאבל דאבל היה מצויין עם 16 ו-8 ריבאונדים ושלט בצבע יחד עם טוביאס האריס שהוסיף 17 ו-7 ריבאונדים.

ביוטה זה היה המופע של גורדון הייורד עם 24 שכאמור לא הספיק, אבל גם ברקס היה מצויין עם 21 ב-50% מהשדה.

הג'אז התקרבו לכדי 4 בשתי הדקות האחרונות אבל ווצ'ביץ' ופייטון דאגו לגמור את הסיפור כדי לתת לאורלנדו סוויפ בסידרה עם יוטה לאחר שאורלנדו ניצחה גם את המשחק הראשון בין השתיים בפער זהה.

ממפיס גריזליס (9-11) 83 – סן אנטוניו ספרס (4-16) 103:

אין זה סוד שמדור זה רוכש חיבה עזה לסן אנטוניו ספרס כך שהתצוגה של סן אנטוניו הלילה, הסבה לי עונג רב.

אחרי רבע ראשון צמוד סן אנטוניו פתחה מבערים וחיסלה את ממפיס שפשוט לא הייתה מסוגלת לקלוע (12.5% מהשלוש, 37.5% מהשדה), ואחרי שפופוביץ' אמר לקרייג סגר בראיון בין הרבעים שזאת הפעם הראשונה שהוא נהנה לעשות את הראיון המגוחך הזה מאחר והוא זה שמראיין, סן אנטוניו חזרה בדהרה לרבע השני ופשוט חיסלה את ממפיס עם כמה מהלכי הנעת כדור יפים מפעם, אבל בעיקר עם קוואי לנארד שקלע 27 והוסיף 8 ריבאונדים ו-2 חטיפות באחוזים אדירים (7 מ-9 מהשלוש). אלדרידג' הוסיף 18 במשחק סולידי ופרקר עושה רושם שחוזר לעצמו, נקודת מפתח עבור הספרס ומה שהכריע עבורם את העונה שעברה, עם 17 נקודות ב-22 דקות בלבד. ג'ינובילי הוסיף 13 מהספסל.

בצד השני ממפיס ממשיכה להיראות לא טוב כשלמעט גאסול וקונלי, שקלעו 15 היה לקבוצה הזאת מעט מאוד מה להראות בהתקפה. צ'אלמרס אומנם הוסיף 15 מהספסל בפחות מ-20 דקות אבל גם הספיק לקלוע 1 מ-6 מהשלוש.

סן אנטוניו ממשיכה בדהרה שלה למקום ה-2 במערב, ומסתמן לנו גמר מערב מהסרטים עם המגמה תימשך.

פורטלנד טרייל בלייזרס (12-8) 123 – אינדיאנה פייסרס (6-12) 111:

עוד מיני הפתעה כשפורטלנד שהגיע עם מאזן שלילי ניצחה בצורה מרשימה את אינדיאנה שהגיעה עם מומנטום נהדר.

משחק צמוד ברובו שבו אף קבוצה לא הצליחה לפתח יתרון דו ספרתי גדול, הסתיים במרדף של אינדיאנה אחרי פורטלנד שלא צלח לאור יכולת הביצוע הגבוהה של המארחים בהתקפה.

לילארד היה בשיאו עם 26 נקודות כשססי ג'יי מקולום מוסיף 21 משלו. משחק סולידי גם למיילס פלאמלי עם 12 ו-10 ריבאונדים ואל פארוק אמינו עם שורה יפה של 13 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ויכולת טובה במאני טיים. הפתעת הערב אולי הוא קראב שממשיך ביכולת הטובה שלו, וקלע 18 כשהוא מתחמם ברבע הרביעי.

באינדיאנה זה היה בעיקר סי ג'יי מיילס שהתפוצץ עם 28 ו-8 מ-11 מהשלוש כשהיל מוסיף 18. פול ג'ורג' היה חלש מאוד עם 0 מ-9 מהשלוש ו-11 בלבד וככה קשה לאינדיאנה לנצח. מי שעוד היה חלש מאוד הוא מונטה אליס שקלע 2 נקודות וזרק זריקה אחת בלבד ב-18 דקות לפני שירד פצוע בכתפו.

סקרמנטו קינגס (13-7) 97 – בוסטון סלטיקס (8-11) 114:

בוסטון פתחה פער של 15 ברבע הראשון ולא הסתכלה עוד אחורה כשיתרון השיא שלה מגיע ל-26 בניצחון חוץ מפתיע בקלות שבה הוא הושג, במקסיקו סיטי במסגרת החוויה הבינלאומית של ה-NBA.

איזייה תומאס בראלי וקרואדור הובילו את הקבוצה עם 21 20 ו-20 בהתאמה כשסאלינג'ר מוסיף הגנה טובה על קאזינס, ומהספסל קלי אוליניק אדיר בשני צידי המגרש עם 21 נקודות. קאזינס הסתפר ב-16 בלבד באחוזים רעים כשהוא זורק 5 שלשות וקולע 2 ורודי גיי קלע 18, ביום שבו ההתקפה של סקרמנטו לא הצליחה להביא שום דבר לידי ביטוי.

כספי החמיץ את המשחק בגלל שפעת.

 

וזה נכתב לפני המשחק:

שימו לב גבירותיי ורבותיי, זה נכון יום חמישי היום, ונכון שהתרגלנו לימי חמישי מועטים במשחקים אך גדולים באיכות, אבל הפעם שימו לב שימו לב – לא פחות מ-6 משחקים בליל חמישי אחריו, אלא אם עשיתם בחירות ממש לא טובות בחייכם, לא צריך לקום בבוקר ואפשר להינות מלילה שלם וגדוש של NBA!

וזה לא סתם 6 משחקים יש לנו את המשחק התמיד מעניין בין מיאמי לאוקלהומה, את סן אנטוניו מול ממפיס בקרב מערבי לוהט, את שתיים מהקבוצות הצעירות והמלהיבות בליגה, ושהשנה גם נמצאות עם סיכוי ממשי להילחם על מקום בפלייאוף – יוטה ואורלנדו, ולקינוח יקיר האומה עמרי כספי מול הסלטיקס המסקרנים.

אז בואו ניגש לאקשן, יש הרבה:

מיאמי היט (6-10) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7-11) 2:00:

מיאמי ממשיכה להכות את הציפיות (שלי) והיא מובילה את הבית הדרום מזרחי. איך היא עושה את זה?

ההיט ממשיכים לשים את המושכות ההתקפיות בידיים של וייד (18 למשחק) ובוש (17.7 למשחק ו-9 ריבאונדים), אבל בנוסף אליהם היא גם מצליחה לקבל תרומה משמעותית משחקני המשנה. חסן וויטסייד ממשיך את העונה הטובה שלו גם אם הוא האט משמעותית עם 13.5 ו-11 ריבאונדים למשחק. דרגיץ' שבסה"כ מאכזב ביכולתו מאז הגיע ככוכב גדול מפיניקס תורם 10.6, ודנג וג'ראלד גרין מוסיפים 10 כל אחד.

למרות התרומה המגוונת ההיט הם קבוצת ההתקפה הרביעית בחולשתה בליגה. זה נובע הרבה מאוד מכך שאין לה קליעה מבחוץ (החמישית הגרועה בליגה בשלשות למשחק ובאחוזים לשלוש), וכידוע בליגה הסופר אתלטית הזאת קשה מאוד בלי קליעה שתוכל לרווח מעט את המשחק.

בהגנה לעומת זאת הסיפור אחר לגמרי. מיאמי היא קבוצת החסימות הטובה בליגה, וקבוצת ההגנה השנייה בטיבה בליגה.

מנגד בת'אנדר זה ממשיך להיות המופע של דוראנט ווסטברוק, עם 28.4 לראשון ו-27.6 לשני כששניהם מוסיף 7.4 ריבאונדים כ"א היכולת שלהם פשוט מפחידה. מלבדם שלושה שחקנים נוספים קולעים סביב עשר למשחק – אנס קנטור, סרג' איבקה ודיון וייטרס והקבוצה מוצאת את הקצב ההתקפי שלה והיא קבוצת ההתקפה השניה בטיבה בליגה, אומנם חצי מליארד נקודות פחות מגולדן סטייט, אבל עדיין נתון נאה.

אם כן, מצפה לנו משחק בין קבוצה התקפית מובהקת לקבוצה הגנתית מובהקת, בין שתי קבוצות עם מאזן ביתי מצוין ומאזן חוץ שלילי, שתיים שמתאוששות מהפסדים כואבים אוקלהומה מול אטלנטה ומיאמי מול בוסטון והן ירצו לחזור למסלול. בגלל הביתיות נלך עם מיאמי במשחק צמוד.

מיאמי ב-2.

טורונטו ראפטורס (7-12) – דנבר נאגטס (13-6) 2:30:

טורונטו ממשיכה להיות טובה, אבל לא לאיים באמת על שום דבר בפלייאוף, ודנבר ממשיכה להיות פשוט לא טובה.

זה הכל, את החשבון בבקשה.

רוצים עוד? טוב בסדר.

טורונטו התחילה את העונה עם 5 נצחונות רצופים, עם יכולת מצויינת של הקו האחורי שלה שכולל את דרוזן ולאורי, תוך שהיא מציגה קו קידמי מגוון ואיכותי עם ולנציונס, סקולה וביומבו. אבל מיד לאחר מכן באו 3 הפסדים רצופים ומאז הקבוצה משייטת לה בים של בינוניות.

הקבוצה מגיעה לאחר ניצחון נאה על אטלנטה עם 31 של לאורי, ו-9 ריבאונדים של סקולה שממש מוצא חיים חדשים בקנדה העונה, אבל כדי לעשות את קפיצת המדרגה היא תצטרך תרומה משמעותית יותר מהרכש המשמעותי ביותר שלה העונה שבינתיים לא מפגין יכולת מרשימה – דימאר קארול. יהיה מעניין לראות אותו הלילה.

בצד השני דנבר מגיעה מרצף של 8 הפסדים רצופים אחרי פתיחת עונה לא רעה בכלל והעסק שם מתפרק לגמרי פעם אחר פעם. גאלינרי נותן עונת שיא עם 17 למשחק, אבל השחקן שהכי מעניין לעקוב אחריו במשחקיה של דנבר הוא עמנואל מודעאי שממשיך לחפש את דרכו כפוינט גארד בליגה הזאת. עד כה יש לו 12 נקודות ו-6 אסיסטים אבל גם 4 איבודים למשחק ויהיה מעניין האם דנבר תמשיך לתת לו חבל ארוך כפי שנעשה עד עכשיו.

טורונטו ב-20.

mudayi

יוטא ג'אז (8-8) – אורלנדו מג'יק (8-10) 4:00 :

המשחק שצפוי להיות המשחק המבדר של הלילה בין שתי קבוצות צעירות, מלהיבות ,ומצליחות עד כה העונה.

השתיים נפגשו באורלנדו אך לפני חודש, וידם של המג'יק הייתה על העליונה עם ניצחון 102-93 אבל בסולט לייק סיטי הסיפור עשוי להיות שונה מאוד.

הג'אז מפגינים כדורסל הגנתי משובח העונה והם ההגנה השלישית בטיבה בליגה כשהם סופגים 94 נקודות בלבד. גורדון היוורד מוביל את הקבוצה עם 18 למשחק ומאחוריו שורת שחקנים צעירים ומוכשרים שעושה התקדמות יפה העונה. פייבורס עם 16.7 למשחק מוסיף כמעט 9 ריבאונדים והוא איום של ממש בצבע, אלכ ברק מוסיף 15 נקודות משלו, ורודני גובר מעמיד מספרים של כמעט דאבל דאבל למשחק.

יוטה הייתה הקבוצה שלקחה את גולדן סטייט הכי קרוב להפסד, אבל נכנעה לבסוף לשלשת קלאצ' של קארי. הפסד שבה אחרי שני נצחונות נאים על ניו אורלינס והקליפרס.

המג'יק מנגד מציגים את הפריצה של איבן פורנייר שקולע 17, עם הדאבל דאבל המהלך ניקולה ווצ'ביץ' והדואו הצעיר בקו האחורי שאני אישית מאוד מחכה לפריצה שלהם – ויקטור אולדיפו עם 14 למשחק ואלפריד פייטון עם 11 נקודות וכמעט 7 אסיסטים.

מצ'אפ מעניין בין השתיים, אבל בבית אני אלך עם יוטה.

יוטה ב-5.

ממפיס גריזליס (8-11) – סן אנטוניו ספרס (4-15) 4:30:

לאחר שפירקה את מילווקי לחתיכות כל כך קטנות שעדיין מחפשים חלק מהן ברחבי טקסס, הספרס מגיעים למשחק חוץ מול ממפיס שמקווה להמשיך להתאושש מפתיחת עונה מאכזבת.

ממפיס ניצחה את שני משחקיה האחרונים אבל זה לא אומר הרבה כשהמשחקים האלה היו נגד פילי וניו אורלינס החלשות זאת לא מילה. ממפיס ממשיכה להיות מובלת ע"י הטריו קונלי (15.6 נקודות 6 אסיסטים), גאסול (16 נקודות 7.5 ריבאונדים) ורנדולף (15 וכמעט 9 ריבאונדים), אבל מעבר להם באמת אין הרבה. ג'ף גרין תורם 10 למשחק וקורטני לי היה גם לא רע בקו האחורי, אבל התקוות של ממפיס לשיפור נשענות כרגע על הטרייד שהביא את מריו צ'למאס לעיר. הגארד המגוון השתלב היטב בינתיים והוא מוסיף עוד אופציה התקפית טובה לדובים.

מול מתייצבת סן אנטוניו שכבר הספיקה לשכוח מההפסד המאכזב לשיקאגו. 6 נצחונות ב-7 משחקים, וסן אנטנויו עם תוספת כל כך משמעותית בדמות למרקוס אולדרידג' (ודיוויד ווסט), מפתיעה בפתיחת עונה מעולה כשבניגוד לציפיות היא מצליחה לשלב את השחקנים החדשים תוך כדי תנועה.

הנקודה לעקוב אחריה במשחק הזה היא משחק ההתקפה של הספרס, שבינתיים מציגה קצב לא אחיד כשלפרקים אנחנו רואים משחק בידודים על אולדרידג' או קוואי ולפרקים את משחק ההתקפה הקבוצתי והמהנה של הספרס מהשנים האחרונות.

במשחק הקודם בין השתיים הספרס ניצחו ב-10 עם 19 של קוואי ודאבל דאבל של דנקאן, אין סיבה להניח שהלילה יהיה שונה.

הספרס ב-10. 

timmi

פורטלנד טרייל בלייזרס (12-7) – אינדיאנה פייסרס (5-12) 5:00:

לפני כמה שבועות כתבתי מעל דפי אתר זה שפורטלנד היא קבוצה ברמת טנקינג, הנה תגובה אחת שדיי מייצגת את קו התגובות באותו הלילה:

"יש שתי אפשרויות למה כתבת שפורטלנד קבוצת טנקינג:
1) אתה לא יודע מה זה
2) היית צריך משהו לכתוב וחשבת שפורטלנד לא קבוצה טובה במיוחד אז אמרת נזרוק טנקינג כי זה משהו שקבוצות לא טובות עושות

אל תשכח (או צא ולמד, אני לא בן כמה אתה) את עונת 2004-5 של סיאטל עם ריי אלן ורשארד לואיס שאף אחד לא ציפה מהם לכלום וסיימו במקום השלישי במערב ועברו סיבוב בפלייאוף"

ובכן, אולי עכשיו זה יותר ברור.

פורטלנד מציגה כרגע את הקו האחורי של לילארד וסי ג'יי מקאלום שבהחלט עשה קפיצה העונה, אבל זה הכל.

אחרי שניצחו את הקבוצות של ל.א ב-3 משחקים רצופים מתוך 4 שהיו להם בסה"כ, פורטלנד מתדרדרת מחדש עם שני הפסדים רצופים לקליפרס ולדאלאס בהארכה, כשמול הקליפרס היה זה מו הרקליס שהיה הקלע המוביל שלהם עם 15 נקודות. עד כדי כך המצב קשה.

אינדיאנה מנגד הולכת ומוצאת את הכיוון שלה. עם ניצחון הלילה על הקליפרס עלתה הקבוצה ל-6 רצופים ו-10 ב-11 משחקים, והיא עושה את זה על הגב של פול ג'ורג' שחזר לכושר השיא שלו עם 27.2 נקודות 7 ריבאונדים וכמעט 5 אסיסטים כשהוא מנער לחלוטין את הספקות מאחורי השאלה האם הוא יכול לשחק 4. שאלת הקו הקידמי של הקבוצה ממשיכה להישאר פתוחה ומעניין יהיה לראות אם היא תעשה מהלכים בכיוון הזה, בעיקר כשהקו האחורי שלה כל כך עמוס עם סי ג'יי מילס שפתח נהדר (15 למשחק), ג'ורג' היל, רודני סטאקי ומונטה אליס שבינתיים לא בא מספיק לידי ביטוי (12.8 למשחק).

כמו כן פול ג'ורג' מחזיק בשמות של שניים מארבעת הביטלס, שמתם לב לזה?

אינדיאנה ב-7

סקרמנטו קינגס (12-7) – בוסטון סלטיקס (8-10) 5:00:

ברוכים הבאים לפינה בפרובנציאלית כשסקרמנטו תפגוש את בוסטון במשחק "ביתי" שייערך במקסיקו סיטי.

הפוקוס במשחק הזה בתקשורת הוא על השמועות הנוגעות לעניין של בוסטון בבוגי קאזינס, וכשהוא חוזר לכושר שיא קל לראות למה.

קאזינס קולע השנה 28 נקודות למשחק ויחד עם רודי גיי עם 18 הוא ההתקפה של הקבוצה, הוא ההגנה שלו, והוא הקבוצה כולה. רג'ון רונדו נראה מאושש בינתיים, עם 13 נקודות ו-11 אסיסטים למשחק וגם קוליסון ובלינלי תורמים יפה להתקפה של הקינגס שהיא הרביעית (!!!) בליגה, אבל עם ההתקפה השנייה הכי חלשה בליגה קל לראות כיצד סקרמנטו מתדרדרת למאזן שלילי, הרחק מסיכויי פלייאוף ריאליים בשלב זה.

עמרי כספי ממשיך את עונתו הטובה ביותר ב-NBA עד כה עם מדיי -+ נאים, 11 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק, הוא הוסיף לקליעה שלו מהפינות גם משחק חדירה ומעבר איכותי שהופכים אותו לשחקן משמעותי בקבוצה, והאחוזים שלו ממשיכים להיות נהדרים.

בוסטון הרשימה בניצחון על מיאמי והיא תקווה להמשיך לבסס מאזן חיובי, ולחזור לניסיון נוסף בפלייאוף אחרי ההפתעה של השנה שעברה.

איזייה תומאס הוא האס בשרוול עבור בוסטון העונה והוא מדהים עם 21 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק. לצידו בקו האחורי אייברי בראדלי ממשיך עם תרומה יפה של 16, והשחקן החביב עליי בקבוצה הזאת – ג'יי קרודר מוסיף 11. עם זאת כשהמאסה של הקבוצה בצבע מסתכמת באמיר ג'נסון ודיוויד לי קל לראות למה הסלטקיס רודפים אחרי בוגי קאזינס.

סקרמנטו ב-5.

casspi

לפוסט הזה יש 111 תגובות

  1. דור תודה על הפריוויו !
    אינדי יניו עייפים היום, נראה איך יגיבו.
    לאבא של פול ג'ורג' קוראים (כמה מפתיע) פול ג'ורג' סניור. הפתעה – לאמא שלו קוראים פולטה pauleta.
    אלידבא דויקיפדיה (גיא !)

    1. אליבא. ה-ד' מיותרת (אליבא = לדעתו של)

      ואמא של פול ג'ורג' היא פולט (paulette)
      pauleta (פאולטה) זה שם בפורטוגזית או ספרדית.
      אליבא דויקיפדיה…

        1. ה-ד' המיותרת הייתה באיך שעגל איית את המילה 'אליבא' (אלידבא)
          ה-ד' אחרי האליבא משמעותה: "של".
          אליבא דרבנן = לדעתם של חכמים.

  2. פריוויו נפלא, ותודה על הניחוס. מיאמי מפסידה היום לצערי. יהיה מעניין לראות את ג'אסטיס שומר על דוראנט.

    ואני לא חושב שזה עניין כל כך של בחירות (בין חמישי לשישי), הטעות היא בית ספר

  3. אחלה פריוויו, כרגיל. ובכלל, צוות הכותבים באתר והדוק בראשם נותנים בראש מתחילת העונה!

    מחמם את הלב לראות את פול ג'ורג', אחרי כ"כ הרבה קריירות שנגדעו באיב שלהן. ברנדון רוי, איפה הוא היום???

    דמארה קארול באמת מאוד לא מרשים בקנדה. קשה לקרוא לזה הפתעה, כי חוץ מהנהלת טורנטו, לא ברור לי מי חשב שיש בו קמצוץ של סטאר-קואליטי?

  4. כל משחק משמעותי. כל משחק פגז. לא יודע במה לחזות. כשאני לא מסקר אני מעדיף להישאר במשחק אחד ולא לקפוץ מאחד לשני. נראה לי שאתרכז במיאמי ואז בספארס.

  5. סקירה נהדרת. כיף לקרוא. תודה רבה.

    "פול ג'ורג' מחזיק בשמות של שניים מארבעת הביטלס, שמתם לב לזה?" – גדול

    השאלה שלי – האם בבוא היום סן-אנטוניו יוכלו לתת פייט לגולדן סטייט ?

      1. בהנחה שהדאבס מגיעים בריאים לפלייאוף , ובעיקר סטף וגרין , הם הולכים לא רק לאליפות המערב אלא גם לריפיט .

    1. קשה לדעת
      סן אנטוניו היא הקבוצה שהלוחמים הכי שונאים לפגוש באופן מסורתי
      בוא נראה איך יהיה המפגש הראשון ביניהן העונה כדי לקבל מושג.

      מה שבטוח, הדורבנות יכולים לתת פייט ועוד איך! זה פאקינג הספרס! סמל לאיכות!

  6. פול ג'ורג' פשוט נהדר, כיך לראות אותו משחק. ברור שהוא לא ישמור על האחוזים מהשלוש אבל אם הוא ימשיך לקלוע ב45-50 אחוז זה מדהים.
    ההגנה שלהם גם חזקה ממש וקשה לשחק מולם אבל מעניין בסגל הזה כמה רחוק הם יכולים להגיע כמהינמי הוא הסנטר הפותח ולבוי אלן משחק דק' משמעותיות.

  7. היו היה כדורסלן בשנות התשעים
    לזקנים שבאתר זה נראה לפני שנים
    חקיין עלוב של מייקל ולא מגיע לקרסוליו
    קרוס אובר מדומה לו ברח בחיתוליו
    שאקיל הורי ואפי' ג'קסון פיל
    על שגעונו לנצח לא הצליחו להאפיל
    דאנקים מפלצתיים וריורס לייאפ מתוזמן
    הפכו את המשחק ממסובך למזומן
    מורו ורבו היה MJ הגדול
    שאת יורשו הקט לא תמיד הצליח לסבול
    משחקי אגו עם מר אוניל הסתיימו במפלה
    שליידם אנדרו ביינום נחשב ככלה נאה ונפלאה
    לאחר שהבין הלז שמשחקו הפך טפל
    החליט לפרוש כסטאר ולא כזקן שפל
    שנאת הדוק לליקרס ידועה ומפורסמת בכל ווליום וביט
    כמו עליונותו הבלעדית של הבחור מקרוליינה הצפונית
    אפשר לכתוב לשיר ולברבר
    על השחקן הנפלא שמידי פעם התפרפר
    אך דבר אחד יעמוד למעלה משיכמו
    שהגדול מכולם הועידו למלאות מקומו
    אולי בבאולינג קובי טוב בלעשות סטרייק
    אך בסופו של יום BE LIKE MIKE

    1. מייק בקטגוריה אחרת, אבל מה, לא הייתי אומר שבשירה תוכל להביא לחם למשתפחתך. אתה חובבן אמיתי בחרוזים. אתה מחרז כמו קיבוצניק

  8. אוקלהומה שיחקו איום ב-4 הדקות האחרונות.
    ווסאברוק ודוראנט לא צריכים לשחק באותה קבוצה, והלילה זה היה ברור מתמיד.
    לא ברור מה ההיררכיה בקבוצה, ובסיום המשחק, כשהיה צמוד, זה נראה היה כמו ממשלת רוטציה – עושים תורות בלעשות שטויות.

    1. יש כשל לוגי בלאהוד את הספרס ובו זמנית להאשים שחקן מקבוצה יריבה על היותו שחקן מטונף…
      (סמיילי ממורמר של אוהד סאנס מתוסכל)

      1. גיא, אם המאיר הזה לא יתחיל לשמור על פיו אמחוק אותו, ואת ה-IP שלו. שיילך לוואללה או לדהבאזר עם הפה הג'ורה שלו

  9. מנחם תירגע…אתה פשוט אוהד את כל מה שרע בליגה ואחרי זה עוד מלכלך .
    שמשמעים לך את האמת אתה נלחץ.
    לך תשתה מים ותפסיק להתנהג כמו תינוק.

    1. אני לא כיניתי ולא השתמשתי במילה מטונף אף פעם באתר הזה בכתבה או בתגובה. אתה שקרן כשאתה כותב זאת. זוהי הפעם האחרונה שאני מתייחס א\ליך, אבל אני מזהיר אותך שאם לא תתחיל לשמור על פיך אמחוק את תגובותיך ואבקש מכל אנשי הצוות למחוק את תגובותיך, וכל פעם שתגיב, ה-IP של המקום משם הגבת ייחסם.

  10. וואלה אם אני אספור את כמות הפעמים שקיללת כל דבר שזז זה יהיה מביך. אז תחסוך לי את כל ההתייפיפות שלך וכל הדמגוגיה בשקל עשרים .

  11. הספרס ינצחו ואתה תחפש מה רע כמו תמיד ולא תפרגן בשום מצב .
    למה? ממש לא מעניין אותי . מה שמעניין זה שתפסיק לשקר ולהטעות אנשים .
    כשהם יפסידו אתה תעוט עליהם כמוצא שלל רב .
    כשלא ימצא חן בעיניך משהו אתה תעליב ותקלל איך שבא לך .
    כמה ציטוטים שלך מקלל אתה רוצה ? 10 ?20?50 ?

  12. אני לא כיניתי ולא השתמשתי במילה מטונף אף פעם באתר הזה בכתבה או בתגובה. אתה שקרן כשאתה כותב זאת. זוהי הפעם האחרונה שאני מתייחס א\ליך, אבל אני מזהיר אותך שאם לא תתחיל לשמור על פיך אמחוק את תגובותיך ואבקש מכל אנשי הצוות למחוק את תגובותיך, וכל פעם שתגיב, ה-IP של המקום משם הגבת ייחסם

  13. להביא לך ציטוטים ???
    עזוב, זה סתם יביך אותך .
    אני מבין שכשכינית את דאנקן בנזונה זה בסדר וצ'אלמרס מטונף זה לא בסדר ?
    יש לך את זה ביותר מוסר כפול ??

  14. לא מבין את המשחקים הבינלאומיים תןך כדי עונה ובטח לא למה הקינגס מוותרים על משחק בית לטובת השטות הזו.[המשחק במקסיקו סיטיפ

    הקינגס במינוס חמש עשרה במחצית ויצאו בזול.
    אני פשוט לא מבין למה קאולי סטיין מיבש כשקופוס ממש בינוני.
    קאולי סטיין חייב לקבל דקות הבחור שחקן.

  15. איזה סיום מוזר במשחק של יוטה אורלנדו , עבירה לפני שהוציאו את הכדור , זריקה עם כדור מהצד עושים 5 שניות …

    1. אתה בטוח ? אנ י אוהב את הדורבנות , הקבוצתיות ומוסר העבודה שלהם . אבל לא חוכמה לשחק הגנה חזקה מול ממפיס , שאין לה איום אמיתי מבחוץ . הלוחמים יכולים להנחית על הספארס מיטווחים מבחוץ . נכון שקאווי סגר מצויין בשנה שעברה את סטף במפגש בטקסאס , אבל השנה סטף טוב יותר ומשחק חכם יותר .

    1. סקרמנטו מביכה…קבוצה כל כך אשפתית שזה משהו.
      לא יכולה לשחק ברצינות 2 משחקים רצוף.
      דמרקוס מוכשר אבל פרימדונה לא קטנה ומזכיר לי בהיבט הזה את סופרמן מיוסטון

    1. מסכים . בשנה שעברה הנהלת הליגה אמרה שהנושא יטופל והכמות של משחקי באק טו באק תצומצם . לא נראה לי שזה קרה .

  16. דור, הצוות המסייע של אוקיסי הוא אחד הטובים בליגה. הסיבה לאיך שהם נראים היא צורת המשחק שלא ככ השתנתה מימי סקוט ברוקס.
    גמר מערב גולדן ספרס 7 משחקים זו הפנטזיה שלי. מבחינתי , אחרי כזו סדרה פחות מעניין גמר הליגה

  17. דור זה יקרה לך בכל פעם שתקרא לפורטלנד קבוצה לטנקינג.
    נמושה זה בדנ"א של קבוצה- ושחקנים שהתרגלו לנצח, עם מאמן מצוין לא יתנו לעצמם להיות מושפלים גם עם חיסרון בכישרון.
    אני עדיין חושב שבסיומה של עונה הם יהיו מעל יוטה, דנבר, לייקרס ואפילו מינסוטה.

  18. להגיד שהצוות המסייע של אוקלהומה הוא חלש זה פשוט פשע. הבעייה היא לא בצוות המסייע, הבעייה היא בשיטה, בווסטברוק ובדוראנט. הצוות המסייע של אוקלהומה אף פעם לא היה רע. בעבר היה להם את הארדן, ג'קסון ולאמב שמראים עכשיו מה הם באמת שווים. היום יש להם את קנטר, מורו, איבאקה, ווייטרס ועוד.

    הבעייה היא שהשיטה של אוקלהומה נועדה להוציא את המיטב מדוראנט ומווסטברוק אבל לא להוציא את המיטב מהשחקנים המשלימים. איך קנטר יקלע 18 נקודות למשחק כשהוא ניזון רק מריבאונדיי התקפה ומאסיסטים מקריים? איך מורו יקלע את השלשות שהוא יודע כאשר כמעט אין תרגילי חסימות לקלעים?

    אוקלהומה הייתה יכולה להיות אחת הקבוצות הכשרוניות אי פעם בNBA. חמישיית סמול בול של ווסטברוק, ג'קסון, הארדן, דוראנט ואיבאקה היא אחת החמישיות החזקות בהיסטוריה של הNBA. גם הסגל של היום לא מבייש אף קבוצה ואולי היחידים שיש להם סגל שווה יחסית לאוקלהומה זה ג"ס וקליבלנד.

    האמת שצריך כל הזמן להזכיר את זה מחדש, השיטה של אוקלהומה לא נועדה בשביל לקחת אליפות או לנצח משחקים השיטה של אוקלהומה נועדה בשביל דוראנט וווסטברוק שיראו איזה שחקנים נפלאים הם(והם באמת נהדרים) יש לך שני שחקנים טופ 5 בליגה סנטר התקפי ורים פרוטקטור מהטובים בליגה אין תרוצים, אם אוקלהומה לא מנצחת משחקים משהוא שם רקוב.

    ניסו להחליף מאמן וזה לא עזר, נראה שהבעייה היא בכל הקבוצה שמסתכלת על ווסטברוק ודוראנט וחושבת שתפקידה הוא רק לעמוד במקום ולחכות למסירה או לריבאונד תועה… הבעייה היא בקבוצה ששמה את השחקנים מעל הקבוצה עצמה.

    עד כמה שאני מסמפט את דוראנט אני ממש שמח שאוקלהומה נכשלת כל פעם מחדש כי בעיניי היא מייצגת את כל מה שרע בNBA.

    1. יפה מאוד רשמת.
      אם עכשיו תביא את כל הצוות המסייע של אוקלהומה לווריורס, שישחקו מסביב לקרי ותומפסון, ותחת האימון של קר ו-וולטון, הווריורס ימשיכו לדרוס את הליגה ואולי אף יותר ממה שעכשיו.
      באמת שלא חסר שום דבר בצוות המסייע של הרעמים – רכזים, קלעים, שומרים טובים, רים פרוטקרורס וספק נקודות בצבע. מה עוד צריך לבקש?!
      כנראה שמשהו בשלד הקבוצה שמתבסס קודם כל על הדואו דוראנט את ווסטברוק אכן לא נותן לשאר הקבוצה לבוא לידי ביטוי.
      מקווה בשבילם שמשהו ישתנה, אחרת הם ייפרדו מהפלייאוף כבר בסיבוב השני.

    2. יפה אמרת. בנוסף למה שבובי אמר אני מוסיף שלברון הוא ברמה אחרת מדוראנט כי רואים שהוא בונה סביבו קבוצה אמיתית, לא מושלמת ובעלת חסרונות רבים, אבל בקליבלנד מנסים לא להיכנס למלכודת ההירו בול.

      1. זה לא עניין של רמה לדעתי. לברון פשוט הבין משהוא שדוראנט עדיין לא הבין. לברון הבין שבשביל לקחת אליפות צריך קבוצה. דוראנט עדיין חושב שהוא וווסטברוק ועוד כמה ניצבים יצליחו לקחת אליפות.

        הנזק העיקרי שהפציעות שאוקלהומה עברו בפלייאופים האחרונים הוא בכך שדוראנט וווסטברוק עדיין לא הבינו שהם לא יכולים לבד. הם עדיין חושבים שאם הם משחקים באותה שיטת משחק וכולם בריאים הם לוקחים אליפות. הפציעות שהם עברו גרמו להם להאשים את האשם הלא נכון. ובעקבות זאת דוראנט לא למד את מה שלברון למד בקליבלנד.

        1. אתה צודק אבל אצל לברון זה שונה משום שהוא אף פעם לא ראה את עצמו כסקורר אלא כ pass first player, לכן זה יותר קל לו

    1. הבעייה של לשחק נגד ג"ס לכל קבוצה זה המאצ' אפ
      אתה צריך מולם חמישיית שומרים איכותיים ואפילו לסן אנטוניו חסר אחד (כן זה אתה פארקר) נגיד שאתה שם את לנארד על קרי את גרין על תומפסון ובצבע שני ענקים שאוכלים את הלוחמים בריבאונד
      מי ישמור על בארנס/איגודלה?

    2. 1+

      הם יכולים לשחק לאט (הדבר שעובד הכי טוב מול הווריורס), קוואי לאונרד יוכל לתת מיס-מאץ' קטלני מול קרי, וגם תהיה בעיה לווריורס (את מי גרין ישמור-לאונרד או אולדריג'? ואז מי ישמור על השני, בארנס?).

      לצד זה, אם הווריורס מנסים לשחק עם "חמישית יום הדין" של המשחק המהיר שלהם, סן אנטוניו פשוט מעלה את דיאו לצד פארקר למגרש, וזה יספיק. תראו את הקבוצה של משחקים 3-5 בגמר 2014.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט