הטור היומי של הדוק: ראיון SI עם לוק וולטון

לפתע נפל עלי כיסוי משחקי אמש, אז החלטתי לקחת את הדרך הקלה לכתיבת טורי היומי, ולתאר את הראיון השבועי של ספורטס אילוסטרייטד, הפעם עם המאמן הזמני של הווריורס, לוק וולטון.

דן פטריק (SI): האם ידעת כל הדרך שסטיב קאר יקבל לעצמו, ולרזומה שלו כמאמן,  את כל הנצחונות והשיאים שאתה שובר עם הקבוצה?

לוק: בוודאי שאני יודע. המדיה לא נותנת לי לשכוח זאת לרגע, אבל אתה יודע מה? במחנה שלנו אין לדבר הזה כל חשיבות.

ד.פ: כמה קומוניקציה של לך עם קאר?

ל.ו: המון. סטיב ואני מדברים יום-יום עכשיו. כשהוא רק עזב באוקטובר עם פציעת הגב לא הרבינו לדבר. הפוקוס הראשי שלו היה להבריא, ואני רציתי לתת לו מנוחה ולא לבלבל לו ת'ראש עם 20 שאלות ליום.

מתי התחלת לחשוב כמאמן ראשי וממתי התחלת לחשוב שאולי אתה רוצה להיות מאמן כדורסל?

הפעם הראשונה היתה באל.איי כשהיתה לי פציעת גב, ולמעשה החמצתי את כל העונה. כמה רופאים היו בדיעה שלא אוכל לשחק יותר ברמה הדרושה ל-NBA. ניכנסתי לדכאון אמיתי. פיל ג'קסון הבחין בזה והזמין אותי להיות חלק ממעגל המאמנים תחתיו. הוא נתן לי פרוייקטים שונים לעשות עבורו על הספסל, וזה גם עזר ל-SPIRIT שלי וגם הדליק אצלי איזו שהיא נורה.

איך היה הלילה הראשון כמאמן ראשי ב-NBA?

זה היה אדיר. AWESOME. כמובן שלאמן חבורת שחקנים כמו הווריורס זה גורם שמעט עוזר לך במשחק הראשון. כל מה שרציתי זה רק לא TO MESS THINGS UP. רק לא להפריע ולקלקל. הכנתי את עצמי המון לקרב הראשון.  זה הופך להיות לדבר יותר ויותר  רגיל ונורמלי, ואני מתחיל ליהנות מכל העסק!

ממה אתה יותר נידהם –  ממה שסטפ קרי עושה ערב-ערב, או ממה שקובי עשה בשיאו ערב-ערב?

אלה שני דברים שונים. כשאתה מדבר על שחקנים טובים ברמה העילאית הזאת זה שונה מאשר לדבר על שני שחקנים רגילים. אני הייתי שם כחבר קבוצה של קובי ב-2006 כשהוא קלע 81 נגד טורונטו. זה היה INCREDIBLE. לא הייתי עד (WITNESS) אף פעם לדבר כזה. ואז אתה רואה את סטפ עם כל ה-3'6 וה-190 פאונדס שלו  חודר בין ענקי ה-NBA ועושה מה שהוא למעשה רוצה במה שנראה לפעמים כ-סלו-מושיון'. הוא השחקן הטוב ביותר היום ב-NBA.בליגה המלאה ב-SPECIMEN שהם לא פחות מענקים שריריים ואתלטים עליונים הוא הטוב ביותר. זה דבר שלא מסתדר בראש בקלות.

האם צעקת עליו אי פעם?

לא. אתה לא צריך לצעוק עליו. הוא אחד האנשים הטובים והאמיתיים ביותר שפגשתי בחיי. הוא תמיד רוצה לעשות רק את הדברים הנכונים, ואף פעם לא הנכונים עבורו, אלא הנכונים לקבוצה. סטפ הוא לא מהאנשים שאי פעם מישהו יצטרך לצעוק או לכעוס עליהם.

מלבד יריביו.

מלבד יריביו. הם לא כועסים עליו. הם כועסים על עצמם כיצד הם נותנים 'לדבר כזה' לכסח אותם.

לא לקחת ממך דבר, אבל אתה לא חושב שגם אני הייתי יכול לקחת את חבורת השחקנים הזאת ולנצח איתם?

אני בטוח שאתה יכול, אבל אתה לא אדם רגיל. אתה עתונאי ספורט גאון!

ומה אם בקשתי להיות מאמן-שחקן של ג"ס?

WELL, אם אתה משחק מחר כמאמן-שחקן, הרצף ניגמר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. גולדן סטייט חזקה בלי מאמן
    זה מוכיח שרמת האימון נפלה לשפל חסר תקדים
    וולטון עם מאזן 0-17 בדרך לח״י ניצחונות , עכשיו אפשר להאשים את קר בהפסדים

  2. הוא בהחלט בסדר מאד משתדל שלא לקלקל וזה מה שבאמת צריך לעשות מאמן טוב בנבא , מה גם שיש לו את סטיב נאש כעוזר עוד מוח שרואה הכל .

    לדעתי קאר היה מרפה מעט מהשחקנים ומחלק את הדקות והתהילה נכון יותר , לוק ילמד גם את זה בעונות הבאות בהנחה שיהיו לו שחקנים שיאפשרו זאת או אם ישאר עוד כמה עונות בגולדן ססטייט ..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט