הטור היומי של הדוק: המספרים (ואני) קובעים שווסטברוק טוב מקרי!

כמה טוב באמת הוא ראסל ווסטברוק?

מה תענו אם אגלה לכם שהוא שחקן טוב יותר מסטפ קרי? מה תגידו אם אפקח את עיניכם בטור זה ואוכיח לכם שחור על גבי לבן שייתכן מאד שהוא השחקן מס' 1 בכל ה-NBA ולא סטפן "עיניים כחולות" קרי, שכל יפי הנפש המתוחכמים באתר, הפלפלנים, גונבי-הדעת כבר הכתירו כ-"גדול כמו מייקל ג'רודן אם לא גדול יותר"?

ישנם עכברי כדורסל שמעריצים אותו וישנם שמתעבים אותו. אלה שמעריצים אותו מעריצים אותו בגלל שהוא SPECIMAN מיוחד מאד במינו, מזכיר מאד את אלן אייברסון (אם כי גבוה מאייברסון, אבל אותו סוג גוף): 1.90 מ' ו-90 ק"ג, שהכל LEAN MUSCLES – שרירים דקים, ואולי 4% שומן.

מעריצים אותו בגלל מהירותו, ניתורו, קפיציותו, והנפיצות שבניתורו או צעדו הראשון. מעריצים אותו בגלל שהוא יכול ויודע לקלוע כמו הטובים שבקלעים – ואמנם עושה מה שהוא יכול ויודע. הוא יכול לעצור ולזנק על מטבע של שקל, וההוכחה הטובה ביותר היא הצורה בה הוא יכול לפרוץ במלוא המהירות ובשנייה נתונה לעצור, ולשנות את המהירות האופקית למהירות אנכית בניתור מדהים. כשאתה נע אופקית עם מומנטום אופקי, רק יחידי סגולה מסוגלים להפוך חלק ממנו למומנטום אנכי מבלי לעוף קדימה. הוא חלקלק כצלופח ולכן חלום בלהות לכל שומר.

הבנאדם לא יודע פחד מהו. הוא תוקף את הטבעת ב-RECKLESS ABANDON – התפרקות מחלטת חסרת התייחסות למה שעלול לקרות – עד שמאמניו עוצמים עיניהם שמא יקרה שם אסון, הוא מנתר גבוה-גבוה ומשחרר את הכדור בשיא הגובה, דבר המקשה על שומרים הגבוהים ממנו בעשרה סנטימטרים לשמור עליו. בקיצור – כל הדברים שהפכו את אלן אייברסון לאחד הגארדים המסוכנים ביותר הם דברים הנמצאים בתיבת היכולות של ווסטברוק.

אז מה יש כאן לא לאהוב?

אנשי הכדורסל הטהורים טוענים שהוא מחרב במשחקו את הקונספט של "פוינט גארד". הוא מעכיר ומלכלך את צורת המשחק של פוינט גארד, והופך אותו למין "POWER POINT" – רכז שבשעה שהוא מרכז את המשחק הקבוצתי וצריך לדאוג שכל חלקי המערכת יעבדו בקואורדינציה יעילה כמה שיותר, הוא מאבד מיעילותו כרכז וקוורטרבק של הקבוצה בכך שמוחו יודע שהוא גם הנשק ההתקפי מס' 1 (אוקיי, 2 בגלל קווין דוראנט), והוא משחק עם אוריינטציה של שחקן יוצר לא פחות מאשר שחקן מארגן.

"אין דרך למלא את שני התפקידים בעת ובעונה אחת. SOMETHING HAS TO GIVE".

במילים אחרות, ראסל ווסטברוק משנה את הסטטוס-קוו של הכדורסל כפי שהכרנו אותו (וכמובן שסטפן קרי עושה אותו דבר בדיוק אבל בצורה אחרת). מה שהוא עושה (וכמובן גם קרי, אבל זה טור על ווסטברוק) זה לשנות את מה שידענו עד עתה שהוא תפקיד הפוינט גארד.

היו פוינט גארדים גדולים בעבר עם יכולת התקפית: אוסקאר רוברטסון, וולטר פרייזר, מג'יק ג'ונסון, והיום כריס פול, דריק רוז, ג'ון וול, או דמיאן לילארד. אבל כל המוזכרים – ואחרים כמותם – לא חושבים "קודם פריצה" או "קודם ג'אמפ מרחוק" כי זה ב-DNA שלהם כמו אצל ראסל ווסטברוק (ולפניו אלן אייברסון), או לפחות ככה זה נראה. כשאתה מסתכל על מספר האסיסטים של ווסטברוק אתה מתחיל לחשוב: אולי הוא חושב גם חושב על ריכוז ומציאת האדם החופשי, אבל הוא כה טוב בפריצה וזריקה שיכולתו כרכז נעלמת מעינינו ואנחנו לא שמים לב אליה.

אז מה תגידו אם אגלה לכם שראסל ווסטברוק הוא "המחלק" השני בטיבו נכון להיום בין כל הפוינט גארדים?

השחקן שיפי הנפש באתר מכנים "פראי", אגואיסטי, ואינדיבידואליסט הוא מחלק האסיסטים השני בכל הליגה! (ראז'ון רונדו ראשון; המספרים בסוף).

הבה נלך לסטטיסטיקה של ה-NBA נכון ליום ששי בערב, ללא משחקי אמש.

שני הפוינט גארדים העומדים ראש וכתף מעל כולם הם סטפן קרי וראסל ווסטברוק. השלישי הוא דמיאן לילארד, ולא כריס פול. היחידי המגיע לרמתם הוא גארד אחר שאינו בדיוק פוינט גארד, אבל בחלקי משחק רבים משחק כפוינט גארד – ג'יימס הארדן.

*סטפן קרי: 32.1 נק', 5.9 אסיסט., 5.1 ריב', 2.6 גניבות, 3.6 איבודים.

*הארדן: 28.7, 6.3, 6.1, 2.1, 4.7.

*ווסטברוק: 28.1, 10.3, 7.4, 2.6, 4.9

הבה נחבר את כל המספרים ונוריד מהם איבודים:

קרי: 45.7-3.6=42.1

הארדן: 43.2-4.7=38.5

ווסטברוק: 48.4-4.9=43.5

הווה אומר שווסטברוק – בסך הכל הכללי – הוא השחקן מס' 1 בכל ה-NBA (הגבוהים לא מעניינים אותי בדיון זה, אך אני כמעט בטוח שלברון ודוראנט נופלים מווסטברוק).

הבה ונזרוק מבט במובילי האסיסטים:

  1. ראז'ון רונדו – 10.9
  2. ראסל ווסטברוק = 10.3
  3. ריקי רוביו – 8.5
  4. כריס פול – 8.4

מסקנה: ווסטברוק הוא לא רק היוצר מס' 1 בין הפוינט גארדים, הוא גם המחלק השני מהם.

כל הדיבורים על ראסל ווסטברוק שהוא שחקן לא אחראי הם קישקוש אחד בריבוע. כולם אוהבים את סטפן קרי בגלל חיוכו הכובש, עיניו הכחולות, אמו החתיכה, ובתו המקסימה.

אבל ראסל ווסטברוק הוא שחקן טוב ממנו.

ולכן אילו התחלתי קבוצה היום, הגארד הראשון שהייתי בוחר היה ראסל ווסטברוק, וכל אחד מכם שהיה בוחר את סטפן קרי ראשון, הוא כבר 7- בהתחלת המשחק.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. אז כנראה שהשאלה היא לא רק במי אתה מתחיל את הקבוצה, אלא עם מי אתה ממשיך אותה.
    אם מספר אחד שלך זה ווסטברוק ושתיים זה דוראנט, אתה מרגיש ביתרון על מי שבחר את קרי באחד ותומפסון כמספר שתיים.
    אבל הוא המשיך באיגודאלה, גרין, בוגוט וסטיב קר, ואוקלהומה לא.
    אז אולי קבוצה אלופה לא מתחילה בבחירה של השחקן הכי טוב, אלא של השחקן הכי מתאים לקבוצה שאתה רוצה ליצור?
    אני גם חושב שווסטברוק יותר טוב מקרי, בכל מה שקשור ביכולת אישית. אבל ווסטברוק לא הוביל קבוצה לאליפות, וקרי כן.
    בלי להכיר את ווסטברוק אישית, אני בטוח שהוא מקנא בקרי שיש לו קבוצה יותר טובה, וגם על האליפות.

    1. מה עניין שמיטה להר סיני? אז מה אם ווסטברוק מקנא בו? אולי אם במקום קרי היה לג"ס את קרי, היו להם כבר 2 אליפויות?

      ומה "המשך השחקנים" אחרי הראשון קשור לבחירה הראשונה?

  2. האמת, במחשבה שנייה, קרי שחקן יותר טוב.
    כי קרי יודע להיות חלק מקבוצה, ולאפשר לאחרים לתפוס מקום.
    בקבוצה של ווסטברוק דריימונד גרין לא היה הופך לכוכב ואיגודאלה לא הופך לmvp של הגמר.
    עד שהוא לא יאפשר לקבוצה לצמוח סביבו, ווסטברוק לא יקח אליפות. כמו הארדן.
    קרי נתן לאחרים לצמוח סביבו, ולקח אליפות.
    אני בכל זאת מעדיף את קרי.

    1. אתה מחליף את דעתך על 'מי השחקן הטוב ביותר' מתגובה לתגובה. בתגובה הראשונה אתה כותב "אני גם חושב שווסטברוק טוב מקרי" ובתגובה השנייה, במחשבה שנייה, אתה קובע שקרי יותר טוב. זאת אומרת שבעשר שניות שינית את הבחירה הראשונה.

      אז תחליט סופית, מי יותר טוב?

  3. מה המציאות צוחקת? לג"ס ישנם 11 שחקנים. אני מאמין שללא קרי וללא ווסטברוק, ה-11 של ג"ס מנצחים את ה-11 של הת'אנדר על 50 הפרש.

    1. יש מספיק שחקנים טובים בOKC, והשחקן הכי טוב שלהם לא מוזכר כאן בכלל והוא בקלות יותר טוב בהמון מכל שחקן בווריירס שאינו קרי. אם כל ה11 שאתה מדבר עליהם היו כל כך טובים הווריירס לא יכלו להרשות לעצמם שהם יהיו אצלם בקבוצה.

      מה שלא רואים בסטטיסטיקות שהבאת זה את הנקודות שקרי מייצר רק מעצם נוכחותו על המגרש. הפרש האסיסטים שאתה רואה יעלם עד יתהפך אם היתה סטטיסטיקה שמביאה את הזריקות הקלות עד כדי גיחוך שהווריירס מקבלים במשחק בשל הפחד מ וההתמקדות ההגנתית בקרי.

      (דוגמה פשוטה) כאשר הווריירס רצים למתפרצת ושחקן הגנה צריך לבחור בין לתת לשחקן לייאפ או הטבעה פנויה או להשאיר את קרי פנוי לשלשה (או נמצאים במצב כזה בכל נקודה אחרת במשחק וזה לא נדיר) ההגנה תבחר בלייאפ או הטבעה.

      אולי אתה לא צופה במשחקים של הווריירס או לא שם לב לזה אבל זאת המציאות של המשחקים של הווריירס.

      אני מצפה בקוצר רוח לכך שOKC יצליחו לנצל את האיום מקיומם של ווסטברוק ודוראנט באופן דומה לאופן בו הווריירס משתמשים באיום של קרי. כאשר זה יקרה, יהיה ניתן לנהל שיחה זו שוב.

      1. ובמילים אחרות ויותר קצרות ברורות.

        הנוכחות של קרי על המגרש והתנועה שלו עליו ללא הכדור שוות לווריירס 10 סלים קלים כל משחק.

      2. תשובה מצויינת . העיקר שמנחם יצר את הפרובוקציה שלו ופתח שרשור עם רייטינג. אני לא מאמין שהוא עצמו חושב במעמקי ליבו שראס עולה על סטף.

  4. בעצמך נתת את התשובה למה הוא לא. אם הכנסת את הארדן מחרב הקבוצות מספר אחת לרשימת הסוג של פוינט גארדים אמרת הכל. וגם להארדן יש הרבה אסיסטים יותר אסיסטים מקרי. זה רק אומר שאין קורולציה בין הרבה אסיסטים לרכז טוב

    1. הארדן מחרב קבוצות? שנה שעברה הוא סחב את יוסטון על גבו לגמר המערב, ב2011 יוסטון לא היו קבוצות כדורסל עד שהוא הגיע.

    2. נכון, הארדן מחרב קבוצות. השחקן שלא היה בקבוצה מפסידה בימיו. השחקן שבכל שנה מאז הגיע לליגה עלה לפלייאוף, ובשלוש השנים האחרונות על הגב שלו בלבד.
      לגבי מושא הפוסט ווסטברוק- שחקן עילוי ועדיין סטפן קארי העונה השחקן הטוב בעולם. שנה שעברה היה עוד ספק, העונה אין בדל של ספק.
      מנחם לא הבנתי למה אתה מוריד את האיבודים מהמשוואה?

  5. מנחם אני חושב שההשוואה טובה, לגיטימית, ואין תשובה נכונה.
    למספרים שהצגת צריך להוסיף:
    אחוז קליעה אפקטיבי: ראסל- 51.5%, סטף- 62.7%
    דקות למחשק: אותו דבר לשניהם- 34.8
    בנוסף , קרי ״מייצר״ לדעתי יותר אסיסטים ממה שרואים בדף הסטטיסטיקה, בזכות ההמולה שהוא מייצר על קו השלוש. כאשר יש עליו סגירה כפולה הוא בדרך כלל מוציא את הכדור לדריימונד.

  6. מנחם, זה 50 שנה שאתה מסקר כדורסל ועדיין אין לך מושג. אתה העיפרון הכי מחודד באוסף העטים היוקרתי של אהוד אולמרט.

    1. זה לא שאין לו מושג .
      זה שהוא לא מכיר במושג קבוצה :
      כדורסל הוא משחק קבוצתי מר לס פעם אחר פעם מדבר על אינדבידואליסטים :
      מייקל לברון ראסל , הרבה אמריקאים נפלו בפח הזה עד שהגיע פופוביץ .
      הנבא הוא יותא שוא מספורט השופטים והפרשנים מכונים בהתאם עד שהגיע פופוביץ והוכיח כי שחקן קבוצתי יכול לחסל בקלות את לברון איש ההצגות הבלתי פוסקות .
      קרלייל הוכיח אותו דבר ועכשיו האמריקאים ומנחם מבולבלים …

      1. מסכנה הנבחרת האמריקאית – חבורת אינדיבידואלים מסכנה – שמנצחת את שאר קבוצות העולם בהפרש ממוצע של 28-32 כבר 8 שנים רצופות. ואיך מייקל ניצח 6 אליפויות? במשחק "קבוצתי"? אפילו האירופאים הפסיקו לשחק קבוצתי

  7. לכתוב שליד ווסטברוק אין קבוצה זה לא רציני.
    נקודה למחשבה:
    כשווסטברוק היה פצוע, דוראנט הוביל את הת'אאנדר לפלייאוף.
    כשדוראנט היה פצוע, ווסטברוק לא הצליח להוביל את הת'אנדר לפלייאוף.
    אז חד משמעית מוכח שאוקלהומה ללא ראסל שווה פלייאוף.

    האם הווריארס שווים פלייאוף אם קרי לא ישחק?
    אני בספק. אין שחקן נוסף בקבוצה שמסגל למשוך אליו את ההגנה כמו קרי,
    ואז הפיק אנד רול עם גרין יורד מהפרק, ואחוזי השלשות של שאר השחקנים ירדו משמעותית.

    אבל הכי קשה להתעלם מהעובדה שככל שהסטטיסטיקה של ווסטברוק משתפרת, אחוזי ההצלחה של קבוצתו יורדים,
    בעוד שאצל קרי המגמה הפוכה לחלוטין.

    כך ש-"בספר שלי", ווסטברוק פשוט "לא חותך את החרדל", ואין לא עדיין מקום – לא בדיון על השחקן הטוב בליגה, לא בדיון על הרכז הטוב בליגה ואפילו עדיין לא בדיון על השחקן הכי טוב באוקלהומה.

      1. אם היו משחקים 1 על 1 אתה בהחלט צודק,קרי לא יכול להתמודד עם האתלטיות של ווסטברוק,אבל במשחק קבוצתי התנועה הבלתי פוסקת של קרי האיום התמידי מ3 ,הפיק אנד רול עם גרין, הראיית משחק המצוינת, קבלת ההחלטות… כל זה קרי טוב ממנו ולכן הוא פוינט גארד הטוב בליגה

  8. אני אוהב את שניהם מאוד אבל בתחרות ביניהם אני קובע שקרי יותר טוב. מנחם סטיסטיקה ששכחת היא עניין האחוזים- בה קרי מוביל בבטחה ומשנה לחלוטין את היתרון של ווסטברוק. דבר נוסף הוא הפלוס כשהוא על המגרש- קרי 15 ווסטברוק 8… נכון שזה נובע גם מחוזק הקבוצה אבל זה אומר הרבה.
    שניהם מביאים דברים שונים לחלוטין למגרש ובמבחן התוצאה כרגע קרי מוביל.

  9. ראסל אדיר אבל:
    1. קבלת ההחלטות שלו במאני טיים, עד היום, נראית לא טוב. הוא נוהג להיכנס ראש בראש בהגנה צפופה. אני מדבר על פלייאוף כפי שהתרשמתי.
    2. סגנון המשחק "המתאבד" שלו גורם לפציעות, לצערינו, וזה הוכח.
    3. אי אפשר לחבר נקודות לריבאונדים ולכל היתר ולהתייחס למספר הזה.
    אני מגדיר מושג חדש: "איבודים נטו" = איבודים פחות חטיפות.
    קארי "מאבד נטו" 1.0 כדורים למשחק.
    ראסל "מאבד נטו" 2.3 כדורים למשחק.

    עכשיו תחשבו יחס אסיסטים "לאיבודים נטו" ותראו את העליונות של קארי.

    אני מעדיף את קארי, שמחזיר אותי לערכי הכדורסל הקלאסיים, כאשר ללא אתלטיות יוצאת דופן "עושה בית ספר" לכל האתלטים.

      1. המדדים שלך נהדרים. איני בטוח שניתן להוסיף ריבאונד התקפה לנושא הזה, אבל חזרתי למאמרך המעניין. בדוק אותו בסוף העונה.

  10. ווסטברוק משחרר את הכדורמהיד 5 שניות לסוף שעון בגלל זה יש לו יותר אסיסטים

    פעם במפגשים משפחתיים בשביל לגרום לאנשים לטחון אחד לשני את המוח הייתי צועק "שמעון פרס זבל" ופורש לסלון לראות איך כולם מתווכחים בשולחן בדיוק כמו מנחם
    טרול אמיתי

      1. פחח… מישהו ראה פעם תייר מגיע לאוקלהומה סיטי. הפעם היחדה שמישהו שמע עילה לא בהקשר של כדורסל היתה בפיצוץ בניין המימשל שם ב-1995 ע"י טימותי מקוויי , עם 170 הרוגים .
        אוקלנד היא חלק ממטרופוליס סן פרנסיסקו , העיר מס' 1 באמריקה לתיירים .
        לגבי ההשוואה של ראסל לסטף – נו טוב, אם מנחם לא ייצר פרובוקציות מי יקרא כאן . בתרומה הכללית שלו סטף לא רואה את ראס ממטר. מה שנכון – למשחק שכונתי בהארלם הייתי בוחר בראס.

        1. תגיד לי יא חתיכת אידיוט, מה איכפת לי כמה קוראים כאן? משלמים לי על מספר קוראים?
          אני כותב לכמה חברים ולקהילה קטנה שמכבדת אותי, וכל השאר – כמוך – שייקפצו לי.

  11. היתרון היחיד של קארי שהוא יודע לשנות את הקצב של עצמו. את הנקודות הוא נותן ב boostים, בעוד וסטברוק מתחיל בשיא המהירות ומשם רק מאיץ….
    אישית גם אני הייתי לוקח את ווסטברוק לקבוצה לפני קארי…

  12. ווסטברוק הוא מכונה של איש אחד.
    קארי הופך את הקבוצה למכונה.

    כל השחקנים סביב ווסטברוק משחקים מתחת לרמתם הריאלית.
    כל השחקנים סביב קארי משחקים מעל רמתם הריאלית.

    ווסטברוק במירוץ לפלייאוף.
    קארי במירוץ להיסטוריה.

  13. ווסטברוק שחקן על,. טוב יותר מקרי. והכי טוב בליגה.

    וקרי שחקן היסטורי היסטרי ובלתי נתפס.
    הקבוצה שלו נפלאה והלוואי ותיקח עוד אליפויות.

    בדיוק כמו שאייברסון היה שחקן טוב יותר מכל רכז אחר שלקח אליפויות בזמנו.

  14. ב 17 בדצמבר נדע מי יותר טוב. שבוע אחרי זה לברון יבדוק אם הקבוצה שלו איז רדי מול הלוחמים (שעברו קורס צלפים)

  15. הייתי מת לראות באול סטאר משחק 'אחד-על-אחד' בין מווסטברוק לקרי. תגידו שאני סתם יוצר פרובוקציות. טוב, תגידו. אבל עדיין הייתי מת לראות משחק כזה.

    ואני רק מזהיר את כולכם: הנפילה של גולדן סטייט מתקרבת. בקרוב הם יגיעו מזרחה, ושם נראה כמה הם טובים באמת.

    תראו, את גולדן סטייט אני עדיין לא שונא כמו את הלייקרס והספארס. כשאתחיל לשנוא אותם גם הקץ שלהם יתחיל להגיע!

    1. ברור הנפילה של גולדן קרובה הם מגיעים למזרח זה המשפט ….
      ועוד יותר מזה הם יאלצו לשחק נגד פילי בקרוב …בואו נראה אותם ….

  16. מנחם, אלו באמת שני שחקנים שתמיד כדאי לראות. והעובדה שהם משחקים באותה עמדה בהחלט מאפשרת לעשות השוואה בינהם. אז אם אתה רוצה השוואה אם איזה מדד משוקלל סטטיסטי, תעשה בבקשה קצת יותר מאמץ מאשר החישוב שהצעת, שהוא ממש פשטני, ולדעתי בחרת אותו כי הוא מוציא את ווסטברוק טוב. אם מחפשים מדד משוקלל כדי לעטר מאמר דעה כזה, אז הPER של הולינג'ר הוא כנראה המדד הכי מתאים, ובאמת במדד הזה, מי שמוביל את כל הליגה אלו שני השחקנים המדוברים. אבל אין בכלל ספק מי הראשון:
    קארי הוא עם 34.62, ווסטברוק שני (מאוד צמוד לKD במקום השלישי) עם 31.68.
    כל זה למרות היתרון של ווסטברון באסיסטים ובריבאונדים. אז מה לעשות מנחם – קארי עדיף.
    עכשיו לווסטברוק השנה יש קבוצה נהדרת שלא הייתה להם בעבר. ויש לו ככה מהצד את השחקן שיש שיגידו שהוא הכי טוב בליגה. והשניים מסתדרים מצויין. אז אולי הבעיה היא בכלל לא בשחקנים אלא המאמן. ואני חושב שיש בזה משהו – כי לאוקלהומה יש היום עומק ואם רק ישכילו לשחק טוב עם הקבוצה שלהם הם יכולים ללכת עד הסוף. אז אם השנה OKC זוכה באליפות, ווסטברוק וKD מתחלקים בMVP של הליגה ושל הגמר, אז בדיעבד אהיה מוכן להצדיק את המסקנה שלך מנחם, גם אם בסוף השנה הPER של קארי ימשיך להיות מעל כולם.

  17. מת על ווסטברוק
    אבל מה לעשות, כדורסל הוא משחק קבוצתי
    יש לפחות חמישה רכזים סולידיים בליגה שיכולים לקחת את OKC למקום טוב יותר.

    1. למה שלא תגלה זאת לנבחרת ארה"ב שתשחק בריו ותנצח את שאר העולם בהפרש ממוצע של 30 (אם היו משחקים 48 דקות ובחוקי NBA ממוצע הנצחון היה 45) כשה"תרגיל האמריקאי " ה-י-ח-י-ד הוא טיפונת חסימת המגן?

  18. האמת? יש סיכוי ממש טוב שלא רק ווסטברוק טוב מקארי אלא שאוקלוהומה טובה מגולדן סטייט, הבעיה היא שבאוקלוהמה אין שיטה ודרך משחק נורמלית.אם הייתה כזאת הם היו לוקחים אליפויות בקצב.

  19. לא מסכים.
    לדעתי קרי טוב בהרבה.
    שים לב כשאתה רואה ג"ס על המהלך שהם הולכים אליו הכי הרבה.
    דאבל טים על סטף – מסירה לגרין – גרין יודע מה לעשות עם 4 על 3 (אם זה שלשה שלו או חדירה והוצאה לשחקן פנוי או הרמה לדאנק לאזילי)
    מבחינתי צריך לספור את האסיסטים של גרין לקארי גם ויש את הקטגוריה הזאת שבה רואים כמה מסירות שלך נהפכו לאסיסטים שאני לא מאמין שראסל נמצא לפני סטף בה.

    1. קרי מוביל את הליגה עם 2.7 אסיסטיים משנים למשחק, בהפרש די ניכר על השאר.
      ווסטברוק דרך אגב במקום ה-9 עם 1.6 למשחק.

  20. קארי יש לו יכולת קליעה אבסולוטית וזה מה שעושה אותו יותר טוב מווסטברוק
    החסרון של ווסטברוק זה האחוז קליעה שלו , הוא עולה לפול אפ ג׳אמפרים בלי מפריע אבל שם אותם באחוז נמוך
    מומי ילך עם קארי בגלל האמא

    1. http://nbafamily.wikia.com/wiki/Shannon_Horton
      זה קישור לתמונה של אמו של ווסטברוק. שמה שאנון הורטון.
      התשובה לשאלה האם היא יותר שווה מאמו של קארי תלויה בהעדפות ספציפיות של כל אחד.

      נקודה נוספת שלא נזכרה, משום מה, לטובתו של ווסטברוק היא סוג הבגדים שהוא לובש "באזרחות". (היה בעבר פוסט של מנחם לס עם תמונות שלו).
      אז אני מעדיף את ווסטברוק.

      1. אמא של ווסטברוק נראית לא עלינו מכורה לקראק מסלאם
        איך אתה לא מתבייש להשוות אותה לאמא של קארי ?
        מומי הקיא ועדיין בהתאוששות מהגברת הורטון

  21. מנחם לקארי וג"ס אין צורך ברבע הרביעי הם כבר גומרים את המשחק ברבע הראשון, והשאר על קרוז קונטרול .
    אמח צאצין שאם המשחקים היו נמתחים הלאה קארי היה מעלה את התפוקה בעוד 25% (שזה הרבע הרביעי שהוא לא משחק או שהמשחק בGT והוא נחלק את הכדור שכולם יתחממו עליו))

כתיבת תגובה

סגירת תפריט