בלוג חי במשחקי שישי-הגבה מול גריפין ובאטלר מול פול ג'ורג'/רועי ויינברג

אחרי יום מנוחה הליגה חוזרת בגדול, עם תריסר משחקים הערב. במוקד אנטוני דיוויס ובלייק גריפין יפגשו לקרב צמוד, ולצד זאת יש לא מעט שאלות שיזכו לתשובה אחרי הלילה הזה-האם העגלה של גולדן סטייט תמשיך לדהור? האם פילדלפיה תנצח סוף סוף? האם אוקלהומה סיטי יצליחו לעצור את אנדרה דרומונד?

*

2:00-שרלוט הורנטס (6-9)-קליבלנד קאבלירס (4-11)

ינסה להשיג את הניצחון ה-12 של העונה. לברון.

ההורנטס מגיעים למשחק בכושר מעולה, עם רצף הניצחונות השני באורכו בליגה (אחרי זה של גולדן סטייט). 4 ניצחונות רצופים ו-7 ניצחונות מ-9 המשחקים האחרונים משאירים את הקבוצה במצב מצויין, כשניקולס באטום נראה שונה לחלוטין כשהוא משחק כשוטינג גארד לצד קמבה ווקר. שרלוט לא נראו כזה טוב שנים, ואם הם ימשיכו ככה הכרטיס שלהם לפלייאוף מובטח.

בצד השני, קליבלנד סובלים ממכת הפצועים. הם הפסידו לטורונטו, והסגל הקצר משפיע. המנוחה לה הם זוכים תוכל להשפיע לטובה, אבל נראה שתשומת הלב התקשורתית בהדרגה חוזרת לקבוצה, וזה רק יפגע במועדון. הקאבלירס צריכים להשיג ניצחון כדי להחזיר לעצמם את השקט, ולמרות הכושר הטוב של ההורנטס, הם יוכלו לעשות זאת.

תחזית: קליבלנד, בהפרש שקטן מ-15 נקודות.

*

2:00-מילווקי באקס (9-6)-אורלנדו מג'יק (8-7)

מילווקי לא בכושר טוב, ועם 7 הפסדים ב-9 המשחקים האחרונים. הגריק פריק טוב, אבל קריס מידלטון ומייקל קרטר וויליאמס עדיין לא הגיעו לעונה, וזה משפיע. הם צריכים לצאת מהכושר הרע, ומהר. כשהם משחקים בבית המרכזי הקשה (קליבלנד, שיקגו, אינדיאנה ודטרויט), הם לא יכולים לתת להפסדים להערם ועדיין לכוון לפלייאוף.

מנגד, אורלנדו היו מעולים מול הניקס, וסקוט סקיילס הראה שהוא מוכן לבצע שינויים בחמישייה ועדיין לגרום לעסק לעבוד אצל המג'יק. זה משמעותי, וסביר שנראה את אורלנדו משתמשת בשינויים בהרכב הפותח יותר ויותר. במשחק הזה יהיה מעניין לראות איך אוון פורנייה יתמודד עם מצ'-אפ הגנתי קשה בדמות ג'יאניס אנדטקומפו.

תחזית: הבאקס יעשו צעד משמעותי לעבר יציאה מהכושר הגרוע בו פתחו העונה עם ניצחון. מילווקי

*

2:30-בוסטון סלטיקס (7-8)-וושינגטון וויזארדס (6-6)

אין יותר מדי חדש ב-2 הקבוצות. וושינגטון סבלו מריצת 25-2 של שרלוט ביום רביעי, והראו פעם נוספת את החולשה שלהם בעמדות הפורוורד-אוטו פורטר לא רע עם 12 נק' ו-1.7 חט' במשחק, אבל כשקריס האמפריס וננה הילאריו החלשים משחקים בעמדת הפאוור פורוורד, הם לא יגיעו יותר מדי רחוק.

סביר מאוד שנראה את בוסטון מנצלת את זה ונותנת יותר דקות לדיוויד לי, אחד משחקני הפוסט אפ היעילים ביותר של הסלטיקס. יהיה קשה לאיזייאה תומאס להתמודד עם ג'ון וול הגנתית, וזה מפתח לניצחון של הוויזארדס הערב. סביר שהם ישתמשו בזה, כשאייברי בראדלי יכול לספק הגנה יעילה על בראדלי ביל המצויין.

תחזית: משחק מזרחי קלאסי עם הרבה פייט יגמר בניצחון של בוסטון, בהפרש חד ספרתי.

*

2:30-ניו יורק ניקס (8-8)-מיאמי היט (5-9)

2 הצדדים נפגשו השבוע, במשחק שנגמר בניצחון של מיאמי. כל אחת הספיקה להפסיד מאז פעם נוספת, והקבוצות רוצות לנצח לפני שכדור השלג של ההפסדים ימשיך להתגלגל. יהיה מעניין לראות איך ההתקפה של הניקס תראה, אחרי שהם קלעו 78 נקודות (32% מהשדה, 12 אסיסטים) מול מיאמי בהתמודדות האחרונה בין הקבוצות. זה המפתח למשחק הזה.

תחזית: הניקס לא יקלעו יותר מדי, אבל גם מיאמי לא. ניצחון של ניו יורק, במשחק עם סקור נמוך במיוחד.

*

3:00-אינדיאנה פייסרס (5-9)-שיקגו בולס (4-9)

יפגשו שוב הערב. פול ג'ורג' וג'ימי באטלר.

משחק מעניין במיוחד בין 2 קבוצות מהטופ של המזרח. בשיקגו הקבוצה נראית טוב עם פרד הויברג, כולם נותנים את העבודה שלהם, ומלבד באטלר אף אחד לא נשחק יותר מדי (כולם משחקים מתחת 33 דקות בערב). זה הולך טוב, והבולס במקום השני במזרח.

באינדיאנה, זה וואן מן שואו. מונטה אליס וג'ורג' היל חלשים, ולמרות זאת הקבוצה הביסה ב-3 משחקיה האחרונים וניצחה 9 מ-11 משחקים. כל זה קורה בזכות פול ג'ורג', שנותן 25.9 נק', 8.4 ריב', 4.8 אס' ו-1.7 חטיפות למשחק. בקצב הזה הוא ימצא את עצמו באחת מחמישיות הליגה הראשונות, ועם כמות נכבדת של הצבעות במירוץ ל-MVP. הערב הוא יאבק בשחקן המשתפר של העונה שעברה, ג'ימי באטלר, וזה הולך להיות מעניין.

תחזית: משחק מצויין של פול ג'ורג' יתן ניצחון 10 ב-12 משחקים לפייסרס. אינדיאנה.

*

3:00-יוסטון רוקטס (10-5)-פילדלפיה 76' (16-0)

במשחקים האחרונים, פילדלפיה מחזיקה ביתרון לא רע עד שקורסת בסוף ומפסידה, פשוט כי קבוצות לא מוכנות להפסיד לפילדלפיה. ויוסטון, גם עם מאמן חדש, לא נראים כמו קבוצה. מלבד הארדן אף אחד לא באמת הגיע לעונה אצל הטילים, ומלבד הקבוצות שעושות טנקינג (לייקרס, פילדלפיה), יכול להיות שהם הקבוצה שנראית הכי רע בליגה. לכן יש לי תחושה שתהיה פה סנסציה, ויוסטון יושפלו בענק. פילדלפיה תנצח.

*

3:00-ממפיס גריזליס (7-9)-אטלנטה הוקס (7-10)

משחק מעניין נוסף, שמפגיש בין 2 קבוצות שונות במהותן-אחת מתבססת על התקפה, ואחת על הגנה. אטלנטה לא בתקופה טובה, ולאחר פתיחת עונה טובה עם 6 הפסדים ב-9 המשחקים האחרונים. ההוקס ממשיכים עם המשחק הקבוצתי, אבל מה שעבד כל כך טוב אשתקד לא מחזיק השנה. קייל קורבר קולע פחות, וההגנה פחות טובה משמעותית לעומת 2014/15. ראינו קבוצות של בודנהולצר פותחות את העונה חלש ומגיעות לשיא לקראת סופה, ויתכן שנראה את זה קורה שוב הערב.

לעומת זאת, ממפיס בכושר טוב. 5 ניצחונות ב-6 המשחקים האחרונים, חלק ללא זאק רנדולף, החזירו את הצבע ללחיים בטנסי. מריו צ'למרס הוא שחקן שישי מצויין, ומארק גאסול (לצד קונלי וטוני אלן) ממשיכים להוביל את החבורה הלוחמת של דייב ירגר. הם יהיו בפלייאוף גם השנה, בניגוד לציפיות אחרי פתיחת העונה הנוראית שלהם.

תחזית: משחק צמוד בין הקבוצות יגמר בניצחון של ממפיס, בקושי.

*

3:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-10)-דטרויט פיסטונס (7-8)

אוקלהומה בכושר טוב, עם 7 ניצחונות מ-10 המשחקים האחרונים. כשדוראנט ו-ווסטברוק ביחד, קשה מאוד לעצור אותם. הם קולעים כמעט 110 נקודות למשחק, הנתון השני בגובהו (אחרי הווריורס) בליגה. הבעיה שלהם נמצאת בהגנה. הת'אנדר סופגים 103.8 נקודות בערב, וזה משפיע-תראו איך קבוצת התקפה בינונית כממפיס קלעה עליהם 122 נקודות. בילי דונובן צריך לטפל בזה בהקדם האפשרי.

דטרויט באה למשחק אחרי שהביסו את מיאמי, עם מומנטום חיובי. הם ינסו להאט את אוקלהומה, וה-18-18 למשחק של אנדרה דרומונד יסייעו להם לעשות זאת. המשחק הזה יהיה אמוציונלי במיוחד עבור רג'י ג'קסון, שלראשונה מאז נבחר בדראפט חוזר לאוקלהומה סיטי כיריב. משחק טוב שלו, בהתקפה ובהגנה (כשומר של ראסל ווסטברוק), קריטי לדטרויט.

תחזית: המשחק הזה יגמר עם סקור גבוה, וזה רמז לזה שהוא הולך לכיוון של אוקלהומה סיטי.

*

4:00-דנבר נאגטס (9-6)-סן אנטוניו ספרס (3-12)

סן אנטוניו לא מרשימים עד עכשיו בחוץ, עם 3 הפסדים מ-7 משחקים (לעומת 0-8 בבית). זה הופך את המשחק בגובה של דנבר למאתגר עבורם, על הנייר, אבל הם לא יתקשו יותר מדי, במיוחד כשדניאלו גלינארי יתקל בהגנה החזקה של קוואי לאונרד, שחקן ההגנה המכהן, ודני גרין יטפל בעמנואל מודיאיי.

בדנבר המצב לא טוב. הנאגטס עם 4 הפסדים ב-5 המשחקים האחרונים, ומלבד גלינארי, ברטון ומודיאיי אין להם נשקים של ממש בהתקפה, ועל ההגנה אין מה לדבר. זה ישתפר כשיוסוף נורוקיץ' יחזור, אבל עד אז ההפסדים יערמו עבורם. כשמוסיפים לזה את זה שפאריד ולוברן בספק (לצד נורוקיץ' שלא שיחק דקה העונה), הסיכוי של דנבר לנצח קלוש.

תחזית: סן אנטוניו, במשחק שפופ ינצל כדי לתת לסגל הרחב דקות.

*

4:30-פניקס סאנס (8-7)-גולדן סטייט ווריורס (0-16)

הסאנס משחקים מהר, עם הקצב השני בטיבו בליגה. הם לא יכולים לשחק לאט, ולצערם גם גולדן סטייט לא. זה יהיה משחק יפה לצפייה, ויגמר בניצחון לווריורס, מה שיהפוך את הרצף של גולדן סטייט (כולל 4 ניצחונות בסיום העונה הסדירה הקודמת) לרביעי באורכו בהיסטוריה, ללא שותפים. גולדן סטייט.

*

5:00-סקרמנטו קינגס (10-6)-מינסוטה טימברוולבס (8-7)

סקרמנטו באה למשחק בלי קאזינס, אבל עם ראז'ון רונדו בכושר נפלא. הוא נותן ממוצעים של כמעט-טריפל דאבל (13 נקודות, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים בערב), ומוצא את חבריו לקבוצה ללא הפסקה. הם משחקים מהר, וקולעים בצרורות. אחרי פתיחת עונה חלשה זה מתחיל לעבוד, והקבוצה עם 5 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים.

הוולבס ינסו לנצח דרך ההגנה, דבר שהם לא מצטיינים בו. כשריקי רוביו ונמניה בילייצה בספק יהיה להם קשה מאוד, ויהיה מעניין לראות מה הפתרון ההגנתי שסם מיצ'ל מתכנן לשים מול רונדו (טיישון פרינס?) זה המפתח של מינסוטה לניצחון, ולדעתי הם לא ישיגו אותו הערב. סקרמנטו.

*

5:30-לוס אנג'לס קליפרס (8-7)-ניו אורלינס פליקינס (11-4)

הקליפרס רוצים לצאת מהמומנטום השלילי. הקבוצה נראית מסוכסכת, והשלם קטן בהרבה מסך חלקיו. גריפין ופול לא רעים, וקרופורד נותן כל מה שיש לו, אבל זה לא מספיק. שחקני הרכש בקושי תורמים, ושינוי צריך להגיע ללוס אנג'לס.

בניו אורלינס המצב יותר טוב. אחרי פתיחת עונה רעה, הקבוצה עם רצף ניצחונות, ונראה כי אנטוני דיוויס סוף סוף הגיע לעונה (26 נקודות, 18 ריבאונדים, 1.3 חט' ו-2.7 חס' ב-3 המשחקים האחרונים). לצד איש סמית' ואריק גורדון, הפליקינס ינסו להראות שזה לא מאוחר מדי לפלייאוף. לא בטוח שיצליחו, אבל הניצחון הערב שייך להם. ניו אורלינס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 194 תגובות

  1. החלה הכתישה במערב. עם ההתייצבות של ניו אורלינס וסקרמנטו והדבר המוזר הזה שנקרא יוסטון – ההכל פתוח במערב הפרוע וחוץ מ 2-3 קבוצות עליונות על השאר ואחת גרועה במיוחד – הכל פתוח!!

  2. פריוויו מצוין. שוב אפסיד משחקים טובים 🙁
    נראה לי שדבר ראשון בצאת הבית אראה ניו אורלינס קליפרס וסקרמנטו מינסוטה.
    אני חושב שדווקא להם יש אחלה מאצ'אפ מול המלכים
    לאבין/רוביו על רונדו
    פרינס/וויגינס על גיי
    וטאונס אחד מצוין בצבע
    חוץ מזה אני מסכים איתך ברוב הדברים (להוציא את אטלנטה שלדעתי תנצח את הדובים)

  3. לברון שואב חזרה את התשומת לב שהוא זקוק לה.
    כל מיני גימיקים מעפנים ומסריחים כמו השפם, המכנסיים, הסיפור עם המעודדות, הירידה לספסל.
    בשנה שעברה הוא עשה את המוות לבלאט, השנה הפנה הפלופרון מממלכת מורדור את עינו הצרה על חבריו לקבוצה.
    כל הזמן מתלונן, מבקר ומוריד אותם לעומתו.

    למשל אחרי ההפסד בטורונטו: (בתשובה על השאלה הראשונה)
    http://www.nba.com/video/channels/nba_tv/2015/11/26/20151125-gt-lebron-james-postgame.nba/

    מילא היה נותן דוגמא, אבל הדוגמא שהוא נותן שלילית, הוא בא בטענות לחברים על פישולים שלו ומתלונן על חוסר מאמץ כשהוא זה שהכי זורק זין בקבוצה (הירידה הבזיונית לספסל!)

    הנה למשל סרטון שמראה איך הוא זורק זין בהגנה בסדרת הגמר (!), כשכל השאר מסביבו קורעים את התחת, לא מזיז רגליים בהגנה ולא חוזר ב-כ-ל-ל להגנה אחרי איבודי כדור שלו:

    1. אין לי זכות הצבעה בקטע הזה, אבל רק על התגובה הזאת הייתי ממנה אותך לנשיאות ה-ללל.

      אני מסכים איתך שהוא סתם מנסה למשוך תשומת לב תקשורתית לקליבלנד

      1. אתה לא עוקב. הוא מלך מלכי הללל. וסגניו הם יניב, הבחורה וגור.
        הקטע עם המעודדות קורע וגם שלחו לי כתבה שהוא לא מרשה יותר להשתתף בהצגת השחקנים אלא עושים האדל קבוצתי כדי שהשדחקנים לא ישכחו שמה שחשוב זה הקבוצה ולא הם.

        1. הקטע עם המעודדות גאוני, אבל ל"בחורה" יש שם. קוראים לה ג'וג'ו, והיא רפת הבנה בדיוק כמו כל אחד מאיתנו

        2. אנחנו ב-ללל לא ממליכים מלכים.
          אפילו הגדלתי לעשות וזימנתי ישיבת צוות מיוחדת בשבת בצהריים (הערתי את ג'וג'ו משנת היופי שלה ואת יניב הוצאתי מהשירותים אחרי החמין) ודפקתי להם הרצאה של שעה על איך עלינו להפקיד את האגו בכניסה למשרד, ועל כך שעל כולם לתת 100% מעצמם בתגובות השנאה נגד לברון, לאחר שחשתי בהתרופפות.

          אח"כ השארתי אותם לכתוב 1000 פעם "אני שונא את פלופרון המסריחון עם הגזר הגמדי שרוכב על הבננה של וייד" והלכתי לאכול משהו.

          1. חושבני שזה המקום להצהיר שאין בי טיפת שנאה ללוזר ג'יימס, ושכל דברי אודותיו הינם אובייקטיביים ושקולים ומדודים, הנכתבים לאחר בחינה מעמיקה ומאוזנת של המציאות, ומתוך חתירה לצדק היסטורי ובינלאומי.

            כך למשל בהיותי מייחל לפציעה מוצדקת שלו בעצם העכוז, אין זאת אלא כדי שיהיה לו תירוץ טוב מדוע הוא לא יורד אף פעם אל הספסל, ולא חלילה ממניעים סדיסטיים.

          2. חס וחלילה. לא התכוונתי לפציעה במובן הפיזיופתולוגי של הסמנטיקה המילונית. רק איזו נוגרה קטנה עם פטיש חמש קילו.

          3. אשך טמיר המקורי הוא ללא ספק נשיא ה ללל !
            אנחנו צוות ללל בעונה קשה שכן לברון לא מפסיק לתת לנו עבודה…

    2. ברור, הוא המציא את מובמבר…
      ברור לי שזה חסר סיכוי איתך, אבל אולי אחרים יבינו כמה חשוב זה לנצל חשיפה כדי לקדם רעיונות מבורכים כמו מובמבר.
      ד"א, ראית את לברון הזה? הוא לובש חולצה! ככה לנסות ולשנות את האופנה העולמית?!

  4. וכמובן, כל הכבוד לערוץ הספורט שברוח חג ההודיה החליט לשדר את מיאמי מול הניקס הלילה ואת גולדן סטייט מול סקרמנטו מחר בערוץ ספורט חמש פלוס לייב.

    כמובן שזה לא כי סתם בא להם להתמנייק. במסגרת דאגתם הרבה לבבונים (שלמה שרף), קרנפים (קופמן), זברות (גיל ברק), פרוקי רגליים ומוח (אוחנה, פרימו וכו'), ועוד ועוד בעלי חיים למיניהם, הם רצו שנרגיש מה זה להיות תרנגול הודו בחג ההודיה עם כל המילוי הלא נעים הזה בתחת.

    1. חוסר תיאום משונה במשחק של ראפטורס נגד קליבלנד גרם לכך שהשחקנים של קליבלנד חיכו במרכז המגרש לתחילת המשחק בזמן שהמעודדות של טורונטו פיזזו סביבם בביגוד מינימלי ובגוף מקסימלי.

    1. הם לא טסו כי מתקיים בסן אנטוניו כנס של מדינת טקסס לפנסיונרים שעדיין נשארים במקום העבודה. גם נוביצקי עוד שוקל אם להשתתף.

  5. דווקא לשארלוט יש כלים לעשות נזק לקליבלנד. באטום ווקר זה חתיכת בעיה לקאבס.ויש להם גם 4000 פוורדים שיציקו ללברון.מצד שני הם מאבדים ריכוז בצורה מעוררת השתהות ( לאמב לין וזלר תפורים על זה) .
    ממפיס ייצבו את השורות ובקצב הזה הם עוד יכולים לסיים בטופ 4 במערב איכשהו (אם הקליפרס ימשיכו לשחק ככה) . אני משום מה לא רואה את ניו אורלינס בפליאוף , זה לא פתיחת העונה כמו התחושה שהם לא טובים כמו שאנשים עושים מהם , יותר מידי פצועים ושחקנים לא יציבים , עוד מעט אייש סמית ידעך גורדון כנ"ל ומה ישאר ?
    השנה יהיה קרב מטורף על הכרטיסים לפליאוף בשני הצדדים .

  6. רועי הנפלא,
    מה שאתה עושה באתר לא יסולא בפז
    (רק גיא יודע מה זה 🙂 )
    זמן רב רבים וטובים מאוהבים בכל מילה שכתבת ותכתוב.
    תודה רבה.

  7. פרוקי מוח 🙂 גדול תודה לאיש מהערבה הלא בוכיה/הבקעה שבוקעת
    לאשך ששם לב ולמגיבים הנהדרים כאן. תודה גדולה לכם

  8. רועי,
    אחלה פריוויו,
    הלילה יש לנו אחלה משחקים,
    למעט סן אנטוניו וגולדן סטייט שהן פייבוריטיות,מול דנבר ופניקס,
    בכל יתר המשחקים, כל תוצאה אפשרית.
    (והאמת היא שגם בדנבר ובפניקס).

    מקווה שפילי תנצח את יוסטון (סליחה אפלטון),
    ולו רק כדי שדריל מורי,
    יתקשר למקהייל להתנצל.
    אנליטיקס שמנליטיקס,
    בסופו של דבר חוץ מכישרון,
    ונתונים סטטיסטיים,
    הכי חשוב זה הכימיה בין חברי הקבוצה,
    ובינם לבין המאמן.
    ובשביל כימיה מוצלחת צריך תואר במדעי החיים,
    לא בסטטיסטיקה..

  9. בגלל שאתמול לא היו משחקים, רועי נידפק עם 12 – כמו הכמות שלי בכל יום רביעי. אבל לי לפחות עושים את הפריוויו. רועי צריך לעשות הכל לבדו.
    אני כבר מודיע לכל אלא שלא יודעים את כמות העבודה שרועי ישקיע בין 5 ל-6 שעות על הפריוויו והסקירות ביחד.
    רק לתת לכם מושג במה מדובר.

    אגב, כ-ל 12 המשחקים מעניינים מאד, ללא יוצא מין הכלל!

  10. תודה רבה על הפריוויו הנהדר!

    מפגש מול הרוקטס הוא בהחלט פוטנציאל לניצחון ראשון לפילי. אם זה עבד לנטס, זה יכול לעבוד גם להם.

    מקווה שהניקס יצליחו לנקום במיאמי. מי יודע? אולי היריבות הקלאסית משנות ה-90 תעשה קאמבק.
    משחק מזרחי מעניין נוסף הוא המפגש בין הבולס לפייסרס – כל עוד מכת הפציעות לא תחזור אליהן, אז בהחלט מדובר על 2 קבוצות שיכולות וצריכות להיות בטופ 4 במזרח.

    לגבי פיניקס – ג״ס – לדעתי יהיה אחלה משחק. פיניקס ייתנו פייט טוב. לא יודע אם זה בהכרח יספיק לניצחון, אבל הם בודאי לא יהיו אסקופה נדרסת.

  11. ממש עבודה מרובה לרועי.
    אני מבטיח (כי אני מבין טוב מאד את הצד של הקוראים)
    שגם אםלא יהיה סיקור בכלל כולנו נמשיך לקרוא את האתר
    גם כי מה שנכתב פה ברמה מטורפת בטיבה
    וגם כי האתר מלא כרימון.
    אז מנחם אז סליחה אם אני פונה לרועי (בניגוד לחינוך שלך מל)
    ואומר מכל הלב גם אם תסקר 4 משחקים או בכלל לא
    אנו נאמנים לרועי ויינברג הנהדר ולאתר הרימוני המופלא
    תודה רבה
    (ורועי בלחש 🙂 מבלי שמנחם ישמע אל תתאמץ מידי כי
    נתת לנו מעל ומעבר באיכות ובכמות בהכי טוב שאפשר לדמיין)

  12. משחקים לא רעים בכלל. אינדיאנה שיקגו משחק חזק, גם ממפיס אטלנטה. מצטרף למנחם, פריוויו של 12 משחקים יכול לקחת שעתיים לפחות. מי כמוני יודע.

    1. קליבלנד עושים את ניסוי הזבוב..
      בלי כנף אחת …ממשיך לעוף
      בלי כנף ורגל …ממשיך לעוף
      בלי כנף ושתי רגליים – ממשיך לעוף
      בלי שתי רגליים ושתי כנפיים – לא שומע
      haters will stay haters

      1. הללל הסבירו שהם בעד קליבלנד ובלאט. השנאה מתמקדת באגו מניאק.
        ולפלופ הרוויח ביושר על מיליגרם של שנאה.

  13. רועי תענוג!!!
    ערב משחקים מהמשובחים שהיו לנו העונה!
    במרכז הערב הייתי מסמן כמובן את הדו קרב של המזרח שיילך עד הסוף! בסופו של דבר שיקגו ינצחו.
    אלך גם על הפתעה של שארלוט…

  14. מישהו יודע אם משחקים היום ?
    פריוויו כזה ארוך אז דילגתי …. חרבון הרבה יותר מענין מכל הליגה מייק צוות חחח :
    ח# חברון וחרבון …

  15. ח## שכחתי אות אחת בשם המפורש …
    האמת אם הוא לא היה כזה מטומטם הוא יכל להיות אחלה בדרן … הישיבה הזו על ספסל השארת הקבוצה בארבעה שחקנים על המגרש ועוד טענות ומענות שאחרים לא מתאמצים קורעת ….איזה מוקיון ….

  16. לא יאומן שאני בשרלוט, אולי 20-25 דקות מהאולם, ואני מסתכל על ההורנטס נגד הקאבס בטיווי, כי סרבו לי כניסה בגלל דרישה גדולה מאד של מדיה אמריקאית למשחק.
    טוב, לפי הרבע הראשון הדפוק אני לא מפסיד הרבה.

    אגה, משחק הרבה יותר טוב הוא מילווקי באורלנדו!

  17. בכל מקרה, עם מי שוכבים בליגה הזאת כדי שפרוזינגס ואנטנקומפו ישחקו אחד נגד השני או ביחד באיזה גמר?

  18. אני במשחק של מיאמי בניקס. משחק טוב מאד _בסטרימינג. אנחנו אורחים של קני (בנה של גייל) וכל הטיווי תפוסים

  19. דטרויט השנה קבוצה ממש טובה, כשדראמונד, ג'קסון ומוריס על הפרקט. הבעייה שלהם זה שאין להם עומק בכלל, הם קבוצה גרועה ברגע שאחד מהם על הספסל

  20. איזה ביצים יש לבלאט, דווקא בערב כזה מזעזע. להושיב את השחקן הבולט שלך, לאב, כל הרבע הרביעי, כדי להשאיר את יחידת ההגנה הרצחנית. וזה עובד.

    1. הוא מנמנם בהגנה הרבה, ואחרי המשחק מתלונן על שאר השחקנים שהם לא משחקים מספיק אגרסיבי. אבל תכלס רואים שקליבלנד פשוט נרדמים לפעמים על המגרש, כאילו הם יודעים שרבע של פוש בהגנה, והמשחק שלהם.

    1. א' הוא נפל הוא בטח לא שמר יפה, ב' זה מה שהעלו, אבל האמריה שלי נוגעת ללפחות שלושה מקרים שהוא שמר על שחקן ואפילו לא עשה כאילו הוא מנסה לחסום אותו כשהוא עולה לזריקה

  21. 20 הפרש לג"ס, עוד לפני סוף הרבע הראשון. הקבוצה הזו חזקה מדי על הליגה. קצת כמו הקרקס הנודד של סטף קארי ושות'.

      1. זה לא אנושי לשומר שלו אין מה לעשות חוץ מלהתפלל ץושהקלעי הטוב בהיסטוריה עומד מולך (הסיכוי שהתפילה תשמע נמוך).

          1. מחכה לראות אם קוואי מסוגל לשחזר מולו את ההצגה משנה שעברה עם ה-6 חטיפות, אולי הסיכוי היחידי של האנושות מול מר קרי

  22. קוואי בעונת – "אם היו בוחרים אנשים משעממים בעולם עם מספרים נורמליים ל MVP הייתי מועמד" 5 בלוקים באמצע הרבע השלישי, הילד הזה פשוט מפרק.

  23. יהיה השחקן הראשון מאז באטום לפני שלוש שנים שיעשה את זה.
    רק קירילנקו (3) והאקים (6) עשו את זה יותר מפעם אחת.
    עוד ברשימה: ד"ר ג'יי, דייוויד רובינסון, דריק קולמן, דיבאץ, טינסלי (!) וקמבי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט