פינת הגולש הצעיר: גיימר של NBA2K15 מחזק קבוצות עם שחקני עבר / "סתם ילד"

 

א.מ – זה שמוכר לנו בתגובות החכמות שלו כ-"סתם ילד" שלח לי פוסט על עצמו כגיימר NBA2K15, והסביר את המשחק. היו בפוסט חסרונות, וציינתי אותם. הוא שלח שוב ושוב עד שהתייאש. היום – כשאני עם המשפחה בשרלוט לחגוג את חג ההודייה, הגיע הפוסט שעתה הוא ראוי בהחלט להכנסה.

לילד – שבקרוב יהיה בר מצווה – ישנו ידע מרשים, אנגלית טובה, אבל אילו הייתי מאמנו הייתי שוטף לו את הפה, כי לכתוב משהו בסגנון "הוא פאקן רוצח מה-3" או משהו בסגנון זה מעט מוקדם לילד בן 12.

אני בטוח שתהנו – וכמ ה אפילו ילמדו – מהפוסט המלבב הזה!

הכנסתי את הפוסט כפי שהוא ללא כל עריכה כי הוא נעים לקריאה, מעניין, ומלבב כפי שהוא!

הנה המכתב שהיה מצורף למאמר:

שלום מננחם,

שמי א.מ ואני גולש באופן קבוע באתר שלך. אני בן 12.11 ב 12\3 ועולה לתורה ב 12\10 אתה מוזמן לרשום מזל טוב. אני בכיתה ז ולומד בחט"ב עתידים בהוד השרון. לפני כמה חודשים פניתי אליך כדי שתפרסם פוסט שלי בנוגע לפרויקט שהכנתי על שחקני עבר שייתווספו לקבוצות מההווה. ניסית להסביר לי (באורך רוח) מה שעליי להסביר, ולא הבנתי את טעותי.  שלחתי לך שוב ושוב עד שהפסקתי. אחרי שניסיתי להבין כמיטב יכולתי את ההסברים שלך אני שולח לך שוב. אודה לך אם תאמר לי שוב שיש מקום לשיפור, אבל אם הפוסט הוא סביר להכננסה לילד בגילי, אשמח אם תפרסמו. אני מבקש שתכנה אותי ככותב הפוסט "סתם ילד", השם בו אני מגיב.

 

אהלן קהילת הופס,

אני גיימר של NBA2K15 ורציתי לספר לכם על הפרויקט שלי.

הפרויקט הוא כזה: הוספת שחקני עבר לקבוצות מההווה.

לפעמים הול אוף פיימר (אולאג'ואן, מג'יק, לארי וכאלה.) לפעמים שחקנים משלימים לחמישייה ( מוטומבו אמרנו?) ולפעמים רול פלייר (דל קרי, סם פרקינס וכ'ו) משתתפות פה כל הקבוצות (למעט פילי והלייקרס כי הם hopeless) אלו המגבלות: אסור להכניס יותר מ 4 שחקנים ו 2 שחקני חמישייה ולא יותר משני האל אוף פיימרים (מיאמי). כמו כן אין התחשבות בתקרת השכר. אני לא מכניס את מייקל ג'ורדן מכיוון שזה האתגר הראשי במשחק!

סדר בחירותי הוא כזה:: 1) הול אוף פיימר 2) שחקן חמישייה 3)שחקן ספסל 4) מחמם ספסל.

אז בואו נתחיל!

מילווקי באקס.

מה הם צריכים: בחמישייה: שומר כנף, רצוי בעמדת ה SG ורצוי בעל קליעה יציבה מ 3 כי לאחרונה יש להם בעיה עם התחום הזה. ניכר שמילווקי רוצה לעשות סמול בול עם פארקר ומונרו בקו הקדמי וזה עוד אחד מהקריטריונים. בספסל: קלעי חוץ טוב שיוכל לרווח את הפרקט ולסייע בקליעת נקודות.

שחקנים מתאימים: ברוס בואן מ 02-03 ומריו אלי מ93-94. הראשון: אחד מהרוצחים הגדולים ביותר בהגנה ולאור הסגנון של הילד (ג'ייסון)במילווקי בואן מתאים ככפפה ליד. הוא הקאז"ו (קשיחות, אורך, זריזות, ווינגספאן) האולטימטיבי, וזה מה שרוצים במילווקי מגארד\ווינגמן. אלי קלעי חוץ נחמד שיכול לחזק את ספסל הבאקס.

שקלתי ברצינות לשים את: אדי ג'ונס (מנחם ברוב סבלנותו הסביר לי שאני צריך או לשים תותחים כבדים יותר או להסביר למה אני שם שחקני דרג ב') סגנון משחקו די דומה לזה של בואן אבל בואן שחקן טוב בהרבה.

שיקגו בולס

מה הם צריכים?: בחמישייה: גו-טו-גאי נוסף שירווח את הצבע לרוז ולגאסול אם הוא בוחר לשחק ב low block. בספסל: שומר קשוח מאוד ושחקן קבוצתי שיודע לשמור ויוכל להחליף את רוז בעת הצורך.

שחקנים מתאימים: לארי בירד משנות הזוהר שלו ונייט מקמילן מ95-96. הראשון: לארי יסתום את החור העצום בעמדה מס' 3 וייתן לבולס מישהו שיוכל לשים נקודות על הלוח בג'אמפרים מכל ריינג'. השני: אחד מהשומרים הכי קשוחים בהיסטוריה ואחד המחליפים הטובים בליגה כשפייטון והוקינס היו הגארדים הפותחים בסיאטל יכול לעשות אותו דבר עם רוז והברכיים הפגיעות מאוד שלו.

בוסטון סלטיקס

מה הם צריכים: בחמישייה: סנטר רים פרוטקטור שיעגן את הגנת הסלטיקס

שחקנים מתאימים : אלונזו מורנינג מ92-93

הראשון: שחקן ההגנה של העונה פעמיים כי טוב. זו ישנה לבלי היכר את הגנת הצבע של הירוקים כי הם היו ב bottom  10בהגנה על הטבעת שנה שעברה. האיש יכול לתרום 18-9-3 בערב שקט ו hustle חסר פשרות. שקלתי לשים במקומו את הדיזל אבל הרגשתי שהם לא צריכים איזה ג'מוס פיזי בצבע אלא גבוה שהדגש אצלו הוא על skill ולא על סייז

קליבלנד קבאלירס

הם פקינג כ"כ טובים שאני לא מוצא אף שחקן להוסיף להם.

אל איי קליפרס

פליימייקר מהטובים בליגה אם לא הכי טוב? צ'ק. קלעי שלשות מהטובים בליגה?. צ'ק. מכונת ההיי-לייטס הכי טובה מאז DR J ווילקינס וקמפ? צ'ק. אחד מהדאנקרים הטובים בליגה וגם צ'יינג' מייקר לכל דבר ועניין בהגנה? צ'ק. מה חסר? שומר כנף בעמדת חצי פינה כי הדוראנטים וההארדנים במערב פשוט יעשו מההגנה שלהם קציצות.

שחקנים מתאימים- סקוטי פיפן. אולי שומר הכנף הטוב בהיסטורייה יעזור מאוד לקליפרס ש KD והזקן ודומיהם לא יחגגו עליהם. הוא יעזור לד'אנדרה בהגנה ופול פירס  יעבור לספסל. הוא יוכל לחזק את סיכויי הקונפרנס של הצד האדום- כחול של הסטייפלס.

 

 

ממפיס גריזליס.

מה הם צריכים: מחליף לרנדולף

שחקן מתאים: רוברט הורי

הורי יתאים כשחקן שישי נהדר לזי-בו המאוד פגיע. מה טוב בשביל ממפיס, מה רע בשביל הקבוצות האחרות שהוא שחקן מאני טיים מהגדולים ביותר. הורי יהיה אדיר כסטרץ' 4.

אטלנטה הוקס:

מה הם צריכים: סנטר טבעי שיאפשר להורפורד לשחק 4. סמול פורוורד שישכיח את עזיבת קארול. ועוד רים פרוטקטור שיוכל לתת 5-10 דק' בערב ומחליף טוב לעמדה 3 שיוכל לחזק את סוללת השוטרים בהנהגת קורבר.

שחקנים מתאימים: ווילט צ'מברליין,  דומיניק ווילקינס גרג אוסטרטאג ומייק דאנליבי.

הראשון: יוכל לתת את הרים פרוטקשן שנחוץ באטלנטה ויאפשר להורפורד לשחק 4 ע"ח מילסאפ (אולי אוסיף אותו לקבוצה אחרת). ווילקינס ישכיח את עזיבת קרול וימלא את תפקיד השומר. אוסטרטאג יחזק את ההגנה בצבע ודאנליבי שוטר מצוין שיחזק את סוללת השוטרים והריווח לצ'מברליין בצבע.

למרות שצ'מברליין יגרום לאי שוויוניות בקבוצה סגנון המשחק שלו מתאים.

מיאמי היט: מיאמי צריכה בעיקר שחקנים יציבים ובריאים לעמדות 1 ו5. בעמדה מספר 1 זקוקים לold school point  guard  ובעמדה מספר 5 שחקן שמשחק כמו ווייטסייד אבל הרבה יותר יציב ויעיל.

שחקנים מתאימים- ג'ון סטוקטון מ94-95 וביל ראסל מ64-65.

סטוקטון ידוע כאחד שמחבר קבוצות ביחד, איש קסמים שמרתיח את המים ועושה את כולם טובים יותר. מיאמי זקוקה למישהו כזה שיכול לספק גם 13 נק' ב40% משלוש. ראסל יעשה את מה שווייטסייד עשה רק בהרבה יותר יעילות ובידיעה שהוא לא FLUKE אלא שחקן לוחם, נשמה, ווינר, ומועמד בכיר ל DPOY. אפשרות מעולה היא לשים את דרגיץ' בספסל ואז יהיה למיאמי סגל סופר עמוק שיכול באמת לאיים על הלברונים בפלייאוף.

שרלוט הורנטס

מה הם צריכים: בחמישייה: פאוור פורוורד טוב שיסייע לג'פרסון בהגנה וגם יהיה סקורר טוב יחד עם ביג אל למרות שהצורך הראשון קריטי יותר. בספסל צריכים ספוט אפ שוטר(ים) טוב(ים) כדי למקסם את הריווח לג'פרסון.

שחקנים מתאימים: פול מילסאפ קרייג הודג'ס והוליס תומפסון.

הראשון: יצר ביוטה יחד עם ג'פרסון קו קידמי קטלני שאין ספק שיעבוד גם בשארלוט וישלים מעולה זה את זה.

השניים האחרונים: קלעים נהדרים מהספסל שיסייעו יחד עם באטום, רוברטס ומרווין וויליאמס בתור סטרץ' 4 לריווח לשניהם.

ניו יורק ניקס

מה הם צריכים: פוינט גארד גבוה שידע להריץ מתפרצות ולנהל התקפת משולש.

.

שחקנים מתאימים: מג'יק ג'ונסון מ 90-91

הראשון: יתאים לסגנון של הניקס כי יש להם כמות עצומה של שוטרים (מלו, אפללו,, אלינגטון, ארלי ועוד) ויוכל ליצור משולש קטלני של מג'יק- אפללו- כרמלו במתפרצות. מה גם שהוא אחד מהטובים לסמול בול ולהתקפת משולש בגלל גובהו. אני חוזה שמג'יק והפורזינגיס בפיקנפופ יהפוך לגו טו מוב של הניקס

 

סקרמנטו קינגס

מה הם צריכים: בחמישייה הם זקוקים לרכז הגנתי עילאי, פאוור פורוורד חוסם טוב. בספסל צריך קלעים שיסייעו בריווח לקאזינס ולגיי, רצוי רכזים\פורוורדים.

שחקנים מתאימים: גארי פייטון, שון קמפ וקרייג הודג'ס. הראשון: הכפפה יתאים מאוד לסקרמנטו כי חסר להם מאוד הגנה, מה לעשות רונדו לא רכז שיסחוב קבוצה השואפת להיות קבוצת פלייאוף במערב החזק מאוד בטח ובטח בעמדת הרכז כי במערב יש רכזים כמייק קונלי, סטפן קרי, כריס פול, ראסל ווסטברוק, אריק בלדסו דמיאן לילארד  רוביו ועוד. . השני חוסם נהדר ודאנקר מוטרף  והאחרון קלעי שלשות אדיר

יוטה ג'אז

מה הם צריכים: שוטינג גארד שימלא את תפקיד השומר.

שחקנים מתאימים: סידני מונקריף. הראשון: הדבר היחיד שחסר להגנת הג'אז הוא מישהו שיחפה על פייבורס וגובר על הקשת. מונקריף יתרום מלא דברים להגנת הג'אז. בנוסף הוא רק מוסיף ולא גורע להתקפה שלהם

אל איי לייקרס

מה הם צריכים:כלום.

אורלנדו מג'יק

מה הם צריכים: פאוור פורוורד הגנתי יחסית טוב שתורם גם בהתקפה  וסנטר מחליף טוב.

שחקנים מתאימים: קווין מקהייל

הראשון: אמנם לא אתלטי אבל משלים נהדר לווצ'ביץ' עם יכולת ההגנה שלו ומשחק עם הגב לסל.

דאלאס מבריקס.

מה הם צריכים?: סנטר טוב לנוביצקי כי הם נותרו בלי סנטר דומיננטי ממש לא מספיק טוב, רכז עם קליעה נהדרת מבחוץ שצריך את הכדור ביד.

שחקנים מתאימים: שאקיל אוניל וטים הארדאווי האב.

הראשון: הלכתי על שאק: הוא ימלא מה שרוצים מסנטר בדאלאס: יחפה על חולשות הג'רמנייטור ויהיה שר הריב' גם כן. השני ימלא את עמדת הרכז כמוסר, קלעי חוץ ושומר גם יחד.

ברוקלין נטס

מה הם צריכים: פאוור פורוור קשוח וריבאונדר נהדר גם בהתקפה שידע איך להיות פיזי לצד ברוק הלא פיזי וגם שומר יותר טוב מבוגדנוביץ' כי ג'רט ג'ק וג'ו ג'ונסון צריכים מישהו שיוכלו להסתמך עליו בהגנה.

שחקנים מתאימים: צ'ארלס אוקלי וג'וליוס אירווינג.

שניהם יחזקו את עמדות הפורוורד וימלאו צרכים של הקו האחורי והקו הקדמי. אוקלי יקח את הריב' ואולי יגרום לכולם להיות מעט טובים יותר בהגנה. ארווינג יוכל להיות מוריד הגשם בברוקלין ולהיות המנוע של הנטס בהתקפה.

דנבר נאגטס:

מה הם צריכים: סנטר שיוכל לשמש גו-טו-גאי וגם להיות סנטר הגנתי בצבע.

שחקן מתאים: האקים אולאג'ואן.

החלום יהרוג לא מעט ציפורים בבת אחת. מצד אחד, סופרסטאר וגו-טו-גאי שדנבר משוועת לו מאז עזיבת מלו (ברוך שפטרנו.) מצד שני, שחקן הגנה מדהים שיוכל לפתור לנאגטס את סוגיית הרים פרוטקשן בחמישייה. מצד שלישי הוא ווינר גדול והוא יכול לסחוב את הנאגטס לפוסט סיזון שאליו מתגעגעים הגושים מאז עזיבת איגואדלה וקארל.

 

 

אינדיאנה פייסרס-

מה הם צריכים?: שומר נהדר בעמדה מספר 1 כדי להתמודד עם הרכזים הנהדרים במזרח- וול, קיירי, רוז, רונדו, לאורי, מג'יק ועוד.

ופורוורד ורסטילי שיחליף את ג'ורג' בעת הצורך.

שחקנים מתאימים- אייזאה תומאס וטוני קוקוץ'.

הראשון: זיק ימלא את עמדה מספר 1 ויתמודד יפה מול יבול הרכזים במזרח. השני: טוני קוקוץ' זכור לכולנו מהימים בהם החליף את סקוטי בבולס ובדומה לאז יוכל להחליף את פול ג'ורג' כי הוא זקוק למנוחה.

ניו אורלינס פליקנס:

מה הם צריכים: סנטר פיזי לצד דייוויס שיעגן את הגנת הפליקנס וייצור קו קדמי ממוטט התקפות והגנות. בספסל הם יצטרכו חיזוק לעמדת הרכז כי הולידיי יחסית מועד לפציעות וכנ"ל לגבי גורדון. כמו כן הם צריכים מישהו שיוכל להוות אופציה התקפית כלשהי

שחקנים מתאימים: שקיל אוניל, סם קאסל , דאג כריסטי ורשארד לואיס

הראשון: שאק יאייש את עמדת הסנטר של הפליקנס כשדייויס משחק 4. הוא יעגן את ההגנה ויהיה המאסל גאי לצד החד גבה.

על שני האחרונים: מחליפים טובים מאוד לעמדות הגארד שיכולים לגבות  את ג'רו הולידיי ואריק גורדון  כשהם פצועים או על הספסל. לואיס יקבל המון מבטים פנויים לזריקות מדאבל-טימס

דטרויט פיסטונס

מה הם צריכים:

סמול פורוורד שייתן לסטן ג'ונסון להתפתח בלי לחץ. ולפתור את הבעיות בקו הקדמי ולרווח מעט את המשחק לBJ ג'קסון ודראמונד. דרוש שוטינג גארד עם יכולת סקורינג וקליעה.

שחקנים מתאימים: ג'ון הבליצ'ק וגייל גודריץ'

הראשון: הונדו יהווה בפיסטונס את תפקיד הסמול פורוורד ויוריד את ג'ונסון שטוב מאוד כשחקן ששי\שביעי מהעמדה הזאת. מה גם שהוא קולע מספיק טוב ומספיק מרחוק כדי לרווח את הצבע לג'קסון ודראמונד. הבליצ'ק יתיש כל שחקן ויוכל להיות הגיים צ'יינג'ר בפיסטונס.

השני יודע לשים נקודות על הלוח ולקלוע מבחוץ. דבר חובה לאור חוסר העומק ב2.

טורונטו רפטורס.

מה הם צריכים: סמול פורוורד שיוכל להיות הסקורר בטורונטו כי דמארה קרול לא סקורר.

שחקנים מתאימים: ג'ורג' גרווין

הראשון: גרווין יוכל לרווח את הפרקט לדרוזן ולאורי למרות ששניהם פיתחו את ה outside shooting שלהם ויהווה הסקורר בראפטורס א-לה קווין דוראנט אולי עם פחות קליעה משלוש וגם ייתן לרוס לעלות מהספסל ןלשחק בחמישייה השנייה.

יוסטון רוקטס-

מה הם צריכים? פאוור פורוורד עם יד משלוש שירווח לדוויט ולזקן אם הוא חודר את המשחק (או לחלופין סטרץ' 4) או שפשוט ישתמשו באריזה כסטרץ' 4 (זה לא סביר כל כך הוא משחק בחצי פינה)

שחקן מתאים: ג'רי לוקאס. לוקאס ישלים קו קדמי חזק עם הווארד וייתן לקליעה מרחוק להתגלות במלוא הדרה.

סן אנטוניו ספרס

מה הם צריכים? : אולי את ג'ראלד וואלאס אבל חוץ מזה כלום!! הם כ"כ טובים שהם לא זקוקים לדבר.

 

פיניקס סאנס

מה הם צריכים: חיזוק לעמדות הכנף כשאחד קולע מבחוץ ומ 2\1 מרחק והשני יוכל לרוץ את הפרקט יחד עם הגארדים.

שחקנים מתאימים: סם ג'ונס מ64-65 וג'יימס וורת'י מ90-91 ג'ונס יחזק את עמדת ה SG הטבעית ואת הקליעה מרחוק. וורת'י יהיה הכוכב הראשי בקדמת הבמה וייתן את כל מה שנתן בזמנו. בתור אוהד פיניקס נושא עיניי אני שוורת'י את ג'ונס יהפכו לסקוררים דינמיים ודומיננטיים, כל אחד בטווח שלו.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר

מה הם צריכים: קודם כל סנטר אדיר בריבאונד ורים פרוטקטור סביר ששם נקודות על הלוח. השני אמור להיות SG 3 AND D שיחזק את הקו האחורי. בנוסף מחליף טוב ל KD.

שחקני מתאימים: מוזס מלון, ג'ו דיומרס ומאט בארנס.

הראשון: מאלון יתאים נהדר לת'אנדר כי הם זקוקים לשחקן שישיג עבורם אקסטרה פוזשנס. קנטר לעשירים. השני יהיה 3 & D שירווח גם את הצבע עבור ראסל ומוזס יחד עם דורנטיבאקה. בארנס בא על תקן תעודת ביטוח לדוראנט למקרה שחס וחלילה השם ישמור ייפצע.

מינסוטה טימברוולבס

מה הם צריכים: סנטר הגנתי טוב שיוכל להגן וללמד את טאונס איך לשחק בפוסט ולעשות הגנה יחד עם KG

שחקנים מתאימים: פטריק יואינג.

הראשון: יואינג יפתור את הבעיות בהגנה של הוולבס וייתן את ה interior presence שהקבוצה צריכה מאוד. מה גם שהוא שחקן פוסט לא פחות טוב וגם הרבה יותר טוב מג'נג.

פורטלנד טרייל בלייזרס

מה הם צריכים: חיזוקים לספסל וסנטר יותר טוב ממייסון פלאמלי

שחקנים מתאימים:, דיקמבה מוטומבו, קני סמית' ודני איינג'..

הראשון יעזור בצד ההגנתי של המגרש וייתן למייסון פלאמלי להתפתח בלי לחצים.

שני האחרונים יחזקו את ספסל הבלייזרס משמעותית.

גולדן סטייט ווריורס

מה הם צריכים: מחליף לקרי שיעזור בקליעה

ו…מחליף לאנדרו בוגוט.

שחקנים מתאימים: סטיב קר וסמואל דלמבר.

הראשון ייחזק את הספסל ואת הריווח והוא יעזור מעט לספסל. השני אמנם יהרוס להם את הסמול בול  אבל  שחקן יציב שיודע מה רוצים ממנו ויכול לתרום 15 דקות של הגנה ואנרגיות.

וושינגטון וויזארדס

מה הם צריכים: פאוור פורוורד שיוכל לשחק פיקנרול עם וול וליצור קו קדמי טוב לא פחות מהקו האחורי.

שחקן מתאים: קרל מאלון מ 97-98 : הדוור יעשה הפעם שליחות מיוחדת בבירה עבור קיר זריז ופטיש פולני לשבור אותו. מאלון יוכל להיות העוגן ההתקפי של הוויזארדס כשחקן הפוסט וקלעי מחצי-מרחק. וקו קדמי שלו ושל גורטאט יכול להקפיץ את הוויזארדס בתמונת הפלייאוף וליצור קו קדמי לא פחות טוב מהקו האחורי ואולי אפילו יותר טוב, הוא גם יחסית מבוגר ובעל מספיק שנות ניסיון כדי להדריך את הצעירים בוושינגטון.

זהו זה חבר'ה הפרוייקט הסתיים!

עכשיו כמה הערות משלי.

ראשית לא פעם ולא פעמיים חזרתי על שחקן ברשימה. אני מתייחס לסגנון המשחק שלו ואיך הוא יתאים לקבוצה.

שנית לא תמיד מצאתי שחקן מתאים ממש אז התפשרתי על מישהו אחר.

תחזיות:

MVP-  KD

ROY- טאונס.

DPOY- חאכים

MIP- זק לווין

6th OY-  דרגיץ'

מגף הזהב- פילדלפיה

הסוס השחור- מיאמי

קבוצת ההתקפה- אוקלהומה

קבוצת ההגנה- ג"ס

המבצר: אורקל ארינה

תמונת פלייאוף מזרח-  קליבלנד, מיאמי, שיקגו, ניו יורק, וושינגטון, טורונטו, מילווקי, בוסטון.

תמונת פלייאוף מערב- גולדן סטייט, אוקלהומה, סן אנטוניו, קליפרס, יוסטון, דאלאס, סקרמנטו,ממפיס.

אלופה- קליבלנד

סגנית- אוקלהומה

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. מאמר בכורה מעולה, אני מסכים איתך לגבי רוב הקבוצות.

    באיזה קונסולה אתה משתמש? אם בפלייסטיישן 4/אקסבוקס וואן, שווה לך לקנות את 16, הוא מעולה (בשאר הקונסולות, כמו האקס בוקס 360 שלי, זה 15 עם סגלים מעודכנים)

    1. אני משחק 2K16 באקבוקס וואן ואני נהנה מכל רגע.
      חוץ מהיותי חובב כדורסל מושבע, אני גם אוהב גיימינג וממליץ על Gta v
      ו Assassins creed syndicate.
      בנוסף מתקיים הבלק פריידי שבו אפשר לרכוש משחקים זולים באמאזון.

  2. תודה רבה, ומזל טוב עם עלייתך לתורה (תיזהר מהסוכריות זכוכית, הן הכי כואבות…)

  3. אחלה מאמר בכורה, ומצטרף לברכות המזל טוב.
    מסכים – סקוטי בקליפרס. בגלל שהוא יאפשר לאחרים לפרוח, בגלל ההגנה ובעיקר בגלל שהוא יודע לתת תמיד את מה שהקבוצה צריכה.
    לא מסכים – הלייקרס. הם צריכים את כל הסגל של 87'…

    הכי מסכים – עם מנחם. על ה-"מלבב", ועל לשטוף את הפה…
    (בני הבכור בן 10, ואין מצב שאני מרשה לו (לפחות בנוכחותי…) לנבל את הפה. זה לא אשמתי, זה החינוך הייקה שגדלתי עליו…)

  4. אחלה פוסט. רןאים שהשקעת.
    מנחם, באמת היה צורך לפרט את כל התיקונים ומסע התלאות בדרך לפוסט? קצת הגינות. מדובר בצעיר מאוד שיש להעריך ולטפח, לא לספר מה היה מאחורי הקלעים.

  5. יופי של טור ביכורים. אהבתי שהצעת את אלונזו מורנינג ולא את שאקיל הג'מוס, אתה צנוע בשביל הקבוצה.
    להצעה של שיקגו – הייתי נותן להם את ג'ורדן וזהו, הכל היה מסתדר להם.
    מנחם מה יהיה, אתה מביא כוכבנים צעירים שמזנבים אחרי הצעירים בני ה-16, השלב הבא הוא בני 9 ?! מה מולי ואני נרגיש ?

  6. נחמד מאוד.ומאוד מרשים 🙂 רק לגבי קליבלנד קצת נסחפת לא צריכים כלום??? חסרים שוטינג גארדים יותר טובים מסמית או שמפארט ואפילו הוא לא צריך להיות אול סטאר וכבר אתה משדרג אותם.
    לא מסכים גם לגבי הלייקרס.סהכ אמנם הם משחקים גרוע אבל הם לא פילי ואיו אחד שחשב שהם יהיו כל כך גרועים ולחמישיה של ראסל,קלקרסון איזשהו סמול שהיה אולסטאר,רנדל והיברט אמנם לא תזכה באליפות אבל יכולה להיות אחלה קבוצה.
    דבר אחרון שהתחלתי לקרוא חשבתי שלכל קבוצה אתה מתבסס על שחקני עבר של אותה קבוצה ולא כל שחקני העבר.

    1. בהחלט נתת 2 דוגמאות שהיו משדרגים את 2 הקבוצות.בלייקרס ביילור היה המנהיג שמלמד את הצעירים וגם הכוכב.והורנסאק הוא בדיוק השחקן שהקאבס צריכים ,ייתן קשיחות ומתי שצריך יקלע את השלשות החופשיות

    1. רואים שלא ראית את יוטה בשנות ה-90.אמנם הוא היה לבן אבל כמו חברו לקו האחורי סטוטקון הם היו חתיכת קשוחים על גבול הטיפה מלוכלכים.הוא היה הרבה מעבר לסתם לבן קלאסי עם ידית

  7. עזבו… פרשתי לדוקים.

    בא פה נער בר מצווה ושופך פה יידע לא רק על קבוצות היום, אלא על שחקנים ששיחקו כשהייתי בגילו, ואני אפילו לא ידעתי שהם קיימים!!

    אני רוצה לחשוב שלפחות היוותי מקור השראה לכינוי…

    בקיצור, שיחקת אותה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט