אסיסט 65: חמש הטעויות הגדולות ביותר של העונה (עד כה) / אסי שלם

 

 

 

בס"ד

אסיסט 65: 5 הטעויות הכי גדולות

אז הנה 5 הטעויות הכי מטומטמות העונה. מהקלה לעיכול ועד לכבדה ביותר.

5. לפזר את כל השחקנים שלך לקבוצות האחרות(שיקגו).
קבלו את הרשימה הבאה: אסיק,ברואר,קורבר,לוקאס/ווטסון,גיבסון. אז נכון ששיקגו עדיין מצליחה בלי הפרנצ'ייז פלייר שלה ולמרות כל מגבלות השכר מכולם נשאר רק גיבסון. כמה פוטנציאל שהלך לאיבוד. קצת מזכיר לי את דאלאס שאיבדה אחרי האליפות את קיד,צ'אנדלר,בריאה,טרי,סטיבנסון,באטלר. ווואוווו. איזו קבוצה רק מהמחליפים.

4. לעשות מג'ייסון קיד שוטינג גארד ולתת את הכדור לפלטון.
אז OK, הניקס מנצחים וממוקמים במקום הראשון. אבל דחילק, נראה לכם שקיד צריך לשחק בפינות אפלות ולחכות לשלשות פנויות? לא חבל על היכולות של צ'אנדלר שהולכות לאיבוד?? הרי כולנו יודעים מה יקרה במאצ' אפ של מלו מול לברון בפלייאוף. סבא שלי היה קורא לזה מט סנדלרים.

3. להעלות את ג'אוול מגי מהספסל.
לכב' מר ג'ורג' קארל היקר שלום רב.
רצינו להביא לידיעתך שמשחק בחמישייה שלך שחקן שמתיימר להיקרא שחקן כדורסל בשם קוסטה קופוס. כל זאת כאשר יושב על הספסל שחקן הקרוי בשם ג'אוול מגי. למה לא להעלות אותו בחמישייה? אם יהיה טוב, תרוויח עוד ניצחונות. אם יהיה גרוע, לפחות יהיו צחוקים. קר בדנבר אז למה לא לספק קצת בידור לחבר'ה.

2. לשחק 'פרינסטון אופנס' עם הלייקרס הזקנים.
אפילו המעט שחשבו שהלייקרס מסוגלים לקחת אליפות בלי מאמן לא חשבו לרגע שההתקפה הזו תתאים לנאש וקובי שצריכים לנוע עם הכדור ולא בלעדיו. אז הטיפש כבר יושב בבית ונראה שגם הודיני לא מסוגל להוציא מהעונה הזו אליפות. כרגע גם חצי גמר מערב ייחשב הישג.

1. לזרוק כדור באולינג ולהיפצע לעוד חודשיים(לפחות).
אם לא היינו קוראים היינו חושבים שמדובר במדע בידיוני. השחקן שכל העולם חיכה לראות עולה לגדולה וזוכה(אולי) באליפות המזרח יושב על הספסל מהסיבות הלא נכונות.

ואם חסרה לכם קצת שמחה בימי חנוכה העליזים האלו…אפשר לראות עוד 100 פעם ולצחוק:

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. אני הייתי שם את ג'באל מגי פאור פורוורד. כשהמאמן היה שוןרק בשתי אצבעות, ג'בל היה רץ מהפינה ומזנק לשחקים. טיי לאוסון היה זורק כדור לגובה 5 מטרים מעל הסל, וג'בל היה תופס אוןתו מטר מעל כולם, ומכניס. כל פעם. לדנבר היה 100% קליעה.

  2. קודם שג'אבל מגי יפסיק להכנס לפינה של שאק כל שבוע ואז שיקפוץ לשחקים, יתפוס כדור ויכניס לסל.

    נתת לו משימה קשה מדי, המוח שלו מסוגל לעשות רק דבר אחד בכל פעם.

    אסי, התפקיד של קיד ליד פלטון הוא פרייסלס, פשוט נהדר.
    קיד סוף סוף משחק בצורה הכי נוחה לו נוכח מגבלות הגיל והוא עושה את זה נהדר.

    הקליעה שלו ל-3 היא פנטסטית כבר כמה שנים טובות והוא בעיקר השומר המרסן של פלטון(איזה כושר הוא יא ווארדי). הוא עוזר בניהול המשחק כשצריך, הוא נותן כאפת הרגעה כשצריך.

    הניקס עשו צעד מצוין שהביאו את קיד ופלטון במקום האטרייה הטייוואנית ועוד יותר נכון זה לשחק עם שניהם ביחד כשקיד בעמדה 2.

    הדבר הנורא מכל יקרה כשאמרה יחיזור, אז וודסון יצטרך להתמודד עם המון סוגיות:
    1. האם להושיב את אמרה על הספסל??
    2. אם כן, איך זה יתפס כששחקן שמרוויח 100 מיליון(שלא הוא נותן לו) יושב על הספסל.
    3. האם מלו יוסט ל2 בשביל שאמרה ישחק 4 ואז זה אומר שקיד לא ישחק עם פלטון אלא אם פרחיוני או כ-1 כשפלטון נח.

    לדעתי רק דברים רעים יקרו לניקס כשאמרה יחזור.

    1. אתה צודק בהכל, רק תזכור שפלייאוף בסקטבול שונה לחלוטין מהכדורסל של העונה שהניקס(וגם OKC) מאוד מאוד טובות בו. משחק איטי יותר יגרום להחלטות רעות של פלטון וקיד שיהיה בצד כקלעי לא יוכל להושיע.

  3. אם מדברים על הקיץ של הבולס, לדעתי היה להם קיץ טוב דוקא.
    במחיר שהוצע לאסיק ביוסטון זה היה פשע לשמור אותו כמחליף של נועה (שאפילו יותר טוב העונה).
    המטרות היו להשאיר את גיבסון ולשמור על החמישייה, והם הצליחו. את הספסל הם רק חיזקו בשחקנים שעולים טוב מהספסל כמו נייט רובינסון, מרקיז טיג, קירק היינריך, מוחמד, בלינלי, וגם פינו מקום ברוטציה לג'ימי באטלר הצעיר כי תיבודו מאמין בו

  4. אסף לא מדובר לא בפיזור ולא ברבע פיזור ולא בהליכה אחורה ואיך שלא תרצה לנסח את זה.

    וכל ההתייחסות לגבי כך ששיקאגו נפגעה בספסל מתייחסת לעזיבה של אסיק, והוא פשוט לא יכל להישאר. אני לא חושב שיש אוהד אחד של הבולס שהאמין שאסיק וגיבסון יישארו יחד בשיקאגו, בטח לא אחרי שיוסטון הגישה את הצעת הבק דור שלה.

    מבחינתם הם שידרגו את עמדת הפוינט עם היינריך ורובינסון על פני ווטסון ולוקאס. הרי את שני האחרונים הם יכלו להשאיר בגרושים אם היו רוצים. מבחינתם הם החליפו את קורבר עם החוזה הלא נעים שלו במרקו בלינלי, שגם מתאים יותר לסגל וגם יכול להיות סקנד נהדר ליד רוז לכשיחזור, והרי עמדת הסקנד גארד כבר שנים בעייתית בשיקאגו, ופינו דקות מהספסל לבאטלר שמאוד מאמינים בו.
    ומבחינתם הם הביאו תחליפים טובים לאסיק בהינתן מה שהיה בשוק, רדמנוביץ כסטרץ׳ 4 שלא היה להם בשנים האחרונות ונאזי מוחמד.

    1. לא חושב כמוך.אני חושב שברואר מגן מצויין(בניגוד לבלינלי האיטי) וצמד הרכזים מאוד השלימו יפה בניהול המשחק את החלל שהותיר רוז. לגבי אסיק זה ברור שלא היה אפשר להשאיר אותו אבל נאזר מוחמד לעומתו?גיב מי א ברייק.

  5. לגבי שיקאגו אני לא כ"כ מסכים, ראיתי אותם פעמיים העונה הספסל ממש לא נחלש – הם עדיין קבוצה עמוקה.
    לגבי ביינום – לדעתי הטעות האדירה היא של הנהלת פילי שביצעה לרגליים שלו בדיקות לפני הטרייד ונתנה 3 שחקנים שנבחרו בסיבוב הראשון + בחירה עתידית עבור שחקן שלא ישחק כנראה דקה בקבוצה….
    לגבי קיד כמה שזה נכון, לא ישנה את העובדה שהם נהנים יחד לראות את ראשיד , קיד, צ'נדלר, סמית משחקים בחדווה אדירה כזו שווה את הכל

  6. אנדרו ביינום עשה את פציעת הספורט המפגרת ביותר ששמעתי עליה (כולל הפעם בה שוער נבחרת ספרד שמט בקבוק בושם על הרגל שלו ופספס את יורו 2002), ובקשר למט סנדלרים-זה רצף של 4 מהלכי שחמט, שיכולים להביא מט מיידי.

  7. שני הפספוסים לטעמי של שיקאגו הם ברואר וקורבר, אבל!: בשיקאגו מאמינים בבאטלר הרבה יותר מבברואר, ומשום מה קורבר אנדרייטד.. הוא שחקן שמושך אליו לפחות מגן אחד צמוד והוא סט שוטר נהדר עם תנועה מעולה בלי כדור שיכול לעשות בעיות גם רחוק מהכדור (אפילו רק מעצם ההתרכזות של ההגנה בו). רדמנוביץ בדיחה ואת בלינלי אני לא אוהב חבל שהוא בא

  8. הספסל של הבולס נחלש והם ידעו את זה, אבל לא היתה להם ברירה כי העדיפות היתה להישאר מתחת לתקרת מס המותרות – אחרת גם לא היו יכולים להביא את היינריק (לא אכנס לחוקים עכשיו) שהיו חייבים אוו בגלל הפציעה של רוז.

    בקשר לקיד – זו החלטה נכונה וטבעית שמוכיחה את עצמה – אני לא מבין מה הבעיה כאן, מה גם שחלק מזה זו העובדה ששאמפרט פצוע בינתיים.

    לגבי הלייקרס – מה הקשר לזה שהם זקנים ?

    ולגבי מגי – אני חושב שעם כל הכבוד, אסמוך על ג'ורג' קארל בעניין הזה.

  9. הקשר הוא שהפרינסטון אופנס מתאימה לשחקנים שאוהבים לזוז בלי הכדור, דרושה זריזות ואינטילגנציה, ורק מהדבר השני יש שם. בגלל האיטיות הם גם לא יורדים להגנה. רק בפלייאוף שהכדורסל יותר איטי הם יוכלו לבוא יותר לידי ביטוי רק שהפלייאוף הולך ומתרחק(בינתיים)

  10. (בעניין שיקאגו)

    אני מסכים עם מי שכתב שבסה"כ נעשו שינויים, אבל לא עד כדי כך דראסטיים כמו שאנשים מנסים לעשות פה. וצריכים לזכור שהדבר החשוב באמת נעשה וזה שטום תיבודו נשאר בעיר הרוחות. להזכירכם, בשנה שעברה הוא סיים ראשון בליגה גם עם חצי דרק רוז ופציעה של דנג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט