פריוויו למשחקי רביעי/רועי ויינברג ואדר בר דוד

יום רביעי הגיע וכרגיל הוא מביא עמו שלל משחקים – הפעם המניין עומד על 12, זה אומר בק טו בק ללא מעט קבוצות. 3 משחקי מזרח – מערב הלילה והרבה מאבקים מעניינים ופתוחים, בדומה למה שכבר הספקנו להתרגל אליו העונה.

*

רועי ויינברג:

2:00-שרלוט הורנטס (6-8)-וושינגטון וויזארדס (5-6)

משחק לא רע בכלל פותח את הלילה, בין 2 קבוצות שדי שוות ברמתן כרגע, להפתעת כולם. שארלוט נותנים עונה טובה, ועם 4 ניצחונות ב-5 משחקיה האחרונים. האיש שמביא אותם לשם הוא קמבה ווקר, שלצד תיאום מרשים עם ניקולס באטום (16.9 נק' ו-6 ריב' למשחק בעונתו הטובה בקריירה) נותן עונה מעולה משלו, וב-5 המשחקים האחרונים תרם 24.4 נק' עם 4.6 ריב',5 אס' ו-2.2 חטיפות בערב. כשהוא בכושר הזה, ההורנטס קבוצת פלייאוף.

הערב הוא יזכה למצ'-אפ חזק בדמותו של ג'ון וול. הקיר נותן העונה 16.6 נק' עם 8.4 אס' במשחק, אבל הוא לא הספיק מול אינדיאנה בשלישי. יהיה מעניין לראות את הוויזארדס במשחק השני של בק טו בק, אבל לאור הכושר של שרלוט בכלל וקמבה בפרט, סביר שהם יפלו ל-50% הצלחה.

תחזית: כפי שכתוב בפסקה למעלה, המשחק הזה שייך לשארלוט

*

2:00-אורלנדו מג'יק (8-6)-ניו יורק ניקס (7-8)

הניקס סיימו רצף ניצחונות מרשים בהפסד למיאמי, וימשיכו את מסעם בפלורידה. פורצינגיס נותן עונה פנטסטית, והמיס מאץ' שלו מול טוביאס האריס מבטיח לא מעט לניקבוקרס. לצד היכולת הטובה של כרמלו אנטוני וארון אפללו, והגנת הפוסט של רובין לופז, הם באים כפייבוריטים למשחק מול אורלנדו שהפסידה 3 מ-4 משחקיה האחרונים.

במג'יק יש יכולת מעולה של אוון פורנייה, שקולע 18.8 נקודות בערב (עם 46.2% מהשדה, 39.8% מהשלוש ו-81% מהעונשין), אבל זה לא מספיק. התיאום בין ניקולה ווצ'ביץ' וטוביאס האריס לא מדהים, בלשון המעטה, והקבוצה עמוק במאזן שלילי תחת שרביטו של סקוט סקיילס. למרות השיפור העצום של פורנייה, יש עדיין הרבה עבודה בדיסנילנד.

תחזית: הניקס ימשיכו את היכולת המעולה, ויקחו איתם את הניצחון לניו יורק.
*

2:30-דטרויט פיסטונס (7-7)-מיאמי היט (4-9)

18 נקודות ו-17.6 ריבאונדים בערב זה מרשים, אבל הוא לא יכול לנצח לבד. דרומונד.

משחק מעניין במיוחד, שיפגיש בין 2 מהסנטרים הטובים בליגה-אנדרה דרומונד וחסן וויטסייד. דטרויט רחוקים מהקבוצה שפתחה את העונה כל כך טוב עם 5 הפסדים ב-7 משחקיהם האחרונים, כשהספסל החלש נותן את אותותיו. דרומונד וג'קסון בכושר טוב, אבל לבדם לא מספיקים לפיסטונס. כשברנדון ג'ניגס יחזור ויתפקד כסקורר נוסף, המצב ישתפר. עד אז הם יפסידו לא מעט.

מנגד, מיאמי מתחברת ונראית טוב עם 6 ניצחונות ב-7 משחקיה האחרונים. חסן וויטסייד נותן כמעט חמש חסימות במשחק, בוש ו-וויד פתחו טוב את העונה, ומיאמי בקצב טוב שיוביל אותה ל-56 ניצחונות, נכון לעכשיו. אף אחד לא עובר את ה-31 דקות במשחק (מלבד בוש), והקבוצה צוברת ניצחונות. זה כל מה שאפשר לצפות לו בשלב הזה של העונה.

תחזית: דרומונד וג'קסון יהיו טובים, כהרגלם, אבל כשיש את וויטסייד ו-וויד מהצד השני, זה יתאזן. כשמוסיפים לזה את בוש, דראגיץ', דנג ו-ווינסלו, הניצחון יהיה של מיאמי.

*

2:30-בוסטון סלטיקס (7-7)-פילדלפיה 76' (15-0)

על פילדלפיה נכתב בהרחבה, ובצורה מעולה, ביומן של רפי יצחק, שניתן לקרוא כאן. בגדול פילי ינסו להמנע מפתיחת העונה הגרועה בהיסטוריה, ולא בטוח שיצליחו לעשות זאת. ג'ליל אוקפור נותן מספרים טובים, אבל פילי טובה יותר כשהוא על הספסל. אולי כשטוני רוטן וקנדל מרשל יחזרו המצב ישתנה, אבל כרגע לא בטוח שהם ינצחו כמות דו ספרתית של משחקים העונה.

בבוסטון, הקבוצה עם 5 ניצחונות ב-7 המשחקים האחרונים. הם הובסו מול אטלנטה ללא מרקוס סמארט, שלא ישחק גם הערב. הקו הקדמי של איזייאה תומאס ואייברי בראדלי לא עובד כשהם אחד ליד השני, ובוסטון צריכה שבחירת הלוטרי מדראפט 2014 תחזור למגרשים במהרה.

תחזית: הקו האחורי של הסלטיקס קטן מסכום חלקיו, אבל יספיק מול ה-76'. בוסטון

*

3:00-טורונטו ראפטורס (6-9)-קליבלנד קאבלירס (3-11)

לברון נאבק בג'יימס ג'ונסון. הקינג נותן 25.8 נק' עם 7 ריב', 6.7 אס' ו-1.5 חטיפות בערב.

הראפטורס הביסו את הקליפרס, אבל יותר משהראפטורס היו טובים, הקליפרס היו רעים. פציעתו של ג'ונאס ואלניוצ'אס מאפשרת לטורונטו לנסות הרכבים מהירים יותר, כשהם יודעים שאפשר לסמוך על ביסמק ביומבו כמעוז האחרון בהגנה. דמארה קארול בכושר טוב, וסביר שנראה אותו משחק כפאוור פורוורד יותר ויותר כשביומבו ההגנתי בסנטר. הרכב כזה יעלה את קצב המשחק, וישפיע על הסגל הקצר של הקאבלירס.

בכל זאת, הם פוגשים את קליבלנד. הקאבלירס פצועים (קיירי אירווינג, מו וויליאמס, אימאן שומפרט, טימופיי מוזוגוב ומת'יו דלוודובה), מה שמשאיר את קליבלנד בלי רכז אמיתי. לברון ולאב בכושר טוב מאוד, וגם ג'יי אר סמית' יעיל. יש לקאבלירס סגל קצר כרגע שמתמודד בכבוד עם הפציעות, וניצחו את 3 משחקיהם האחרונים. לא צפויות להם יותר מדי בעיות הערב.

תחזית: למרות הניצחון על הקליפרס, הראפטורס לא ברמה של סגנית האלופה. קליבלנד תנצח.

*

אדר בר דוד:

03:00-יוסטון רוקטס (9-5) – ממפיס גריזליס (7-8)

הארדן. משחק לבד, וזה לא מספיק.

הרוקטס התחילו את העונה עם 3 הפסדים, המשיכו עם 4 נצחונות רצופים והתחושה היתה שההפסדים היו מקריים. אולם מאז הם עם נצחון אחד בלבד מתוך 7 המשחקים האחרונים, כשגם הנצחון הזה היה מול פורטלנד בבית עם שלשה משוגעת של קורי ברואר על הבאזר ששלחה את המשחק להארכה. המשחק הזה היה הראשון של המאמן המחליף בייקרסטאף, אבל אחריו הרוקטס כבר סופרים 2 הפסדים והקבוצה לא מצליחה למצוא את הדרך לחזור ליכולת של העונה שעברה.

אז מה הבעיה של הרוקטס? האם זו ההגנה או ההתקפה? שתיהן. היא מדורגת במקום ה26 גם ברייטינג ההגנתי וגם ההתקפי. ה-MVP של השחקנים בעונה שעברה, ג'יימס הארדן, קולע 38% מבישים מהשדה ו-27% לא פחות מבישים מהשלוש. הוא מגיע ל27.9 נק לערב בעיקר בגלל 11 זריקות מהקו לצשחק אותן הוא קובר באחוזים מצוינים ומוסיף 6.4 אס' אבל מאבד בלי הכרה – 4.8 למשחק.

מה עושה ה"סופרסטאר" השני של הקבוצה אתם שואלים? בעיקר נהנה מחשבון הבנק המנופח שלו. 13.8 נק וזה כשהוא עוד מקבל מנוחה ולא משחק בבק טו בק. מביך? צריך למצוא מילה יותר קשה בשביל היכולת של האיש שמכנה את עצמו סופרמן.

מולם יגיעו לשחק הגריזליס , אחרי מנוחה קצרה מאוד מהנצחון הביתי מול דאלאס. היריבה לבית הדרום מערבי התחילה את העונה בצורה קטסטרופלית אבל בניגוד
לטילים, הם הצליחו להתאושש מתבוסות לקליבלנד וללוחמים (בהפרש מצטבר של 80 נק) והם מגיעים עם 5 נצחונות מהשישה האחרונים.

זאק רנדולף אומנם נפצע וגם חברו לקו הקדמי ברנדון רייט לא כשיר, אבל ההגעה של מריו צ'אלמרס ושיפור אצל קונלי וגאסול החזירו את הגריזליס למקום הנכון. אחרי שבוע קטלנו אותם ואמרנו שהם כבר איבדו את זה אבל הם שוב כאן ומתכוונים לדבר חזק, במיוחד עם היחלשותן של מספר קבוצות בצמרת המערב.

אומנם אחרי בק טוב בק אבל אני מאמין שטוני אלן יעצור את הארדן והמגמות יימשכו – גריזליס ב-6.

*

03:00-מילווקי באקס (8-6) – סקרמנטו קינגס (10-5)

שתיים מהקבוצות היותר מאכזבות העונה. בעוד שהקינגס סבלו מלוח משחקים קשה ומפציעות, בעיקר של דמרכוס קזינס שהפסיד כבר 5 משחקים לבאקס אין תירוצים מיוחדים והם לא מצליחים, נכון לעכשיו, להתקדם מהעונה שעברה. בעצם, הם הולכים אחורה.

בעונה שעברה ההתקפה שלהם היתה בינונית אבל מה שהביא אותם לפלייאוף (מלבד המזרח העלוב) היתה ההגנה שלהם. העונה? מקום אחרון בליגה ברייטינג הגנתי. השינוי היחיד בחמישיה מהעונה שעברה? גרג מונרו במקום זאזא פצ'וליה. מונרו באמת שומר בינוני והגיאורגי החדש של דאלאס הוא לוחם ויעיל אבל זה לא יכול להסביר את כל השינוי. מצמרת החוטפות עם הידיים הארוכות של הגריק פריק וקרטר ויליאמס הם ירדו למקום ה-17 בלבד. בהתקפה, הבאקס משחקים בקצב האיטי בליגה אבל הרייטינג ההתקפי שלהם הוא 16 בליגה, הרבה בזכות 38% מהשלוש – מקום רביעי בליגה.

הקינגס משחקים בקצב המהיר בליגה וקולעים 104.5 נק' למשחק. מקום שלשי באס' עם 24 בעיקר בזכות אחד הקאמבקים הגדולים של השנה – ראז'ון רונדו – שמגיע אחרי משחק של 20!! אס' ומוסר ממוצע עונתי של 10.8. הוא מפתיע בגדול מחוץ לקשת עם 35% קצת פחות מאחוזיו מהעונשין (36.4%, וואו).
הקבוצה שתצליח לשלוט בקצב המשחק תנצח הלילה.

אני מאמין שזו תהיה סקרמנטו כשאף אחד לא עוצר את קאזינס שמסיים עם 30 ו-15.

*

03:00-מינסוטה טימברוולבס (8-6) – אטלנטה הוקס (6-10)

הניצים מגיעים אחרי נצחון יפה על הסלטיקס עם מחצית שנייה דומיננטית של מילסאפ וטיג וערב נדיר של השוויצרי ספולושה שסיים עם 7-8 מהשדה.
מי שחשב שהעונה שעברה של אטלנטה היתה חד פעמית מתבדה. השיטה של בודנהולצר ממשיכה לעשות את העבודה וההוקס גם השנה מועמדים לסיים עם יתרון ביתיות בסיבוב הראשון.

העזיבה של דמארה קרול אומנם פגעה בהם לא מעט אבל קנט בייזמור מנסה בהצלחה חלקית להיכנס לנעליו. הוא תורם 12 נק' באחוזים נהדרים מכל הטווחים (49% מהשדה, 43% לשלוש, 90% מהקו) ומוסיף 1.7 חטיפות למשחק. ההתקפה עדיין שוטפת (25.8 אס למשחק, שנייה בליגה) אבל ההגנה היא נקודת תורפה, למרות שההוקס מובילה את הליגה בגרימת איבודים.

אצל הזאבים העתיד נראה ורוד מאוד. רוקי העונה, אנדרו ויגינס, מעלה את המשחק שלו בשתי רמות ומציב את עצמו כפרצייז פלייר לכל דבר. אם לא יחווה פציה משמעותית אין ספק שהוא הולך להיות כוכב גדול בליגה. האחוזים שלו עדיין לא גבוים מספיק, במיוחד מחוץ לקשת (31%), הוא לא מוסר מספיק (2 אס' בלבד) אבל הוא הגו טו גאי של הקבוצה ובשני הנצחונות האחרונים הוא היה גדול במאני טיים והוביל קאמבק גם במיאמי וגם נגד הפילי, מה שהיה המצחון הביתי הראשון של הזאבים.
הבחירה מספר 1, קארל אנטוני טאונס, מצדיק לחלוטין את האמון של הזאבים בו ומעמיד שורה סטטיסטית נפלאה – 15 נק, 10 ריב' ו-2.4 חסימות. אם ימשיך ככה הוא ילך בדרכו של חברו ויזכה גם הוא בתואר.

אטלנטה מנוסה יותר ונראית בפורמה, הזאבים עדיין מגמגמים, במיוחד בבית, ולכן – הוקס ב-12.

*

רועי ויינברג:

*

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-9) – ברוקלין נטס (11-3)

הת'אנדר לא מדהימים העונה, אבל קווין דוראנט חזר. יהיה מעניין לראות איך רונדה הוליס ג'פרסון הצעיר ישמור אותו, אבל זה העניין היחיד שקיים במשחק הזה, שהולך כולו לרעמים. אוקלהומה סיטי, בהפרש דו ספרתי.

*

03:30 סאן אנטוניו ספרס (3-11) – דאלאס מבריקס (6-9)

אם בימי גמר המערב של 2003 היו אומרים לכם ש-12 שנה לאחר מכן דריק נוביצקי וטים דאנקן יובילו את קבוצותיהם למקום השלישי והשני במערב בהתאמה, לא הייתם מאמינים. זה מה שקורה עכשיו. שתי הקבוצות בכושר נפלא, כשהספרס מצליחים לענות על הציפיות שהיו בתחילת העונה, ומנצלים השקט התקשורתי בשביל להצליח מתחת לרדר-בדרך של סן אנטוניו.

נוביצקי מוביל את דאלאס עם עונה של 50-50-90 (89.5% מהעונשין, מרחק קליעות ספורות מההישג), וכשווסלי מת'יוס וצ'נדלר פרסונס יחזרו לכושר מלא, דאלאס רק ישתפרו. דרון וויליאמס נראה טוב בהרבה ממה שנראה בימיו בברוקלין/ניו ג'רזי, והמצב נראה טוב אצל המאבס.

תחזית: עם כל הכבוד לדאלאס, ויש הרבה כבוד, המשחק הזה שייך לביתית. סן אנטוניו, בדרך לניצחון ה-12 של העונה.

*

04:00-פניקס סאנס (7-7)– ניו אורלינס פליקנס (11-3)

משחק לא רע מפגיש בין ניו אורלינס שבהדרגה חוזרת לעצמה (2 ניצחונות רצופים) ופניקס. איש סמית' טוב מאוד, ראיין אנדרסון מעולה, וגם אריק גורדון לא רע. כשמוסיפים לזה את אנטוני דיוויס, יכול להיות שבהדרגה הקבוצה מוצאת את המוג'ו שלה. כשהיא פוגשת את פניקס, לה יש את אריק בלדסו וברנדון נייט המעולים, זה מבחן לא קל עבורה-במיוחד כשמוסיפים לזה את העובדה שהפליקינס לא ניצחו בחוץ העונה.

תחזית: ניו אורלינס ימשיכו לחפש ניצחון חוץ ראשון.פניקס.

*

5:30-לוס אנג'לס קליפרס (7-7) – יוטה ג'אז (7-6)

2 ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים בלבד לקליפרס, לא קצב טוב לקבוצה שרצה לראשות המערב. פול פירס, לאנס סטפנסון ושות' לא משתלבים בקבוצה, והבעיות מתחילות לצוץ (לא מפתיע בהתחשב בזה שהקליפרס זרקו הד קייסז ככריס פול, דיאנדרה ג'ורדן, ג'וש סמית' ולאנס סטפנסון לסיר הלחץ של לוס אנג'לס). מלבד פול, גריפין, רדיק וקרופורד אף אחד לא הגיע לעונה בקליפרס התקפית (דיאנדרה ג'ורדן נותן 13 ריב' ו-3 חס' במשחק, אבל רק 11 נקודות), והשלם קטן בהרבה מסכום חלקיו.

בצד השני דברים נראים טוב יותר. יוטה מצליחה לנצח בדרכה שלה, ויכול מאוד להיות שתגיע, לראשונה מזה זמן רב, לפלייאוף. רודי גובר מעולה, אלק בורקס קולע בצרורות, והטאץ' של הת'אנדר מדאון אנדר, ג'ו אינגלס הספקטקולרי, מוסיף לא מעט. הם יביאו את ההפתעה הגדולה של הערב עם ניצחון. יוטה תקח.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. פריוויו מצוין
    הימורים
    שארלוט
    ניקס
    מיאמי
    בוסטון
    קליבלנד
    ממפיס
    סקרמנטו
    מינסוטה
    אוקלהומה
    ספרס
    סאנס
    קליפרס במאצ׳-אפ של הלילה (פייבורס וגובר מול גריפין וDJ

  2. איזה פריוויו ארוך ומושקע – תודה רועי ושגיא !
    אינגלס האחד והיחיד. גם אני חושב שכוחה של קליבלנד יכול להיגמר היום.

  3. קראתי את הפריוויו של רועי ואז את זה של אדר והתחלתי לרקוד! רק 8 משחקים לסקר הערב משרלוט!!!!!!!!!!!!!!! (הם עשו את הפריוויו, ואני עושה את הסקירה)

    …ואז ראיתי את ההמשך של רועי, והבנתי שזה יום נוסף רביעי רגיל של 12-14 משחקים. לא ספרתי. כאשר אבדתי – אבדתי.

  4. המשחק בין קליבלנד לטורונטו הוא בטורונטו.
    לדעתי, עם כל כך הרבה חוסרים, קליבלנד צריכים לוותר על 2 משחקי החוץ הקרובים (הבא בין שישי לשבת בשארלוט) ולהשאיר גם את לברון ולאב על הספסל.
    חבל לשחוק אותם על משחקים שיש סיכוי לא קטן שיפסידו בהם בכל מקרה.

  5. אם קנינגהם פותח בקליבלנד, אין להם מה לחפש במשחק. הוא לא ברמה לשחק 30 דקות בNBA. הבחור אתלטי, אבל הוא נראה נורא במשחק האחרון ששיחק הרבה. ולברון עשה את הכל בשביל להכניס אותו איכשהו למשחק. כמעט כל כדרור שלו זה איבוד כדור, ובהגנה כמעט כל גארד בליגה יכול לקחת אותו לפוסט אפ.
    רק מראה כמה דלי הוא אנדררייטד, כי כשהוא צריך לשחק 30+ דקות קליבלנד מסתדרת מצויין, נהייה שחקן לגיטימי + בליגה.

    עם גם מו משחק, אז קליבלנד יכולים לנצח ביום קליעות טוב

  6. כל הכבוד חברים. תודה רבה.
    בלי וויליאמס קאבס יפסידו. מי בדיוק ישחק רכז? ומי בדיוק יחליף את מי שישחק רכז כשהוא ינוח? גם עם וויליאמס הם לא ילקקו דבש, אבל עוד קצת לשחיקה של ג'יימס ולאב והם יוכלו לנצח. מהמר שיצטרכו מהצמד 55 נק' לניצחון. מהמר שלא יקרה
    ורועי – הקיר הוא קוז'יקרו 🙂
    שידורים:
    טורונטו-דליבלנד – ערוץ הספורט 55/555.
    מינסוטה- אטלנטה – ערוץ לייב 58.

  7. פריוויו מצויין לערב סולידי.
    כמו שזה נראה, קיבלנו העונה את פתיחת העונה הטובה בכל הזמנים ואת פתיחת העונה הגרועה בכל הזמנים.
    ואיך תקעו לנו את הספרס נגד הווריורס רק באמצע ינואר, סעמק.

  8. קאזינס כנראה לא ישחק בגלל הפציעה בגב שבגללה לא סיים את המשחק בשארלוט.
    ההעדרויות האלה גורמות בעקיפין להפסדים.
    מקווה שזה לא יקרה הערב.

  9. רק אני או שהשופטים בקליבלנד – טורונטו עברו מלא לשרוק על כלום ללשרוק על כל נגיעה?
    חוסר עקביות זה אחת הבעיות הכי גדולות של השיפוט בליגה לדעתי.

  10. לדרומונד יש 12 נק', 12 רב', 3 חס', 2 חט'. וזה במחצית אחת, מול קבוצה עם סנטר לא רע בכלל.
    והכי חשוב לגביו – יש לו המון מקום להשתפר, ולפי כמויות האנרגיה שהוא משקיע במגרש, לצד השיפור משנה שעברה לשנה – הוא עוד יוסיף להשתפר
    (בעיקר בקליעה ובמהלכים בפוסט. כרגע הוא בינוני מינוס)

        1. טעות פרודיאנית קלאסית.
          זה פשוט ההמנון של "ללל" רץ לך במחשבות:

          "נרה לי, נרה לי, נרה לי דקיק.
          בחנוכה את לברון נדליק."
          (לחן עממי)
          (נרה לי דקיק – לזכר הסרטון הידוע לשמצה של הנרה לי דקיק של לברון)
          (כאמור – טעות פרודיאנית…)

  11. שארלוט !!!!!
    ריצה של 22-0 ב 7 הדקות האחרונות
    זה מדהים
    וושינגטון במפגן לוזריות שלא רואים כל יום
    אני לא זוכר קבוצה שמסיימת ככה משחק

  12. ברנדון נייט החליט להתחפש לקובי (הגרסה שעדיין שיחקה כדורסל נפלא) וקלע ברבע הראשון מול ניו אורלינס 20 נק' (לצד 2 אס' ו-2 חט')
    ההגנה של ניו אורלינס היא בגדר שמועה…

  13. ברנדון נייט: 20 נק', 8 מ-10 מהשדה ברבע הראשון.
    0 נק', 0 מ-2 מהשדה ברבע השני.

    חשבתי לכתוב שהוא התחפש לקובי של פעם ברבע הראשון ולקובי של היום ברבע השני –
    אבל אוהדי הלייקרס היו מתים שקובי יהיה 0 מ-2 מהשדה…

  14. שרלוט קבוצה טובה השנה.
    יגיעו לפלייאוף לדעתי ואפילו יש מצב שיעברו סיבוב.

    הקינגס נצחו במילווקי ללא קאזינס.
    גייסון קיד שחק לידיים של הקינגס כששחק על משחק החדירות.
    הקינגס מפסידים משחקים מול קבוצות שקולעות טוב מהשלוש מול חדירות יש להם מספיק כוח בהגנה בעיקר כשקאולי סטיין משחק.

    דרן רוליסון מתחיל להכנס לכושר ובלינלי וכספי יציבים.
    הקינגס מתחילים להתחבר.

    מחכה למשחק מול מיניסוטה בבית זה צריך להיות חוויה של משחק

    1. בכלל הספסל של הקינגס השנה מצויין.
      קוליסון – בלינלי – כספי – קאולי.
      יש לא מעט קונטנדריות עם ספסל פחות פרודקטיבי בהרבה.

      1. יש להם שלושה שחקנים מעולים בחמישיה-קאזינס ,רונו ,גיי – עוד שני שחקניהרכב צעירים משלימים- מקלמור וקאולי.
        ספסל ותיק שמורכב מקוליסון, בלינלי,כספי וקופוס.
        וקרון בטלר, קרי גוניור גיימס אנדרסון ,קווינסי אייסי ואריק מורלנדשכרגע מסופסלים כי קרל קצר את הרוטציה אבל בהחלט יכוליםלהשתלב כשחקנים משלימים כשהעגלה נוסעת.
        רק שיהיו בריאים ולדעתי הקבוצה תצליח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט