סיקור מכבי נגד מלאגה – מכבי הפסידה 82-68 / גור גולן

סיקור

המשחק נפתח בטירוף. התקפות שוטפות, ההגנות לא פועלות ולאחר 6 דקות  התוצאה הראתה 16-14 למלאגה. פארמר סוף סוף ערני ומהצד השני קוזמינסקאס פתח מצויין. דבר מעניין שללא ספק טבק אחראי עליו הוא השיתוף שחקנים ברבע הראשון – 12 שחקנים. בנוסף מכבי ביצעו לא פחות מעשרה עבירות ששלחו את הספרדים לקו. מלאגה היו יציבים יותר וההגנה של מכבי הייתה חלשה ברבע הראשון – מלאגה מובילה 26-20.

הרבע השני נפתח בצורה זוועתית, מכבי איבדו כדורים (ואת הראש?) ומלאגה ניצלו זאת לנקודות קלות בדרך ל 36-20. הספרדים שמרו על כל המגרש ומכבי לא הצליחה להניע את הכדור ומלאגה ביצעו ריצת 0-10 בשתיים וחצי דקות בלבד, ו 6-22 מאז אמצע הרבע הראשון. הטירוף המשיך ומלאגה עלו ליתרון של 43-20, כאשר מכבי לא מצליחים לקלוע ברבע (0-17).

(הערת הכותב: אני כותב את הסיכום בזמן אמת ואני כל הזמן מוסיף למלאגה נקודות).

הספרדים "ריחמו" על מכבי והורידו רגל מהגז. תוצאת מחצית – 48-31.

מחצית השנייה כבר הייתה ממש מיותרת. ההפרש עלה וירד כשבסופו של דבר ההפרש במחצית השנייה יורד ל14. 82 – 68 למלאגה בסוף 40 דקות של כדורסל.

למכבי קלעו:פארמר, לנדסברג ורוצ'סטי 13 נקודות כל אחד.

למלאגה קלעו: וויל תומאס 20 וקוזמינסקאס 14.

מכבי הסתבכו קשות בביתה וכרגע נראה שתעבור ליורוקאפ.

וכך נכתב לפני המשחק:

לאחר פיטורי גודס, מינוי טבק, המשחק הנהדר נגד צ'סקא (למרות ההפסד) והניצחון האדיר על מכבי חיפה (40 הפרש) מכבי רוצה להמשיך בגרף השיפור והפעם בעזרת נקמה על ההפסד בהיכל.

טבק

נתחיל במשחק שהתרחש לפני חודש ימים נגד במלאגה.

זה היה המשחק השני של מכבי ביורוליג והם הפסידו 93-82. מכבי לא הצליחו להתקרב לרמה של מלאגה שהשפילה את ההגנה של מכבי עם 93 נקודות בהיכל.

מלאגה הפסידו שבוע שעבר בפעם הראשונה העונה ביורוליג כאשר הם עדיין ראשונים בבית. הם הפסידו לבאמברג ב-20 הפרש והם בכושר שכבר מעבר לשיא.

השחקנים הבולטים במלאגה הם אדווין ג'קסון ( 11.5 נקודות באחוזים מעולים), מינדאגאס קוזמיניקאס (איזה שם, קולע 14.2 נקודות ב-77% לשתיים) ואת האחרון אתם מכירים- ריצ'ארד הנדריקס ששולט בצבע עם 11.2 נקודות ו-6.3 קרשים למשחק.

נחזור למכבי- מכבי ניצחו השבוע עם לא פחות מ-40 "פאקינג" הפרש את מכבי חיפה. פארמר חזר להוביל את מכבי עם 18 נקודות ו-7 אסיסטים וגם גיא פניני חזר לפגוע עם 5 שלשות. נכון שזו מכבי חיפה אך זה מראה על שיפור קל, עד לפני שבוע הם הסתבכו גם בליגה.

פארמר

שחקני מכבי טוענים שטבק דורש מהם הרבה יותר אגרסיביות וגם עובד איתם על הסדר בהגנה והתקפה. טבק הוא מאמן כידוע שאוהב משחקים מהירים ואגרסיביים ודוגל בשיטה אנרגטית.

עכשיו לאחר שבוע וחצי שטבק במכבי, אנחנו נרצה לראות שינוי ועדיף שזה ייקרה כבר מחר.

מכבי חייבת לרשום ניצחון אחרת סיכויי העליה הם קטנים מאוד.

הימור- מכבי מפתיעים עם ניצחון, ב-5 הפרש.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. בהתחשב בעובדה שבהיכל המשחק היה צמוד ורק בדקותיים האחרונות מלאגה השתלטה על המשחק כמו כן עולים דיווחים שקוזמינקאס בספק יש מצב ענק שמכבי ינצחו

  2. רוח מועדון
    מכביזם
    זה וכל האחרים זה מה שיכריע את המשחק היום, למרות שזה שטויות ואם קבוצה גרועה היא גרועה ואם היא טובה היא טובה, זה פשוט נראה ניצחון מכביסטי כזה שיוציא אותם לריצה.

  3. הכל תלוי באוחיון. ברגע שהוא בחוץ אין הגנה. גם מול צסק"א, ברגע שהוא עיקם את הקרסול ויצא, מכבי הפסידה את המשחק.

  4. צריך גם להיות גבר להודות בטעות …ובכן טעיתי …מכבי הזו כישלון ענק ברמת נבחרת ברזיל ו ה 1-7 .
    אני עדיין משוכנע לחלוטין שיש בקבוצה הזו כישרון גדול מאד….אבל הצוות המקצועי לא עושה מה שצריך.
    למשל מספסל את פארמר.
    נכון הוא כישלון עד כה ..אך הוא שחקן עם יכולות מוכחות ולכן צריך היה ללכת עליו בכל מחיר.
    בשורה התחתונה זה לא ניתן להוכחה וחבל.
    מכבי הולכת הביתה בבושת פנים …ובמידת מה גם אני.
    להתראות ביורוקאפ ובגמר גביע קופל ז"ל (הוא לא חלילה מת…אך הוא כבר לא יו"ר המנהלת).

  5. התוצאה לא ממש מפתיעה, מלאגה השתפרה מהמשחק הקודם ומכבי … נו, מכבי.
    לכל מי שפינטז על ניסים ועל רוח המועדון אז זוהי רוח המועדון של מכבי כיום…

  6. הרוח של מכבי נשארה במילאנו מכבי יעברו ליורוקאפ וייפסידו גם שם וכשהנכדים ישאלו למה אנחנו הולכים למשחקים של קבוצה מהליגה השנייה נספר להם על איזה קבוצה היסטורית שפעם הייתה פצצה של קבוצה ואין מה לעשות אנחנו מכורים לנוסטלגיה ואז הם יגידו שפעם הם שמעו על זה ששיקאגו היו טובים והם לא מבינים את כל הקונצנזוס סביבם הרי יש את גולדן סטייט ואנחנו נגיד שהם לא מבינים

  7. כל הכבוד למכבי .
    הקבוצה עם המאמן החדש בליגה משלה עם ה 76 והלייקרס …
    אך געגועים למקהייל …
    אגב הם ירדו ליגה גם בארץ אן רק באירופה ?

  8. רק באירופה וזה עדיין לא סגור וזה רק לעונה הזו בעונה הבאה הם חוזרים ליורוליג יש להם כרטיס חופשי כמו לריאל צסקא פנרבחצה ברצלונה ועוד כמה וזה כניסה אוטומטית לשלב הבתים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט